هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
بهترین شغل دورکاری

بهترین شغل‌ دورکاری

دسته بندی : کسب و کار آنلاین
1401/09/13

شما با مطالعه این مقاله می‌توانید با توجه به ویژگی‌های شخصیتی و با توجه به توانایی‌ خود

یک شغل دورکاری مناسب پیدا کنید. امروزه انتخاب بهترین شغل‌ دورکاری شاید اندکی سخت باشد و نیاز به تخصص داشته باشد. ما در این مسیر در کنار شما خواهیم بود.

اگر شما در چند دهه پیش زندگی می‌کردید، قطعا تنها انتخاب شغل برای شما یک چیز بود و آن هم کشاورزی بود. اما امروز با پیشرفت تکنولوژی و همچنین تغییر الگو مصرف‌گرایی در زندگی افراد می‌توان به این موضوع اشاره کرد که انتخاب‌های شما بیشمار است. از طرفی یکی از جذابترین ویژگی‌های عصر حاضر امکان دورکاری است. شما می‌توانید بدون این که یک فرد را ملاقات کنید با او همکاری کنید. از طرفی شما برای کار خود نیز نیاز به انجام مراحل سخت و پیچیده نخواهید داشت.  اما قبل از هر موضوعی باید به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب بهترین شغل‌ دورکاری کار ساده‌ای نیست. شما باید مدت زمان قابل توجه‌ای را صرف یادگیری یک مهارت کنید. در مرحله بعد باید تجربه شغلی خود را افزایش دهید. در نهایت باید تمام تلاش خود را به کار گیرید که تا از اعتبار خود و شغل دورکاری خود درآمد داشته باشید. به عنوان مثال ممکن است که شما از « آموزش سئو » سایت برترآموز استفاده کنید. پس از مدتی نظر شما عوض شود و بخواهید از « آموزش زبان انگلیسی » برترآموز استفاده کنید.

زمانی که با بازار کار این دو مواجه می‌شوید بخواهید به صورت کلی یک برنامه ریزی دیگر داشته باشید و به دنبال بهترین شغل‌ دورکاری باشید که درآمد بیشتری برای شما  دارد. به این نکته توجه داشته باشید که این تغییر مداوم مسیر برای بیزینس شما اصلا خوب نیست و می‌تواند شما را به ورطه نابودی بکشید. به هزینه فرصت از دست رفته خود توجه ویژه داشته باشید.

چند توصیه قبل از انجام هر گونه دور کاری در منزل

به این نکته توجه داشته باشید که امروزه افراد زیادی به دنبال بهترین شغل دورکاری می‌باشند.‍ این موضوع برای شما هیچ مشکلی نخواهد داشت و نشان از تمایل شما برای رشد خواهد بود. اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که بهترین وجود ندارد. شما اگر در هر کاری استمرار و پشت کار داشته باشید بهترین خواهید شد. به عنوان مثال به این موضوع توجه داشته باشید که اگر شما بتوانید یک نویسنده بسیار حرفه‌ای باشید و تولید محتوای تخصصی انجام دهید.

در این صورت شما به جای اینکه به دنبال کار باشید، کار به دنبال شما است. از طرفی در دنیای امروز  افراد بسیار زیادی پس از جستجو برای بهترین شغل دورکاری به شما خواهند رسید و آموزش این افراد نیز برای شما مزایای جانبی بسیار زیادی به همراه دارد. توجه داشته باشید که در این زمان این استمرار و تلاش شما بوده است که منجر به این جایگاه شده است و نه چیز دیگر. این موضوع را به این دلیل برای شما مطرح می‌کنیم که در گرداب انتخاب بهترین شغل گرفتار نشوید. به این نکته توجه داشته باشید بهترین کار وجود ندارد و ملاک باید توانایی شما در انتخاب بهترین شغل دورکاری باشد.

از طرفی زمانی که شما بهترین شغل دورکاری انتخاب کردید باید روی سلامتی خود برنامه‌ریزی قابل توجه‌ای داشته باشید. به صورت کلی بدن ما برای یک جا نشستن طراحی نشده است. در نتیجه اگر قرار است که شما به صورت مستر یکجا نشینی را انتخاب کنید. ممکن است که پول خوبی نیز دربیاورید. اما سلامتی شما به صورت قابل توجهی در خطر خواهد بود. تمام تلاش ما بر این است که قبل از معرفی بهترین شغل دورکاری در منزل شما را برای این موضوع آماده کنیم. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

توصیبه برای انجام شغل دورکاری

معامله گری بهترین شغل دورکاری و البته سخت‌ترین کار دنیا!

به این نکته توجه داشته باشید که زمانی که شما به دنبال بهترین شغل دورکاری می‌باشید. باید این موضوع متناسب با توانایی‌ شما باشد. فرض ما بر این است که شما یک فرد ریسک پذیر و از طرفی عاشق محاسبات می‌باشید. شما به بازارهای مالی در سراسر دنیا علاقه خاصی دارید و فکر می‌کنید که می‌توانید به عنوان یک نوسان گیری خبر فعالیت داشته باشید. ما نیز شما را در این مسیر یاری خواهیم کرد و نکات بسیار مناسبی برای شما خواهیم داشت. اما به این موضوع نیز توجه داشته باشید که این شغل سخت‌ترین شغل دنیا نیز می‌باشد.

بله درست متوجه شدید سخت‌ترین شغل دنیا! زمانی که قرار است شما با بازار مالی ارتباط داشته باشید باید به این موضوع توجه داشته باشید که حرف اول را دانش شما میزند. اگر شما بهترین شغل دورکاری مناسب خود را معامله گری می‌دانید باید به شما بگویم که شما نیز دارید که حداقل 3 تا 5 ساعت در روز را به مطالعه و آموزش خود اختصاص دهید. در این صورت توانایی شما برای شغل معامله‌گری افزایش خواهد یافت. توجه داشته باشید که افراد به سادگی‌ به شما اعتماد نخواهند کرد.

از طرفی به این موضوع نیز توجه داشته باشید که منابع مناسب در این حوزه بسیار محدود است. اگر قرار است که شما بهترین شغل دورکاری مناسب خود معامله‌گری قرار دهید باید به شما بگویم که رویا فروشان در این مسیر برای شما دام‌های بسیار زیادی قرار داده‌اند. در نتیجه شما باید دید خود را باز کنید و به صورت منطقی به دور از هر احساسی تصمیم‌گیری کنید. به ان نکته توجه داشته باشید که متر و معیار شما باید زندگی بزرگان این حوزه باشد و نه نظرات چند پکیج فروش.

نکته بسیار مهم

امروزه متاسفانه افراد زیادی به شما بهترین شغل دورکاری در دنیا را فارکس، ارز دیجیتال، معامله گری در بورس و… را پیشنهاد می‌دهند. به این نکته توجه داشته باشید که معامله گری کی مسیر 5 تا 10 ساله دارد. اگر قرار است که شما به یک درآمد قابل توجه برسید در باید این مدت زمان را به صورت تخصصی کار کنید.

از طرفی توجه داشته باشید که شما در این مدت نیز نیاز به درآمد خواهید داشت. در نتیجه سعی کنید که با یک دوره کوتاه مدت از سود شغل قبلی خود را رها نکنید. شما برای اینکه یک فرد بسیار قابل توجه بشوید باید ذهن آرام داشته باشید. برای ذهن آرام شما نیاز به یک درآمد جانبی خواهید داشت سعی کنید که در انتخاب این موضوع دقت بسیار زیادی داشته باشید.

کارشناس سئو بهترین شغل دورکاری برای افراد که به دنبال یک مسیر سریع برای پول درآوردن می‌باشند

 به این نکته توجه داشته باشید که هر شغل نیاز به تخصص و پیش نیازهایی دارد. اما برخی از مشاغل دورکاری در منزل می‌تواند مسیر رسیدن شما به اهدافتان را اندکی کوتاه‌تر کند. آموزش سئو یکی از همین انتخاب‌ها می‌باشد. اما توجه داشته باشید که این که شما از چه کسی آموزش می‌بینید، نیز بسیار مهم است. زمانی که قرار است شما به عنوان یک کارشناس سئو مشغول به فعالیت شوید، قطعا دوره آموزشی شما و استاد شما به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. بهتر است که شما از مقاله « چگونه بدون داشتن تجربه شغلی کار پیدا کنیم » استفاده کنید.

کارشناس سئو و امور سئو برای افراد زیادی می‌تواند سود ساز باشد. اما به این نکته توجه داشته باشید که شما برای اول شدن در هر کاری باید استمرار و پشت کار داشته باشید. فرض نکنید که چون شما دوره آموزش سئو استاد حبیبی را استفاده کرده‌اید از فردا افراد به دنبال شما خواهند بود. شما باید یک پرزنت مناسب برای کسب و کار خود داشته باشید.

به عنوان آخرین نکته، شما باید توجه داشته بشاید که دانش سئو یک علم به روز است. اگر می‌خواهید که عملکرد بسیار عالی داشته باشید با تمام تلاش خود را به کار گیرد تا دانش خود را در این حوزه به روز نگه دارید. با وجود به روزرسانی‌های مکرر گوگل شما باید دانش خود را همیشه آپدیت نگه دارید.

رپورتاژ نویسی یک شغل مناسب برای درآمد اولیه

ممکن است که شما بررسی انجام داده باشید و بخواهید که در بحث سئو از رپورتاژ نویسی کسب درآمد داشته باشید. در این صورت شما می‌توانید که از دوره آموزش « آموزش رپورتاژ آگهی صفر تا صد » استفاده کنید. اگر شما بتوانید که به اصول نوشتن رپورتاژ تسلط داشته باشید. دورکاری در منزل برای شما بسیار ساده خواهد بود. از طرفی درامد دورکاری در منزل نیز برای شما عدد قابل توجهی خواهد بود.  برای شروع بهتر است که با یک تیم سئو قوی مرتبط شوید.

به این نکته توجه داشته باشید که موتور محرک مشاغل در گذشته معمولا شبکه ارتباطی افراد بود است. زمانی که افراد شبکه ارتباطی خود را گسترش می‌دادند، درآمد آن‌ها نیز به صورت قابل توجه‌ای افزایش پیدا می‌کرد. شما نیز باید از این تکنیک به نفع خود استفاده کنید. زمانی که قرار است، بهترین شغل دورکاری را داشته باشید. شما باید تمام تلاش خود را بکنید که یک پرسونال برندینگ عالی نیز داشته باشید.

در این صورت می‌توانید انتظار داشته باشید که بازار کار به شما روی خوش نشان دهد. اگر شما برای پرسونال برندینگ خود برنامه ریزی ویژه‌ای نداشته باشید. اگر بهترین رپورتاژ نویس جهان نیز باشید، به شما قول می‌دهیم که درآمد قابل توجه‌ای نداشته باشید. دلیل آن نیز کاملا مشخص است. افراد نسبت به شما درکی ندارند و از حضور شما در این صنعت اطلاعی ندارند. در نتیجه سعی کنید که روی دانش خود سرمایه گذاری داشته باشید اما برندینگ نیز داشته باشید.

رپورتاژ نویسی

بلاگری

یکی از بهترین مشاغل دورکاری در ایران و سایر نقاط جهان بلاگری است. به این نکته توجه داشته باشید که بلاگری به معنای لودگی نیست. متاسفانه برخی از افراد بلاگری را با طنز و کمدی اشتباه می‌گیرند. شما باید به عنوان یک بلاگر یک نیاز مردم را پیدا کنید و شروع به تولید محتوای جذاب در اون حوزه خاص کنید. به عنوان مثال من فردی هستم که زمان زیادی را به انتخاب و تماشای فیلم می‌گذارنم. افراد بسیار زیادی هستند که به فیلم دیدن علاقه دارند. اما زمانی کافی و مهارت کافی برای انتخاب فیلم را ندارند.

در نتیجه دانش من می‌تواند برای آن‌ها مانند یک معجزه عمل کند. از طرفی زمانی که شما یک بلاگر سطح بالا می‌شوید، افراد زیادی در حوزه تخصصی شما به شما مراجعه می‌کنند و از شما تقاضای مشاوره و یا تبلیغات می‌کنند. درآمد دورکاری در منزل برای بلاگری یک عدد قابل توجه است. به این نکته توجه داشته باشید که شما باید دانش شبکه‌های اجتماعی را داشته باشید. یک بلاگر حرفه‌ای ممکن است که برای چند شبکه اجتماعی به صورت مکرر تولید محتوا داشته باشید. از این رو سعی کنید که روی بازاریابی چند کاناله خود تمرکز ویژه‌ای داشته باشید.

توجه داشته باشید که این شغل از همان ابتدا ممکن است که برای شما درآمد نداشته باشد. اما درآمد آن به صورت تصاعدی افزایش پیدا می‌کند. این موضوع می‌تواند روی آینده شغلی شما بسیار تاثیر داشته باشد. از طرفی زمانی که شما به دنبال موضوعی باشید که علاقه شما نیز در آن است می‌تواند برای شما زمان را حل کند. منظور ما این است که زمانی که شما مشغول بلاگری در حوزه علایق خود می‌باشید دیگر واژه زمان در کار شما تعریفی ندارد.

یک گیمر بزرگ شوید

به این نکته توجه داشته باشید که صنعت گیمینگ در جهان یک صنعت بسیار بزرگ و پولساز است. اگر شما علاقه بسیار زیادی به بازی‌های آنلاین دارید این گزینه می‌توانید بهترین شغل دورکاری در منزل دنیا باشد. شما می‌توانید با بازی کردن خود یک کسب درآمد عالی داشته باشید. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که شما باید واقعا در کار خود عالی باشید. البته ممکن است که شما از گیمر بودن مانند بلاگر بودن کسب درآمد داشته باشید. اما باید توجه داشته باشید که یک گیمر تخصصی بودن کار بسیار سختی است.

از طرفی شما نیاز به تجهیزات پیشرفته نیز خواهید داشت. زمانی که قرار است شما یک گیمر سطح بالا باشید  باید از یک سیستم سطح بالا نیز استفاده کنید. به این نکته نیز توجه داشته باشید زمانی که شما یک گیمر لول یک هستید. باید یک شبکه اجتماعی آنلاین بسیار قوی داشته باشید و مهارت خود را در آن به نمایش بگذارید. توجه داشته باید که شما باید مهارت خود را به عنوان یک مستر نمایش دهید. در نتیجه شما باید اخلاق یک مستر گیمینگ را نیز داشته باشید. منظور ما این است که شما نباید با شغل خود به صورت تفریح برخورد کنید.

 شما باید یک برنامه‌ریزی منظم داشته باشید و این موضوع را نیز به دیگران اعلام کنید. شما باید مانند یک جراح روی گیم خود تمرکز داشته باشید و در این مدت فقط و فقط به بازی خود فکر کنید. شاید افراد کمی را در ایران بتوان نام برد که از گیمینگ پول قابل توجه دربیاورند. اما افرادی که گیمر بین المللی هستند به درآمد قابل توجه‌ای معمولا دست پیدا می‌کنند. شما باید برای این موضوع زبان انگلیسی بسیار قوی داشته باشید. توجه داشته باشید که زبان انگلیسی در دورکاری بسیار مهم است.

مترجمی از بهترین شغل های فریلنسری در ایران

شاید فکر کنید که گوگل ترنسلیت برای شما یک رقیب بسیار سرسخت است. اما شما کاملا در اشتباه می‌باشید، چرا که تا به حال تکنولوژی هوش مصنوعی نتوانسته است که به صورت کامل مشکل ترجمه افراد را حل کند. از طرفی تکنیک مترجمی می‌تواند برای شما در مرحله آموزش زبان نیز یک درآمد قابل توجه داشته باشد. بیاید فرض کنیم که افراد توانسته‌اند از یک برنامه بسیار کاربردی استفاده کنند که می‌تواند ترجمه بسیار خوبی انجام دهد. باز هم برای شما کار وجود دارد. شما می‌توانید افرادی که قرار است مهاجرت کنند را به صورت خصوصی آموزش دهید.

امروزه افراد زیادی وجود دارند که قصد دارند بنابه دلایل تجاری و یا شخصی به یک کشور دیگر سفر کنند. این افراد باید در مدت زمان بسیار کوتاهی زبان انگلیسی خود را تقویت کنند. در این صورت نیاز است که از یک منتور خصوصی استفاده کننده که به آن‌ها راه و چاه صحبت کردن زبان انگلیسی را آموزش دهد. در این صورت چه کسی بهتر از شما می‌تواند این کار را انجام دهد. اگر شما بتوانید اندکی مذاکره نیز چاشنی کار خود کنید. انتخاب‌های بسیار زیادی برای کار خود خواهید داشت.

برای درک بهتر مفاهیم مذاکره به شما پیشنهاد می‌کنم که بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کنید و در آن بخش از مقاله « چگونه به یک مذاکره کننده تبدیل شویم » به صورت جامع و کامل استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که زمانی که ما صحبت از مذاکره می‌کنیم، قرار است که شما یک مهارت نرم برای زندگی خود را آموزش ببینید. توجه داشته باشید که زمانی که به دنبال بهترین شغل‌های دورکاری برای خود می‌باشید باید به مهارت‌های نرم خود نیز توجه داشته باشید. در غیر این صورت هیچ شغلی نمی‌تواند برای شما بهترین باشد.

مترجمی یک شغل دورکاری عالی

تحلیل گر داده از بهترین شغل‌های دور کاری برای افرادی که ذهن سریعی دارند

به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما بتوانید اندکی ریاضی و اندکی مفاهیم اجتماعی را با هم ترکیب کنید، می‌توانید بهترین شغل دورکاری دنیا را داشته باشید. بسیاری از افراد می‌باشند که با توجه به شرایط موجود توانایی تحلیل کردن و انتخاب درست را ندارند. از این رو زمانی که شما ذهن خود را درگیر این موضوع می‌کنید باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا علاوه بر تحلیل داده توانایی تحلیل شرایط اجتماعی خود را نیز داشته باشید.

دقت داشته باشید که تحلیل داده را یک ربات نیز می‌تواند انجام دهد. اما تحلیل جامع را هیچ کس مانند یک انسان نمی‌تواند انجام دهد. به عنوان مثال فرض کنید که شما برای بهترین شغل دورکاری خود تحلیل گر بازار مالی شدید. یک تحلیل گر بازار مالی باید توانایی تعریف استراتژی با توجه به شرایط موجود را داشته باشد. از طرفی تفاوت یک تحلیل گر خبر با یک تحلیل گر معمولی دقیقا در همین است. یک تحلیل گر خبره دیدی جامع نسبت به تمامی مسائل دارد.

 از طرفی زمانی که شما صحبت از تحلیل می‌کنید بدانید که قرار نیست فقط به اعداد و ارقام نگاه کنید. فرض کنید که شما تحلیل گر یک شرکت تولید رب گوجه می‌باشید. شما برای اینکه بتوانید تحلیل درستی از کار خود داشته باشید، نیاز است که تمامی مراحل تولید رب گوجه و از طرفی بازار فروش رب گوجه را به خوبی بشناسید. اگر شما در تحلیل گری صرفا به دلیل تحلیل اعداد و نمودار بروید احتمال رشد شما بسیار پایین خواهد بود.

تدوین‌گر فیلم یک گزینه با درآمد دورکاری بسیار بالا

اگر شما نیم نگاهی به صنعت تبلیغات آنلاین داشته باشید. متوجه خواهید شد که بخش قابل توجهی از مبالغ تبلیغات صرف تدوین تیزر‌های تبلیغاتی و یا فتوشاپ عکس‌ها می‌شود. در نتیجه شما می‌توانید از این فرصت به نفع خود استفاده کنید و با آموزش چند دوره آموزشی به اهداف خود در این زمینه دست پیدا کنید. از طرفی زمانی که شما در این موضوع دانش قابل توجه داشته باشید، توانایی دادن مشاوره تبلیغاتی را نیز خواهید داشت. توجه داشته باشید که زمانی که ما صحبت از ورود به حوزه مشاغل آنلاین می‌کنیم، باید به پیش نیازهای آن نیز توجه داشته باشیم.

به عنوان مثال معمولا مشاغل گرافیکی درآمدهای بسیار عالی دارند، اما از طرف مقابل هزینه تجهیزات آن نیز بسیار بالا است و شما باید یک سرمایه قابل قبول داشته باشید. بنابراین اگر شما به دنبال بهترین شغل دورکاری می‌باشید، باید قبل از هر چیزی یک نگاهی به منابع مالی خود داشته باشید. چرا که خرید تجهیزات می‌تواند برای شما سخت باشد. از طرفی درآمد انتظاری خود را نیز باید بر حسب تجهیزات خود تخمین بزنید. اگر شما تجهیزات کافی نداشته باشید خبری از درآمد بالا نیست.

بهترین شغل‌ های 10 سال آینده ایران

تا این بخش از مقاله به بررسی چند شغل بسیار آسان با بازار کار خوب پرداختیم. یکی از مهمترین نکاتی که در بازار فریلسنری و یا دورکاری باید به آن توجه نمایید، قابلیت جایگزینی شما می‌باشد. نه تنها این مشاغل بلکه مشاغل فیزیکی و آفلاین نیز با توجه به سرعت رشد هوش مصنوعی ممکن است که در خطر قرار بگیرند. به همین دلیل اگر به دنبال شغل فریلنسری می‌باشید، بهتر است که به این موضوعات توجه ویژه‌ای نمایید. در این صورت می‌توانید به یک بازدهی عالی از شغل دورکاری خود دست پیدا کنید. در ادامه به شما چند شغل معرفی خواهیم کرد که در 10 سال آینده ایران جایگاه بسیار عالی خواهند داشت.

اپراتور کار با هوش مصنوعی

افراد بسیار زیادی به خاطر هوش مصنوعی از کار بیکاری شده‌اند. به عنوان مثال شخصی که فتوشاپ انجام می‌دهد به دلیل این که ابزارهای هوش مصنوعی کارهای او را انجام می‌دهد از کار بیکاری می‌شود. اما این تمام ماجرا نیست. کلیه مشاغل را مانند یک هرم در نظر بگرید. هر چه سختی و تخصص اون شغل کمتر باشد، افراد بیشتری متقاضی آن می‌باشند. به همین دلیل است که درآمد نیز در آن معمولا کم می‌باشد. اما نکته بسیار مهم آن در این است که هوش مصنوعی نیز معمولا در پایینترین سطح هرم مشغول فعالیت می‌باشد. با توجه به این موضوع شما باید به دو نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. اولین و مهمترین نکته در این است که این هوش مصنوعی نیاز به یک اپراتور برای کار کردن دارد.

دومین نکته نیز این است که خروجی این هوش مصنوعی باید بررسی شود که صلاحیت استفاده دارد و یا خیر. به عنوان مثال زمانی که شما یک طرح خاص از هوش مصنوعی دریافت می‌کنید، ممکن است که این طرح مطابق میل شما نباشد. در این صورت باید اپراتور هوش مصنوعی شرایط مورد نظر را برای او تعریف کند. دقت کنید که با هوش مصنوعی سرعت انجام کارها به شدت افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل است که شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا به یک متخصص هوش مصنوعی تبدیل شوید. در این صورت شغل شما به صورت دورکاری می‌باشد. درآمد آن با توجه به مدت زمان انجام کار شما زیاد است و از همه مهمتر هیچ گاه هوش مصنوعی نمی‌تواند جایگزین شما شود.

در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنید، نیاز به یک چک لیست خواهید داشت. در این چک لیست مشخصات تمام ابزار خود را مشخص کنید. سپس به دنبال هوش مصنوعی فعال در حوزه کاری خود باشید. با شخصی سازی هر یک می‌توانید خود را به عنوان یک متخصص هوش مصنوعی معرفی کنید و از طرفی همزمان با تعداد زیادی شرکت وارد قرار شوید. تنها کاری که شما باید انجام دهید، این است که یک برنامه ریزی مناسب برای این موضوع داشته باشید و تمامی پروژه‌ها را در زمان مناسب تحویل دهید.

برنامه نویسی

یکی از مهمترین مشاغلی که در ایران و در تمام جهان مورد استقبال می‌باشد، برنامه است. هر چه سرعت اینترنت افزایش پیدا میکند و از طرفی هوش مصنوعی نیز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند، حوزه برنامه نویسی نیز داغتر می‌شود. البته دقت داشته باشید که شما برای اینکه یک برنامه نویس حرفه‌ای شوید، لازم است زمان زیادی را صرف کنید. منظور ما این است که این بازار معمولا متعلق به کسانی است که به صورت حرفه‌ای کد بزنند. در غیر این صورت ممکن است درآمد مورد نظر شما حاصل نشود. دقت کنید از مزایای کار کردن به صورت دورکاری در این است که شما با کار کم، درآمد بالایی را تجربه نمایید.

به همین دلیل است که شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا در یک شغل به صورت حرفه‌ای و اکسپرت ورود کنید. در غیر این صورت ممکن است  به سادگی آینده شغلی خود را از دست بدهید. در حرفه برنامه نویسی در ایران بازار کار بسیار مناسبی وجود دارد. بر اساس تحقیقات تیم تولید محتوای برترآموز در 10 سال آینده بهترین شغل در ایران برنامه نویسی خواهد بود. چرا که شرکت‌های بسیار زیادی به این نتیجه رسیده‌اند که شغل کسب و کار خود از حالت آفلاین به حالت آنلاین تغییر دهند. در این صورت لازم است که بستر لازم برای آن ها فراهم شود و این بستر نیز باید توسط برنامه نویسان فراهم گردد.

سخن پایانی

شما در این مقاله به صورت جامع و کامل با بهترین شغل‌ دورکاری آشنا شدید. اما باید به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. فکر نکنید که شغل دورکاری یک شغل بدون ارتباط است. شما برای انجام هرکاری نیاز به تشکیل یک شبکه ارتباطی قوی خواهید داشت. حتی شما در معامله‌گری نیز نیاز به شبکه ارتباطی خواهید داشت. دلیل آن نیز کاملا مشخص است. شما باید بتوانید جذب سرمایه بزرگ انجام دهید تا سود خود را به صورت قابل ملاحظه افزایش دهید.

شما باید بتوانید توانایی برقراری تعادل بین زندگی شخصی و فریلنسری را داشته باشید. اگر شما به این موضوع توجه نداشته باشید به شما قول می‌دهم بهترین شغل دورکاری دنیا را نیز که داشته باشید، درآمد قابل توجهی نخواهید داشت. شما باید اراده نه گفتن به امور بسیار را داشته باشید. چرا که در غیر این صورت ممکن است که شما با مشکلات جدی مواجه شوید. به این موضوع توجه داشته باشید که یک فرد فریلنسر فردی نیست که زمان نامحدود داشته باشد. بلکه زمان شما بسیار محدود است و شما باید مدیریت زمان مناسبی داشته باشید.

نویسنده : امیر شادان پور

امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *