هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
راه اندازی دایرکتوری وردپرس

7 مورد از بهترین قالب ها و پلاگین دایرکتوری وردپرس 2022

دسته بندی : ساخت سایت - وردپرس
1400/11/16

آیا به دنبال بهترین قالب و پلاگین های دایرکتوری وردپرس هستید؟ چندین پلاگین وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها به راحتی یک دایرکتوری آنلاین ایجاد کنید. این کار می تواند راهی برای انتشار لیست مشاغل برای شرکت خودتان یا گرفتن هزینه از شرکت های دیگر برای قرار دادن لیست مشاغل آنها باشد.

در این مقاله بهترین پلاگین ها و قالب های دایرکتوری شغلی وردپرس را که می‌توانید از آن ها استفاده کنید، بررسی می‌کنیم.

راه اندازی دایرکتوری وردپرس

ساخت وب سایت دایرکتوری با وردپرس

وردپرس در حال حاضر یکی از محبوب ترین سایت سازها در دنیا است که بیش از 43 درصد از سایت های موجود در اینترنت با آن ساخته شده اند. می توان از آن برای ساخت تقریباً هر نوع وب سایتی از جمله وب سایت دایرکتوری شغلی استفاده کرد.

پیشنهاد می کنیم که از CMS سایت ساز وردپرس استفاده داشته باشید. انجام این کار امکان دسترسی فوری به تمام ویژگی ها و عملکرد وردپرس را بدون هیچ محدودیتی به شما می دهد.

برای شروع به یک نام دامنه و هاست وب سایت نیاز دارید. نام دامنه آدرس سایت شما در وب است، مانند bartaramouz.ir یا google.com. هاست نیز محل ذخیره تمامی فایل های وب سایت شما است. در مقاله خرید بهترین هاست به شما راه حل هایی ارائه داده ایم که با استفاده از آن ها می توانید بهترین هاست ممکن را خریداری نمایید. همچنین در مقاله انواع هاست، انواع مختلف هاست را بررسی کرده ایم. بررسی آن خالی از لطف نیست و می توانید تفاوت هاست های مختلف و نوع اسفاده آن ها را یاد بگیرید.

پس از خرید هاست، راهنمای گام به گام ما را در مورد ساخت سایت دنبال کنید.

هنگامی که سایت وردپرس خود را ایجاد کردید، می توانید یک پلاگین یا قالب دایرکتوری وردپرس نصب کنید.

بیایید نگاهی بیندازیم به برخی از بهترین پلاگین ها و قالب های دایرکتوری شغلی وردپرس که می‌توانید از آنها برای ایجاد یک وب‌سایت کاریابی استفاده کنید.

1. WP Job Manager

راه اندازی دایرکتوری وردپرس

WP Job Manager یک پلاگین  بسیار آسان برای ساخت دایرکتوری وردپرس از تیم Automattic است. با استفاده از آن می توانید به سادگی صفحات جدید ایجاد کنید، انواع شورتکد را اضافه کنید، و می توانید در عرض چند دقیقه یک پورتال شغلی آنلاین داشته باشید. این به استخدام کنندگان اجازه می دهد تا در وب سایت شما ثبت نام کنند و لیست مشاغل خود را ارسال کنند. استخدام کنندگان همچنین می توانند فهرست های خود را از یک داشبورد ساده مدیریت کنند.

همچنین می توانید از آن برای کسب درآمد آنلاین با آگهی های شغلی پولی از طریق پلاگین های ساخت عضویت ویژه استفاده کنید. همچنین دارای افزونه هایی برای ارسال هشدارهای ایمیل، کسب درآمد از سایت دایرکتوری شغلی خود با استفاده از WooCommerce، افزودن یک مدیر برای ساخت رزومه و موارد دیگر است.

2. WPJobBoard

راه اندازی دایرکتوری وردپرس

WPJobBoard یک پلاگین غیررایگان  برای ساخت سایت کاریابی وردپرس است که به شما امکان می دهد یک موتور جستجوی کار قدرتمند را به وب سایت خود اضافه کنید. این شامل یک پنل مدیریت برای کارفرمایان و آژانس‌های استخدام برای ارسال شغل و رزومه است. همچنین شامل یک پایگاه داده رزومه و پورتال کارفرما است که به کاربران امکان می دهد مناسب ترین گزینه ها را جستجو کنند.

این افزونه با تمام قالب های وردپرس ادغام می شود و با قالب رایگان خود نیز ارائه می شود. همچنین به شما امکان می دهد در سایت خود قابلیت های پولی و پرداخت آن ها را ایجاد کنید. کوپن ها، تخفیف ها و حتی پلن های عضویت را به کارفرمایان ارائه دهید.

3. Job board manager

راه اندازی دایرکتوری وردپرس

Job Board Manager یکی دیگر از پلاگین های عالی برای اضافه کردن امکان راه اندازی دایرکتوری شغلی به وب سایت وردپرسی شما است. کاربرپسند است و دارای یک شورتکد است که می توانید آن را برای نمایش لیست مشاغل، افزودن لیست مشاغل جدید، نمایش داشبورد کاربر و موارد دیگر به صفحات مختلف اضافه کنید.

Job Board Manager سئو دوستانه است و از نشانه گذاری rich snippets و Schema.org برای لیست های شغلی استفاده می کند.

همراه با پلاگین رایگان برای افزودن نمایه‌های شرکت، مکان‌ها، ویجت‌ها و بردکرامب . همچنین می‌توانید از پلاگین های پولی برای فهرست‌های پولی WooCommerce، هشدارهای شغلی، مدیر برنامه‌ها و موارد دیگر استفاده کنید.

4. Simple Job Board

راه اندازی دایرکتوری وردپرس

Simple Job Board یکی دیگر از پلاگین های آسان برای استفاده در سایت کاریابی وردپرس است. این یک افزونه ساده و سبک است که به کارفرمایان اجازه می دهد در وب‌سایت شما یک حساب کاربری ایجاد کنند یا لیست مشاغل خود را اضافه کنند.

همچنین می‌توانید از آن برای وارد کردن دستی فرصت‌های شغلی با دسته‌ها و انواع شغل استفاده کنید. هیچ گزینه داخلی برای کسب درآمد در تنظیمات افزونه وجود ندارد، اما می توانید با افزودن یک فرم سفارشی ساده در وردپرس، آن را گسترش دهید.

Simple Job Board به شما امکان می دهد تا به تعداد مورد نیاز برای هر فهرست جزئیات اضافه کنید. شما می توانید فرم های درخواست کار سفارشی را برای لیست های شغلی نمایش دهید.

5. Apply Online

راه اندازی دایرکتوری وردپرس

Apply Online یک پلاگین مدیریت تبلیغات طبقه بندی شده است که به کاربران امکان می دهد به سرعت به لیست ها پاسخ دهند. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی یک دایرکتوری شغلی به وب سایت خود اضافه کنید و شروع به پذیرش درخواست کنید.

دارای ویژگی های قدرتمندی مانند دسته بندی تبلیغات، فیلترها، فیلدهای فرم برنامه، اعلان های ایمیل و موارد دیگر است. یکی از معایب این است که نمی توانید از آن برای ایجاد یک وب سایت لیست مشاغل پولی استفاده کنید و برای ایجاد پلن های اشتراکی باید یک پلاگین عضویت اضافه کنید یا از یک افزونه فرم تماس برای پذیرش سفارش ها استفاده کنید.

6. JobRoller

راه اندازی دایرکتوری وردپرس

JobRoller یک قالب قدرتمند برای کار وردپرس است. دارای گزینه های عالی کسب درآمد است که به شما امکان می دهد برای لیست های شغلی پول دریافت کنید. این شامل بخش های جداگانه برای ساخت یک صفحه وبلاگ یا ساخت صفحات فرود به وب سایت هیئت شغلی شما است.

هم از حساب های کارفرمایان و هم از حساب های جویای کار پشتیبانی می کند، شامل رزومه یا بانک رزومه است، دارای فرم ارسال شغل است، و دارای ویژگی های جستجو در سایت/فیلتر مبتنی بر Ajax است. دارای چندین گزینه نمایش و یک پانل گزینه های تم قدرتمند است که به شما کمک می کند همه چیز را سریع تنظیم کنید.

7. JobEngine

راه اندازی دایرکتوری وردپرس

JobEngine یک قالب برای برنامه وردپرس است که برای ایجاد یک وب سایت قدرتمند دایرکتوری شغلی طراحی شده است. دارای یک قالب صفحه اول ویژه برای استقبال از بازدیدکنندگان وب سایت شما می باشد. بدین شکل که تا کاربران وارد سایت شما شدند با آن صفحه مواجه می شوند و می توانند آخرین آگهی های قرار داده شده را قرار دهند.

Job Engine به کاربران شما اجازه می دهد تا به راحتی یک حساب کاربری ایجاد کرده و مشاغل را فهرست کنند. شما می توانید برای فرصت های شغلی به ازای هر شغل هزینه کنید یا پلن های خرید عضویت VIP ایجاد کنید. شما همچنین می توانید لیست های ویژه را به طور جداگانه بفروشید. این قالب از درگاه های پرداخت جهانی پشتیبانی می کند، اما با درگاه های پرداخت ایرانی تست نشده است. طبق تجربه ای که داریم معمولا قالب ها با پلاگین های پرداخت ایرانی در بیشتر مواقع کار می کنند. پس می توانید این کار را انجام دهید.

به عنوان یک موضوع، گزینه‌های سفارشی‌سازی رنگ و گزینه‌های طراحی زیادی برای کنترل ظاهر دایرکتوری شغلی شما دارد. می‌توانید با استفاده از صفحه‌ساز داخلی آن را در قسمت داشبورد سایت سفارشی کنید. دارای چندین نوار کناری، گزینه های صفحه فرود است و برای پشتیبانی از وب سایت های چند زبانه آماده ترجمه است.

نتیجه گیری و پایان

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد تا یک راه حل مناسب برای ساخت سایت دایرکتوری پیدا کنید. در پایان این مقاله شاید دوست داشته باشید راهنمای کلی ما در مورد سئو با نام آموزش سئو را مطالعه کنید. همچنین در صورتی که تازه کار هستید می توانید با مقاله آموزش وردپرس آغاز کنید.

نویسنده : بابک حیدریان

بابک حیدریان مهر. دانشجوی کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، محقق و متخصص SEO & Digital Marketing "زندگی ممکن است پُر از درد و رنج باشد، اما واکنشِ ماست که حرف آخر را می‌زند". فردیش نیچه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *