هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
ابزارهای آنلاین کاهش حجم تغییر فرمت تصاویرابزارهای آنلاین کاهش حجم تغییر فرمت تصاویر

تغییر سایز و فرمت تصاویر  به صورت آنلاین و معرفی برترین سایت‌های تغییر سایز تصاویر

دسته بندی : کسب و کار آنلاین
1401/07/17

امروزه تغییر سایز تصاویر و فرمت تصاویر آنلاین بسیار مورد نیاز شما خواهد بود.

از طرفی این موضوع می‌تواند در مدیریت زمان و انرژی شما تاثیر به سزایی داشته باشد.

اگر شما اندکی با فضای مجازی کار داشته باشید و از آن به صورت روزمره استفاده کنید. متوجه خواهید شد که هر سایت و یا هر اپلیکیشنی از شبکه‌های اجتماعی برای بارگذاری عکس قوانین خاص خود را دارد. به عنوان مثال فرض کنید که من قرار است در یک سایت فریلنسری ثبت نام کنم. این سایت از من قطعا یک تصویر پروفایل بر اساس نیاز خود را خواهد خواست. از طرفی برای بارگذاری همان تصویر در شبکه مجازی خود مجدد باید تغییر سایز و فرمت تصاویر به صورت آنلاین را فراهم کنم.

به این نکته توجه داشته باشید، که شما می‌توانید برای این تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین از سایت‌های انگلیسی زبان نیز استفاده کنید. که برای انجام این کار نیاز خواهید داشت که سطح زبان قابل قبولی داشته باشید. با توجه به اهمیت این موضوع به شما پیشنهاد می‌‌دهم که بخش آموزش‌های برترآموز مراجعه کنید. در ان بخش نیز از آموزش زبان انگلیسی به صورت کاربردی و جامع استفاده کنید. در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که شما برای فعالیت حرفه‌ای در هر زمینه‌ای نیاز به آموزش زبان انگلیسی خواهید داشت.

تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین از سایت‌های انگلیسی زبان بهتر است و یا فارسی زبان

به صورت کلی به این نکته توجه داشته باشید که سطح نیاز شما نیز در پاسخ به این سوال بسیار مهم است. به عنوان مثال فرض کنید که شما به دنبال یک فرمت خاص برای تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین می‌باشید. شما اگر سطح زبان انگلیسی مناسبی داشته باشید، به سادگی می‌توانید از سایت‌های مرجع در این حوزه استفاده کنید. اما اگر شما سطح زبان قابل قبولی نداشته باشید، این موضوع اندکی فرق می‌کند.

شما برای تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین باید به دنبال سایت‌های فارسی زبان باشید. به این نکته توجه داشته باشید، که دلیل تاکید ما بر سایت‌های انگلیسی زبان به این معنی نیست که سایت فارسی زبان کیفیت کافی را ندارند. بلکه به این معنی است که سایت‌های فارسی زبان تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین معمولا پیچیدگی و دقت برخی از سایت‌های خارجی را ندارند. شما ممکن است که نیاز به یک سایت برای تغییر فرمت تصاویر خود داشته باشید. خوب یک سایت فارسی زبان به سادگی می‌تواند نیاز شما را در این حوزه برطرف کند.

حتی برخی از سایت‌های فارسی زبان برای شما برخی از نیازهای شما را به صورت شخصی سازی شده و آماده قرار داده‌اند. به عنوان مثال فرض کنید که شما برای استوری خود در اینستاگرام نیاز به یک تغییر سایز و تغییر فرمت داشته باشید. در این صورت برخی از سایت‌های ایرانی برای شما این ابزار را به صورت از پیش تعیین شده قرار داده‌اند. تنها کافی است که عکس خود را بارگذاری کنید و تمامی اقدامات به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

آیا تغییر سایز و فرمت تصاویر به صورت آنلاین می‌تواند برای درآمد نیز به همراه داشته باشد؟

هر شخصی در این شرایط اقتصادی ممکن است که به فکر یک کار پاره وقت با درآمد مناسب باشد. اگر این کار به صورت آنلاین باشد که چه بهتر و شخص می‌تواند از زمان خود بهتر استفاده کند. قبل از پاسخ به این سوال مهم به شما پیشنهاد می‌کنم که به بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کنید. در آن بخش از مقاله « 10 شغل برتر و پردرآمد اینترنتی » را مطالعه کنید. اگر شما در این ده بسته بندی شغل مورد نظر خود را پیدا نکردید، می‌توانید از تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین استفاده کنید.

برخی از سایت‌های تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین می‌توانند به شما خدماتی مانند یک برنامه فتوشاپ حرفه‌ای ارائه دهند. مهم نیست که سایت شما انگلیسی زبان است و یا فارسی زبان، مهم این است که چه امکاناتی دارد. ما در ادامه به بررسی سایت‌هایی خواهیم پرداخت که می‌تواند نیاز شما به برنامه فتوشاپ را به حداقل برساند. شما برای کسب درآمد از تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین می‌توانید از سایت‌های خدمات آنلاین استفاده کنید.

شما می‌توانید داخل برخی از سایت‌های فریلنسری و برخی از سایت‌های خدمات آنلاین، پروژه خود را به صورت آنلاین ارائه دهید. برخی از افراد مانند شما شانس مطالعه این مقاله را نداشته‌اند. از طرفی برای این که بتوانند به تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین دست یابند. عکس‌های خود را به برخی از افراد فریلنسر در این حوزه انتقال می‌دهند. در نهایت به این موضوع توجه داشته باشید که قدرت بازاریابی شما در این زمینه بسیار می‌تواند به شما کمک کند.

آیا تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین می‌تواند به خوبی یک برنامه فتوشاپ عمل کند؟

این موضوع به شدت به این موضوع بستگی دارد که شما تا چه میزان به تغییرات نیاز داشته باشید. ممکن است که شما یک عکس از اینترنت دانلود کرده باشید و نیاز به حذف واترمارک آن داشته باشید. ممکن است که شما برای تولید محتوای اینستاگرام خود نیاز داشته باشید. که از چند عکس به عنوان پس زمینه و یا عکس مرتبط استفاده کنید. پاسخ به این سوال به شدت به سطح نیاز شما بستگی دارد.

اما به صورت عمومی و اندکی پیشرفته یک سایت تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین می‌تواند برای شما مانند یک برنامه فتوشاپ باشد. چرا که معمولا سایت‌‌های تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین که در ادامه به توضیح بیشتر آن‌ها خواهیم پرداخت معمولا یکتا نمی‌باشند. آن‌ها برای جذب مخاطب به شما خدماتی اضافی نیز معمولا ارائه می‌دهند. با توجه به این که اکثر افراد از تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین برای فضای مجازی استفاده می‌کنند.

از طرفی بهترین محبوب‌ترین برنامه از شبکه‌های اجتماعی در ایران نیز اینستاگرام می‌‌باشد. به شما توصیه می‌کنم که به بخش آموزش‌های سایت برترآموز مراجعه کنید. در آن بخش از « آموزش اینستاگرام » به صورت جامع و کاربردی استفاده کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که شناخت شما از این ابزار کاربردی به شما کمک فراوانی خواهد کرد. حتی شما از این راه برای کسب در آمد و معرفی بهتر خود نیز می‌توانید استفاده کنید.

کاهش حجم عکس بدون کاهش کیفیت آنلاین

معرفی برترین سایت‌های تغییر سایز و فرمت تصاویر به صورت آنلاین

ما در این بخش باید تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که به شما سایت‌های تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین را معرفی کنیم. البته این سایت‌های چند ویژگی بسیار مهم دارند که در ادامه بیشتر راجب آن صحبت خواهیم کرد. به عنوان مثال سایت مورد نظر برای تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین دارای روابط کاربری ساده باشد. از طرفی سایت تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین داری سرعت بالایی باشد. با ما تا پایان این بخش همراه باشید، تا نیاز شما به تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین به صورت همیشگی رفع کنیم.

Bulk Resize Photos

قطعا یکی از بهترین سایت‌ها برای تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین، سایت Bulk Resize Photo  می‌باشد. این سایت دارای ویژگی‌های مورد نظر ما و شما می‌باشد. که اگر بخواهیم به مهمترین این موارد اشاره کنیم باید به:

  1. بسیار سریع است
  2. کاملا رایگان است
  3. شما برای استفاده از آن تنها نیاز به یک صفحه کروم دارید
  4. نیاز به پیش ثبت نام و یا ثبت ایمیل ندارید
  5. فرمت‌های بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد
  6. قابلیت کراپ و تغییر سایز به شما ارائه می‌دهد
  7. شما می‌توانید یک قالب و فرمت را برای چند تصویر به صورت گروهی اعمال کنید
  8. رابط کاربری بسیار ساده و جذابی دارد
  9. شما می‌‌توانید تصاویر خود را با خروجی‌های مختلف مانند Zip دریافت کنید
  10. شما می‌توانید برای حفاظت از عکس‌های خود به آن واترمارک اضافه کنید‌
  11. شما می‌توانید از پس زمینه مورد نیاز خود استفاده کنید
  12. این سایت در ایران فیلتر نیست

همانطور که مشاهده کردید، این سایت برای تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین تصاویر یک سایت قابل اعتماد و جذاب است. البته به این نکته توجه داشته باشید که این سایت برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند مانند یک دستیار عالی باشد. برای تصمیم گیری نهایی بهتر است که چند سایت را با یک دیگر مقایسه کنید و یک سایت را به عنوان سایت مرجع انتخاب کنید.

Birme

سایتbrim.net یک سایت مناسب برای تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین می‌باشد. شاید اسم این سایت برای شما اندکی عجیب باشد. اما این سایت مخفف عبارت Bulk Image Resizing Made Easy  می‌باشد. شما در این سایت می‌تواند طول و عرض ارتفاع عکس خود را به سادگی انتخاب کنید. این گزینه برای کسانی که ‌خواهند به برای سایت و مقالات خود از تصاویر استفاده کنند، می‌تواند یک گزینه جذاب باشد.

البته به این نکته توجه داشته باشید که این سایت یک سایت منعطف و به روز است که دائما به دنبال نوآوری می‌باشد. در ادامه به مهمترین ویژگی‌های این سایت اشاره خواهیم داشت. البته به این موضوع توجه داشته باشید که تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین در هر سایتی نباید انجام دهید. چرا که ممکن است با انتخاب یک سایت نامناسب دچار کرک اطلاعاتی شوید. سعی کنید که تنها از بین سایت‌های توصیه شده انتخاب کنید.

  1. رابط کاربری ساده دارد
  2. رایگان است
  3. در ایران فیلتر نیست
  4. نیاز به ثبت نام ندارد
  5. از فرمت‌های خاص و تخصصی پشتیبانی می‌کند
  6. شما می‌توانید نقطه کانونی تصاویر خود را جا به جا کنید
  7. شما می‌توانید تصاویر قبلی خود را بارگیری مجدد کنید
  8. این سایت به دلیل هوش مصنوعی مناسبی که دارد می‌تواند برای شما یک فاصله کانونی که انتخاب کند. البته این انتخاب بر اساس پارامترهای از پیش تعیین شده است. که می‌تواند کیفیت سایت شما را بهبود بخشد.
  9. شما می‌توانید به صورت انبوه نیز تصاویر خود را بارگذاری کنید. شما در این سایت نه تنها می‌توانید تغییرات انبوه ایجاد کنید. بلکه شما می‌توانید در این سایت از تغییر نام انبوه نیز استفاده کنید.
  10. شما می‌توانید واترمارک اختصاصی خود را برای تصاویر خود استفاده کنید.
  11. این سایت یک سایت با سابقه است که می‌تواند نیاز شما به جهت فتوشاپ را پاسخگو باشد.

بهترین ابزارهای آنلاین کاهش حجم عکس

Online Imager Resize

اگر به دنبال یک سایت مطمئن برای تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین به صورت شخصی و پرایوت می‌باشید. این سایت برای شما یک انتخاب قابل اطمینان و با ارزش است. این سایت هیچگونه اطلاعاتی از شما را ذخیره نمی‌کند. در صورتی که شما نیاز داشته باشید که مجددا این سایت استفاده کنید. این سایت از شما می‌خواهد که تمامی تنظیمات خود را مجددا بررسی کنید.

زمانی که شما برای تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین یک عکس از این سایت استفاده می‌کنید، تمامی اطلاعات شما پس از 30 دقیقه پاک خواهد شد.  در این صورت شما از امنیت اطلاعات خود اطمینان کافی خواهید داشت. البته باید به این نکته نیز توجه کرد، که برای  تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین از فایل‌های کوچک و متوسط استفاده کنید. حداکثر سایز قابل استفاده از برای این سایت در حدود 20 مگابایت می‌باشد. از مهمترین ویژگی‌های کاربردی این سایت می‌توان به:

  1. استفاده رایگان
  2. نیاز به ثبت نام ندارد
  3. دارای پشتیبانی از تمامی فرمت‌‌های تصویری
  4. قابلیت کراپ عکس
  5. قابلیت تغییر ارتفاع و عرض تصاویر
  6. پشتیبانی از تمامی سیستم عامل‌های موجود
  7. امکان ایجاد تغییرات گروهی عکس‌ها
  8. امکان چرخش‌ آینه‌ای تصاویر
  9. انجام تمامی فعالیت‌ها به صورت شخصی و پرایوت
  10. رابط کاربری بسیار ساده و قابل درک
  11. این سایت در ایران فیلتر نیست

Redketchup

اگر شما به دنبال یک سایت برای تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین می‌باشید. که در آن به صورت پیشرفته تغییرات خود را انجام دهید. این سایت می‌تواند برای شما یک سایت مناسب  و جذاب باشد. این سایت دارای سرعت بسیار بالایی می‌باشد. از طرفی این سایت با توجه به امکانات پیشرفته‌ای که در اختیار شما قرار می‌دهد. از شما درخواست ثبت نام نیز دارد. اگر شما برای انجام کارهای اولیه بخواهید از این سایت استفاده کنید. از شما ثبت نام و یا اطلاعات خواستی نمی‌خواهد.

اما اگر شما بخواهید که از این سایت به صورت پیشرفته استفاده کنید، نیاز به ثبت نام خواهید داشت. به این موضوع توجه داشته باشید که این سایت رابط کاربردی اندکی پیچیده دارد. اما شما برای استفاده ابتدایی از آن مانند تغییر سایز عکس، برش عکس، تغییر فرمت عکس و… مشکلی نخواهید داشت و به سادگی می‌توانید از آن استفاده کنید. یکی از جذابترین سایت‌ها برای تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین و گرفتن خروجی فشرده سایت رد کچاپ می‌باشد. چرا که این سایت به شما امکان می‌دهد که خروجی‌‌های متفاوتی دریافت کنید.

از مهمترین ویژگی‌های این سایت می‌توان به:

  1. استفاده از این سایت در ایران ممنوع است و بنا به دلایل نامشخصی این سایت فیلتر می‌باشد. از طرفی باید به این موضوع توجه داشته باشیم که اگر شما به یک فیلتر شکن مناسب دسترسی دارید می‌توانید استفاده از این سایت را در اولویت قرار دهید.
  2. شما برای استفاده پیشرفته از این سایت نیاز به ثبت نام دارید.
  3. استفاده از سایت رد کچاپ برای تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین به صورت گروهی  یک گزینه مناسب و جذاب است.
  4. از فرمت‌های پیشرفته پشتیبانی می‌کند.
  5. خروجی زیپ در اختیار شما قرار می‌دهد.
  6. امکانات پیشرفته فتوشاپ را در حالت ارتقاء یافته در اختیار قرار می‌دهد.

RicResize.com

زمانی که شما به دنبال یک سایت برای تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین می‌باشید. قطعا یکی از ویژگی‌هایی که مدنظر شما خواهد بود. توانایی کاهش حجم به صورت دسته بندی شما می‌باشد. فرض کنید که شما برای ارسال 100 عکس از طریق واتساپ بیزینس قصد کاهش حجم آن را دارید. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که ممکن است تمامی سایت‌ها به شما اجازه انجام این تعداد به صورت همزمان را ندهد. در نتیجه پیشنهاد ما به شما برای انجام این کار استفاده از سایت ذکر شده می‌باشد.

به این نکته توجه داشته باشید که این سایت دارای نسخه پیشرفته نیز می‌باشد. البته شما استفاده از نسخه اولیه نیز می‌توانید تا حد زیادی نیاز خود را برطرف سازید. شما برای تغییرات ابتدایی مانند تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین می‌توانید از این نسخه ابتدایی آن استفاده کنید. اما اگر شما قصد دارید که مانند برنامه فتوشاپ تغییرات بسیاری دهید، می‌توانید از نسخه پیشرفته این سایت استفاده کنید. از مهمترین ویژگی‌های این سایت می‌توان به:

  1. این سایت با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد، در ایران فیلتر نیست.
  2. این سایت دارای نسخه رایگان و نسخه پولی می‌باشد.
  3. به نسبت دیگر برنامه‌های معرفی شده رابط کاربردی پیچیده‌تری دارد.
  4. قابلیت انتشار مستقیم در شبکه‌های اجتماعی را دارد. اگر شما برای یک برنامه خاص در نیاز به خروجی دارید، به صورت مستقیم می‌‌توانید از آن استفاده کنید.
  5. شما توانایی چرخش تصاویر در جهات مختلف را خواهید داشت.
  6. قابلیت فشرده سازی خروجی در این سایت قابل دسترسی می‌باشد.
  7. برای راحتی کار شما چند فرمت از پیش تعیین شده دارد، که در این صورت سرعت عمل کار شما افزایش پیدا خواهد کرد.
  8. این برنامه چند زبانه است و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از آن استفاده کنید.

سایت کاهش حجم رایگان و آنلاین

I Love IMG

زمانی که شما به دنبال تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین می‌باشید، قطعا یک خواسته مهم خواهید داشت. خواسته شما این است که تمامی تغییرات شما بدون افت کیفیت باشد. ما در این بخش به شما یک سایت معرفی می‌کنیم، که بواسطه آن می‌توانید تمام تغییرات خود را بدون افت کیفیت به ثبت برسانید. شما در این سایت می‌توانید تصاویر خود را بر اساس تراکم پیکسل تغییر دهید.

شما برای اینکه بتوانید به صورت حرفه‌ای از این برنامه استفاده کنید. می‌توانید زبان آن را به فارسی تغییر دهید، در این صورت مفاهیم این سایت را بهتر درک خواهید کرد. از طرفی به این موضوع توجه داشته باشید که برخی گزینه‌ها ممکن است برای شما به صورت انگلیسی باشد. در این موضوع این است که این گزینه‌های معادل فارسی ندارند.

شما بواسطه گزینه By Pixels  می‌توانید، عرض و ارتفاع عکس خود را بر اساس پیکسل تغییر دهید. در این صورت شما می‌توانید کیفیت عکس خود را همواره بالا نگه دارید. از مهمترین ویژگی‌های این سایت می‌توان به:

  1. رابط کاربری ساده
  2. امکان تغییر گروهی
  3. استفاده از سرویس‌های Google Drive و DropBox به عنوان ورودی
  4. این سایت دارای دو نسخه رایگان و پولی می‌باشد
  5. نسخه پولی آن قیمت بسیار پایین و در حدود 4 دلار دارد
  6. این سایت دارای راهنمای مناسب برای شما می‌باشد
  7. دارای امنیت بسیار بالایی می‌باشد
  8. با توجه به امکاناتی که دارد زمانی شما را بهینه خواهد کرد
  9. این سایت در ایران فیلتر نیست
  10. این سایت اطلاعات شما را پس از مدتی کوتاهی از بین می‌برد
  11. شما با هر سیستم عاملی می‌توانید به این سایت دسترسی داشته باشید
  12. به این نکته توجه داشته باشید که خروجی فشرده این سایت بدون افت کیفیت و با بالاترین امنیت می‌باشد

معرفی ابزارهای آنلاین رایگان تغییر فرمت عکس

 

تغییر سایز عکس به 600*600 برای استفاده در پست اینستاگرام به صورت آنلاین

 قطعا افراد بسیار زیادی حضور هستند که می‌خواهند عکس خود را برای پست اینستاگرام خود تغییر دهند. از طرفی حوصله کار با فتوشاپ و یا برخی از سایت‌های تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین را ندارند و به دنبال یک برنامه بسیار ساده می‌باشند که به همیشه به ان دسترسی داشته باشند. در این بخش ما به شما یک برنامه اندرویدی برای تغییر سایز عکس مربع و همچنین یک سایت جذاب به شما معرفی خواهیم کرد.

Inshot

اگر شما به دنبال یک اپ کاربردی برای موبایل خود می‌باشید؛ که بتوانید به صورت آنلاین و آفلاین تصاویر و فیلم‌های مربوط به پست اینستاگرام خود تغییر سایز دهید. قطعا انتخاب شما باید برنامه اینشات باشد. این برنامه در دو نسخه اندروید و اپل قابل استفاده است. این برنامه مانند یک فتوشاپ بسیار جمع و جور ساده است که نیاز شما را به سایت‌های تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین به صورت کامل تامین خواهد کرد. البته توجه داشته باشید که برای حذف واتر مارک روی فیلم‌های خود ممکن است که نیاز باشد یک ویدیو چند ثانیه‌ای تماشا کنید.

https://online-image-resizer.com/

اگر شما به دنبال یک سایت با کیفیت بسیار بالا و رابط کاربری ساده می‌باشید که عکس‌های خود را بدون افت کیفیت تغییر سایز و تغییر حجم دهید. قطعا این سایت برای شما یک پیشنهاد بسیار عالی خواهد بود. شما به کمک این سایت می‌توانید تمامی تصاویر را به هر فرمتی تغییر سایز به 600*600 بدهید. از طرفی نکته بسیار مهم در این است که شما به کمک این سایت می‌توانید با درصد پیکسل نیز تغییر سایز خود را انجام دهید و همزمان از گزینه حفظ کیفیت نیز استفاده کنید.

تغییر سایز عکس برای آپلود در سایت

اگر شما تجربه تولید محتوا داشته باشید و یا بخواهید برای سایت خود بارگذاری محتوا داشته باشید. قطعا به یک سایت نیاز خواهید داشت که در آن سایز عکس خود را تغییر دهید. این موضوع از دو جهت برای شما اهمیت دارد. اولین موضوع این است که شما به کمک این کار روی سئو تکنیکال سایت خود تاثیر خواهید گذاشت. « در صورتی که در مورد سئو تکنیکال دانش کافی ندارید در بخش مقالات سایت برترآموز می‌توانید نکات بسیار جالبی را آموزش ببینید. » بهتر است که شما را با یک سایت به صورت تخصصی در این حوزه آشنا کنیم.

https://tinypng.com/

افراد زیادی این سایت را به عنوان بهترین سایت برای تغییر سایز عکس برای آپلود در سایت می‌شناسند. علت این موضوع نیز این است که سایت بیشترین کاهش سایز را برای شما رفتم خواهد زد. از طرفی توانایی انجام گروهی تغییر سایز عکس برای آپلود در سایت را نیز دارا می‌باشد. به این نکته توجه داشته باشید که این سایت یک سایت ایرانی است. این موضوع به این دلیل بیان شده است که اگر شما فیلتر شکن روشن داشته باشید به شما اجازه استفاده از خدمات خود را نمی‌دهد. توجه داشته باشید که شما در این سایت حداکثر تا حجم 5 مگابایت برای هر تصویر می‌توانید کاهش حجم داشته باشید.

تغییر سایز عکس برای آپلود در سایت

ربات تغییر سایز عکس

برخی افراد ترجیح می‌دهند برای تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین خود از تلگرام استفاده کنند. ممکن است این افراد به تلگرام دسترسی بهتری داشته باشند و یا به دلایل شخصی بخواهند از این روش به عنوان تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین خود استفاده کنند. و یا از طرفی ممکن است که بخواهید یک ربات تغییر سایز عکس به کانال و یا گروه خود اضافه کنید. مانند کاری که برخی از گروه‌های تولید محتوا برای افزایش رضایت کاربران انجام می‌دهند. توجه داشته باشید که توصیه ما به شما این است که از روش‌های قبلی استفاده کنید. اما اگر به هر دلیلی این روش مدنظر شما است. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

http://telegram.me/EditMeBot

شما برای انجام این کار باید آدرس بالا را در تلگرام خود جستجو کنید. سپس گزینه Start  را بزنید تا این ربات راه اندازی شود. در نهایت سعی کنید که بخش‌های مختلف آن را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را به تلگرام خود اضافه کنید. کار کردن با این ربات بسیار ساده است و از طرفی افت کیفیت بسیار کمی را به شما می‌دهد. از جمله مزایای این ربات این است که به شما امکان استفاده از واتر مارک را نیز می‌دهد.

 

سخن پایانی

شما در این مقاله به صورت اختصاصی با انواع سایت‌های تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین خارجی آشنا شدید. ما به شما سایت‌هایی را معرفی کردیم که استفاده از آن به شدت راحت و ساده است. هدف ما از این کار صرفه جویی در زمان و انرژی شما بوده است. از طرفی شما پیس از مطالعه این مقاله در صورتی که به صورت حرفه‌ای کار ادیت عکس انجام دهید. دیگر نیازی به آموزش فتوشاپ نخواهید داشت.

در صورتی که شما قصد انجام کار پیشرفته و طراحی بنرهای خاص را داشته باشید، قطعا هیچ سایت و برنامه‌ای مانند فتوشاپ به شما کمک نخواهد کرد. به یاد داشته باشید که شما برای استفاده از عکس‌ در فضای مجازی برای بازدهی بهتر؛ بهتر است که آن را به سایز مورد نیاز آن شبکه اجتماعی تغییر دهید. از طرفی به این موضوع توجه داشته باشید به محتوای عکس‌های خود نیز دقت داشته باشید. شما نمی‌توانید تنها با تغییر سایز یک عکس و تغییر فرمت آنلاین آن بازدهی مناسبی را کسب کنید.

اگر شما برای تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین به سایت‌های ایرانی نیاز داشته باشید. در مقاله بعدی به صورت مفصل به این سایت‌ها اشاره خواهیم کرد. البته به این موضوع توجه داشته باشید که استفاده از سایت‌های خارجی بهتر است که برای شما در اولویت باشد. چرا که این سایت‌ها معمولا علاوه بر سادگی، امکانات کاربردی بیشتری را در اختیار شما قرار خواهند داد.  در نهایت به عنوان آخرین نکته برای تغییر سایز و فرمت تصاویر آنلاین سعی کنید این کار را همیشه به یک نسخه کپی از فایل  اصلی انجام دهید. چرا که ممکن است در برخی از سایت‌های به صورت مستقیم روی نسخه اصلی شما تغییرات را انجام دهند.

نویسنده : امیر شادان پور

امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. parsa

    مطلب عالی و مفیدی بود .. ممنون

    1. امیر شادان پور

      سلام پارسای عزیز
      خوشحالم که محتوای ما براتون جذاب بوده.