هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
افزایش لایک پست اینستاگرام

روش های جدید افزایش لایک پست اینستاگرام

دسته بندی : مقالات
1400/04/26

افزايش لايك در اينستاگرام، لايك در معنای لغوی آن به معنای پسنديده شدن توسط كاربران در فضای مجازی است؛ شايد برای شما سوال باشد كه لايك چه كاربردی دارد؟ ما در پاسخ به شما ميگوييم كه شما مطلع ميشويد كه تاثير كارتان در فضای مجازی را ميتوانيد با توجه به تعداد لايك هايی كه گرفتيد متوجه خواهيد شد.

اهميت لايك در فضای مجازی همچون برنامه اينستاگرام برای باعث ميزان اعتماد ديگران بر شما ميشود؛ ولی‌چگونه؟ آنگونه كه وقتی افراد شما را در فضای مجازی دنبال ميكنند در ابتدا به صفحه رسمی شما ميروند و پست هايی كه بارگزاری كرديد را مشاهده ميكنند وميزان تعداد لايك شما را و بر اساس آن ها اعتبار سنجی شما انجام ميشود و به خاطر همين امر اين آپشن در شبكه های اجتماعی به وجود آمده است. در پست آموزش اینستاگرام ما به شما تمامی روش های افزایش لایک اینستاگرام را آموزش داده ایم.

شما در ادامه اين مقاله برتر آموز ترفند و آموزش افزايش لايك را به شما آموزش ميدهيم.

افزایش لایک پست اینستاگرام

آموزش ترفند هايی برای افزايش لايك در اينستاگرام

آموزش افزايش لايك در اينستاگرام آموزشی بسيار ساده است و پيچيده نيست ما در ادامه اين مقاله قرار بر اين است كه تمام ترفند ها و راهكار ها نابی‌ را به شما آموزش دهيم و ترفند ها عبارت اند از :

اولين مرحله در رابطه با آموزش افزايش لايك در اينستاگرام بارگزاری كردن عكس و ويديو با كيفيت بالا است و اين امر به اين دليل است كه ؛‌علاوه بر بارگزاری كردن شما بايد طرز تفكر مخاطب را به محتوا صفحه رسمی تان جلب توجه نمايد ، و اينكه هيچوقت عكس خودتان را اولين بار بر روي پيج خودتان نگزاريد و اينكار باعث ميشود ميزان لايك های شما بالاي 35 درصد افزايش داشته باشد .

و ركن اصلی در آموزش افزايش لايك اين است كه تصوير زمينه خود را ( بكگراند) را آبی كنيد اين كار باعث تعداد افزايش لايك بالای 24 درصد خواهد شد.

دومين مرحله آموزش افزايش لايك در اينستاگرام استفاده از هشتگ هایی مناسب در هر پستی كه منتشر ميكنيد است ولی حالا شايد برايتان سوال باشد از چه هشتگ هايی استفاده كنيم ؟ پيشنهاد ما به شما اين است كه شما بايد قبل از هر پستی كه منتشر ميكند بايد جست و جو كنيد در رابطه با هشتگ های پر تكرار و اينكه چقدر استفاده شده اند و شما بغير از استفاده از هشتگ علاوه بر جست وجو كردن بايد توجه داشته باشد كه تناسب با محتوایی باشد كه منتشر ميكنيد؛ برای‌آسان شدن اين موضوع به صورت چند مورد برای شما عنوان ميكنيم :

1-از هشتگ های مرتبط در رابطه با پست هایی كه منتشر ميشود استفاده كنيد.

2- براي هر يك از پستت هايتان از هشتگ ها متفاوت استفاده كنيد سعی كنيد اصلا تكراری نباشد و براساس تعداد لايك هايتان بفهميد كه كدام هشتگ ها برای شما سودمند بودند و آنها را دوباره برای پست های ديگرتان استفاده كنيد.

3- مهمترين كار در رابطه با مرحله دوم از آموزش افزايش لايك اينستاگرام اين است كه شما براي محتوا  و يا برند يا محصول خود هشتگی بسازيد كه ديگر قابل كپی نباشد .

سومين مرحله در رابطه با آموزش افزايش لايك در اينستاگرام اين است كه شما بايد كپشن ( متنی كه زير هر پستی نوشته ميشود) مناسب و حرفه ایی را در زير هر پستی بنويسيد ؛ و حالا اينكار باعث آن ميشود كه هر فردی كه وارد حساب شما بشود بر اساس نگارش و ميزان اطلاع شما و سطح صفحه رسمی شما را بسنجد و بتواند شما را دنبال كنند.

چهارمين مرحله در رابطه با آموزش افزايش لايك در اينستاگرام قرار گرفتن صفحه شما در اكسپلور (‌ صفحه جست و جو ) است و اينكه شما در آنجا قرار بگيريد به راحتی ميتوانيد مخاطب زيادی شما را دنبال و ميتوانند پست هاي شما را لايك بكنند و اينكه شايد براي شما سوال باشد كه چه گونه ميتوان در اكسپلور رفت ما به شما چند راهكار معرفي ميكنيم :

آخرين مرحله در رابطه با آموزش افزايش لايك اينستاگرام در مورد تبليغ كردن صفحه رسمی تان است ؛‌شما بايد افراد كه تعداد دنبال كننده زيادی دارند را انتخاب كنيد و به آن ها پيشنهاد همكاری در تبليغات بدهيد ( توجه داشته باشد كه هزينه ایی دارد كه از 200 هزار تومان شروع ميشود و تا يك ميليون 300 هزار تومان ميرسد)

افزایش تعداد لایک

چه مورداتی باعث كاهش تعداد لايك اينستاگرام  ميشود ؟

علاوه بر آموزش افزايش لايك اينستاگرام به شما آموزش داديم كه چه مورداتی باعث كاهش ميزان لايك ميشود كه ما به صورت چند مورد برای شما عنوان كرديم :

1-استفاده بيجا از هشتگ های نامرتبط در صفحه رسمی

2- گذاشتند پست هاي غير اخلاقی و يا اخلاق نداشتن در حوزه كاری شما كه باعث گزارش دادن حساب رسمی شما توسط كاربران خواهد شد.

3-  گذاشتن پست ها در ساعات غير مناسب ( در مقاله ساعات پست گزاری برای شما عنوان شده است )

4- پاك كردن تمام ايميل و شماره تلفن خود و ريكاوری باعث ايجاد تداخل در ( اينسايت ) اينستاگرام شما ميشود و تمام پيشرفت شما صفر خواهد شد.

5- امن نكردن حساب اينستاگرام شما  باعث ايجاد خطر در افزايش پيشرفت شما ميشود.

نكته: تمام آموزش افزايش لايك اينستاگرام را به صورت مرحله به مرحله انجام دهيد و توجه داشته باشد كه تمام آن ها مرتب و هر روز انجام دهيد سعی كنيد وقفه ایی ايجاد نكنيد كه باعث پسرفت شما خواهد شد.

نویسنده : محسن حبیبی راد

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *