هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
ثبت نام ایران خودرو

آموزش ثبت نام ایران خودرو | شگرد قبولی!

دسته بندی : فناوری - موفقیت
1400/01/25

آموزش ثبت نام ایران خودرو بسیار ساده است و افراد متقاضی ثبت نام باید مراحل مشخصی را که شرکت ایران خودرو اعلام می کند انجام دهند تا بتوانند در قرعه کشی های دریافت خودرو این کمپانی شرکت کنند. شرکت ایران خودرو یکی از بزرگترین مجموعه های خودرو سازی کشور است که توانسته بخش زیادی از خودرو های کشور را تامین نماید. با مشاهده آمار ها متوجه می شویم که بخش قابل توجهی از خودرو های که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد تولید ایران خودرو می باشد. همراه سایت برتر آموز باشید.

خودرو های شرکت ایران خودرو طرفداران زیادی دارد و افرادی از خودرو های ایرانی استفاده می کنند، خرید خودرو های این کمپانی را در اولویت خود قرار می‌ دهند. خودرو های این کمپانی کیفیت مناسبی دارد و در میان خودرو های ملی جایگاه قابل قبولی دارند، به همین دلیل افراد بسیاری از محصولات این برند ایرانی استفاده می کنند. خودرو یکی از مهم ترین نیاز های هر خانواده است و امروزه  مشاهده می کنیم در جامعه افراد زیادی دارای خودرو هستند و بعضا بسیاری از افراد چندین خودرو دارند.

ایران خودرو

ثبت نام ایران خودرو چطور است؟

امروزه خودرو یکی از لازمه های زندگی است و این وسیله نقلیه کارایی بسیار زیادی دارد، البته ازدیاد خودرو در شهر های پرجمعیت موجب ترافیک و راه بندان می شود که این موضوع نیز یکی از معایب استفاده بیش از اندازه از خودرو در شهر ها می شود.  البته در بسیاری از شهر ها مانند تهران از طرح ترافیک برای مدیریت بهتر رفت و آمد خودرو ها استفاده می شود اما با این حال وجود تعداد زیاد خودرو باعث ایجاد راه بندان های روزانه می شود. برای ثبت نام شما باید وارد سایت ایران خودرو بشوید.

افراد علاقه مند به خرید خودرو روز به روز در حال افزایش است و به همین دلیل تعداد خودرو های تولیدی و عرضه آن به بازار نیز زیاد است. شرکت ایران خودرو نیز همواره در زمان های مشخصی از سال خودروهایی را از طریق قرعه کشی به مشتریان خود عرضه می کند که خرید خودرو ار این طریق مزیت های خاص خود را دارد که به بررسی آن و همین طور آموزش ثبت نام ایران خودرو خواهیم پرداخت.

روند خرید و ثبت نام محصولات ایران خودرو در زمان های مشخصی انجام می شود و به زمان ثبت نام ها به صورت عمومی اعلام می گردد تا افراد متقاضی بتوانند خودروی مد نظر خود را خریداری کنند. خودرو های متنوعی در کمپانی ایران خودرو تولید می شود که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند و به همین دلیل در زمان قرعه کشی های این شرکت خودروسازی افراد زیادی ثبت نام می کنند که معمولا چندین برابر ظرفیت خودرو های موجود است‌ و به همین دلیل همه افرادی که ثبت نام کرده اند موفق به خرید خودرو نمی شوند.

ثبت نام ایران خودرو

آموزش ثبت نام ایران خودرو به این صورت است که زمان ثبت نام باید ابتدا کد ملی خود را وارد کنید، در مراحل بعد باید اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.  این اطلاعات شامل مواردی مانند شماره شبا، اطلاعات فردی مانند نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، نام پدر، شغل، تاریخ تولد، شهر و آدرس محل سکونت، شماره تماس، اطلاعات تماس می باشد. تمام موارد الزامی باید تکمیل گردد تا امکان ساخت حساب کاربری ایجاد شود. باید اطلاعات شخصی کاربر به صورت کامل وارد شود تا مراحل ثبت نام را تکمیل کرد.

توجه داشته باشید که اگر گواهینامه رانندگی خود را دریافت نکرده باشید امکان ثبت نام در قرعه کشی خودرو های شرکت ایران خودرو را ندارید و داشتن گواهینامه رانندگی از موارد الزامی محسوب می شود که باید در نظر داشت. علاوه بر این مورد افرادی که خودرو دارند و به بیان دیگر سند مالکیت خودرویی به نام آن ها است هم نمی توانند برای دریافت خودرو ثبت نام کنند.

ثبت نام ایران خودرو

شرایط ثبت نام ایران خودرو

زمانی که طبق مراحل آموزش ثبت نام ایران خودرو پیش می روید می توانید اقدامات بعدی برای ثبت نام خرید خودرو را نیز پیش ببرید. در مرحله ورود کاربر اگر حساب کاربری دارید اطلاعات لازم را وارد کنید و در غیر این صورت یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید تا بتوان ادامه مراحل را پیش برد.

در مرحله بعدی از آموزش ثبت نام ایران خودرو شما وارد حساب کاربری خود می شوید، در این قسمت دو گزینه فروش فوق العاده و پیش فروش ایران خودرو نمایش داده می شود که کاربر با این دو گزینه سروکار دارد. این دو گزینه تنها زمان های مشخصی فعال می شوند و افراد می توانند از این طریق اقدام به ثبت نام خرید خودرو کنند و زمان های آن طبق اطلاعیه های مشخصی اعلام می گردد. در نظر داشته باشید که باید از زمان پیش فروش و و فروش فوق العاده مطلع باشید تا بتوانید ثبت نام خود را انجام دهید.

در گام بعدی با فرض این که این دو گزینه فعال هستند کاربر با انتخاب این گزینه ها می تواند برای خرید خودروی مورد نظر خود اقدام کند. لیست تمامی خودروهایی که امکان خرید آن ها وجود دارد در این بخش آماده است و خریدار می تواند خودرو مورد نظر خود را ثبت نام کند‌. به این منظور باید روی گزینه سفارش کلیک کرد و محصول مورد نظر را انتخاب کرد تا امکان شرکت در قرعه کشی ایجاد شود.

در مرحله بعدی آموزش ثبت نام ایران خودرو باید اطلاعات مربوط به خودرو ها را مطالعه کرد. این اطلاعات در کادر مشخصی نمایش داده می شود که در صورت تایید این اطلاعات باید تیک کن از آن ها فعال کنید. در بخش سمت چپ اطلاعات خودرو به صورت کامل نمایش داده می شود که باید حتما مطالعه شود و این اطلاعات شامل آپشن های خودرو و صورتحساب ها می باشد و علاوه بر این تایید سفارش نیز در این بخش می باشد. پس از موافقت با این اطلاعات باید کد امنیتی را ارسال شده را وارد  کرد و در نهایت برای ثبت سفارش از گزینه ثبت درخواست استفاده کرد.

زمان و مهلت قرعه کشی ایران خودرو

در نهایت امر باید بعد از طی کردن این موارد سفارش ثبت می گردد و در این بخش کد قرعه کشی کاربر ارائه می شود که باید حتما آن را تا زمان انجام قرعه کشی نگهداری کرد. بعد از انجام امور گفته شده شما می توانید از حساب کاربری خود خارج شوید و پس از انجام قرعه کشی مجدد به حساب کاربری خود در وب سایت ایران خودرو وارد شوید تا بتوانید نتیجه قرعه کشی را مشاهده کنید‌. ثبت نام تضمینی ایران خودرو از طریق مراحل گفته شده انجام می شود که باید گام به گام طبق آموزش ها پیش رفت.

آموزش ثبت نام ایران خودرو به راحتی قابل انجام است و در زمان های اعلام شده می توان اقدام به ثبت نام قرعه کشی خودرو کرد. توصیه می شود کد کاربری و رمز عبور خود را در جایی یادداشت کنید که در صورت فراموشی بتوانید به آن مراجعه کرده و به راحتی وارد حساب کاربری خود بشوید.

طبق آموزش ثبت نام ایران خودرو که مرحله به مرحله گفت شد می توانید اقدام به ثبت نام خودروی مورد نظر خود کنید و در صورت برنده شدن در قرعه کشی اقدام به طی کردن مراحل بعدی خرید و دریافت خودرو کنید. بعد از اعلام نتایج قرعه کشی باید به پنل خود در وب سایت ایران خودرو مراجعه کنید و در صورت برنده شدن طبق توضیحات داده شده پیش بروید.

خودرو یکی از لازمه های زندگی امروزی شده است که بسیاری از افراد به آن نیاز دارند و در واقع وسیله ای است برای راحت تر کردن شرایط زندگی، ایران خودرو بستری را فراهم کرده است شما می توانید در طول سال در زمان های مشخصی اقدام به ثبت نام فروش فوق العاده خودرو کنید و با شرایط ویژه ای خودروی مد نظر خود را خریداری کنید. طبق آموزش  ثبت نام ایران خودرو می توانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به شرکت در ثبت نام تضمینی ایران خودرو کنید.

نویسنده : محسن حبیبی راد

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *