هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
تبلیغات در اینستاگرام با برتر آموز

آموزش تبلیغات در اینستاگرام | خاص ترین شگرد تبلیغات دنیا

دسته بندی : اینستاگرام
1399/08/18

آموزش تبلیغات در اینستاگرام با ترفندهای مختلف

امروزه از روش های مختلفی برای تبلیغات استفاده می شود. در واقع تبلیغات به عنوان قلب کسب و کار مورد توجه قرار می گیرد. برای انجام تبلیغات در فضاهای مختلف نیاز به تکنیک های زیادی داریم. با بهره مندی از آموزش تبلیغات در اینستاگرام می توانید بسترسازی مناسبی برای معرفی کسب و کار، خدمات و محصولات خود داشته باشید.

اهمیت تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام می تواند فضای تبلیغاتی فراهم نماید. امروزه همه افراد در پی آموزش اینستاگرام هستند. اگر چه امروزه از فضاهای مختلفی برای تبلیغات استفاده می شود اما شواهد و تعداد کاربران اینستاگرام خبر از برتری اینستاگرام نسبت به دیگر شبکه های مجازی می دهد.

آموزش تبلیغات در اینستاگرام بخش های مختلفی را در بر می گیرد. تعداد کاربران بالای اینستاگرام اهمیت زیادی در فراگیری آموزش تبلیغات در اینستاگرام دارند.

اینستاگرام به شکل روزانه حدود 500  میلیون کاربرد دارد. بنابراین فضای اینستاگرام به عنوان یک فضای اغواگر مورد اهمیت می باشد.

مراحل ابتدایی در آموزش تبلیغات در اینستاگرام

برای بهره مندی از آموزش تبلیغات در اینستاگرام باید با نکات بازاریابی در فضای اینستاگرام آشنا شوید. برای شروع کار نیاز به افزایش مخاطبان و فالوورهای اینستاگرامی دارید. در نهایت با فروشگاه آنلاین اقدام به فروش خدمات و محصولات خواهید کرد.

بخشی از آموزش تبلیغات در اینستاگرام مربوط به لینک گذاری در پست ها می باشد. در واقع لینک گذاشته در پست اینستاگرام می تواند به خوبی مخاطبان، مشتریان و فالوورها را به وب سایت کسب و کار هدایت نماید. توجه داشته باشید که این لینک گذاری در واژه هایی همچون «اکنون خرید»، «کلیک کنید» و … انجام می شود.

تبلیغ در اینستاگرام - برتر آموز

هدف از آموزش تبلیغات در اینستاگرام

آموزش تبلیغات در اینستاگرام به قرار دادن محصولات در استوری و پست های اینستاگرامی اشاره دارد. محصولات باید در پست های اینستاگرامی برچسب گذاری شوند. تمام این اقدامات برای تبدیل تعامل ها به خرید انجام می شود.

مارک های تجارت الکترونیکی با برچسب گذاری محصولات در فضای اینستاگرام بهتر عمل خواهند کرد.

در گذشته معرفی شدن برند و محصولات در فضای اینستاگرام با حمایت از پست های اینستاگرام فراهم می شد. در واقع فرد برای معرفی برند به پای مذاکره با صاحبان پیج های معروف می نشست و معرفی برند خود را از آن ها مطالبه می کرد. این روش می توانست باعث افزایش فروش و بازدید با تبلیغات اینستاگرام شود اما با محدودیت هایی همراه بود.

  • برای تبلیغات در پیج های معروف نیاز به پرداخت هزینه سنگینی دارد.
  • برای گرفتن تبلیغات در اینستاگرام باید با صاحبان پیج های معروف مذاکره کنید.
  • در صورت تضرر در تبلیغات، مبلغی به شما برگردانده نخواهد شد.

روش های تبلیغ در اینستاگرام

برای آموزش تبلیغات در اینستاگرام باید در حوزه های مختلفی فعال شوید.

  • تبلیغات چرخ و فلک
  • استوری های تبلیغاتی
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات عکس
  • تبلیغات نمایش اسلاید

تبلیغات عکس

عکس ها بخش مهمی از تبلیغات در اینستاگرام را به خود اختصاص می دهند. عکس های اینستاگرامی باید در قالب مربع و افقی باشند. عکس گذاشته در صفحه اینستاگرام می تواند معرف محصولات، برند و کسب و کار باشد.

تبلیغات ویدیویی

اینستاگرام تا سال های اخیر برای اشتراک گذاری فیلم ها محدودیت 15 ثانیه ای قائل بود. امروزه این قانون لغو شده و امکان بارگیری فیلم  تا 60  ثانیه را فراهم می نماید. در تبلیغات ویدیویی می توانید ویژگی های خاص و برجسته ای از محصولات را معرفی نمایید.

تبلیغات چرخ و فلک

تبلیغات چرخ و فلک می توانند چند تصویر یا فیلم را به همراه داشته باشند و در چند صفحه قرار بگیرند. در واقع پست هایی که چند صفحه را به هم سوئیپ می کنند، جزء تبلیغات چرخ و فلک هستند.

نمایش اسلایدی

نمایش اسلایدی هم می تواند بخشی از آموزش تبلیغات در اینستاگرام را دربر گیرد. تبلیغات اسلایدی عکس های ثابتی هستند که به شکل ویدیویی پخش می شوند. در واقع آن ها بی نهایت به نمایش پرده ای شباهت دارند. در این نمایش پرده ای امکان اضافه کردن متن و صدا به تبلیغات وجود دارد.

استوری ها امروزه از مهم ترین امکانات تبلیغاتی در اینستاگرام هستند. استوری ها به اسنپ چت ها شباهت دارند و امکان اشتراک گذاری عکس و فیلم را برای مارک های تجاری و کاربران فراهم می آورند. اگر قصد دارید آموزش دانلود پست و استوری اینستاگرام را یاد بگیرید این پست را ببینید.

 آموزش تبلیغات در اینستاگرام - برتر آموز

انواع کمپین اینستاگرام

بخشی از آموزش تبلیغات در اینستاگرام مربوط به دنبال کردن اهداف کمپین تبلیغاتی اینستاگرام می باشد.

آموزش تبلیغات در اینستاگرام با کمپین

کمپین های ارزشی

در کمپین های ارزشی توجه بیشتری به مسئولیت های اجتماعی و موارد اخلاقی برند می شود. در واقع با راه اندازی کمپین های ارزشی نشان می دهید که برند شما از چه نوع ارزش هایی حمایت می کند. با کمپین های ارزشی می توان مخاطبان هم سو و هم نظر با آرمان های شرکت را جذب نمود. در کشور ایران آموزش تبلیغات در اینستاگرام با تکیه بر آرمان ها مردم انجام می شود. در واقع این برندها خود دنبال کننده آرمان خاصی می باشند. در کشور ایران آرمان گرایی اهمیت زیادی دارد.

کمپین های تبلیغات

کمپین های تبلیغات و فروش به وسیله برندهای مختلف حمایت می گردند. در کمپین های تبلیغاتی از کدهای تخفیف، تشویق و ترغیب مشتری به خرید و … استفاده می شود.

کمپین های فروش در مناسبت های مختلف همچون اعیاد، ایام تعطیل و … راه اندازی می شوند. برای پیش فروش یک محصول خاص یا فروش محصولات قدیمی از کمپین های تبلیغات استفاده می گردد. کدهای تخفیف ارائه شده به مشتری باید زمان کوتاهی داشته باشد. این سیاست بازاری می تواند مشتری را ترغیب به خرید نماید.

کمپین رقابتی

کمپین های رقابتی امروزه به یکی از متدهای مهم آموزش تبلیغات در اینستاگرام تبدیل شده اند. در آموزش کمپین اینستاگرام رقابتی شاهد اجرای برنامه های رقابتی از سوی شرکت ها و برندهای مختلف خواهیم بود. این موضوع با تاثیر زیادی بر روی کاربران همراه می باشد. در کمپین های رقابتی همواره بر روی اهداف شرکت تمرکز می شود. به عنوان مثال می توانید از کاربران بخواهید برای شرکت در مسابقه یا رقابت چند نفر از دوستان خود را تگ کنند.

همچنین می توانید شرایط پر کردن فرم برای کاربران جهت ورود به رقابت را در نظر بگیرید. در این صورت عرصه برای فروش محصولات بیشتر خواهد شد.

کمپین ارائه محصول

برای ارائه محصولات کمپین راه بیندازید. بهره مندی از آموزش کمپین اینستاگرام در ارائه محصولات بسیار کارساز و مفید خواهد بود. در چنین کمپینی کاربران، هیجان و اشتیاق بیشتری برای بازدید از محصولات خواهند داشت و شما نیز فرصت کافی برای ارائه خصوصیات، ویژگی ها و مزایای محصول را خواهید داشت.

کمپین تولید محتوا

کمپین های تولید شده توسط خود کاربر می توانند از روش های تبلیغ در اینستاگرام باشند. در این روش صاحبان برند از کاربران و مشتریان می خواهند تا تصویری از خود در حال استفاده از محصول به اشتراک بگذارند. برای کمپین های اینستاگرام باید از هشتگ مخصوصی استفاده شود. در این صورت برند تولیدی شما به خوبی به کاربران و فالوورها معرفی می گردد.

اهداف کمپین های اینستاگرام

راه اندازی کمپین های اینستاگرام با اهداف مختلفی مورد توجه قرار می گیرد. با انتخاب اهداف کمپین، امکان بهینه سازی تبلیغات و صرفه جویی در هزینه پرداخت وجود دارد. در واقع گاهی هدف شما از راه اندازی کمپین بالا بردن بازدید ویدیو می باشد. در این صورت به تعداد کاربرانی که بر روی پیوند شما کلیک می نمایند، اهمیت نخواهید داد.

آموزش تبلیغات کمپینی در اینستاگرام

آگاهی از برند

آگاهی از برند به عنوان یکی از مهم ترین اهداف کمپین اینستاگرامی دنبال می شود.هدف آگاهی از برند موارد مختلفی از تبلیغات همچون تبلیغات چرخ و فلک، نمایش اسلاید، فیلم، استوری و عکس را در بر می گیرد.

در کمپین آگاهی از برند توجه بر روی برند، خدمات، محصولات و خود شرکت است. برندهای تازه تاسیس برای معرفی کسب و کار و برند تولید خود از این روش استقبال می کنند.

اینستاگرام بستر مناسبی برای معرفی برند است. حدود 80 درصد کاربران اینستاگرام حداقل دنبال کننده یک پیج شرکتی هستند. این موضوع نشان می دهد که معرفی برندها برای کاربران اهمیت دارد.

هدف Reach یا رسیدن برای افزایش مخاطبان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع هدف Reach  با آگاهی از برند تفاوت دارد. در آموزش تبلیغات اینستاگرام، آگاهی از برند برای کاربرانی حائز اهمیت است که جهت به خاطر آوردن برند شرکت شما محتمل هستند.

ترافیک

ترافیک می تواند به عنوان هدف کمپین اینستاگرام مورد توجه باشد. ترافیک برای هدایت بازدیدکنندگان به وب سایت مورد توجه قرار می گیرد و می تواند در دستور کار آموزش تبلیغات کمپینی در اینستاگرام قرار بگیرد.

نصب برنامه می تواند هدف شما از راه اندازی و آموزش تبلیغات کمپینی در اینستاگرام باشد. نصب برنامه می تواند به اپلیکیشن شرکت، فروشگاه و … مربوط باشد.

تبلیغات در اینستاگرام به عنوان یکی از تبلیغات موثر در کسب و کار مورد توجه قرار می گیرد.

پست های تبلیغاتی

تبلیغات اینستاگرام در واقع همان پست ها یا استوری هایی است که یک تجارت برای تبلیغ در فیدهای اینستاگرام کاربران پرداخت می نماید. پست های تبلیغات می توانند به شکل پست های منظم اینستاگرام دیده شوند اما همیشه با تگ اسپانسر نمایان می گردند. ضمن اینکه از قابلیت هایی نظیر تبدیل ها یا هدایت ترافیک نیز برخوردار می باشند.

هدف بهره مندی از آموزش تبلیغات در اینستاگرام

برای بهره مندی از تبلیغ در اینستاگرام باید بر روی هدف خود متمرکز شوید. در واقع شما باید بدانید به چه منظور تمایل به بهره مندی از آموزش تبلیغات در اینستاگرام دارید.

اگر چه روش های تبلیغات در فضای اینستاگرام تنوع زیادی دارند اما بهتر است از شیوه های تبلیغاتی مناسب با نوع فعالیت بهره مند شوید. روش های تبلیغاتی باید از قدرت تاثیر بالایی در مخاطب برخوردار باشند.

هدف بهره مندی از آموزش تبلیغات در اینستاگرام

فرض کنید شما به عنوان صاحب شرکت از تبلیغات در اینستاگرام به شیوه اسلایدی بهره مند شوید یا از موشن های تبلیغاتی برای برند و محصولات استفاده کنید. در این صورت بعد از گذاشتن چند پست تبلیغاتی در پیج باید وضعیت فیدهای اینستاگرام را بررسی نمایید. با بررسی نتایج متوجه می شوید که راه درستی را برای تبلیغات انتخاب کرده اید یا نه.

با پیگیری نتایج تبلیغات می توانید زمان بیشتری برای آموزش تبلیغات در اینستاگرام بگذارید و موفقیت بیشتری کسب نمایید.

روش های تبلیغات بنری

تبلیغات بنری از مهم ترین روش های تبلیغ در اینستاگرام است. بنرها در واقع همان تک عکس های ساخته شده برای فضای اینستاگرام می باشند. برای ساخت بنر از نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ استفاده می شود. برای بهره مندی از روش های تبلیغات بنری نیازی نیست یک گرافیست یا عکاس حرفه ای باشید. برای تبلیغات بنری باید از فونت، رنگ، آرم و … سایر خصوصیات برند و معرفی شرکت بهره مند شوید. تبلیغات بنری از روش های تبلیغات موثر در فضای اینستاگرام است. بنرها به سرعت آماده می شوند. با به اشتراک گذاری بنرها می توان موفقیت خوبی در زمینه کسب و کار به دست آورد.

نکات مهم آموزش تبلیغات در اینستاگرام

برای شروع تبلیغات باید پست تبلیغاتی مناسبی را برای نمایه اینستاگرام انتخاب کنید. برای شروع پست هایی را انتخاب کنید که مشاغل زیادی را شامل می شوند و عملکرد بسیار خوبی دارند. پست هایی با عملکرد خوب می توانند سبب جذب مخاطبان بسیار شوند.

ابتدا یک حساب کاری مجاز در اینستاگرام آماده کنید. حتماً صفحه اینستاگرام خود را به حساب فیس بوک متصل نمایید.

تبلیغات در اینستاگرام می تواند تحقق اهداف شرکت و کسب و کار را موجب شود. بنابراین بهتر است ابتدا با روش های تبلیغات در اینستاگرام آشنا شوید و از آموزش تبلیغات در اینستاگرام بهره مند شوید.

آموزش تبلیغات در اینستاگرام به شکل روزانه در حال پیشرفت و ارتقاء می باشد. بنابراین برای موفقیت در کسب و کار باید همگام با آموزش تبلیغات در اینستاگرام پیش بروید.

تبلیغات در اینستاگرام با افزایش فالوور و مطالب تخصصی

تبلیغات در اینستاگرام به راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام اشاره دارد. در واقع آموزش تبلیغات در اینستاگرام زمانی نتیجه بخش خواهد بود که فالوورهای زیادی برای اینستاگرام داشته باشید.

بهتر است پیج های اختصاصی برای کسب و کار آماده کنید. مطالبی که در پیج کسب و کار منتشر می شوند، باید در نوع تخصصی باشند.

منبع : برتر آموز

نویسنده : محسن حبیبی راد

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *