هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
معرفی 10 ابزار دانلود پروفایل شبکه های اجتماعی

معرفی 10 ابزار دانلود پروفایل شبکه‌ های اجتماعی

دسته بندی : اینستاگرام
1402/01/24

امروزه دانلود کردن پروفایل شبکه های اجتماعی یکی از چالش‌های اصلی افراد می باشد. با مطالعه این مقاله می توانید  بهترین ابزارهای دانلود پروفایل اینستاگرام، یوتیوب، کلاوب هاوس و … بشناسید.

سلام بر دنبال کنندگان سایت برترآموز، 😃🤟🏻  ما اومدیم با یک مقاله بسیار جذاب و کاربردی در مورد ابزارهای دانلود پروفایل شبکه های اجتماعی.  شاید برای شما هم این مشکل پیش آمده باشد که بخواهید، عکس پروفایل یک فرد را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب و یا حتی کلاوب هاوس بررسی کنید. در برخی مواقع شما توانایی دیدن  جزئیات این تصاویر را نخواهید داشت. به عنوان مثال در اینستاگرام یک نفر به شما پیام داده است و درخواست دنبال کردن شما را دارد.  شما می خواهید بررسی کنید ببینید که آیا این فرد را می‌شناسید و یا خیر؟

   کاملا طبیعی است که نتوانید به دقت پروفایل او را ببینید. خوشبختانه ابزارهای دانلود پروفایل شبکه های اجتماعی موجود می باشد و این مشکل حل شده است. برخی از این ابزارها در ازای استفاده از شما درخواست تماشای یک کلیپ کوتاه و یا یک تبلیغات بنری دارند. حتی در برخی از مواقع بدون نصب نرم افزار مورد نظرشان اجازه استفاده از این خدمات را نخواهید داشت. برخی دیگر از ابزارهای دانلود پروفایل شبکه های اجتماعی برای استفاده نیاز به پرداخت مبلغی به صورت دلاری دارد.

اما این تمام ماجرا نیست می‌توانید با استفاده از برخی ابزار به صورت رایگان پروفایل افراد را در شبکه‌های اجتماعی مختلف دانلود کنید. بدون اینکه هیچگونه تبلیغاتی تماشا کنید و یا هیچ گونه هزینه ای در ازای آن پرداخت کنید.  قبل از شروع مقاله بهتر است که یک  سئویی نیز به شما آموزش دهیم.  امروزه افراد بسیار زیادی با استفاده از تبلیغات کلیکی در ابزارهای دانلود پروفایل شبکه های اجتماعی به بازدید بسیار خوب از سایت خود دست پیدا می‌کنند. این استراتژی منجر به رشد عالی در ترافیک سایت آن‌ها می‌شود. در بخش آموزش سئو برترآموز،  تمامی این استراتژی‌ها  به صورت کامل و جامع بیان شده است. بهتر است که پیش از این شما را معطل نکنیم و به سراغ بررسی ابزار دانلود پروفایل شبکه ‌های اجتماعی برویم.

سایت instafinsta.com  یک ابزار عالی برای دانلود از اینستاگرام و تیک تاک

قطعا شما نیز مانند بسیاری افراد از مخاطبین اینستاگرام و تیک و تاک می‌باشید. این دو شبکه اجتماعی معمولا اجازه دانلود پروفایل افراد را به کاربران نمی‌دهند. اما خوشبختانه به کمک سایت گفته می‌توانید بدون هیچ تبلیغی به صورت رایگان پروفایل اینستاگرام افراد را دانلود کنید. تنها کاری که لازم است برای آن انجام دهید. این است که آدرس صفحه افراد را کپی کنید و در این سایت آن را بارگذاری کنید. در این صورت به سادگی می‌توانید عکس مورد نظر خود را تماشا کنید و یا آن را دانلود کنید.

البته به این نکته توجه داشته باشید که در برخی مواقع به دلیل درخواست‌های زیاد این سایت ممکن است که اجازه ورود به شما ندهد. و یا پیغام در دسترس نبودن سایت را مشاهده کنید. در این صورت شما می توانید با استفاده از نرم افزارهای تغییر دهنده آی پی از این سایت استفاده کنید. 🙄 در صورتی که شما به این نرم افزارها دسترسی نداشتید میتوانید ساعاتی دیگر را انتخاب کنید و به این سایت مراجعه کنید از دیگر نکات مهم این سایت در این است که کلیه خدمات این سایت به صورت رایگان می باشد.

 در صورتی که بخواهید  از خدمات تولید محتوا و یا خدمات تبلیغات این سایت استفاده کنید می توانید با این سایت مکاتباتی داشته باشید.  از دیگر مزایای این سایت در این است که شما می‌توانید به واسطه اپلیکیشن موبایلی آن استوری های افراد را نیز دانلود کنید. در برخی مواقع این سایت به شما اجازه مشاهده کردن پروفایل افرادی که اکانت آن‌ها در حالت شخصی نیز باشد، خواهد داد. با این حال پیشنهاد تیم تحقیقاتی برترآموز به شما این است که هر دو نسخه گوشی و وب آن را نصب کنید تا به سادگی بتوانید در زمان مناسب به تمامی قابلیت‌های آن دسترسی داشته باشید.

سایت instafinsta.com  یک ابزار عالی برای دانلود از اینستاگرام و تیک تاک

وب سایت InstaDp یک گزینه جذاب برای دانلود پروفایل شبکه‌ های اجتماعی

  اگر شما به دنبال یک سایت با رابط کاربری بسیار ساده می‌باشید. پیشنهاد تیم تحقیقاتی برترآموز وب سایت InstaDp  می‌باشد.  در این سایت می توانید از خدمات بسیار متنوع در حوزه دانلود پروفایل شبکه های اجتماعی استفاده کنید. البته یکی از خدمات وب سایت InstaDp  دانلود عکس پروفایل اینستاگرام  می‌باشد. با این حال به این نکته توجه داشته باشید که خدمات این سایت محدود به اینستاگرام نیست و شما می‌توانید از شبکه های اجتماعی دیگر نیز استفاده کنید. 😯

 در این سایت شما امکان دانلود پست، استوری، هایلایت، و ریلز را خواهید داشت.  برای دانلود پروفایل اینستاگرام لازم است که در ابتدا وارد سایت شوید و سپس آدرس صفحه و یا لینک پروفایل در مورد نظر خود را در بخش  Instagram Profile Picture Downloader  وارد کنید.  سپس سایت اجازه تماشا و همچنین دانلود پروفایل مورد نظر را به شما خواهد داد.  به این نکته توجه داشته باشید که در برخی موارد ممکن است آدرس این سایت در دسترس نباشد شما می توانید با نرم افزارهای تغییر دهنده آی پی و همچنین  پاک کردن کش مرورگر خود به سایت دسترسی داشته باشیم.

 از جمله خدمات مهم این وب سایت می توان به دانلود لایو و همچنین آی جی تی وی اشاره کرد. در برخی موارد ممکن است که شما بخواهید یک لایو را بدون اینکه حضور داشته باشید، ذخیره کنید. در این صورت می توانید آدرس صفحه مورد نظر خود را در این سایت وارد کنید و سپس زمانی که لایو شروع میشود در بخش ذخیره فیلم اینستاگرام لینک لایو را ارسال کنید.  با انجام این کار ویدیو برای شما ذخیره خواهد شد و می‌توانید بعد از آن استفاده کنید. از دیگر مزایای سایت وب سایت InstaDp  در این است که شما می توانید ویدیو های خود را با کیفیت های متفاوتی دانلود کنید. در برخی مواقع ممکن است نیاز داشته باشید که  استوری و هایلایت افراد را با کیفیت بالا تماشا کنید. در این صورت این وب سایت می‌تواند برای شما بسیار کاربردی و مهم باشد. 😏👌🏻

اپلیکیشن FastSave For Instagram یک برنامه کاربردی برای دانلود پروفایل شبکه های اجتماعی

در برخی مواقع ممکن است نیاز داشته باشید که در سریع ترین زمان ممکن پروفایل شبکه های اجتماعی افراد مختلف را دانلود کنید .بهترین انتخاب در این بازه زمانی استفاده  از برنامه FastSave For Instagram  استفاده کنید.  در گذشته این برنامه  فقط نسخه اندروید داشت اما در حال حاضر در اپ استور نیز این برنامه موجود می‌باشد و شما می توانید به سادگی از آن استفاده کنید.اگر از نسخه ویندوز اینستاگرام استفاده می‌کنید، می‌توانید نرم افزار blue stack را دانلود کنید.  و سپس در آن نرم افزار این اپلیکیشن را نصب نمایید. در این صورت به سادگی در لپ تاپ و یا کامپیوتر خود نیز به این برنامه کاربردی دسترسی خواهید داشت.

از دیگر مزایای Fast Save For Instagram  در این است که شما می توانید پست استوری و لایو افراد را نیز ذخیره کنید.  این برنامه مانند سایر برنامه هایی که اجازه دانلود پروفایل شبکه های پروفایل اینستاگرام را به شما می دهد از شما درخواست یوزرنیم و پسورد را نخواهد داشت. در این برنامه  صرفا می‌توانید با دانلود کردن  آدرس صفحه و یا آدرس پست به تمامی اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کند.  به این نکته توجه داشته باشید که این نرم افزار دارای یک نسخه پرو یا پیشرفته می باشد با توجه محدودیت‌های ما در استفاده از اینستاگرام در ایران نیازی به نصب آن نمی‌باشد.

در صورتی که از این برنامه چندین بار در روز استفاده کنید. ممکن است که از شما تقاضای تماشای یک ویدیو 1 دقیقه‌ای را داشته باشد. پس از تماشای این ویدیو به سادگی می‌توانید از خدمات Fast Save For Instagram به سادگی استفاده کنید. در نهایت به یاد داشته باشید که امکان دانلود کردن استوری پیج افراد در حالت شخصی با Fast Save For Instagram وجود نخواهد داشت. برای دانلود استوری چنین صفحاتی می‌توانید از دیگر گزینه‌های دانلود پست و استوری اینستاگرام  که در بخش بعدی خواهیم گفت استفاده کنید.

 سایت www.byclickdownloader.com   یک گزینه جذاب برای دانلود پست و استوری پیج‌های محافظ شده

در برخی مواقع ممکن است که شما بخواهید یک آموزش اینستاگرام و یا آموزش زبان انگیسی به صورت پست و یا استوری از برخی پیج‌های محافظت شده دانلود کنید. در این صورت شما می‌توانید با استفاده از سایت  www.byclickdownloader.com  به اهداف خود دست پیدا کنید. البته در این سایت شما امکان دانلود پروفایل شبکه های اجتماعی را نیز خواهید داشت. از دیگر مزایای این سایت در این است که به شما اجازه محتوای مورد نظر شما با کیفیت‌های متفاوت را خواهد داد.

شما در www.byclickdownloader.com می‌توانید فیلم های مربوط به یوتیوب را نیز دانلود کنید. همانطور که می‌دانید تماشای ویدیو در یوتیوب با اکانت رایگان کار بسیار سختی می‌باشد. از طرفی در این سایت شما می‌توانید پروفایل افراد در یوتیوب را نیز دانلود کنید. این سایت دارای یک هوش مصنوعی جذاب نیز می‌باشد. ممکن است که در یوتیوب یک ویدیو از آموزش وردپرس ببینید و بخواهید آن را تماشا کنید. در صورتی که کیفیت این ویدیو کم باشد. شما می‌توانید با استفاده از دانلود آن به واسطه این سایت با کیفیت بسیار بالاتری ویدیو خود را تماشا کنید.

‌مهمترین مزیت این سایت به نسبت رقبای آن در این است که تمامی خدمات آن به صورت رایگان می‌باشد. در برخی مواقع برای دانلود پروفایل شبکه های اجتماعی ممکن است که در این سایت دچار چالش شوید. با این حال شما می‌توانید از بخش مولتی دانلود این سایت مشکل خود را حل کنید. به یاد داشته باشید که این سایت به شما اجازه دانلود ویدیوهای شخصی و حفاظت شده یوتیوب را می‌دهد.

سایت www.byclickdownloader.com به شما امکان تغییر فرمت اطلاعات دانلود شده را نیز خواهد داد. ممکن است که شما بخواهید یک فیلم آموزش زبان آلمانی را دانلود کنید و حجم آن بسیار بالا باشد. در این صورت شما می‌توانید در این سایت آن را بدون هیچ مشکی تبدیل به یک فایل صوتی کنید و از آن استفاده کنید. با این حال توجه داشته باشید تمامی این خدمات در نسخه موبایلی این سایت جامع نیز موجود می‌باشد. اما نکته بسیار مهم آن این است که آن اپلیکیشن آن را از سایت www.byclickdownloader.com دانلود کنید.

 سایت www.byclickdownloader.com   یک گزینه جذاب برای دانلود پست و استوری پیج‌های محافظ شده

سایت  instabig.net یک سایت بسیار عالی برای دانلود پروفایل اینستاگرام

اگر به دنبال یک سایت با رابط کاربری جذاب برای دانلود پروفایل شبکه‌ های اجتماعی می‌باشید، پیشنهاد تیم تحقیقاتی برترآموز بر این است که از سایت instabig.net استفاده کنید. این سایت دارای بخش‌های بسیار مختلف و متنوعی می‌باشد اولا کار کردن با این سایت بسیار ساده و راحت می‌باشد. دوما برای استفاده از این سایت نیاز به تهیه اکانت و یا تماشای تبلیغات نخواهید داشت. سوما این سایت دارای کوکی اختصاصی و تهیه و هیستوری می‌باشد. بنابراین کار کردن با این سایت برای شما بسیار ساده و کاربردی خواهد بود. در این سایت می‌توانید، پروفایل، استوری، ویدیو آی جی تی وی، لایو، پست و … را دانلود کنید. خوشبختانه این سایت به شما امکان دانلود از تیک تاک را نیز خواهید داد.

از مهمترین مزایای سایت instabig.net در این است که شما برای دانلود پروفایل پیج افراد مختلف می‌توانید به تصویر کامل و با کیفیت بالا دسترسی داشته باشید. همانطور که می‌دانید در برخی از سایت‌ها زمانی که قصد دانلود پروفایل شبکه های اجتماعی را دارید، افت کیفیت آن بسیار آزار دهنده می‌باشد. اما خوشبختانه این سایت به این صورت نیست و شما می‌توانید با کیفیت بسیار بالا به اهداف خود دست پیدا کنید. از طرفی به این موضوع توجه داشته باشید که در برخی مواقع امکان دانلود پروفایل از پیج‌های محافظت شده وجود نخواهد داشت. با این حال بهتر است که با یک نرم افزار تغییر دهنده آی پی این موضوع را امتحان کنید.

بر اساس تحقیقات تیم تحقیقاتی برترآموز، این سایت قابلیت بررسی برخی از صفحات پاک شده را نیز دارد. فرض کنید که شما یک صفحه بسیار مهم را اینستاگرام دنبال می‌کنید. این صفحه یکی از پست و یا استوری‌های مهم خود را پاک می‌کند. اگر شما آدرس آن را ذخیره کرده باشید. می‌توانید باری مدت زمانی محدود به هیچ مشکلی آن پست و استوری را به سادگی باز گردانی کنید. با این حال بهتر است که اطلاعات مورد نظر خود را هر چند وقت یکبار در این سایت ذخیره کنید. چرا که این سایت با ذخیره کردن کوکی در رایانه شما به شما دسترسی‌های متنوعی را خواهد داد.

بهترین برنامه برای دانلود عکس پروفایل شبکه های اجتماعی با امنیت بالا Insaver می‌باشد

این برنامه به صورت ویژه برای اینستاگرام طراحی شده است، با این حال برای اکانت تیک تاک نیز در برخی مواقع پاسخ می‌دهد.  Insaver معمولا به شدت تحت حملات سایبری می‌باشد و صفحه دانلود آن در گوگل پلی در برخی مواقع آن را حذف می‌کند. با این حال اگر شما Insaver از سایت اصلی آن دانلود کنید، می‌توانید به سادگی از خدمات آن استفاده کنید. با این حال این برنامه یک ویژگی بسیار مهم و ضروری دارد که شاید کمتر برنامه‌ای را بتوان با چنین ویژگی پیدا کرد. از جمله مهمترین ویژگی این برنامه در این است که شما می‌توانید به صورت مستقیم حساب خود را به آن وصل کنید و استوری افراد را تماشا کنید، بدون این که در حساب طرف مقابل ثبت شود.

این برنامه به شما امکان می‌دهد که لایو صفحات شخصی را بدون هیچ مشکلی ضبط کنید. اما نقطه ضعف این برنامه در این است که کیفیتی که به شما ارائه می‌دهد، کیفیت بسیار بالایی نمی‌باشد. دومین نقطه ضعف این برنامه در این است که تبلیغات بنری قابل توجهی را به مخاطبین خود نمایش می‌دهد. اما نکته بسیار مثبت آن این است که امنیت حساب شما را به صورت کامل تامین می‌کند. برخی از برنامه‌های نامعتبر پس از دریافت اطلاعات حساب اینستاگرام شما، حسابتان را هک می‌کنند. اما Insaver با وجود مخاطبین میلیونی خود تا به حال یک مورد گزارش هک اطلاعات شخصی برایش ثبت نشده است.

رابط کاربری Insaver بسیار ساده است و می‌تواند به عنوان حتی اینستاگرام شما استفاده شود. چرا که به شما فضای دسترسی مانند اینستاگرام را خواهد داد. جا به جایی بین ایسنتاگرام و همچنین Insaver بسیار ساده و سریع می‌باشد. برای استفاده از این برنامه تنها کافی است که لینک پست، استوری، صفحه، لایو و … را از صفحه مورد نظر خود کپی کنید. سپس بدون هیچ مشکلی می‌توانید اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورید. به یاد داشته باشید که مهمترین ویژگی Insaver این است که شما می‌توانید لایو را بدون حضور در آن با کیفیت قابل قبول ذخیره کنید.

استفاده از ربات تلگرام برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام « regrambot »

امروزه ربات‌های تلگرام تقریبا همه کاری انجام می‌دهند. اما یکی از بهترین ربات‌هایی که می‌تواند برای ما کاربردی باشد، ربات regrambot می‌باشد. این ربات به شما امکانات بسیار زیادی را خواهد داد. یکی از آن‌ها دانلود پروفایل شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام می‌باشد. برای استفاده از این ربات ابتدا در تلگرام حساب خود را به آن وصل می‌کنید. سپس هر اطلاعاتی را که بخواهید ذخیره کنید، آن را در اینستاگرام برای این ربات ارسال می‌کنید. در مرحله بعدی این ربات فایل مورد نظر شما را با کیفیت‌های مختلف به شما نشان خواهد داد.

یکی از بهترین مزایای این ربات در این است که شما می‌توانید لایو و فایل‌های طولانی مدت اینستاگرام را روی سرورهای داخلی مشاهده کنید. در این صورت سرعت دانلود و تماشای شما معمولا بسیار زیاد می‌باشد. اما دیگر برنامه‌ها معمولا اطلاعاتی را که به شما نشان می‌دهند، روی سرورهای خارجی می‌باشد و سرعت بسیار کمی دارند. البته این ربات یک نقطه ضعف نیز دارد. آن هم این است که فایل‌های با حجم بالا را برای مدت طولانی ذخیره نمی‌کند. لینک فایل‌های حجیم معمولا یک تا دو روز قابل استفاده می‌باشد. بعد از این مدت این فایل‌ها از روی سرورهای اصلی آن پاک خواهد شد.

در نهایت به این موضوع توجه داشته باشید که فایل‌های ربات‌های تلگرامی که از شما اطلاعات کامل حساب اینستاگرام شما را می‌خواهند، معمولا قابل اطمینان نیستند. شما باید بررسی کنید که این اطلاعات تا چه اندازه مهم هستند و از طرفی این ربات را چه کسانی تایید می‌کنند. به عنوان مثال regrambot یکی از ربات‌های بسیار معروف است که در شبکه‌های اجتماعی اصلی مانند Github  و … افراد معتبری آن را تایید کرده‌اند.

استفاده از ربات تلگرام برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام « regrambot »

Swiftrepost یک برنامه همه کاره و جذاب

به عنوان آخرین ابزار دانلود پروفایل شبکه های اجتماعی تصمیم گرفتیم که یک برنامه بسیار جذاب و کاربردی به شما معرفی کنیم. swiftrepost یک برنامه همه کاره است که می‌تواند برای شما مزایای بسیار زیادی داشته باشد. زمانی که این برنامه را دانلود می‌کنید می‌توانید به صورت نامحدود تمامی اطلاعات موجود در شبکه‌های اجتماعی را در گالری گوشی خود به سادگی ذخیره کنید. از طرفی می‌توانید مانند نسخه اصلی اینستاگرام خود پست و استوری دیگران را لایک کنید و یا به اشتراک بگذارید.

قطعا شما نیز مانند دیگر افراد دوست دارید که بتوانید پست و استوری‌های ذخیره شده در اینستاگرام خود را به صورت یکجا ذخیره کنید. شما می‍‌‌توانید به کمک swiftrepost تمامی اطلاعات مورد نظر خود را به سادگی در تلفن همراه خود ذخیره کنید. اما به این نکته توجه داشته باشید که این برنامه یک، یک برنامه پولی می‌باشد. اما نسخه کرک شده آن به صورت رایگان در سایت‌های بسیار زیادی یافت می‌شود. در نهایت یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب swiftrepost در این است که شما روی پست، استوری و پروفایل دیگران توانایی زوم کردن خواهید داشت. در این صورت می‌توانید اطلاعات مورد نظر خود را به سادگی به دست آورید.

سخن پایانی

تمامی سایت‌ها و همچنین برنامه‌های که برای دانلود پروفایل شبکه‌ های اجتماعی در این مقاله معرفی شد، یکبار توسط تیم فنی برترآموز تست شده است. با این حال اگر هر یک از این برنامه‌ها و یا سایت‌های معرفی شده در زمان استفاده شما قابل دسترسی نبود. در بخش کامنت‌های این مقاله با ما مطرح کنید. همکاران ما در سریعترین زمان ممکن به شما یک پیشنهاد جایگزین معرفی خواهند کرد.

به این نکته توجه داشته باشید که برخی از برنامه‌ها در ازای استفاده از خدمات آن‌ها از شما در فیشینگ اطلاعاتی انجام می‌دهند. بنابراین اگر قصد استفاده از  یک برنامه خارج از این لیست داشتید. سعی کنید که اولا تمامی مجوزهای مورد نیاز او را بررسی کنید. دوما سعی کنید در مورد کامنت‌ها و تعداد نصب فعال آن نیز اندک تحقیقاتی داشته باشید. تمامی این توصیه‌ها به جهت افزایش امنیت حساب کاربری شما در اینستاگرام می‌باشد. به یاد داشته باشید که امنیت حساب شما بسیار مهمتر از دانلود چند عکس و فیلم و یا استوی می‌باشد.

نویسنده : امیر شادان پور

امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *