هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
آموزش بازاريابی اينترنتی

آموزش بازاريابی‌ اينترنتی + تكنيك های ناب بعلاوه نكات مهم

دسته بندی : کسب و کار آنلاین
1400/06/16

بازاريابی اينترنتی چيست‌؟

بازاريابی ايترنتی چيست بعلاوه تمام نكات آنها

بازاريابی اينترنتی را ميتوان به توسعه كسب و كار حرفه ایی‌ و درآمد های نجومی دانست ، اين مقاله از سايت برتر آموز قصد بر اين دارد كه آموزش بازاريابی را به طوركامل برای شما عنوان كند .

سوال اصلی‌افراد اين است كه بازاريابی اينترنتی يعنی چه ؟ وقتی ‌شما تمام راه ها را برای كسب و كار خود انجام داده ايد و نتيجه نگرفتيد و يا اينكه ميخواهيد فروش خود را خيلی زياد بكنيد كافی است بازاريابی اينترنتی خود را بسيار گسترده بكنيد  و اما اين آموزش ها مختصر افرادی است كه محصول خاصی و يا در زمينه های فروش كالا سر رشته دارند .

 

چرا بازاريابی اينترنتی خيلی مهم است ؟

همانطور كه در مقدمه اين مقاله برای ‌شما عنوان شد برای افزايش سود و درآمد خود ميتوانيد در اين حوزه فعاليت های خود را از سر بگيريد و بايد توجه داشته باشيد كه موفقيت در اين حوزه به زمان و صبر شما بستگی دارد برای اينكه حوزه ایی است كه در آن رقابت ها بسيار تنگاتنگ بوده و بر اساس الگوريتم های فضای مجازی و يا گوگل طراحی شده است . (‌ توجه داشته باشيد كه تمام نكات عرض شده را در يك برگه يادداشت كرده و در حين انجام كار بر روی ‌آنها هم نگاهی بكنيد )

 

آموزش بازاريابی اينترنتی :

‌تا به اينجای اين مقاله آشنایی ‌بسيار كمی با اين حوزه داشته ايد و در ادامه با تكنيك های خيلی مهم و برخی از مراحل اساسی برای شما آموزش داده خواهد شد :

بازاريابی ايترنتی چيست بعلاوه تمام نكات آنها

  • كسب و كار خود را بر روی وبسايت بنا بكنيد : اولين مورد از آموزش بازاريابی اينترنتی ساخت سايت برای محصول شما است و اما چرا اين امر بسيار مهم است ؟ در اين چند ساله فروشگاه های اينترنتی بسيار پيشرفت كرده اند و توانسته اند كه نظر مردم  را به خريد اينترنتی بسيار عوض بكنند ؛‌ اگر شما هر محصولی را داريد و ميخواهيد كالای های مربوط به آن محصول را فروش بكنيد كافی است كه سايتی برای خود داشته باشيد ؛ ( امروزه بيشتر سايت ها بر روی نرم افزار ورد پرس به صورت بسيار آسان ساخته و طراحی ميشود ) از همه مهم تر اين است كه طراحی سايت شما بسيار جذاب باشد به آنگونه كه وقتی مخاطب وارد آن ميشود از فضای آن لذت ببرد و اما مهمترين نكته در رابطه با بازاريابی اينترنتی بر روی سايت انتخاب نام برند مخصوص برای شما است و اسم محصولات شما بايد بسيار خاص و مفهومی باشد ، و در مرحله آخر هم شما بايد يك هاست و دامنه اينترنتی برای سايت خود طراحی بكنيد و تلاش بر اين داشته باشيد كه دامنه شما همانند سايت های ديگر نباشد . ( اگر دامنه های سايت شما همانند سايت های ديگر باشد مخاطب ممكن بجای سايت شما به سايت ديگر وارد شود )

بازاريابی ايترنتی چيست بعلاوه تمام نكات آنها

  • بهينه سازی سايت در موتور های جست و جو گر ها ( سئو ) : در دومين قدم از بازاريابی اينترنتی بايد سايت خود را به خوبی سئو كرده باشيد و اما سئو چيست ؟ شما وقتی‌ عبارتی را در گوگل خود سرچ ميكنيد به سايت های اوليه كه برای شما به نمايش در می آيند كليك و وارد آنها ميشود و به فرايندی كه باعث ميشود سايت شما به سايت های اوليه آن كلمه برسد سئو می گويند و اما مهمترين دليل سئو برای سايت اين است كه بتوانيد مخاطب خود را با توجه به آن حوزه به سايت خود جذب كنيد . ( برای مثال كلمه خريد موبايل ماهانه بالای 130000 هزار بار توسط ايرانيان جست وجو ميشود واگر از آنها 50000 هزار كاربر وارد سايت شما شود و از آنها هم 1000 نفر موبايل های سايت شما را خريداری بكنند شما در يك خيلی سود ميكنيد و به همين امر سئو يكی از عمليات های بسيار مهم در بازاريابی اينترنتی است )

بازاريابی ايترنتی چيست بعلاوه تمام نكات آنها

  • توليد محتوا های حرفه ایی برای‌ سايت : يكی از مهمترين گام برای سايت شما توليد محتوای بسيار خوب و با كيفيت است و اما توليد محتوا ها به چند دسته تقسيم ميشوند ؟ اولين توليد محتوای متنی است و دومی ويديویی و سومی صوتی كه ما برای شما همه آنها را توضيح خواهيم داد .

در اولين توليد محتوا ( متنی ) شما بايد يك مقاله نويس بسيا ماهر باشيد و بتوانيد مقالات آموزشی و يا وبلاگ و … را در تمام حوزه ها بنويسيد و اما اين حرفه بايد بر اصول خاصی نوشته شود و اصولی كه نويسنده های سايت بايد از آنها پيروی بكنند اصول سئویی است كه ابتدا به همه نويسنده ها آموزش داده خواهد شد و به عنوان مهمترين آموزش در اين حرفه بشمار ميرود .

در دومين توليد محتوا (‌ويديویی ) مختص سايت های آموزشی و يا فروشگاهی است به آن دليل كه شما اگر سايت آموزشی داريد و بايد ويديویی در رابطه با‌ آن ظبط كنيد و برای ظبط هم به چند ابزار هم نياز داريد و در رابطه با سايت های فروشگاهی شما بايد فيلمی از محصولات خود داشته باشيد و بتوانيد آن را منتشر كنيد . ( اين كار سبب جذب اعتماد افراد برای كالا شما است و كيفيت آن را زير نظر خواهند گرفت )

در سومين توليد محتوا ( صوتی ) اين توليد محتوا هم برای سايت های آموزشی است و ميتوان توليد محتوا صوتی را در حوزه آموزش زبان های كشور های ديگر دانست به آن دليل كه برای تلفظ درست برخی از كلمات اين محتوای صوتی ساخته ميشود و علاوه بر آنها در سايت های فروشگاهی هم اين محتوا ديده ميشود به آنگونه كه افراد محصول خود را در 5 دقيقه توصيف كرده و در اين زمان نظر های اراب رجوعيان را جلب خواهند كرد .

تمام سه محتوا برای شما توضيح داده شده است و برای بالا بودن كيفيت سايت خود بايد از تمام اينها استفاده بكنيد و بتوانيد نتيجه بسيار خوبی را بگيريد .

بازاريابی ايترنتی چيست بعلاوه تمام نكات آنها

  • جذب افراد از ايميل آنها ( ايميل ماركتينگ) : در بازاريابی اينترنتی برخی از مواقع به شكست محكوم ميشويد و شاهد آن هستيد كه ديگر محصولات شما فروش نميرود و شما در اين مرحله بايد ايميل ماركتينگ را راه اندازی بكنيد و سوال اصلی برای‌ كاربران ان است كه ايميل ماركتينگ چيست ؟ وقتی‌افراد در حساب كاربری خود در سايت شما ايميلی را وارد ميكند همه ايميل های آنها برای شما به نمايش در آمده است و شما به پيام هایی مبنی بر تخفيفات سايت و يا ويديو های‌آموزشی و يا هر مطالبی كه باعث ميشود افراد به سايت شما دوباره وارد شوند در پيام درج ميكنيد و آن را به ايميل افراد ارسال خواهيد كرد و اگر پيام شما سازگار باشد افراد به سايت شما دوباره رجوع خواهند كرد . ( يكی‌از مراحل هم و كارساز برای‌ سايت شما اين است كه هديه های رايگان را برای كاربران سايت پيشنهاد بكنيد و با طراحی صفحه ایی در سايت شما كه مربوط به دريافت هديه است افراد را به خريد محصولات خود ترويج بدهيد ؛ در 60 درصد مواقع اين راه كار جواب داده است )

 

  • ارتباط با كاربران سايت : يكی از گام های مهم در بازاريابی اينترنـتی ارتباط با كاربران و متقاضيانی است كه ميخواهند محصولات شما را خريداری بكنند ؛ شما ميتواند چند آيكون برای سايت خود به صورت بررسی سوالات كاربران به صورت آنلاين  پاسخ دهيد و نكته مهم ارتباط ايميل و يا ديگر شبكه های اجتماعی با افراد است به اين دليل كه همه ما در خريد كالایی چند سوالی در ذهن خود داريم كه در متن محصولات عنوان نشده است و شما با طراحی صفحه در رابطه با پرسش پاسخ ميتوانيد اين امر را محقق كنيد و اصل بازاريابی قانع كردن افراد است . ( توجه داشته باشيد كه اين بخش را در ديدگاه ها مطرح نكنيد چون باعث ميشود برخی از افراد نظرات منفی بدهند و نظرات كاربران را كه در رابطه با اين محصول است عوض بكند )

 

  • بازاريابی اينترنتی با كمك شبكه های اجتماعی : همانطور كه همه ی ما ميدانيم شبكه های اجتماعی در اين چند ساله بسيار پركاربرد و پرطرفدار شده اند و افراد توانسته اند كه با واسطه اين شبكه های اجتماعی فروش خود را هم چند برابر بكنند ؛ و بايد برای اين كار از كجا شروع كرد ؟ وقتی شما شاهدآن هستيد كه سايت شما ورودی‌ بسيار بالایی دارد و افرادی كه در سايت حضور دارند بسيار بالا است چند مسابقه به عنوان دريافت هديه به كاربران در اينستاگرام سايت ايجاد كنيد بتوانيد كاربران را به شبكه های‌اجتماعی راهی كنيد و اين كار شما باعث ميشود كه صفحه كاری دست به دست بين افراد معروف شدن شما شود ؛ و يا در برخی‌از مواقع اين راهكار كارساز نيست و شما بايد پيچ خود را تبليغ كنيد به آن صورت كه با درخواست از پيج های پرطرفدار و دادن مبلغی به آنها پيج شما تبليغ خواهند شد . ( اين مورد يكی‌ راه هایی است كه درآمد شما را به دوبرابر خواهد رساند )

بازاريابی ايترنتی چيست بعلاوه تمام نكات آنها

  • تبليغات google adwors : اگر شما علاقه داريد كه خيلی سريع نتيجه بگيريد ميتوانيد به google adwors مراجعه كنيد و اما كار اين بخش چيست ؟‌ شما ميتوانيد با پرداخت مبلغی به شركت گوگل در طی زمانی كه خودتان آن را معلوم خواهيد كرد سايت شما در لينك يك گوگل قرار داشته باشد و البته با كلمه كليدی‌مورد نظر شما كه انتخاب شده است و اما ما اين مورد را پيشنهاد نميكنيم و دلايل آنها هم اين است كه ايران از جمله كشور هایی است كه اين سرويس گوگل آن را تحريم كرده و بايد با فيلتر شكن وارد آن شد و اما دليل بعدی پر هزينه بودن آن است و در برخی‌از مواقع هم مالياتی در رابطه با اين سرويس گرفته ميشود . (‌ ما در اين مقاله سئو را به شما معرفی كرديم و دلايل آن اين بود كه بجای اين سرويس ميتوانست قرار گيرد و هزينه ایی هم نداشت و اما اگر وقت سئو كردن را نداريد ميتوانيد با اين سرويس كار خود را انجام دهيد )

 

  • رپورتاژ آگهی : يكی از موضوعات مهم در رابطه با بازاريابی اينترنتی تبليغ نويسی ( رپورتاژ آگهی ) است ، شما بايد ورود به سايت های بسيار قدرتمند و در بررسی بخش محصولات آنها و در بخش تبليغات آنها بسيار دقت كرده و آنها را بخوانيد و الگو خود قرار دهيد و در قدم های بعدی سعی‌ بر اين داشته باشيد كه بليغات خود را بر پايه موضوعات پرحاشيه و پرطرفدار تنظيم كنيد به اين دليل كه جذابيت خاصی را برای‌ كاربران در فضای مجازی دارد ، اگر صاحب کسب و کاری که هستید که محصول و خدماتی را می فروشید باید در زمینه تبلیغ نویسی مهارت زیادی را کسب کنید .

 

 

بازاريابی اينترنتی را از چه موقعی شروع كنيم ؟ از همين الان شما ميتوانيد آموزش های مرتبط با آن را پيدا كرده و آنها را آموزش ببينيد ، و آموزش های ازجمله طراحی وب ، سئو و توليد محتوا و رپورتاژآگهی و… تمام اين آموزش ها برای كسب و كار شما بسيار مفيد و خيلی كارساز خواهد بود علاوه بر بازاريابی اينترنتی شما با اين تخصص ها ميتوانيد در شركت هایی استخدام شويد و از حقوق و مزايای بسيار بالایی برخوردار شويد . (‌ تنها كسانی هستند كه اين آموزش ها را فرا گرفته باشند و آنها هم به درآمد بسيار بالایی خواهند رسيد و پيشنهاد ما به شما اين است كه اگر به اين زمينه بسيار علاقه داريد سعی كنيد در آن درجه يك باشيد )

 

سخن پايانی : در اين مقاله از سايت برتر آموز آموزش بازاريابی اينترنتی و تمام آموزش هایی كه بايد ياد داشته باشيد و علاوه بر آن نكات و مراحل را عنوان كرده ايم و برای‌ بالاترين سطح بودن در اين حوزه بايد چند سال بر روی آنها كار بكنيد و تجربه ایی‌ كسب بكنيد و اگر شما خيلی به اين حوزه ها علاقه داريد و ميتوان زمان را به حداكثر برسانيد  ، بازاريابی اينترنتی بحث جدی برای شما است كه محصولی را برای فروش داريد و شاهد آن خواهيد بود كه به درآمد های نجومی خواهيد رسيد .

نویسنده : سورنا بابایی

سورنا بابایی ( sorena babaie ) هستم ، علاقه مند به حوزه فناوری و سلامت (‌پزشكی ) و دانشجوی دوره تخصصی سئو و ديجتال ماركتينگ ، اميدوار هستم از تمامی مطالب منتشر شده از طرف بنده رضايت كامل و نهايت بهره را كسب كرده باشيد و بهتر است تمامی مطالب آموزنده را به دوستان عزيزمان منتقل كنيم .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *