هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
آموزش ساخت شماره مجازی

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان تلگرام + واتساپ

دسته بندی : فناوری
1400/04/27

در این مقاله نحوه ساخت شماره مجازی برای شبکه اجتماعی های مختلف را فراخواهید گرفت و ما روش های رایگانی که برای ساخت شماره مجازی واتساپ و تگرام نیاز است را به صورت کامل بررسی می کنیم

برای ساخت شماره مجازی برنامه های مختلف وجود دارد که چندان اعتباری به آنها نیست و به اصطلاح یک روز خوبند و یک روز بد! در این مقاله برتر آموز روش های ساخت شماره مجازی رایگان را با شما در میان می گذاریم.

ساخت شماره مجازی برای بسیاری از سرمایه گذاران و کارآفرینان یک مزیت خوب به شمار می آید. البته اینطور نیست که فکر کنید شماره مجازی تنها برای کسب و کار است، بله هر شخص می تواند به هر دلیلی اقدام به ساخت شماره مجازی داشته باشد و از آن استفاده کند.

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی به شما این امکان را می دهد که بدون داشتن سیم کارت بتوانید از شماره تلفن همراه یک کشور دیگر استفاده نمایید. پس از ساخت شماره مجازی بر اساس نوع سرویسی که وجود دارد می توانید ارسال پیامک یا تماس نیز داشته باشید.  شماره مجازی در واقع یک شماره تلفن است که حقیق نبوده و در اختیار شما قرار می گیرد و اجازه می دهد که یک اکانت در تلگرام و واتساپ داشته باشید.

البته دانستن این نکته هم قابل اهمیت است که شماره مجازی فقط مختص به یک شبکه اجتماعی خاص نیست و همین الان بالای 10 شبکه اجتماعی هستند که برای آن ها شماره مجازی قرار گرفته است. خیلی وقت ها مالکان کسب و کار برای داشتن اکانت های مختلف دست به ساخت شماره های مجازی می زنند تا بتوانند بحث بازاریابی و فروش خود را بیشتر پی ببرند. چنین کاری بسیار می تواند وقت گیر و اذیت کننده باشد، اگر واقعا به دنبال روشی برای افزایش بازدهی فروش و یا بهتر کردن موارد اینچنینی هستید، استفاده از آموزش سئو بهترین گزینه برای شماست تا به صورت هدفمند و همیشگی جلوی چشم مشتری باشید.

آموزش سئو به تنهایی نمی تواند کمکی برای شما باشد، چرا که شبکه های اجتماعی نیز ترکیبی از این موارد هستن و بهتر است کنار آموزش سئو، آموزش اینستاگرام را نیز داشته باشید تا بتوانید از شبکه های اجتماعی نیز به خوبی استفاده کنید. برای داشتن یک سایت یا حتی شبکه اجتماعی مناسب، باید محتوای مناسب تولید کنید تا بتوانید مخاطبان را به سمت خود جذب کنین، استفاده از آموزش تولید محتوا بهترین گزینه برای این کار است. 

کاربرد شماره مجازی

با ساخت شماره مجازی می توانید همزمان چندین اکانت متفاوت در شبکه های اجتماعی و همینطور پیام رسان ها داشته باشید.  دیگر نیاز نیست که چندین سیم کارت جداگانه تهیه کنید و با ساخت شماره مجازی می توانید به هدف خود دسترسی داشته باشید.

اگر شما نیاز دارید که با فردی در خارج از کشور ارسال و دریافت پیام کنید و یا تماس های تصویری داشته باشید نیاز است که یک شماره خارجی داشته باشید در غیر این صورت هزینه تماس شما با سیم های داخلی بسیار گران خواهد بود.

در صورتی که بخواهید با یک شرکت با افرادی که بیرون از ایران هستند، ارتباط داشته باشید طوری که آنها متوجه نشوند که شما از ایران تماس گرفته اید، بهترین روش ساخت شماره مجازی است به طوری که شخص پیش شماره کشور دیگری را مشاهده می کند.

کاربرد دیگر شماره مجازی این است که بسیاری از وب سایت ها و شرکت ها در ایران تحریم هستند و شما با وارد کردن شماره تلفنی که متعلق به ایران است نمی توانید از آنها استفاده نمایید به این ترتیب با ساخت یک شماره مجازی و ثبت نام آن به سادگی می توانید به سرویس مورد نظر خود دسترسی داشته باشید و از آن استفاده نمایید که این امتیاز بسیار ارزشمند بوده و اثر بخشی بالایی دارد. همچنین شما اگر اپل آی دی ندارید میتوانید مقاله ساخت اپل آی دی را مشاهده کنید.

 

برنامه ساخت شماره مجازی تلگرام و واتس آپ

یکی از برنامه های خوب برای ساخت شماره مجازی تلگرام، Nextplus است. پیش از این شما در مقاله آموزش ساخت کانال تلگرام یاد گرفتید چطور یک اکانت بسازید. در این برنامه شماره کشور فیلیپین به شما ارائه می شود. زمانی که برنامه شماره مجازی را برای شما بسازد می توانید با وارد کردن آن در پیام رسان، شرایط را برای کد فعال سازی فراهم سازید.

روش کار با Nextplus

در ابتدا نیاز به نصب برنامه دارید و برای اینکه می توانید به سراغ گوگل پلی یا اپ استور بروید و برنامه Nextplus را دانلود کنید و عملیات نصب را انجام دهید. برای نصب کار زیادی ندارید، بر روی دکمه نصب کلیک می کنید و صبر میکنید تا پروسه نصب تمام شود. بر اساس نوع تلفن همراهی که دارید گاه از شما خواسته می شود که در تنظیمات تلفن خود برای نصب یک برنامه جدید مجوز داشته باشید که با فعال کردن بخش مربوطه این کار به سادگی صورت می گیرد.

پس از ثبت برنامه Nextplus نیاز است که ثبت نام داشته باشید. برنامه از شما اجازه دسترسی به مکان یاب و مخاطبین گوشی را می خواهد و این کار را انجام دهید. شما نیاز به انتخاب یک نام کاربری و رمز عبور دارید و باید در ذهن خود داشته باشید. پس از انتخاب و تایید نام کاربری و رمز عبور نیاز است که اعلام کنید با قوانین Nextplus موافق هستید و تیک آخر را فشار دهید و در نهایت وارد Sign up شوید.

حالا فهرستی پیش روی شما قرار می گیرد که نیاز است طبق فهرست ایالت مورد نظر را انتخاب کنید و پس از انتخاب می بایست بر روی گزینه Get a custom number کلیک نمایید. پنجره ای باز می شود که شماره مجازی به شما نشان داده می شود.  شما می توانید با این شمار به مخاطبان خود زنگ بزنید و پیام ارسال نمایید.

ساخت شماره مجازی

ایجاد شماره مجازی با اپ textNow

محبوبیت این برنامه در بین کاربران بسیار زیاد است و توانسته کار خود را به خوبی انجام دهد. اپ textNow در گوگل پلی برای دانلود و نصب موجود است.

دقت کنید که برای textNow دو نسخه قدیم و جدید وجود دارد در نسخه قدیمی برای ایجاد حساب کاربری نیاز به وارد کردن شماره تلفن بود اما در نسخه جدید روال کمی تغییر کرده است.  شما می توانی به سادگی با اکانت فیس بوک خود یک حساب کاربری داشته باشید. پس از اینکه حساب کاربری شما ایجاد و تایید شد نیاز است که کد منطقه را وارد نمایید و شما می توانید 988 را وارد کنید. بخشی به عنوان پروفایل در اپ وجود دارد که برای ساخت شماره مجازی رایگان طراحی شده است. اما دو موضوع مهم را در نظر داشته باشید.

ساخت شماره مجازی به صورت موقت است یعنی این تصور را نداشته باشید که با یک یار ساخت شماره مجازی تا مدتها راحت هستید! در واقع این شماره ها هیچ گارانتی ندارند و هر زمان که اپ بخواهد می تواند امتیاز شماره شما را به شخص دیگری ارائه دهد و می بینید که دیگر شماره شما کار نمی کند و نیاز به عوض شدن دارد.

ساخت شماره مجازی تلگرام یک سری سیاست ها را در بر می گیرد به طوری که کمپانی های تلگرام و حتی واتساپ در صدد هستند که اجازه ندهند کاربران غیر واقعی ثبت نام داشته باشند بنابراین تاریخ انقضای ساخت شماره مجازی کم است.

آموزش ساخت شماره مجازی

ساخت شماره مجازی رایگان با smartcall

اگر به دنبال برنامه ساخت شماره مجازی رایگان با حجم کم هستید، پیشنهاد ما به شما برنامه smartcall است. اپ smartcall در گوگل پلی موجود است و جستجوی آن به سادگی صورت می گیرد. این برنامه پس از نصب نیاز به شماره تلفن اصلی شما دارد تا کد فعالسازی از طریق پیامک برای شما ارسال شود و پس از وارد کردن کد، ساخت شماره مجازی توسط smartcall صورت می گیرد. معمولاً پیش شماره هایی که توسط اپ smartcall ارائه می شود +62 است و به کشور اندونزی تعلق دارد.

ساخت شماره مجازی smartcall

ساخت شماره مجازی با talk2

خبر خوب اینکه برنامه talk2 برای سیستم عامل اندروید و ios سازگاری خوبی دارد. این برنامه بسیار محبوب است و در بین سایر نرم افزارها عملکرد خوبی از خود نشان داده است. نیاز است که در ابتدا برنامه را دانلود و نصب کنید و پس از نصب شماره اصلی خود را وارد نمایید تا پروسه ایجاد حساب کاربری شکل بگیرد. پس از اینکه حساب کاربری ایجاد و تایید شد برنامه یک شماره مجازی فیلیپینی در اختیار شما قرار می دهد که احتمالاً پیش شماره آن +63 است.

نکته مهم اینکه برای استفاده از شماره مجازی برای تماس یا پیام دادن نیاز است که شماره در برنامه talk2 شارژ شود.

شماره مجازی

ساخت شماره مجازی واتساپ به واسطه سایت های مختلف

همه برنامه هایی که در بالا معرفی شد برای ساخت شماره مجازی مناسب و کاربردی و البته رایگان هستند. اما یک سری سایت های انلاین نیز وجود دارد که پروسه ساخت شماره مجازی رایگان را بسیار سریعتر و آسانتر در نظر میگیرند به طوری که با استفاده از این سرویس ها می توانید پیامک تایید را به صورت آنلاین دریافت کنید و نیازی به نصب برنامه یا نرم افزار ندارید. سایت های زیر پیشنهادات خوبی در این زمینه هستند.

 

نکات طلایی ایجاد شماره مجازی

همانطور که از اسمش پیداست شما یک شماره مجازی ساخته اید شماره ای که جنبه حقیقی ندارد بنابراین این باور را در خود ایجاد نمایید که این شماره ها معمولاً اشتراکی هستند و پس از مدتی به دست شخص دیگری می رسد و وقتی این اتفاق بیفتد در واقع شخص دیگری وارد اکانت شما شده است و اگر اطلاعات خصوصی و عکس و گفت و گویی دارید باید حواستان بسیار جمع باشد.

آموزش ساخت شماره مجازی واتساپ

ساخت شماره مجازی واتساپ همانند شماره مجازی تلگرام میباشد که شما میتوانید بسازید. برای این کار حتی میتوانید از سایت های دیگری که شماره مجازی واتس آپ میسازند کمک بگیرید.

سوالات متداول در مورد ایجاد شماره مجازی

آیا ساخت شماره مجازی هزینه دارد؟

خیر! در صورتی که یکی از چندین برنامه ساخت شماره مجازی که در این مقاله معرفی شد را انتخاب کنید هیچ هزینه ای از شما دریافت نمیشود بنابراین هر نوع موردی که در آن از شما هزینه بخواهد دروغ است و نباید باور کنید اما اگر دقت کرده باشید در آموزش ساخت شماره مجازی تلگرام موردی به عنوان مراجعه به برخی از سایت ها است که در چنین حالتی گاه دیده می شود که لینکی برای خرید شماره مجازی وجود دارد که از شما هزینه ای دریافت می شود و مراحل ساخت شماره مجازی توسط سایت طی می شود و شماره به شما ارائه می شود. این مورد زمانی است که شما دوست ندارید برنامه ای در این زمینه بر روی تلفن همراه خود نصب نمایید اما در حالت کلی ساخت شماره مجازی رایگان صورت می گیرد و هزینه ای از این بابت دریافت نمی شود.

چرا برخی از شماره های مجازی فقط در واتساپ وارد می شود و در تلگرام دچار مشکل است و برعکس؟

حقیقت اینکه پروتکل های امنیتی تلگرام بیشتر از قبل به رشد رسیده اند به طوری که دقت این بخش بیشتر و بیشتر شده است و عملکردهای زیادی را وارد کرده و ظاهر متوجه فیک بودن شماره می شود. ساخت شماره مجازی واتس آپ و تلگرام یک مسیر مشخص را دارد و گاه برخی از شماره ها برای پیام رسان ها نا آشنا بوده و وارد نمی شود.

آیا می توانم هر روز اقدام به اخذ شماره مجازی تلگرام داشته باشم؟

بله! شما در دریافت و شماره مجازی هیچ محدودیتی ندارید و می توانید این کار را به صورت روزانه انجام دهید اما احتمالاً اخذ چندین شماره مجازی در طول یک روز از سوی آپ امکان پذیر نبوده و باید زمان مشخصی طی شود تا به نتیجه برسید.

علت تاخیر در ایجاد شماره مجازی چیست؟

در آموزش ساخت شماره مجازی تلگرام نکته ای که مطرح است اینکه برخی از اپ ها هستند که متاسفانه در زمانهایی از روز و شب آنطور که باید کار نمی کنند و این موضوع بروز دردسرهای زیادی می شود بنابراین بهتر است زمان دیگری را برای ساخت شماره مجازی انتخاب کنید و یا به سراغ یک برنامه دیگر بروید. گاه نیز پروتکل های امنیتی در زمانی که شما اقدام به درخواست شماره مجازی می کنید بسیار قوی است و این موضوع سبب می شود که ارائه شماره مجازی تاخیر داشته باشد.

 

در صورتی که شماره مجازی خود را فراموش کردم چطور به آن دسترسی داشته باشم؟

برخی از اپ ها به این صورت کار می کنند که آخرین شماره مجازی دریافت شده در داخل برنامه ثبت شده است و شما با ورود به برنامه می توانید شماره خود را یادآوری نمایید اما در برخی دیگر از برنامه ها چنین سیاستی دیده نمی شود بنابراین اگر نیاز حتمی به شماره مجازی خود دارید آن را در جای دیگر نیز ثبت کنید.

نحوه ساخت شماره مجازی

پس از استفاده از شماره مجازی پیامی برای من آمد مبنی بر اینکه شما ورود غیر مجاز دارید و به زودی شماره شما مسدود می شود، چه باید کنم؟

بله چنین سیاست هایی به خصوص در برنامه تلگرام دیده می شود در چنین حالتی معمولاً از سوی تلگرام اقدامی صورت نمی گیرد و این پیام در قالب پیش فرض اعلام شده است اما اگر کار مهمی دارید و دوست ندارید کار شما نصفه باقی بماند به سادگی می توانید به سراغ یک شماره جدید بروید و از آن استفاده کنید. در صورتی که شماره شما از سوی تلگرام مسدود شده باشد دیگر اجازه ندارید از آن مجدداً استفاده کنید.

 

ردیابی شماره مجازی و شماره حقیقی چه تفاوتی با هم دارند؟

فرض اصلی این مقاله بر این است که شما برای ساخت شماره مجازی اهداف بدی در ذهن خود ندارید! به هر صورت شماره هایی که در تلگرام و واتساپ وارد می شوند تا حدودی قابل پیگیری هستند برای شماره های حقیقی این پیگیری بسیار دقیق تر است اما برای شماره های مجازی درصد نفوذ کمتر است اما نباید اینطور به نظر برسد که ایجاد شماره مجازی می تواند یک روش عالی برای آزار و اذیت افراد باشد چون مکان یابی به واسطه موقعیت شما از سوی پلیس فتا صورت می گیرد.

 

برای ساخت شماره مجازی نیاز به چه حجم اینترنتی دارم؟

شما تنها باید اقدام به دانلود برنامه ساخت شماره مجازی کنید و حجم اینترنتی که در این زمینه از سوی شما در نظر گرفته می شود مقدار ناچیزی است پس از آن نیز حجم یا هزینه دیگری نیاز ندارید و می توانید وارد اکانت خود شوید.

اگر با یک شماره حقیقی وارد تلگرام شده باشم می توانم باز هم اقدام به ساخت شماره مجازی کنم؟

بله! کاربرد اصلی شماره مجازی همین است که بتوانید چندین اکانت با هم داشته باشید و فعالیت خود را پیش ببرید. دنیای امروز دنیای تکنولوژی است و فضای فروشگاهی آنلاین بسیار گسترده تر شده است و ایجاد شماره مجازی به فروشگاه هایی که نیاز به چندین ادمین همزمان دارند کمک زیادی کرده است. امید است که فرهنگ استفاده از شماره مجازی به خوبی اجرا شود.

 

دردسرهای تهیه شماره مجازی چیست؟

البته که اگر هر چیز به درستی استفاده شود مشکلساز نخواهد شد اما موضوع از این قرار است که معمولاً پیگیری این شماره ها کار دشواری است و شما به عنوان فردی که قرار است از شماره مجازی استفاده کنید باید جنبه درست آن را در نظر بگیرید.

 

آموزش ساخت شماره مجازی تلگرام

امروزه اپلیکیشن های پیام رسان به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ما بدل شده اند.با وجود اپلیکیشن های متعددی که در این زمینه وجود دارد، پیام رسان تلگرام به واسطه امکانات متعدد از محبوبیت خاصی در میان کاربران برخوردار است. اگر از کسانی هستید که تمایلی به افشای شماره موبایل خود ندارید و یا نیاز به چندین حساب بصورت همزمان دارید در این مقاله شما را با  چگونگی ساخت شماره مجازی تلگرام  و معرفی چندین برنامه کاربردی در این زمینه آشنا خواهیم کرد. آموزش ساخت کانال تلگرام را مشاهده کنید.

ساخت شماره مجازی تلگرام تنها با چند کلیک ساده

شماره مجازی تلگرام چیست؟

شماره مجازی در واقع یک سیم کارت مجازی است که مانند سیم کارت واقعی توانایی ارسال و دریافت پیامک را برای کاربران فراهم می آورد. شماره مجازی همانطور که نام آن پیداست هیچ وجه فیزیکی ندارد، اما تمام قابلیت های سیم کارت حقیقی را داراست و به شما این امکان را می دهد با شماره مجازی که در اختیار دارید در هر نقطه از دنیا  که باشید، قادر به ارسال و دریافت پیامک و یا برقراری تماس صوتی باشید.برای ساخت شماره مجازی تلگرام عموما از نرم افزار های تحت وب و یا اپلیکیشن هایی که برای این کار ساخته شده  استفاده می شود.

خوشبختانه این نرم افزار ها بر روی بیشتر پلتفرم ها ساخته شده اند.پس از ثبت نام در نسخه وب و یا اپلیکیشن، یک شماره مجازی در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید از آن به عنوان شماره مجازی تلگرام و یا هر پیام رسان دیگری استفاده کنید. توجه داشته باشید اگر از نسخه رایگان استفاده می کنید شماره هایی که در اختیارتان قرار می گیرد به هیچ عنوان گارانتی ندارند و هر لحظه ممکن است در اختیار کاربر دیگری قرار گیرند.در نتیجه اگر شما به هر دلیلی حساب خود را از دست بدهید، برای دریافت پیامک تایید ثبت نام نمی توانید از آن شماره مجازی استفاده کنید و حسابتان از دست می رود.در صورتی که کاربر حرفه ای هستید و از شماره مجازی برای کسب کارتان استفاده می کنید بهتر است از نسخه های پولی استفاده کنید .در این صورت شماره ای برای همیشه به شما اختصاص می گیرد و نگرانی از بابت از دست دادن شماره مجازی تان و یا نقض موارد امنیتی و دزدیده شدن اطلاعات وجود نخواهد داشت.

توصیه ما این است که اگر از این شماره ها برای کارهای مهم و ضروری استفاده می کنید حتما از نسخه های پرمیوم و پولی استفاده کنید و در صورت استفاده از نسخه ها رایگان و غیر پولی  به هیچ عنوان اطلاعات مربوط به تراکنش های بانکی و حریم خصوصی و سایر اطلاعات مهم را از طریق این شماره ها تبادل نکنید.

ساخت شماره مجازی تلگرام با نرم افزار Grasshopper

Grasshopper نام برنامه کاربردی در زمینه ساخت شماره مجازی است که به شما امکان می دهد به راحتی شماره مجازی تلگرام بسازید. این اپلیکیشن  علاوه بر ارسال و دریافت پیام متنی یک شماره حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد تا از آن برای برقراری تماس صوتی استفاده کنید و در صورت نیاز بر روی هر شماره ای دایورت کنید.نسخه دسکتاپ این برنامه مانند نسخه گوشی های هوشمند قابلیت ارسال و دریافت پیام و تماس را دارد.محیط کاربری این برنامه بسیار ساده و جذاب است و از کار کردن با آن لذت خواهید برد.

ویژگی های نرم افزار Grasshopper  :

  • قابلیت ارسال و دریافت پیام متنی
  • رابط کاربری یوزر فرندلی و به دور از پیچیدگی
  • قابلیت ارسال و دریافت تماس از طریق کامپیوتر و گوشی هوشمند
  • ابزار تبدیل پیام های صوتی به متن که شما را قادر می سازد بدون شنیدن پیام ها آن ها را بخوانید.

با استفاده از Nextiva قادر خواهید بود شماره مجازی دلخواهتان را بسازید

اپلیکیشن ساخت شماره مجازی Nextiva

Nextiva یکی دیگر از برنامه های ساخت شماره مجازی تلگرام است که پا را فراتر گذاشته و علاوه بر ارسال و دریافت پیام متنی و تماس صوتی امکان برقراری تماس تصویری را تنها با یک کلیک موس امکان پذیر کرده است. Nextiva علاوه بر نسخه اندروید و IOS  نسخه تحت وب هم دارد.با نصب این اپلیکیشن به راحتی می توانید شماره مجازی برای دریافت پیامک تلگرام بسازید و همزمان چندین اکانت با شماره های مختلف بر روی گوشی همراهتان داشته باشید.

ویژگی های برنامه Nextiva

  • امکان ارسال و دریافت پیام متنی،فکس،SMS بصورت آنلاین
  • قابلیت ایجاد کنفرانس به صورت نامحدود
  • قابلیت ضبط فیلم جلسات بصورت کاملا حرفه ای

 

اپلیکیشن ساخت شماره مجازی Next Plus

یکی از اپلیکیشن محبوب در زمینه ساخت شماره مجازی تلگرام برنامه Next plus است

که شماره مجازی کشور فیلیپین  را در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از آن اکانت تلگرام بسازید.کار با این نرم افزار بسیار ساده است. پس از دریافت شماره از این برنامه و طی مراحل ساخت اکانت تلگرام کد تایید یا اصطلاحا   Verification به شماره ارسال می شود.

ویژگی های Next Plus

  • قابلیت پشتیبانی از همه پلتفرم های Android،IOS و ویندوز
  • قابلیت برقراری تماس صوتی
  • قابلیت ارسال و دریافت پیام متنی بصورت نامحدود
  • شماره اختصاصی با پیش شماره کشور فیلیپین

 

اپلیکیشن  Phone.com

یکی دیگر از برنامه های پرطرفدار در زمینه ساخت شماره مجازی تلگرام برنامه Phone.com است که بر خلاف عنوانش، نسخه گوشی های هوشمند آن نیز موجود است.علاوه بر این نسخه وب این اپلیکیشن در دسترس است.این نرم افزار پکیج کاملی از امکانات متنوع است و علاوه بر امکان ارسال و دریافت پیام متنی،پیام صوتی،ارسال و دریافت فکس از قابلیت ویدئو کنفرانس نیز پشتیبانی می کند.محیط کاربری نرم افزار بسیار شبیه به پیام رسان های رایج است و در عین سادگی گزینه های متعددی برای  ساخت شماره مجازی تلگرام مدیریت پیام ها تماس ها و مخاطبین در اختیار کاربر قرار می دهد.

ویژگی های Phone.com

  • پشتیبانی از تمامی پلتفرم های موجود
  • قابلیت همگام سازی مخاطبین
  • امکان مسیریابی از روی تماس ها
  • امکان ایجاد یکی شماره تلفن محلی اختصاصی برای ارسال و دریافت پیام ها

با استفاده از Call hippo شماره مجازی بیش از 50 کشور در اختیار شماست

نرم افزار Call hippo

Call Hippo یک سیستم تولید شماره مجازی است که به سهولت و بدون مشکل خاصی قابل شخصی سازی توسط کاربر می باشد و با استفاده از آن قادر خواهید بود شماره مجازی تلگرام بسازید. ساخت شماره مجازی تنها هنر این نرم افزار نیست.این برنامه امکانات زیادی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد .شما می توانید در بیش از 50 کشور دنیا شماره محلی داشته باشید. یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار امکان ضبط و انتقال تماس می باشد.این نرم افزار با رابط کاربری جذابی که دارد به یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت شماره مجازی تلگرام تبدیل شده است.

ویژگی های نرم افزار Call Hippo

  • ساخت شماره مجازی با بیش از 50 پیش شماره از سراسر دنیا
  • فرستادن مکالمات به صف پاسخ دهی
  • قابلیت ذخیره جزییات تماس ها و مکالمات
  • دایورت تماس ها و پیام ها بر روی شماره دلخواه

 

نرم افزار Talk 2

نرم افزار Talk 2 در میان نرم افزار های ساخت شماره مجازی برای تلگرام از عملکرد بهتری برخوردار بوده است به همین خاطر در ساخت شماره مجازی زیاد از آن استفاده می شود.نحوه کار با این نرم افزار دوست داشتنی بسیار راحت است و نیاز به دانش خاصی برای کار کردن ندارد.پس از ثبت نام به هر کاربر کد منحصر به فردی اختصاص می یابد کاربرانی که با استفاده کد شما ثبت نام می کنند 50 پیامک رایگان تعلق می گیرد.بعد از نصب Talk 2 و دریافت پیامک تایید یک شماره از کشور فیلیپین با پیش شماره63+ به شما تعلق می گیرد که از آن می توان برای ساخت اکانت تلگرام یا سایر پیام رسان ها استفاده کنید

ویژگی های نرم افزار Talk 2

  • رابط کاربری ساده و دوست داشتنی
  • همگام سازی دفترچه تلفن با مخاطبین
  • قابلیت مدیریت چندین شماره به صورت همزمان
  • امکان برقراری تماس و ارسال پیام متنی با شماره اختصاصی کشور فیلیپین
  • کسانی که در فیلیپین زندگی می کنند بدون نیاز به اینترنت قادر به تماس با یکدیگر خواهند بود.

 

 اپلیکیشن Virtual PBX یک بسته کامل برای ساخت و مدیریت شماره مجازی است

اپلیکیشن تلفن مجازی Virtual PBX

یکی از دیگر از اپلیکیشن هایی که برای ساخت شماره مجازی تلگرام کاربرد دارد Virtual PBX است که امکانات بسیاری را برای کاربران فراهم کرده است و می توانید علاوه بر قابلیت ارسال و دریافت پیامک که برای ساخت شماره مجازی به آن احتیاج دارید از سایر قابلیت های این اپلیکیشن بهرمند شوید.این اپلیکیشن در واقع یک سیستم تلفن مجازی است که امکاناتی مانند: ارسال و دریافت فکس بصورت آنلاین ، قابلیت مکالمه صوتی گروهی و Real time با قابلیت مدیریت ترافیک را اختیار کاربران قرار می دهد.

دانلود برنامه Virtual PBX

ویژگی های Virtual PBX

  • قابلیت برقراری کنفرانس صوتی
  • قابلیت ID Caller برای نمایش شماره هنگام برقراری تماس
  • امکان ارسال و دریافت پیام کوتاه
  • ارائه شده بر روی تمامی پلتفرم ها

 

احتمالاً، شما هم به دفعات زیادی اصطلاح شماره مجازی را شنیده اید. اگر دوست دارید از این موضوع بیشتر بدانید، مطالعه این متن را تا پایان دنبال کنید. در ادامه، قصد داریم که روش ساخت شماره مجازی برای سیگنال و سایر برنامه‌های اجتماعی را توضیح بدهیم. اما، قبل از هر چیز بهتر است بدانیم که شماره مجازی چیست؟ و چه ویژگیهایی دارد. در واقع، شماره تلفن مجازی، شماره هایی هستند که متعلق به یک مکان خاص نمی باشند و می توان از آنها برای برقراری تماس با دیگر تلفن های موجود استفاده نمود. یکی از دلایل محبوبیت شماره های مجازی، انعطاف‌پذیری آنها است. ضمن اینکه به صورت ناشناس عمل میکنند. این شماره ها، به کسب و کارهای مختلف اجازه می دهند که بدون محدودیت، با مشتریان خود در سراسر جهان تماس حاصل کنند. شماره مجازی، بر پایه اینترنت کار میکند و نیازی به سیم کارت یا آدرس حقیقی فیزیکی ندارد.

مزایای شماره مجازی

برای اینکه با آگاهی بیشتری در مورد ساخت شماره مجازی برای سیگنال تصمیم بگیریم، لازم است که از ویژگی ها و مزایای شماره مجازی مطلع باشیم. در اینجا، برخی از مهمترین ویژگیهای شماره مجازی را فهرست کرده ایم:

_ شماره های مجازی، نسبت به شماره تلفن های سنتی مقرون به صرفه تر می باشند. در واقع، از هر نقطه جهان می‌توان با شماره مجازی افراد تماس برقرار نمود، بدون آنکه نگران هزینه های گزاف سیستم های سنتی باشید.

_ به دلیل اینکه بر پایه اینترنت کار می کنند، محدودیت زمان و مکان را کاهش میدهند.

_ علاوه بر تماسهای ورودی، در تماسهای خروجی هم کاربرد دارند. به این صورت می‌توان تماس های کسب و کار را از تماس شخصی خود جدا نمود. همینطور، امکان تنظیم ساعت کاری در تلفن مجازی وجود دارد.

_ در صورت تغییر آدرس محل کار، جابجایی تلفن های مجازی به راحتی انجام می‌گیرد.

حال که با مفهوم شماره مجازی آشنا شدیم، به سراغ ساخت شماره مجازی برای سیگنال میرویم.

آموزش ساخت شماره مجازی برای سیگنال

در مورد برنامه سیگنال، بایستی گفت که سیگنال یک پیام رسان اجتماعی است که می تواند جایگزین مناسبی برای واتساپ باشد. ضمن اینکه سیگنال، ویژگی هایی مشابه تلگرام نیز ارائه می کند. این برنامه اجتماعی، قابلیت های جالبی دارد که تاکنون افراد بسیاری را جذب خودش کرده است. همانطور که میدانید، برای نصب بسیاری از اپلیکیشن ها نیاز به یک شماره تلفن جهت راستی آزمایی می باشد. یکی از کاربردهای شماره مجازی در همین مواقع است. برنامه ها، سایت ها و روش های مختلفی جهت ایجاد شماره مجازی وجود دارند. در اینجا، ساخت شماره مجازی برای سیگنال را از طریق برنامه Text free توضیح میدهیم. در استفاده از این برنامه، به نکات زیر توجه داشته باشید:

_ این نرم‌افزار محدودیت تعداد شماره ندارد.

_ برای ورود به برنامه، ایمیل فیک قابل قبول نیست.

_ بهتر است که از فیلتر شکن سرور آمریکا استفاده کنید.

_ ارسال کد تأیید، به صورت اس ام اس نیست و بایستی چند دقیقه صبر کنید تا از طریق تماس ارسال شود.

مراحل ساخت شماره مجازی 2021 رایگان

جهت ساخت شماره مجازی برای سیگنال، میتوانید برنامه Text free را از گوگل پلی دانلود کنید. پس از نصب این برنامه، مراحل زیر را دنبال نمایید:

_ برنامه Text free رو اجرا کنید و به ترتیب بر روی گزینه های Sign up و  ok بزنید. ممکن است چند پنجره کوچک در مورد اجازه دسترسی مکان باز شود که میتوانید با کلیک بر گزینه های “اجازه ندارد” و ok از آنها عبور کنید.

_ در این مرحله یک کد سه رقمی دلخواه وارد نمایید و گزینه Continue را بزنید.

_ یک شماره را از لیستی که نمایش می دهد انتخاب کنید و بر روی گزینه Confirm کلیک نمایید.

_ یک ایمیل واقعی درج کنید. سپس، پسورد و گزینه های دیگر را تکمیل کرده و بر روی Sign up بزنید. مجدداً، یادآوری می کنیم که این برنامه، ایمیل فیک را نمی پذیرد.

_ چند لحظه صبر کنید تا شماره مجازی شما ساخته شود. سپس، اجازه دسترسی به میکروفون را صادر کنید و در صفحه بعدی گزینه MAYBE LATER را انتخاب نمایید.

ساخت شماره مجازی برای سیگنال انجام شده و برای تکمیل فرآیند، بایستی ایمیل خود را وریفای کنید. برای این کار، به ایمیل خودتان بروید و پیامی که از سوی برنامه تکست فری ارسال شده را باز نمایید.(ممکن است در پوشه هرزنامه باشد) سپس، بر روی دکمه آبی رنگ verify my email بزنید. اکنون شماره مجازی شما آماده شده است. برای استفاده از آن کافی است که بر روی ضربدر بالای صفحه (نوار آبی رنگ) بزنید و شماره را کپی کنید.

نکته مهم اینکه در بالای همین صفحه بر روی تنظیمات (شکل چرخ دنده) کلیک کنید و نوشته (عدد) جلوی Get minutes را چک نمایید. اگر این عدد صفر بود، یعنی سرور کار نمی کند و کد تأیید را به شما نمی دهد. (توجه داشته باشید که این مورد، تنها برای بار اول بوده و در صورت خروج و ورود دوباره، ممکن است صفر شود.

استفاده از شماره مجازی در ثبت نام سیگنال

توجه داشته باشید که از شماره مجازی ساخته شده می‌توان در ثبت نام برنامه های مختلفی مانند تلگرام، واتساپ، سیگنال و… استفاده نمود. در اینجا، هدف ما ساخت شماره مجازی برای سیگنال بوده است. بنابراین، برنامه سیگنال(signal) را دانلود، نصب و اجرا میکنیم. سپس، بر روی گزینه “ادامه” می زنیم. از آنجا که شماره مجازی را با سرور آمریکا ساختیم، در این صفحه، کد 1+ را وارد می کنید و شماره مجازی کپی شده را در کادر مربوطه مینویسیم. گزینه “بعدی” را انتخاب کرده و صحت شما را تأیید میکنیم. منتظر بمانید که تایمر یک دقیقه تمام شود و گزینه ی تماس ظاهر گردد. بر روی آن بزنید و دوباره صحت شماره را تأیید کنید. اکنون، به برنامه Text free بروید و منتظر تماس بمانید. اگر میسکال دریافت کردید، صفحه تکست فری را رفرش نمایید تا voicemail دریافت کنید. (اگر صدا ضعیف بود، از هندزفری کمک بگیرید) الان، میتوانید کد دریافت شده را در برنامه سیگنال وارد کنید و ادامه مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید. در پایان، لازم به ذکر است که مطالب گفته شده جنبه آموزشی داشته و مسئولیت هرگونه سوء استفاده از آن به عهده خود خواننده میباشد.

نحوه ساخت شماره مجازی به چه صورتیه ؟

خوب مسلما قطعا برای ما پیش اومده که می‌خواستیم با یک شماره به جز شماره خودمون در شبکه‌های مجازی اکانت داشته باشیم ، برای همین از شماره مجازی استفاده استفاده می‌کنیم. ساخت شماره مجازی اصلا سخت نیست و فکر نکنید الان مسیر طولانی در پیش داریم ، فقط کافیه با نرم افزارهایی که بالاتر راجبشون صحبت کردیم آشنا باشید و با توجه به نیازی که ازشون دارید بهترین اونارو انتخاب کنید.

ساخت اکانت مجازی تلگرام چه شکلیه ؟

خوب اکانت تلگرام از آن دسته پلتفرم‌ها است که شما می‌تونید چندین اکانت روی مختلف روی یک نرم افزار داشته باشید. دقیقا مثل زمانی که می‌خواین با خط تلفن خود اکانت درست کنید ، از شماره مجازی استفاده کنید ، آیا این شماره مجازی‌ها رایگان هست؟ بله می‌تونید شماره مجازی رایگان هم داشته باشید و از شماره مجازی رایگان برای تلگرام استفاده کنید.

البته که یکسری از کسب و کارها بوجود آمده و به شما شماره مجازی می‌فروشن که اگر خودتون بلد باشید از نرم افزارها استفاده کنید نیازی به پرداخت هزینه نیست.

شما برای ساخت اکانت در تلگرام نیاز دارید تا کدی را از طریق تلگرام دریافت کنید که خوب با اون نرم افزاری که شماره مجازی خودتون رو ساختید می‌تونید کد رو دریافت کنید.

آیا شماره مجازی تلگرام رایگان می‌تونه دردسر ایجاد کنه؟

طبیعتا شماره‌های مجازی پیگیری سخت‌تری نسبت به سایر شماره‌ها دارند بنابراین به سادگی مابقی شماره‌ها قابل پیگیری نیستند ، اما این شماره‌ها اگر درست استفاده بشوند اصلا نمی‌تونند دردسر و مشکل برای شما و شخص دیگه‌ای ایجاد کند.

آیا می‌تونیم شماره مجازی رایگان واتساپ داشته باشیم؟

بله نه تنها در پلتفرم تلگرام بلکه در واتساپ هم می‌تونید از شماره مجازی رایگان استفاده کنید. شماره مجازی رایگان تلگرام و واتساپ با هم فرقی ندارند ولی ما به طور کلی برنامه‌های زیادی رو معرفی کردیم که بتونید بدون دردسر شماره مجازی دریافت کنید.

ساختن شماره مجازی نیازمند اطلاعات خاصی است؟

در واقعیت خیر! شما برای اینکه شماره مجازی داشته باشید نیازی نیست که اطلاعاتی در زمینه خاصی داشته باشید ، فقط کافیه طبق آموزش‌هایی که در این مقاله وجود داره از پلتفرم‌های موجود استفاده نمایید.

استفاده از شماره مجازی تلگرام و واتساپ مشکلی در این پلتفرم ایجاد نمی‌کنه؟

برخی از افراد فکر می‌کنند استفاده از شماره مجازی داخل پتلفرم تلگرام و واتساپ مشکل ایجاد میکنه و اختلال در کار خود پیدا می‌کنید ولی اصلا اینطوری نیست ! پلتفرم‌هایی که به شما شماره مجازی رایگان می‌دهند همگی قانونی هستند و در اپ استور و یا حتی گوگل پلی قابل دانلود هستند بنابراین شما کار خلافی را در خصوص ساختن شماره مجازی انجام نمی‌دهید.

می‌تونید با ساختن شماره مجازی برنامه خوبی را در فرآیند کاری و زندگی خود ایجاد کنید ، مثلا با شماره مجازی مخصوص تلگرام یک اکانت مجازی تلگرام بسازید و اگر فروشگاه‌ آنلاین دارید و نمی‌خواهید از خط شخصی خود استفاده کنید با این پلتفرم خط مجازی ثبت سفارش‌های فروشگاه خود را کنترل و حمایت کنید.

ساختن شماره مجازی برای تلگرام و واتساپ زمانبر است؟

نه اصلا ، ساخت شماره مجازی اصلا کار سخت و زمانبری نیست فقط کافیه اینترنت خوبی داشته باشید و پلتفرم‌های مخصوص به ساخت شماره مجازی رادانلود و طبق آموزش از آن‌ها استفاده نمایید.

شماره مجازی چیست؟

شماره ای میباشد که متعلق به شما نیست و به صورت مجازی بوده و میتوایند پیامک تایید بگیرد.

آموزش ساخت شماره مجازی واتس آپ

یکی از موضوعات شماره مجازی واتس آپ میباشد که در این پست آموزش داده ایم.

ساحت شماره مجازی اپل آی دی

آپل آی دی در ایران همیشه دارای مشکل هست و در این پست روش ساخت شماره مجازی اپل آی دی را آموزش داده ایم.

ساخت شماره مجازی تلگرام

اگر قصد دارید برای تلگرام خود شماره مجازی بسازید در این پست برتر آموز به شما آموزش داده ایم.

نویسنده : محسن حبیبی راد

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. 0938----323

    آدم شماره مجازی برای واتساپ می خوام شماره مجازی بفرستیم دست شما درد نکنه

    1. محسن حبیبی راد

      مخلص شما
      اما شماره تماستونو گذاشته بودین تو بخش نام که ویرایش شد کسی مزاحمتون نشه خدایی نکرده 😂

  2. No one

    با کدوم برنامه تونستین ؟ برای واتساپ هم میشه؟

    1. جواد فرازمند

      سلام رفیق
      ممکنه توی بازه های مختلف روش های مختلف جواب بده
      باید تست کنین روش های مختلف رو

  3. Danial

    سلام جدیدا چند تا شماره زدم واتساپ اصن قبول نمیکنه ولی تو تلگرام قبول کرد. واتساپ یعنی دیگه دقیق میفهمه چه شماره ای واقعیه؟

    1. جواد فرازمند

      سلام دانیال عزیز
      خیلی اینجوری نیست، شماره اگر قبلا سابقه ای نداشته باشه درست تشخیص میده

  4. خرید شماره مجازی نامبر۴

    سلام جناب حبیبی
    من تو اینستاگرام شما رو دنبال میکنم
    ممنونم از انرژی فوق العاده ای که دارید و آموزش های مفیدتون

  5. علی احمدی

    سلام. ممنون از مطلب کامل و جامعی داشتید ولی متاسفانه بعد از چند روز تلاش هیچ کدوم از این برنامه ها برای من کار نکرد. آخر سر از سایت nummber با یه شماره مجازی از کشور قرقیزستان برای واتساپ گرفتم هزار تومان شد! کاش چند روز وقت تلف نکرده بودم.

    1. جواد فرازمند

      سلام رفیق
      کامنتت رو تایید کردم اگر کسی خواست استفاده کنه

  6. شماره مجازی من

    درود بر شما
    مقاله تون بسیار جامع و کامل بود و تونستم شماره مجازی رایگان بسازم
    ممنونم

  7. sina

    آموزش مفیدی بود

    1. جواد فرازمند

      سلام سینا جان
      قوربون شما

  8. سینا

    سلام بنظرم برنامه های TextNowو Virtual PBX بهترین برنامه ها هستن
    بخصوص برای شماره مجازی روسیه و اوکراین
    ممنونم که این برنامه هارو معرفی کردید

    1. جواد فرازمند

      سلام سینا جان
      ممنون از نظر و فیدبکی که دادی:)

  9. مهران

    برنامه textnow قدیم کار میکرد ولی الان دیگه نه یعنی هیچ کدومشون کار نمیکنه

  10. سروی

    سلام ، ممنون بابت مقاله خوبتون ، دوتا سوال داشتم .
    اینکه وبسایت خبری ایلنا گفته که شماره مجازی رایگان خطر داره ، به نظرتون این درسته ؟
    و گفته بهتره از فروشگاهایی مثل …….. خرید کنید ، به نظرتون این تبلیغ بوده یا واقعا شماره مجازی رایگان خطر داره ؟

    1. جواد فرازمند

      سلام رفیق
      این متنی که شما فرستاده بودی رپورتاژ هست که داخل سایت ایسنا منتشر شده و قطعا تبلیغی هست

  11. محمد رضا طاهری

    با سلام
    من از این شماره ها استفاده کردم بسیار عالی بود

    1. محسن حبیبی راد

      خواهش میکنم