هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
ایده تولید محتوای پیج های هنری

ایده تولید محتوای پیج های هنری

1401/03/24

این روزها بسیاری از هنرمندان آن برای ارائه محتوای خود رو به ساخت صفحات اینستاگرامی کرده‌اند. طبیعتاً بسیاری از افراد قصد دارند که از این راه کسب به درآمد برسند دسته ای از هنرمندان به آموزش های ویدیویی می پردازند و دسته دیگر سعی در آموزش ترفند هایی دارند ، در نتیجه تولید محتوای پیج های اینستاگرامی هنری نیازمند دقت بالا و محتوای غنی می باشد. در نظر داشته باشید که هیچگونه فعالیتی بدون تولید محتوای مناسب به موفقیت نمی رسد قطعاً ایده های نو و منحصر به فرد برای صفحه اینستاگرامی هنری باعث پیشرفت و رشد کسب و کار شما خواهد شد و دیگران را با شما و هنری که ارائه می دهید آشنا خواهد کرد اما این که به چه شکل تولید محتوا کنید و در میان رقبای خود بهترین باشید مبحثی است که ما در برتر اموز به شما معرفی می کنیم ما در این مطلب قصد داریم که شما را با تولید محتوا برای پیج های هنری با روش ها و ایده های خاص خود آشنا کنیم.

ایده تولید محتوای پیج های هنری

این روزها پیج های هنری بسیار زیادی را در پلتفرم اینستاگرام مشاهده میکنید که در حال ارائه خدمات به مشتریان هستند اما برخی از انها توانسته اند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند و برخی دیگر متاسفانه هنوز به میزان فروشی که مدنظر داشته اند نرسیده اند! بنظر شما علت اینکه یکسری از پیج ها به فروش خوبی رسیده اند چیست؟ بنظر من پیج هایی که از مطالب اموزشی اموزش اینستاگرام استفاده میکنند شانس موفقیت بیشتری دارند!

روزمرگی های یک هنرمند در پیج هنری

اهمیتی ندارد که شما چه هنری دارید و در چه زمینه ای قصد تولید محتوا دارید. در هر صورت مردم دوست دارند که درباره روزمرگی های شما بدانند دوست دارند بدانند که شما به عنوان یک هنرمند از صبح که بیدار می شوید به چه کارهایی می پردازید و چگونه هنر خود را در فعالیت های روزمره جای می دهید. قطعاً روزی به این درجه خواهید رسید که آنقدر محبوب باشید که دیگران دوست داشته باشند شما را الگوی خود قرار دهند. بنابراین برای اینکه به این درجه برسید و الگوی مورد پسند جامعه هنرمندان باشید باید از واقعیت ها بگویید.

نقل قول را در دستور کار خود قرار دهید

من و شما در واقع عموم مردم از شنیدن نقل قول های افراد موفق لذت خواهیم برد. شما می‌توانید در تولید محتوای خود از افرادی که مورد تایید دیگران هستند و همواره حرفی برای گفتن داشتند نقل قول کنید.

تاریخچه هنر خود را بگویید

یکی از ایده های جذاب دیگر تولید محتوا برای صفحات اینستاگرامی هنری صحبت درباره ی تاریخچه هنر شماست. قطعاً هر هنری که شما قصد ارائه آن را داشته باشید تاریخچه ای دارد که هنرجویان به شنیدن آن بسیار علاقه مند هستند.

اخبار به روز را دنبال کنید

دنبال کردن اخبار و به روز بودن در زمینه ای که که قصد دارید آن را ارائه دهید همواره مورد نیاز است بهتر است. اخبار صنعت خود را همواره دنبال کنید و در رابطه با آن با فالوور های خود صحبت کنیم. در نظر داشته باشید دنبال کردن اخبار مربوطه به قدری مورد توجه و با اهمیت است که برای هر نوع کسب و کاری در صفحات اینستاگرامی پیشنهاد می شود. بنابراین قطعاً دنیای هنر اخبار مختص به خود را دارد که نباید هرگز از آن غافل نشوید.

هنر گفتگو را دست کم نگیرید

یکی دیگر از ایده های تولید محتوا برای صفحات اینستاگرامی گفتگو کردن می باشد اما نکته مهم این است که با چه کسی ؟ شما می‌توانید با دو دسته افراد به صورت لایو های اینستاگرامی گفتگو داشته باشید. دسته اول افرادی هستند که بین عموم مردم شناخته شده‌اند و دسته دوم افراد تازه کاری که نیازمند حمایت شما هستند.

ایده تولید محتوای پیج های هنری

در واقع شما با این کار مخاطبین خود را با افراد نامی و روش های پیشرفت آنها آشنا کرده‌اید. همچنین به افراد تازه کار این فرصت را داده آید که مورد حمایت مخاطبین شما قرار گیرند با این کار شما می توانید فالوورهای زیادی را جذب کنید.

پشت صحنه ها در پیج های هنری غوغا می کند!

فرقی ندارد که چه هنری دارید شما میتوانید نقاش ، خطاط ، سفالگر ، عکاس ، موزیسین و یا هنر دیگری داشته باشید. بهتر است زمانی که در حال فیلم برداری از فعالیت خود هستید، پشت صحنه های کار خود را منتشر کنید. در واقع با این کار خطا های خود را به تصویر کشیده‌اید و در عین حال شما اعتبار هنر خود را افزایش داده‌اید همچنین صمیمت بین خود و مخاطبینتان را بیشتر میکنید.

پرسش و پاسخ مطرح کنید

قطعا هنرجویانی هستند که خواهان یادگیری هنر شما میباشند و سوالاتی در ذهن دارند ، شما میتوانید سوالاتی که ممکن است برای عموم علاقه مندان به هنر شما به وجود آید را در قالب یک پست پاسخ دهید ، در واقع با این کار به مخاطبین خود این احساس را القا میکنید که یک مرجع مناسب برای رسیدن به پاسخ سوالتشان هستید.

از محتوای اینفوگرافیک در پیج هنری استفاده کنید

همواره به این نکته توجه داشته باشید که تولید محتوا به صورت بصری تاثیر محسوس تری خواهد داشت در نتیجه می توانید محتوای بصری را به عنوان یک ایده جذاب در نظر بگیرید. هر چقدر تسلط شما برروی هنری که در صفحه اینستاگرامی خود ارائه می دهید. بیشتر باشد میتوانید از گزارش های تصویری به صورت اینفوگرافیک استفاده کنید. اما اگر تسلط کافی بر روی این مسئله را ندارید می توانید به راحتی با سرچ کردن در گوگل اینفوگرافیک هایی را که به زبان اصلی هستند را ترجمه کنید و با بیانی قابل فهم در صفحه خود با فالوور های خود به اشتراک بگذارید.

نکات کلیدی هنری که شما ارائه می دهید

همواره یک چک لیست جامع می تواند ایده بسیار عالی برای جذب مخاطب باشد .شما می توانید به صورت هفتگی یا ماهیانه چک لیستی را تهیه کنید و با فالوور های خود به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال این چک لیست می‌تواند باید ها و نباید های نقاشی سیاه قلم باشد.

مسابقات اینستاگرامی را دست کم نگیرید

بهتر است همواره به صورت ماهانه یا هفتگی چالش هایی را بین فالوور های خود برگزار کنید. شما با این کار باعث می شوید که بازخوردهای صفحه اینستاگرامی تان افزایش پیدا کند. به عنوان مثال اگر شما یک نقاش هستید. می توانید یک اثر را در این مسابقه با کاربران خود به اشتراک بگذارید و از آنها درخواست کنید که صاحب اثر را حدس بزنند و به کسانی که پاسخ درست را فرستادند.

ایده تولید محتوای پیج های هنری

به قید قرعه جوایزی اهدا کنید و یا اگر شما یک موزیسین هستید می توانید قطعه ای را منتشر کنید و از آنها بخواهید که حدس بزنند نوازنده این قطعه چه کسی است. در واقع شما با به اشتراک گذاشتن این چالش ها میتوانید مخاطبین خود را افزایش دهید.

آموزش را هرگز فراموش نکنید

به خاطر داشته باشید که هر نوع محتوایی قطعاً ارزش خود را دارد و تاثیر خود را بر روی خواهان خود می گذارد. اما قطعاً هر صنعتی نیازمند آموزش میباشد فرقی ندارد که شما در اینستاگرام یا هر شبکه مجازی دیگری فعالیت می کنید.

اصالت تولید محتوا پیج هنری

همواره قانون کپی رایت را در تولید محتوا های خود رعایت کنید. متاسفانه بسیاری از کسانی که قصد محتوا نویسی برای صفحه اینستاگرامی دارند بدون توجه به قانون کپی رایت از صفحات دیگر اطلاعاتی را برمی دارند و در صفحه خود به اشتراک می گذارند. البته این افراد دیگر محتوا نویس نیستند بلکه متقلب هستند. در نتیجه باید بدانید که اگر می خواهید با دیگر رقبای خود متفاوت باشید باید یک محتوای اصیل را در صفحه خود منتشر کنید.

تخصص خود را مشخص کنید

به این نکته توجه داشته باشید که محتوای شما باید منحصر به فرد باشد یعنی برای خود مشخص کنید .که هدف اصلی شما از ایجاد صفحه اینستاگرامی هنری چه می باشد ؟ مهارت های خود را بشناسید و با توجه به تجربیاتی که دارید یک محتوای خاص تولید کنید.

مشکلات مخاطبین تان را دست کم نگیرید

یکی از نکات بسیار مهم که همواره در تولید محتوا به شما کمک خواهد کرد برطرف کردن مشکلات فالوورها می باشد اما به چه شکل ؟ در واقع شما باید محتوایی تولید کنید که حداقل بتواند یکی از مشکلات کاربران را برطرف کند. این کار باعث می شود که مخاطب به سمت صفحه شما ترغیب شود.

ایده تولید محتوای پیج های هنری

به عنوان مثال اگر در حوزه نقاشی فعالیت می کنید می توانید یکی از مشکلات مهم در طراحی صورت را عنوان کنید و راه حل‌هایی را به فالوور های خود برای برطرف کردن این مشکل ارائه دهید.

ترغیب کردن مخاطب برای خرید محصول

اگر شما قصد دارید در صفحه اینستاگرامی خود محصولی را برای فروش قرار دهید در تولید محتوا باید به چه نکاتی توجه کنید مثلاً درباره محصول خود توضیحاتی شفاف و کامل ارائه دهید و ابهامات ذهن مخاطب خود را برطرف کنید در واقع با این کار مخاطب برای خرید از محصول شما مشتاق می شود

اشتباهات خود را بیان کنید

قطعاً شما در مسیر ایجاد کسب و کارتان تجربه‌هایی داشتید چه درست یا چه غلط اما این تجربه ها می توانند به افراد بسیار زیادی کمک کند .زمانی که شما به خودتان اجازه می دهید که در رابطه با تجربه های غلط تان با مخاطبین خود صحبت کنید. در واقع احساس صمیمیت را افزایش داده اید و همچنین باعث انتقال یک تجربه خوب به کاربر می شوید شما با این کار تولید محتوای خود را منحصر به فرد می کنید.

نتیجه گیری

و در آخر باید بدانید که منتشر کردن یک محتوای منحصر به فرد دقیقاً مساوی است با موفقیت شما اگر قصد دارید که خود را به عنوان کسی که تولید محتوا میکند معرفی کنید باید این توانایی را داشته باشید که همواره تولید محتوای شما مختص به خود شما باشد. برای رسیدن به این نقطه تنها کافی است نکات گفته شده را رعایت کنید همچنین قانون کپی رایت را جدی بگیرید همواره سعی کنید که خودتان باشید از تجربه‌های خود محتوا نویسی کنید و و خلاق باشید در نظر داشته باشید این مسئله قطعاً نیازمند مطالعه می باشد.

نویسنده : پریسا نصرتی

سلام من 9 سال سابقه تولید محتوای یونیک (ترجمه شده) دارم و به وردپرس و محتوای سئو شده تسلط کامل دارم. طی این سال ها در زمینه های مختلفی تولید محتوا انجام دادم اما در زمینه ارز دیجیتال، پزشکی و شیمی هیچ تخصصی ندارم. در سایر زمینه ها تخصص کامل دارم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *