هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام

ترفند های سئوكار ها كه نمی خواهند هركسی آنها را بداند 😍

امروزه كسانی ‌كه مدير سايت هستند و يا اينكه در فضای مجازی بسيار فعاليت ميكنند قطعا ميدانند كه سئو كار چه كسی است و اينكه چه كاری را انجام می دهد ولی برای همه ما افراد سوال يش آمده است كه چه كاری بايد انجام داد تا به يك سئو كار تمام اعيار تبديل شد ؟ ما در اين مقاله از سايت برتر آموز قصد بر آن داريم كه ترفند های سئوكار را برای شما شرح داده و شما را در رابطه با اين موضوع راهنمایی كنيم .

در ابتدا بهتر است كه وظايف متخصص سئو را برای شما مرور كرده و ديدگاه شما را نسبت به اين موضوع باز كنيم ، متخصص سئو همانطور كه از اسمش پيداست بايد تمامی اطلاعات سايت در رابطه با بهينه ساز‌ی و اينكه در نتايج گوگل ديده شود را بررسی كرده و استراتژی هایی را در رابطه با حوزه انتخابی خود نيز هماهنگ كند ولی چگونه ؟ با توجه به ابزار های مشخصی كه ميتواند اختيار كند و بررسی دقيق و درست ( نكته بسيار مهم كه در رابطه با وظيفه يك سئو كار است استراتژی توليد محتوا خواهد بود كه بايد كاملا بررسی شود و اگر نكته منفی در آن ديده شد سريع رفع شود ، بهتر است بدانيد يكی از بهترين مكان هایی كه كاربران با سايت شما بهتر آشنا ميشوند بخش بلاگ  شما است ) ، اما برای استفاده از اين ابزار ها نيز بايد اطلاعات و دانشی در رابطه با آنها داشته باشيد كه در ادامه اين مقاله تمامی اطلاعات و پيشنهادات به شما داده می شود . ( برای بهتر شدن در اين موضوع ميتوانيد آموزش سئو را فرابگيريد )

ترفند های سئو كار _ برتر آموز سورنا بابایی

تبديل شدن به يك كارشناس سئو چه ضرورتی را به همراه دارد ؟

برای درك بهتر شما از اين موضوع بهتر است كه مثالی واضح برای شما عنوان كنيم : تصور كنيد كه شما يك مغازه ایی ‌در يك نقطه كور در شهر داريد و هيچ كس از وجود آن مغازه خبر ندارد و بهترين كار برای ديدن خود آن است كه ظاهر سازی درست انجام داده  يا اينكه تبليغاتی را در پيش بگيريد ، سئو هم به اين گونه است كه شما با توجه به قوانين گوگل و البته با توجه به نكاتی منحصر به فرد می‌ توانيد خود را نمايان گر كنيد .

پاسخ به سوال اصلی (  كارشناس سئو بودن چه ضرورتی دارد ؟ ) آن خواهد بود كه برای افزايش قدرت كسب و كار و افزايش درآمد خود قطعا بايد كاربران را به صفحه خود سوق دهيد كه با شما آشنا شده و اينكه شما اعتماد كاربر را با ظواهر خوب جلب كنيد . ( يكی از نكات بسيار مهم آن است كه افراد در برخی از موارد در دوره های بسيار پيشرفته شركت می كنند بدون آنكه بدانند اين دوره از مبتدی شروع نشده است و قطعا در ادامه كار خود به مشكل برخورد خواهند كرد ، ‌پيشنهاد ما به شما آن است كه از دوره های مبتدی شروع كرده و با توجه به افزايش پيشرفت شما در اين حوزه می توانيد مباحث پيشرفته را هم دريابيد )

 

7 ترفند های سئوكار ها :

تا به اينجای مقاله‌ آشنایی كامل به اين موضوع پيدا كرده ايد و حال نوبت‌ است كه سراغ ترفند های سئوكار ها را برای تبديل شدن به يك متخصص را عنوان كرده و اينكه شما آنها را در راه خود استفاد كنيد و نتيجه مثبت بگيريد ، قبل از اينكه سراغ مباحث برويم بهتر است كه بدانيد در هر بخش سوالات و بخش های مهمی گفته می شود كه بهتر است كه شما آنها را در نظر بگيريد :

  • پيدا كردن نقطه عطف : اولين نكته از ترفند های سئوكار برای تبديل شدن به يك متخصص پيدا كردن علاقه خود است ، بهتر است بدانيد كه در اين حوزه شما بايد وقت های زيادی را برای كار خود نيز صرف كنيد و اين عمل هم با توجه به علاقه شما تنظيم می گردد و البته توجه داشته باشيد كه علاوه بر علاقه شما بهتر است كه اطلاعاتی در رابطه با اين حوزه و به اصطلاح تجربه ایی را كسب كنيد و برای اين عمل بهترين راه است كه با يك فرد متخصص در اين حوزه ارتباط برقرار كنيد .

روش و ترفند های سئو كار ها

  • آناليز كردن سايت خود : دومين نكته از ترفند های سئوكار ها آن سايت خود را آناليز و تحليل می‌ كنند و اما اين تحليل به چه صورتی انجام می شود ؟ در ابتدا بهترين كار برای شما آن است كه از نقض های فنی سايت خود خبر دار شويد و سعی بر اين داشته باشيد كه تمامی آنها را قبل از فعاليت خود حل كنيد ( توجه داشته باشيد كه اگر سايت شما نقض داشته باشيد اثرات منفی صد در صد بر روی سايت شما خواهد داشت ) دومين آناليزی كه بايد انجام دهيد آن است كه سايت های رقيب در حوزه خود را تحليل كنيد ( شما برای تحليل بايد به ظاهر سايت ها و البته ظاهر و … اهميت زيادی داده شد و اما نكته بسيار مهم در رابطه با تحليل رقبا آن خواهد بود كه با توجه به ابزار های مخصوص بايد سايت های رقبا را تحليل كنيد و متوجه شويد كه در كدام سايت ها بك لينك و رپورتاژ و … استفاده كرده اند ) بررسی سرعت سايت و فعال بودن حالت موبايل . ( بهتر است بدايند كه امروزه بيشتر افراد كرده زمين از موبايل های هوشمند بر خوردار هستند و از آنها استفاده می كنند و البته كه بيشترين سرچ ها توسط موبايل ها انجام می شود و گوگل نيز به اين موضوع بسيار اهميت می دهد و اولين بررسی توسط خزنده های گوگل آن خواهد بود كه آيا سايت شما حالت موبايل را چقدر پشتيبانی ميكند و بايد نفع هایی برای كاربر داشته باشد و اما يكی ديگر از نكات بسيار مهم دارا بودن سرعت بالای سايت است كه بايد آن را تقويت كنيد )

 

  • استمرار داشتن در كار : يكی از اصول و می‌ توان به جرئت گفت ركن اصلی ترفند های سئوكار آن است كه در كار خود استمرار و پيوستگی پی در پی به همراه داشته باشد برای درك بهتر شما از اين موضوع بهتر است كه مثال هایی زده شود ( به صورت مثال شما در بخش بلاگ خود بايد هميشه محتوا های تازه كه با اصول های سئو و … نوشته شده است را منتشر كنيد و سعی كنيد كه اين محتوا ها كاربر پسند باشد و باز خورد خوبی داشته باشد ) برای انجام لينكسازی های درست قطعا بايد استمرار در كار خود داشته باشيد و اينكه با اين كار ها عملكرد مثبت در سايت خود خواهيد داشت . ( توجه داشته باشيد كه اگر شما بعد از مدتی لينكسازی انجام ندهيد و بعد از مدتی لينكسازی فشرده انجام دهيد گوگل اين عمل را شك بر انگيز می داند و اينكه ممكن است شما را جريمه كند )

ترفند های ويژه سئوكار ها _ برتر آموز سورنا بابایی

  • توجه داشتن بر لينكسازی داخلی : قدرتمند ترين بخش از ترفند های سئوكار ايجاد لينكسازی داخلی است ، كه اين لينكسازی بايد با توجه به چه اصولی پيش گرفته شود ؟ برا‌ی انجام دادن هر كاری در سايت بايد دانش آن را داشته باشيد و اما اصول لينكسازی هم يكی از مهمترين بخش هایی است كه بايد به آن توجه ويژه شود به اين دليل كه به تنهایی می توانيد سايت خود را به صفحه های برتر گوگل برسانيد ، برای اين عمل بايد استراتژی هایی در رابطه با آن داشته باشيد . ( برای مثال بايد صفحاتی با توجه به كلمات كليدی خود طراحی كرده و در راستای آنها بايد توليد محتوا انجام دهيد و به صفحات مرتبط لينك بدهيد ؛ توجه داشته باشيد كه برا‌ی اين مرحله به گونه ایی لينكسازی انجام دهيد كه همه ی صفحات مرتبط با يكديگر باشند )

 

  • حضور داشتن در شبكه و فضای اجتماعی : بهترين كاری‌ كه می توانيد برای سئو سايت خود انجام دهيد ايجاد حساب كاربری در شبكه های مجازی است كه بتوانيد بازديد كننده هایی به سايت خود و علاوه بر آن سيگنال هایی هم دريافت كنيد ؛ برای مثال در لينكدين شما بايد در ابتدا حساب كاربری خود را ايجاد كرده و گوشه ایی‌ از محتوای سايت را در آنجا منتشر كنيد و قطعا اسم سايت خود را ذكر كرده و علاوه بر آن توجه داشته باشيد كه لينك هم به سايت خود بدهيد . (‌ يكی از موضوعات بسيار مهم در رابطه با اين شبكه های مجازی آن است كه شما بايد تعدادی دنبال كننده داشته باشيد و برای اين عمل قطعا تعدای را دنبال كنيد آنها نيز پيج شما را ببينند و  اگر از محتوا های شما راضی بودند به وبسايت شما نيز سر بزنند ؛ افزايش تعاملات بين مخاطبان خود را فراموش نكنيد و هميشه سعی بر اين داشته باشيد كه چالش هایی را برای دريافت كاربران جديد برگزار كنيد ؛ علاوه بر تمامی مباحث ذكر شده توجه ويژه به راحت بودن با كاربران خود را لحاظ كنيد به صورتی كه اگر كاربر مطلب شما را می خواند احساس راحتی به خود دست دهد )

 

  • برقراری نظم : همانطور كه برای ترفند های سئوكار به بخش استمرار گريز كوتاهی به برقراری نظم كرديم بهتر است در اين قسمت آن را به صورت گسترده ایی باز كنيم ، برای انتشار محتوا شما می توانيد از روز اول كه سايت را ساخته ايد اقدام كنيد و اما مهمترين بخش كه بايد توجه ويژه به آن شود كيفيت محتوا علاوه بر نظم آن است ( به صورتی كه شما بايد كيفيت محتوا را به قدری بالا ببريد كه كاربر از آن راضی باشد و علاوه بر آن در بازه زمانی مشخص توليد محتوا به صورت مستمر انجام دهيد كه بهتر است هر روز باشد ) ، اگر شما محتوایی در سايت خود منتشر كرده ايد كه در رابطه با دستگاهی توضيحاتی را عنوان می كرد بهتر است كه در زمان ارائه اطلاعات بيشتر محتوای خود را بروز كرده و اين باعث آن خواهد شد كه كاربر ميزان دقيق بودن شما را بررسی كرده و به اين موضوع اطمينان خاطر داشته باشد و پيشنهاد ما به شما در نظم برای استفاده از رپورتاژ است كه شما با توجه به زمان های مشخصی كه بهتر است از قدمت سايت 2 الی 3 ماه بگذرد و بعد رپورتاژ برويد و بدانيد كه در چه زمانی بر روی چه كلماتی نيز رپورتاژ برويد .

سئو و راه روش های آن _ برتر آموز

  • ظاهر سايت : آخرين بخش از ترفند های سئوكار ها بهتر است كه در رابطه با ظواهر سايت ها سخن بگويم ، اكثر اشتباهات سايت های بزرگ و كوچك آن است كه در صفحه اصلی سايت خود بنر ها و تبليغاتی را ايجاد می كند كه گوگل اين موضوع را ناپسند می داند و اينكه باعث افت بازديد از سايت شما است و البته استفاده از بنر های چشمك زن هم به اينگونه است و بازخورد های منفی را به همراه دارد ؛ توجه داشته باشيد در رنگبندی سايت خود رنگ هایی را انتخاب كنيد كه با قالب شما تطبيق پذير باشد ( پيشنهاد ما به شما آن است كه ابتدا قالب مورد نظر خود را انتخاب كنيد و اينكه با توجه به آن قالب رنگ های مورد نظر كه در راستای آن قالب ؛ آن را بيشتر به جلوه در می آورد و باعث افزايش بازديد می شود را انتخاب و اعمال كنيد ) ، يكی از نكات بسيار مهم ديگر آن خواهد بود كه بخش محصولات و يا دوره های آموزشی خود را بالا تر از بخش محتوا و بلاگ و … خود بارگزاری كنيد و اين موضوع نگاه كاربر را جذاب تر و علاوه بر آن كاربر سريع تر كار خود را پيش می برد .

 استفاده از سایت های واسطه برای دریافت اطلاعات از سایت رقبا:

یکی از ترفند های سئوکاران آن است که از سایت های واسطه ایی برای دریافت اطلاعات از سایت رقبا کمک میگیرند و به اصطلاح هر سئوکاری که از این روش و ترفند برای دریافت اطلاعات استفاده نکند قطعا که مسیر سختی را در پیش خواهد داشت.

به عنوان مثال سایت هایی همانند ماز، اچرفز، اوبر ساجست و… از جمله سایت های معروف برای دریافت اطلاعات سایت های رقبا هستند. اما سوال اصلی آن است که با دریافت اطلاعات رقبا چه سودی به ما میرسد؟

رسیدیم به لپ کلام، شما با دریافت اطلاعات میتوانید درک کنید که رقبا شما روی چه کلماتی وردی مناسبی دارند و یا روی چه کلمه کلیدی های مناسبی رتبه خوبی دارند، حال فرض کنید که شما لیستی از کلمات کلیدی به دست آورده اید که ورودی خوبی دارند میتوانند بسیاری از کاربران را روانه سایت شما کنند.

اما شیرین ترین بخش بررسی اطلاعات رقبا، قطعا نوعی بک لینک هایی است که استفاده کردن و آن را اجرا کردند میباشد. به عنوان مثال شما روی کلمه کلیدی فروش میز رقبایی دارید، وارد صفحه فروش میز سایت رقیب خود میشود و با کپی کردن آدرس آن و وارد کردن آدرس در سایت واسطه میتوانید نوع بک لینک هایی که استفاده کرده اند را به خوبی مشاهده کنید.

حال میتوانید میزان تقریبی هزینه ایی که صورت گرفته را به دست آورید و شما بهینه تر از رقبای خود هزینه کنید برای سایت و کلمه کلیدی مد نظر خود.

رپورتاژ هدفمند:

یکی از موارد مهم در رابطه با انتشار محتوای رپورتاژ هدفنمند میباشد. رعایت نکات رپورتاژ از جمله موارد مهمی است که سئوکاران آن را رعایت کرده و به خوبی نتیجه میگرند؛ اما منظور از رپورتاژ هدفمند چیست؟ چگونه میتوانیم به آن دست بیابیم؟

یکی از بهترین بک لینک های صفحه مورد نظر شما است قطعا که رپورتاژ ها میباشند و باید توجه داشته باشید که رپورتاژ را چه زمانی و بر روی چه صفحه ایی اعمال میکنید.

به عنوان مثال صفحه ایی که اصلا از نظر لینکسازی داخلی غنی نشده است آیا رپورتاژ هدفمند تاثیر به خصوصی دارد؟ قطعا که خیر، شما ابتدا باید لینکسازی داخلی را قدرتمند سازید و پس از آن به سراغ لینکسازی خارجی همانند رپورتاژ بروید.

علاوه بر این موضوع یکی از ترفند های سئوکاران آن است که در زمان گوگل هانیمون که یکی از صفحات آن ها رتبه گرفته، سریعا رپورتاژ برای آن خواهند رفت تا آن که جایگاه آن تثبیت شود.

سخن پايانی :

اميدوار هستيم از اين مقاله از سايت برتر آموز نهايت بهره را كسب كرده باشيد ، بهتر است در انتهای مطلب يك نكته بسيار مهم را بازگو كنيم ؛ برای تبديل شدن به يك متخصص سئو بهتر است كه شما از قبل پيش زمينه ایی داشته باشيد به صورت مثال ادمين يك سايت بوده ايد و يا اينكه نويسنده و … كه در پيشرفت كار خود بسيار كمك ميكند و البته در اين حوزه ممكن است كه در ابتدا كمی سخت بنظر برسد ولی با كار كردن بسيار و دريافت تجربه اين حوزه به يك كار آسان وچالشی تبديل می شود .

نویسنده : سورنا بابایی

سورنا بابایی ( sorena babaie ) هستم ، علاقه مند به حوزه فناوری و سلامت (‌پزشكی ) و دانشجوی دوره تخصصی سئو و ديجتال ماركتينگ ، اميدوار هستم از تمامی مطالب منتشر شده از طرف بنده رضايت كامل و نهايت بهره را كسب كرده باشيد و بهتر است تمامی مطالب آموزنده را به دوستان عزيزمان منتقل كنيم .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *