هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
تبلیغ پیج مزون لباس در اینستاگرام

چگونگی تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام + معرفی پیج‌های برتر برای تبلیغ

1401/07/08

ما در این مقاله به بررسی تبلیغ مناسب برای پیج‌های مزون لباس

می‌پردازیم و شما با آخرین استراتژی‌های تبلیغی در این حوزه آشنا می‌کنیم

ما در این مقاله قصد داریم که در مورد چگونگی تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام صحبت کنیم. همچنین با شما در مورد برترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغات صحبت خواهیم کرد. اما چرا به فکر نوشتن این مقاله افتادیم؟ از مهمترین دلایلی که می‌توان به آن اشاره کرد. احساس نیاز به یک محتوای کاربردی و درخواست‌های شما درباره‌ی تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام بود، با ما همراه باشید تا شما را با دانش روز تبلیغات در این حوزه آشنا کنیم.

امروزه اینستاگرام یک شبکه اجتماعی غیر قابل انکار است، علت این موضوع هم استفاده همگانی از این برنامه کاربردی است. به یاد داشته باشید که زمانی که یک برنامه هم پیام رسان و هم یک آنلاین شاپ است. رقابت در آن به شدت مشکل است، چرا که نظر بیزینس‌های بزرگ نیز به آن جلب شده است. ما در این مقاله به صورت مفصل به بررسی تبلیغات در آن می‌پردازیم. البته به این موضوع توجه داشته باشید که استراتژی‌های تبلیغاتی که ما در این مقاله بیان می‌کنیم. محدود به اینستاگرام نمی‌شود و شما می‌توانید در هر شبکه اجتماعی از آن استفاده کنید.

به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید، شما برای این که بتوانید از ابزار اینستاگرام به خوبی استفاده کنید. نیاز است که آن را به صورت اصولی آموزش ببنید، به هم علت پیشنهاد ما به شما مراجعه بخش آموزش برترآموز است. و در آن بخش از « آموزش اینستاگرام » به صورت کاربردی و مهم استفاده کنید.

آیا تبلیغ در اینستاگرام نیاز به آموزش دارد؟

امروزه هر خانوم و آقایی قبل از این پوشاک مدنظر خود را خریداری کند، معمولا به دنبال یک یا چند پیج اینستاگرامی برای آگاهی از مدل‌های روز می‌گردد. از طرف دیگر افراد هر فردی که در حوزه پوشاک مشغول فعالیت، معمولا یک پیج اینستاگرام دارد. در این صورت او سعی می‌کند هر لباس جدیدی که به پوشاک خود اضافه کرد را معرفی کند. با توجه به این حجم از اطلاعات تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام کار سخت و دشواری است.

با توجه به موارد بیان شده شما نمی‌توانید بدون آموزش، از پیج اینستاگرام خود نتیجه مناسبی را دریافت کنید. ما در این مقاله به شما چگونگی تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام و همچنین برای شما به معرفی پیج‌های برتر برای تبلیغ می‌پردازیم. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید، تا شما را از دانش روز آگاه کنیم. البته به این موضوع توجه داشته باشید که شما از تبلیغات برای معرفی خود به دیگران استفاده می‌کنید. و نمی‌توان با آن مشتری وفادار بدست آورد. شما باید با تولید محتوا جذاب مخاطبین خود را در کنار خود نگهدارید. در این صورت شما می‌توانید فروش خود را بدون تبلیغات نیز حفظ کنید. در نهایت راندمان کاری شما به صورت قابل ملاحظه‌ای رشد خواهد کرد.

اگر شما در حوزه مزون مشغول فعالیت می‌باشید. باید به این موضوع توجه داشته باشید که امروزه بدون حضور در فضای مجازی و همچنین تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام نمی‌توانید به شغل خود را بلند مدت امیدوار باشید. امروزه بخش قابل توجهی از فروش لباس زنانه مرتبط با فروش اینترنتی است، مهم این است که شما شروع کنید. و خود را از این بازار جذاب محروم نکنید.

چگونه یک پیج مزون درجه یک داشته باشیم

ما تا این قسمت از مقاله به اهمیت پیچ مزون در اینستاگرام پی بردیم، حال سوال اصلی این است که چگونه یک پیج مزون جذاب داشته باشیم. سعی کنید به مواردی که در این بخش گفته می‌شود به دقت گوش کنید و در نهایت آن را بهینه و شخصی سازی کنید. به یاد داشته باشید که یک پیج مزون در اینستاگرام فقط با خلاقیت است که می‌تواند دوام و قوام خود را حفظ کند.

از عکس‌های با کیفیت استفاده کنید

به یاد داشته باشید هر کسی که پیج شما را دنبال می‌کند به خاطر عکس‌هایی است که لباس‌های خود در پیج مزون قرار می‌دهید. در نتیجه شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. شما برای این که عکس‌های با کیفیت از لباس‌های خود داشته باشید، نیاز ندارید که دوربین‌های گران قیمت حرفه‌ای را تهیه کنید. بلکه باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا از یک گوشی مناسب با یک دوربین مناسب استفاده کنید.

شما اگر یک گوشی مناسب داشته باشید می‌توانید بخش زیادی از نیاز خود را به عکاسی با همین گوشی تامین کنید. البته باید واقع بین باشید، کیفیت دوربین عکاسی شما بسیار مهم است. اگر شما در ابتدای کار قصد دارید که هزینه زیادی انجام ندهید به شما توصیه می‌کنم که از گوشی‌های شیائومی و سامسونگ استفاده کنید. این گوشی‌ها می‌توانند مانند یک آیفون 14 برای شما عکاسی کنند.

به یاد داشته باشید که عکس با کیفیت در تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شما برای این که در این بخش بهترین نتیجه را دریافت کنید. به شما توصیه می‌کنم که بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کنید. در آن بخش از مقاله « آموزش عکاسی از محصولات با موبایل » به صورت کاربردی و جامع استفاده کنید. در نهایت شما می‌توانید کیفیت عکس‌های خود را به صورت قابل ملاحظه‌ای افزایش دهید.

سعی کنید از یک مدل استفاده کنید

زمانی که شما به تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام می‌پردازید، یکی از مواردی که معمولا نظر مخاطبان شما را به خود جلب خواهد کرد مدل شما است. علت این موضوع این است که شما بواسطه مدل می‌توانید، تن خور لباس‌های خود را به خوبی نشان دهید. زمانی که فرد بواسطه تبلیغات به پیج مزون شما مراجعه می‌کند. در صورتی از شما خرید را انجام می‌دهد که شما بهترین تن خور لباس‌های خود را به نمایش بگذارید.

البته به این موضوع توجه داشته باشید، با توجه به این که شما در ایران فعالیت می‌کنید. مدل شما و عکس‌های او باید تابع قوانین جمهوری اسلامی باشد. در صورتی که می‌خواهید عکس‌های متفاوتی به نمایش بگذارید، سعی کنید از عکس مدل‌های خارجی استفاده کنید. در این صورت برای شما مشکلی پیش نخواهد آمد. از طرفی سعی کنید تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام را به پیج شخصی مدل خود نیز منتقل کنید. در این صورت اعتماد سازی بهتری صورت خواهد گرفت.

مدل در پیج مزون لباس

یک سایت اینترنتی جذاب داشته باشید

شاید برای شما این سوال مطرح شود که تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام چه ارتباطی با سایت فروشگاهی دارد. زمانی که شما به تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام می‌پردازید، افرادی که به شما مراجعه می‌کنند. به شما به سادگی اعتماد نمی‌کنند در نتیجه شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا اعتماد آن‌ها را بواسطه یک سایت قدرتمند جلب کنید. سایتی که دارای نماد اطمینان و نماد کسب و کارهای آنلاین است.

از طرفی شما بواسطه یک سایت می‌توانید به مشتریان بیشتری دسترسی داشته باشید. مشتری بیشتر به منزله فروش بیشتر است و فروش بیشتر به منزله بقاء شما در فضای آنلاین است. از طرفی شما برای این که سایت خود را میان رقبای خود در جایگاه بهتری قرار دهید، نیاز به آموزش خواهید داشت. برای این منظور می‌توانید از «آموزش سئو » برترآموز به صورت کاربردی استفاده کنید.

در نهایت به این موضوع توجه داشته باشید، زمانی که شما به تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام می‌پردازید. برای اینکه بتوانید بازخورد بهتری از تبلیغات خود داشته باشید، می‌توانید از صفحات لندینگ پیج اختصاصی محصولات خود استفاده کنید. در این صورت بازدهی تبلیغات خود را به صورت قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهید داد.

‌آموزش‌های مورد نیاز مخاطب خود را به او منتقل کنید

یکی از مهمترین مواردی که شما برای تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام باید به آن توجه کنید، توجه به نیاز مخاطب است. شما می‌توانید بواسطه برخی از آموزش‌های خود زمانی که مخاطب به پیج شما مراجعه کرد، او به مشتری دائمی خود تبدیل کنید. از طرفی به این موضوع توجه داشته باشید که اشاره این آموزش‌ها می‌تواند نظر مخاطبین شما را تبلیغات بهتر جلب کند.

آموزش‌های شما با توجه به نوع فعالیت‌های پیج شما می‌تواند متغییر باشد. شما می‌توانید آموزش‌های در مورد چگونگی نگهداری بهتر لباس‌ها ارائه دهید. همانطور که شما می‌دانید معمولا لباس‌های زنانه دارای پارچه لطیف و حساسی می‌باشند، در نتیجه شست و شوی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می‌توانید در مورد شست و شوی آن یک محتوای جذاب تولید کنید و از آن حتی برای تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام استفاده کنید.

بیونویسی حرفه‌ای برای موفقیت  اینستاگرام ضروری است

همانطور که میدانید شما برای این که تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام خود را به صورت موفق انجام دهید. نیاز به یک پیج قوی خواهید داشت و برای داشتن یک پیج قوی شما نیاز به بیو حرفه‌ای خواهید داشت. شما اید بتوانید در چند ثانیه اول روی مخاطب خود بهتری تاثیر را بگذارید.

سعی کنید در بیو پیج خود راه‌های ارتباطی خود را قید کنید، در این صورت مخاطب شما به صورت راحت‌تر به شما اعتماد خواهد داشت. سعی کنید در صورتی که شما دارای مجوزهای خاص می‌باشید، آن را به بیو خود اضافه کنید. به عنوان مثال تنها نماینده فروش فروشگاه اینترنتی مه ‌‌پوش، در این صورت مخاطب شما به شما علاقه‌ی بیشتری نشان خواهد داد. از طرفی به این موضوع توجه داشته باشید که تعداد کاراکتر‌های شما محدود است.

بیوی مناسب پیج لباس زنانه

سعی کنید بهترین استفاده را از این تعداد محدود کاراکتر داشته باشید و به جای استفاده از استیکرهای مختلف خود را به درستی به مخاطب خود معرفی کنید. شما باید خود را در جایگاه مخاطب خود قرار دهید. زمانی که شما به یک پیج مراجعه می‌کنید، در بیو پیج چه چیزی بیشتر از همه نظر شما را به خود جلب می‌کند. نگاه کردن از دید مخاطب در هر بخشی به شما کمک می‌کند مخصوصا از نظر تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام .

نکات طلایی برای ساخت یک پیج جذاب مزون در اینستاگرام

شما برای اینکه بتوانید بهترین تاثیر را از تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام دریافت کنید، باید سعی کنید که برای تبلیغات خود یک سناریو کاملا مشخص داشته باشید. به عبارت دیگر شما باید بدانید که قرار است در چه پیجی تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام خود را انجام دهید و از طرفی قرار است چه محتوایی با چه ساختاری استفاده کنید. ذکر این نکات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شما نمی‌توانید بدون توجه به این نکات یک بازدهی مناسب دریافت کنید. به نکاتی که در این بخش مطرح می‌شود به دقت توجه کنید.

برای تبلیغات خود یک تیزر جذاب استفاده کنید

شما برای این که بتوانید تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام به صورت جذاب ارائه کنید و مخاطبین خود را به سمت خود جذب کنید. نیاز دارید که تمام تلاش خود را به کار گیرد تا با طراحی یک تیزر تبلیغاتی جذاب مخاطب خود را شکه کنید.

شما می‌توانید با همکاری مدل خود در یک محیط جذاب، زیبایی لباس‌های خود را مدت زمان کوتاهی با استفاده از جلو‌ه‌های ویژه جذاب نشان دهید. از طرفی می‌توانید با داستان گویی در مورد برند خود نظر مخاطبین پیج تبلیغ دهنده را به خود جلب کنید. در نهایت به این موضوع توجه داشته باشید که تاثیر عکس بیشتر از تاثیر متن است؛ تاثیر ویدیو بیشتر از تاثیر عکس است. پس بهتر است در فضای اینستاگرام به جای استفاده از تبلیغات بنری از یک تیزر جذاب ویدیویی استفاده کنید. در این صورت احتمال برند شدن شما به صورت قابل توجه‌‌ای افزایش پیدا می‌کند.

در صورت که شما توانایی پرداخت هزینه یک تیزر تبلیغاتی جذاب را ندارید. می‌توانید از بخش محصولات برترآموز از « آموزش پریمیر » به صورت کاربردی و جامع استفاده کنید. شما می‌‌توانید در مدت زمان کوتاهی این برنامه را آموزش بینید و بواسطه آن تیزرهایی طراحی کنید. که هر مخاطبی با یک بار دیدن آن عاشق پیج مزون شما شود. به یاد داشته باشید تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام کار ساده‌ای است. به شرطی که به اصول آن پایبند باشید.

سعی کنیداز سوشال پروف استفاده کنید

مجددا به اصل قبل اشاره می‌کنیم شما برای اینکه تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام به صورت موفق انجام دهید، نیازمند اعتماد مخاطب خواهید بود. چرا که زمان که شما اعتماد مخاطب را جلب کنید، به این معنی است که شما نظر او را به خود جلب کرده‌اید. از طرفی زمانی که نظر مخاطب را به خود جلب کردید، به این معنی است که احتمال فروش شما افزایش یافته است.

شما برای اینکه تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام خود را قابل اعتماد کنید، می‌توانید از سوشیال پروف استفاده کنید. این موضوع به این معنی است که دیگران شما را از بیرون تایید کنند. به عبارت ساده‌تر شما به جای اینکه خودتان بگویید که شما بهترین هستید بلکه دیگران در مورد شما بگویند که شما بهترین می‌باشید. به عنوان مثال اگر شما از یک برند خاص پوشاک خود را تهیه می‌کنید. می‌توانید از او در خواست کنید، که شما را تایید کند و شما نیز از تاییده او برای محتوای تبلیغاتی خود استفاده کنید.

شما می‌توانید در تبلیغات خود کاربران را دعوت به خواندن نظر خریداران خود کنید. شما باید به این فکر کنید از چه راه‌هایی می‌توانید تایید دیگران را به خود اختصاص دهید. این موضوع می‌تواند روی فروش شما به شدت تاثیر گذار باشد. یکی از روش‌های که شما می‌توانید از سوشال پروف خارج از فضای اینستاگرام استفاده کنید. و این موضوع می‌تواند تاثیر قابل توجه‌ای روی اعتبار سایت شما داشته باشد، استفاده از رپورتاژ آگهی است. در صورتی که علاقه دارید راجب این موضوع بیشتر بدانید می‌توانید از بخش مقالات سایت برترآموز استفاده کنید.

از اصل کمیابی استفاده کنید

شما برای اینکه بتوانید از تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام بهره مناسب را ببرید، باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا استراتژیک فکر کنید. منظور ما از تفکر استراتژیک این است که شما به این موضوع فکر کنید، که چگونه می‌توانید احساسات افراد را به کار بگیرید. همانطور که می‌دانید افراد با احساس خود خرید می‌کنند و نه با منطق خود. شما نیز برای موفقیت تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام نیاز به فروش کالا و خدمات خود دارید.

از این رو یکی از تکنیک‌هایی که از گذشته تا به امروز به آن بسیار توجه شده است، استفاده از تکنیک کمیابی می‌باشد. منظور ما از تکنیک کمیابی این است که باید فروش برخی از محصولات خود را محدود کنید. در صورتی که معمولا در پوشاک به دلیل سایز بندی این موضوع قابل باورتر است. شما نیز می‌توانید از این موضوع بهتر استفاده کنید. به این فکر کنید که چگونه می‌توانید در محتوای تبلیغاتی خود اصل کمیابی را استفاده کنید.

به عنوان مثال شما می‌توانید علاوه بر محدود بودن تعداد انتخاب‌های خریداران به آن‌ها اطلاع دهید، در صورتی که جزو 10 نفر اول باشند. می‌توانند هزینه ارسال را پرداخت نکنند و یا روی خرید خود یک هدیه نفیس از شما دریافت کنند. در این صورت شما مخاطبان خود را بیشتر به خود وابسته می‌کنید.

در مورد محتوای تبلیغات خود یک نظر سنجی اولیه داشته باشید

شما برای اینکه بتوانید تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام خود را به بهترین صورت ممکن انجام دهید. باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا یک محتوای تبلیغاتی جذاب ارائه دهید، محتوای تبلیغاتی شما می‌تواند هر جنسی داشته باشد. شما می‌توانید از دوستان، آشنایان، همکاران خود در مورد محتوای تبلیغاتی خود نظر سنجی کنید. آیا این افراد موضوعی را به تبلیغات شما اضافه و یا کم نمی‌کنند. به یا داشته باشید که بزرگترین ایده‌های تبلیغاتی از همین نظرسنجی‌ها و جلسات طوفان فکری به وجود آمده است.

راهنمای تبلیغ پیج مزون لباس

شما نیز باید از این تکنیک استفاده کنید و تمام تلاش خود را به کار گیرید تا محتوای جذاب داشته باشید و مخاطبین خود را شکه کنید. البته نظر نهایی را شما قرار است بدهید، پس سعی کنید که آزادانه به دیگران اجازه بیان نظراتشان را دهید.

چگونه یک پیج مناسب برای تبلیغات پیدا کنیم

شما برای اینکه بتوانید از یک پیج خوب برای تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام استفاده کنید. باید به این موضوع توجه داشته باشید، که نمی‌توانید به صورت ثابت از چند پیج معرفی شده در سایت‌های مختلف استفاده کنید. چرا که ممکن است بعد از نوشتن مقاله در یک سایت چندین پیج به این لیست اضافه شود.

لیست افرادی که اگر شما از آن‌ها استفاده کنید می‌توانید یک تبلیغ به صرفه و عالی و داشته باشید. ما در ادامه چند پارامتر به شما معرفی می‌کنیم، در صورتی که یک پیج بخش زیادی از این پارامترها را داشته باشد. به این معنی است که شما به سادگی می‌توانید تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام خود را به او واگذار کنید.

1.    مخاطبین واقعی و اکتیو داشته باشد

زمانی که شما پیج برخی از بلاگرهای اینستاگرامی را بررسی می‌کنید، متوجه می‌شوید. که پیج این افراد درصد مشارکت بالایی ندارید و از طرفی فالور فیک زیادی نیز در این پیج موجود است.

2.    تا چه میزان با کار شما مرتبط است

شما برای اینکه بتوانید تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام خود را با بازده عالی همراه کنید. نیاز است که تبلیغات خود در پیج‌هایی منتشر کنید که بیشتر با زنان و حوزه کاری شما در ارتباط هستند. به عنوان مثال پیج لوازم آرایشی، پیج‌های آشپزی، پیج‌های اکسسوری زنانه و…

3.    بلاگرهای کمدی

استفاده از این سبک پیج ها برای تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام معمولی همراه با اندکی ریسک است. چرا که مخاطبین در این پیج‌ها اولا از دو دسته خانوم و آقا هستند. دوما معمولا به دنبال تفریح و سرگرمی می‌باشند و معمولا به تبلیغات واکنش مناسبی نشان نمی‌دهند. شما برای اینکه بتوانید از تبلیغات خود یک نتیجه عالی بگیرید، نیاز است که از آن‌ها درخواست کنید برای شما یک محتوای تبلیغاتی بسازند. منظور ما این است که یکی از کلیپ‌های کمدی خود را به صورت کامل به شما اختصاص دهند.

4.    بهترین زمان را انتخاب کنید

شما برای اینکه از تبلیغ پیج مزون در اینستاگرام بهترین نتیجه را دریافت کنید، نیاز است که برای آن برنامه ریزی داشته باشید. منظور ما این است که شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید، تا صاحب پیج در بهترین زمان ممکن تبلیغات شما را استفاده کنید.

چگونگی نوشتن متن تبلیغ مانتو در اینستاگرام

شما به صورت کلی با چگونگی تبلیغ مزون در اینستاگرام آشنا شدید. حال ممکن است که این سوال ایجاد شده باشد، که چگونه متن تبلیغاتی در اینستاگرام بنویسد. این موضوع ممکن است که برای شما اندکی سخت و گنگ باشد. شما با مطالعه این مقاله به سادگی این کار را آموزش خواهید دید. به این نکته توجه داشته باشید که شما در نوشتن متن تبلیغاتی خود باید بسیار کوتاه عمل کنید. به هر میزان که متن شما کوتاهتر باشد، احتمال موفقیت آن بیشتر است. زمانی که شما سک توضیح طولانی آماده می‌کنید، کاربران به آن توجه نمی‌کنند.

از طرفی شما باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر با چند کلمه اول نوشته خود نتوانید کاربران را تحت تاثیر قرار دهید، امکان موفقیت نوشته شما کاهش پیدا می‌کند. به ان نکته توجه داشته باشید که شما به دنبال این موضوع می‌باشید، که مخاطب خود را مجاب به خرید از خود کنید. در نتیجه باید از احساسات او کمک بگیرید. توجه داشته باشید که شما به عنوان صاحب پیج مزون باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد که برای مخاطبانی که قرار است بعد از تبلیغات به شما مراجعه کنند، خاص و درجه یک باشید.

شما برای نوشتن متن تبلیغ لباس در اینستاگرام باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا مشتری خود را به خوبی متقاعد کنید. برای دستیابی به این موضوع به شما پیشنهاد می‌دهم که بخش مقالات برترآموز مراجعه کنید. و در آن بخش از مقاله « اصول متقاعد سازی مشتری چیست » به صورت جامع و کامل استفاده کنید. البته به نکته توجه داشته باشید که شما به دنبال این موضوع می‌باشید که نظر مخاطبین خود را به خود جلب کنید. نباید در مرحله اول سعی در فروش کالا و خدمات داشته باشید، چرا که ممکن است شکست بخورید.

چند نمونه از نوشته‌های متن تبلیغ لباس در اینستاگرام

با ما مه پوش ماه هر مجلس باشید

اگر شما به این جمله تبلیغاتی نگاهی داشته باشید، متوجه خواهید شد که بسیار کوتاه است. از طرفی سعی بر این دارد که نظر شما را به خود جلب کند، و خوش پوشی شما را دو چندان کند. به این موضوع توجه داشته باشید. که او در مورد وضعیت حال حاضر شما نظری ندارد. بلکه به دنبال آینده شما است. با توجه به این مضامین دقت داشته باشید که هدف این نوشته کوتاه این است که شما جذاب باشید.

لوکس برای زنی که لیاقتش را دارد.

به این نکته توجه داشته باشید که هدف فرد از این نوشته کاملا مشخص است و او قصد دارد که خود را یک برند خاص و گرانبها به شما معرفی کند. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید، که اگر تیپ شخصیتی یک فرد از نوع قدرت طلب باشد. به متن تبلیغاتی شما در اینستاگرام واکنش مناسبی نشان نخواهد. شما باید همیشه یک متن تبلیغاتی داشته باشید که همه افراد را شامل شود و همه را خوشحال کند.

هر ثانیه با شما و همراه شما

به نظر این متن یک شاهکار تبلیغاتی می‌باشد، اگر فرد بتواند آن را به شما ثابت کند. زمانی که شما از چنین شعار تبلیغاتی برای خود استفاده می‌کنید. این موضوع به این معنی است که شما در پاسخگویی و پیگیری حرف اول را میزنید و شما به دنبال کسب رضایت حداکثری مخاطبان خود می‌باشید. توجه داشته باشید که هدف شما کاملا مشخص است. شما به دنبال جذب نظر مخاطب به خدمات بسیار عالی خود می‌باشید.

خیلی شیک، خیلی خاص، برای تو

این سبک تبلیغ نویسی لباس برای اینستاگرام یک مدل کلاسیک و به بسیار جذاب است. شما می‌توانید سه رکن اصلی کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید. به این نکته توجه داشته باشید که همه افراد به دنبال این می‌باشند که شما را آرمان‌های کسب و کار خود جذب کنند. اما زمانی که شما پرزنت مناسبی از کسب و کار خود نداشته باشید، در این مسیر شکست خواهید خود

از زمستان با ما لذت ببر

اگر قرار است که شما در یک مدت زمان بسیار کوتاه نظر افراد زیادی را به خود جلب کنید. باید از ترندهای روز استفاده کنید. زمانی که فصل زمستان در آستانه آغاز است و تمامی افراد قصد خرید لباس زمستانی را دارند این روش مناسب است.

سخن پایانی

ما در این مقاله به صورت مفصل در مورد تبلیغات موفق یک پیج مزون صحبت کردیم. اگر بخواهیم به عنوان سخن پایانی به شما چند پیج مناسب برای تبلیغات معرفی کنیم. می‌توانیم به KeymodeMezon_melonMantolux  — Mode.irani  اشاره کنیم. البته مجدد به این نکته اشاره می‌کنیم، به این دلیل که یک پیج صرفا در تبلیغات مزون لباس موفق عمل کرده است. و یا تعداد فالور بالایی دارد و یا هزینه بالایی برای تبلیغات دریافت می‌کند، به معنی نیست که تبلیغات شما بهترین بازدهی را به همراه دارد. بلکه شما باید با محتوای تبلیغاتی خود بهترین نتیجه را کسب کنید.

نویسنده : امیر شادان پور

امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *