هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
راز های افزایش فروی برای سایت نو پا

راز افزایش فروش برای سایت های نو پا در سال 1402

دسته بندی : کسب و کار آنلاین
1402/01/05

با مطالعه این مقاله می‌توانید به صورت جامع و کامل در مورد مهمترین اسرار فروش اینترنتی اطلاعات جدیدی کسب کنید.
در این مقاله به صورت کاملا تخصصی در مورد راز افزایش فروش برای سایت های نو پا آموزش داده شده است.

سلام بر دنبال کنندگان سایت برترآموز، 😍👋🏻 ما اومدیم با یک مقاله خاص و ویژه در مورد راز افزایش فروش سایت های نو پا. معمولا سایت‌های فروشگاهی و یا خدماتی زمانی که راه اندازی می‌شوند، سرعت بسیار پایینی در ارائه خدمات خود دارند. از طرفی مشتریان کم این سایت‌ها معمولا آزار دهنده می‌باشند و باعث می‌شود که نتوانند به خوبی روی توسعه کسب و کار خود سرمایه گذاری کنند. از طرفی باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که رقابت دیجیتال نیز قوانین متفاوتی پیدا کرده است.

با این تفاسیر در این مقاله قصد داریم که به صورت کامل و جامع به شما نکاتی را آموزش دهیم که می‌تواند فروش شما را بیش از دو تا پنج برابر کند. بر خلاف چیزی که در حوزه وب انگلیسی حکم فرما می‌باشد و افراد معمولا در ابتداء فروش بالایی دارند. یکی از دلایل این موضوع این است که آن‌ها ساختار سایت خود را به نحوی برنامه ریزی می‌‎کنند که بالاترین دستاوردهای موجود را داشته باشند. از طرفی به این نکته توجه داشته باشید که ساختار اصولی سایت شما کمک به سئو بهتر « سئو = دیده شدن بهتر توسط مخاطبین »سایت شما می‌کند.

زمانی که مشتریان شما از حضور شما آگاه نمی‌باشند، چگونه انتظار دارید که بالاترین استقبال از شما را ثبت کنند. برای این هدف لازم است که روی راز فروش برای سایت‌ های نو پا تمرکز ویژه داشته باشیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با مهمترین نکاتی آشنا کنیم که می‌تواند فروش سایت شما را متحول کند.

راه های افزایش فروش فروشگاه نو پا

در این بخش قرار است که به شما چند استراتژی کلی آموزش دهیم که می‌تواند راز فروش برای سایت های نو پا باشد. اما نکته بسیار مهم این است که شما باید با توجه به صنعتی که در آن کار می‌کنید و از طرفی با توجه به رقبای خود استراتژی فروش خود را بهبود بخشید. ممکن است که در کسب و کار شما فروش تلفنی عالی باشد، بنابراین باید تمرکز خود را نیروی فروش حرفه‌ای قرار دهید. از طرف مقابل ممکن است که ارتباط برقرار کردن با مخاطب سخت باشد و شما باید در همان وهله اول در سایت خدمات خود را به فروش برسانید. در این صورت باید روی طراحی سایت و طراحی کال تو اکشن مناسب تمرکز ویژه داشته باشید.

سئو راز افزایش فروش برای سایت های نو پا

اگر بخواهیم یکی از مهمترین راز های افزایش فروش را به شما آموزش دهیم باید به سئو اشاره داشته باشیم. سئو همان تکه پازل گمشده در مسیر فروش آنلاین است که می‌تواند بازدهی شما را به صورت قابل توجه افزایش دهد. از طرفی به این نکته توجه داشته باشید که فروش اینترنتی معمولا نیاز به دیده شدن دارد. یکی از راهکارهایی که برای سایت، شبکه‌های اجتماعی و … می‌توانید از آن استفاده کنید، سئو می‌باشد. فکر نکنید که سئو ویژه سایت می‌باشد. اگر شما یک پیج اینستاگرام دارید، می‌توانید با سئو مناسب آن به افزایش فروش ویژه دست پیدا کنید.

از طرفی به این نکته توجه داشته باشید که آموزش سئو شما باید از منابعی باشد که اولا به روز باشد، دوما برای پشت تدریس‌ های آن سابقه عملی وجود داشته باشد. به عنوان مثال بر چسب زدن یکی از مباحثی است که استفاده از آن امروزه نیاز به تخصص بسیار بالا دارد و از طرفی چون برخی از اصول آن مربوط به سئو کلاه سیاه است، حذف آن بسیار بهتر می‌باشد. اما متاسفانه برخی از آموزش‌های سئو بی کیفیت به شما توصیه می‌کند که برای افزایش ورودی سایت خود از بر چسب های بسیار زیاد استفاده کنید. در صورتی این موضوع می‌توانید نرخ پرش و نرخ اسپم اسکور سایت شما را افزایش دهد.

با توجه به تمامی نکاتی که خدمت شما عرض شد، مهم است که از چه کسی و با چه سطحی آموزش سئو را دریافت کنید. نکته بعدی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که سئو یک دانش به شدت به روز است. اگر به دنبال راز افزایش فروش سایت های نو پا می‌باشید و سئو را یکی از این رازها می‌دانید، باید بگوییم که سئو در صورتی برای شما اهمیت دارد که بتوانید استراتژی‌های آن را به روز نگه دارید. در جنگ تکنولوژی سرعت تغییرات همیشه حرف اول را می‌زند.

سئو راز افزایش فروش برای سایت های نو پا

باید مخاطبین خود را به خوبی رصد کنید و به آن ها نزدیک شوید

در سال 2023 راز افزایش فروش سایت های نو پا، نزدیکی به مشتریان می‌باشد. به این نکته توجه داشته باشید که مهمترین و اصلی‌ترین جزء فروش مخاطبان وفادار می‌باشد. مخاطبان وفادار موجب گسترش برند شما می‌شوند. مشتریان وفادار موجب افزایش فروش شما در شرایط سخت اقتصادی می‌شوند. برای دسترسی به این هدف باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا به مشتریان خود نزدیک شوید. شما از هر مسیری که می‌توانید باید استفاده کنید تا به شناخت درست از مشتریان خود برسید. معمولا در کسب و کارهای بزرگ پرسونای مشتری یک جزء اصلی می‌باشد.

اگر شما نیز به دنبال راز افزایش فروش برای سایت های نو پا می‌باشید، باید سعی کنید که مشتریان خود را از جهات مختلف بررسی کنید و در مورد او تحقیق کنید. نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که مشتریان ناراضی خود را دنبال کنید، که چرا از خدمات شما ناراضی می‌باشند. به عنوان مثال در مراحل اولیه سایت شما یک مشتری به شما مراجعه میکند و از شما خریدی انجام می‌دهد، اما ناراضی است و قصد عودت وجه را دارد. شما به جای این که در مقابل این مشتری گارد داشته باشید، باید سعی کنید که علت این اتفاق را بررسی کنید.

نکته بعدی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید، این است که مشتریان ناراضی برای شما بزرگتری سرنخ برای رسیدن به راز افزایش فروش رای سایت های نو پا می‌باشد. معمولا در کسب و کارهای بزرگ زمانی که یک مشتری ناراضی است، در چند مرحله پی گیری می‌شود، شما نیز باید از تکنیک استفاده کنید. نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که پرسونای مشتری بر اساس یک جامعه از مشتریان تعریف می‌شود. در نتیجه شما باید از نظر سنجی‌های مختلف نیز استفاده کنید، تا نظرات آن‌ها را نیز برای یک طراحی مسیر خرید ایده آل استفاده کنید.

روی برندینگ خود در فروم های بزرگ کار کنید

امروزه سایت‌های بزرگی می‌باشند که مرجع تبادل نظر در مورد کالا و خدمات می‌باشند. به عنوان مثال سایت دیجی کالا یکی از سایت‌هایی است که افراد زیادی به آن مراجعه می‌کنند تا نظرات دیگران در مورد یک کالا را بخوانند. از دیگر سایت‌های این حوزه می‌توان به نی نی سایت اشاره کرد. یک سایت بسیار حرفه‌ای که شما می‌توانید در آن در مورد موارد مختلف بحث و گفت و گو کنید. به عنوان مثال شما یک سایت فروش لوازم آرایشی دارید. شما می‌توانید نام سایت و برند سایت خود را در تاپیک‌های مختلف این سایت عنوان کنید. راز افزایش فروش سایت های نو پا قرار نیست که همیشه نکته گران قیمتی باشد. در برخی مواقع صبر و پشتکار شما در ادامه دادن استراتژی است که منجر به فروش می‌شود.

به عنوان مثال یکی از تاپیک‌ هایی که همیشه در بخش گفت و گوی سایت‌های بزرگ مطرح است. چگونگی آموزش زبان انگلیسی است، شما می‌توانید در این بخش نکاتی را بیان کنید که متعلق به مقالات سایت شما می‌باشد. به عنوان مثال می‌توانید بگویید که مقاله ایکس در سایت فلان کلی تکنیک در مورد آموزش زبان انگلیسی بیان کرده است که شما می‌توانید از آن استفاده کنید. البته این موضوع چند تکنیک جانبی نیز دارد که در بخش‌های بعد به صورت کامل و جامع به آن اشاره خواهیم کرد.

نکته بعدی که می‌توانید از آن استفاده کنید، بخش کامنت‌های اینستاگرام، پیج های رقیب و یا پیج های مکمل شما می‌باشد. به عنوان مثال شما تولید کننده یک مدل محلول شیشه شور می‌باشید. می‌توانید از سایت‌های دیتیلینگ برای برندینگ سایت خود استفاده کنید. البته در آموزش اینستاگرام برترآموز تمامی این نکات به صورت جامع و کامل مورد بررسی قرار گرفته است. هدف از این استراتژی این است که اسم برند شما برای مشتری آشنا باشد و نظر او را به خود جلب کند.

متن تبلیغ فروشگاه اینترنتی خود را به نحوی مرموز بنویسید

راز افزایش فروش برای سایت های نو پا این است که نظر مردم را به صورت مرموزی به خود جلب کنند. باید از تکنیک‌های استفاده کنند که مخاطب به محض دیدن آن از خود سوال کند که خدمات و محصولات این سایت چه چیزی است. دقت کنید که قرار نیست برای افزایش فروش خود از روانشناسی زرد استفاده کنیم. بلکه قرار است برندینگ سایت خود را به نحوی انجام دهیم که مخاطب به سمت آن جذب شود. این وظیفه ما به عنوان یک طراح سایت می‌باشد. شما باید ایده پردازی متن تبلیغ فروشگاه اینترنتی خود را به نحوی انجام دهید که برای همه جذاب باشد. حتی رقیب شما نیز پس از مشاهده آن ترغیب به انجام یک واکنش روی آن باشد. در این صورت می‌توان گفت که شما به اهداف خود دست پیدا کرده‌اید.

البته به این موضوع توجه داشته باشید که هیچ وقت دروغ شاخ دارد نمی‌تواند مخاطبین فراوانی را به صفحه شما جذب کند. به عنوان مثال زمانی که سایت شما در حوزه آموزش فتوشاپ فعالیت می‌کند. اگر متن تبلیغاتی شما آموزش فتوشاپ در یک روز به صورت رایگان باشد، کاملا طبیعی است که مخاطب شما به سادگی از کنار آن عبور کند. اما اگر متن تبلیغاتی شما، آموزش فتوشاپ با تکنیک‌هایی برای یادگیری سریع باشد، در این صورت ممکن است که افراد بیشتری به سایت شما علاقه مند شود. شما برای راز افزایش فروش برای سایت های نو پا باید از خلاقیت خود استفاده کنید.

نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که شخصی سازی متن تبلیغاتی فروشگاه اینترنتی رقبا حوزه کاری شما قطعا نمی‌تواند برای شما کارساز باشد. از طرفی باید به این موضوع توجه داشته باشید که شما نمی‌توانید از نکاتی برای سایت خود استفاده کنید که غیر واقعی « محال » می‌باشد. سعی کنید که همیشه اصل خدمت و یا محصول خود را در متن تبلیغاتی خود جای دهید. البته این کار شما باید به صورت غیر مستقیم باشد. در غیر این صورت ممکن است که شما به نتایج مورد نظر خود دست پیدا نکنید.

متن تبلیغ فروشگاه اینترنتی خود را به نحوی مرموز بنویسید

راز افزایش فروش سایت های نو پا استفاده از تجربیات فروش اینترنتی دیگران می‌باشد

یکی از مهمترین نکاتی که شما می‌توانید برای افزایش فروش اینترنتی خود از آن استفاده کنید، این است که سعی کنید تجربیات فروش آنلاین دیگران را بررسی کنید. در برخی مواقع ممکن است که برای آن هزینه پرداخت کنید، در برخی مواقع نیز ممکن است که به صورت رایگان به آن دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال اگر شما در حوزه آموزش وردپرس فعالیت می‌کنید. یکی جستجوی ساده در یوتیوب داشته باشید، می‌توانید از تجربیات فروش آنلاین وبمستران بسیار زیادی استفاده کنید.

اما نکته قابل توجه و مهم این است که تجربیات فروش دیگران نباید به صورت عینا تکرار شود، بلکه باید یک شخصی سازی حداقلی داشته باشید. به عنوان مثال اگر رقیب شما از کمپین فروش تلگرامی یک نتیجه بسیار عالی به دست آورد. شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید که علاوه بر استفاده از تلگرام بهتر است که از بازاریابی چند کاناله نیز برای کسب و کار خود استفاده کنید. شما باید تجربیات دیگران را استفاده کنید و سعی کنید که آن را بهینه سازی کنید. قطعا تجربیات آن ها سرتاسر سود نبوده است و در برخی مواقع برای آن‌ها هزینه‌های جانبی نیز به همراه داشته است.

با توجه به این موضوع شما باید سعی کنید که فروش اینترنتی خود را به نحوی سازماندهی کنید، کمترین هزینه غیر قابل پیش بینی را برای فروشگاه اینرنتی شما در پی داشته باشد. اما برخی هزینه‌ها مانند تبلیغات در کانال‌های تبلیغاتی معتبر را نباید حذف کنید. بلکه باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا با مدیریت هزینه‌های خود به درستی پلن تبلیغاتی خود را تعریف کنید. نکته بعدی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید، این است که تبلیغات شما باید داری هدف و نقطه خروج باشد. در صورتی که چه مدت از تبلیغات شما گذشت و تارگت شما محقق نشد، شما باید از آن خارج شوید.

استفاده از تکنیک‌های روان شناسی راز افزایش فروش برای سایت های نو پا

 یکی از مهمترین بخش‌هایی که سایت‌های نو پا به آن توجه کافی ندارند، روانشناسی فروش است. در اکثر مواقع سایت‌های نو پا ورودی خوبی دارند و مشکل آن‌ها تبدیل کردن آن‌ها به مشتریان حقیقی می‌باشد. با توجه به این موضوع شما باید سعی کنید که روی روانشناسی فروش یک تمرکز ویژه داشته باشید. اگر قرار است که فروش شما به صورت بازه ای افزایش پیدا کند، باید به همان میزان نیز استفاده شما از تکنیک‌های روانشناسی افزایش پیدا کند. به عنوان مثال از مهمترین استراتژی‌ها در روانشناسی فروش این است که، افراد را احساسی کنید. چرا که احساس افراد در زمان خرید بسیار بیشتر از عقل آن‌ها فعال است.

این موضوع ارتباطی به نحوه تربیت و یا نوع نژاد افراد ندارد. به نوعی می‌توان گفت که اقتصاد رفتاری نیز بر اساس همین استراتژی نهاده شده است. حال شما باید تمام تمرکز خود روری این موضوع قرار دهید که چگونه می‌توانید با احساسات افراد به آن‌ها خدمات خود را معرفی کنید. به عنوان مثال یکی از بهترین راه‌ها برای این کار این است که یک فضا سازی جذاب و عالی برای آن‌ها داشته باشید. در این صورت افراد می‌توانند لذت استفاده از این محصول و یا خدمات را بهتر درک کنند.

از دیگر تکنیک‌های روانشناسی فروش که می‌توانید از آن استفاده کنید، قانون دست راست می‌باشد. اکثر افراد معمولا راست دست می‌باشند. به همین دلیل است که به سمت راست همیشه توجه بیشتری دارند. شما باید دکمه خرید را به همراه یک گیف در سمت راست قرار دهید. قیمت و دیگر مشخصات را در سمت چپ قرار دهید. شما باید به نحوی نقاط قوت محصولات خود را در سمت راست قرار دهید که فرد به آن به خوبی جذب شود. در این صورت می‌توانید راز افزایش فروش برای سایت های نو پا را آموخته‌اید، البته یکی از این رموز موجود را!

مشتریانی که خرید نیمه کاره را دارند پیگیری کنید

یکی از مشکلاتی که افراد به صورت جدی با آن مشغول می‌باشند، مشتریانی هستند که سبد خرید خود را به صورت نیمه کار رها می‌کنند. این مشتریان معمولا به دلایل نقص فنی، افراد حواس پرتی خارجی، مشکلات مالی و … خرید خود را لغو می‌کنند. وظیفه شما به عنوان یک فروشگاه اینترنتی معتبر این است که از مشتریان خود پیگیری کنید. دلیل لغو خرید آن ها چه چیزی بوده است. آیا نقص  فنی موجب شده است که آن‌ها خرید خود را رها کنند. و آیا قیمت محصول و یا توضیحات محصول کامل نبوده است. آیا از سمت بانک صادر کننده کارت مشکلی داشتند و …. .

بر اساس تحقیقات تیم تحقیقاتی برترآموز، با پیگیری مشتریانی که سبد خرید خود را نیمه کار رها می‌کنند، بیش از 40 درصد آن‌ها خرید خود را تکمیل می‌کنند. این موضوع یک گزینه بسیار عالی برای افزایش فروش شما می‌باشد. راز افزایش فروش برای سایت ها نو پا این است که به جزئیات توجه داشته باشید. به هر میزان که توجه شما به جزئیات بیشتر باشد، این موضوع به این معنی است که شما می‌توانید بازدهی بسیار بالاتری را به دست آورید. افزایش فروش برای سایت های نو پا کار سختی نیست. چرا که سایت آن‌ها نیز پیچیدگی‌های بسیار زیادی ندارد.

از طرفی به این موضوع توجه داشته باشید که شما باید به دنبال کسب اطلاعات از آن‌ها باشید. در این صورت وقتی که یک کمپین فروش داشته باشید و یا قرار باشد که جشنوار تخفیفان برگذار کنید. می‌توانید از آن‌ها تا میزان بسیار زیادی استفاده کنید. در نهایت به این موضوع توجه داشته باشید که شما نباید مخاطب خود را برای دریافت اطلاعات تحت فشار قرار دهید. شما باید به دنبال کسب اطلاعات از مشتریانی باشید که در مسیر فروش شما قرار گرفته‌اند. در غیر این صورت این کار شما ارزش بالایی ندارد و موجب فراری دادن مشتری می‌شود.

مشتریانی که خرید نیمه کار دارند پیگیری کنید

مراحل فروش خود را تحلیل کنید

یکی از مهمترین رازهای فروش برای سایت‌های نو پا این است که سعی کنند، فروش خود را بررسی کنند. این بررسی فروش باید شامل تمامی مراحل مختلف آن باشد، به عنوان مثال باید بررسی کنند که چگونه می‌توان در سریعترین زمان ممکن مشتری را به خرید برسانند. آیا مراحل قابل حذف در مسیر فروش مخاطب قرار دارد و یا خیر. نکته بعدی که باید بررسی کنند، نتایج فروش آن‌ها به صورت هفتگی و ماهیانه می‌باشند. اگر در هفته گذشته 5 خرید داشتند و این هفته هیچ خریدی ثبت نکرده‌اند باید به دنبال پاسخ آن باشند.

دقت کنید که در هر شرایط اقتصادی و اجتماعی مشتری برای محصولات وجود دارد. شاید اندکی شرایط سخت باشد و میزان فروش شما کم باشد. اما این موضوع باید یک شیب نرمال داشته باشد. در غیر این صورت نمی‌تواند به نتایج مورد نظر اطمینان کافی داشت. در نهایت به این موضوع توجه داشته باشید که فروش شما بخش پویایی کسب و کار شما می‌باشد. شما باید تک تک عوامل تاثیر گذار روی آن را بررسی کنید. از طرفی باید به این موضوع توجه داشت باشید که فروش سایت شما موضوعی نیست که بتوان آن را با دیگر سایت‌های مقایسه کرد. هر سایت شرایط و ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد و باید به صورت انحصاری بررسی شود.

فروش انلاین چه چیزی سود بیشتری دارد

تا این قسمت از مقاله به صورت ویژه در مورد فروش آنلاین و افزایش فروش صحبت کردیم. حال فرض کنید که شما چندین محصول دارید و از طرفی به دنبال افزایش فروش سایت نوپا خود نیز می‌باشید. در این صورت فروش انلاین چه چیزی سود بیشتری دارد؟ معمولا افراد کم تجربه به دنبال بررسی حاشیه سود خود می‌باشند. آن ها بررسی می‌کنند که اگر محصول ایکس را بفروشند برای آن ها 15 درصد سود دارد. اما محصول دیگری برای آن ها در حدود 20  درصد سود دارد. این نوع تصمیم گیری استراتژی کاملا اشتباهی خواهد بود و چندین چند دلیل نیز دارد. اولین و مهمترین دلیل آن بر این است که فروش یک سایت زمانی می‌تواند برای آن ها افزایشی باشد که مخاطب به آن نیاز داشته باشد.

حال شرایط اندکی فرق کرد، شما باید با توجه به نیاز مخاطب و همچنین بازار سنجی در حوزه کاری خود به دنبال محصولات مورد نظر خود بگردید. در غیر این صورت ممکن است که نتیجه جذابی پیدا به دست نیاورید. زمانی که ما در فروش ویژه یک سایت صحبت می‌کنیم، باید محصولاتی را برای آن انتخاب کنیم که بیشتری بازدهی را در یک مدت زمان کوتاه نصیب ما کند. در این صورت می‌توانیم با استفاده از سود به دست آمده مجدد روی همین موضوع سرمایه گذاری کنیم و به نتایج بسیار جذاب برسیم. حال اگر شما محصولات ترند حوزه خود را ندارید و محصولات شما همگی در یک بازه نزدیک به هم قرار دارند، بهترین کار بر این است که سایت خود را مجدد ارزیابی کنید.

آیا امکان یک محصول با گردش بالا را دارید و یا خیر. منظور ما از این سوال این است که می‌توانید یکی از محصولات پرفروش حوزه کاری خود را تهیه کنید و آن را با سود ناچیز به فروش برسانید. در این صورت با استفاده از استراتژی‌های آپ سلینگ و کراس سلینگ می‌توانید محصولات سایت خود را به فروش برسانید. در این صورت نیاز به هیچ رازی برای افزایش فروش سایت خود نخواهید داشت. چرا که برنامه ریزی شما به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

از شبکه‌های مجازی برای افزایش فروش سایت خود استفاده نمایید

اگر بخواهیم راز افزایش فروش برای سایت نو پا بگوییم، قطعا استفاده مکمل از شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. برخی از افراد به صورت تک بعدی تمام تمرکز خود را روی شبکه‌های اجتماعی  قرار می‌دهند و یا تمام تمرکز روی یک سایت فروشگاهی می‌گذارند. اما این تفکرات اشتباه خواهد بود. چرا فروش شبکه‌های مجازی به صورت کوتاه مدت می‌باشد و برای افزایش آن نیاز به سرمایه گذاری بسیار زیاد است. اما فروش در سایت به صورت بلند مدت است و برای افزایش آن نیاز به خلاقیت و سرمایه گذاری به نسبت معقول می‌باشد. شما باید برای تولید محتوای شبکه‌های مجازی و همچنین سایت خود یک برنامه ریزی کاملا مکمل انجام دهید.

در این صورت می‌توانید به یک بازدهی بسیار ویژه دست پیدا کنید و فروش سایت خود را افزایش دهید. تا به این قسمت از مقاله در مورد تولید محتوا و همچنین استراتژی‌های تبلیغات نکات بسیار زیادی را مطرح کردیم. حال شما باید به این نکته توجه نمایید که چگونه می‌توانید تمامی اقدامات خود را در این دو حوزه به صورت مشترک انجام دهید. در صورت انجام صحیح این استراتژی به سادگی می‌توانید رشد سایت خود را به صورت چند مرحله‌ای بهبود بخشید و به یک نتیجه بسیار جذاب دست پیدا کنید.  از طرفی شما به عنوان یک فرد حرفه‌ای برای سئو سایت و همچنین تبلیغات بعدی خود نیز باید بر اساس بازخورد شبکه‌های مجازی خود برنامه ریزی کنید.

نکته

 دقت کنید داشتن سوشال سیگنال قوی برای افزایش فروش سایت نو پا بسیار مهم می‌باشد. به همین دلیل است که بررسی بازخورد سایت با بررسی بازخورد شبکه‌های اجتماعی باید به صورت کاملا مجزا انجام شود تا به یک نتیجه ایده‌آل دست پیدا کنید. در غیر این صورت نمی‌توانید نتیجه مورد نظر خود را آنچنان که باید و شاید برنامه ریزی کنید. در نهایت به یاد داشته باشید که راز افزایش فروش سایت‌ نو پا داشتن یک دید چند وجهی به موضوع فروش می‌باشد. اگر بخواهید فروش سایت خود را با فروش مغازه و یا شبکه‌های اجتماعی مقایسه کنید، کاملا اشتباه خواهد بود. به همین دلیل است که شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا به یک استراتژی مناسب با توجه ظرفیت هریک دست پیدا کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به صورت کامل و جامع در مورد راز افزایش فروش برای سایت های نو پا با شما صحبت کردیم. اگر شما در کسب و کار خود به یک استراتژی خاص برای افزایش فروش دست پیدا کردید، در بخش کامنت‌ها با دیگر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید. از طرفی به این موضوع توجه داشته باشید که مهمترین رکن برای افزایش فروش این است که اولا آن را شخصی سازی کنید و دوما از نیروی فروش قوی برای ارائه خدمات خود استفاده کنید. به هر میزان که شما برای نیروی فروش خود کمتر هزینه کنید، از طرف مقابل میزان درآمد شما از کسب و کار شما نیز کاهش پیدا می‌کند. منظور ما از هزینه کردن گاهی آموزش تخصصی پرسنل فروش می‌باشد. و یا در برخی مواقع ممکن است که روی پوشش آن‌ها کار کنید.

نویسنده : امیر شادان پور

امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *