هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
متن تبلیغاتی برای لوازم جانبی موبایل در اینستا

ترفندهای تبلیغاتی لوازم جانبی موبایل در اینستاگرام 2022

دسته بندی : دسته‌بندی نشده
1401/07/11

ما در این مقاله در مورد انواع ترفندهای تبلیغاتی اینستاگرام و

تبلیغات پربازده در اینستاگرام به صورت جامع و کامل آموزش خواهیم داد.

امروز ما در این مقاله قرار است که در مورد انواع ترفندهای تبلیغاتی لوازم جانبی موبایل در اینستاگرام با شما صحبت کنیم. اما قبل از ذکر هر موضوعی شما باید به صورت کامل بر اینستاگرام مسلط باشید و بتوانید از آن به خوبی استفاده کنید. از جهت شما می‌توانید از بخش آموزش‌های برترآموز از دوره « آموزش اینستاگرام » به صورت جامع و کاربردی  استفاده کنید. به یاد داشته باشید شما برای اینکه بتوانید تبلیغات پربازده ثبت کنید، باید بدانید که برنامه شما چه الگوریتم‌های را دنبال می‌کند. ما در این مقاله به شما نکاتی را آموزش می‌دهیم که دید شما را نسبت به تبلیغات در اینستاگرام تغییر می‌دهد.

امروزه فروش لوازم جانبی موبایل در اینستاگرام یکی از سختترین کارهای ممکن شده است. چرا که اکثر افراد سعی می‌کنند.، به واسطه دوستان و آشنایان خود یک آنلاین شاپ در اینستاگرام راه اندازی کنند. مهم نیست که بخش زیادی از این افراد در یک سال اول کسب و کار خود ورشکسته می‌شوند. مهم این است که این افراد روی ذائقه مخاطبین شما تاثیر می‌گذارند و شما نیز باید این موضوع را به خوبی درک کنید. از طرفی به این موضوع توجه داشته باشید که شما با درک مخاطب خود می‌توانید تبلیغات خود را به صورت تاثیر گذار و کم هزینه برنامه ریزی کنید.

ساخت یک پیج اینستاگرام قوی

شما برای اینکه بتوانید ترفندهای تبلیغاتی لوازم جانبی موبایل در اینستاگرام را آموزش ببینید و از طرفی تبلیغات پربازده داشته باشید. باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا با ساخت یک پیج جذاب در اینستاگرام خود مخاطبین خود را به حفظ کنید. از طرفی شما می‌توانید بواسطه طراحی مناسب پیج در اینستاگرام  هزینه تبلیغات خود را کاهش دهید. این موضوع باعث می‌شود که شما به جای 2 تبلیغ در ماه بتوانید 3 تبلیغ در ماه بروید. از این رو شما می‌توانید بازدهی کار خود را افزایش دهید.

اگر شما به دنبال افزایش فروش خود می‌باشید، شما باید شبکه‌های اجتماعی خود را با یک‌ دیگر لینک کنید. به عنوان مثال اگر شما به دنبال جذب مخاطب بواسطه ترفندهای تبلیغاتی لوازم جانبی موبایل می‌باشید. می‌توانید از مخاطبین دیگر شبکه‌های اجتماعی نیز استفاده کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید از تلگرام به عنوان یک برنامه مکمل عالی برای جذب مخاطب و افزایش فروش لوازم جانبی خود استفاده کنید. برای درک بهتر این بخش به شما توصیه می‌کنم که به بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کنید. در آن بخش از مقاله « تبلیغات در تلگرام و اصول به کار گیری آن » به صورت جامع و کامل استفاده کنید. البته به این موضوع توجه داشته باشید. که شما با تمرکز روی شبکه‌های مجازی موازی می‌توانید کیفیت و بازدهی خود را به صورت قابل ملاحظه‌ای افزایش دهید.

به جای استفاده از محتوای تبلیغاتی لوازم جانبی به آموزش آن بپردازید

یکی از بهترین ترفندهای تبلیغاتی لوازم جانبی موبایل در اینستاگرام، استفاده از تولید محتوای آموزشی است. شما برای اینکه بتوانید به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهید. باید شروع به نقد و بررسی لوازم جانبی موبایل خود به صورت بی‌طرفانه کنید. مخاطب امروزه باهوش است. شما نمی‌توانید به او بگویید که شما بهترین می‌باشید و او باید فقط از شما خرید کند. بلکه شما باید یک نقد منصفانه داشته باشید و انتخاب نهایی را به او بسپارید. به عنوان مثال اگر شما قرار است که در مورد استفاده از اییر پاد یک محتوای آموزشی بسازید.

باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا رده بعدی و قبلی محصول خود را به صورت کلی یک معرفی کنید. در نهایت به این موضوع توجه داشته باشید که شما می‌توانید به واسطه محتوای آموزشی خود کسب درآمد نیز داشته باشید. برای اینکه بتوانید به هدف دست پیدا کنید، شما باید به بخش مقالات برترآموز مراجعه کنید. در آن بخش از دو مقاله « کسب در آمد از آپارات » و « کسب در آمد از یوتیوب » به صورت کاربردی استفاده کنید. شما بواسطه استفاده از این روش‌ها می‌توانید یک درآمد جانبی کسب کنید، که این درآمد زمینه رشد شما را فراهم خواهد کرد.

محتوای آموزشی شما باید جدای از محتوای تبلیغاتی شما باشید. شما باید با یک تکه پنیر مجانی همه افراد را به سمت پیج خود جذب کنید. تکه پنیر محتوای تبلیغاتی شما همین محتوای آموزشی  رایگان است. ترفندهای تبلیغاتی لوازم جانبی موبایل در اینستاگرام مطالب عجیب و غربی نیست. بلکه نکاتی ساده است که شما با انجام آن می‌توانید به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

تبلیغات پربازده در اینستاگرام زمانی بدست می‌آید که پیج شما ظاهری مناسب داشته باشد

هدف شما از آموزش ترفندهای تبلیغاتی لوازم جانبی موبایل در اینستاگرام این است که به تبلیغات پربازده دست پیدا کنید. در نتیجه شما برای اینکه بتوانید به این هدف دست پیدا کنید. باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا ظاهر پیج خود را جذاب کنید. در این صورت شما می‌توانید اطمینان داشته باشید، که تبلیغات شما موثر است. برای اینکه ظاهر پیج مناسبی داشته باشید در ابتدا باید یک تصویر مناسب برای عکس پروفایل خود انتخاب کنید.

دقت کنید که هدف ما از راه اندازی یک پیج فروش لوازم جانبی در اینستاگرام این است که برند خود را به صورت موفق به دیگران معرفی کنیم. پس دلیلی ندارد که پروفایل خود را عکس خودمان و یا عکس برندهای لوازم جانبی موبایل قرار دهیم. به عنوان مثال زمانی که نام پیج شما لوازم جانبی موبایل محسنی است. دلیلی ندارد که شما از لوگوی تبلیغاتی شیائومی استفاده کنید. بلکه شما باید یک لوگوی جذاب برای خود طراحی کنید و آن را به عنوان یک عکس پروفایل خود قرار دهید.

در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا محتوای ویدیویی با کیفیت شما به گونه‌ای باشد. زمانی که شما از ترفندهای تبلیغاتی لوازم جانبی موبایل در اینستاگرام استفاده می‌کنید. فردی به پیج شما مراجعه می‌کند، در نگاه اول مجذوب محتوای ویدیویی شما شود. از این رو به شما پیشنهاد می‌دهم که به بهش محصولات سایت برترآموز مراجعه کنید. در آن بخش از محصول « آموزش پریمیر » به صورت کاربردی استفاده کنید. شما  با آموزش این برنامه کاربردی می‌توانید یک محتوای ویدیویی جذاب تولید کنید. که هر کسی را به خود جذب کند.

با پیج‌های مشترک المنافع در زمینه کاری خود همکاری کنید

یکی از مهمترین ترفندهای تبلیغاتی لوازم جانبی در اینستاگرام داشتن یک پیج اینستاگرام قوی است. از این رو شما باید تلاش کنید که با پیج‌های همکار خود ارتباط داشته باشید و به محتوای آن‌ها واکنش نشان دهید. در این صورت شما می‌توانید رشد خود را به صورت قابل ملاحظه‌ای افزایش دهید. به عنوان مثال کار شما در اینستاگرام فروش لوازم جانبی است. شما باید تمامی پیج‌هایی که به نقد و بررسی موبایل می‌پردازند را دنبال کنید و به محتوای آن‌‎‎ها واکنش نشان دهید.

شاید برای شما سوال ایجاد شود که میان ترفندهای تبلیغاتی لوازم جانبی در اینستاگرام و دنبال کردن پیج همکاران ما در این حوزه چه ارتباطی وجود دارد. شما بواسطه این کار الگوریتم‌های اینستاگرام را در جهت رساندن شما به مخاطبین هدف خود به کار می‌گیرید. منظور ما این است که محتوای خود را از طریق اکسپلور به چشم مخاطبین پیج آن‌ها می‌رسانید. این موضوع باعث می‌شود که شما بدون تبلیغات به مخاطبین مناسبی دست پیدا کنید.

از طرفی شما برای تبلیغات نیز باید از نوع پیج‎ها استفاده کنید. در این صورت بازدهی تبلیغات اینستاگرام شما به صورت قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا می‌کند. شما بواسطه همکاری با پیج کسانی که در حوزه کاری شما فعالیت می‌کنند. برندینگ خود را نیز قویتر می‌کنید. در این صورت احتمال تارگتینگ درست مخاطب هدف شما افزایش پیدا می‌کند. برای درک بهتر این بخش می‌توانید به بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کنید. در این صورت از بخش مقالات برترآموز از مقاله « پرسونای مشتری چیست » استفاده کنید. در  این صورت شما بهتر می‌توانید پیج‌های مناسب همکاری را پیدا کنید.

تبلیغات لوازم جانبی موبایل در اینستاگرام

مخاطب خود را درک کنید

از کاربردی‌ترین ترفندهای تبلیغاتی لوازم جانبی موبایل در اینستاگرام این است که سعی کنید که مخاطبین خود را درک کنید. شما اگر بتوانید مخاطبین خود را به درستی درک کنید، می‌توانید تبلیغات موثری طراحی کنید. به عنوان مثال شما برای ترفندهای تبلیغاتی لوازم جانبی موبایل نیاز دارید که حس اعتماد مخاطب خود را به خود جلب کنید. برای این منظور می‌توانید از بخش نظرات خریداران قبلی خود در تبلیغات لوازم جانبی موبایل خود استفاده کنید.

در این صورت مخاطبین شما ساده‌تر به شما اعتماد خواهند کرد. به این موضوع فکر کنید که اگر شما پیج اینستاگرام خود را مشاهده کنید. چه واکنشی به آن نشان خواهید داد؟ منظور ما این است که شما به عنوان یک فرد غریبه پیج خود را مورد بررسی قرار دهید. واکنش اولیه شما نسبت به محتوای تبلیغاتی شما چیست؟ شما باید تمام سعی خود را به کار گیرید تا خود را در جایگاه مخاطب خود قرار دهید. از این رو می‌توانید رفتار مخاطب خود را به درستی پیشبینی کنید. این موضوع می‌تواند در برنامه ریزی پیج شما به صورت قابل توجه‌ای نمود پیدا کند.

البته لازم به ذکر است که شما برای فروش لوازم جانبی موبایل خود نیاز دارید که گاهی از علایق مخاطب خود به نفع خود استفاده کنید. منظور ما این است که پیج فروش لوازم جانبی خود را فقط بر اساس نظرات مخاطبین خود برنامه ریزی کنید. چرا که این موضوع بر خلاف ترفندهای تبلیغاتی لوازم جانبی موبایل می‌باشد. شما باید در تمامی مراحل کار خود تعادل را حفظ کنید.

بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ لوازم جانبی موبایل

شما برای اینکه بتوانید، از ترفندهای تبلیغات لوازم جانبی موبایل در اینستاگرام آگاه شوید. باید به این نکته توجه داشته باشید. که بهترین پیج‌های تبلیغاتی در اینستاگرام را شناسایی کنید و برای تبلیغات در آن‌‌ها در زمان‌های خاص برنامه ریزی کنید. ما در این بخش از مقاله ترفندهای تبلیغات لوازم جانبی موبایل در اینستاگرام قصد نداریم که به صورت مستقیم به شما پیج‌های تبلیغاتی را معرفی کنید.

ما قرار نیست که به شما ماهی بدهیم، ما قرار است به شما ماهیگیری را آموزش دهیم. از این رو شما با مطالعه این بخش می‌توانید به صورت قابل ملاحظه‌ای قدرت تشخیص خود را در این حوزه افزایش دهید. به یاد داشته باشید که امروز ممکن است که پیج اینستاگرامی برای تبلیغات مناسب باشد. اما چند ماه دیگر و یا چند هفته دیگر این پیج برای تبلیغات در اینستاگرام برای شما مناسب نباشد. منظور ما این است که با توجه به تکامل هوش مصنوعی اینستاگرام و از طرفی با توجه الگوریتم‌‌های آن شما باید سعی کنید. که همواره آمار پیج‌های مناسب تبلیغات خود را به روز نگهدارید.

از طرفی به این نکته توجه داشته باشید که شما برای اینکه بتوانید تبلیغات خود را صورت هدفمند اداره کنید. برای این بخش باید برنامه ریزی مالی داشته باشید. در نهایت به این نکته توجه داشته باشید. که یکی از مهمترین  ترفندهای تبلیغات لوازم جانبی موبایل در اینستاگرام این است که گران بودن تبلیغات به معنی بازده بالای آن نیست. اگر شما چند تجربه تبلیغاتی در این حوزه داشته باشید، قطعا گفته ما را تایید خواهید کرد.

میزان خلوص مخاطبین پیج تبلیغاتی به چه صورت است؟

شما باید به این نکته توجه داشته باشید که هدف شما از تبلیغات تنها یک چیز است. بدست آوردن مخاطب هدف برای فروش در اینستاگرام. در نتیجه شما باید در گام اول میزان خلوص مخاطبین یک پیج را بررسی کنید. به عنوان مثال شما باید تلاش خود را به کار گیرید تا درک کنید چه میزان از مخاطبین این پیج واقعی می‌باشند و چه میزان از مخاطبین این پیج غیر واقعی و فیک می‌باشند. شما برای تشخیص این موضوع 3 راهکار خواهید داشت، که در ادامه به توضیح بیشتر آن خواهیم پرداخت.

اولین راهی که شما برای شناخت مخاطبین یک پیج اینستاگرامی می‌توانید استفاده کنید و جزوه ترفندهای تبلیغات لوازم جانبی موبایل در اینستاگرام می‌باشد. این است که بررسی که چند درصد از مخاطبین پیج پست‌ها را لایک می‌کنند. به صورت کلی اگر 15 تا 20 درصد مخاطبین یک پیج پست‌های پیج اینستاگرام را لایک کنند. به این معنی است که پیج درصد خلوص قابل قبولی دارد.

دومین راهی که شما باید به بررسی آن بپردازید که مخاطبین اون پیج نگاهی داشته باشید و به صورت اجمالی بررسی کنید؛ که چه تعداد از این افراد دارای عکس پروفایل می‌باشند. زیرا معمولا مخاطبین فیک دارای عکس پروفایل نمی‌باشند. سومین راهی که شما در این بخش می‌توانید از آن استفاده کنید این است که تعداد کامنت‌های هر پست را با هم بررسی کنید. به این نکته توجه داشته باشید، که استفاده از راه حل سوم نیازمند این است که تمام تلاش خود را به کار گیرید تا این رابطه را به حداقل 10 پست بسط دهید. شما بواسطه بررسی این 3 روش قصد دارید که مخاطبین فیک، لایک فیک، کامنت فیک را تشخیص دهید.

میزان تعامل تبلیغات قبلی یک پیج را بررسی کنید!

شما برای اینکه بتوانید از ترفندهای تبلیغات لوازم جانبی موبایل در اینستاگرام به درستی استفاده کنید. باید تمام اطلاعات جانبی پیجی که قرار است تبلیغات خود را به آن دهید بررسی کنید. شما از پیج تبلیغ کننده باید در خواست کنید که اطلاعات نتایج تبلیغات قبلی را برای شما ارسال کند.

منظور از نتایج تبلیغات قبلی، آمار مشاهد استوری و همچنین آمار میزان تعامل با پست و استوری تبلیغاتی است؛ که الگوریتم‌های اینستاگرام آن را تا به ثبت می‌رسانند. به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است این آمار تبلیغاتی برای تبلیغات مختلف متفاوت باشد. در نتیجه شما نباید به یک آمار اکتفا کنید. در نتیجه باید به نتایج پست‌های مختلف بپردازید.

شما برای درک بهتر این بخش می‌توانید به بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کنید. در آن بخش از مقاله « یوزر اینگیجمنت » به صورت کاربردی استفاده کنید. و مفاهیم این بخش را بهتر درک کنید. به هر میزان که تعامل یک پیج بیشتر باشد به این معنی است که تبلیغات لوازم جانبی موبایل شما در اینستاگرام بازدهی بهتری خواهد داشت. اگر شما قرار شد که بین یک پیج کوچک با میزان تعامل بالا و یک پیج بزرگ با میزان تعامل پایین یکی را انتخاب کنید. انتخاب شما مشخص است، شما باید پیج کوچکتر را انتخاب کنید.

روش های تبلیغ لوازم جانبی در اینستا

پیج مورد نظر شما تا چه میزان به پیج شما ارتباط دارد

یکی از مهمترین اصول تبلیغات در این است که شما تمام تلاش خود را به کار گیرید تا از پیجی برای تبلیغات خود استفاده کنید. که بیشترین ارتباط با پیج شما را دارد. این موضوع کاملا درست است. اما در بخش‌هایی شامل استثنا نیز می‌شود. یکی از ترفندهای تبلیغات لوازم جانبی موبایل در اینستاگرام این است که شما از پیج‌های مکمل استفاده کنید. به عنوان مثال فرض کنید که شما وارد کننده لوازم صوتی موبایل می‌باشید.

یکی از بهترین همکاران شما کسانی می‌باشند، که لوازم مصرفی و تزئینی موبایل مانند شارژر موبایل، قاب موبایل، گلس موبایل و… را به فروش می‌رسانند. شما نباید بگویید که چون این پیج همکار ما است نباید به او تبلیغات بدهیم. بلکه شما باید به فکر گسترش روابط خود باشید و از مخاطبین هدفمند پیج مقابل استفاده کنید. به یاد داشته باشید که شما می‌توانید از پیج‌های ورزشی که خبرها را به صورت درست اول استفاده می‌کنند، نیز استفاده کنید. شاید شما در نگاه اول بگویید، که این پیج‌ها ارتباطی با کار شما ندارند. در صورتی که شما اشتباه فکر می‌کنید.

شما می‌توانید از پیج‌های پرطرفدار و پیج‌های زرد اینستاگرام به عنوان یک مسیر میانبر استفاده کنید. و به مخاطبین هدفمند دست پیدا کنید. البته به این موضوع توجه داشته باشید که از مهمترین ترفندهای تبلیغات لوازم جانبی موبایل در اینستاگرام این است؛ که برای تبلیغات خود سناریو مشخص داشته باشید. البته در بخش‌های بعدی توضیحات بیشتری در این خصوص  خواهیم داد.

جملات تاثیر گذار در تبلیغات لوازم جانبی موبایل در اینستاگرام

اگر بخواهیم به مهمترین ترفندهای تبلیغات لوازم جانبی موبایل در اینستاگرام اشاره داشته باشیم؛ قطعا استفاده از جملات تاثیر گذار در تبلیغات از اولین مواردی است که به بررسی آن می‌پردازیم. شما باید بواسطه قدرت کلمات خود تمام تلاش خود را به کار گیرید تا به تبلیغات پربازده در اینستاگرام دست پیدا کنید. دقت داشته باشید که شما می‌توانید از شعار تبلیغاتی خود نیز در این بخش به صورت ویژه استفاده کنید.

در صورتی که شما در مورد شعار تبلیغاتی دانش مناسبی ندارید، به شما توصیه می‌کنم که به بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کنید. در آن بخش از مقاله « صدای برند چیست؟ »  به صورت کاربردی استفاده کنید. این صدای برند به صورت کلی می‌تواند به عنوان مکمل جملات تبلیغاتی تاثیر گذار برای شما عمل کند و احتمال اقدام مخاطب را افزایش دهید. به یاد داشته باشید که جملات تاثیر گذار شما باید به یکی از دو عامل ترس و طمع مرتبط باشد. که خرید نهایی مخاطب بواسطه این دو احساس انجام می‌شود. به عنوان مثال از جملات تاثیر گذار کمپانی‌های بزرگ استفاده کنید و با شخصی سازی آن به جمله مورد نظر خود دست پیدا کنید. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که ماهیت محصولات شما بسیار اهمیت دارد.

  1. غیر ممکن وجود ندارد. «آدیداس»
  2. فقط انجامش بده. « نایک»
  3. من همانی هستم که هستم. «ریباک»
  4. باورش کن. «سونی»
  5. متفاوت بیندیش. «اپل»
  6. خودتان پخش کنید. « یوتیوب»

در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که جملات تاثیر گذار نیازمند، فضای تاثیرگذار می‌باشند. در صورتی که شما در محتوای تبلیغاتی خود در جای مناسبی از این جملات استفاده نکنید. احتمال نتیجه دادن آن به شدت کاهش پیدا می‌کند.

سخن پایانی

ما در این مقاله به صورت کاربردی در مورد ترفندهای تبلیغاتی لوازم جانبی موبایل در اینستاگرام به شما آموزش دادیم. به یاد داشته باشید که شما برای تبلیغات موثر باید خلاقیت داشته باشید. منظور ما این است که شما این مواردی را که آموزش دیدید، باید شخصی سازی کنید و آن را استفاده کنید. به یاد داشته باشید که محیط اینستاگرام یک فضای بسیار عالی برای رشد و تبلیغات می‌باشد، به شرطی که شناخت مناسبی از آن داشته باشید.

شما برای اینکه تبلیغات خود را تاثیرگذار کنید، باید استراتژی‌های تبلیغاتی را با توجه به زمانی که در آن قرار دارید انتخاب کنید. به عنوان مثال زمانی که شما در دوران رونق اقتصادی قرار دارید می‌توانید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا از تبلیغات انبوه استفاده کنید. اما زمانی که در دوران رکود قرار داریم باید تبلیغات خود را محدود و تخصصی کنید. در نهایت به این نکته توجه کنید که ترفندهای تبلیغاتی لوازم جانبی موبایل در اینستاگرام موضع پیچیده‌ای نیست.

نویسنده : امیر شادان پور

امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. آر ام چارتس

    عالی بود

    1. امیر شادان پور

      سلام وقتتون بخیر
      خوشحالم که استفاده کردید.