هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
بلاگر های تکنولوژی اینستاگرام

بلاگر های تکنولوژی اینستاگرام | 10 بلاگر موفق تکنولوژی

دسته بندی : اینستاگرام
1399/09/13

بلاگر های تکنولوژی اینستاگرام: قبلا در مقاله ی آموزش بلاگری که منتشر کرده بودیم شما را با انواع بلاگر ها آشنا ساختیم،و همانطور که می دانید یکی از انواع بلاگرینگ، بلاگر تکنولوژی می باشد. امروز در برتر آموز با بلاگر های موفق تکنولوژی آشنا می شویم و در به این نوع از بلاگرینگ بیشتر و مفصل تر خواهیم پرداخت.

 

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش پلتفرم های تولید محتوا مانند اینستاگرام، یوتیوب و … و محبوبیت آن ها در جامعه ی امروز افراد زیادی در این پلتفرم ها به عنوان بلاگر فعالیت و کسب درآمد می کنند. بلاگر های تکنولوژی اینستاگرام نیز در این گروه قرار می گیرند.

عبارت بلاگر های تکنولوژی اینستاگرام از سه بخش تشکیل شده است که ابتدا در مورد هرکدام به صورت جداگانه توضیح می دهیم و سپس به صورت کلی محیط کار این افراد را بررسی و افراد موفق در این حوزه را معرفی می کنیم.

بلاگر کیست ؟

تکنولوژی بلاگر های اینستاگرام

با توجه به آنچه در مقاله ی آموزش بلاگری گفتیم:

بلاگر کسی است که در زمینه ای خاص صاحب نظر باشد، ارتباط خوبی با مردم و مخاطبین خود داشته باشد و بتواند سریع روی دیگران تاثیر بگذارد، و در نهایت به واسطه تخصصی که دارند مخاطب را به انتخاب های مختلف ترغیب کنند. پس به طور خلاصه بلاگر شخصی است که یک محتوا تولید می کند و این تولید محتوا، در راستای هدفی است که بلاگر دنبال می کند.

اینستاگرام کجاست ؟

تکنولوژی بلاگر های اینستاگرام

آموزش اینستاگرام یک شبکه ی مجازی می باشد که کاربران آن می توانند در آن محتوای متنی، تصویری و صوتی تولید کنند، و از طرق مختلف از آن کسب درآمد کنند یا اینکه در کنار سرگرمی از آن برای یادگرفتن و خرید محصولات دیجیتالی یا فیزیکی بهره ببرند.

این شبکه مجازی متعلق به فیسبوک است و در سال 2010 ساخته شد؛ در این 10 سال هر روز کاربران بیشتری را به خود جذب می کند و در هر آپدیتی که انجام می دهد ویژگی های جدیدی برای کاربرانش ارائه می دهد.

تا سال 2016 افراد محدودی بودند که از طریق این پلتفرم کسب درآمد می کردند اما در سال 2016 اینستاگرام آپدیتی ارائه داد که کاربران را به دو گروه مختلف تقسیم می کرد، افرادی که از طریق اینستاگرام کار می کردند و افرادی که صفحه های شخصی و یا متفرقه داشتند.

این دسته بندی با به وجود آمدن business account به وجود آمد و در اکانت های بیزینیسی امکاناتی در اختیار کاربران  قرار گرفت که توسط آن ها می توانستند روند پیشرفت و مسیر کار خودشان را بهتر کنترل کنند. و همچنان اینستاگرام در حال آپدیت کردن و اضافه کردن این قابلیت هاست.

این آپدیت از اینستاگرام تغییرات چشم گیری در بلاگرینگ و صفحات اشخاصی که کار می کردند ایجاد کرد و به نوعی انقلابی در ارتباط با تولید محتوا و کسب درآمد از اینترنت به وجود آورد.

در این نوع اکانت ها تعامل با مخاطبان، خرید و فروش محصولات، کنترل بازدیدکنندگان و دنبال کنندگان، تبلیغات و … وارد عرصه ی جدیدی شد و برای مخاطبان و افرادی که صفحات شخصی داشتند یا افرادی که در اینستاگرام به فعالیت های تخصصی تری مشغول بودند کار در اینستاگرام راحت تر و معقول تر گشت.

تکنولوژی چیست؟

تکنولوژی بلاگر های اینستاگرام

در این بخش از مقاله ی ” بلاگر های تکنولوژی اینستاگرام ” مختصرا به بررسی مفهوم تکنولوژی می پردازیم.

امروزه وقتی کلمه ی تکنولوژی را می شنویم بیشتر ذهنمان به سمت کامپیوتر ها و گوشی های موبایل می رود اما تکنولوژی در واقع تمام صورت‌ هاى فنون توليدى از جمله صنايع ‌دستى را در بر مى ‌گيرد و محدود به کامپیوتر ها و ماشین آلات نيست.

در واقع توضیح دقیق مفهوم تکنولوژی در این مطلب بیش از این نمی گنجد چرا که این علم به قدری گسترده است که هر روز تعریف و مفهوم جدیدی می توان از آن ارائه نمود و نمی توان توضیح کامل تکنولوژی را در یک جمله خلاصه کرد. اما آنچه از تکنولوژی امروز و در این مقاله مد نظر ماست محتواهایی می باشد که به طور تخصصی حول محور پیشرفت، تاریخچه و آموزش این علم می باشند. علمی که در تعامل با زندگی روزمره ی انسان هاست و با توجه به موقعیت و شغل افراد میزان تعامل انسان ها با آن متغیر است.

افراد می توانند در زمینه ی نرم افزار ها یا سخت افزار ها فعالیت کنند، یا حتی فراتر از سخت افزار و نرم افزار. همانطور که گفیتم علم تکنولوژی هرروز گسترش میابد و شما حق انتخاب وسیعی در رابطه با تولید محتوا در این زمینه دارید. تکنولوژی به عنوان یک علم مستقل در هر علم و هنری سرک کشیده است و همه جا می توان رد پایی از آن را یافت.

بلاگر های تکنولوژی اینستاگرام چه کسانی هستد؟

بلاگر های تکنولوژی اینستاگرام افرادی هستند که در شبکه ی مجازی اینستاگرام در مورد یک یا چند شاخه ی تکنولوژی فعالیت و تولید محتوا می کنند. این تولید محتوا می تواند اخبار، آموزش و… در ارتباط با آن موضوع ها باشد.

صفحه ای که این اشخاص در آن فعالیت می کنند برای آن ها دریچه ای رو به شناخته شدن، بازاریابی و موفقیت بیشتر می باشد.

باتوجه به اهمیت تکنولوژی، این افراد در جذب مخاطب اغلب موفق می باشند اما به شرط آن که موضوعاتی که انتخاب می کنند، به روز، جذاب و مفید باشد. بعضی از موضوعاتی که در این حوزه وجود دارد موضوعاتی هستند که هر شخصی ممکن است به دانستن آن ها نیاز پیدا کند در نتیجه پیدا کردن و انتخاب این موضوعات یک قدم بزرگ برای دیده شدن و موفق شدن در این زمینه می باشد. به طور مثال یکی از این موضوع ها سئو و موتور های جست و جو می باشد. اما این موضوع چرا حائز اهمیت است؟

همانطور که گفتیم بلاگر ها اشخاصی هستند که تولید محتوا می کنند، و آنچه محتوا را ارزشمند و موفق می کند دیده شدن و مفید واقع شدن آن است. طبیعتا اگر در دیده شدن محتوایمان موفق نباشیم در جذب مخاطب و مفید بودن نیز موفق نخواهیم بود. آنچه متخصصان سئو را محبوب می کند یاد دادن و انجام دادن ترفند هایی است که باعث می شود مخاطبان محتوای شما را ببینند و کسب و کار شما و یا نام خود شخص شما به افراد بیشتری معرفی شود.

یکی دیگر از موضوعات محبوب در میان بلاگر های تکنولوژی اینستاگرام آموزش نرم افزار های مختلف است، هرچه آن نرم افزار کاربردی تر باشد آن بلاگر نیز در جذب مخاطب موفق تر خواهد بود. به طور مثال آموزش نرم افزار های ادیت فیلم و عکس ممکن است برای هر شخصی مفید باشد در نتیجه افراد زیادی از این دسته از محتوا استقبال می کنند.

پس به عنوان یک جمع بندی:

مهدی شجاری یکی از بهترین بلاگرهای تکنولوژی اینستاگرام میباشد. بلاگر های تکنولوژی اینستاگرام اشخاصی هستند که نیاز روز جامعه به تکنولوژی را میابند و برای رفع آن نیاز ها با استفاده از پلتفرم اینستاگرام و تولید محتوای مناسب می کوشند.

اما نباید فراموش کنیم که تمامی بلاگر های تکنولوژی اینستاگرام برای اکثریت جامعه تولید محتوا نمی کنند و بعضی از این افراد برای گروه های خاصی از افراد تولید محتوا می کنند، در واقع تخصص آن ها در آن شاخه از تکنولوژی ممکن است برای همه مفید نباشد اما در جذب گروهی از مخاطبان مرتبط و یا علاقه مند بسیار موفق باشد.

به هر حال در هر دو صورت یعنی چه موضوع شما عام پسند باشد و یا مخصوص گروهی از افراد باشد آنچه شما را موفق می کند آشنایی با ترفند های جذب مخاطب و تولید محتوای درست می باشد.

همانطور که گفیتم رد پایی از علم تکنولوژی در هر موضوعی پیدا می شود پس می توان گفت شما در هر زمینه ای که تخصص دارید اگر در کنار تولید محتوای مرتبط با آن موضوع به ابزار تکنولوژی که در آن حوزه استفاده می شوند بپردازید شما نیز نوعی بلاگر تکنولوژی محسوب می شوید. با وجود این در اینستاگرام افراد بسیار زیادی به عنوان بلاگر تکنولوژی و به صورت تخصصی فعالیت می کنند. در ایران نیز این افراد کم نیستند.

پس در آخر مطلب “بلاگر های تکنولوژی اینستاگرام” همانطور که قول داده بودیم 12 نفر از این افراد را به شما معرفی می کنیم  (با کلیک بر روی نام این افراد صفحه ی اینستاگرامی آن ها را می توانید مشاهده کنید):

 

نویسنده : لیلا نیکان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *