هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام

آموزش تبديل عكس به گيف با چند راهكار ساده و كاربردی

دسته بندی : دسته‌بندی نشده
1400/05/13

گيف چيست؟ چه كاربردی دارد؟

گيف چيست؟ گيف در واقع كه فايلی شبيه به فيلم است ولی صدا ندارد و سريع نمايش داده ميشود؛ گيف ها امروزه در فضای مجازی به ويژه در اين چند سال های های اخير بسيار محبوب شده اند ، وآموزش  ساختن گيف با كامپيوتر يا موبايل  براي افراد يك معضلی تبديل شده است ؛‌ در واقع ساختن گيف اصلا سخت نيست و ميتوان با سيستم عامل اندرويد(موبايل ها) ويندوز(كامپيوتر) ميتوان درست كرد و يا اينكه بخواهيد با سايت هايی در رابطه با ساختن آن كار كنيد.

اما شايد  برايتان سوال شود واژه گيف از كجا آمده است؟ در واقع گيف مخفف عبارت ( گيف اينترچنج فرمت ) است و اينكه اين واژه به 30 سال قبل برميگردد؛ برای آموزش گيف در ادامه مقاله  همراه سايت برتر آموز باشيد.

 

آموزش تبديل عكس به گيف با كامپيوتر

 

 

 

 

 

آموزش تبيدل عكس به گيف كار نسبتا آسانی است ولی بايد شما چندين بار كار كنيد كه در سطح خوبی باشيد كه به راحتی بتوانيد اين كار را انجام دهيد؛ قرار است ما در ادامه به صورت نمايش دادن چند مورد به شما آموزش تبديل عكس به گيف را دهيم و مراحل آن عبارت اند از :

  • شما در حال خواندن اولين مرحله در رابطه با آموزش تبديل عكس به گيف هستيد ؛ شما برای ساختن گيف در كامپيوتر به چندين برنامه نياز داريد ولی ما در اين مقاله با اسم بردن نرم افزار ها نياز نداريم بلكه قرار است با سايت هاي آنلاين اين امر را انجام دهيم ، اولين سايت پيشنهاد شده توسط ما به شما سايت ( گيفميكر ) است؛‌كه در تصوير پايين نشان داده شده است.

 

دومين مرحله در رابطه با آموزش تبديل عكس به گيف شما وارد سايت ميشويد وقتي وارد سايت ميشويد سايتی عجيب نيست و كار با آن آسان است و شما بايد مراحل زير را هنگامی وارد سايت شديد انجام دهيد:

  • اولين كار شما اين است كه وقتی وارد سايت شديد يك قسمتی به نام ( اپلود ايميج است كه شما بر روی آن كليك ميكنيد و چندين عكس كه خودتان ميخواهيد كه تبديل به گيف كنيد را انتخاب ميكنيد.

 

 

در دومين مرحله آموزش تبديل عكس به گيف با كامپيوتر؛ شما بعد از آپلود كردن عكس ها كه پنجره ايی برای شما باز ميشود كه در آنجا شما ميتوانيد سرعت نمايش آن را تنظيم كنيد كه آنها سريع نمايش داده شود و يا خيلی آرام؛ بستگی به كاری كه ميخواهيد انجام دهيد دارد.

 

 

 

 

 

 

چهارمين مرحله در رابطه با آموزش تبديل عكس به گيف با كامپيوتر اين است كه بعد انتخاب سرعت نمايش و انتخاب قالب برای شما گزينه می آيد شما بايد گزينه ( كريت گيف انيميشن ) كليك كنيد كه تمام كار هایی كرديد ذخيره شود.

 

بعد از ذخيره كردن تمام كار هايی كه انجام داديد سايت تمام امر هايی كه كرديد را انجام ميدهد و به طور عالی برای شما به نمايش ميدهد و حالا نوبت شما است كه فايل آماد را بارگيری ( دانلود) كنيد، بعد از دانلود كردن كار شما تمام شده است؛ برای درك بيشتر ما در تصوير پايين اين مرحله را برای شما نمايش داده شده است.

 

آموزش تبديل عكس به گيف با موبايل

علاوه بر آموزش تبديل عكس به گيف با كامپيوتر شما ميتوانيد با موبايل خودتان هم اين كار ها را انجام دهيد ولی اين بار خيلی ساده تر ميتوان آن را انجام داد ؛ ما برای شما يك راهكار ساده برای ساختن سريع گيف معرفی ميكنيم ؛ ولي اگر بخواهيد كه يك گيف حرفه ایی بسازيد در ادامه مطلب چند نرم افزار برای شما نام خواهيم برد.

 

1-اولين راهكار ساده برای تبديل عكس به گيف : شما وارد گالری موبايل خودتان ميشويد و روی عكس هاي مورد نظر خودتان كليك  ميكنيد و سه نقطه بالای صفحه موبايل را ميزنيد، در يكي ازگزينه ها نوشته شده است ( ساخت گيف ) شما بر روی آن كليك  ميكنيد و گيف شما ساخته شده است.

 

2- دومين راهكار آموزش تبديل عكس به گيف اين است كه شما با نصب چند برنامه ميتوانيد گيف خود را بسازيد ما چند برنامه برای شما پيشنهاد ميكنيم:

اولين برنامه پيشنهاد شده ما به شما ( گيفر ) است كه در تصوير پايين برای شما به نمايش در آمده است.

 

برنامه گيفر برنامه ايی شبيه به اينستاگرام است و بهترين حسن آن اين است كه كار با آن خيلی ساده است و شما با مرحله هايی كه در ادامه ميگوييم را اجرا كنيد :

1-شما وارد منوی تنظيمات شده

2- بر روی گزينه گيف كليك ميكنيد

3- تصوير های خود را انتخاب ميكنيد

4- تنظيم سرعت را انجام ميدهيد و كار شما به پايان رسيده است.

 

2- برنامه دومی كه ما به شما معرفی ميكنيم براي تبديل عكس به گيف با موبايل برنامه گيف شاپ پرو است  و  در تصوير پايين به شما نشان ميدهيم.

اين برنامه خيلي ساده ایی است شما ميتوانيد به راهكار هايی مثل مطلب بالايی كه برای شما عنوان شده است ؛ شما با همان راهكار ها ميتوانيد گيف خود را بسازيد.

 

آموزش تبديل عكس به گيف با سيستم عامل آی او اس ( مخصوص موبايل های آيفون )

تا چند سال پيش كابران موبايل آيفون نميتوانستند گيف مورد علاقه خود را بسازند و مجبور بودند كه توسط برخی از شبكه های اجتماعی گيف خود را ذخيره كنند و استفاده كنند ولی در اين چند سال اخير با چند نرم افزار های  قدرتمند مخصوص سيستم عامل آی او اس اين امر انجام پذير است ما چند تا از اين نرم افزار ها را برای شما معرفی ميكنيم و آموزش آن هم در ادامه اين مقاله عنوان ميكنيم.

 

 

نرم افزار لايو فوتو

 

 

اين برنامه براي اولين بار در سال 2015 ارصه شد ، اين برنامه محيطی ساده دارد و شما ميتوانيد به راحتی با آن كار كنيد؛‌ مراحل انجام كار به طوری است كه :

1-شما در مرحله اول بايد لايو زنده خود را فعال كنيد و بعد از فعال كردن آن در سمت راست بالای صفحه گزينه لايو دارد و شما با انتخاب كردن آن ميتوانيد و انيميشن خود را بسازيد.

2-برای مشاهده آن بر روی گزينه سيو را بزنيد و آن را مشاهده كنيد ؛ و بر روی گزينه لوپ را كليك كنيد همانند تصوير پايين .

3- در آخرين مرحله شما بر روی كريت، كليك ميكنيد و تمام ميشود.

 

 

آموزش تبديل عكس به گيف با شبكه های اجتماعی

علاوه بر تمام مواردی كه در اين مقاله گفته شده شما ميتوانيد با شبكه های اجتماعی هم اين امر را ممكن سازيد و به طور خيلي ساده و مبتدی.

 

روش اول با برنامه تلگرام

 

 

 

اولين روش عادی  برای تبديل عكس به گيف با توجه به برنامه تلگرام است و شما ميتوانيد با مراحل زير اين كار را انجام دهيد:

1-وارد گفت و گوی اختصاصی خود شويد

2- بر روی ارسال محتوا كليك كنيد و گزينه (‌گالری) كليك كنيد.

3- ابزار پيشفرض را روی ويديو تنظيم كنيد و چندين تا عكس را انتخاب كنيد.

4- گزينه هايی برای تبديل به گيف می آيد بر روی آن كليك كنيد و زمان خود را انتخاب و ذخيره را ميزنید.

 

نویسنده : سورنا بابایی

سورنا بابایی ( sorena babaie ) هستم ، علاقه مند به حوزه فناوری و سلامت (‌پزشكی ) و دانشجوی دوره تخصصی سئو و ديجتال ماركتينگ ، اميدوار هستم از تمامی مطالب منتشر شده از طرف بنده رضايت كامل و نهايت بهره را كسب كرده باشيد و بهتر است تمامی مطالب آموزنده را به دوستان عزيزمان منتقل كنيم .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *