وبلاگ

آموزش مدیریت به صورت اصولی و حرفه ای

مديريت چيست؟

آموزش مديريت و كلمه مديريت كلمه مهم در جهان است ؛ مديريت در هر ارصه اي لياقت و نشاني است كه هر فردي كه بتواند ان را كسب كند خود را در والا ترين مقام نهاده است؛ ميديرت در هر ارصه خيلي مهم است و هر مدير كادر مديريتي خود را تشكيل ميدهند وظايف آن ها اين است كه بتوانند در حوزه كاري خود رو به پيشرفت باشند؛ يك ميديرت خوب از دو عامل پيروي ميكند : كار آمدي و وظايف عالي اين دو عامل باعث انگيزه مديران براي خود و جامعه كاري يا احتماعي يا مجازي خود ميشوند و اگر كار خود را درست انجام ندهند به مقامي پايين تر مصوب ميشوند. در ادامه همراه برتر آموز باشید.

 

تشكيل مديريت و ساختن كادر مديريتي

مديريت همانطور كه گفته شد وظايف مهمي را بر عهده دارند براي انتخاب كادر مديريت چندين شركت توسعه آموزش مديريت فهميدند كه در آينده كادر مديريت معضلي براي كم بودن افراد لايق براي پست مدير هستند ؛ براي انتخاب كادر مديريت آموزش و پرورش مديران امروزه ميتواند با روش هاي نوين فضا هاي ميديرتي را عنوان بكنند و بتواند فضايي براي شما ايجاد بكنند كه شما احساس مسئوليت بكنيد؛نكته قابل  توجه ان ها اين است كه يك مدير موفق با خلاقيت ذهني و هنري خود پيشرفت ميكنند. یک مدیر خوب عموما یک بیزینس کوچ خوب هم میباشد که شما میتوانید آموزش بیزینس کوچیک را هم ببینید.

مدیریت

آموزش مديريت

آموزش مديريت و تحويل افراد لايق به جامعه يكي از دغدغه هاي دنياي امروزي است كه ميتواند به هر موردي نظمي قابل توجه بدهد؛ آموزش مديريت به چند مرحله ميتوان آن ها را ذكر كرد كه عبارت اند از :

مرحله اول : براي پيشرفت در مديريت در هر ارگاني ( دولتي و كسب وكار و …) بايد تيم مديريتي خود را از قبل انتخاب كرده و توجه داشته باشيد كه تمام افراد در برابر فشار رواني و كاري مقاوم باشند؛براي شروع يك مديريت برنامه ريزي خيلي مهم است و در رابطه با طراحي برنامه ريزي در رابطه با حوزه كاري خود وقتتان را زياد صرف آن بكنيد چرا كه اولين عنصر كادر مديريتي خوب است،دومين عنصر براي اولين مرحله اموزش مديريت هدف گزاري كادر مديريتي است؛ هالا شايد بپرسيد كه چگونه ميتوان اين امر را اجرا كرد ما به شما پيشنهاد ميدهيم كه اهداف خود را برا اساس انگيزه مادئ صرف نكنيد چرا كه در اين جامعه چشم اندازي ندارد ، اهداف خود را با رعايت اصول و مكتوب كردن آنها به خود ياد آوري كنيد كه هرگز آنها را فراموش نكند( لازم به تكرار براي كادر مديريتي است) ، سومين عنصر براي پيشرفت در اولين مرحله آموزش مديريت راي گيري است كه با آن تمام نظرات كادر مديريتي پرسيده ميشود و اين كار سبب پر كردن جاهاي خالي( به اصطلاح كم و كاستي) و پيشرفت ميشود. شما اگر از هوش مالی خوبی برخوردار باشید میتوانید در کارتان موفق شوید.

اوه! پیشنهاد شده این مطلبو بخونی »  مدل لباس مجلسی شیک 2021 + عکس

مرحله دوم : اموزش مديريت براي مرحله دوم چند راهكار را براي شما پيشنهاد ميشود كه به سود شما خواهند بود؛ شما بايد براي كادر مديريتي خود سيستم سازي منظمي را ايجاد كنيد( مانند فوتبال كه بازيكنان با ترتيب خاصي بازي ميكنند) در واقع هر مديريت به يك سيستمي وابسته است قبل از راه اندازي سيستمي تفكر سيستمي بايد ايجاد شود ولي تفكر سيستمي يعني چه؟ تفكر سيستمي در رابطه با معضلي است كه كادر مديريتي قرار است با آن مواجهه شود و آن را بهبود ببخشد تمام افراد حضور يافته در مديريت نظراتي را خواهند داد و سپس را گيري ميشود و اكثريت آرا تفكر سيستمي را انتخاب ميكند ؛ حالا با انتخاب آن سيتسمي را راه اندازي خواهد كرد مدير ؛ چگونگي ساخت سيستم مديريتي انگونه است كه مديرعامل  هر فردي را با توجه به هنر و كاري كه ميتواند بكند پستي براي او انتخاب و تا اخر مدر عاملي او كارش را ادامه ميدهد اين ترتيب براي همه كادر مديريتي انجام ميشود و همه بايد به مدير عامل احترام بگزارند و هر كسي كه كارش را به طور احسن انجام ندهد يا كم كاري كند بايد جريمه شود؛شايد براي شما سوال شود كه دلايل سيستم سازي چيست ؟ ما در پاسخ براي شما داريم كه با سيستم منظم ميتوانيد اعضاي كادر را جابه جا كنيد و يا مسوليتي را به يكي ديگر واگزاري كنيد؛تعادلي بين زندگي شخصي و محيط كاري انجام ميشود و باعث تداخل در بين انجام كار نميشود ؛ توسعه مديريتي آسان و قابل درك ارباب رجوعيان خواهد شد.

تمام اين موردات بخشي از دلايل و مزيت سيستم سازي بوده است.

مرحله سوم: آموزش مديريت و سومين مرحله در رابطه با بهره وري در كار كادر مديريتي است كه اولين مورد كه براي شما ميگويم اين است كه،

 بهره وري در زمان : همان مديريت زمان است يعني بعد از برداشتن هر پروژه براي خود قانوني وضع كنيد كه تمام ان ها را بدون تاخير رسيدگي و به مقامات تحويل بدهيد.

بهره وري در سيستم كاري مديريت: وقتي دوره آموزش مديريت را به صورت كامل گزرانديد مديريت خود را پس از گذشت چند وقت قابل مقايسه با قبل قرار دهيد و اگر نتيجه مثبتي دريافت كرديد همين راه را ادامه دهيد در غير اين صورت وظايف كادر مديريتي خود را تعديل كنيد.(بعض از كادر فني كم كاري كرده اند)

بهره وري در سخنراني جلسات :اموزش يكي از مهمترين دغدغه هر كادر مديريتي انتخاب كردن يك سخنران است ؛ آن سخنران بايد از گويش و لحن صحيح ادبيات فارسي اگاه و در حين صحبت كردن به اصطلاح  تپق نزند بدون استرس و رودروايسي تمام حرف مديريت را بازگو كند.

از بهره وري كه بگذريم در مرحله سوم اموزش مديريت بايد مدير به تمام كادر مديريتي كتابي براي افزايش دانش مديريتي اهدا بكند كه تمام كادر از آن الگو برداري بكنند.

چهارمين و اخرين مرحله:  چهارمين مرحله در رابطه با بعضي از وظايف مدير است؛ يكي از از مهم ترين وظيفه هر مدير در كادر مديريتي خود انتخاب به موقع از افراد برجسته در حوزه كاري خود ( تعديل افراد كم توانا و اوردن افراد خبره در حوزه كاري) است و فضاي رقابتي را سالم ( به اصطلاح در بين كادر مديريتي تنش ايجاد و مورد اظطراب قرار نگيرند) و براي هر موفقيت از قبل پاداشي را براي كارمندان خود در نظر داشته باشند .

اوه! پیشنهاد شده این مطلبو بخونی »  آموزش بازی مافیا | نقش ها، قوانین و روند بازی

حساب بردن از مدير(حسابي كه كارمندان روي مديرعامل خود باز ميكنند) : مديريت همانطور كه گفته شد بايد مدير توانايي داشته باشد(روش آموزش مديريت يكي از ركن هاي اصلي هر مديريتي است) ؛ مدير نبايد هميشه در يك پروژه تلاش نكند چون باعث دلسردي كادر مديريتي و بي احساسي آن به مديرعامل ميباشد ، علاوه به سيستم درون مديريتي بايد ايجاد ترس را در بين رقبا ايجاد كند.

مدیریت برتر آموز

چگونگي مقام گرفتن در مديريت چگونه است؟ مدير عامل شدن به چه مداركي و رزومه ايي نياز دارد؟

مدير عامل شدن شغلي بسيار سختي است كه نصيب هيچ كسي نميشود ولي افرادي كه ميخواهند مديرعامل شوند بايد به چند نكته توجه بفرمايند :

  • افرادي كه داوطلب اين شغل هستند بايد مدارك تحصيلي خود ( درس هاي اقتصاد و رياضي و زبان اينگليسي و عربي را نمراتي خوبي داشته باشند) و فهم مطالبي كه از قبل دانش آن ها را به دست اوردن را عنوان بنمايند.( در ضمن بايد از قبل نكاتي در رابطه با اموزش مديريت را مطالعه كرده باشند)
  • قبل از انتخاب رشته مديرت افراد بايد از قبل تمام تصميمات خود را بگيرند كه در كدام حوزه كاري بتوانند كارشان را به طور احسن انجام دهند براي مثال: ارگان هائ دولتي،‌بازرگاني،صنعتي،امور گمركي،مديريت جهانگردي و …
  • فارغ التحصيلان در رشته هاي مديريت بايد ديگر به طور تخصصي در رابطه با علاقه هاي خود تحقيقاتي را شروع و سرانجام آن را به ارگاني كه ميخواهند در آنجا شروع به كار كنند تحويل و سطح فكري داوطلب را مي آزمايند.

نكته قابل توجه براي افراد متقاضي در رشته و كار مديريت اين است كه قبل از هر چيزي به دنبال كيفيت كار خود باشند و نه اينكه فقط به در امد زايي فكر كنند در غير اين صورت در ادامه كار خود به مشكلاتي همچون : اختلاص و اختلاف امور حسابداري و… روبه رو خواهند شد.

 

آموزش مديريت مالي و برخورد با افراد متخلف :

علاوه بر اموزش و سازماندهي كادر مديريتي بايد به افراد اموزش مديريت مالي را بدهند كه از برشكستگي در آينده ارگان(شركت مورد نظر) جلوگيري بكنند

مرحله اول : قبل از مديريت مالي آن بايد بگويم كه شايد شما در سنين كودكي پول هاي خود را براي خريد هر وسيله ايي پس انداز ميكرديد شايد اين پس انداز را به كمك ( قلك) انجام ميداديد در زنگي و مديريت مالي هم به همان گونه است تنها فرق آنها اين است كه پول ها درشت تر و راهكار براي پس انداز كردن و سود آن ها بيشتر ميشود.

اوه! پیشنهاد شده این مطلبو بخونی »  ترفندهای خفن و نایاب آموزش تقلب در امتحانات

ميرويم سراغ اولين مرحله از مديرت مالي ؛‌ اولين و مهم ترين عنصر در اين است كه بدانيد چه كاري را در چه موقعيتي انجام دهيد حالا اين يعني چه ؟ بايد قبل از هركاري به در امد خود نگاه كنيد و تصميمات هود را بر اساس بودجه مورد نظر تطبيق بدهيد( براي اينكه اگر بخواهيد از بانك وامي دريافت كنيد بايد به سود بانك و ميزان پرداختي خود نوجه بفرماييد؛ در غير اين صورت به مشكل ميخوريد) ؛ دومين عنصر از مرحله اول مديريت مالي آن اين است كه عادت هاي مالي خود را اصلاح كنيد يعني اينكه اگر هزينه هاي شما زياد و بيهوده است فقط در زندگي پسرفت خواهيد كرد پس براي اينكه با اين مورد مواجه نشويد تمام كار هاي خود را بيازماييد.

مرحله دوم: دومين مرحله در رابطه با مديريت مالي خود اين است كه بودجه بندي انحام دهيد اما چطور؟ در مرحله قبل ما به شما تمام نكات را گوشزد كرده ايم و اين مرحله با مرحله قبلي ارتباط تنگانگي دارد ؛‌شما بايد بدانيد كه چه پس اندازي را در رابطه با چه كاري كنار بگزاريد ( اين تنها بخشي از بودجه بندئ است) ،تصميمات عاقلانه براي درآمد خود بگيريد قبل از هر چيزي مشورت بگيريد و ركن اصلي بودجه بندي اين است قبل از هر تصميمي ميزان 10 درصد از در امد خود را براي كار مورد نظر كنار بگزاريد .

مرحله سوم: سومين مرحله مديريت مالي طرز فكر شما است ؛ يعني شما بايد اميد داشته باشيد براي ادامه راه خود و هدفي بزگ( براي مثال هدف همه افراد در قشر هاي خاص جامعه ميليونر وميلياردر شدن آنها است) در غير اين صورت هدف هاي كوچكي انتخاب و تلاشي كوچكي براي آن ميكنيد ؛علاوه بر طرز تفكر مديريت زمان شما هم بر كار شما نتيجه اي مثبت ميدهد يعني هر كاري را مستمر انجام دهيد برائ مثال : نگوييد ما در روزي برائ مثالا 10 هزار تومان پس انداز ميكنيم در عوض ان مبلغ پس انداز را هفته اي بگوييد( شايد شما در يك روز پولي در دست نداشتيد).

مرحله چهارم : همه مديريت ها شما بايد كادر مديريتي را انتخاب كنيد مثلا شما در خانواده مديريت مالي خود را مادرتان قرار ميدهيد و با آن مشاورت ميكينيد و بعضي از شركت هاي مهم هم كادر مديريتي خبره و وارد به كار خود را ايجاد ميكنند ؛‌در مديريت مالي كادر مديريتي خيلي مهم است.

 

مديريت چقدر هزينه دارد؟ مدير عامل چه درآمدي دارد؟

آموزش مديريت وتحويل دادن  مدير عامل آن بر اساس روزمه و سابقع كاري خود درامدي دريافت ميكنند اين درامد را ميتوان گفت كه:

  • افراد داراي مدرك ارشد و بالاي 14سال سابقه در آمدئ حدود 9ميليون تومان در ماه دارند.
  • افرادي داراي مدرك كارشناسي ارشد و سابقه بالائ 12 سال سابقه درآمدئ حدود 11 ميليون تومان دارند.
  • افراد داراي مدرگ دكترا و سابقه بالاي 15 سال درآمدئ بالائ 17 ميليون تومان در ماه دارند.
اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید