هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
نحوه ارسال خودکار پست به شبکه های اجتماعی از وردپرس

نحوه ارسال خودکار پست به شبکه های اجتماعی از وردپرس

دسته بندی : وردپرس
1401/06/27

اگر بخواهید در مورد ارسال خودکار پست به شبکه های اجتماعی صحبت کنید، کارهای زیادی است که می توانید انجام دهید. اشتراک گذاری خودکار شبکه های اجتماعی اشتراک‌گذاری مقالات و مقالات شبکه‌های اجتماعی امروزه رایج است. فیس بوک و توییتر کانال های اجتماعی محبوبی برای اطلاع رسانی به مشتریان شما هستند. طرفداران و مشترکین مایلند به‌روزرسانی‌ها را به ساده‌ترین شکل ممکن دریافت کنند. بنابراین، چگونه می توان پست ها را از وردپرس در شبکه های اجتماعی به صورت خودکار به اشتراک گذاشت؟ خیلی ساده با پلاگین های وردپرس می توان این کار را انجام داد. در این مقاله پیرامون آن صحبت می کنیم.

آیا در تلاش برای یافتن بهترین افزونه های وردپرس برای ارسال خودکار رسانه های اجتماعی هستید؟

در اینجا ما تنها بهترین افزونه‌های وردپرس ارسال خودکار رسانه‌های اجتماعی را انتخاب کرده‌ایم، با بررسی عمیق آنها برای کمک به شما در انتخاب مورد مناسب. ما از افزونه‌هایی که بهینه‌سازی شده برای موبایل مناسب نبودند، انصراف دادیم و افزونه‌هایی را اضافه کردیم که با همه قالب های وردپرس سازگار هستند.

در زیر لیستی از افزونه‌های ارسال خودکار رسانه‌های اجتماعی است که برای کمک به شما در یافتن افزونه جامع ایجاد کرده‌ایم. با این حال، این افزونه‌ها برای برنامه‌ریزی پست رسانه‌های اجتماعی، زمان‌بندی پست‌های رسانه‌های اجتماعی، پوستر خودکار اینستاگرام، پوستر خودکار توییتر، پوستر خودکار فیس‌بوک، ارسال خودکار رسانه‌های اجتماعی و اشتراک‌گذاری خودکار رسانه‌های اجتماعی به خوبی کار می‌کنند.

افزونه های ارسال خودکار رسانه های اجتماعی برای وردپرس چیست؟

افزونه ارسال خودکار رسانه های اجتماعی برای وردپرس افزونه ای است که به طور خودکار پست های وب سایت شما را به شبکه های اجتماعی مختلف ارسال می کند.

به طور خلاصه، به محض اینکه یک پست در وب سایت شما قرار می گیرد، این نوع افزونه های وردپرس به طور خودکار آن پست را در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و غیره منتشر می کنند.

علاوه بر این، پلاگین‌های پست خودکار رسانه‌های اجتماعی مواردی مانند عنوان پست، URL پست و تصویر ویژه را هنگام ارسال در رسانه‌های اجتماعی کشف می‌کنند. در نتیجه، این افزونه ها اطلاعات ضروری در مورد پست های شما را در رسانه های اجتماعی ارسال می کنند. شما می توانید از این اطلاعات برای تبلیغ برند، محصول یا خدمات خود استفاده کنید.

بنابراین، استفاده از پست خودکار رسانه های اجتماعی برای افزونه های وردپرس یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی است. علاوه بر این، از آنجا که این افزونه ها به طور خودکار پست های وب سایت را در رسانه های اجتماعی منتشر می کنند، در زمان زیادی صرفه جویی خواهید کرد.

افزونه های ارسال خودکار رسانه های اجتماعی به غیر از ارسال خودکار در شبکه های اجتماعی، مزایای دیگری نیز دارند. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

برنامه زمانبندی اختصاصی پست:

زمانبندی پست به شما این امکان را می دهد که محتوای خود را در زمان های خاصی در شبکه های اجتماعی ارسال کنید. با افزودن موارد جدید به فید توییتر و فید فیس بوک، نرخ تعامل خود را افزایش خواهید داد.

اتصال تعداد نامحدودی از شبکه های اجتماعی به وب سایت:

می توانید تمام شبکه های اجتماعی خود را با استفاده از افزونه پست خودکار رسانه های اجتماعی به وب سایت خود متصل کنید. همچنین می توانید به راحتی این شبکه های اجتماعی را مدیریت کنید و پست های خود را به صورت بهینه در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

حضور دائمی داشته باشید:

از آنجا که این افزونه ها به طور خودکار پست های شما را در رسانه های اجتماعی منتشر می کنند، افراد بیشتری رسانه های اجتماعی شما را دنبال می کنند. با پست کردن منظم در یک شبکه اجتماعی، افراد زیادی محتوای شما را خواهند دید. این حضور مداوم در نهایت باعث افزایش تعداد مشتریان و افزایش درآمد خواهد شد.

داشتن گزینه هایی برای مدیریت بهینه محتوا:

با ویژگی های افزونه های ارسال خودکار رسانه های اجتماعی (مانند داشتن تقویم محتوای شبکه های اجتماعی برای بازاریابی)، می توانید به راحتی شبکه های اجتماعی و محتوای آنها را مدیریت کنید. علاوه بر این، می توانید استراتژی هایی را از قبل تعریف کرده و در محتوای خود پیاده سازی کنید.

پیشرفت و کارایی محتوای خود را بررسی و تجزیه و تحلیل کنید:

اکثر افزونه های ارسال خودکار رسانه های اجتماعی با ابزارهایی مانند Google Analytics یکپارچه شده اند. بنابراین، می توانید از آنها برای تجزیه و تحلیل محتوای خود استفاده کنید. می توانید بهترین نوع محتوا را پیدا کنید و از آنها برای اهداف بازاریابی و افزایش بازدید استفاده کنید.

بیایید لیست گردآوری شده بهترین افزونه های وردپرس ارسال خودکار رسانه های اجتماعی در سال 2022 را بررسی کنیم:

افزونه Revive Old Posts

پست های قدیمی وردپرس را به اشتراک بگذارید و بازدیدکنندگان جدیدی دریافت کنید

نحوه ارسال خودکار پست به شبکه های اجتماعی از وردپرس

Revive Old Posts یکی از بهترین افزونه های وردپرس است که به رشد وب سایت شما به روش های مختلف کمک می کند. این افزونه ترافیک وب سایت را افزایش می دهد و تعداد فالوورهای شما را در شبکه های اجتماعی افزایش می دهد.

Revive Old Posts به طور خودکار پست های وب سایت شما را در شبکه های اجتماعی محبوب مانند Facebook، Twitter، Linked In، Tumbler و غیره منتشر می کند. این ویژگی باعث می شود تا کاربران بیشتری با محتوای شما درگیر شوند.

با احیای پست های قدیمی، می توانید به طور موثرتری از طریق رسانه های اجتماعی بازاریابی کنید و فروش خود را افزایش دهید. افراد زیادی می توانند از این افزونه استفاده کنند و از امکانات آن استفاده کنند. صاحبان وب سایت های کوچک، صاحبان وب سایت های بزرگ و بازاریابان رسانه های اجتماعی می توانند از Revive Old Posts استفاده کرده و از ویژگی های آن بهره ببرند.

بیش از 40000 نفر از این افزونه برای اشتراک گذاری خودکار محتوای وب سایت در شبکه های اجتماعی استفاده کرده اند. این آمار برای یک افزونه قابل توجه است.

با احیای پست‌های قدیمی، می‌توانید جدول زمانی خاصی را برای اشتراک‌گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی تعیین کنید و در زمان‌های خاصی پست‌ها را منتشر کنید.

💵 این افزونه در یک نسخه رایگان و یک نسخه پرمیوم ارائه شده است. هزینه نسخه Premium 80 دلار است، در حالی که نسخه رایگان 0 دلار هزینه دارد.

ویژگی های کلیدی:

  • به طور خودکار هشتگ های متناسب با محتوای شما تولید می کند
  • این افزونه با اکثر کوتاه کننده های لینک مانند Bitly سازگار است
  • این افزونه با ابزارهای اندازه گیری مانند Google Analytics ادغام می شود
  • این افزونه چند زبانه است و از محبوب ترین زبان های دنیا پشتیبانی می کند
  • می توانید از این افزونه برای زمان بندی محتوای وب سایت و انتشار آنها در شبکه های اجتماعی در زمان های خاص استفاده کنید (نسخه پرمیوم)
  • برای اندازه گیری عملکرد محتوا می توانید تگ های UTM سفارشی را به این افزونه اضافه کنید (نسخه پریمیوم)

کامنت های تصادفی:

  • قبلاً به اندازه کافی بد بود که آنها نسخه رایگان را به ارسال هر 5 ساعت یا بیشتر محدود می کردند، اما اکنون به طور بی وقفه پست ها را تکرار می کند. حتی زمانی که علامت «اشتراک‌گذاری بیش از یک بار؟» را بردارید. من این مورد را در چندین وبلاگ WP آزمایش کرده ام. این افزونه به وضوح انجام شده است!
    خاویررمینگتوننوامبر 2021
  • واقعا خیلی مفیده
    DuriiMنوامبر 2021
  • مهم نیست که چند بار «x» را فشار دهید یا روی «نه متشکرم» کلیک کنید، اعلان مستقیماً برمی گردد. واقعاً از وقتی که پلاگین‌ها بدون هیچ دلیلی بخش مدیریت را در هر صفحه نمایش می‌دهند، متنفرم.
    هر دو نوامبر 2021
قیمت: 80 دلار
امتیاز: 4 ستاره
نصب فعال: 40000+
آخرین به روز رسانی: 26 اوت 2021

پلاگین پوستر خودکار شبکه های اجتماعی

پوستر خودکار اجتماعی برای وردپرس

نحوه ارسال خودکار پست به شبکه های اجتماعی از وردپرس

Social Networks Auto-Poster یک افزونه رایگان است که با بسیاری از شبکه های اجتماعی ادغام می شود.

این امکان را به شما می دهد تا بر اساس یک برنامه زمانی خاص، محتوای قدیمی و جدید را در شبکه اجتماعی خود منتشر کنید. یکی از ویژگی های قابل توجه افزونه این است که می تواند نظرات محتوایی را در شبکه های اجتماعی به عنوان نظر در سایت شما قرار دهد.

همانطور که گفته شد، این افزونه به طور خودکار محتوای وب سایت شما را در حساب های رسانه های اجتماعی شما قرار می دهد. Social Networks Auto-Poster از محبوب ترین شبکه های اجتماعی مانند Facebook، Twitter، Google+ (Google Plus)، Blogger، Tumbler، Flickr ، LinkedIn، ok.ru، LiveJournal، DreamWidth، Flipboard، Instagram، Telegram، Line، Diigo، Instapaper پشتیبانی می کند.

این افزونه به صورت خودکار محتویات وب سایت را در شبکه های اجتماعی قرار می دهد. فقط کافی است روی چند دکمه کلیک کنید تا بر اساس تنظیماتی که برای افزونه تنظیم شده است، محتوا در شبکه های اجتماعی منتشر شود. می توانید محتویات را متناسب با هر شبکه اجتماعی سفارشی کنید و سپس آنها را منتشر کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • محتوای وب سایت را در قالبی خاص در رسانه های اجتماعی منتشر کنید
  • شما می توانید در تنظیمات این افزونه فیلتر اعمال کنید و اجازه دهید فقط محتوای خاصی در شبکه های اجتماعی منتشر شود
  • برچسب ها و دسته بندی های محتوای وب سایت را در قالب هشتگ به شبکه های اجتماعی اضافه می کند
  • این افزونه می تواند لینک ها را کوتاه کند و شما می توانید از لینک های کوتاه برای انتشار آنها در شبکه های اجتماعی استفاده کنید
  • سازگاری کامل با ووکامرس بنابراین فروشگاه های آنلاین می توانند از این افزونه برای اطلاع رسانی محصولات خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنند

بررسی های تصادفی:

  • بدون پشتیبانی. آن را نخرید
    مومیتسونوامبر 2021
  • به تبلیغات نسخه Pro که در همه جا در نسخه رایگان تبلیغ می شود، نخورید. کار نمی کند و پشتیبانی حق بیمه وعده داده شده وجود ندارد.
    دیویداکتبر 2021
  • غم، دردسر. VK خراب شد و ظاهراً تا به روز رسانی کار نخواهد کرد.
    از تارسپتامبر 2021
قیمت: 50 دلار
امتیاز: 3.4 ستاره
نصب فعال: 100000+
آخرین به روز رسانی: 26 سپتامبر 2021

پلاگین Blog2Social

پست و زمانبندی خودکار رسانه های اجتماعی وردپرس

نحوه ارسال خودکار پست به شبکه های اجتماعی از وردپرس

Blog2Social یکی دیگر از افزونه های عالی برای به اشتراک گذاری خودکار محتوای وب سایت در رسانه های اجتماعی است. افزونه Blog2Social به طور خودکار محتوای وب سایت شما را برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی آماده می کند. علاوه بر این، می توانید بر اساس یک برنامه زمانی خاص، محتوا را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

این افزونه از محبوب ترین شبکه های اجتماعی مانند Facebook، Twitter، Google My Business، LinkedIn ، XING، Instagram، Pinterest، Imgur، Flickr، Reddit، VK.com، Medium، Tumblr، Torial، Diigo، Bloglovin، Telegram و Blogger پشتیبانی می کند. com

در نتیجه استفاده از افزونه Blog2Social باعث صرفه جویی قابل توجهی در زمان می شود. در زمان کمتری می توانید کسب و کار خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید.

Blog2Social با فروشگاه ساز ووکامرس سازگار است تا فروشگاه های آنلاین بدون هیچ مشکلی از این افزونه استفاده کنند. این افزونه همچنین با ویرایشگر جدید وردپرس، کوتاه کننده های لینک مانند Bitly و صفحه سازهای محبوب مانند Elementor سازگار است.

بنابراین، اگر می خواهید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید و از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی استفاده کنید، Blog2Social یکی از بهترین افزونه هایی است که می توانید در وب سایت وردپرس خود نصب کنید و از ویژگی های آن استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • با استفاده از این افزونه، پست ها و صفحات سایت را می توان در 13 پلتفرم شبکه اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و غیره به اشتراک گذاشت.
  • پست ها را می توان برای هر شبکه اجتماعی سفارشی کرد و در هر قالبی منتشر کرد
  • با Blog2Social می توان محتوای قدیمی را نیز در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت
  • این افزونه به طور خودکار تگ های محتوای وب را به هشتگ تبدیل می کند و از آنها در شبکه های اجتماعی استفاده می کند
  • اگر محتوای قدیمی به روز شود، آن محتوا به طور خودکار در رسانه های اجتماعی بازنشر می شود

کامنت های تصادفی:

  • همچنین بدون وبلاگ خودتان عالی است. ما از این افزونه به صورت انحرافی استفاده می کنیم و مطالب دیگر را در کانال های خود به اشتراک می گذاریم. آثار بزرگ!
    OOFlyنوامبر 2021
  • این افزونه زندگی من را آسان کرده است. من در حال حاضر از نسخه رایگان استفاده می کنم که برای نیازهای من عالی است. من به راحتی می توانم پست ها را به فیس بوک و توییتر فشار دهم! کارکردهای برنامه ریزی و سایر شبکه های اجتماعی نیاز به خرید طرح بعدی دارند که در آینده با افزایش نیازهایم در نظر خواهم گرفت. با تشکر از توسعه دهندگان برای ساخت این افزونه!
    Js2724نوامبر 2021
  • ابزار اشتراک گذاری عالی، ای کاش قیمت می توانست کمی ارزان تر باشد
    Jimmy9988نوامبر 2021

پلاگین پوستر خودکار اجتماعی

افزونه زمانبندی و بازاریابی وردپرس

نحوه ارسال خودکار پست به شبکه های اجتماعی از وردپرس

Social Auto Poster همانطور که از نامش پیداست افزونه ای است که به شما امکان می دهد پست های وب سایت خود را طبق یک برنامه زمانی خاص در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

در نتیجه، Social Auto Poster هر پستی را در وب سایت شما در رسانه های اجتماعی در سریع ترین زمان قرار می دهد و حضور کسب و کار شما را در رسانه های اجتماعی افزایش می دهد. علاوه بر این، تعامل کاربران با محتوای شما و ترافیک وب سایت شما افزایش می یابد.

افزونه Social Auto Poster از تمامی شبکه های اجتماعی محبوب مانند فیس بوک، توییتر، تامبلر، یوتیوب و غیره پشتیبانی می کند. Social Auto Poster محتوای شما را بر اساس یک برنامه زمانی خاص در شبکه های اجتماعی منتشر می کند.

با استفاده از این افزونه، محتوای جدید و قدیمی در شبکه های اجتماعی منتشر می شود. اگر برخی از مطالب به روز شوند، محتوای به روز شده مجددا در شبکه های اجتماعی ارسال می شود.

یکی از ویژگی های برجسته پلاگین Social Auto Poster ادغام آن با Google Analytics است که به شما امکان می دهد تا تعاملات پست ها و تعداد کلیک ها را در تمام شبکه های رسانه های اجتماعی دنبال کنید. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا یک استراتژی بازاریابی موفق برای کسب و کار خود طراحی کنید.

ویژگی های کلیدی:

  • این افزونه به طور خودکار پست های شما را در یک زمان خاص در شبکه های اجتماعی منتشر می کند. این ویژگی به میزان قابل توجهی در زمان صرفه جویی می کند
  • با استفاده از این افزونه کاربران بیشتری محتوای شما را می بینند که باعث افزایش بازدید وب سایت شما می شود. همچنین به شما این امکان را می دهد که بک لینک های زیادی از شبکه های اجتماعی دریافت کنید. تمامی این ویژگی ها در نهایت باعث افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو می شود
  • طراحی شده تا کار با آن آسان باشد و ساده ترین راه کار با این افزونه است
  • این افزونه با ابزارهای سنجش عملکرد محتوا مانند Google Analytics یکپارچه شده است. این ویژگی به شما کمک می کند تا یک استراتژی بازاریابی موفق را تعیین کنید
  • با تمام افزونه های فروشگاه ساز مانند WooCommerce به خوبی کار می کند و با آن سازگار است

کامنت های تصادفی:

  • از پشتیبانی مشتری برای این پلاگین فوق العاده تحت تاثیر قرار گرفتم! نمی توانم شرکت WPWEB یا این محصول را به اندازه کافی توصیه کنم! ممنون رفقا!
    هاوزیتگارننوامبر 2020
  • این پلاگین تمیز و آسان برای استفاده بدون هیچ محدودیتی است. کاش این افزونه را برای shopify هم معرفی می کردند.
    Webdoodlesنوامبر 2021
  • همانطور که انتظار می رود عالی کار می کند. همچنین، بازدیدکنندگان وب سایت ما و کلیک بر روی وب سایت رسانه های اجتماعی را افزایش داده است. با تشکر از افزونه عالی
    جودی شاپنوامبر 2021

پلاگین پوستر FS

وردپرس اجتماعی خودکار پوستر و زمانبندی پست

نحوه ارسال خودکار پست به شبکه های اجتماعی از وردپرس

FS Poster افزونه دیگری است که به طور خودکار محتوای وب سایت شما را بر اساس برنامه زمانی مشخص در شبکه های اجتماعی منتشر می کند. در نتیجه باعث افزایش ترافیک و تعامل کاربران با وب سایت می شود.

FS Poster به شما امکان می دهد محتوای مختلفی مانند عکس ها، اینفوگرافیک ها و فیلم ها را در پلت فرم های اشتراک بصری قرار دهید.

این افزونه از 15 شبکه اجتماعی محبوب مانند فیس بوک و توییتر پشتیبانی می کند. با اشتراک گذاری محتوا در این شبکه های اجتماعی، تعداد کاربران و مشتریان خود را افزایش داده و سئوی وب سایت خود را بهبود می بخشید.

افزونه FS Poster با ابزارهای تجزیه و تحلیل شخص ثالث مانند Google Analytics یکپارچه شده است. این به شما کمک می کند تا جزئیات نحوه تعامل کاربران با محتوا را مشاهده کنید. این ابزارها به شما کمک می کنند تا یک استراتژی بازاریابی موفق را تعیین کنید.

با FS Poster در زمان صرفه جویی خواهید کرد زیرا محتوای وب سایت شما به طور خودکار در شبکه های اجتماعی منتشر می شود و نیازی نیست که پست ها را به صورت دستی در رسانه های اجتماعی منتشر کنید.

علاوه بر این، این افزونه باعث افزایش تعداد کاربران وب سایت و تعامل آنها خواهد شد. اینها برخی از مهمترین مواردی هستند که باعث بهبود رتبه وب سایت در موتورهای جستجو می شوند. همچنین به شما این امکان را می دهد که در شبکه های اجتماعی فعال باشید و با ارسال منظم مطالب در شبکه های اجتماعی حضور فعال خود را به کاربران نشان دهید.

ویژگی های کلیدی:

  • اشتراک گذاری خودکار پست ها در شبکه های اجتماعی محبوب
  • بازنشر مطالب قدیمی
  • برنامه ریزی برای مطالب متعدد
  • به اشتراک گذاری محتوای وب سایت به صورت جداگانه

کامنت های های تصادفی:

  • پشتیبانی عالی.
    Rukmani_gاکتبر 2021
  • پلاگین دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که امیدوار بودم انجام دهد (به طور خودکار در حساب های فیس بوک و توییتر من پست می کند). به علاوه وقتی مشکلی داشتم، آنها در عرض چند ساعت پاسخ دادند و به من کمک کردند ظرف یک روز آن را برطرف کنم.
    Indylaw99اکتبر 2021
  • شک نکنید، حتما باید این افزونه را بخرید! من مدت زیادی است که از پوستر FS استفاده می کنم و از آن بسیار راضی هستم. این افزونه را به همه توصیه می کنم. این افزونه در نوع خود بهترین است و پشتیبانی واقعا عالی است.
نویسنده : بابک حیدریان

بابک حیدریان مهر. دانشجوی کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، محقق و متخصص SEO & Digital Marketing "زندگی ممکن است پُر از درد و رنج باشد، اما واکنشِ ماست که حرف آخر را می‌زند". فردیش نیچه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *