هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
افزایش مشترکین خبرنامه وبلاگ

افزایش مشترکین خبرنامه وبلاگ به صورت تضمینی

دسته بندی : کسب و کار
1400/12/10

افزایش مشترکین خبرنامه وبلاگ یکی از اهداف مشترکی است که هر صاحب وبلاگی و یا اداره کننده سایتی در ذهن خود دارد و قصد دارد با تلاش به آن برسد. شما مقالات خوبی را در انواع و اقسام موضوع های مرتبط در سایت خود منتشر می کنید و دوست دارید که افراد زیادی مطالعه کننده و دنبال کننده خبرنامه های شما باشند تا بتوانید هم بازدید بالایی جذب کنید و هم مشترکین خبرنامه وبلاگی خود را افزایش دهید. امروز من به همراه برتر آموز اینجا هستیم تا آموزش خوبی را در زمینه افزایش مشترکین خبرنامه وبلاگ داشته باشیم و اگر شما در کسب و کارتان به این آموزش برای پیشرفت نیاز دارید با ما همراه باشید.

آنچه که شما در این مقاله می آموزید:

  • خبرنامه وبلاگ چیست؟
  • افزایش مشترکین خبرنامه وبلاگ

خبرنامه وبلاگ چیست؟

خبرنامه های وبلاگی مطالبی است که تولید کننده های محتوای سایت شما با دقت و با کیفیت بالا برای سایت شما تولید می کنند تا مشتریان و مطالعه کنندگان وفادار کسب و کار شما این مطالب را مطالعه و از آن استفاده نمایند. در واقع مشتریان وفادار شما اولین نفراتی هستند که با انتظار محتوای جدید وارد سایت شده محنوا را مشاهده کرده و آن را برای دوستان و آشنایان خود ارسال می کنند. این تبلیغات و ارسال محتوا ها به توسط مشتری هایتان برای افزایش فروش و افزایش جامعه هدف جدید به همراه خواهد داشت.

افزایش مشترکین خبرنامه وبلاگ

شما با انجام راهکار های زیر می توانید مشترکین خبرنامه وبلاگی خود را افزایش دهید پس با ما همراه باشید:

از سئو استفاده کنید!

یکی از فاکتور های مهمی که می توانید برای افزایش مشترکین خبرنامه وبلاگ استفاده نمایید این است که خبرنامه و قسمت بلاگ خود را برای موتور های جست و جو بهینه کنید. شما میتوانید به دو روش برای خبرنامه و سایت خود جامعه هدف جذب نمایید. مورد اول این است که شما با جمع آوری اطلاعات جامعه هدف به سراغ این افراد می روید و با روش های مختلف بازاریابی سعی دارید تا این افراد را جذب کنید منتهی به این نکته توجه داشته باشید که همه ی این جامعه هدف به کسب و کار شما نیاز ندارند، روشی دیگر برای جذب مشتری این است که شما سایت خود را برای موتور های جست و جو و کلمه کلیدی های پر بازدید بهینه کنید تا زمانی که کاربر به یک حبرنامه خوب و مفید نیاز دارد به شما مراجعه کند. جامعه هدفی که از روش دوم به سراغ شما میایند معمولا وفادارتر به کسب و کار شما هستند و بیشتر می توانید با آنها ارتباط برفرار نمایید و آنها را در قیف فروش جرکت دهید. اگر با مفهوم قیف فروش آشنایی ندارید توضیح مختصری در این زمینه برای شما داریم. پس حتما از یک متخصص سئو کمک بگیرید تا بتوانید ورودی های خوبی را از گوگل کسب نمایید. انقدر آمار سرچ و بازدید ورودی های گوگل بالاست که شما می توانید این ورودی ها را به سمت سایت خود هدایت نمایید. اگر در مورد سئو اطلاعاتی ندارید لطفا آموزش سئو برتر آموز را مطالعه نمایید.

مرحله اول قیف فروش Brand Awareness یا آگاهی از برند نام دارد. شما باید با بازاریابی محتوا ، چه متنی چه ویدیویی به جامعه هدف مرتبط با کسب و کار برند خود را معرفی کنید. مرحله اول قیف مرحله ریزش شماست در این قسمت شما شاهد ریزش زیادی خواهید بود. مرحله بعدی  Consideration یا جذب مخاطب نام دارد. افرادی که در این مرحله کتار شما هستند اگر روش های اصولی بازاریابی داشته باشید میتوانید همگی را به مشتری بالفعل تبدیل کنید.

اگر این افراد از شما خرید انجام دهند وارد مرحله Acquisition یا جذب مشتری میشود. مرحله بعدی ریتنشن مارکتینگ است یعنی کاربر در یک فاصله زمانی دوباره از شما خرید انجام دهد. مرحله بعدی Loyalty یا وفاداری گفته میشود. در این قسمت مشتری کسب و کار شما را درک کرده و شما را به عنوان یک برندی که برایش مفید هستید در نظر دارد.

برای عضویت در خبرنامه انگیزه ایجاد کنید!

امروزه تمامی صاحبان وبلاگ ها و خبرنامه ها درحال ارسال ایمیل ها و پیام های مختلفی برای جذب کاربر هستند و اگر شما هم می خواهید به این دسته از افراد بپیوندید باید متمایز عمل کنید تا بتوانید جذب کاربر داشته باشید. حالا چگونه متمایز عمل کنیم؟؟ شما می توتنید برای عضویت در خبرنامه ها انگیزه ایجاد کنید تا کاربر رغبت پیدا کند و به شما سر بزند. حالا این انگیزه ها می تواند شامل موارد مختلفی شود. هم می توانید پیشنهاداتی در خصوص سایت خود بدهید و هم پیشنهاداتی خارج از سایت. برای مثال کاربران با عضویت در سایت شما از تخفیف n درصدی اشتراک ماهانه یا سالانه خبرنامه ها استفاده می کنند، با عضویت در خبرنامه شما از مشاوره رایگان، وبینار های آموزشی، تخفیف خرید محصول و…. استفاده نمایند. نوع دیگر از تخفیف ها این است که برای مثال کاربران با عضویت در خبرنامه شما از تخفیف n درصدی اشتراک ماهانه فیلیمو استفاده نمایند. شما میتوانید انگیزه هایی خوبی را در خبرنامه های خود به وجود آورید.

برای اشخاصی که عضو خبرنامه هستند، جایزه در نظر بگیرید.

شما می توانید در بازه زمانی مشخصی به جامعه هدف خود اعلام کنید که با عضویت در خبرنامه شما می توانند در قرعه کشی شرکت کنند، جوایز این قرعه کشی باید نفیس و ترغیب کننده باشد بنابراین در خد توان کسب و کار سعی کنید جوایز خوبی را در نظر بگیرید تا بتوانید مشترکین خوبی را در خبرنامه خود داشته باشید. با انجام این کار مشترکین خبرنامه شما توسط بازاریابی دهان به دهان شما راه افراد دیگر معرفی خواهند کرد تا مشترکین شما افزایش یابد.

ارائه محتوا های خاص به مشترکین

شما باید بین مشترکین که در سایت شما و خبرنامه شما عضو هستند با بین افرادی که تنها به سایت شما برای مطالعه اخبار مراجعه می کند تمایزی قائل شوید تا کاربران برای بدست آوردن خدمات بیشتر ترغیب شوند که مشترک شما شوند. برای مثال میتوانید برای افرادی که در سایت شما عضو هستند در قسمت خبرنامه ها پادکست نیز قرار دهید تا کاربر بجای خواندن خبرنامه به آنها گوش دهد. همچنین میتوانید توسط سرویس هایی مانند پوش نوتیفیکیشن یا RSS را برای اعضای خود قرار دهید تا به محض انتشار محتوای جدید در خبرنامه به سایت شما سر بزنند و زودتر از هر فرده دیگری به اخبار دسترسی داشته باشند.

طراحی فرم عضویت به صورت ساده و نرمال

یکی از مواردی که فرآیند عضویت در سایت شما را فرسایشی می کند و باعث میشود کاربران کمی وارد سایت شما شوند طراحی فرم های ثبت نام به صورت نادرست است. حتما از طراح سایت خود بخواهید تا طراحی خوبی را برای فرم های عضویت پیاده سازی کند. در طراحی فرم ها نباید اطلاعات پیچیده ای را از کاربر بخواهید به علت اینکه شما ارائه دهنده مطالب و اخبار هستید پس قطعا نیازی نیست اطلاعاتی مانند آدرس، کد پستی و موارد مشابه را از کاربر بگیرید و تنها آدرس ایمیل و شماره تماس کفایت می کند. اگر قصد دارید لیست جامعه هدف خود را تکمیل نمایید می توانید فیلد این موارد را قرار دهید اما به انتخاب کاربر قرار دهید که می خواهد فیلد ها را درج کند یا خیر! برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد میشود حتما مقاله بهبود فرآیند عضویت در سایت را مطالعه نمایید و به راهکار های گفته شده عمل کنید.

افزایش مشترکین خبرنامه

ساخت لندیگ پیج اختصاصی برای عضویت

طبق اصول تجربه کاربری چک شده روی سایت‌ های مختلف، ساخت لندینگ پیج اختصاصی جهت عضویت کاربران در خبرنامه بسیار موثر است. در این لندینگ پیج اختصاصی میتوانید تنها در مورد مزایای عضویت کاربران صحبت کنید و به طور کلی دلیل و انگیزه ایجاد کنید که چرا باید عضو شوند و با عضو شدن چه ویژگی ای را به دست می آورند. پس از ساخت لندینگ پیج، نوبت به تبلیغات از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند اینفلوئنسر مارکتینگ و سایر تبلیغات است تا کاربران را به سمت این صفحه هدایت شوند و از آن استقبال نمایند.

دکمه به اشتراک گذاری مطالب داشته باشید.

با گذاشتن امکان اشتراک گذاری در سایت و خبرنامه های خود این امکان را به کاربران خود بدهید تا این افراد بتوانند شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایند. با این امکان می توانید به آسانی و بدون پرداخت اضافه ای کاربران و مشترکین جدیدی را بدست آورید. می توانید برای مشترکین خود سرویس افیلیت مارکتینگ طراحی نمایید تا مشترکین شما در صورتی که کاربر جدید را به شما معرفی می کنند از هدیه و یا سرویس ویژه ای بهره مند شوند. در این صورت مشترکین تشویق می شوند که کاربران جدیدی را به شما معرفی نمایند.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

یکی از راه‌های کاربردی برای افزایش مشترکین خبرنامه وبلاگ ساخت پست از مطالب پربازدید سایت و خبرنامه و همچنین انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و یا توییتر است. سپس با فرآیند Call to Action های جذاب از بازدیدکنندگان بخواهید که روی لینک مخصوص صفحه عضویت سایت که آن را ساخته‌اید کلیک کنند.با این روش می توانید حداقل بین 20 تا 30% تعداد مشترکین خبرنامه وبلاگ را افزایش دهید.

قرار دادن فرم عضویت در صفحات پر بازدید سایت

فرم عضویت در خبرنامه فقط مخصوص محتواهای بخش بلاگ نیست شما می توانید این فرم را در دیگر بخش های سایت مانند  صفحه اصلی سایت، صفحه درباره ما ، صفحه تماس با ما ، بخش اخبار و……  فرم عضویت بگذارید چون این صفحات معمولا جزو صفحات پربازدید وب‌سایت هستند و می توایند مشترکین خوبی را به سمت سایت خود هدایت کنید. گذاشتن فرم عضویت در صفحات پر بازدید بسیار توصیه میشود شما می توانید با اعلان یک پاپ آپ از کاربران بخواهید تا در خبرنامه شما عضو شوند فقط در انتخاب پاپ آپ انتخاب نمایید تا صدماتی به سایت شما وارد نشود و کاربران خود را از دست ندهید به این منظور میتوانید مقاله پاپ آپ چیست؟ را مطالعه نمایید و روش های کاربردی در آن را رعایت نمایید.

تولید محتوای حرفه ای در خبرنامه وبلاگ

مهم ترین نکته این سایت که بتوانید تولید محتوای حرفه ای را در سایت خود داشته باشید. تولید محتوا مهم ترین رکن در افزایش مشترکین خبرنامه وبلاگ است شما با محتوای حرفه ای می توانید اعتبار خبرنامه خود را افزایش دهید پس حتما از یک تولید کننده محتوای حرفه ای بخواهید این وظیفه را برای سایت شما انجام دهد. به محتوای خبرنامه های خود اهمیت دهید به این منظور میتوانید آموزش تولید محتوا برتر آموز را مطالعه نمایید.

با بازاریابی ایمیلی جامعه هدف را جذب کنید.

شما میتوانید استراتژی های خوبی برنامه ریزی کنید و توسط آن می توانید با استفاده از بازاریابی ایمیلی کاربران خوبی را به سمت سایت خود هدایت کنید. ایمیل  مارکتینگ هنوز هم یکی از ابزار های خوب و کاربردی در زمینه دیجیتال مارکتینگ است که اگر اصولی رعایت شود نتایج خوبی را در نهایت برای شما به همراه دارد. با درست کردن یک Call To Action درست می توانید از کاربران بخواهید تا روی سایت شما کلیک کرده و وارد خبرنامه شما شوند. همچنین میتوانید برای تشویق کاربران ایمیلی برای عضویت جوایزی را در نظر بگیرید تا کاربران بیشتر تشویق شوند.

سخن آخر :

سعی کرده ایم به طور کامل به توضیح افزایش مشترکین خبرنامه وبلاگ بپردازیم و آن را برای شما توضیح دهیم. پیشنهاد میشود پس از این مقاله به راهکار ها توجه کنید و آن ها را در سایت خود و خبرنامه های خود به کار ببرید. به این دقت نمایید که با افزایش مشترکین خبرنامه خود میتوانید کاربران زیادی را به کسب و کار خود اضافه کنید و این موضوع به این معناست که میتوانید درآمد بهتری را بدست آورید پس حتما باید به نکات کاربردی دقت نمایید. لطفا اگر تجربه ای در این زمینه دارید در قسمت کامنت با دوستان برتر آموزی به اشتراک بگذارید. ممنون از توجه شما به برتر آموز.

نویسنده : تارا محمدزاده

تارا محمدزاده هستم دانشجوی کارشناسی ارشد هوش مصنوعی. در زمینه سئو ، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم. سابقه کاری در زمینه تولید محتوا و سئو موضوعات فناوری ، دیجیتال و... دارم. خوشحالم که از نوشته های من استفاده می کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *