هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام

بهترين دانشگاه های‌ انگلستان + تمام جزئيات و توضيحات مختصر تصويری

دسته بندی : تحصیلی
1400/05/22

انگلستان چگونه كشوری است ؟ آيا مناسب برای مهاجرت تحصيلی است ؟

 

انگلستان يكی‌ از زيبا ترين كشور های حال حاضر در دنيا و اروپا است و اين كشور بر پايه نظام شاهنشاهی ادراه ميشود در تمام اين سال اين كشور جزو گرانترين كشور و ثروتمند ترين كشور هایی است كه با پادشاهی اداره ميشود امروزه كشور انگلستان دارای بهترين دانشگاه های انگلستان در سر تا سر دنيا است كه بر سر زبان ها افتاده است .

در اين مقاله از سايت برتر آموز قصد بر اين داريم كه بهترين دانشگاه های انگلستان برای شما معرفی و خصوصيات آن ها را برای شما شرح بدهيم ؛ و اما از تمام اين ها كه بگذريم به سوال اصلی ( چرا تمام دانشجويان متقاضی تحصيل در اين دانشگاه هستند ؟ ) بر ميخوريم و در پاسخ اين سوال بايد گفت كه اين كشور دارای نظام عالی آموزشی و دارای‌ كاد مديريتی و آموزشي با بالا ترين تجربه و با بالا ترين اعتبا در سر تا سر دنيا است ؛ و دانشجويان بر پايه سياست های اموزشی اين دانشگاه علاقه مند به تحصيل در اين دانشگاه هستند. ( اين شرايط خيلی شبيه به دانشگاه های كانادا است )

 

بهترين دانشگاه های انگلستان :

دانشگاه های عالی در اين كشور

  • دانشگاه آكسفورد : اولين دانشگاه كه رتبه يم بهترين دانشگاه های انگلستان را به خود اختصاص داده است دانشگاه آكسفورد است ؛ همانطور كه همه شما حتی يك بار اسم اين دانشگاه را شنيده ايد و لازم به ذكر است كه بگوييم اين دانشگاه يكی از قديمی ترين دانشگاهی است كه با زبان اينگليسی تدريس داده ميشده است ، بيشتر افراد كه در اين دانشگاه تحصيل ميكند حدود 65 درصد آنها از بريتانيا آمدند و افراد ديگر از سر تا سر دنيا دعوت و يا پذيرفته شده اند در اين دانشگاه . ( برای پذيرش در اين دانشگاه بايد چند مرحله بسيار مهم را پشت سر بگزاريد ، شما ابتدا بايد مدارك ويزا خود را به دانشگاه ارسال و همچون مدارك تحصيلی و رزومه خود را ه دانشگاه ارسال بكنيد و بعد از اتمام اين كار برای شما مصاحبه هایی تدارك ديده ميشودو شما بايد در آن شركت كرده و در صورت قبول شدن در آن ميتوانيد در اين دانشگاه تحصيل بكنيد )

 

ويژگی های عالی دانشگاه آكسفورد :

  1. در ابتدا همانطو كه گفته شد يكی از معروف ترين دانشگاه های دنيا است و فيلم هایی همچون هری پاتر در آن فيلمبرداری شده است و در فيلم های سينمایی ديگر اسم اين دانشگاه برده است .
  2. اين دانشگاه رشته های علوم انسانی و پزشكی را پشتيبانی ميكند و كادر آموزشی افراد بسيار با تجربه هستند و اينكه با مدرك های كارشناسی ارشد و يا دكتری هستند .
  3. يكی ديگر از ويژگی های مهم اين دانشگاه موقعيت آن است كه در غرب لندن ( پايتخت انگلستان ) واقع شده است ، و تا به حوكه شهر 90 دقيقه فاصله دارد ؛ شهر آکسفورد از گذشته‌های دور مهد صنعت و کارخانه‌های لبنی بریتانیا بوده است.

  • دانشگاه كينگستون : در رتبه دوم دانشگاه كينگستون اختصاص يافته است اين دانشگاه در جنوب غربی لندن بنا شده است و به حومه شهر لندن 30 دقيقه فاصله دارد . اين انشگاه بين المللی است و اينكه دارای بورسيه تحصيلی برای دانشجويان خود است و يكی از مهم ترين علل های معروفيت اين دانشگاه تدريس فرايند بورس در تمام دنيا است ، مبحث بعدی در مورد رشته های قابل تدريس توسط استادان در اين دانشگاه است كه در رشته های سفر نامه و علوم انسانی ، و نوشتن داستان است كه د هر هفته به مدت 2 ساعت صورت ميگيرد. ( همانطور كه گفته شد دارای بورسيه تحصيلی است و اينكه برای دريافت اين آپشن بايد مدارك تحصيلی خود را به بخش پشتيبانی دانشگاه ارسال گر از كرده و آماده پاسخ آنها باشيد )

  • دانشگاه منچستر : در رتبه سوم دانشگاه منچستر قرار دارد و اين دانشگاه دارای 8000 دانشجو فعال و پر جمعيت ترين دانشگاه انگلستان لقب گرفته و اما بايد با چند تا از ويژگی های اين دانشگاه آشنا شويد :

 

  1. اولين مورد از ويژگی ها اين است كه افرادی كه شهريه اين دانشگاه را پرداخت ميكنند وضعيت اقامت در اين شهر را دارد و اگر از كشور های ديگر وارد شهر منچستر ميشوند در فرودگاه ها عوامل دانشگاه منتظر شما هستند و شما را هدايت ميكند .
  2. مورد دوم در مورد بين المللی بودن اين دانشگاه است كه يكی از بهترين عنوان برای دانشجويان خارج از كشور لحاز ميشود افراد در اين مورد و بورسيه تحصيلی ميتوانند از آينده خود اطمينانی عالی حاصل كرده و با خيال راحت آينده ایی درخشان برای خودشان رغم بزنند .
  3. بحث بعدی در مورد اقامت و مسكن دانشجويان است كه دانشگاه منچستر افرادی كه شهريه خود را پرداخت كرده اند تمام خدمات رفاهی را رغم ميزنند و برای شما احساس رضايت ايجاد ميكنند و شما در اين مورد بايد شهريه ایی پرداخته باشيد .
  4. موضوع بعدی در مورد خدمات اجتماعی در شهر منچستر است كه دارای‌مترو و اتوبوس و سرويس های تاكسيرانی و .. است و شرايط ا برای دانشجويان راحت كرده است علاوه بر تمام اين موارد دارای منظره های زيبایی در سرتاسر ان اسن كه افراد احساس دلسردی نكنند.

  • دانشگاه كالج لندن : در رتبه چهارم دانشگاه كالج لندن نيز قرار دارد ؛ اين دانشگاه به دانشگاه بين المللی لندن معروف است و ميزان دانشجويا و استادان در اين دانشگاه نسبت به دانشگاه های ديگر كم است و دارای برترين استادان هستند ؛ و اما موضوعاتی كه در اين دانشگاه قابل تدريس است همه ی آنها به دغدغه های بين المللی برميگردد و تمام مركز دانشجويان بر آن موارد است ؛ اين دانشگاه دارای‌30 درصد دانشجو كه همه آنها از كشور های ديگر وارد اين دانشگاه شده اند است و اما دليل انتخاب آنها از اين دانشگاه اين است كه :
  1. از محيط بسيار زيبایی بر خوردار است و دارای موزه های بسيا زيبا و پر زرق و برق است و نزديك پارك های بسيار بزرگ است .
  2. لندن را می‌توان یکی از پایتخت‌های جهان امروز دانست، بنابراین دانشجویان بین‌المللی در این شهر همیشه تفریحی برای لذت بردن از اوقات فراغت خود، پیش رو خواهند داشت .

 

  • دانشگاه ساوتهمپتون : در رتبه پنجم دانشگاه مركزی ساوتهمپتون قرار دارد ؛ اين دانشگاه عناوين در مورد ميزان رضايت افراد ماهجر از كشو های ديگر را به خود جذب كرده است و ميزان دانشجو در اين دانشگاه 25000 نفر استكه حدود 10000 نفر از آنها از كشور های ديگر وارد اين دانشگاه شده اند و اما افرادی كه در اين دانشگاه فارغ التحصيل ميشوند بعد از گذشت سه سال كار آموزی ميتوانند به مشاوران و افراد حرفه ایی و دارای مدارك معتبر در سر تا سر دنيا را دريافت بكنند ؛ و اما ويچگی های اين دانشگاه عبات اند از :

 

  1. در جنوب انگلستان واقع شده است و دارای ساحل ةاز ارام و بسيار زيبا و ديدنی قرار داده شده است ؛ اين شهر دارای بافت قديمی و ديدنی است كه هنوی قابل مشهاده هستند .

این شهر به دلیل وجود پارک‌ ها و فضا های سبز دیدنی و متعددی که دارد به شهر سبز شهرت یافته و در تابستان میزبان جشنواره‌ها و فستیوال‌های بسیاری است و به همين دليل دانشجويان در اين شهر بيشتر علاقه ایی به برداشتن ترم تابستانی هستند .

نویسنده : سورنا بابایی

سورنا بابایی ( sorena babaie ) هستم ، علاقه مند به حوزه فناوری و سلامت (‌پزشكی ) و دانشجوی دوره تخصصی سئو و ديجتال ماركتينگ ، اميدوار هستم از تمامی مطالب منتشر شده از طرف بنده رضايت كامل و نهايت بهره را كسب كرده باشيد و بهتر است تمامی مطالب آموزنده را به دوستان عزيزمان منتقل كنيم .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *