هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
مناقصه هوشمند چیست؟

قیمت گذاری یا مناقصه هوشمند – Smart Bidding – چیست؟

دسته بندی : کسب و کار آنلاین
1401/07/05

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از راهکارهای تبلیغاتی گوگل که با نام مناقصه هوشمند – Smart Bidding – شناخته می شود نکات جذابی ارائه کنیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا ضمن ارائه توضیحات مفصل درباره این موضوع، مزایا و معایب، استراتژی ها و کارهایی که باید انجام دهید تا موفقیت بیشتری کسب کنید صحبت خواهیم کرد.

تبلیغات جستجوی گوگل یا همان گوگل ادز یک ابزار شناخته شده برای افزایش فروش و افزایش ترافیک به یک وب سایت است. این بخش بزرگی از این است که چرا آنها به یکی از محبوب ترین روش های تبلیغاتی تبدیل شده اند. در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از راهکارهای تبلیغاتی گوگل، یعنی مناقصه هوشمند صحبت کنیم.

اما مدیریت این نوع کمپین تبلیغاتی گاهی اوقات پیچیده و زمان بر است. اگر قبلاً یک کمپین تبلیغات جستجوی پرداخت به ازای کلیک را اجرا می کنید، ممکن است در مورد تبلیغات هوشمند Google Ads شنیده باشید. مناقصه هوشمند چیست؟

توضیحات تکمیلی

مناقصه هوشمند برای کمک به آسان‌تر و کارآمدتر کردن تبلیغات برای بازاریابان و مشاغل طراحی شده است. این منبعی است که برخی از فرآیندها را خودکار می‌کند و از یادگیری ماشینی برای بهینه‌سازی تبلیغات برای تبدیل بهتر یا برای ارزش تبدیل بالاتر هر بار که فرآیند پیشنهاد قیمت رخ می‌دهد، استفاده می‌کند. این به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا با تبلیغات جستجوی خود رویکردی ساده‌تر داشته باشند و همچنان می‌توانند اهداف خاصی را برای کسب‌وکار خود اولویت‌بندی کنند، مانند فروش بیشتر محصول یا افزایش درآمد.

مناقصه هوشمند طیف وسیعی از سیگنال‌ها را برای تنظیم و سفارشی‌سازی به شما می‌دهد تا تبلیغات خود را برای اهداف ایده‌آل کسب‌وکار و KPI تنظیم کنید. اگر می‌خواهید بتوانید برخی از کمپین‌های تبلیغاتی را خودکار کنید و در عین حال مطمئن شوید که به اهداف خود می‌رسید، پیشنهاد قیمت هوشمند Google Ads گزینه‌هایی را ارائه می‌دهد.

با این حال، کار با Google Ads Smart Bidding لزوماً آنقدر که به نظر می رسد ساده نیست. برای اینکه بیشترین بهره را از استراتژی پیشنهاد قیمت هوشمند خود ببرید، همچنان باید بتوانید استراتژی تبلیغات خود را اجرا و حفظ کنید و همچنین نتایج را درک کنید.

اما به دلیل روشی که Smart Bidding کار می کند، هر تنظیمی دارای مزایا و معایبی است. هر کدام را مرور خواهیم کرد.

اطلاعات تکمیلی

آموزش مناقصه هوشمند

مناقصه هوشمند به استراتژی‌های پیشنهادی اشاره دارد که از یادگیری ماشینی برای بهینه‌سازی تبدیل‌ها یا ارزش تبدیل در هر حراجی استفاده می‌کنند – این ویژگی به عنوان “مناقصه در زمان حراج” شناخته می‌شود. CPA هدف، ROAS هدف ، به حداکثر رساندن تبدیل و حداکثر کردن ارزش تبدیل، همه استراتژی‌های پیشنهاد قیمت هوشمند هستند.

علاوه بر قابلیت یادگیری ماشینی، Smart Bidding سه مزیت کلیدی دیگر نیز دارد:

  • طیف وسیعی از سیگنال‌ها برای تطبیق پیشنهادات با زمینه منحصر به فرد فرد. اینها شامل دستگاه، مکان، زمان روز، لیست های بازاریابی مجدد، مرورگر، زبان و موارد دیگر می شود.
  • کنترل‌های انعطاف‌پذیر که به شما امکان می‌دهد اهداف عملکردی را برای هدایت عملکرد مناقصه و بهینه‌سازی پیشنهادهای جستجو به مدل اسناد انتخابی خود تنظیم کنید.
  • گزارش‌های شفاف و به‌روزرسانی‌های وضعیت به شما کمک می‌کند آزمایش کنید که «مناقصه هوشمند» چقدر برای شما کار می‌کند و بفهمید در زیر سرپوش استراتژی‌های پیشنهاد شما چه می‌گذرد.

پیشنهاد هوشمند به استراتژی‌های پیشنهادی اشاره دارد که از یادگیری ماشینی برای بهینه‌سازی تبدیل‌ها یا ارزش تبدیل در هر مناقصه استفاده می‌کنند – این ویژگی به عنوان “مناقصه در زمان قیمت گذاری” شناخته می‌شود.

استراتژی های قیمت گذاری هوشمند

هدف کسب و کارهدف کمپیناستراتژی مناقصه هوشمند
فروش یا سرنخ را افزایش دهیدتا جایی که ممکن است با یک بودجه ثابت یا بازگشت سرمایه ثابت، تبدیل‌های بیشتری دریافت کنید.به حداکثر رساندن تبدیل ها، CPA Target
افزایش سودبا بودجه ثابت یا بازده ثابت هزینه تبلیغات (ROAS) تا جایی که ممکن است تبدیل‌های بیشتری دریافت کنید.ROAS Tatget، به حداکثر رساندن ارزش تبدیل

چرا از مناقصه هوشمند استفاده کنید؟

0 تا 100 مناقصه هوشمند

مناقصه هوشمند Google به کاربران امکان می دهد اهداف عملکردی را تعیین کرده و تنظیمات را برای اهداف تجاری منحصر به فرد خود سفارشی کنند. این موضوع را با ابزارهای گزارش‌دهی همراه می‌کند (برخلاف رویکرد «جعبه سیاه» Smart Shoppings)، به شما بینشی در مورد عملکرد مناقصه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا مشکلات کمپین‌ها را برطرف کنید.

آیا بیشترین ارزش را از داده های خود دریافت می کنید؟

استفاده از مناقصه هوشمند به شما امکان می‌دهد از سیگنال‌هایی استفاده کنید، که ویژگی‌های قابل شناسایی در مورد کاربر هستند که می‌توانند شامل جزئیاتی مانند دستگاه و مکان باشند. سپس می‌توانید برای مثال، اهداف عملکردی خاص دستگاه را تعیین کنید و به شما کمک کند مخاطب مورد نظر خود را هدف قرار دهید. داده‌های به‌دست‌آمده از سیگنال‌ها می‌تواند به شما کمک کند هزینه‌های هدر رفته در کمپین‌های خود را کاهش دهید و فرصت‌های سودآور را شناسایی کنید، مانند هدف قرار دادن منطقه خاصی که می‌دانید محصولاتتان در آن محبوب هستند.

یکی دیگر از ابزارهای موجود در Smart Bidding استفاده از شبیه سازها است. اینها می توانند عملکرد تبلیغات شما را در صورتی که یک هدف CPA یا ROAS متفاوت تعیین کرده بودید، پیش بینی کنند و به شما کمک کنند تا تلاش های تبلیغاتی خود را بهینه کنید. این تاکتیک دیگری است که می توانید برای کمک به بهینه سازی کمپین های خود و در عین حال به حداقل رساندن هزینه های هدر رفته از آن استفاده کنید.

برای شروع استفاده از Smart Bidding، باید ردیابی تبدیل را فعال کنید. این به Google اجازه می‌دهد تا ببیند افراد پس از تعامل با تبلیغات شما چه می‌کنند و به شما کمک می‌کند تا بازده و سود را محاسبه کنید.

Google همچنین پیشنهاد می‌کند که کاربران در 30 روز گذشته حداقل 30 تبدیل قبل از استفاده از CPA هدف داشته باشند و حداقل 50 تبدیل قبل از تلاش برای ROAS هدف داشته باشند.

با Smart Bidding، چهار مزیت کلیدی دریافت می‌کنید که می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در زمان و بهبود عملکرد کمک کند.

یادگیری ماشینی پیشرفته

در مناقصه، الگوریتم‌های یادگیری ماشینی روی داده‌ها در مقیاس وسیعی آموزش می‌دهند تا به شما کمک کنند تا پیش‌بینی‌های دقیق‌تری در سراسر حساب خود درباره تأثیر مبالغ پیشنهادی متفاوت بر تبدیل‌ها یا ارزش تبدیل داشته باشید. این الگوریتم‌ها در محدوده وسیع‌تری از پارامترها تأثیر می‌گذارند که بر عملکرد تأثیر می‌گذارند تا اینکه یک فرد یا تیم منفرد آن را محاسبه کند.

طیف گسترده ای از سیگنال های متنی

با مناقصه در زمان حراج، می‌توانید طیف وسیعی از سیگنال‌ها را در بهینه‌سازی قیمت پیشنهادی خود لحاظ کنید. سیگنال ها ویژگی های قابل شناسایی در مورد یک شخص یا زمینه آنها در زمان یک حراج خاص هستند. این شامل ویژگی‌هایی مانند دستگاه و مکان است که به‌عنوان تنظیمات دستی قیمت پیشنهادی در دسترس هستند ، به‌علاوه سیگنال‌های اضافی و ترکیب‌های سیگنال منحصر به‌فرد برای Smart Bidding. فهرستی از چندین مورد از این سیگنال های مهم را در زیر بررسی کنید.

سیگنال های مناقصه اتوماتیک

کنترل های عملکرد انعطاف پذیر

مناقصه هوشمند به شما امکان می دهد اهداف عملکردی را تنظیم کنید و تنظیمات را مطابق با اهداف تجاری منحصر به فرد خود سفارشی کنید:

  • پیشنهادهای جستجو را برای مدل انتساب انتخابی خود، از جمله اسناد مبتنی بر داده، بهینه کنید.
  • با پیشنهاد CPA هدف (به زودی) اهداف عملکرد خاص دستگاه را برای تلفن همراه، دسکتاپ و رایانه لوحی تنظیم کنید.
  • از ویژگی‌های فرمان داخلی برای حفظ استراتژی‌های پیشنهادی خاص استفاده کنید. برای جزئیات بیشتر ، نحوه هدایت خودکار تبلیغات جستجو را بررسی کنید.

گزارش عملکرد شفاف

Smart Bidding ابزارهای گزارش‌دهی را ارائه می‌دهد که بینش عمیق‌تری از عملکرد مناقصه‌تان به شما می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا به سرعت مشکلات را عیب‌یابی کنید. این شامل:

  • گزارش‌های استراتژی پیشنهادی که به شما کمک می‌کند تا نحوه عملکرد استراتژی‌های پیشنهاد قیمت هوشمند خود را درک کنید. برای پیدا کردن گزارش استراتژی پیشنهادی خود، برای یافتن گزارش های استراتژی پیشنهاد خود بروید.
  • وضعیت‌های استراتژی پیشنهادی دقیق که به شما نشان می‌دهد در زیر کاپوت مناقصه شما چه می‌گذرد.
  • پیش‌نویس‌ها و آزمایش‌های کمپین برای کمپین‌های جستجو و نمایش که آزمایش عملکرد Smart Bidding در برابر روش پیشنهادی فعلی شما را آسان می‌کند.
  • شبیه‌سازهایی که عملکرد تبلیغات شما را از نظر معیارهای کلیدی مانند هزینه، تبدیل‌ها، ارزش تبدیل، نمایش‌ها و کلیک‌ها پیش‌بینی می‌کنند، اگر CPA، اهداف ROAS یا بودجه‌های متفاوتی را تعیین کرده باشید.
  • هشدارها و اعلان‌هایی که مشکلات مربوط به ردیابی تبدیل را علامت‌گذاری می‌کنند و گام‌های واضحی برای رفع آنها ارائه می‌کنند.

قیمت گذاری هوشمند برای کیست؟

مناقصه هوشمند با موفقیت برای مشاغل بزرگ و کوچک کار می کند. مناقصه هوشمند می‌تواند بر اساس داده‌های همه کمپین‌های شما بهینه شود، بنابراین حتی کمپین‌های جدید بدون داده‌های خودشان ممکن است عملکرد بیشتری داشته باشند. برای ارزیابی دقیق نتایج، توصیه می‌کنیم عملکرد را در دوره‌های زمانی طولانی‌تری که حداقل 30 تبدیل دارند، مانند یک ماه یا بیشتر (50 تبدیل برای ROAS Target) اندازه‌گیری کنید. کلمات کلیدی مرتبط را می توان به کمپین های کم حجم اضافه کرد تا هدف گذاری را گسترش داده و تبدیل ها را افزایش دهد.

تبلیغ‌کنندگانی که از مناقصه هوشمند استفاده می‌کنند باید از الزامات قانونی قابل‌اجرا و خط‌مشی‌های تبلیغات Google تبعیت کنند. برای مثال، شما مسئول اطمینان از اینکه استفاده شما از «مناقصه هوشمند» با خط‌مشی‌های تبلیغات شخصی‌شده Google مطابقت دارد، هستید. مهم است که با سیگنال‌های زمینه‌ای که در مناقصه هوشمند استفاده می‌شود آشنا شوید تا بتوانید تعیین کنید که آیا پیشنهاد هوشمند برای تجارت شما مناسب است یا خیر.

یک استراتژی پیشنهاد مناقصه هوشمند ایجاد کنید

آموزش Smart Bidding

قبل از اینکه شروع کنید

برای استفاده از Smart Bidding، باید ردیابی تبدیل را فعال کنید.

می‌توانید یک استراتژی پیشنهاد قیمت هوشمند برای یک کمپین واحد (استراتژی استاندارد) یا چند کمپین ( استراتژی پیشنهاد نمونه کارها ) ایجاد کنید:

  • با یک کمپین جدید ایجاد کنید
  • ایجاد یا تغییر از تنظیمات کمپین
  • ایجاد از کتابخانه مشترک “استراتژی های پیشنهادی”

منبع تبدیل آگهی ویدیویی برای «مناقصه هوشمند»

برای تبلیغات ویدیویی با استفاده از Smart Bidding، Google Ads از داده‌های تبدیل کمپین‌های شما استفاده می‌کند تا پیش‌بینی کند که چقدر احتمال دارد تعامل با تبلیغ ویدیویی شما منجر به تبدیل شود.

تعاملات برای TrueView برای تبلیغات اکشن به صورت کلیک روی تبلیغ یا 10 ثانیه زمان مشاهده تعریف می شود. اگر هر دو اتفاق بیفتد، فقط کلیک حساب می شود. مشاهده حداقل 10 ثانیه از یک تبلیغ ویدیویی منجر به تبدیل وب‌سایت می‌شود، اگر این تبدیل در عرض 3 روز پس از تعامل انجام شود. برای کاربرانی که روی تبلیغ شما کلیک می کنند، تبدیل ها همچنان در پنجره تبدیل فعلی شما نسبت داده می شود.

کمپین های مناقصه هوشمند خود را با کلمات کلیدی تطبیق گسترده رشد دهید

برای تقویت بهینه سازی، نیازی به تقسیم بندی بر اساس نوع مطابقت وجود ندارد. استفاده از کلمات کلیدی تطابق گسترده به الگوریتم‌ها امکان می‌دهد تا سریع‌تر یاد بگیرند و حراج‌های دیگری را پیدا کنند که می‌تواند به شما در رسیدن به اهداف رشدتان کمک کند.

راهکارهای ارائه شده توسط مناقصه هوشمند

به حداکثر رساندن کلیک ها

این یکی از استراتژی های پیشنهادی است که برای تنظیم خودکار پیشنهادات شما به گونه ای تنظیم شده است که به شما کمک می کند تا بیشترین تعداد کلیک ممکن را در بودجه تبلیغات خود دریافت کنید.

حداکثر کلیک استراتژی پیشنهاد هوشمند می تواند به عنوان یک استراتژی استاندارد در یک کمپین منفرد یا به عنوان یک استراتژی پیشنهاد سهام در چندین کمپین مورد استفاده قرار گیرد. و برای جستجو و نمایش تبلیغات قابل استفاده است.

با این سیستم Google Ads Smart Bidding قصد دارد به کمپین های شما تا آنجا که می تواند کلیک کند در حالی که فقط مبلغ مورد نظر را خرج می کند. بدون مقدار هزینه هدف تعیین شده، تلاش می‌کند از متوسط ​​بودجه روزانه باقی‌مانده که برای کمپین‌های خود تعیین کرده‌اید استفاده کند. این استراتژی برای افزایش ترافیک وب سایت یا به سادگی افزایش تعداد بازدیدکنندگانی که به سایت شما می آیند خوب است.

با این حال، این بدان معناست که Google Ads به طور بالقوه می تواند کل بودجه روزانه شما را به سرعت از بین ببرد، زیرا اولویت اصلی آن دریافت کلیک است، و نه لزوماً پایین نگه داشتن قیمت پیشنهادی شما.

CPA Target

این روش می‌تواند برای تبلیغات جستجو یا نمایش استفاده شود و قیمت پیشنهادی را به گونه‌ای تنظیم می‌کند که تا حد امکان تبدیل‌های بیشتری را دریافت کند، با هزینه هدفی که تعیین کرده‌اید یا کمتر از آن. این کار را با استفاده از داده‌های تبدیل گذشته کمپین تبلیغاتی شما انجام می‌دهد تا از پرداخت هزینه‌های کلیک‌های بی‌سود اجتناب کند و در عوض بر هزینه به ازای هر کلیک برای هر پیشنهاد تمرکز کند.

این بدان معنی است که شما باید یک CPA هدف (یا مبلغ متوسطی که مایل به پرداخت آن هستید) تنظیم کنید که Google Ads Smart Bidding بتواند آن را هدف قرار دهد. برخی از تبدیل‌های شما ممکن است بالاتر از هدف تعیین‌شده شما باشد. و برخی ممکن است کمتر باشند، اما سیستم سعی می‌کند مطمئن شود که میانگین شما کمتر از CPA هدف شما باقی می‌ماند. این گزینه همچنین برای کمپین های تبلیغاتی منفرد یا برای استفاده در طیف وسیعی از کمپین های شما در دسترس است. همچنین مستلزم آن است که کمپین شما دارای تنظیمات ردیابی تبدیل باشد.

ROAS Target

استراتژی تبلیغات هوشمند Google برای ROAS چیست؟ در این حالت کمپین تبلیغاتی شما به گونه ای تنظیم می شود که به طور خودکار یک بازده بهینه هزینه تبلیغات را هدف قرار دهد.

روش کار به این صورت است که Google Ads سعی می‌کند با استفاده از مقادیر گزارش‌شده‌ای که ارائه می‌دهید، تبدیل‌های آینده و مقادیر مرتبط را پیش‌بینی کند، و سپس حداکثر هزینه به ازای هر تبدیل را تعیین می‌کند تا ارزش تبدیل و بازده شما را به حداکثر برساند.

مانند سایر اشکال استراتژی قیمت‌گذاری هوشمند، باید ردیابی تبدیل را برای تبلیغات خود فعال کنید و همچنین باید مقادیری را برای این تبدیل‌ها تنظیم کنید.

به حداکثر رساندن تبدیل

این شبیه به حداکثر کلیک است، زیرا تبلیغات از بودجه شما برای دریافت بیشترین تبدیل استفاده می کند. به این معنی که حتی اگر نتایج عالی کسب کنید، ممکن است سریعتر از سایر استراتژی ها از بودجه خود استفاده کنید.

اگر هدف شما این است که با بودجه خود بیشترین تبدیل ممکن را به دست آورید، این یکی از راه های پیش رو است.

به حداکثر رساندن ارزش تبدیل

این روش به منظور اولویت بندی ارزش تبدیل به جای فقط مقدار تبدیل است. آگهی‌ها به‌طور خودکار پیشنهاد قیمت CPC بهینه را برای هر باری که تبلیغ شما واجد شرایط نمایش باشد، پیدا می‌کند.

کاری که Google Smart Bidding در اینجا انجام می‌دهد این است که معیارهای درآمد شما را در نظر می‌گیرد. و مطابق با آن، برای دستیابی به اهداف درآمدی شما، تغییرات پیشنهادی را انجام می‌دهد. اگرچه این سیستم همچنان سعی می‌کند از بودجه تبلیغات روزانه شما استفاده کند، بنابراین اگر در بودجه تبلیغات خود محتاط باشید، ممکن است بهترین نقطه شروع نباشد. این آن را از استراتژی حداکثر کردن تبدیل ها متفاوت می کند.

البته این بدان معناست که شما همچنین باید ردیابی تبدیل و تنظیم ارزش تبدیل را به درستی برای کمپین هایی که از این روش تبلیغات هوشمند Google Ads استفاده می کنند، داشته باشید.

آیا تبلیغات هوشمند Google Ads انتخاب درستی است؟

گزینه های پیشنهاد قیمت هوشمند گوگل برای کسب و کارها و وب سایت هایی وسوسه انگیز است که در مورد درگیر شدن با تبلیغات Google نزولی هستند. این گزینه ای است که به خودکارسازی بخش های خسته کننده تر مدیریت تبلیغات کمک می کند. می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا چند هدف تبلیغاتی کلیدی را هدف قرار دهد.

برای بازاریابانی که با استراتژی گوگل ادز آشنایی ندارند، به نظر می رسد جایگزین ساده تری باشد که به گوگل اجازه دهید کارهای سنگین را برای شما انجام دهد.

اما اجرای تبلیغات با استفاده از استراتژی Smart Bidding همچنان به معنای راه اندازی، تنظیم و نظارت بر تنظیمات در حساب تبلیغات شما است. بازاریابان هنوز باید یک یا چند کمپین راه اندازی کنند. بودجه تبلیغات را پیاده سازی و نظارت کنند، مقادیر تبدیل را تعیین کنند، تحقیق/تعدیل کلمات کلیدی را انجام دهند و بر نتایج کمپین نظارت کنند تا مطمئن شوند که اهداف تجاری خود را برآورده می کنند.

مدیریت حرفه ای تبلیغات

این بخش بزرگی از این است که چرا بسیاری از مشاغل تصمیم به استخدام یک شرکت مدیریت PPC می‌کنند. با مدیریت حرفه‌ای تبلیغات، کسب‌وکارها می‌توانند KPIهای پیشرفت را ردیابی کنند و استراتژی‌های تبلیغاتی دقیق‌تری را دریافت کنند که ممکن است Smart Bidding ارائه نکند. برای برخی، اگر هدف دیدن بازگشت سرمایه سریع‌تر باشد، ممکن است شرط مطمئن‌تری باشد. اگر با تبلیغات جستجوی Google Ads آشنا نیستید، بهتر است به جای اینکه خودتان با بودجه تبلیغات خود قمار کنید، به دنبال استخدام شرکتی برای مدیریت تبلیغات خود باشید.

مناقصه هوشمند همچنین مواردی مانند ایجاد آگهی، عنوان آگهی و صفحاتی که هدف قرار می‌گیرند را خودکار نمی‌کند. کسب‌وکارها همچنان می‌خواهند متن تبلیغاتی یا کپی رایتینگ خود را بنویسند و صفحات هدفی را انتخاب کنند که برای وب‌سایتشان ارزشمند است و به بهترین نحو به اهداف بلندمدت آنها می‌رسند.

مزایا و معایب مناقصه هوشمند

گوگل به حجم وسیعی از داده‌ها دسترسی دارد. برای یادگیری ماشینی استفاده می‌شوند، که آن را به نقطه ورودی خوبی برای کسب‌وکارهای کوچک‌تر با کمبود داده‌های کمپین تبدیل می‌کند.

مشابه خرید هوشمند، قیمت‌گذاری هوشمند فقط دید و کنترل محدودی بر داده‌های مورد استفاده برای بهینه‌سازی کمپین‌ها ارائه می‌دهد. این می تواند ناامید کننده باشد زمانی که شما سعی می کنید یک استراتژی در مورد چگونگی به دست آوردن تبدیل بیشتر پیدا کنید. همچنین به این معنی است که شما فقط می توانید اهداف کمپین محدودی را تعیین کنید.

خرید هوشمند چیست و برای چه کسانی بهتر عمل می کند؟

در حالی که دسترسی گوگل به حجم زیادی از داده ها مثبت تلقی می شود، ممکن است این داده ها کاملاً به مخاطبان هدف شما مرتبط نباشد. سپس این می‌تواند ROAS و تعداد تبدیل‌های احتمالی را کاهش دهد.

مناقصه هوشمند، بر خلاف فناوری یادگیری ماشین Bidnamic، به نوسانات یا نوسانات در روند جستجو واکنش نشان نمی دهد. به این معنی که نمی توانید از آنچه در حال افزایش محبوبیت است استفاده کامل کنید. با این حال، به هر تغییر هدفی که شما بکار می‌گیرید، به سرعت واکنش نشان می‌دهد.

نویسنده : بابک حیدریان

بابک حیدریان مهر. دانشجوی کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، محقق و متخصص SEO & Digital Marketing "زندگی ممکن است پُر از درد و رنج باشد، اما واکنشِ ماست که حرف آخر را می‌زند". فردیش نیچه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *