هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
بهترين سايت های فروشگاهی ايران

بهترين سايت های فروشگاهی + رتبه بندی آنها در ايران

دسته بندی : فناوری
1400/06/13

سايت فروشگاهی چگونه سايت هایی هستند ؟

سايت های فروشگاهی در اين چند ساله توانستند كه بين افراد جامعه در ايران خريد اينترنتی را رواج دهند و اين پديده باعث پيشرفت افراد در حوزه های تكنولوژی و فناوری شده است و ما در اين مقاله از سايت برتر آموز قصد بر اين داريم كه بهترين سايت های فروشگاهی را برای شما معرفی كرده و آنها را بررسی بكنيم .

سايت هآی فروشگاهی از نظر طراحی سايت بسيار حرفه ایی طراحی شده اند و به آنطور كه بتوانند نظرا كاربران را به خودشان جلب بكند و آنها از اين فروشگاه ها خريد بكنند ؛ مهمترين نكته در خريد و فروش اينترنتی بدست آوردن اعتماد كاربران است كه سايت هایی كه در ادامه برای شما نام خواهيم برد اين مورد را به طرز احسن انجام داده اند .

سايت های فروشگاهی چگونه اعتماد كاربران را به خود جلب خواهند كرد ؟

همه افراد برای خريد كالای ، در اولين قدم آن را در گوگل سرچ ميكنند و ابتدا بهترين سايت ها در رابطه با آن موضوع برای افراد به نمايش در می آيد و وقتی كه كاربران وارد آن سايت ها ميشوند بايد به چند نكته مهم در مورد سايت دقت بكنيد و آن نكته ها هم عبارت اند از :

  1. سايت دارای نشان اعتماد از سازمان ها : شما بعنوان كاربر و يا فردی كه ميخواهيد خريدی را بكنيد بايد ابتدا به نماد اعتماد سايت دقت بكنيد و اما نماد اعتماد چيست ؟ هر سايت فروشگاهی كه بخواهد محصولات خود را به فروش برساند برای آسوده خاطر كردن كاربران اين امتياز را از سايت های مهم بدست خواهد آورد ( علاوه بر سايت های فروشگاهی ، سايت های ديگر هم از اين نماد استفاده ميكنند )

 

  1. نظرات كاربران : شما بايد به دقت نظرات كاربران را بخوانيد برای كالای مورد نظر خود و به اين دليل كه شايد اين كالا با آنچه كه معرفی شده است زمين تا آسمان فرق داشته باشد ، پيشنهاد ما به شما ديدن نظرات كاربران و استفاده از آنها است .

 

  1. ادرس سايت : مهم ترين و آخرين نكته ایی كه ما برای شما عنوان ميكنيم اين است كه به ادرس سايت دقت كنيد به اين دليل كه سايت هایی كه دارای صلاحيت هستند با پيشوند http شروع ميشوند و سايت های غيره با پيشوند های ديگر و اگر شما سهل انگاری بكنيد ممكن است كه اطلاعات شما ربوده شده و يا لينك های آلوده به سيستم خود وارد شود .

 

 

بهترين سايت های فروشگاهی :

 

تا به اينجای مقاله برخی از نكات برای شما عنوان شده و بعضی از جوانب بررسی شده است و در ادامه به بهترين سايت های فروشگاهی ميپردازيم كه دارای فضای بسيار عالی هستند ؛ اين سايت های عبارت اند از :

بهترين سايت های فروشگاهی ايران

  • ديجی كالا : بهترين سايت فروشگاهی ايران ديجی كالا است ، اين سايت فعاليت خود را از سال 2006 شروع كره و توسط دو بردارد دوقلو اداره ميشود ، اين چند ساله ديجی كالا به بيش از هزاران كارمند مخصوص برای شركت خود دارد و اما نكته مهم در رابطه با اين سايت اين است كه در سرتاسر ايران شعبات بسيار زيادی دارد و انبار های اختصاصی هم دارد ، و بهترين حسن اين سايت اين است كه بسياری از معظلات شغلی را هم حل كرده است . ( همانطور كه همه ی ما ميدانيم افراد برای خريد از ديجی كالا بسيار آسوده خاطر هستند به اين دليل كه ميدانند كيفيت آن بسيار عالی و با هزينه های روز دنيا محاسبه ميشود ؛ يكی از بهترين ويژگی های ديجی كالا را هم ميتوان سرعت عمل بالا آنها دانست به آنگونه كه شما هرچه سفارش دهيد در عرض 3 روز كاری برای شما ارائه خواهد شد )

بهترين سايت های فروشگاهی ايران

  • خانومی : در دومين رتبه از بهترين سايت های فروشگاهی به سايت خانومی اختصاص دارد ، و اما در مورد اين سايت بايد نحوه كار آنها را برای‌شما بازگو بكنيم ، اين سايت درای محصولات برای خانوم ها است و تمام لوازم آرايشی روز دنيا و تمام محصولات ديگر كه در آرايشگاه و يا كرم ها و … هستند و ميتوان از جمله محصولات اين سايت دانست . ويژگی های اين سايت اين است كه وقتی شما كالایی را سفارش ميدهيد سايت به شما برخی از لوازم را اشانتيون ميدهد و يا به انتخاب خود ميتوانيد آنها را انتخاب كنيد و محدوديت قيمت هم ندارد و همه آنها با توجه به خواسته شما است ، اگر شما هم از محصول خود راضی نبوديد ميتوانيد آن را مرجوع بكنيد و دوباره محصولی ديگر را انتخاب بكنيد و اصلا هيچ محدوديتی ندارد ولی‌بايد دليل قاطعه كننده ایی‌ داشته باشيد ، همکاری مستقیم و رو در رویی تامین کنندگان با خانومی ، امکان ارائه محصولات با قیمت مناسب را در اختیار این فروشگاه قرار داده اند . (‌ نكته مهم در رابطه با اين سايت رقابت با ديجی كالا است و برخی از كاربران برای خريد همان محصولاتی كه در خانومی است به ديجی كالا رجوع ميكنند و تنها مشكل آن ميزان سرچ ضعيف است و بغير از اين نكته ديگر جای نقضی وجود ندارد و به عنوان سايت خوب شناخته شده است .

بهترين سايت های فروشگاهی ايران

  • سايت اتما : در رتبه سوم از بهترين سايت های فروشگاهی سايت اتما قرار دارد و سايت اتما اولين سايت مخصوص در رابطه با خريد های اقساطی در سرتاسر كشور است و در سال 1391 كار خود را شروع كرده و در امسال به رتبه 3 بهترين سايت های فروشگاهی رسيده است و اما ويژگی های اين سايت را متوان شيوه اقساط آن بيان كرد به آنگونه كه شما فقط و با چك و يا يك ضامن ميتوان خريد اقساطی بكنيد و به صورتی كه در سايت های ديگر و يا شركت ها و يا فروشگاه اين امر اصلا ممكن نيست . ( پيشنهاد ما به شما اين است كه در جشنواره های اين سايت شركت كرده و از بهترين آپشن های آن بهره مند شويد و از امتياز های بسيار زيادی برخوردار خواهيد شد )

بهترين سايت های فروشگاهی ايران

  • بانه دات كام : همانطور كه همه ی شما ميدانيد بانه يكی از مناطقی است كه همه گونه كالایی‌در آنجا كشف ميشود ، سايتی‌به نام بانه دات كام وجود دارد و در زمينه های‌ كالای ديجيتال و مد و پوشاك و لوازم خانگی و … فعاليت ميكند و علاوه بر تمام اين موارد از ويژگی های خاصی هم برخوردار است از جمله اصالت كالا ، و اما منظور از اصالت كالا گارانتی آن است و با 130 درصد دارای گارانتی بهترين نوع گارانتی را در بين اين چند سايت قرار داده است ، اين سايت دارای پشتيبانی خصوصی و سريع و مشاوره در خريد كالا است به آنگونه كه در خريد كالایی ترديد داريد ميتوانيد به اين پشتيبانی تماس بگيريد و از آنها كمك بخواهيد ( مهمترين نكته : نقد و بررسی كالای جديد و بررسی قيمت كالا در سرتاسر كشور و ميزان رشد قيمت آنها )

بهترين سايت های فروشگاهی ايران

  • آليار : در اين ليست از بهترين سايت های فروشگاهی ، سايت آليار يكی از سايت های جديد است كه در سال 1396 شروع به كار كرده است وتوانسته در اين چند ساله به يكی‌ از بهترين سايت ها شده است و تمام نكات عالی را در خريد و فروش را رعايت كرده است و اما ويژگی های‌ اين سايت عبارت اند از : به تازگی‌ دارای بخش سوپر ماركت شده است و تمام محصولات را به سرعت به درون تهران و شهر های بزرگ ارسال ميكند و كيفيت آنها بسيار عالی است ، این فروشگاه اینترنتی توانسته با ارائه بسياری از محصولات و دارای تنوع بسيار زيادی در آنها ، تمامی اقشارجامعه با هرسلیقه و رده سنی را پوشش داده و با ارائه توضیحات موردنیاز و مقایسه آن با سایرمحصولات، امکان بهترین مواردی كه ميتواند انتخاب كنند را پيشنهاد كرده است و تمام اهداف را برای كاربران معرفی كرده است .

 

 

نكات مهم در رابطه با خريد اينترنتی از سايت ها :

بهترين سايت های فروشگاهی برای‌شما عوان شده است و حالا وقت آن فرا رسيده كه نكات مهمی‌در رابطه با خريد اينترنتی بيان كنيم :

  1. رمز پويا : وقتی‌ ميخواهيد كالایی را خريداری كنيد و به سايت پذيرنده انتقال ميابيد رمز دوم خود را وارد نكنيد و با درخواست رمز پويا اين فرايند را ادامه دهيد .

 

  1. انتخاب پرداخت درب منزل : هر سايتی كه اين آپشن را دارد شما گزينه پرداخت درب منزل را انتخاب كنيد و از سايت اطمينان حاصل كنيد .

 

 

سخن پايانی : در انتهای اين مقاله بايد اين را عنوان بكنيم ؛ ليستی كه برای ‌ارائه شده است از بروز ترين تحقيقات فرا گرفته و با بروزرسانی جديد ارائه شده است و در آخر هم بايد اين نكته را عرض بكنيم كه با توجه به نياز شما بايد به سايت ها مورد نظر رجوع بكنيد ،( به آن معنا كه هر سايت با توجه به حوزه های خاصی فعاليت ميكند ) و  پيشنهاد ما  اين است كه شما باز هم بايد تحقيقاتی را انجام دهيد كه در عين انجام خريد به مشكل بر نخوريد .

 

نویسنده : سورنا بابایی

سورنا بابایی ( sorena babaie ) هستم ، علاقه مند به حوزه فناوری و سلامت (‌پزشكی ) و دانشجوی دوره تخصصی سئو و ديجتال ماركتينگ ، اميدوار هستم از تمامی مطالب منتشر شده از طرف بنده رضايت كامل و نهايت بهره را كسب كرده باشيد و بهتر است تمامی مطالب آموزنده را به دوستان عزيزمان منتقل كنيم .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *