هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
شغل پردرآمد اینترنتی

معرفی 10 شغل برتر و پردرآمد اینترنتی

دسته بندی : کسب و کار آنلاین
1401/05/16

امروزه همه جا صحبت از اینترنت است و همه به اون بیشتر به چشم یک منبع سرگرمی نگاه می­کنند، در صورتی که این بزرگترین اشتباه عمر ما است. اینترنت با اهداف نظامی ایجاد شد و بعدها در دسترس عموم قرار گرفت. اما دیگر هدف اینترنت، صرف اهداف نظامی نبود بلکه بیشتر هدف آن سرعت بخشی به زندگی ما و افزایش کیفیت زندگی بوده است. اینترنت در کشورهای مختلف استفاده­‌های مختلفی دارد؛ هرچقدر کشورها به لحاظ فرهنگ و دانش اجتماعی بالاتر باشند، نگاهشان به آن بیشتر ابزار محور است تا سرگرمی محور، به طور کلی ما نیز باید سعی کنیم که نگاه خود را به اینترنت بیشتر ابزار محور کنیم و تمام تلاش خود را به کار گیریم تا از این فرصت بیشترین استفاده را داشته باشیم. در این میان بسیاری از شغل‌ها نیز وجو دارد که به عنوان شغل پردرآمد اینترنتی شناخته می شوند، اما این شغل‌ها چه شغل هایی هستتند؟

در گذشته زمانی که پدر و مادرهای می­خواستند به ما توصیه داشته باشند، می­گفتند فرزندم با این گشت و گذارها در اینترنت نمی­توانی به جایی برسی. برای این که پولدار شوید باید یک شغل آبرومند داشته باشید، یا در بازار مشغول به کار شوید و یا استخدام یک شرکت دولتی بشوید و از مزایای آن استفاده کنید. یکی از بزرگترین فرصت‎هایی که ما بواسطه اینترنت بدست می­آوریم، فرصت کسب و کار آنلاین است. تا قبل از همه گیری کرونا بیشترعقاید و تفکرات به این سمت و سو بود که کسب و کارهای سنتی همیشه مورد مقبول­تر می­باشند، در صورتی که کرونا تمامی معاملات را نه تنها در کشور ما و بلکه در تمام دنیا برهم زد.

بله درست متوجه شدید در کشور ما، قبل از کرونا در بسیاری از کشورها این دیدگاه از بین رفته بود. ما در این مقاله قصد داریم به شما فرصت‌هایی شغلی را معرفی کنیم که اگر روی آن زمان و انرژی لازم را صرف کنید، قطعا می­توانید به مرحله کسب و خلق ثروت برسید. مهارت خلق ثروت نیاز به هوشمندی فراوان دارد تا صرف زمان فراوان، البته این موضوع را به این جهت مطرح می‌کنیم که از آن سطح فکر قدیمی خود اندکی جدا شوید و سعی کنید که به کسب و کارها به شکلی متفاوت نگاه کنید. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا شما را شگفت زده کنیم.

کسب و کارهای اینترنتی

چرا بهتر است مشاغل خود را به صورت اینترنتی شروع کنیم؟

اولین و مهم ترین دلیل استفاده شما از کسب و کارهای اینترنتی و شروع بیزینس خود به صورت اینترنتی در این است که شما برای شروع کردن بیزینس خود به خلاقیت بالایی نیاز دارید تا سرمایه گذاری زیاد. اگر شما بخواهید یک شغل ساده مانند سوپرمارکت راه اندازی کنید، قبل از هرچیزی باید به دنبال انواع مجوزهای دولتی وغیردولتی از ادارات خاص باشید. شما باید به دنبال تامین کنندگان دست اول کالا باشید تا به بالاترین بازدهی دست پیدا کنید.

شما باید علاوه برسرمایه گذاری به فکر برخی از امورمالیاتی و امور حقوقی کسب و کار خود باشید در صورتی که در مشاغل اینترنتی این مراحل بسیار ساده تر و آسان تر انجام می­شود و از طرفی تمرکز شما بیشتر روی محتوا و تفاوت های شما است تا تمرکز روی رقبا در بازار آزاد. شما می­توانید کسب و کار خود را با برنامه ریزی در مدت زمان طولانی به صورت پیوسته و آهسته راه اندازی کنید و در این میان بواسطه کسب و درآمد خود از این مسیر در این کسب و کار نیز رشد کنید، اما در همان مثال سوپر مارکت ما شما نمی­توانید یک ماه،  مغازه خود را خالی نگه دارید و به آرامی و پیوستگی آن را پر کنید و به کسب درآمد بپردازید.

مشاغل اینترنتی پردرآمد

برای مثال شما می توانید یک ولاگر اینستاگرام باشید، شما می­توانید در عین لذت بردن از زندگی خود، همیچنین داشتن یک لایف استایل جذاب به فعالیت در اینستاگرام بپردازید و به درآمدهای باورنکردنی برسید، بله درآمد های باورنکردنی. در حال حاضر اگر شما یک ولاگر قویی با فالوو نزدیک به 500 هزار نفر در اینستاگرام باشید، می­توانید روزانه از تبلیغات خود نزدیک به 2 تا 5 میلیون درآمد داشته باشید، این درآمد بدون انجام کارهای سخت و طاقت فرسا بدست می آید و صرفا به خاطر اعتبار شما می­باشد.

ما در سایت برترآموز برای شما یک دوره « آموزش ولاگری » تهیه کرده­ایم که شما با استفاده از آن می­توانید به صورت قابل توجه­ای به رشد خود در شبکههای اجتماعی از جمله اینستاگرام، کمک کنید. ما در این دوره آموزشی مهم ترین مباحث را به ساده­ترین روش برای شما تدوین کرده ایم. فرصت را از دست ندهید، به این بخش نگاهی داشته باشید.

در مشاغل اینترنتی، جنسیت شما مطرح نیست. شما به عنوان یک خانوم ممکن است برای انجام برخی از کارها در فضای بازار آزاد چالش هایی داشته باشید اما این موضوع در فضای مجازی مطرح نیست و شما به سادگی می­توانید در فضای اینترنت به کسب در آمد برسید. شما در فضای بیزنیس های اینترنتی قطعا آزادی هایی خواهید داشت که در بازار آزاد و سنتی امکان پذیر نیست.

از دیگر دلایل ما برای، برای پیشنهاد شروع کسب وکارهای اینترنتی دراین است که شما می­توانید به عنوان شغل دوم خود به درآمد اول برسید، بله درست متوجه شدید شغل دوم و درآمد اول. امروزه بسیاری از معامله گران خرده پا در بازارهای جهانی به معامله گری و تریدری به چشم شغل دوم نگاه می­کنند، اما درآمد آن ها به مراتب از شغل اول آن ها بیشتر است و به لحاظ زمانی نیز آزادی قابل توجه ای دارند.

به نظرم به اندازه کافی شما را با دلایل متعد استارت کسب و کارخود به صورت اینترنتی آشنا کرده­ایم و از طرفی می­توان ساعت ها در مورد خواص کسب و کار های اینترنتی با شما صحبت کرد، اما بهتر است که معرفی برترین و پولساز ترین مشاغل اینترنتی بپردازیم.

10 شغل برتر و پردرآمد اینترنتی در ایران

1.طراحی اپلیکیشن

یکی از جذاب­ترین و نوپاترین مشاغل اینترنتی که می­توان به آن اشاره کرد، طراحی اپلیکیشن برای مشاغل مختلف است. این موضوع به اندازه­ ای در کشور ما محبوبیت دارد که شما اگر به نزدیک­ترین فروشگاه به منزل خود نیز مراجعه کنید متوجه می­شوید که اپلیکیشن متعلق به خود را راه اندازی کرده است. این موضوع تا میزان زیادی نیز منطقی به نظر میرسد، چرا که اگر شما دقت کنید همه­ی ما در جیب خود و یا در کیف خود یک تلفن همراه داریم. تلفن همراهی که زندگی خود را به صورت فشرده با آن انجام میدهیم و همیشه به آن نیاز داریم. درنتیجه نزدیک ترین مکان برای فروش و بیزینس نیز همین تلفن همراه است. امروزه به بازاریابی نوین و دیجیتال مارکتینگ به این موضوع به صورت ویژه‌ای اهمیت میدهد و از طرفی یک بازار کار آزاد، رقابتی و بکر نیز ایجاد کرده است که می­توان به صورت جدی روی آن تمرکز کرد.

روش کسب درآمد از طراحی اپلیکیشن موبایل

البته این رشته محدود به طراحی اپلیکیشن برای مشاغل نمی­ شود و شما می‌­توانید با طراحی بازی­‌های جذاب و یا برنامه­‌های سرگرم کننده دیگر در این رشته فعالیت داشته باشید و به درآمدهای باورنکردنی برسید. شما برای اینکه بتوانید در این حرفه مطرح شوید، به درآمدهای بالا و اعتبار بسیار بالا برسید باید به  مهم­ترین رکن این حرفه که کسب دانش برنامه نویسی اندروید و ios است  به صورت ویژه مسلط شوید. که اگر شما تنها بخواهید از منابع رایگان در اینترنت برای فراگیری این مباحث استفاده کنید، تا حد زیادی می­توانید به این تسلط و قدرت درک برسید. همچنین قطعا در مراحل بعدی شما نیاز به یک منتور و اندکی سابقه برای ورود به بازارهای بزرگتر خواهید داشت که شما می­‌توانید به سادگی با همکاری با چند سایت فریلنسری ایرانی و خارجی به این اعتبار دست پید کنید.

جالب است بدانید که میانگین درآمدی طراحان اپلیکیشن در سال 2022 بین 2000 تا 7000 دلار در ماه بوده است. البته این آمار متعلق به سایت‌های فریلنسری  می­باشد، قطعا شما می‌توانید با قرارداد با شرکت‌های بزرگ به عنوان توسعه دهنده در این حوزه به در آمدهای چندین برابر برسید .

  1. طراحی سایت

امروزه دیگر کمتری کسی را میتوان پیدا کرد که راجب خرید اینترنتی از سایت­ها اطلاعی نداشته باشد. بعد از همه­ گیری ویروس کرونا تقریبا ما در ایران به یک بلوغ عالی در حوزه بیزینس آنلاین رسیدیم. ما در این مدت زمان شاهد رشد، انواع سایت­های ایرانی در زمینه کسب و کارهای مختلف بودیم. زمانی که تقاضا برای یک موضوع زیاد می­شود قطعا رقابت و افزایش نرخ ها نیز شروع می­شود.

امروزه مشاغل بسیار زیادی دارای سایت­های اینترنتی می­باشند اما نکته بسیار مهم در این است که آن­ها نمی­توانند به درستی آن را مدیریت و اداره کنند. به همین علت این بازار شدیدا رقابتی شده و برای مدیریت و طراحی سایت می­توان به درآمد های باورنکردنی رسید. یکی از مهم ترین بخش مدیریت امور سایت و تبلیغات در سایت­ها بخش سئو سایت می­باشد که شما برای این منظور نیاز دارید که بتوانید، در بحث رپورتاژ نویسی و اوصول و فنون سئو سرآمد باشید و با اطلاعات و قدرت خود در این حوزه بدرخشید.

ما در سایت برترآموز برای شما دو دوره به شدت مهم و کاربردی با تدریس جناب آقای حبیبی اماده کرده‌ایم. دوره « آموزش اصول آگهی » و دوره تخصصی « آموزش VIP  سئو  » شما با شرکت در این دو دوره ارزشمند می­توانید تا حد زیادی به دانش روز دست پیدا کنید و از تجربیات استاد حبیبی نیز بیشترین استفاده را ببرید.

  1. مشاوره آنلاین

یکی دیگری از مشاغلی که در بازار آزاد شاید جایگاه شناخته شده­ای نداشته باشد، اما در دنیای کسب و کارهای آنلاین می­توان به صورت جدی به آن اشاره کرد، حوزه مشاوره آنلاین است. شما می­توانید تجربیات و اطلاعات خود را به صورت انلاین به دیگران ارائه کنید و دراضای آن دستمزد های قابل توجه ای دریافت کنید. امروزه مشاوران مالی، وکلا، مشاوران مسکن و مشاوران سلامت جزو پردامد ترین مشاغل مشاوره­ای ایران می­­باشند. به طور میانگین هزینه یک مشاوره مالی به صورت آنلاین در یک جلسه 45 دقیقه ای در حدود 5 تا 40 میلیون تومان می باشد.

اما نکته حائز اهمیت این است که شما برای رسیدن به چنین جایگاهی باید علم واقعی این حوزه را نیز داشته باشید. به طور مثال اگر شما یک مغازه ساده آژانس املاک در یک منطقه مناسب تهران داشته باشید می­توانید به طور میانگین یک تا سه معامله جذاب در روز داشته باشید، اما با ارتقا کسب و کار خود به روش آنلاین می­توانید آین آمار را تا 3 برابر رشد دهید. شما از امکانات خود و اطالاعات خود در جهت درست استفاده می­کنید و این از بزرگترین مزایای بیزنیس آنلاین است.

  1. گرافیست­ ها جادوگران دنیای تصویر

اکر بخواهیم به ده شغل برتر اینترنتی با درآمدهای جذاب اشاره کنیم قطعا یکی از این ده شغل، فعالیت­‌های گرافیستی می­باشند. امروزه با پیشرفت دنیای دیجیتال و تبلیغات دیجیتال یکی از حوزه­هایی که تقاضای بسیاری برای آن وجود دارد طراحان گرافیست است. شما برای این که لوگو فوق العاده داشته باشید، نیاز دارید که از یک گرافیست مطرح استفاده کنید و در طراحی گرافیکی قطعا خلاقیت در کنار دانش است که می­تواند شما را قانع و رضایتمند سازد. فتوشاپ یک ابزار بی نهایت عالی برای طراحی های شما است که می توانید به صورت ویژه آموزش فتوشاپ را در سایت برتر آموز ببینید و برای بازارکار آماده شوید.

گرافیست چقدر درآمد دارد؟

از دیگر مزایای این شغل می­توان به نیاز آن در طراحی سایت اشاره کرد، ما در بخش قبل به این موضوع اشاره داشتیم که طراحی سایت یکی از پرتقاضا ترین بازارهای آنلاین است که می­توان از آن کسب درآمد عالی داشت. اگر بخواهیم به دیگر مزایای این رشته نگاهی داشته باشیم، این رشته دارای بازار کار بین المللی مناسبی می­باشد که می­توان به درآمد دلاری بالایی رسید، قطعا برای این کار اندکی زبان انگلیسی می تواند به صورت قابل توجه­ای به شما کمک کند.

  1. وبلاگ نویسی تخصصی

یکی دیگر از فعالیت­‌هایی که می­تواند به صورت ویژه‌­ای برای شما منجر به خلق ثروت شود و از طرفی دارای تقاضای بسیار زیادی نیز می­‌باشد، وبلاگ نویسی تخصصی است. امروزه در فضای وب اطلاعات بی ارزش فراوانی وجود دارد که مانع از دسترسی شما به اطلاعات درجه یک و به روز می­‌شوند. در صورتی که شما بتوانید اطلاعات تخصصی و ارزشمند را تحت عنوان وبلاگ نویسی به دیگران عرضه کنید. می­توانید به درآمدی عالی برسید.

قطعا بواسطه بازدیدهایی که از این طریق بدست می­آورید، می­توانید با تبلیغات هدفمند به درآمد های بالا و هدفمند برسید، و اکر بتوانید این فعالیت را در حوره زبان انگلیسی انجام دهید، درآمد دلاری قابل توجه­ای خواهید داشت و همیچنین می­توانید از خدمات گوگل ادز نیز استفاده کنید.‌ در صورتی که این بخش برای شما جذاب است به شما پیشنهاد می­کنم به مقاله « گوگل ادز » مراجعه کنید و اطلاعات جذاب بیشتری بدست بیاورید.

  1. درآمد از همکاری در فروش

یکی از بهترین مشاغلی که شما میتوانید در بیزینس­های آنلاین به آن اشاره کنید، همکاری در فروش برخی از کسب و کار های سنتی است. شما برای این که از طریق فضای مجازی درآمد داشته باشید لازم نیست که حتما خود شما تولید کننده و یا صاحب کسب و کار باشید بلکه شما می­توانید به اطراف خود نگاهی بیندازید و ببینید چه کسانی هستند که تولید کننده هستند و یا به اجناس دست اول دسترسی دارند و فقط به فکر کسب و کار سنتی می باشند. شما می­‌توانید محصولات آن­ها را در سایت­‌هایی مانند دیوار، شیپور و دیجیکالا به فروش برسانید. جالب است بدانید که برخی از خرده فروشان در سایت دیجیکالا درامد های چند ده میلیون تومانی از این مسیر دارند.

  1. تدوینگری حرفه ای

امروزه یکی از کسب و کارهای که در فضای مجازی دارای رونق بسیار است، طراحی تیزر تبلیغاتی است. شما برای این که یک تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای داشته باشید نیاز دارید که از یک تدوینگر خلاق و حرفه‌ای استفاده کنید.

شما می­‌توانید با آموزش‌های سایت برترآموز در حوزه تدوین از آموزش « آموزش پریمر » استفاده کنید. شما می­‌توانید با همین آموزش و تمرین به مهارت بالایی در حوزه طراحی و تدوین تیزرهای تبلیغاتی برسید. همچنین می­توانید برای بدست آورن ایده­‌های تبلیغایی بیشتر از یوتیوب استفاده کنید و به بروزترین ایده‌های تبلیغاتی دست پیدا کنید. امروزه کسب درآمدهای بالا از اینترنت بیش از نیاز به سرمایه اولیه نیاز مند مدیریت زمان و انرژی می­باشد.

شغل های پردرآمد اینترنتی برای بانوان

  1. کسب در آمد آپارات و یوتیوب

امروزه شبکه­‌های ویدیوی مانند آپارات و یوتیوب دارای طراحی­‌هایی می­‌باشند که به شما به عنوان تولید کننده محتوا مبالغی قابل توجه‌ای میدهند. شما می­‌توانید با تولید محتوا با کیفیت به درآمدهای قابل توجه‌­ای در این مسیر برسید و همچنین شما می­توانید با آموزش دادن این تولید محتوا نیز در شبکه­‌های اجتماعی نیز به درامد برسید. اگر شما بتوانید به بازدیدهای قابل توجه برسید، درآمد شما به صورت تصاعدی رشد می­کند، برای مثال صدف بیوتی برای تبلیغات و آموزش میکاپ محصولات آموزشی خود به طور میانگین از هر ویدیو 10 تا 40 هزار دلار از طریق یوتیوب  درآمد دارد. شما می­توانید برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر به مقاله « روش کسب درآمد از یوتیوب چگونه است » مراجعه کنید و اطلاعات خود را افزایش دهید.

  1. نوشتن محتوای تبلیغاتی تخصصی

یکی دیگر از مشاغلی که می­توان به عنوان پردرآمدترین مشاغل اینترنتی به آن اشاره کرد. نوشتن محتوای تبلیغاتی تخصصی است. این موضوع به این جهت دارای اهمیت است که شما باید برای نوشتن این محتوا تبلیغاتی علاوه بر آشنایی با اصول دیجیتال مارکتینگ با اون محصول نیز آشنایی داشته باشید. برای

به عنوان مثال یکی از گران­ترن و کاربردی­ترین محتوای تبلیغاتی برای خودرو می باشد. شما برای نوشتن محتوای تبلیغاتی در این حوزه باید خودروهای رقیب را نیز به خوبی بشناسید و به اصول بازاریابی نیز آگاه باشید. در نتیجه به دلیل کمبود چنین افرادی، کسانی که در این حوزه فعالیت می­کنند، درآمدهای فوق العاده عالی دارند.

شغل پردرآمد برای دانش آموزان

  1. خبرنامه نویسی

اگر بخواهیم در  پردرآمد ترین کسب و کارهای اینترنتی بررسی داشته باشیم قطعا یکی دیگر از این مشاغل‌ها، خبرنامه نویسی حرفه‌­ای و سریع است. همانطور که میدانید یکی از گرانترین سایت‌هایی که برای تبلیغات همیشه مورد نظر آژانس‌­های تبلیغاتی است، سایت­‌های خبری می­‌باشند. شما می­توانید حتی با ترجمه اخبار به روز در حوزه تکنولوژی نیز، یک سایت خبرنامه نویسی حرفه­ای داشته باشید. و از آن به کسب درآمد برسید. برخی از این سایت­های خبرنامه نویسی به واسطه اخبار زرد به رشدهای قابل توجه­‌ای میرسیند. البته این حوزه با توجه به حواشی که دارد وحملات سایبری که به آن ها صورت میگرید نیازمند تخصص وقدرت بالایی می­باشند.

چگونه به 10 شغل برتر و پردرآمد اینترنتی دست پیدا کنیم

همانطور که شما به مشاغل پردرآمد و برتر اینترنتی نگاه می‌کنید و دوست دارید به آن‌ها دست پیدا کنید. دیگران نیز دوست دارند که همانند شما به این مشاغل دست پیدا کنند. اما چگونه شما می‌توانید این مشاغل را بدست آورید. شما باید به مطالب این بخش به دقت توجه کنید و به توصیه‌های آن عمل کنید.

سعی کنید یک شبکه اجتماعی قوی داشته باشید

شما برای این که بتوانید به سادگی نظر کارفرما را به خود جلب کنید. باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا در شبکه‌های اجتماعی فعال باشید. البته به این نکته توجه داشته باشید، معمولا کسانی که به دنبال 10 شغل برتر و پردرآمد اینترنتی می‌باشند. معمولا لیندیکدین و اینستاگرام فعالی دارند. شما نیز باید مانند این افراد از این فرصت استفاده کنید و بهترین معرفی را از  توانایی خود ارائه دهید.

اگر شما در مورد اینستاگرام دانش کافی ندارید، می‌توانید به بخش آموزش برترآموز مراجعه کنید. در آن بخش از « آموزش اینستاگرام » به صورت جامع و کاربردی استفاده کنید. شما باید بواسطه این برنامه شبکه سازی قوی انجام دهید، در این صورت دیگران بسیار راجب شما صحبت خواهند کرد.

سعی کنید که یک رزومه جذاب بنویسید

زمانی که شما به دنبال قراردادهای مناسب برای خود می‌باشید، باید تلاش خود را به کار گیرید تا بهترین رزمه برای کارفرمای خود ارسال کنید. زمانی که شما یک رزومه عالی برای کارفرمای خود ارسال می‌کنید. کارفرما نمی‌تواند از شما چشم پوشی کند و به شما شانس همکاری را قطعا می‌دهد. این هنر شما است که چگونه یک رزومه جذاب به او معرفی کنید.

اگر شما نمی‌دانید که چگونه باید یک رزومه جذاب بنویسید. می‌توانید به بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کنید، در آن بخش می‌توانید از مقاله « چگونه بدون داشتن تجربه شغل پیدا کنیم » استفاده کنید. در این مقاله شما آموزش رزومه نویسی بدون سابقه کار را فرا خواهید گرفت که در آینده به شما کمک خواهد کرد.

علم خود را به روز نگه دارید

زمانی که قرار است که شما به عنوان یک فریلنسر و یا به عنوان یک فرد دور کار از طریق اینترنت اقدام به فعالیت کنید. باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا به اندازه کافی تخصص خود را به روز نگه دارید. به یاد داشته باشید که رقبای شما به دلیل این که کار خود را با اینترنت انجام می‌دهند. معمولا افراد به روزی هستند که سعی می‌کنند، همیشه علم خود را آپدیت کنن و این موضوع را در سابقه و رزومه خود نیز قید می‌‌کنند. چرا که آن‌ها به دنبال کارفرمای مناسب و قابل اطمینان می‌باشند.

از طرفی به یاد داشته باشید، زمانی که شما دانش خود را به روز نگه می‌دارید، این شما هستید که کارفرمای خود را انتخاب می‌کنید، نه کارفرمای شما را. چرا که همه روی این موضوع اتفاق نظر دارند که شما بهترین گزینه پیش رو خواهید بود. از این رو تلاش می‌کنند که با پیشنهادات جذاب نظر شما را به خود جلب کنند. در این زمان قدرت مذاکره شما است که می‌تواند سرنوشت شما را تغییر دهد.

زبان انگلیسی خود را تقویت کنید

اگر شما به دنبال درآمد بالا از مشاغل اینترنتی می‌باشید، باید تمام تلاش خود را به کار گیرید که زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. چرا که شما نیاز به همکاری با کارفرمایان خارجی خواهید داشت. شما در صورتی می‌توانید درآمد بالا را برای خود متصور شوید که درآمد دلاری را نیز به برنامه ریزی خود اضافه کنید. در این صورت شما می‌توانید رشد درآمدی خود را به صورت قابل توجه‌ای مشاهده کنید. بازارکار برای افراد متخصص انگلیسی زبان بسیار ساده وجذابتر است.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم دیگاه شما را به نسبت به استفاده از اینترنت تغیر دهیم. اینترنتی که در دسترس ما قرار گرفته است می­تواند یکی از بهترین ابزارها برای رشد کسب و کار باشد و از طرفی باید به این موضوع اشاره کرد که تقریبا ما به صورت رایگان از این بستر می‌توانیم استفاده کنیم. به یاد داشته باشید، امروزه شما برای رسیدن به درآمدهای بسیار بالا (به صورت پایدار ) نیاز دارید که  از تمامی امکانات خود به بهترین نحو استفاده کنید و بدون استفاده از ابزار دیجیتال تبلیغات نمی­توانید به این هدف دست پیدا کنید. ما در این مقاله به شما ایده­هایی برای شروع کسب و کارهای اینترنتی دادیم و از طرفی به شما این نوید را میدهیم که شما هر کسب و کاری را می­توانید در حوزه آنلاین راه اندازی کنید. شما بواسطه اینترنت می­توانید هر مهارتی را که دارید تبدیل به پول کنید، نتها کافی است اصول این موضوع را یاد بگیرید. اینترنت بیش از اینکه ابزاری برای گذران وقت باشد، ابزاری برای رشد است آن را جدی بگیرید.

نویسنده : جواد فرازمند

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *