هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
استفاده همزمان از دو اپل آی دی

روش های مختلف ساخت اپل آی دی

دسته بندی : فناوری
1399/12/26

ساخت اپل آی دی، محصولات شرکت بزرگ اپل یکی از محبوب ترین تجهیزات موجود در بازار جهان می باشد. و این برند هر ساله در بین  بهترین کمپانی های جهان قرار میگیرد. ولی یکی از ملزومات استفاده از محصولات این شرکت لزوم استفاده از اپل آی دی  می باشد. داشتن این ای دی در کشور های دیگر به سادگی و حتی رایگان می باشد و ساخت آن هم بسیار راحت است. ولی در کشور ما به ویژه در سال های اخیر و با وجود ایجاد تحریم های جدید داشتن و ساخت این اپل آی دی  به معضلی تبدیل شده است همراه سایت برتر آموز باشید.

 

 

اپل آی دی

 

ساده ترین روش ساخت اپل آی دی  : 

برای داشتن اپل آی دی   دو روش در کشور ما وجود دارد اول اینکه این ای دی را خریداری کنید که این مورد یک سری  مشکلات دارد اولا یوزرنیم و پسورد خواسته شما نخواهد بود.  ثانیا برای شما هزینه خواهد داشت که این هزینه هم هیچگاه یکسان و مشخص نیست. و مورد آخر مسائل امنیتی که ممکن است فرد با در اختیار داشتن این یوزرنیم و پسورد به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد.

پس بهترین راه ساختن اپل آی دی  می باشد: ولی برای ساخت این مورد هم در کشور ما مشکلات زیادی وجود دارد.  در این بخش به مراحل ساخت اپل آی دی  خواهیم پرداخت:

  1. به علت اینکه این شرکت هیچ نمایندگی رسمی در کشور ما ندارد به همین دلیل هیچکدام از آدرس های کشور ما هم برای ساخت و احراز هویت اپل آی دی  قابل قبول نخواهد بود. به همین خاطر اولین مرحله برای ساخت به دست آوردن یک آدرس واقعی یا فیک از کشورهای ساپورت کننده این شرکت خواهد بود. که شما می توانید این آدرس ها را به صورت رایگان از سایت  fake address generator به راحتی به دست آورید.
  2. مرحله دوم: که از سایت مذکور میتوانید بدست آورید. نام و یک سری اطلاعات دیگر می باشد که در ساخت اپل آی دی برای شما نیاز خواهد شد. مانند: نام و نام خانوادگی ، نام خیابان، و یک سری سوالات متداول دیگر.
  3. در این مرحله بایستی برای شروع ساخت وارد وب سایت اپل با نشانی: apple.com شوید.
  4. سپس از منو Create your apple ID استفاده کرده و شروع به ساخت ای دی مورد نظر خود خواهیم کرد.
  5. بعد از کلیک در قسمت بالا یک سری گزینه هایی برای شما به نمایش در خواهد آمد که شما باید آنها را با توجه به مستنداتی که از سایت ذکر شده در قسمت بالا برداشته اید تکمیل کنید. این گزینه ها عبارتند از:

First name

Last name 

Country

Birthday

Email Address

Password 

Confirm password

Phone number 

نکته: بعد از انجام این مراحل شما باید تیک 3 گزینه آخری که در قسمت پایین این صفحه قرار دارد را بردارید. در مورد نحوه وارد کردن شماره تلفن هم در ادامه آموزش لازم داده  خواهد شد.

 

امنیت اپل آی دی - برتر آموز

 

  1. بعد از وارد کردن شماره تلفن و گرفتن کد احراز هویت که در ادامه نحوه آن توضیح داده خواهد شد بایستی گزینه Payment & Shipping را نیز تکمیل کنید برای این منظور باید بر روی گزینه edit کلیک کنید و بعد از این حالت برای شما گزینه هایی با عنوان خیابان، شهر، ایالت، کد پستی و شماره تلفن باز خواهد شد که شما باید دقت داشته باشید که این موارد را عینا مانند: همانند اطلاعاتی که از سایت مذکور دریافت کرده اید وارد کنید. و شماره تلفن ار هم طبق روشی که آموزش خواهیم داد وارد کنید. سپس برای گزینه payment گزینه none را انتخاب کرده و تقریبا ساخت اپل آی دی  اتمام می پذیرد.
  2. در این مرحله برای اطمینان از ساخت اپل ای دی از سایت اپل گزینه sign out را انتخاب می کنیم و دوباره وارد سایت شده از گزینه sign in وارد شده و از یوزر نیم و پسورد ی که ساخته ایم استفاده می کنیم تا از صحت و یالم بودن اپل آی دی خود مطمئن شویم.

ساخت اپل آی دی  بدون شماره:

همانطور که مستحضر هستید برای ساخت اپل آی دی  نیاز به داشتن یک شماره تلفن هستید که برای احراز هویت از آن ای ام اس دریافت کنید. و شماره های کشور ما هم برای این منظور نامعتبر می باشد به علت تحریم ها. در این بخش نحوه دریافت اس ام اس احراز هویت بدون داشتن شماره را به شما آموزش خواهیم داد:

  1. استفاده از برنامه های دریافت اس ام اس: یکی از برنامه های بسیار کاربردی که هم برای اندروید و هم برای آی او اس  موجود است برنامه Textnow می باشد. برای این منظور شما باید برنامه را دانلود کنید سپس با استفاده از برنامه های فیلتر شکن در این نرم افزار ثبت نام کنید. و به راحتی یک شماره مجازی ایجاد کرده و اس ام اس مورد نیاز را دریافت کنید.
  2. روش دوم برای این منظور استفاده از ویب سایت های دریافت آنلاین اس ام اس است. که یکی از بهترین این سایت ها عبارت است از: receive-sms-online که در این وب سایت شما شماره های مختلفی از کشور های متفاوت برای دریافت اس ام اس در اختیار خواهید داشت. فقط بایستی دقت داشته باشید شماره کشوری را انتخاب کنید که آن کشور را در آدرس دهی انتخاب کرده اید. بعد از انتخاب شماره ارسال اس ام اس احراز هویت برای شما ارسال خواهد شد و شما می توانید ساخت اپل آی دی خود را ادامه داده و به پایان برسانید.

 

نحوه ساخت اپل آی دی با گوشی سامسونگ:

این روش هم تفاوت چندانی با ساختن اپل آی دی  با کامپیوتر نمیکند و در این روش هم می توان از طریق وب سایت شرکت اپل این کار را انجام داد. ولی روش دیگری که میتوان از آن برای ساخت این مورد در گوشی سامسونگ انجام داد انجام لاگین در یک برنامه با گزینه اپل ایدی می باشد که در این صورت خود برنامه شما را مستقیما به مراحل ساخت اپل آی دی  ارجاع خواهد داد. باید این مورد را در نظر داشته باشید که در تمام مراحل انجام این عملیات آی پی شما توسط نرم افزار های معمول تغییر کرده باشد. همچنین برای آدرس دهی و دریافت اس ام اس وریفیکیشن   هم می توانید از برنامه های مذکور و یا وب سایت ذکر شده استفاده کنید.

 

استفاده همزمان از دو اپل آی دی

 

ساخت اپل آی دی  از طریق سایت:

برای ساخت اپل آی دی  مهمترین وب سایتی را که باید بشناسیم سایت خود شرکت اپل می باشد. و در ادامه برای تکمیل کردن موارد خواسته شده گزینه های درخواستی مانند: آدرس و کد پستی و کشور مورد نظر باید از سایت هایی استفاده کنیم که به ما آدرس های فیک در کشور های دیگر وجود دارد بدهند. که در بخش قبلی به موارد یاز آنها اشاره شد با سرچ کردن به راحتی می توان تعداد زیادی از این سایت ها را شناسایی کرد ولی ما در بخش قبلی یکی از معتبرترین سایت ها را معرفی کردیم. زریا در برخی سایت های ضعیف ممکن است یک آدرس برای دو نفر برا ی ساخت اپل آی دی  ارائه شود که فرد را در آینده در استفاده از این ای دی دچار مشکل شود. و میدانیم که در صورت ایجاد مشکل و به ویژه مشکل امنیتی برای این تجهیزات بسیار دشوار خواهد بود بازگشت به حالت اولیه و شاید اصلا امکان این مورد وجود نداشته باشد. پس هرچه از سایت های معتبر برای این منظور استفاده کنیم برای ما بهتر خواهد بود. مورد بعدی استفاده از سایت های دریافت اس ام اس هست که برای این منظور هم بهتر است با دقت سابت مورد نظر را انتخاب کنیم. تا در ساخت اپل آی دی  دچار مشکل نشویم.

 

قفل شدن اپل آی دی

 

 

 

آیا ساخت اپل ای دی رایگان به ریسک آن می ارزد؟

در خصوص ساخت اپل آی دی  رایگان ریسک خاصی وجود ندارد زیرا اگر تمام مراحل به درستی و طبق آموزشی که در این محتوا  دادیم انجام شود با اپل ای دی هایی که از مغازه های موبایل فروشی خریداری می کنید هیچ تفاوتی ندارد و همه آن اپل آی دی  ها هم به یکی از طرق اشاره شده ساخته می شوند. مزایای این ای دی که شما می سازید بسیار زیاد است: اولا نام مورد دلخواه خود را خواهید داشت و یوزرنیم و پسورد اختصاصی و دلخواه خود را خواهید داشت.  پسورد شما به جز خودتان در اختیار کس دیگری نخواهد بود و از لحاظ امنیتی هم برای شما بهتر است.

روش های دیگر برای ساخت اپل آی دی  :

علاوه بر روش های ذکر شده برای در یافت اس ام اس احراز هویت که بزرگترین مشکل برای ساخت اپل آی دی  می باشد از موارد زیر نیز می توان استفاده کرد:

  1. استفاده از شماره تلفن افراد و آشنایانی که در خارج از کشور سکونت دارند و ارتباط آنلاین با آنها تا به محض ارسال کد به شماره همراه آنها آنرا برای شما بفرستند تا شما از آن کد استفاده کنید. و باید در این حالت شما آدرس و مشخصات فرد مورد نظر را برای موارد ذکر شده وارد کنید. البته که این حالات هم مشکلات و سختی های خود را دارد ولی این نیز یکی از روش های ساخت اپل آی دی می باشد.
  2. استفاده از سیم کارت کشور های دیگر: اگر شما در مسافرت به خارج از کشور سیم کارت آن کشور را خریداری کرده اید که توسط شرکت اپل ساپورت میشود در صورت فعال بودن آن سیم کارت می توانید از آن به عنوان دریافت کننده اس ام اس فعال سازی استفاده کنید. الیته اگر آن سیم کارت در کشور ما قدرت آنت دهی و سرویس دهی داشته باشد. البته این مورد هم محدودیت ها و مشکلات خاص خود رادارد که روش آموزش داده شده برای شما بهترین وسیف ترین روش برای ساخت ای دی خواهد بود.

در انتها

ساخت اپل آی دی  برای افرادی که مقدار کمی اطلاعات از کار با کامپیوتر دارند امکان پذیر می باشد. و نیاز به اطلاعات و مهارت خاصی نمی باشد. در این محتوا سعی شد بهترین و راحت ترین روش های ساخت اپل آیدی برای شما توضیح داده شود.

نکته:

موردی که جدیدا بعد از آپدیت آی او اس اتفاق می افتد و ممکن است منجر به از غیرفعال شدن  اپل آی دی  شود درخواست دو مرحله ای کردن احراز هویت اپل آی دی  بعد از آپدیت و فرستادن دوباره اس ام اس و درخواست دوباره شماره تلفن هست که شما باید برای جلوگیری از این حالت گزینه other ways و سپس گزینه do not upgrade را انتخاب کنید تا مشکلی پیش نیاید. در غیر اینصورت احتمال اینکه ای دی شما غیر فعال شود زیاد خواهد بود.

نویسنده : محسن حبیبی راد

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *