هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
model lebas majlesi shik

مدل لباس مجلسی شیک 2021 + عکس

دسته بندی : مقالات - هنر
1400/02/01

مدل لباس مجلسی شیک چیزی است که همواره خانم های زیباپسند و خوش سلیقه به دنبال آن هستند. با انتخاب یک مدل لباس مجلسی شیک می توانید در مجالس و مهمانی ها بدرخشید و زبانزد افراد حاضر در آن محفل شوید. اما برای انتخاب یک مدل لباس مجلسی شیک بایستی به چه نکاتی توجه کرد و کدام پارامترها را برای زیباتر دیده شدن لباس در بدن در نظر گرفت؟ برای یافتن پاسخ پرسش های خود در این زمینه با ما همراه سایت برتر آموز باشید.

دانستنی های مهم قبل از انتخاب یک مدل لباس مجلسی شیک

همه ما می دانیم که انتخاب لباس مجلسی به دلیل بالا بودن تنوع، طرح و رنگ مدل های مختلف آن کار مشکلی است. لباس مجلسی غالبا لباسی پر زرق و برق و با قیمت بالاست که دقت در انتخاب آن برای داشتن رضایت پس از خرید لازم است. شاید شما نیز این تجربه را داشته باشید که برای حضور در یک مجلس مهم و فوری به دلیل حساسیت بالای مجلس و حضور افراد خاص در آن پوشیدن لباس های قدیمی تان را مناسب ندانسته و تصمیم به خرید لباس مجلسی جدید نمایید اما در اغلب موارد هر لباس و به خصوص لباس مجلسی که با سرعت و عجله خریداری شود چیزی جز پشیمانی در پی ندارد. پس توصیه ما به شما بانوان مشکل پسند یا به عبارت صحیح تر زیبا پسند بررسی کامل انواع مدل های لباس مجلسی، اطلاع از مدل های جدید و بروز و شناخت انواع جنس پارچه ها و همچنین خرید از مزون ها و مراکز عرضه لباس مجلسی معتبر برای داشتن بهترین انتخاب است. عموما سلبریتی های ایرانی و خارجی از این نوع لباس ها استفاده میکنند. اگر نمیدانید سلبریتی یعنی چی مقاله سلبریتی کیست؟ را حتما ببینید.

جدیدترین مدل لباس مجلسی شیک

مسلما برای داشتن یک استایل خاص، جذاب و بروز توجه به مدل های امروزی و مدرن لباس مجلسی لازم است. خوشبختانه انواع مدل لباس مجلسی شیک 2021 از نظر تنوع بسیار متنوع هستند و شما با هر پسندی و با توجه به مجلسی که در آن حضور خواهید یافت می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید؛ انواع مدل های لباس مجلسی جدید را از منظرهای مختلف می توان به لباس های کارشده و ساده، لباس مجلسی های پوشیده و باز و انواع لباس مجلسی رسمی و اسپرت دسته بندی کرد که هر یک در نوع خود می توانند جذابیت و زیبایی خاصی داشته باشند.

جدیدترین مدل لباس مجلسی شیک

عواملی که در انتخاب مدل لباس مجلسی شیک دخیلند

در حالت کلی عواملی که در انتخاب مدل لباس مجلسی شیک دخیلند را می توان شامل سلیقه، سن، میزان رسمیت مجلس و فرم اندام دانست. افرادی که سلیقه ساده اما زیبا پسندی دارند غالبا انتخاب لباس مجلسی های کم کار شده و اسپرت را ترجیح می دهند و افراد پر زرق و برق پسند لباس های مجلسی با پارچه های لمه و کارشده را می پسندد. علاوه بر سلیقه، سن، چاق یا لاغر بودن و میزان رسمیت مجلس نیز در انتخاب لباس مجلسی شیک دخیلند که در ادامه و با ذکر انواع مدل ها به بررسی آنها می پردازیم.

عواملی که در انتخاب مدل لباس مجلسی شیک دخیلند

مدل لباس مجلسی شیک بلند

مدل لباس مجلسی شیک بلند مناسب کسانی است که تمایل به داشتن یک استایل رسمی و زیبا داشته باشند. این افراد غالبا لباس های مجلسی بلند و دنباله دار با جنس لمه و گیپور را انتخاب می کنند. البته علاوه بر شیک و رسمی بودن ممکن است علت انتخاب لباس بلند از نظر شما صرفا حفظ حجاب باشد که در این صورت لازم نیست هزینه بالایی برای خرید مدلهای مجلل و کار شده نمایید و با انتخاب لباس های بلند با پارچه های گلدار یا حریر می توانید یک استایل شیک و اسپرت در عین حفظ حجاب خود داشته باشید. از آنجایی که اغلب مدل لباس های مجلسی شیک بلند دارای قیمت بالایی هستند توصیه می کنیم پیش از خرید حتما به وب سایت ها و صفحات شبکه های اجتماعی فعال در زمینه مد برای دیدن جدیدترین مدل ها سر بزنید؛ توجه داشته باشید که این توصیه به معنای زیبا بودن هر مدل جدیدی نیست و یک انتخاب خوب بایستی متناسب با سلیقه، فرم اندام و رنگ پوست و موی شما انجام پذیرد.

مدل لباس مجلسی شیک بلند

مدل لباس مجلسی شیک کوتاه

مدل لباس مجلسی شیک کوتاه در نوع خود طرفداران بسیاری دارد. برخی افراد به اشتباه فکر می کنند که مدل لباس مجلسی کوتاه بیشتر برای افراد جوان مناسب است و افراد میانسال یا مسن با پوشیدن لباس های مجلسی کوتاه ظاهر زیبا و موجهی نخواهند داشت. این تصور کاملا اشتباه است چرا که لباس های مجلسی کوتاه می توانند در صورتی که دقت لازم در مدل و رنگ آنها شود برای هر سنی مناسب باشند. استایلی که با پوشیدن لباس مجلسی کوتاه خواهید داشت یک استایل اسپرت و شیک است. استفاده از لباس های مجلسی کوتاه به خصوص برای زمانی مورد توصیه است که شما از اقوام درجه یک صاحب مجلس نباشید. در مورد خانم های میانسال و مسن اغلب صاحب نظران مد و زیبایی استفاده از کت و دامن های کوتاه را که به نوعی وقار و متانت فرد را در عین شیک بودن استایل او در ذهن تداعی می کند، پیشنهاد می کنند. پیراهن های کوتاه و پوشیده نیز می توانند یک مدل لباس مجلسی دخترانه شیک باشند اما دقت داشته باشید که هم در مورد دختران و هم در مورد بانوانی که پیراهن های کوتاه را پسند می کنند داشتن تناسب اندام برای زیبا به نظر رسیدن استایل لازم است. همچنین بانوان و دختران قدبلند برای داشتن ظاهر جذاب و زیبا لازم است لباس مجلسی با قد حداقل تا روی زانو را انتخاب کنند برای این افراد لباس های کوتاه تر از این حد ظاهر چندان زیبایی ایجاد نخواهد کرد.

مدل لباس مجلسی شیک کوتاه

مدل لباس مجلسی شیک ترک

نه تنها در مورد لباس مجلسی بلکه در مورد هر نوع لباسی مردم ایران مدل لباسهای طراحان کشور ترکیه را بسیار پسند و مورد استقبال قرار می دهند. این مسئله شاید به سبب شباهت فرهنگی و مذهبی بین کشور ما و کشور همسایه ترکیه باشد. البته بدون شک کیفیت کار بالا، ظرافت و دقتی که در دوخت و انتخاب جنس پارچه لباس های دوخت ترکیه صورت می گیرد و طراحی کم نظیر طراحان آن همگی در این استقبال بالا و پیشرفت صنعت لباس کشور ترکیه تاثیر داشته اند. مردم اغلب کشورهای اسلامی لباس های پوشیده تولید کشور ترکیه را به سبب حفظ حجاب انتخاب می کنند. از میان انواع مدل های لباس مجلسی کمپانی های بزرگ ترکیه اغلب لباس مجلسی های گیپور با طرح های ساده، لباس مجلسی های با آستین های پف دار و لباس مجلسی های با یقه های قایقی و هالتر بیشتر مورد توجه خریداران قرار می گیرند.

حال به این موضوع می پردازیم با توجه به ویژگی های فیزیکی و فرم اندام شما چه مدل لباس مجلسی شیکی برایتان مناسب است.

مدل لباس مجلسی شیک ترک

مدل لباس مجلسی شیک برای بانوان کوتاه قد و چاق

  • بانوان کوتاه قد و چاق در انتخاب مدل لباس مجلسی شیک اولین نکته ای که باید به آن توجه کنند اندازه لباس است. لباس های گشاد و تنگ باعث چاق تر دیده شدن شما می شوند. پس اندازه لباس مجلسی شما بایستی کاملا مناسب باشد.
  • مدل یقه لباس مناسب برای این فرم اندام مدل یقه هفت است. این مدل باعث میشود بیشتر نگاه ها به سمت بالاتنه و گردن معطوف شود و توجه به سایر قسمت های بدن کمتر باشد.
  • لباس مجلسی های دارای خطوط عمودی باعث بلندتر دیده شدن قد می شوند. البته استفاده از کفش پاشنه بلند را نیز در کنار توجه به لباس مجلسی خود نباید فراموش کنید. کفش های دارای تا 7 سانتی متر پاشنه برای بلندتر دیده شدن قد مناسب هستند.
  • دامن های بالای زانو نیز می توانند قد را بلندتر نشان دهند. بزرگترین اشتباه در انتخاب مدل لباس مجلسی برای بانوان کوتاه قد انتخاب دامن های بلند است این دامن ها باعث کوتاه تر دیده شدن قد می شوند.

مدل لباس مجلسی شیک برای بانوان کوتاه قد و چاق

مدل لباس مجلسی شیک برای بانوان بلند قد

بانوان بلندقد غالبا لاغر نیز هستند از این رو:

  • بهترین مدل لباس مجلسی برای آنها انتخاب لباس های به شکل A یا لباس هایی است که از بالا به پایین در حال گشاد شدن هستند.
  • مدل لباس های مجلسی که برجستگی های بدن را بیشتر جلوه و نمایان می کنند هر چند که برای افراد چاق و کوتاه قد مناسب نبودند اما برای افراد قد بلند و لاغر مناسب هستند و می توانند زیبایی خاصی به اندام آنها ببخشند.
  • بانوان قد بلندی که در کمر خود قوس کمتری دارند می توانند از لباس های جذب و راسته نیز به راحتی استفاده و در عین زیبایی، تناسب اندام خود را بیشتر نمایان کنند.

مدل لباس مجلسی شیک برای بانوان بلند قد

مدل لباس مجلسی شیک برای بانوان با بالاتنه درشت

  • این بانوان بایستی لباس با مدل یقه خاصی را انتخاب کنند که به کوچکتر نشان دادن بالاتنه آنها کمک کند. استفاده از یقه های کار شده به هیچ عنوان برای این فرم اندام توصیه نمی شود چرا که باعث درشت تر نشان دادن قسمت بالاتنه می شوند. بهترین مدل یقه برای این افراد مدل یقه هفت است.
  • لباس های دکلته نیز برای این فرم اندام می توانند مناسب باشند.
  • لباس های مجلسی گشاد برای بانوان با بالاتنه درشت بسیار نامناسب هستند و ایرادات اندام آنها را بیشتر نمایان می کنند.

مدل لباس مجلسی شیک برای بانوان با بالاتنه درشت

مدل لباس مجلسی شیک برای بانوان ریز اندام

  • بانوان ریز اندام بایستی لباس هایی را انتخاب کنند که دارای طرح درشت باشند.
  • پوشیدن لباس های پف دار در قسمت آستین و چین دار در قسمت کمر برای این بانوان بر خلاف بانوان درشت اندام هیچ مانعی ندارد و می تواند باعث متناسب به نظر رسیدن اندام آنها شود.
  • لباس های مجلسی بلند اندام بانوان ریز هیکل را ریزتر جلوه کرده و به هیچ عنوان استفاده از آنها توصیه نمی شود.
  • لباس های مجلسی کت دار همچون انواع سارافون کت ها برای بانوان ریز اندام می تواند بهترین انتخاب باشد.
  • بانوانی که دارای شانه های کوچک هستند می توانند از لباس مجلسی های با شانه های مدل دار یا پف دار برای متناسب نشان دادن اندازه شانه هایشان استفاده کنند.

مدل لباس مجلسی شیک برای بانوان ریز اندام

منبع : برتر آموز

نویسنده : محسن حبیبی راد

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *