هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
بهترين پيام رسان + برترآموز سورنا بابایی

بهترين پيام رسان ها + معرفی ويژگی و قابليت ها

1401/03/25

امروزه تعداد پيام رسان ها زياد شده و البته انتخاب كردن بهترين آن ها هم سخت شده، در اين مقاله به صورت كامل برای شما كاربران بهترين پيام رسان های دنيا از نظر مردم سر تا سر جهان قرار داده ايم.

انتخاب بهترين پيام رسان امروزه بسيار سخت شده است، به اين دليل كه بسياری از شركت های بزرگ دنيا در حال راه انداختن نرم افزار های بسيار بزرگی و ساخت نرم افزار های جديد هستند كه بازار های نرم افزاری را از اين رو به آن رو كنند، با توجه به اين شرايط نمی توان بهترين پيام رسان ها را انتخاب كرد، ولی ساده ترين آن ها امروزه واتساپ می‌ باشد كه با كم ترين حجم اينترنت بهترين بازخورد را برای ما فراهم كرده است؛ ما در اين مقاله از سايت برترآموز قصد بر آن داريم كه تمامی موارد مهم در رابطه با پيام رسان ها را برای شما عنوان كرده و معرفی بهترين پيام رسان ها را برای شما به ارمغان بياوريم.( توجه داشته باشيد كه در هر بخش ويژگی های مهمی هم عنوان خواهد شد.( بهتر است برای درآمد زایی از فضای مجازی آموزش اينستاگرام و آموزش سئو را فرا بگيريد)

اما چرا امروزه استفاده از پيام رسان های خوب به يكی‌ از دغدغه ها تبديل شده است؟ قطعا با پيشرفت تكنولوژی و… ديگر كمتر كسانی پيدا می شوند كه برای ارتباط برقرار كردن از پيامك های موبايل استفاده كنند، از اين رو با استفاده كردن از پيام رسان ها اين گونه ار روابط آسان تر شده( البته منظور در ارتباط سريع می باشد) علاوه بر پيام دادن شما می تواند ويديو ها و موزيك ها و… را برای دوستانتان ارسال كنيد و پيام رسان ها قابليت تماس های تصويری و… هم دارند، با كمی تامل می توانيد درك كنيد كه قطعا استفاده از بهترين پيام رسان ها قطعا بهترين انتخاب شما خواهد بود.

بهترين پيام رسان + برترآموز

 

بهترين پيام رسان های دنيا در سال 2022 بر چه اساسی انتخاب می شوند؟

انتخاب بهترين پيام رسان قطعا در بين بسياری از نرم افزار ها كه همان كاربرد را دارند، عملی سخت خواهد بود ولی با تعيين كردن معيار های مهم قطعا پيدا كردن بهترين آن ها آسان می شود. معيار های كه در اين بخش عنوان خواهيم كرد با توجه به نظر سنجی هایی اعلام شده است و از مهمترين معيار ها نيز شكل گرفته. معيار ها به صورت موارد ذيل می باشند:

  • ارتباط سريع برقرار كردن: اولين موردی و به اصطلاح معيار مهم؛‌ ارتباط سريع می باشد منظور از سريع ارتباط برقرار كردن آن است كه ابتدا با روشن كردن داده های تلفن همراه خود سريعا نوتيفيكيشن نرم افزار برای شما ارسال شود.( به اصطلاح به اين مورد پشتيبان گيری سريع هم گفته می شود كه فقط در نرم افزار های قدرتمند با سرعت بالا انجام می شود)

 

  • داشتن امكانات و قابليت ها و ويژگی: تا به حال برای شما هم پيش آمده است كه بخواهيد ويديویی را برای دوستانتان ارسال كنيد؟ قطعا همينطور است ولی برای اشتراك گذاری ويديو و موزيك برخی از پيام رسان ها اين قابليت را دارند. قطعا داشتن فضای باند برای ارسال ويديو بستگی به نوع نرم افزار دارد.

 

  • پشتيبانی از دو سيتسم عامل اندرويد و ios : پشتيبانی كردن از دو سيستم عامل هم يكی‌ از معيار های اصلی برای انتخاب بهترين پيام رسان نيز می باشد، پشتيبانی نكردن هر يك از اين دو سيتسم عامل قطعا می تواند يكی از باگ های‌ بزرگ آن نرم افزار باشد.( قطعا نرم افزار هایی ‌كه تحت نظر شركت های بزرگ هستند قطعا پشتيبانی سيتسم عامل های ويندوز و وب و مك را هم فراهم كرده اند كه دسترسی كاربر بسيار آسان تر شود)

 

  • قابليت تماس صوتی و تصويری: چرا امروزه استفاده از پيام رسان ها بسيار باب شده است؟ داشتن قابليت تماس های صوتی‌ و ويدویی از جمله مواردی است كه پاسخ دادن به اين سوال را راحت می كند، با توجه به اين قابليت های پيام رسان ها ديگر نيازی به هزينه های اضافی نيست بلكه شما با خريد فقظ و فقط يك بسته اينترنتی ساعت ها می‌توانيد مكالمه های رايگان از بستر نرم افزار داشته باشيد.

نكات برای دانلود بهترين پيام رسان

 

  • داشتن ارتباط سريع و بدون وقفه در پيام ها و تماس ها و…: ارتباط سريع يك ويژگی مهم می تواند باشد كه تفاوت ها را در بين بهترين پيام رسان ها رغم می زند، به عنوان مثال بسياری نرم افزار وارد بازار اپليكيشنی شده اند كه با توجه به سرعت پايين در برقراری ارتباط از ديد كاربران به بدترين نرم افزار ها تلقی شده اند. برقراری ارتباط صوتی به سرعت و البته لگ نداشتن در مكالمه ها بسيار مهم بوده و علاوه بر آن ارسال سريع نوتيفيكيشن ها در صورت دريافت پيام ها بی تاثير نبوده است.

 

  • پشتيبانی مخاطبين و ايجاد گروه و كانال: يكی از مهمترين عوامل برای بهترين پيام رسان ها ايجاد گروه های مختلف و يا كانال ها می باشد، البته يكی از منابع درآمد زایی آن است كه شما با ايجاد يك گروه و منتشر كردن پست ها در آن می توانيد ممبر هایی را برای خود جذب كنيد؛ علاوه بر آن ها می توانيد درآمد زایی هم برای خود كسب كنيد.

 

 

معرفی بهترين پيام رسان ها:

تا به اينجای مقاله معيار های انتخاب ها برای شما عنوان شده است به اين دليل كه در اين بخش ديگر نيازی به توضيح دادن دوباره آن ها نباشد، در اين بخش به معرفی بهترين پيام رسان ها خواهيم پرداخت، توجه داشته باشيد كه در رابطه با هر نرم افزار در هر بخش توضيحات و نكته و ترفند هایی از آن ها گفته می شود كه بهتر است از آن ها استفاده كنيد( توجه داشته باشيد كه اين ليست به ترتيب نمی باشد و به صورت رندم جای گذاری شده است):

انواع و اقسام بهترين پيام رسان ها

  • واتساپ: به جرئت می توان گفت كه يكی‌ از بهترين پيام رسان ها كه آمار بسيار خوبی را در اين چند ساله داشته است، واتساپ بوده است. داشتن ارتباط سريع و پشتيبان گيری عالی آن و سرعت تطبيق دادن پيام ها و… آن را به يكی از بهترين نرم افزار های امروزی تبديل كرده است، اما چرا اين نرم افزار نسبت به ديگر رقبا خود در پله های بالاتری قرار گرفته است؟ داشتن فضای آسان برای كار كردن با‌ آن و پيچيده نبودن( به اصطلاح داشتن محيطی بسيار ساده) آن را به يك نرم افزار همه جانبه تبديل كرده كه كار با‌ آن را همه افراد به راحتی می‌ توانند انجام دهند. داشتن قابليت تماس صوتی و تصويری، به اشتراك گذاری تصاوير و واكنش دادن به پيام ها و پشتيبان گيری از انواع استيكر ها و… از جمله قابليت های كوچك اين نرم افزار است كه توجه همه كاربران را به خود جلب كرده است.( ارتباط صورتی و يا همان تماس صوتی نقطه قوت آن می باشد به اين دليل كه اختلالی در سرعت برقراری ارتباط به وجود نخواهد آمد و سريعا نيز می توان ارتباط برقرار كرد، تماس تصويری هم همچنين می باشد) همه نوع سيتسم عامل ها را نيز پشتيبانی می كند همانند اندرويد، ويندوز، مك، ios داشتن اين ويژگی سبب شده است كه استفاده از آن در محيط های كاری و… آسان شود و اين موضوع برای كاربران بسيار جذاب شده است.( استفاده از اين نوع قابليت ها برای صاحبان مشاغل نيز يك امتياز بسيار بزرگ محسوب شده است؛‌ به اين دليل كه با استخدام چند منشی و استفاده همزمان از يك اكانت پاسخ دهی به مشتريان را بسيار آسان و سريع كرده است)

آموزش استفاده كردن از بهترين پيام رسان

 

  • تلگرام: در ابتدای عرضه اين نرم افزار در بازار های جهانی نرم افزار يك پيشرفت بسيار قدرتمند در بهترين پيام رسان ها بوده است. در زمانی كه تلگرام عرضه شد صاحبان نظران مدعی بودند كه ديگر نرم افزاری شبيه به آن وارد بازار نخواهد شد و قطعا هم تا به الان نرم افزاری به قدرت تلگرام عرضه نشده است. شما با نصب كردن تلگرام می توانيد پشتيبان گيری مخاطبين خود را انجام دهيد و اما بهترين ويژگی اين نرم افزار وارد شدن به انواع گروه و كانال ها می باشد(‌ از جمله كانال های خبری و اطلاع رسانی و…) قابليت ايجاد يك گروه و يك كانال برای تمامی افراد آزاد می باشد. تماس صوتی و تصويری نيز به راحتی قابل انجام است و شما می توانيد به راحتی از آن استفاده كنيد؛ اما يكی از بزرگترين مشكلات اين نرم افزار كه در اين چند ساله ايجاد شده و استفاده از آن را كمی كم رنگ تر كرده، فيلتر شدن آن می باشد و البته راهكار هایی برای حل اين مشكل هم وجود دارد همانند نصب فيلتر شكن و… با اين تفاسير باز هم بين بهترين پيام رسان ها قرار گرفته است.( پيشنهاد ما به شما آن است كه از پروكسی ها برای رفع فيلتر استفاده كنيد، هم دسترسی سريع تر و سرعت بهتری نيز دارند، برای پيدا كردن پروكسی هم كافی است كه نرم افزار های مخصوص به آن را دانلود كنيد)

آموزش صفر تا صد بهترين پيام رسان

  • فیس بوک مسنجر: سومين نرم افزار كه چندين سال قبل عرضه شد، فيس بوك مسنجر می باشد. قطعا نام فيسبوك و شركت آن را بسيار شنيده است و بهتر است بگوييم بسياری از شبكه های اجتماعی زير مجموعه اين شركت و شركت متا می باشد. يكی از مشكلاتی كه برای كاربران ايرانی برای نصب اين نرم افزار ايجاد میشد آن بود كه برای ثبت نام ابتدا بايد وارد سايت شويد و اين سايت توسط ايران تحريم بوده و شما بايد از فيلتر شكن های قوی استفاده كنيد.( همين امر سبب شده كه امروزه استفاده از آن بسيار كم رنگ باشد) علاوه بر اين مورد نمی توان ايراد ديگری به اين نرم افزار گرفت، داشتن قابليت های تماس و ارتباط سريع با دوستان و ايجاد گروه و منتشر كردن پست و … از جمله كابرد های كوچك اين نرم افزار می‌ باشد.

اسنپ چت يكی از بهترين بهترين پيام رسان ها

  • اسنپ چت (Snapchat): شايد نرم افزار مشابه ایی كه نسل جوان آن را در موبايل خود دارند اسنپ چت باشد، قطعا استفاده ایی يكسان كه آن ها از اين نرم افزار انجام می دهند عكاسی با توجه به فيلتر های زيبای درون اين نرم افزار باشد، البته بايد توجه داشته باشيد كه اين نرم افزار قابليت های بسيار گوناگونی‌ علاوه بر عكاسی دارد. در بسياری ديگر از كشور های بزرگ دنيا از اسنپ چت برای برقرار ارتباط و چت كردن استفاده می كنند، اين نرم افزار قابليت های شبيه به اينستاگرام را دارد و قطعا كه شما تصاوير مربوطه به خود را به راحتی می‌ توانيد استوری كنيد و برای دوستانتان نيز به اشتراك بگذاريد، اما مشكلی كه اين نرم افزار همانند فيس بوك دارند در فرايند ثبت نام آن خواهد بود.( شما برای ثبت نام كردن و ايجاد اكانت در اين نرم افزار كافی‌ است كه ابتدا بايد از دده خود استفاده نكنيد و به وای فای ديگران نيز متصل شويد، سپس با روشن كردن فيلتر شكن خود بايد ايجاد اكانت خود را كامل كنيد. توجه داشته باشيد كه برای باز كردن افكت ها هم بايد دوباره از اين مورد استفاده كنيد)

چرا بايد هنگام انتخاب بهترين پيام رسان دقت كنيم؟

پيام رسان ها از معدود نرم افزار هایی هستند كه به تمامی اطلاعات شما دسترسی دارند و البته قابل توجه آن است كه اين اطلاعات را شما به آن ها خواهيد داد و هنگامی‌ كه دسترسی را برای نرم افزار مجاز می كنيد اين دسترسی ها به مخاطبين و… اطلاعات شما را ذخيره خواهند كرد؛ اما چرا بايد هنگام انتخاب دقت كرد؟ به اين دليل زمانی كه شما نرم افزاری را انتخاب می كنيد مهمترين موضوع اورجينال بودن نرم افزار و از سايتی است كه آن را دانلود كرده ايد؛ به عنوان مثال اگر شما از يك سايت ناشناخته نرم افزار را دانبود كنيد ممكن است كه نرم افزار را ويرايش كرده باشند و با نام و برند اصلی پيام رسان از شما سوء استفاده و در نهايت به اطلاعات شما دستبرد بزنند؛ با توجه به همين دلايل اهميت انتخاب شما چندين برابر خواهد شد.

آيا فقط همين موارد خواهد بود؟ قطعا كه خير، يكی از ويژگی های بهترين پيام رسان ها سرعت  فيلتر نبودن آن خواهد بود. به عنوان مثال تلگرام يكی‌ از پيام رسان های قدرتمند است كه سرعت بالایی دارد ولی متاسفانه در كشور ايران فيلتر شده است؛ از طرفی پيام رسان های ديگری هم وجود دارند كه فيلتر شده اند.( نكته حائز اهميت در رابطه با سرعت تلگرام هنگامی كه فيلتر شده خواهد بود؛ با توجه به فيلتر بودن به صورت مجدد سرعت عالی داشته و هنوز در رده بهترين پيام رسان ها قرار گرفته است)

 

قوانين پيام رسان ها را هيچگاه فراموش نكنيد:

هر پيام رسان و يا هر نرم افزار دارای قوانين مخصوص به خود است و مخصوص نرم افزار هایی كه به صورت آنلاين هستند و اگر برخی از افراد از قوانين پيروی نكنند ممكن است برای هميشه اكانت آن ها را مسدود كرده و يا آن كه آن ها را در مدت و بازه زمانی هایی محدود كنند. برای درك بهتر شما از اين موضوع بهتر است مثال را شرح دهيم؛ نرم افزار و پيام رسان تلگرام، كاربرانی كه تعداد ريپورتی و يا بلاكی بالا دارند را هميشه محدود می كنند و اين نوع از محدوديت ها به گونه ایی است كه افراد نمی توانند به حريم خصوصی ديگر افراد وارد شده و نمی توانند پيامی ارسال كنند( البته پيام ارسال می كنند ولی پيام با اخطار ارسال نمی شود و پيام اخطار به افراد داده می شود)، اين محدوديت ها فقط و فقط برای تلگرام نبوده و پيام رسانی از جمله فيسبوك و snap chat هم از اين محدوديت های استفاده می كنند.

 

 

سخن پايانی:

اميدوار هستيم از اين مقاله از سايت برترآموز نهايت بهره را كسب كرده و در صورت رضايت آن را برای دوستانتان به اشتراك بگذاريد. در انتهای مطلب بهتر است چند نكته مهم را برا‌ی شما عنوان كنيم، اولين نكته در رابطه با دانلود كردن بهتري پيام رسان ها می باشد، شما برای دانلود هر يك از آن ها بايد از گوگل پلی اقدام كنيد و يا اپ استور، پيشنهاد می‌ شود كه كمتر از سايت ها استفاده كنيد به اين دليل كه در فايل ها دانلودی ممكن است كد های ويروسی وجود داشته باشد كه بايد از دانلود و استخراج آن ها پرهيز كنيد. دومين نكته كه مهم می باشد در رابطه با انتخاب نصب هر يك زا آن ها می باشد، پيشنهاد می شود ابتدا واتساپ را دانلود كنيد و بعد تلگرام را، به اين دليل كه واتساپ دسترسی آسان تر را برای‌ شما ايجاد می كند و همچنين ارتباط سريع و البته كه كاربرانی زيادی از واتساپ استفاده می كنند و برای پشتيبان گيری مخاطبين بسياری نيز برای شما پيشنهاد داده خواهد شد.

نویسنده : سورنا بابایی

سورنا بابایی ( sorena babaie ) هستم ، علاقه مند به حوزه فناوری و سلامت (‌پزشكی ) و دانشجوی دوره تخصصی سئو و ديجتال ماركتينگ ، اميدوار هستم از تمامی مطالب منتشر شده از طرف بنده رضايت كامل و نهايت بهره را كسب كرده باشيد و بهتر است تمامی مطالب آموزنده را به دوستان عزيزمان منتقل كنيم .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *