هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
زمان بک لینک سازی برتر آموز

بهترین زمان بک لینک سازی برای سایت

دسته بندی : سئو
1401/12/09

 سئوکارها همیشه به دنبال این هستیم که بک لینک‌های خیلی خوب و با ارزشی رو برای سایتمون ایجاد کنید تا بتونیم نتیجه خوبی را در نتایج جست و جوی موتور گوگل دریافت کنیم. بک لینک سازی انواع مختلفی داره که ما باید بهترین بک لینک را انتخاب کنیم. لینک سازی خارجی در عین این که می‌تونه برای سایت ما بسیار نتیجه بخش باشه اگر به صورت درست انجام ندیم بیار مضر هم خواهد بود .اگر شما هم به دنبال ساخت بک لینک در زمان معین هستید همراه من و برتر آموز باشید.

بهترین زمان بک لینک سازی برای سایت موضوع مهمی است که امروزه هر سئو کاری به دنبال این است که آن را پیدا نماید.

فرآیند سئو و بهینه سازی موتورهای جست و جو آنقدر مهم است که با توجه به الگوریتم‌ها باید بتوانید بهترین استراتژی سئو را داشته باشید.

شما هرچه قدر اطلاعات تکمیلی‌تر و اساسی‌تری را راجب به سئو داشته باشید می‌توانید نتایج بهتری را دریافت کنید که ما در آموزش سئو به خوبی آن را بررسی کرده‌ایم.

در بک لینک سازی سعی نکنید که گوگل را دور بزنید چون الگوریتم‌ها آنقدر باهوش هستند که تمامی موارد را به خوبی بررسی می‌کنند.

آنچه که شما در این مقاله خواهید آموخت :

  • بک لینک چیست؟
  • بهترین زمان بک لینک سازی برای سایت
  • به کیفیت بک لینک توجه کنیم یا کمیت؟
  • چگونه بک لینک سالم ایجاد کنیم؟

بک لینک چیست؟

لینک سازی خارجی یا همان بک لینک فرآیندی است که شما خارج از محیط سایت در وبسایت‌ها و یا پلتفرم‌های دیگر لینک سازی خواهید کرد. در لینک سازی خارجی شما از اعتبار سایر وبسایت‌ها استفاده کرده و سعی می‌کنید که آن را به سمت سایت خود هدایت کنید.

البته که هدف از بک لینک سازی افزایش اعتبار و رتبه سایت است بنابراین نکته حائز اهمیت این است که از هر سایتی نمی‌توان بک لینک دریافت کرد و باید موارد زیادی را برای دریافت بک لینک بررسی نمایید.

بهترین زمان بک لینک سازی برای سایت

کارفرما پس از این سایت خام تحویل گرفته شده از طراح سایت را تحویل سئو کار می‌دهد انتظار دارد که دیگر هفته آینده در صدر گوگل قرار بگیره که خوب مسلما این کار امکان پذیر نیست.

ساخت بک لینک برای سایت نیاز به زمانبندی مناسب و آمادگی سایت دارد که خوب طبیعتا باید بتونید این موضوع را به خوبی کنترل کنید.

ساخت بک لینک اصلا سخت نیست اما نکته مهم این است که شما باید بدانید چه زمانی و کجا بک لینک بسازید تا نتیجه خوبی را دریافت کنید.

لطفا هر جایی لینک سایت خود را قرار ندهید و حتما به اصالت آن توجه داشته باشید.

سایت باید ایندکس باشد!

بله سایت باید ایندکس باشد!! شاید جالب باشد اما برخی از افراد هنوز دسترسی سایت خود را برای ربات‌های موتور جست و جوی گوگل بستند اما از گوگل می‌خواهند که برای بک لینک سازی به آن‌ها امتیاز بدهد. پس زمانی بک لینک سازی سایت خود را شروع کنید که از ایندکس بودن آن مطمئن باشید.

اگر محتواهای سایت شما و در حالت کلی صفحات شما دیر ایندکس می‌شود پیشنهاد می‌کنیم ، مقاله افزایش سرعت ایندکس صفحات سایت را مطالعه نمایید.

سایت شما باید کامل باشد!

هیچ موقع برای وبسایت‌هایی که هنوز آماده نیستند بک لینک سازی انجام ندهید، هدف شما از بک لینک ساختن این است که یک اعتباری را به صفحه خاصی از سایت خود برسانید.

وقتی هنوز صفحات سایت شما کامل تکمیل نشده و لینک سازی داخلی و تولید محتوا ندارید ، دقیقا به چه چیزی لینک می‌دهید؟

سعی کنید لینک سازی داخلی خوبی را در سایت خود ایجاد کنید.

مرحله بعدی نوبت تولید محتواست ، تیم تولید محتوا باید قبل از لینک سازی خارجی تمامی محتواهای مورد نیاز را تولید کرده و در سایت درج نماید.

اصلا جز الگوریتم‌های گوگل که قرار است از طریق بک لینک وارد سایت شما بشوند و امتیاز دریافت کنید ، کاربر هم می‌تواند بین این لینک سازی حرکت کند. وقتی که سایت شما هنوز آماده نیست نمی‌توانید میزبان خوبی برای کاربران باشید. در این حالت کاربر به محض کلیک روی سایت شما با سایت ناقص روبرو می‌شود که خوب طبیعتا سریع دکمه ضربدر مرورگر را فشار می‌دهد و شما یک بانس ریت ناقابل هم دریافت می‌کنید.

پس اگر وبسایت شما تازه کار هست حداقل یک بازه زمانی 3 الی 4 ماهه به رسیدگی و تولید محتوا درباره سایت بپردازید سپس به صورت تدریجی با لینک‌های خارجی با کیفیت شروع کنید.

ساخت بک لینک برتر آموز

باید بدانید که برای چه صفحاتی بک لینک نیاز دارید!

وب سایت‌هایی در بک لینک سازی موفق می‌شوند که بدانند برای چه صفحاتی و چه کلمات کلیدی نیاز به بک لینک سازی دارند قرار نیست ما برای تمامی صفحات در وبسایت خود بک لینک ایجاد کنیم بلکه قرار است به یک سری از کلمات کلیدی مهم سایت خود امتیاز بدهیم!

مثلا شما روی کلمه کلیدی آموزش زبان آلمانی می‌خواهید رتبه بگیرید.

خوب طبیعتا یک لندینگ پیج برای آموزش زبان آلمانی در نظر می‌گیریم و شروع به تولید محتوای حرفه‌ای می‌کنیم. حالا از طریق شبکه‌های اجتماعی یا وبسایت‌های مختلف روی کلمه آموزش زبان آلمانی به سایت خود لینک می‌دهیم. دقت کنید که هدف ما لینک سازی روی این صفحه است.

چه تایمی را برای بک لینک سازی انتخاب کنیم؟

قرار نیست ما به شما یک لیست بدهیم که مثلا در ساعت 10 صبح 2 عدد لینک ، به فاصله 5 ساعته 10 عدد لینک و از دست موارد ایجاد کنید!

عملیات بک لینک سازی باید به طور طبیعی و در تمامی روزهای هفته انجام شده و تعداد ایجاد بک لینک ‌ها تناسب داشته باشد.

مثلا

یک شخص در روز اول ساعت اول صد بک لینک در روز دوم در یک ساعت دیگر دویست بک لینک و در روز سوم پنجاه بک لینک ایجاد می‌کند و خوشحال از این که در 3 روز کلی بک لینک درست کرده!!

این روش ربات گونه اشتباه است! الگوریتم‌های موتور جست و جوی گوگل قراره که به بررسی بک لینک‌ها به صفحه مقصد امتیاز بدهند پس اگه این کار رو با حجم زیاد و در زمان کم انجام بدهید قطعا جزو سئو کلاه سیاه گوگل می‌روید و حتی امکان پنالتی گوگل شدن هم دارید.

چی کار کنیم که رفتار ربات گونه نداشته باشیم؟

باید سعی کنید که بهترین وبسایت‌ها برای درج بک لینک رو تشخیص بدید بعد سعی کنید در زمان بندی مشخص و در تعداد کمی لینک سازی خارجی داشته باشید تا بتونید تاثیر بک لینک رو هم آنالیز کنید.

یعنی باید به صورت آهسته و پیوسته لینک سازی خارجی طبیعی و در عین واحد درستی را استفاده نمایید.

همانطور که بک لینک می‌تواند تاثیر مثبتی را روی سایت شما بگذارد به همان اندازه انتخاب بک لینک اشتباه هم می‌تواند تاثیران خیلی بدی را داشته باشد.

به کیفیت بک لینک توجه کنیم یا کمیت؟

سوال بسیار مهمی که الان برای بیشتر افراد وجود دارد این سایت که کمیت با کیفیت؟

آیا در طول ماه 10 تا بک لینک با کیفیت داشته باشیم ؟

یا

در طول ماه 1000 تا بک لینک معمولی؟

اگر نظر یک متخصص سئو را بخواهید که الگوریتم‌ها و قوانین گوگل را به خوبی می‌شناسد باید به شما بگویم که کیفیت مهم تر از کمیت است!!

ارزش یک بک لینک قوی آنقدر در سایت شما بالاست که 100 تا بک لینک معمولی و ضعیف هم نمی‌تواند آن را جبران نماید.

پس به جای این که در هر مکانی از فضای وب لینک سایت خود را رها کنید به این فکر کنید یک بک لینک قوی و خوب ایجاد کنید.

چگونه بک لینک سالم ایجاد کنیم؟

خوب الان به این سوال می‌رسین که چگونه بک لینک سالم اجیاد کنیم تا بتوانیم از کیفیت آن استفاده نماییم؟

در ادامه یکسری از موارد را به شما معرفی می‌کنیم و می‌توانید از این وبسایت‌ها لینک خارجی دریافت نماییم.

دریافت بک لینک از شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی ، پلتفرمی محبوب که امروزه جزو یکی از بهترین ابزارها میان مردم می‌باشد. آنقدر شبکه‌های اجتماعی ابزار خوبی است که علاوه بر سرگرمی کسب و کارها می‌توانند از آن کسب درآمد داشته باشند ، علاوه بر کسب درآمد می‌توانید کسب امتیاز هم داشته باشید.

تنها کافیست وارد شبکه‌های اجتماعی شده و درآن حساب کاربری داشته باشید!

حالا لینک سایت خود را در شبکه‌های اجتماعی درج کنید و از کیفیت بک لینک فوق العاده آن استفاده نمایید.

یکی از روش‌های سئو کلاه خاکستری برای کسب امتیاز بیشتر از طرف گوگل این است که شما چند اکانت شبمه اجتماعی داشته باشید و در هر کدام از این شبکه‌ها

توصیه میشود به جای استفاده از تمامی شبکه های اجتماعی سعی کنید بهترین و مرتبط ترین آنها را با کسب و کار خود پیدا کنید و روی آنها فعالیت انجام دهید تا بتوانید نتیجه خوبی را هم از لحاظ لینک سازی و هم برای افزایش ترافیک سایت خود بگیرید.

دریافت بک لینک از وبلاگ ها

اگر قبلا جزو تولید کنندگان محتوا بوده باشید کاملا با وبلاگ ها آشنایی دارید، شما میتوانید با فعالیت در وبلاگ ها و تولید محتوا در انتها و یا ابتدای متن لینک سایت و یا صفحات مورد نظر خود را قرار دهید، همین کار باعث میشود تا از طریق این وبلاگ ها به سمت سایت شما لینک داده شده و اعتبار داده شود. شاید سوال پیش بیاید که آیا میتوان در همه وبلاگ ها فعالیت کرد؟ در پاسخ باید گفت که در واقع شما باید وبلاگی را انتخاب کنید که ویژگی های زیر را داشته باشد:

معتبر باشد!

همانطور که از تعریف بک لینک ها مشخص بود شما باید بتوانید لینک مفید و معتبری را به سمت سایت خود هدایت کنید. پس باید وبلاگی را پیدا کنید که معتبر باشد و از امتیاز اعتبار دامنه خوبی برخورددار باشد.

بک لینک سازی برتر آموز

بازدید داشته باشد!

شما باید بتوانید علاوه بر امتیازی که از بک لینک ها میگیرید، ترافیک خوبی را به سمت سایت خود هدایت کنید.این انتقال کاربران به سایت شما زمانی اتفاق میفتد که وبلاگ مورد نظر از بازدید خوبی برقرار باشد.

از معروف ترین وبلاگ‌ها میتوان به سایت‌های بلاگفا ، میهن بلاگ ،رز بلاگ ، بلاگ اسکای ، پرشین بلاگ ، پارسی بلاگ ، فارسی بلاگ و… اشاره کرد.

وارد هر کدام از این وبسایت‌ها بشوید و به سبک سایت خودتان تولید محتوا کنید ، حالا کافیست که روی کلمات با ارزش به سایت خود لینک بدهید.

دریافت بک لینک از وبسایت‌های معتبر با آتوریتی بالا

وبسایت‌های معتبر با آتوریتی بالا و اسپم اسکور پایین زیادی وجود دارد که شباهت موضوعی به سایت شما دارند و پذیرای این هستند که به سایت شما لینک بدهند. در این حالت گفته می‌شود که شما باید با تولید محتوا در این وبسایت‌ها رپورتاژ آگهی داشته باشید.

در رپورتاژ آگهی شما به ازای پرداخت هزینه‌ای یک لینک با کیفیت برای سایت خود می‌سازید. درست است که گوگل با خرید لینک به شدت مخالفه و برای این کار جریمه سر سخت هم دارد اما ما یک لینک با کیفیت از یک سایت با کیفیت را برای یک بار برای سایت خود می‌گیریم که این موضوع با خرید بک لینک بسیار تفاوت دارد.

رپورتاژ نویسی جزو یکی از توانایی‌های مهم هر سئوکاری است که در آموزش رپورتاژ به شما اطلاعات خوبی را می‌دهیم.

در مقاله ساخت بک لینک‌های رایگان ما به شما اطلاعات بسیار مفیدی را برای سایخت بک لینک داده‌ایم اگر تازه کار هستید و بودجه کافی برای بک لینک سازی ندارید این مقاله بسیار به شما کمک خواهد کرد

سخن آخر : 

در مقاله بهترین زمان بک لینک سازی برای سایت سعی کرده‌ایم به صور کامل برای شما چهار چوب کلی بک لینک سازی را مطرح نماییم.

امیدواریم بتوانید دید خوبی را به این موضوع داشته باشید. دقت داشته باشید که تولید محتوا تواما با بک لینک روی سخت‌ترین کلمات هم نتیجه بخش است و برای شما موفقیت آمیز خواهد بود.

سعی نکنید در بک لینک سازی با سئو کلاه سیاه رفتار نمایید، شاید در مدت کوتاه نتیجه عالی بگیرید اما خیلی زود ممکن است از نتایج SERP گوگل اخراج بشوید. اگر تجربه‌ای در زمینه بهترین زمان بک لینک سازی برای سایت دارید لطفا در قسمت کامنت با دوستان برتر آموزی به اشتراک بگذارید. ممنون از توجه شما به برتر آموز.

نویسنده : تارا محمدزاده

تارا محمدزاده هستم دانشجوی کارشناسی ارشد هوش مصنوعی. در زمینه سئو ، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم. سابقه کاری در زمینه تولید محتوا و سئو موضوعات فناوری ، دیجیتال و... دارم. خوشحالم که از نوشته های من استفاده می کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *