هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
سایت‌های که در می‌توان رپورتاژ آگهی رایگان منتشر کرد

سایت‌هایی که می‌توان درآن رپورتاژ آگهی رایگان منتشر کرد؟

دسته بندی : سئو
1401/08/05

ما در این مقاله به صورت مفصل در مورد سایت‌های رپورتاژ آگهی

رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند و انتخاب یک سایت مناسب با شما صحبت خواهیم کرد.

زمانی که صحبت از دیجیتال مارکتینگ می‌شود، معمولا اولین موضوعی که در مورد آن صحبت می‌شود؛ داشتن یک سایت بسیار قوی است در وهله بعدی موضوعی که اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند. داشتن سئو قوی برای سایت است، شما برای اینکه بتوانید به یک سئوی قوی دست پیدا کنید. نیازمند رپورتاژ آگهی برای سایت خود خواهید بود. معمولا سایت‌های نوپا در ابتداء به دنبال رپورتاژ آگهی رایگان می‌باشند. شاید فکر کنید که این کار درست است. اما بهتر است که برای پیدا کردن پاسخ تا پایان این بخش با ما همراه باشید.

اگر بخواهیم مهمترین اصول یک سایت را با شما بررسی کنیم، قطعا باید به سئوی آن اشاره کنیم و هسته اصلی سئو یک سایت معمولا لینک سازی خارجی آن است. از این رو شما باید بتوانید این کار را به درستی و به بهترین شکل ممکن انجام دهید. شما برای اینکه بتوانید از رپورتاژ آگهی رایگان خود نتیجه بگیرید باید به اصول رپورتاژ نویسی به درستی آگاه باشید. از این رو به شما پیشنهاد می‌کنم که به بخش محصولات سایت برترآموز مراجعه کنید. در آن بخش از « آموزش رپورتاژ آگهی » به صورت جامع و کامل استفاده کنید.

به یاد داشته باشید شما برای اینکه بتوانید یک نتیجه خوب از لینک سازی خود بگیرید باید به جزئیات کار خود بسیار اهمیت بدهید. از این رو شما بهتر است که به بررسی بهترین سایت‌های رپورتاژ اگهی بپردازید. زمانی که شما چند مقاله رپورتاژی را بررسی می‌کنید به نوعی با دیدگاه حاکم اندکی آشنا می‌شوید و می‌توانید مقاله خود را به خوبی سازماندهی کنید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

اگر بخواهیم به صورت بسیار ساده در مورد رپورتاژ آگهی با شما صحبت کنیم. باید بگوییم که رپورتاژ آگهی به نوعی استفاده از اعتبار دیگر سایت‌ها می‌باشد. زمانی که یک سایت معتبر از نظر گوگل در مورد شما صحبت می‌کند. این موضوع برای گوگل بسیار اهمیت دارد و به نوعی می‌توان گفت که رتبه شما را بهبود می‌بخشد. از طرفی زمانی که شما در یک سایت معتبر اقدام رپورتاژ آگهی رایگان می‌کنید، کاربران آن سایت را به سمت سایت خود جذب می‌کنید.

در این صورت شما اعتبار شما به صورت مضاعف نزد گوگل افزایش پیدا می‌کند. از طرفی شما باید به این نکته توجه داشته باشید که راز تبلیغات نوین در ارتباطات است. و رپورتاژ آگهی رایگان نیز یک راه بسیار عالی برای ساختن ارتباطات اولیه است. از این رو شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا به این موضوع به چشم یک کار تخصصی نگاه کنید. در این صورت می‌توانید در آن موفق شوید.

اگر بخواهیم این موضوع را اندکی تخصصی‌تر بررسی کنیم. باید بگوییم که رپورتاژ آگهی رایگان نوعی تبلیغات متنی است که اولویت اصلی آن لینک سازی خارجی به جهت افزایش اعتبار سایت و همچنین به جهت جلب توجه مخاطب می‌باشد. از طرفی باید به این موضوع اشاره کنیم که رپورتاژ آگهی رایگان به این دلیل حائز اهمیت است که تبلیغات شما به صورت غیر مستقیم انجام می‌‌شود. زمانی که شما به بررسی اصول تبلیغات آفلاین و آنلاین می‌پردازید. بهترین نوع تبلیغات، تبلیغات غیر مستقیم می‌باشد.

رپورتاژ آگهی چیست؟

چرا که معمولا همه‌ی مردم در مقابل تبلیغات یک گارد حفاظتی دارند، زمانی که شما از رپورتاژ آگهی رایگان استفاده می‌کنید. به نوعی احساس محافظت آن‌ها را غیر فعال می‌کنید و راحت‌تر به اهداف خود دست پیدا می‌کنید. در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که هر کسب و کار آنلاینی بواسطه تبلیغات رشد می‌‌کند.

مزایای رپورتاژ آگهی رایگان چیست؟

اولین  و مهمترین مزایای رپورتاژ آگهی رایگان همانطور که اسم آن نیز مشخص است، تبلیغات رایگان شما می‌باشد. اما شاید برای شما سوال باشد، که چه مزایای دیگری نیز این روش دارد. ما در این بخش به بررسی نکاتی می‌پردازیم که می‌تواند دیدگاه شما برای سازماندهی رپورتاژ آگهی رایگان بهبود ببخشد. در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که رپورتاژ هم به صورت آفلاین انجام می‌شود و هم به صورت آنلاین.

1.  آگاهی از برند شما افزایش پیدا می‌کند

زمانی که شما به بررسی آثار و مزایای رپورتاژ آگهی رایگان می‌پردازید قطعا یکی از مهمترین مواردی که به آن برخورد می‌کنید. افزایش آگاهی از برند به صورت تصاعدی می‌باشد. زمانی که آگهی از برند شما افزایش پیدا می‌‌کند، اعتماد سازی شما بهتر انجام می‌شود. در نتیجه این اتفاق فروش شما افزایش پیدا می‌کند و این موضوع منجر به افزایش مراجعه به سایت شما می‌شود.

در نتیجه آگاهی از برند برای شما علاوه بر این موارد می‌تواند برای شما درآمد جانبی نیز به همراه داشته باشد. چرا که خود شما نیز در بلند مدت می‌توانید تبدیل به یکی از بهترین سایت‌ها برای انتشار رپورتاژ آگهی شوید. در صورتی که شما در مورد آگاهی از برند اطلاعات کافی ندارید. با توجه به اهمیت این موضوع به شما پیشنهاد می‌کنم که بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کنید.

در آن بخش از مقاله « آگاهی از برند » استفاده کنید و دانش خود را در این زمینه کاربردی افزایش دهید. از طرفی به یاد داشته باشید که شما بواسطه مطالعه این مقاله  می‌توانید برای طرح موضوع  خود برنامه ریزی کنید. تمامی این مسائل به صورت زنجیروار به هم ارتباط خواهند داشت.

2.  رپورتاژ آگهی رایگان  برای هر کسب و کاری مناسب است

مهم نیست که کسب و کار شما چیست و چه محصول و خدماتی را به بازار عرضه می‌‌کنید. مهم این است که شما برای دیده شدن خود می‌توانید از رپورتاژ آگهی رایگان استفاده کنید. برخی از تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ مخصوص کسب و کارهای خاصی می‌باشد و نمی‌توان برای تبلیغات همه کسب و کارها از آن استفاده کرد. در نتیجه طراحی استراتژی نشر آن نیز سخت می‌شود. اما رپورتاژ آگهی رایگان یک حالت عمومی و پربازده دارد.

از طرفی باید به این موضوع اشاره کنیم که شما در هر زمانی می‌توانید از رپورتاژ آگهی رایگان به نفع کسب و کار خود استفاده کنید. شما در مراحل ابتدایی راه اندازی سایت خود می‌توانید نظر دیگران را به خود جلب کنید. زمانی که سایت شما به بلوغ رسید می‌توانید با انتشار رپورتاژ آگهی رایگان هم به کسب و کار خود و هم به دیده شدن دیگران کمک کنید.

شما برای این که بتوانید پیام کسب و کار خود را به گوش مخاطبان خود برسانید می‌توانید از این ابزار به صورت رایگان استفاده کنید. به یاد داشته باشید که اسکیل کسب و کار شما نیز مهم نخواهد بود و شما می‌توانید برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ از رپورتاژ آگهی رایگان استفاده کنید.

3.  به برند سازی موثر دست پیدا می‌کنید

زمانی که ما صحبت از رپورتاژ آگهی رایگان می‌کنیم در وهله اول شما می‌توانید به آگاهی از برند دست پیدا کنید. اما در وهله بعدی شما می‌توانید برند سازی خود را نیز بهبود بخشید. به یاد داشته باشید که مقوله برند سازی و آگاهی از برند دو مقوله کاملا متفاوت است و شما باید برای هر دو آن‌ها به صورت مستقل برنامه ریزی کنید. از این رو شما باید زمانی که به برند سازی فکر می‌کنید به نظر و نوع مخاطبان خود نیز فکر کنید. تا بتوانید برای جلب نظر آن‌ها یک برنامه ریزی موثر داشته باشید.

به هر میزان که برند سازی شما افزایش پیدا کند، این موضوع به این منزله است که شما سهم بیشتری از بازار هدف خود به دست می‌آورید. از این رو شما باید برای تقاضایی که در آینده نیز ایجاد می‌شود برنامه ریزی داشته باشید. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که در صورتی که می‌خواهید برند سازی شما موثرتر باشد، بهتر است از رپورتاژ آگهی پولی به صورت مکمل رپورتاژ آگهی رایگان استفاده کنید. چرا که مخاطب شما نیاز دارد که شما در سایت‌های معتبر و با لول بالاتر نیز شما را مشاهده کند.

شما اگر قصد استفاده از رپورتاژ آگهی رایگان دارید باید سعی کنید که مقاله و نوشته خود را در سایت‌های خبری معتبر و پرطرفدار منتشر کنید. در این صورت بازدهی رپورتاژ آگهی شما دو چندان خواهد شد. سعی کنید زمانی که قصد برند سازی دارید در انتخاب سایت‌های منتشر کنند رپورتاژ آگهی رایگان خود، بسیار دقت کنید.

4.  با رپورتاژ آگهی رایگان، سئوی سایت خود را تقویت کنید.

همانطور که در بخش‌های ابتدایی نیز به این موضوع اشاره کردیم، شما می‌توانید با رپورتاژ آگهی رایگان سئو سایت خود را تقویت کنید. اما شاید برای شما این سوال ایجاد شود که چگونه می‌توانید با رپورتاژ آگهی رایگان این کار را انجام دهید. در این صورت به شما پیشنهاد می‌دهم که به بخش محصولات سایت برترآموز مراجعه کنید و از مهمترین محصول ما که « آموزش سئو » می‌باشد، استفاده کنید.

برترآموز به صورت تخصصی در زمینه « آموزش سئو » برای شما اقدام به طراحی و تولید آموزش‌های رایگان و غیررایگان نموده است. از این رو شما می‌توانید با استفاده از این آموزش‌ها دانش خود را در زمینه استفاده از رپورتاژ آگهی رایگان افزایش دهید. زمانی که شما از سئو شناخت مناسبی داشته باشید، رشد بیشتر و با هزینه کمتر در مدت زمان کوتاه‌تر را تجربه خواهید کرد.

به یاد داشته باشید که شما برای اینکه بتوانید رپورتاژ آگهی رایگان خود را  به خوبی و در سایت‌های مناسب منتشر کنید؛ باید دانش مناسبی در زمینه سئو داشته باشید. در نهایت شما با برنامه ریزی مناسب برای سئو سایت خود می‌توانید به بهترین شکل ممکن فروش خود را افزایش دهید و برند سازی سریع را تجربه کنید.

ویژگی یکی سایت مناسب  برای انتشار رپورتاژ آگهی چیست؟

زمانی که شما به فکر انتشار رپورتاژ آگهی رایگان در یک سایت می‌باشید، قبل از هر چیز باید به چند پارامتر توجه داشته باشید. در این صورت اعتبار رپورتاژ آگهی رایگان شما چند برابر می‎‌شود و شما می‌توانید. نتایج دلخواه خود را کسب کنید. به نکاتی که در این بخش گفته می‌شود، توجه کنید و سعی کنید با تحقیق و بررسی آماری سایت‌های مد نظر خود به یک انتخاب درست دست پیدا کنید.

1.  سایت مدنظر شما مرتبط باشد.

زمانی که شما قصد دارید در یک سایت رپورتاژ آگهی رایگان خود را منتشر کنید، باید دقت داشته باشید که به لحاظ محتوایی سایت شما در یک مرتبه قرار داشته باشد. این نکته هم برای گوگل بسیار با اهمیت است و هم برای مخاطبان شما؛ چرا که زمانی که شما یک سایت فروش فیلتر شکن باشید و رپورتاژ خود را در یک سایت معتبر لباس فروشی مانند مه پوش منتشر کنید. کاملا طبیعی است که نه برای شما و نه برای سایت منتشر کننده، اعتباری نداشته باشد.

از طرفی مخاطبین شما و مخاطبین سایت مدنظر شما نیز نسبت به این موضوع واکنش مناسبی نداشته باشند. ولی اگر شما سایت فروشنده فیلتر شکن باشید و  رپورتاژ آگهی خود در یک سایت خبری پر طرفدار منتشر کنید. این موضوع می‌تواند برای شما اعتبار بسیار زیادی داشته باشد و به رشد سایت شما بسیار کمک کند. شما نیز سعی کنید که با توجه به نوع سایت خود از سایت‌های هم مرتبه و یا مکمل خود استفاده کنید.

2.  سایت شما یک سایت معتبر باشد.

زمانی که شما می‌خواهید رپورتاژ آگهی رایگان خود را در یک سایت معتبر کنید، باید سئو سایت را بررسی کنید. شما باید بررسی کنید که این سایت به لحاظ ترافیک مصرفی و همچنین به لحاظ رتبه الکسا در چه جایگاهی قرار دارد. چرا که اگر سایت منتشر کنده آمار مناسبی نداشته باشید. رپورتاژ آگهی رایگان نه تنها برای شما مفید نخواهد بود، بلکه ممکن است در برخی مواقع برای شما اعتبار منفی نیز به همراه داشته باشد. در صورتی که در مورد سایت الکسا اطلاعات مناسبی ندارید.

سایت الکسا

به شما توصیه می‌کنم که به بخش مقالات سایت برتر آموز مراجعه کنید و در آن بخش از مقاله « علت افت رتبه الکسا » استفاده کنید. در این صورت می‌توانید دانش خود را به صورت قابل توجه‌ای افزایش دهید. و تحلیل درستی نسبت به سایتی که قرار است رپورتاژ آگهی رایگان منتشر کند، داشته باشید.

3.  کاربران سایت مدنظر شما به آن سایت اعتماد داشته باشند.

زمانی که قرار است رپورتاژ آگهی رایگان  در یک سایت منتشر کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که کاربران احتمالی شما به آن اعتماد داشته باشند. چرا که یکی از دلایلی که شما رپورتاژ آگهی رایگان را منتشر می‌کنید، این است که شما بواسطه آن ورودی سایت خود را افزایش دهید. در این صورت شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا سایت شما از نظر کاربران احتمالی معتبر باشد.

معمولا سایتی که معتبر میزان تعامل بالایی دارد. سعی کنید بررسی کنید که سایت مورد نظر شما چه درصد تعاملی دارد. از طرفی این نکته را مدنظر داشته باشید که گاها تعامل بالاتر  بهتر از میزان بازدید بالاتر است. چرا که این موضوع منجر به اکشن می‌شود، اما میزان بازدید بالا برای شما اکشن مناسبی را به همراه نخواهد داشت.

4.  رپورتاژ آگهی رایگان شما در جایگاه مناسبی استفاده شود.

سعی کنید به این نکته توجه داشته باشید که سایتی که قرار است رپورتاژ آگهی رایگان شما را منتشر کند، مقاله را در صفحات اصلی خود منتشر کند. از طرفی بهتر است که لینک سازی آن به صورت دائمی روی سایت مقصد ذخیره شود. گاها مشاهده می‌شود که برخی از سایت‌ها پس از مدتی لینک سازی انجام شده از سایت را پاک می‌کنند. که این موضوع نتایج مناسبی را به همراه نخواهد داشت.

سعی کنید مقاله شما در بخش‌های مرتبط یک سایت و در صفحاتی با ترافیک بالا، بار گزاری شود. در این صورت میزان اثر بخشی آن به صورت قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. سعی کنید که مقاله شما به صورت دسته بندی اصلی سایت قرار گیرد و در نهایت با مدیر سایت به توافق برسید که مقاله شما و لینک سازی آن به هیچ وجه حذف نشود.

5.  در انتشار رپورتاژ آگهی رایگان یک استثنا وجود دارد.

ما در بخش‌های قبل به این موضوع اشاره کردیم، که بهتر است رپورتاژ آگهی رایگان در یک سایت هم مرتبه و مکمل منتشر کنید. اما برخی از سایت‌ها وجود دارند که ممکن است در حوزه کاری شما نباشند. اما ترافیک بسیار بالایی داشته باشند و از طرفی میزان تعامل بسیار بالایی را نیز به همراه داشته باشند. در این صورت شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

رپورتاژ آگهی رایگان

این سایت‌ها هم برای گوگل اعتبار بسیار بالایی دارند و هم ‌نظر کاربران را به خوبی جلب می‌کنند. به عنوان مثال سایت‌های خبری یک نمونه کاملا موفق از این دسته بندی می‌باشند. معمولا مردم به صورت مستمر آن‌ها را بررسی می‌کنند و اگر رپورتاژ آگهی رایگان منتشر کنند. معمولا منجر به واکنش می‌شود که در نهایت این اتفاق می‌تواند رشد شما را سریع‌تر و جذاب‌‌تر کند.

معرفی سایت‌های که می‌توانید به صورت رایگان در آن رپورتاژ خود را منتشر کنید.

ما در این بخش قصد داریم که به شما سایت‌های را معرفی کنیم که طبق بررسی‌های صورت گرفته میزان تعامل مناسبی دارند. از طرفی با توجه به پارامتر‌های سئو نیز این سایت‌های بسیار معتبر می‌باشند. شما برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان می‌توانید از آن‌ استفاده کنید. البته دقت داشته باشید که شما باید رپورتاژ آگهی رایگان  به صورت شخصی سازی شده برای آن سایت‌ها طراحی کنید.‌ به عنوان مثال شما نمی‌توانید یک محتوای مشابه را در دو سایت منتشر کنید.

شما با انجام این کار اولا اعتبار هر دو سایت را از بین خواهید برد. از طرفی کاربران این دو سایت نیز به آن واکنش مناسبی نشان نخواهند داد، چون مقاله شما برای آن‌ها جذاب نخواهد بود. بنابراین سعی کنید که مقاله خود را همیشه شخصی سازی کنید و متناسب با سایت مقصد منتشر کنید.

5.  ویرگول

اگر شما قصد دارید که رپورتاژ آگهی رایگان در یک سایت با کیفیت بالا و معتبر منتشر کنید. قطعا باید سایت ویرگول  را در اولویت خود قرار دهید. سایت ذکر شده معمولا تعداد زیادی رپورتاژ آگهی رایگان را منتشر می‌کند. اما معمولا مقالات انتخابی خود را به دقت بررسی می‌کند که از کیفیت کافی برخوردار باشد. از طرفی این سایت یک سایت جذاب و جامع است که در بین مردم شناخته شده نیز می‌باشد.

بنابراین شما می‌توانید از این فرصت به وجود آمده به نفع خود استفاده کنید. شما برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان خود باید قوانین این سایت را به دقت بررسی کنید و براساس چهار چوبی که برای شما تعیین می‌کنند. مقاله خود را برنامه ریزی کنید. شما برای اینکه بتوانید به این هدف دست پیدا کنید. به شما توصیه می‌کنم که از مقاله « تولید محتوای موفق چیست » به صورت جامع استفاده کنید.

6.  مداد

اگر شما به دنبال یک سایت برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان خود می‌گردید که ساختاری شبیه به یک شبکه اجتماعی داشته باشد. می‌توانید از سایت مداد استفاده کنید و با یک محتوای خلاق اعتبار سایت خود را افزایش دهید. همچنین شما می‌توانید کاربران بسیار زیادی را نیز به این وسیله به سایت خود جذب کنید.

شما برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان هیچ محدودیتی نخواهید داشت. شما می‌‌توانید با توجه به نیاز خود این مقاله خود را طراحی کنید و به جذب مخاطب بپردازید. این سایت نیز سایت شناخته شده در زمینه انتشار رپورتاژ آگهی رایگان می‌باشد. شما می‌توانید با طراحی و تدوین یک محتوا جذاب به نتایج قابل توجهی دست پیدا کنید.

7.  Omigo.ir

سایت امیگو مانند یک شبکه اجتماعی بزرگ است که روزانه افراد زیادی در آن به گفتگو می‌پردازند. شما نیز می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و به جذب مخاطب هدف بپردازید. از طرفی بر اساس قوانین این سایت شما می‌توانید رپورتاژ آگهی رایگان در این سایت داشته باشید. البته شما برای فعالیت در این سایت باید، ثبت نام کنید. بر اساس بررسی‌های صورت گرفته در این سایت معمولا رپورتاژ‌های خبری بازخورد مناسبی در بر دارند. با توجه به موارد گفته شده سعی کنید برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان یک ساختار مشخص و یک استراتژی جذاب داشته باشید.

قیمت رپورتاژ آگهی چقدر است؟

شما تا این قسمت از مقاله به صورت مفصل در مورد، سایت‌هایی که می‌توان در آن رپورتاژ آگهی منتشر کرد اطلاعات به دست آوردید. اما به این نکته توجه داشته باشید که زمانی که قرار است شما از رپورتاژ آگهی رایگان استفاده کنید. سقف رشد و اعتبار شما محدود است. در نتیجه شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید، از رپورتاژ اگهی رایگان استفاده کنید. با توجه به این موضوع این سوال برای شما مطرح می‌شود که قیمت رپورتاژ اگهی چقدر است. به صورت کلی نمی‌توان یک عدد ثابت برای این موضوع تعریف کرد.

اما می‌توان برای آن یک چهارچوب حدودی تعریف کرد. به صورت کلی قیمت رپورتاژ آگهی از قیمت 1 دلار شروع می‌شود و تا 1000 دلار نیز ادامه پیدا می‌کند. البته در برخی از سایت‌های بسیار بزرگ ممکن است این عدد بیشتر نیز باشد. معادل ریالی آن می‌شود به صورت حدودی از 35000 تومان 35 میلیون تومان. به این نکته توجه کنید که رتبه الکسا به صورت مستقیم روی قیمت آن تاثیر گذار است. از طرفی باید شما روی ترافیک ورودی سایت خود نیز بسیار تحقیق و بررسی داشته باشید.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که قیمت رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری با توجه به اتفاقات ترند روز تغییر می‌کند. سعی کنید از پکیج‌های رپورتاژ آگهی استفاده کنید. در این صورت می‌توانید  قیمت رپورتاژ آگهی خود را اندکی کمتر کنید. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که شما گاها می‌توانید با برخی از سایت‌های فروش رپورتاژ آگهی وارد مذاکره شوید و به عنوان واسطه از آن‌ها استفاده کنید. برخی از سایت‌ها به سایت‌های واسطه تخفیف می‌دهند که این تخفیف بین دو طرف تقسیم خواهد شد.

قیمت رپورتاژ آگهی

 چند نمونه رپورتاژ آگهی موفق برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان و غیر رایگان

ما در این بخش به شما سایت‌هایی را معرفی می‌کنیم که رپورتاژ آگهی‌های آن‌ها بسیار موفق بوده است. از طرفی تیم این سایت‌ها به صورت تخصصی به انتشار رپورتاژ اگهی دست میزنند و برای آن یک پلن ویژه طراحی می‌کنند. سعی کنید، در این مورد اندکی تحقیق کنید و همگام با آن‌ها اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی کنید. به این نکته توجه داشته باشید که شما قرار است به این موارد به چشم یک نمونه موفق نگاه کنید و برای آن یک الگو تعریف کنید.

1.    علی بابا

اگر بخواهیم یک سایت بسیار قوی در حوزه گردشگری و فروش بلیط آنلاین به شما معرفی کنیم، باید به سایت علی بابا اشاره داشته باشیم. شما اگر سایت علی بابا را دنبال کنید، او معمولا در سایت‌های بسیار معتبر اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی می‌کند. به عنوان مثال راهنمای سفر زمینی به ارمنستان از ایران  یک نمونه بسیار موفق و جذاب است که تمامی اصول رپورتاژ نویسی در آن رعایت شده است. شما می‌توانید این مقاله جذاب را در سایت آفتاب پیدا کنید. اگر شما رپورتاژ آگهی رایگان خود را نیز با همین استاندارد بنویسید بازدهی شما بسیار عالی خواهد شد.

2.    فلای تودی

ما در بخش قبل به شما پیشنهاد دادیم که سایت علی بابا را بررسی کنید. در این بخش یکی از رقبای علی بابا را به شما معرفی می‌کنیم که رپورتاژ آگهی‌های بسیار جذابی منتشر می‌کند. به این نکته توجه داشته باشید که قصد ما از این کار این است که شما یک الگوی تکرار پذیر در این حوزه پیدا کنید. زمانی که شما بتوانید یک ساختار این دو را با هم مقایسه کنید. به نتایج بسیار عالی دست پیدا خواهید کرد.

 از طرفی توجه داشته باشید این سایت با این که حوزه کاری یکسانی دارند، اما دیدگاه متفاوتی به این موضوع دارند. سعی کنید که این موارد را بررسی کنید. شما می‌توانید از رپورتاژ آگهی ارزان به آنتالیا سفر کنیم در سایت همشهری استفاده کنید. البته دیگر سایت‌ها نیز اقدام به انتشار آگهی این سایت کرده‌اند.

3.    اسنپ روم

یکی از سایت‌های بسیار جذاب در حوزه رزرو اتاق و گردشگری سایت اسنپ روم می‌باشد. این سایت شاید رقیب اصلی دو سایت اصلی نباشد، اما حوزه کاری مشترکی با آن‌ها دارد. از طرفی این سایت معمولا رپورتاژ آگهی خود را بیشتر بر اساس نظر گوگل منتشر می‌کند و نظر خوانندگان را در جایگاه دوم قرار می‌دهد. شما این موضوع را از طریق بازاریابی محتوای آن متوجه خواهید شد.

سخن پایانی

شما در این مقاله به صورت کامل با رپورتاژ آگهی رایگان آشنا شدید، در بخش آخر لازم است که به چند نکته اشاره کنیم. اولین نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم، این است که سعی کنید از رپورتاژ آگهی رایگان و رپورتاژ آگهی پولی به صورت مکمل استفاده کنید. البته خرید بسته‌های رپورتاژی معمولا نتایج جالبی را به همراه نداشته است. سعی کنید برای خرید بسته‌های رپورتاژی همیشه پارامترهای گفته شده را بررسی کنید.به یاد داشته باشید که از مهمترین اصول سئو، لینک سازی خارجی است.

اما لینک سازی داخلی نیز مهم است، شما باید برای انجام آن نیز یک برنامه مشخص داشته باشید. از طرفی سعی کنید، رپورتاژ آگهی رایگان به صورت منظم منتشر کنید. در این صورت احتمال موفقیت شما افزایش پیدا خواهد کرد. به یاد داشته باشید که دیجیتال مارکتینگ یک فضای پویا است، سعی کنید که همیشه به تکنیک‌های رپورتاژ نویسی توجه داشته باشید. محتوای رپورتاژ خود را نیز همیشه با سایت مقصد تنظیم کنید و نه با سایت خود، چرا که مقاله شما باید مورد توجه کاربران سایت مقصد قرار بگیرد.

نویسنده : امیر شادان پور

امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *