هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
بهترين فلش مموری + برترآموز سورنا بابایی

بهترين فلش مموری ها در سال 1401 اعلام شد

دسته بندی : فناوری
1401/01/05

امروزه خیلی از کاربران به دنبال بهترين فلش مموری هستند ،که از انها عکس ، فیلم و چیز های دیگر استفاده کنند ولی انتخاب یک فلش مموری خوب بسیار سخت تر از ان چیزی که فکرشو می کنید است و ما در این مقاله برای شما دوستان عزیز یک لیست از بهترین فلش مموری های موجود در بازار های ایران را برای شما جمع آوری کردایم که این فلش مموری ها طرفداران بیشتری دارد نسبت به فلش مموری های دیگر پس حتما به نکاتی که ما  برای شما می‌گویم گوش کنید که یک فلش مموری عالی رو خریداری کنید و به راحتی از انها برای کار هایتان استفاده کنید، قصد ما از این مقاله فقط و فقط این است که به شما کاربران عزیز راهنمای های لازم را انجام دهيم برای خریداری فلش مموری که سرتان کلاه نرود و ما در این بخش بهترین فلش مموری ها رو و با ویژگی های آنها برایتان در پایين صفحه توضیح داده ايم؛ ما در سايت برترآموز به اين موضوع به صورت كامل پرداخته ايم.

 که میشه گفت بهترین فلش مموری های موجود در بازار به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید بدون هیچگونه نگرانی بارها و بارها از آنها استفاده کنید .

این فلش مموری ها یک اجسام کوچک هستند که هزاران بار با چشم هایتان دیده اید و ازشان حتما استفاده کرده اید، این فلش مموری ها به ما امکان این را می‌دهد که به راحتی اطلاعات شخصی مان را انتقال دهيم

نکته: برخی از کاربران فکر می‌کند که فقط  ذخیره سازی بسیار مهم است و باید بدانید که سرعت انتقال  داده فلش مموری هم مهم است، بهترین فلش مموری های ارزان و به صرف را درحال حاضر برای شما جمع آوری کرده ایم تا بتوانیم به شما در انتخاب بهترین فلش مموری کمک های لازم را کنیم.( بهتر است كه با فلش مموری هایی كه تهيه می كنيد آموزش بلاگری و آموزش ولاگری و … را در اين فلش ها ذخيره كنيد)

بهترين فلش مموری + برترآموز سورنا بابایی

بهترین فلش مموری در سال 2021:

در حال حاضر  همانطور که خودتان هم میدانید پیدا کردن یک فلش مموری  خوب بسیار سخت است چون امروزه  برند های مختلفی و  مدل های جدید را در بازار ایران ارائه کرداند و خیلی از آنها تقلبی هستند و به مرور زمان خراب خواهند شده، توجه کنید که وقتی قصد بر این دارید که یک فلش مموری خریداری کنید وسوسه نشوید که سرتان کلاه نرود.

توصیه ما به شما این است که بهتر است چند دقیقه از وقت گران بهایتان را در این مقاله بگذارید که تا بهترين فلش مموری برند و نوع فلش مموری ها را برای خودتان انتخاب کنید و آنها را خریداری کنید در مرکز خدمات لوازم جانبی کامپیوتر. در نتیجه با دانشی که ما به شما می‌دهیم درباره فلش مموری ها میتوانید بهترین را انتخاب کنید که برایتان مقاومت بیشتری داشته باشد و سطح کیفیت بالایی را هم داشته باشد.

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0:

بهترين فلش مموری که نامش سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 است که دارای ویژگی های منحصر به فردی است که برای مثال OTG (اوتی جی)  را در خود دارد که به شما امکان این را می‌دهد که  بتوانید فایل های که در موبایل اندروید  خود دارید را در این فلش مموری انتقال دهید و با استفاه از این فلش مموری به که بهتان معرفی کردایم به راحتی امکان این را دارید که از عکس ها، فیلم و مخاطبین پشتیبان تهیه نمود.

یکی از بهترین ویژگی این فلش مموری این است که سرعتی که شرکت سن دیسک برای انتقال اطلاعات توسط این محصول ارایه داده است 150 مگابایت بر ثانیه است که معمولا سرعت واقعی که توسط کاربر تجربه خواهد شد، مقدار کم‌تری از این خواهد بود. توجه داشته باشید که برای محافظت از درگاه USB 3.0 ، که یک درپوش سیلیکونی برای آن طراحی شده است که به شما امکان این را می‌دهد تا می‌تواند در برابر نفوذ گرد و غبار مقاومت کنید.

فلش مموری Ultra Dual Drive M3.0 به شما کمک می‌کند در انتقال مطالب را از موبایلتان به رایانه خود بسیار آسان تر خواهد کرد.

برنامه SanDisk Memory Zone برای اندروید (موجود در Google Play) به شما امکان این را می‌دهد که حافظه دستگاه و محتوای خود را مدیریت کنید.

بهترين فلش مموری های جهان كه برای شما عنوان كرديم

مشخصات فنی این فلش مموری:

توجه کنید: که بیشتر از هزارن نفر از این خریداری کرد اند و راضی هستند اگر که می‌خواهید هم چین فلشی را تهیه کنید میتوانید در دیجی کلا به دنبالش بگردید.

نکته این فلش مموری در برابر آب هیچگونه مقاومتی نشان نمی‌دهد و اگر کوچکترین آبی بهش برخورد کند خراب میشود.

اولین ویژگی رابط Micro USB، USB 3.0 است که خیلی به کار می‌آید.

دومین ویژگی سرعت استاندارد انتقال اطلاعات با رابط USB 3.0 تا 5 گیگابیت بر ثانیه را دارد که بسیار ارزش مند است و بسیار به ما در کارهای مان کمک خواهد کرد.

سومین ویژگی سرعت خواندن اطلاعات تا 150 مگابیت بر ثانیه را دارد که کارهای مان بسیار سریع تر تمام خواهد شد و وقت مان الکی هدر نمی‌ رود.

فلش مموری ایکس-انرژی مدل X-926:

بهترين فلش مموری که نامش ایکس-انرژی مدل X-926 است که دارای ویژگی های منحصر به فردی است که برای مثال انتقال انواع اطلاعات این فلش‌ مموری از طریق رابط USB 2.0 به کامپیوتر متصل هم می‌ شود  و امکان این را به شما می‌هد که  اطلاعاتان  را با سرعت بالای انتقال دهد و وقتتان گرفت نشود.

شرکتی که این فلش مموری رو طراحی کرد است در بخش بالایی فلش‌ مموری X-926 شیاری برای اتصال فلش‌ مموری به جاسوئیچی طراحی کرد است، که قصد این شرکت برای آن شیار این است که فلش مموری شما کاربران به سادگی گم نشود که باز برای تهیه یک فلش مموری دیگر به هزینه بیافتید.

این مدل از فلش مموری ایکس به گونه ای طراحی شده است که بدنه فلزی دارد ابعاد بسیار کوچک و بند انگشتی که میشه گفت وزنی بر 3 گرم دارد که بسیار فلش مموری عالی است که ما در این لیست آن را قرار دادایم و خصوصات دیگر هم دارد که برایتان در ادامه خواهیم گفت.

بهترين فلش مموری ها كه انواع و اقسام استفاده كردن از آن ها را برای شما شرح داده ايم.

مشخصات فنی:

توجه کنیدکه بیشتر از دو هزار نفر از این فلش مموری استفاده می‌کند و از ان راضی هستند و اگر که می‌خواهید آن را تهیه کنید میتوانید از دیجی کلا خریداری کنید.

این فلش در برابر آب بسیار مقاوم است یعنی کاملن ضد آب است و هیچگونه نگرانی داشته باشید که این فلش مموری بسیار طراحی منحصر به فردی دارد و به سادگی خراب نمی‌ شود.

اولین ویژگی رابط USB 2.0 را دارد که بسیار به کار خواهد آمده.

دومین ‌ویژگی سایر قابلیت های که دارد مثل قابلیت اتصال به جا کلیدی یا جاسوئیچی که امکان گم شدنش کمتر خواهد شد.

سومین ویژگی مقاومت در برابر شوک یا لرزش را دارد که بسیار مقاوم است.

چهارمین ویژگی مقاومت در برابر اثرانگشت خش و لک دارد

فلش مموری سن دیسک مدل Cruzer Blade CZ50:

این فلش مموری که نامش سن دیسک مدل Cruzer Blade CZ50 است  فلش مموری با کیفیت بالا دارد که یک راست از کشور چین وارد ایران می‌شود، که امکان این را به شما میدهد تا بتوانید  عکس، فیلم، آهنگ و فایل های دیگر را انتقال دهید  و انها را به اشتراک بگذارید.

بهترين فلش مموری یکی از بهترین ها ای 2021است که قسمت خوبی و به صرف ای هم دارد وUSB SanDisk Cruzer Blade با سبکی بسیار زیبا طراحی شده است و سایز کوچکی دارد و انتقال محتوای شما از رایانه به رایانه  دیگر استفاده می‌شود  که بسیار کار های شما را آسان تر خواهد کرد.

و شما با استفاده از نرم افزار SanDisk SecureAccess، حتما مطمئن خواهید شد که اطلاعات خصوصی شما محافظت خواهد شد و اهمیت بالای را دارد با این نرم‌افزار.

بهتر است بدانيد که این فلش مموری به گونه ای طراحی شده است که درپوش ندارد و نگرانی گم شدن درپوش فلش مموری را از بین خواهد برد که ناگهان درپوش فلش مموری تان گم شود و دیگر نیازی نیست که شما نگران این مورد باشید، ولی باید کمی بیشتر مراقب باشید تا چیزی وارد شیار رابط USB آن نشود که به مشکلاتی بر میخوردی که یا از کارهایتان عقب می‌مانید یا به هزینه‌ی می افتید‌ پس در نتیجه مراقب باشید که چیزی وارد شیار فلش مموری یتان نشود.

مشخصات فنی:

توجه کنید: که اگر می‌خواهید این فلش مموری را تهیه کنید میتوانید از سایت فروشگاهی  خریداری کنید و از آن  استفاده لازم را ببرید.

نکته: که این فلش هیچگونه مقاومتی در برابر آب ندارد و اگر که آبی بهش برخورد كند خراب خواهد شد پس مراقب باشید، حتی دربرابر خش و لک هم مقاوم است، توجه کنید که ولتاژ مورده نیاز 5ولت است سعی کنید بیشتر یا کمتر نشود که آسیب برستد به فلش های خود.

اولین ویژگی رابط USB 2.0 را دارد.

دومین ویژگی سرعت انتقال اطلاعات حداکثر 480 مگابیت بر ثانیه را دارد که در زمان بهتان کمک خواهد کرد.

فلش مموری سیلیکون پاور مدل Touch T01:

بهترين فلش مموری که به نام‌ سیلیکون پاور مدل Touch T01 است که قابلیت های منحصر به فردی هم چون ضد آب بودن  ضد ضربه بودن ضد گرد و غبار بودن است که بسیار فلش مموری عالی است برای شما دوستان عزیز. توجه کنید که علاوه بر این ها طراحی آن جوری است که بدون درب که شما دوستان را از دست درپوش آزاد خواهد کرد که برای همین خصوصيات در لیست بهترین فلش مموری ها قرار گرفته است.

سطح زیر این فلش مموری به طوری است که اگر اثر انگشت یا مانع دیگر بر زیرش باشد باعث لکه می شود. ساخته و طراحی این فلش مموری که بدون قاب است که میشه گفت بسیار کاربرپسند خواهد بود و در ادامه برایتان بیشتر توضیح خواهیم داد.

توجه کنید که  این  فلش مموری مجهز به یک زنجیر کارامد است که احتمال گم شدن آن را بسیار کاهش خواهد داد.

Touch T01 برای انتقال اطلاعات از رابط USB 2.0 بهره می‌برد و قادر است سرعت مطلوبی به شما ار

دهد. که به منظور جلوگیری از بین رفتن داده ها، Touch T01 از فناوری (Micro COB Chip On Board) استفاده خواهد شد و مواد فلزی بادوام را که باعث مقاومت در برابر لرزش، آب و گرد و غبار است.

فلش مموری توشیبا مدل TransMemory U202:

بهترين فلش مموری که به نام‌  توشیبا مدل TransMemory U202 است، یکی از قابلیت های این فلش مموری این است که به‌ شما امکان این را می‌دهد تا ذخیره سازی داده ها برایتان  آسان شود. اگرچه اندازه کوچکی دارد  ولی دارای حافظه بزرگی است و شما با وجود نرم افزار TransMemory™ U202 مقاومت و ایمنی داده های شما را فراهم می کند.

توجه داشته باشید که این بهترين فلش مموری به شما این امکان را می دهد تا یک رمز عبور برای کل دستگاه یا یک بلوک خاص از داده هایتان تنظیم کنید که اهمیت اطلاعات شما را صد برابر می کند. این فلش دارای  بدنه‌ی پلاستیکی دارد که میشه گفت مقاومت مناسبی نیز دارد و با این شرايط انتظارهای زیادی در مورد ضدضربه بودن نداشته ‌باشید از این فلش مموری،توجه داشته باشید که صددرصد جنس بدنه‌ی آن را هم حتما دوست خواهید داشت. این اين فلش مموری در سه ظرفیت طراحی می‌شود هشت گیگ ، شانزده گیگ، سی‌ گیگ  دو گیگ ‌که میشه گفت  قیمت به‌ صرفه هم دارد و تا الان هم چنان تولید شده و میتوانید از سایت های فروشگاهی  آن را مشاهده و خریداری کنید.

نکته: این فلش مموری فضای ذخیره سازی ساده و انعطاف پذیر دارد که میشه گفت در یک طراحی عملی و جذاب قرار گرفته است و در بازار ها به ارائه گذاشته شده، این فلش هم مثل دیگر فلش ها به شما امکان این را میدهد که  موسیقی، عکس فیلم و فایل هایتان و موارد دیگری را در این فلش مموری ذخیره کنید و به هر جا که خواستید ببرید، و توجه کنید که این فلش مموری ضد آب نیست و مراقب این باشید که در هیچگونه صورتی به فلش مموری تان آبی برخورد نکند.

فلش مموری ای دیتا مدل C906:

این بهترين فلش مموری که به نام‌ ای دیتا مدل C906 است از قابلیت های مثل رابط USB 2.0، USB 1.1 بهره مند است. توجه کنید که C906 با گوشه‌ های گرد طراحی و ساخته  شده است که میشه گفت دارای بدنه‌ای براق است که ظاهر آن را چشم‌گیر می کند، طراحی این فلش مموری به طوری است که درپوش آن  به گونه‌ای ساخته شده است که امکان این را دارید جلوگیری از گم کردن درپوش به صورت دستی آن را در انتهای فلش قرار دهید که بسیار به کار خواهد آمد.

توجه کنید: که این فلش مموری با طراحی کلاسیک و با اندازه ای جمع و جور ساخته شده است که  وزنی  معادل 9 گرم دارد. این نوع از فلش مموری C906 که با ظرفیت های 8 گیگ، 16گیگ، 32 گیگ ،64گیگ ساخته شده است. و توانی های مثل  ذخیره سازی موسیقی، عکس و حتی فایل های شخصیتان و چیز های دیگر و همچنین امکان حمل و نقل و انتقال آنها از طریق رابط USB پرسرعت USB 2.0 باعث شده تا برای همه ای کاربران عزیز ضروری باشد، تا زیاد وقت شان گرفت نشود‌.

 

 

فلش مموری ای دیتا مدل DashDrive UV150:

این فلش مموری ای که به نام‌ دیتا مدل DashDrive UV150 است که بسیار ترکیب و ظاهر زیبا و جواهر مانند طراحی شده است که همراه با قیمت اقتصادی و ارزانی دارد و این را بدانید که از سرعت بالا هم برخودار است، این فلش مموری که  از رابط USB 3.0 پشتیبانی می کند، توجه کنید که بالاترین سرعت خواندن و نوشتن را در اختیار شما دوستان قرار می‌دهد و شما زمان کمتری را از دست می‌دهید برای انتقال یک چیزی درون فلش‌ مموری ایتان، به عنوان مثال میشه گفت  می توانید یک آهنگ یا فیلم را با کیفیت بالای را در کمتر از 30 ثانیه انتقال دهید،

این فلش مموری که پوشش فلزی دارد.

نکته: اطلاعات مهم شما را هم ایمن نگه خواهد داشته. UV150 در نتیجه یک فلش مموری مطمئن برای ذخیره‌سازی اطلاعات شما است که بسیار زیبا و براق طراحی و ساخته شده است که میتوانید آن را از دیجی کلا مشاهده کنید و آن را اگر خواستید خریداری کنید و اگر که عجله داری برای تهیه این فلش مموری میتوانید از خدمات لوازم جانبی کامپیوتر آن را تهیه کنید.

 

نویسنده : سورنا بابایی

سورنا بابایی ( sorena babaie ) هستم ، علاقه مند به حوزه فناوری و سلامت (‌پزشكی ) و دانشجوی دوره تخصصی سئو و ديجتال ماركتينگ ، اميدوار هستم از تمامی مطالب منتشر شده از طرف بنده رضايت كامل و نهايت بهره را كسب كرده باشيد و بهتر است تمامی مطالب آموزنده را به دوستان عزيزمان منتقل كنيم .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *