هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
ایده تولید محتوای سایت گردشگری

آموزش 10 نکته در مورد تولید محتوای سایت گردشگری

دسته بندی : کسب و کار آنلاین
1401/06/28

امروزه با توجه به رشد تکنولوژی معمولا هر کسی که می‌خواهد به یک سفر کوتاه و یا یک سفر بلند مدت برود در مورد جایی که قرار است سفر کند، از یک سایت گردشگری دیدن می‌کند و اطلاعات خود را نیز در این زمینه کامل می‌کند و اگر ملزومات خاصی برای سفر نیاز داشته باشد، آن را تامین می‌کند. به همین دلیل رقابت سایت‌‌ها در حوزه گردشگری به شدت بالا می‌باشد. در نتیجه  به سبب اهمیت این موضوع ما در این مقاله قرار است برای شما 10 نکته در مورد تولید محتوای سایت گردشگری را به صورت ساده و کاربردی بیان کنیم که شما با شخصی سازی آن و استفاده برای سایت خود می‌توانید یک رشد مناسب را تجربه کنید.

این که شما بدانید چه محتوای گردشگری برای مخاطبین شما جذاب است اهمیت دارد به شما کمک خواهد کرد که تصمیم درستی در مورد برنامه ریزی تولید محتوای خود بگیرید و سایت خود را به خوبی رشد دهید. همانطور که در ابتدا نیز گفته شد تولید محتوای سایت گردشگری امری دشوار است، چرا که در حال حاضر انواع آژانس‌های مسافرتی، انواع ‌آژانس‌های فروش بلیط آنلاین و انواع بلاگرها در این حوزه با یک دیگر رقابتی سنگینی دارند. از این رو شما علاوه بر تولید محتوای قوی سایت خود باید روی سئو سایت خود نیز کار کنید. اگر درباره‌ سئو سایت اطلاعاتی کامل و جامعی ندارید به شما توصیه می‌کنم که از آموزش‌ سئو برترآموز استفاده کنید.

10 نکته طلایی تولید محتوای سایت گردشگری

قبل از هر چیز برای تولید محتوای موفق در حوزه گردشگری باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا هدف خود را از سایتی که برای آن قرار است به تولید محتوا بپردازید مشخص کنید. منظور ما این است که اگر قرار است که شما برای یک سایت فروش بلیط آنلاین تولید محتوا کنید یک استراتژی لازم است و اگر قرار است که شما برای سایت مسافربری تولید محتوا کنید یک استراتژی لازم است و اگر شما بلاگر حوزه گردشگری می‌باشید برای شما یک سبک محتوا لازم است. این موضوع را به شما به این دلیل می‌گوییم که شما باید تمام موارد را که در بخش‌های بعدی به شما گفته می‌شود را به صورت شخصی سازی شده و جذاب برنامه ریزی کنید و سپس به تولید محتوا بپردازید.

  1. خود را در جایگاه یک مسافر قرار دهید

زمانی که شما قصد تولید محتوای جذاب برای یک سایت گردشگری را دارید، قطعا به ذهن شما ایده‌های فراوانی خواهید رسید، اما سوال اصلی این است که کدام محتوای گردشگری برای مخاطب شما جذاب‌تر است. شما باید خودتان را در جایگاه یک فرد مسافر قرار دهید و به این فکر کنید که شما در حال حاضر چه چالش‌هایی دارید. شما برای حل تمامی این چالش‌ها می‌توانید به تولید محتوی جذاب برای سایت گردشگری خود بپردازید. فرض کنید که قرار است در مورد آبشار بیشه به تولید محتوا بپردازید، برای رسیدن به آبشار بیشه می‌توان از GPS استفاده کرد، اما معمولا مشکل اساسی در سفر به آبشار بیشه اسکان است. شما درعین حالی که افراد را به سفر به آبشار بیشه تشویق می‌کنید باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا او را از شرایط اسکان و چالش‌های آن با خبر کنید. در این صورت شما یک بازدید کننده وفادار خواهید داشت که شما را به بهترین نحو ممکن به دوستان و نزدیکان خود معرفی خواهد کرد. در نهایت به این موضوع توجه داشته باشید که شما در جایگاه یک مخاطب سایت گردشگری نیاز به محتوایی خواهید داشت که شما را به صورت همه جانبه آماده سفر کند و اطلاعات کاملی در مورد ویژگی‌های مناطق مدنظر شما به شما بدهد. باید سایت گردشگری خود را از دیدگاه مخاطب خود نگاه کنید و نه از دیدگاه مالک آن.

تولید محتوای سایت گردشگری

  1. از عکس‌های واقعی و ادیت نشده استفاده کنید

یکی از نکاتی که برای تولید محتوی سایت گردشگری می‌تواند به شما به صورت ویژه کمک کند. این است که تمام تلاش خود را به کار گیرید تا از عکس‌های واقعی برای محتوا خود استفاده کنید. گاها شما برای تحقیق در مورد مکانی به یک سایت گردشگری مراجعه می‌کنید و در این سایت به شما کلی اطلاعات خواهند داد که بهشت گمشده روی زمین همین مکانی است که شما قصد سفر به آن را دارید و برای شما از عکس‌هایی استفاده می‌کنند که از زوایای خاص گرفته شده است و از طرفی ادیت شده است و به شما یک تصویر فوق العاده جذاب نشان می‌دهند. اما زمانی که شما به آنجا مراجعه می‌کنید، متوجه می‌شوید که این موضوع اشتباه است و این مکان در حال حاضر دچار تغیرات فراوانی شده است. شاید شما در وهله اول فکر کنید که چه محتوای جذابی برای سایت گردشگری خود تولید کرده‌اید، اما شما به مخاطبین خود خیانت کرده‌اید و آن‌ها با تبلیغات منفی علیه شما و کامنت منفی تولید محتوای سایت گردشگری  شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

  1. تولید محتوای سایت گردشگری شما باید کامل یونیک و جذاب باشد

شما برای این که بتوانید برای سایت گردشگری خود یک محتوای جذاب تهیه کنید، باید رقبای خود را کاملا بررسی کنید و سایت‌های مشابه در حوزه کاری خود را نیز آنالیز کنید و در نتیجه تمام تلاش خود را به کار گیرید تا به مخاطبین خود یک محتوای دست اول و غیر تکراری تحویل بدهید. چرا که زمانی که شما محتوای تکرار استفاده کنید. مخاطب شما با خواندن چند خط از محتوای سایت گردشگری شما سایت شما را ترک خواهد کرد و این موضوع به این منزله است که گوگل شما را به عنوان یک سایت مناسب در این حوزه نمی‌شناسد و جایگاه شما را نتایج پایین‌تر تغییر میدهد.

از طرفی حتما به این موضوع توجه داشته باشید که شما برای سایت گردشگری خود باید از عکس‌هایی استفاده کنید که دیگران از آن استفاده نکرده باشند و زمانی که شما عکس‌های منحصر به فرد پیدا کردید، لوگو و نشانی سایت خود را روی آن قرار دهید و سپس در سایت خود نشر دهید، تا در صورتی که کسی از محتوای سایت گردشگری شما استفاده کرد، دیگران را به سایت شما راهنمایی کند. شما با تولید محتوای دست اول و یونیک می‌توانید مخاطبان بسیاری را در این حوزه به خود جذب کنید.

  1. از استراتژی‌های تولید محتوا آگاه شوید

قطعا تولید محتوا نیز مانند هر شغل دیگری نیاز به تخصص و مهارت دارد و این که صرفا شخصی مهارت تایپ کردن داشته باشد، کافی نیست او باید بتواند محتوای سایت گردشگری را به نحوی تولید کند که هم برای مخاطبین جذاب باشد و هم برای ربات‌های گوگل و الگوریتم‌های فعال آن  به سادگی قابل دستیابی باشد. شما برای این که بتوانید اهمیت تولید محتوا برای سایت‌ گردشگری را بهتر درک کنید و از طرفی با استراتژی‌های مختلف آن بهتر و دقیق‌تر آشنا شوید. باید هرم بازاریابی محتوا را درک کنید و بواسطه استراتژی‌‌های کمکی آن برای تولید محتوای خود یک برنامه ریزی مشخص داشته باشید و بدانید که کدام محتوا برای شما مفید است و کدام محتوا برای شما مفید نیست.

به یاد داشته باشید با توجه به رقابت سنگین در حوزه سایت گردشگری، محتوا آن باید به نحوی باشد که مخاطبین را در کنار شما نگه دارد. منظور ما این است که شما باید تولید محتوای سایت گردشگری خود را به نحوی انجام دهید که حتی اگر کاربران شما قصد سفر نیز ندارند به سایت شما سر بزنند تا از محتوای جذاب شما استفاده کنند و از طرفی دیگران را نیز به استفاده از سایت گردشگری شما تشویق کنند. در این صورت شما می‌توانید خود را در تولید محتوای سایت گردشگری خود موفق بدانید.

تولید محتوای گردشگری برای سایت

  1. از تولید محتوای ویدیویی استفاده کنید

یکی از جذاب‌ترین مواردی که می‌توانید برای تولید محتوای سایت گردشگری از ان استفاده کنید، این است که محتوای ویدیویی اختصاصی برای سایت خود استفاده کنید. شما برای این منظور نیازی نیست که به اون منطقه خاص سفر کنید، تنها لازم است که تمام محتوای ویدیویی موجود داخل اینترنت را بررسی کنید و سپس محتوای با کیفیت را جدا کنید و در نهایت با یک برنامه ویرایش و ادیت حرفه‌ای مانند پریمیر شروع به تدوین کنید. این پارامتر که محتوای شما دست اول و جذاب باشد از اهمیت بالایی برخوردار است و شما باید تلاش کنید که محتوایی را انتخاب کنید که سایت‌های مشابه شما کمترین استفاده را از آن داشته باشند. تولید محتوای ویدیویی برای سایت گردشگری آسان‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید اما نکته بسیار مهم این است که در تولید محتوای سایت گردشگری شما از خلاقیت بالایی استفاده شده باشد.

 برای این که بازدهی کار شما بالاتر برود و بواسطه محتوای سایت گردشگری شما افراد بیشتری به سایت شما دسترسی داشته باشند، بهتر است که از یک واتر مارک استفاده کنید و لوگو و مشخصات سایت خود را نیز در آن قرار دهید، در این صورت اگر کسی از محتوای شما استفاده کند، دیگر افراد را به سایت شما هدایت می‌کند. از طرفی این موضع را به یاد داشته باشید که شما باید محتوای خود را به گونه‌ای تولید کنید که مخاطبین شما حس کنند که اگر به این منطقه سفر نکنند یک ضرر بزرگ کرده‌اند. از این رو شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا با جلو‌ه‌های بصری جذاب مخاطبین خود را مجذوب محتوای سایت گردشگری خود کنید. ما در این بخش به شما پیشنهاد می‌دهیم برای تولید محتوای جذاب ویدیویی از برنامه پریمیر استفاده کنید و در صورتی که با این برنامه آشنایی ندارید می‌توانید بواسطه (آموزش پریمیر) در سایت برترآموز به طور کامل روی این برنامه مسلط شوید.

  1. در تولید محتوای سایت گردشگری خود منتقد باشید

خوشبختانه و یا متاسفانه یکی‌ از راه‌هایی که شما بواسطه آن می‌توانید محتوای مخاطب پسند تولید کنید استفاده از محتوای منفی و معترضانه است و شما با این سبک تولید محتوای سایت گردشگری می‌توانید به سادگی افراد را به سمت سایت  گردشگری خود جذب کنید. شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا به نقد محترمانه مکان‌های گردشگری بپردازید. شما در این سبک تولید محتوای سایت گردشگری  به نوعی از روش بازاریابی محتوای زرد استفاده می‌کنید، البته در صورتی این نوع تولید محتوای سایت گردشگری برای مخاطبین شما جذاب است که به صورت بی‌طرفانه و منصفانه انجام شود. شما اگر فقط به نکات مثبت و زیبایی‌های یک محیط گردشگری اشاره کنید، از واقعیت به دور شده‌اید و مخاطب شما نیز این موضوع را درک خواهد کرد.

شما برای اینکه بتوانید محتوای سایت گردشگری خود را به صورت درست به مخاطبین خود منتقل کنید باید تلاش کنید که اول به بیان نکات مثبت و جذابیت‌های اون محیط گردشگری بپردازید و در نهایت نکات منفی آن را به صورت طنز به مخاطب خود منتقل کنید، چرا که شما قصد ندارید او را به صورت کلی از سفر منصرف کنید بلکه شما قصد دارید که توجه او را به صورت غیر مستقیم به سایت خود جذب کنید و او را تبدیل به یکی از مخاطبین وفادار خود کنید. همچنین شما می‌توانید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا نظرات و انتقادات او را به صورت سازماندهی شده به محتوای خود اضافه کنید. در این صورت شما صدای مخاطب خود شنیده‌اید و او نیز سعی می‌کند که صدا شما را به گوش دیگران برساند.

  1. سعی کنید که سایت گردشگری دو زبانه داشته باشید

یکی از  بهترین راه‌هایی که می‌توانید اعتبار سایت گردشگری خود را برای گوگل و همچنین برند شخصی خود افزایش دهید این است که تمام تلاش خود را به کار گیرید تا به بازاریابی محتوای انگلیسی نیز روی بیاورید. شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا با تولید محتوای انگلیسی و جذاب نظر مخاطبین خود را به خود جلب کنید. از طرفی شما در یک حوزه بین المللی مشغول فعالیت می‌باشید. در نتیجه باید تلاش خود را به کار گیرید تا مخاطب خود را در از هر منطقه‌ی جغرافیایی  به سمت خود جذب کنید.

نکات مهم تولید محتوای پیج گردشگری

شما با تولید محتوای گردشگری انگلیسی مخاطبین این حوزه را به سایت خود دعوت می‌کنید. در این مواقع مهم نیست که آن‌ها قصد خرید از خدمات شما را دارند و یا این که صرفا به سایت شما برای تحقیق مراجعه کرده‌اند. مهم این است که با ورود این افراد به سایت شما می‌توانید به درآمد دلاری نیز فکر کنید. چرا که شما به صورت معمولی مشغول تولید محتوای جذاب در حوزه گردشگری می‌باشید. حال شما اگر بتوانید تولید محتوا دوزبانه داشته باشید، کیفیت بالای کار شما و همچنین تجربه شما را نشان می‌دهد و از طرفی گوگل نیز با توجه به ورودی سایت شما ممکن است از خدمات گوگل ادز برای شما استفاده کند و شما را در لیست سایت‌های فعال برای انجام تبلیغات قرار دهد. از طرفی اگر شما زبان انگلیسی مناسبی ندارید می‌توانید آز آموزش زبان انگلیسی آنلاین استفاده کنید و در مدت زمان فراغت خود این مهارت کلیدی را در خود رشد دهید.

  1. انتظار مخاطب خود را بالا ببرید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که شما برای تولید محتوای سایت گردشگری خود باید به آن توجه کنید، این است که تلاش کنید با تولید محتوای خاص و جذاب در این حوزه انتظار مخاطب خود را بالا ببرید و از طرفی باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا با تبلیغات، این سطح از محتوای جذاب را به دیگران منتقل کنید. یکی از بهترین مسیر‌ها برای معرفی محتوای جذاب شما به دیگران این است که از شبکه‌های اجتماعی که در حوزه گردشگری فعال می‌باشند، استفاده کنید و با تولید محتوای جذاب و کاربردی نظرات مخاطبین هدف خود را به خود جذب کنید. به عنوان مثال تا قبل از برنامه فوتبالی 90 چندین برنامه دیگر نیز در حوزه فوتبال و نقد و بررسی مسابقات فوتبالی برقرار بود. اما ایده پردازان و تولید کنندگان برنامه 90 با کیفیت بالای برنامه خود توانستند در مدت زمانی بسیار کوتاهی به بخش بزرگی از بازار حوزه خود دست پیدا کنند. شما نیز می‌توانید برای دسترسی به چنین جایگاهی برنامه ریزی داشته باشید و با تولید محتوای جذاب و کاربردی در حوزه تولید محتوا سایت گردشگری یک تحول بنیادین ایجاد کنید. البته این موضوع را نیز به یاد داشته باشید که این کار نیازمند تجربه و تخصص در حوزه گردشگری می‌باشد که به شما توصیه می‌کنم با الگو برداری از سایت‌های رفرنس و انگلیسی زبان در این حوزه به این هدف دست پیدا کنید.

  1. احساس نیاز ایجاد کنید

شما برای این که بتوانید به تولید محتوای جذاب در سایت گردشگری بپردازید باید بتوانید احساس نیاز مخاطبین خود را دستکاری کنید و کاری کنید که آن‌ها به سایت شما و به سفر کردن احساس نیاز داشته باشند. به عنوان مثال شما می‌توانید به این موضوع اشاره کنید که بواسطه سفر کردن و گردشگری در مکان‌های مختلف تا چه اندازه می‌توانند مشکلات و چالش‌های زندگی خود را بهتر مدیریت کنند و می‌توانند یک ذهن آرام داشته باشند و آرامش را به خوبی تجربه کنند.  از طرفی به این نکته توجه کنید که تولید محتوای سایت گردشگری برای شما یک ابزار کاربردی و مهم است که شما بواسطه آن می‌توانید اهداف خود را برای مخاطبین به صورت واضح و شفاف شرح دهید.

تولید محتوای سایت گردشگری شما باید به نحوی باشد که احساسات افراد را تحریک کند و از طرفی شما باید با برخی از مطالعات روانشناختی سعی کنید که نقاط ضعف و قوت مخاطبین هدف خود را پیدا کنید و از طرفی باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا محتوای خود را بر این اساس برنامه ریزی کنید. محتوای سایت گردشگری شما باید به نحوی باشد که مخاطب شما با آن احساس نزدیکی داشته باشد و به سادگی آن را درک کند. منظور ما از بیان این نکته این است که با پیچیده کردن مطالب مخاطبین خود را از خود دور نسازید.

  1. به شرایط اقتصادی جامعه خود توجه کنید

شما برای اینکه بتوانید تولید محتوای هدفمند برای سایت گردشگری داشته باشید، باید تمام تلاش خود را که کار گیرید تا مخاطبین سایت گردشگری خود را به درستی بشناسید و به شرایط آن‌ها توجه کنید. فرض کنید که شما یک سایت گردشگری دارید که دارای بخش‌های مختلف است و در مورد مناطق داخلی و خارجی به تولید محتوا می‌پردازد. زمانی که شما بررسی می‌کنید و متوجه می‌شوید که شرایط اقتصادی مردم اندکی متفاوت شده است و بیشتر تمایل آن‌ها به تولید محتوای بخش داخلی است. شما باید سعی کنید که تمرکز خود را روی تولید محتوا برای مکان‌های گردشگری داخلی بکر بگذارید و مخاطبین خود را با این سبک تولید محتوا شگفت‌زده کنید. اما متاسفانه برخی از افراد بدون توجه به شرایط اجتماعی و اقتصادی مخاطبین هدف خود سعی می‌کنند با هزینه بیشتر روی تولید محتوای بخش خارجی خود مخاطبین خود را تشویق به سفرهای خارجی کنند. به یاد داشته باشید که شما باید مخاطبین خود را بهتر از خودشان بشناسید و برای مرحله به مرحله از زندگی آن‌ها برنامه داشته باشید.

شما در شرایط سخت اقتصادی باید تلاش خود را به کار گیرید تا بلیط‌های چارتر و تورهای مسافرتی بیشتری به آن‌ها معرفی کنید و در این صورت می‌توانید تولید محتوای سایت گردشگری خود را به صورت هدفمند و بر اساس نیاز آن‌ها برنامه ریزی کنید.

ایده تولید محتوای گردشگری به صورت یونیک و دست اول

زمانی که شما به فکر تولید محتوای سایت گردشگری می‌باشید، باید به این نکته توجه داشته باشید که شما با یک تکنیک می‌توانید نظر مخاطبین خود را به خود منعطف کنید. شما برای اینکار می‌توانید از تکنیک داستان گویی استفاده کنید. اگر شما به بررسی سایت‌های مختلف گردشگری بپردازید، متوجه می‌شوید که شما در حال خواندن یک گزارش می‌باشید. یک گزارش در مورد اینکه برنامه شما در طول سفر چیست؟ اما شما باید کاملا متفاوت ظاهر شوید. شما باید با داستان گویی نظر مخاطب را به خود جلب کنید.

شما به گونه‌ای برای مخاطب فضا سازی داشته باشید که مخاطب برای رفتن به سفر لحظه شماری کند. اگر شما از این تکنیک به درستی استفاده کنید. می‌توانید صرفا با بازنویسی یک محتوای گزارش گونه نظر افراد زیادی را به خود جلب کنید. به این نکته توجه داشته باشید که نباید تکنیک داستان گویی شما اغراق بیش از اندازه داشته باشد. چرا که در این صورت اگر مخاطب شما به سفر برود و آنگونه که شما توصیف کرده بودید نباشد. مخاطب شما از محتوای گردشگری شما و از سایت شما متنفر خواهد شد.

به این نکته توجه داشته باشید که شما باید سعی کنید که محتوای خود را همگام با واقعیت‌ها زیبا نشان دهید. در غیر این صورت شما کار خاصی انجام نداده‌اید. ما قصد داریم از محتوا نویسی به روش داستان گویی توجه مخاطب را به خود جلب کنیم و به مخاطب خود یک محتوای مجزا ارائه کنیم. شما در این صورت می‌توانید به بی نهایت محتوا دسترسی داشته باشید. البته شما باید به این موضوع فکر کنید که چگونه می‌توانید محتوای چند سایت را به صورت موثر با یک دیگر ترکیب کنید. در این صورت شما موفق خواهید بود.

تولید محتوای گردشگری به صورت یونیک

از نظرات دیگران یک محتوای به روز برای سایت گردشگری خود استخراج کنید

 زمانی که قرار است شما برای سایت خود یک محتوای گردشگری متفاوت بنویسید سعی کنید که دیگر سایت‌ها عضو شوید و بررسی کنید که دیگران درباره این مکان تاریخی و یا این مکان تفریحی چه چیزی گفته‌اند و شما باید با قدرت قلم خود از تمام این موارد یک محتوای گردشگری ناب و دست اول بسازید. به این نکته توجه داشته باشید که این محتوا برای خواننده بسیار ارزشمند است. چرا که دیدگاه شخصی یک نفر روی آن تاثیر نگذاشته است. زمانی که شما در حال مطالعه یک سفر نامه می‌باشید، این موضوع به صورت کاملا متضاد قابل احساس است.

به این موضوع فکر کنید که چگونه می‌توانید برای این نوع محتوا یک تبلیغ درست داشته باشید. چرا که در صورتی که دیگران ندانند که شما با چه روش و چه دیدگاهی این محتوا را تهیه کرده‌اید. به صورت کلی محتوای شما برای آن‌ها با دیگر محتوا ها تفاوتی نخواهد داشت. شما می‌توانید حتی در این باره یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کنید. در این صورت می‌توانید دیگران را در زمان نگارش نسبت به این موضوع تشویق کنید. از طرفی اگر نامی نیز از دیگران ببرید. دیگران خود تبدیل به مبلغان رایگان شما خواهند شد. سعی کنید در این باره اندکی فکر کنید. به این موضوع فکر کنید که چگونه می‌توانید نظر دیگران را به خود جلب کنید.

در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که شما باید این تکنیک را تکنیک قبلی ترکیب کنید و از آن یک محتوای سئو شده و دست اول به دست آورید. درست متوجه شدید سئو شده. درست است که محتوای شما به لحاظ معنایی بسیار غنی است. اما شما باید به این نکته توجه داشته باشید که شما محتوای شما نیاز به دیده شدن دارد. از طرفی محتوا نویسی در حوزه گردشگری به شدت سخت و رقابتی  و شما با قدرت سئو می‌توانید یک برتری مهم نسبت به دیگران داشته باشید. همانطور که در ابتداء نیز به این موضوع اشاره شد می‌توانید برای این هدف از آموزش سئو برترآموز استفاده کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که چاشنی خلاقیت باید در محتوا وجود داشته باشد. به این موضوع فکر کنید که چگونه می‌توانید این استراتژی را برای خود شخصی سازی کنید و نظر مخاطبان را به خود جلب کنید.

 

سخن پایانی

ما در این مقاله با شما در مورد انواع استراتژی‌های تولید محتوای سایت گردشگری صحبت کردیم، ما برای شما نکاتی را بیان کردیم که درصورتی برای شما اثر بخش است که سعی کنید با توجه به خلاقیت و نوع فعالیت خود در آن تغیرات ایجاد کنید و به تولید محتوای اثر بخش بپردازید. به یاد داشته باشید که شما برای تولید محتوای سایت گردشگری باید برای مخاطبین خود یک برنامه مسافرتی طراحی کنید.

منظور ما از طراحی یک برنامه مسافرتی این است که شما باید برای مخاطب خود از لحظه آغاز سفر تا لحظه پایان سفر برنامه داشته باشید و از طرفی این موضوع را به یاد داشته باشید که شما می‌توانید با فضای سازی و بررسی امکانات مورد نیاز هر شخص یک برنامه ساده و جامع سفر برای هر شخصی برنامه ریزی کنید.

البته به این موضوع نیز توجه داشته باشید که برخی از افراد عاشق وب‌ گردی و تحقیق در مورد مناطق گردشگری جذاب خارجی می‌باشند. این افراد معمولا به ندرت به سفرهای خارجی اقدام می‌کنند، شما نمی‌توانید این دسته از افراد را با برنامه مسافرتی جذب خود کنید و باید با محتوای تصویری جذاب و همچنین تحریک احساسات مثبت آن‌ها مجذوب سایت گردشگری خود کنید. در نهایت به این موضوع توجه داشته باشید که شما برای این که بتوانید تولید محتوای هدفمند برای سایت گردشگری خود داشته باشید باید ارتباط خود را با مخاطبان خود بیشتر کنید و از آن‌ها بخواهید که آن‌ها شما را در این مسیر راهنمایی کنند.

نویسنده : امیر شادان پور

امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *