هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با اندازه اصلی | تصویری

دسته بندی : اینستاگرام
1399/12/07

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام: همانطور که میدانید اگر بخواهید عکس پروفایل، استوری، آی جی تیوی و یا پستی را از اینستاگرام دانلود کنید نمی توانید این کار را در خود نرم افزار اینستاگرام انجام دهید چرا که این نرم افزار چنین امکانی ندارد اما نرم افزار ها، ربات های تلگرام و وب سایت هایی به این منظور تهیه شده اند که به صورت رایگان امکان دانلود موارد ذکر شده را به کاربران اینستاگرام می دهند. پیشتر در برتر آموز و  آموزش دانلود پست و استوری اینستاگرام را تهیه کرده بودیم؛ بعضی از روش هایی که در آن مقاله معرفی نمودیم قابلیت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را نیز داشتند اما امروز روش هایی برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با اندازه واقعی معرفی خواهم کرد. علاوه بر اینکه روش هایی برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام معرفی خواهم کرد روش هایی برای جلوگیری از دانلود عکس پروفایل نیز معرفی خواهم نمود. شما با دیدن آموزش اینستاگرام میتوانید از این شبکه اجتماعی کسب درآمد هم کنید.

برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام یک مرحله وجود دارد که در اکثر روش ها مشترک است؛ به همین علت پیش از شروع مراحل کپی لینک پروفایل را آموزش می دهم. البته در بعضی از روش ها نیازی به لینک ندارید و دانستن Username پیجی که عکس پروفایل آن را می خواهید کافی است.

برای کپی لینک پروفایل مراحل زیر را طی کنید:
۱. وارد صفحه اینستاگرام شخص مورد نظر شوید.
۲. بالا، سمت راست صفحه روی علامت سه نقطه بزنید.
۳. گزینه ی ششم یعنی copy profile URL را انتخاب کنید.
۴. لینک با موفقیت کپی شده و می توانید آن را جهت دانلود عکس پروفایل استفاده کنید.
نکته ی امنیتی: همانطور که در ادامه خواهید دید در هیچکدام از روش های معرفی شده نیازی نیست که شما پسورد اینستاگرام خود یا شخص مورد نظر را وارد کنید؛ پس اگر سایت، نرم افزار و یا رباتی از شما پسورد خواست هدفش فیشینگ و هک صفحه ی اینستاگرام شماست در نتیجه اصلا از آن روش استفاده نکنید. در بعضی از روش ها ممکن است نیاز باشد که شما اکانت یا اشتراک بخرید و به این منظور مجبور باشید ایمیل، پسورد و یا اطلاعات بانکی خودتان را وارد کنید در این صورت حتما حتما پیش از ورود هر گونه اطلاعات از امن بودن وب سایت یا اپلیکیشن مورد استفاده مطمئن شوید؛ تمامی روش هایی که من معرفی کرده ام رایگان و مطمئن هستند.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام به صورت آنلاین

 بهترین روش برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کامپیوتر و یا هر دستگاه و سیستم‌ عاملی که مد نظر دارید استفاده از سایت هایی است که در ادامه معرفی میکنم‌.
در تمام روش هایی که معرفی کرده ایم اگر گزینه ای برای دانلود پیدا نکردید در صورتی که با استفاده از گوشی در سایت هستید روی عکس چند ثانیه انگشت خود را نگاه دارید و گزینه download image یا save image را بزنید. عکسی که ذخیره می کنید در صورتی که تغیری در حالت پیش فرض دخیره سازی انجام نداده باشید باید در فولدر downloads گوشی ذخیره شود. اگر هم که با استفاده از کامپیوتر در سایت هستید روی عکس راست کلیک کرده و گزینه save image as را انتخاب کنید. محل ذخیره سازی را مشخص نمایید و روی save بزنید.
  • سایت Instadownloader :

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

برای دانلود عکس پروفایل با استفاده از این سایت وارد این لینک شوید و در بخش put Instagram profile URL لینک پروفایل مورد نظرتان را کپی کنید. سپس روی download بزنید تا عکس پروفایل دانلود شود.
  • سایت Ingramer:
  • دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

برای دانلود عکس پروفایل با استفاده از این سایت وارد این لینک شوید و در بخش example: @username یوزرنیم پروفایل مورد نظرتان را تایپ یا کپی کنید. سپس روی search بزنید تا عکس پروفایل را پیدا کند؛ اگر عکسی که پیدا کرد با عکس مورد نظر شما تطابق داشت، روی download بزنید.

  • سایت instadp:دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

با نام instadp اپلیکیشن ها و سایت های مختلفی وجود دارد، ما در اینجا instadp.net را انتخاب کرده ایم. جهت دانلود عکس پروفایل با استفاده از این سایت وارد این لینک شوید و در بخش search by username یوزرنیم پروفایل مورد نظرتان را بدون نوشتن @ تایپ یا کپی کنید. سپس روی پروفایل مورد نظرتان که پیدا کرده است بزنید و روی view dp بزنید. اکنون می توانید عکس پروفایل نمایش داده شده را دانلود کنید.

  • سایت instafollowers:

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

یکی از امکانات متعدد و رایگان وبسایت اینستافالوورز دانلود عکس پروفایل است؛ به این منظور وارد این لینک شوید و در کادری که زیر عبارت instagram username میباشد یوزرنیم پروفایل مورد نظرتان را بدون نوشتن @ تایپ یا کپی کنید. سپس روی check بزنید تا عکس پروفایل را پیدا کند؛ سرعت سایت کمی پایین است به همین دلیل باید مدت زمانی کوتاهی را منتظر بمانید تا پروفایل مورد نظرتان را پیدا کند اگر عکسی که پیدا کرد با عکس مورد نظر شما تطابق داشت، روی download بزنید.

اپلیکیشن های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

برای دانلود عکس پروفایل نرم افزار های مختلفی نیز وجود دارند که من چند مورد از آن ها را امتحان کردم و هر کدام بنا بر دلایل مختلفی کار نکردند. لینک دانلود تنها اپلیکیشنی که من موفق شدم از آن استفاده کنم را برایتان در زیر می گذارم؛ متاسفانه این نرم افزار تنها برای گوشی های اندورید است. بعضی دیگر از این نرم افزار ها ممکن است ویروس داشته باشند، پس حتما هنگام دانلود و استفاده از آن ها دقت کنید.

لینک دانلود Instant Big Profile Dp

ربات های تلگرام برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

یکی از بهترین روش ها برای دانلود عکس پروفایل در اندازه اصلی و با کیفیت خوب استفاده از ربات های تلگرام است. در ادامه یک مورد از این ربات ها و روش کار با آن را معرفی میکنم.

ربات instaprofile_bot:

برای استفاده از این ربات پس از آن که فیلتر شکنتان را روشن کردید وارد این لینک شوید. دستور /start را بفرستید و سپس لینک پروفایل را برای ربات ارسال کنید.

اکنون ربات نام دو کانال را برای شما می فرستد داخل آن دو کانال عضو شوید و پس از عضویت لینک پروفایل را مجددا بفرستید؛ ربات عکس پروفایل را با اندازه واقعی برای شما ارسال می کند. عکس را دانلود کنید و روی سه نقطه ی بالا و گوشه ی عکس بزنید سپس گزینه ی save to gallery را انتخاب نمایید تا عکس در گالری گوشی شما ذخیره شود.

اگر می خواهید از این ربات به صورت رایگان استفاده کنید باید توجه داشته باشید که برای آن که چند عکس پروفایل را دانلود کنید باید میان هر درخواست چند دقیقه صبر کنید و نمی توانید پشت سر هم از این ربات استفاده نمایید.

ربات های دیگری نیز وجود دارند که علاوه بر دانلود عکس پروفایل، موارد دیگر را نیز می توانید با استفاده از آن ها دانلود کنید. لیستی از این ربات ها را در مقاله آموزش دانلود پست و استوری اینستاگرام می توانید ببینید. جهت دانلود عکس پروفایل با استفاده از آن ربات ها باید لینک پروفایل را بجای لینک پست، استوری و یا آی جی تی وی برای ربات ها ارسال کنید.

روش هایی برای جلوگیری از دانلود عکس پروفایل

هرچند روش های متعددی را برای دانلود عکس پروفایل معرفی کردیم اما ممکن است شما هم مانند بسیاری از کاربران دیگر نمی خواهید که عکس پروفایل شما توسط افراد ناشناس دانلود شود. متاسفانه برای جلوگیری از این امر روش تضمینی ای وجود ندارد؛ چون هر روشی که معرفی کنیم، روش دیگری هست که روش قبلی را دور میزند! یکی از روش های ساده که باز هم خیلی اعتمادی به آن نیست این است که پیجتان را پرایوت کنید. در این صورت اکثر وبسایت ها، ربات ها و اپلیکیشن ها اجازه دانلود عکس پروفایل های پرایوت را ندارند اما با این حال روش هایی برای دانلود عکس پروفایل صفحات پرایوت نیز وجود دارد! برای جلوگیری از کپی شدن و یا دزدیده شدن پست ها و یا عکس پروفایلتان یکی دیگر از ساده ترین راه ها این است که روی عکس ها خود آیدی یا لوگو بزنید. در این روش هم باید جای ایدی و لوگو رو به نوعی انتخاب کنید که تنها یک ادیتور حرفه ای قادر به حذف کردن آن باشد.

نویسنده : لیلا نیکان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. صبا

    من از سایت – استفاده می کنم و خیلی راضیم و سریعه و محیط خوشگل تری داره.

  2. امیر علی

    مرسی مفید بود

  3. علیرضا

    مرسی از سایت خوبتون