هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
مهارت‌های تولید کننده محتوا چیست؟

مهارت‌های تولید کننده محتوا چیست؟

دسته بندی : سئو
1401/10/18

یکی از موضوعاتی که به صورت  مستقیم روی سئو سایت شما تاثیر می‌گذارد. مهارت‌های تولید کننده محتوا می‌باشد.

اگر سئو کار سایت شما یک فرد حرفه‌ای باشد، قطعا بهترین انتخاب او این است که با یک Content Markter همکاری کند.

سلام بر دنبال کنندگان برترآموز، معمولا دنبال کنندگان سایت ما همه سئو کارای حرفه‌ای هستند و ما قصد داریم، چند نکته مهم رو به شما سئو کاران عزیز یاد آوری کنیم. شاید فکر کنید که برخی از نکات برای شما بدیهی است، اما توضیحات آن می‌تواند نظر شما را عوض کند. توجه داشته باید که امروز مانند گذشته نیست که کار اصلی سئو به دوش سئو کار باشد، بلکه امروزه سئو کار به عنوان استراتژیست پروژه قرار است که همکاری کند. توجه داشته باشید که مهارت‌های تولید کننده محتوا باید همیشه بررسی توسط شما بررسی شود.

اگر شما به تازگی با سایت برترآموز آشنا شدید و از طرفی یک تولید کننده محتوا می‌باشید و یا شما یک سئو کار تازه کار می‌باشید، به شما توصیه می‌کنم از « آموزش سئو » تیم ما استفاده کنید. ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که بهترین اطلاعات را برای شما استفاده کنیم و به شما منتقل کنیم. خوب بهتره که بیشتر از این وقت شما ار نگیریم و به سراغ مهارت‌های تولید کننده محتوا برویم. توجه داشته باشید که ممکن است تولید کننده محتوای شما همه‌ی ویژگی‌ها را به صورت یکجا نداشته باشد. اما باید یک تسلط نسبی روی ان داشته باشد.

تولید کننده محتوا کیست؟

تولید کننده محتوا به شخصی گفته می‌شود که دیتای آزاد را تبدیل به دیتای دیجیتال کند. البته وظایف او محدود به تبدیل دیتا نمی‌شود بلکه باید یک متن دست اول و یونیک برای شما طراحی وتدوین کند. به این موضوع توجه داشته باشید که معمولا تولید کننده محتوا یک فرد با مطالعه زیاد است. چرا که او باید بتواند در مورد هرچیزی برای شما یک متن یونیک تولید کند. البته سطوح تولید محتوا بسیار متفاوت است و در بخش‌های بعدی به صورت مفصل به آن اشاره خواهیم کرد.

 یکی از نکاتی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که سن و سال فرد را ملاک قرار ندهید. بر اساس بررسی‌های صورت گرفته بیشتر تولید کنندگان محتوا افراد جوان و پر انرژی هستند. با توجه به همین موضوع شما باید دلیل قبول یک فرد و یا رد او را سطح تولید محتوای او بدانید و نه چیز دیگر. ما به شما پارامترهایی را آموزش خواهیم داد که می‌توانید به شما بسیار کمک کند. معمولا یک تولید کننده محتوای حرفه‌ای، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا به شما مشاوره نیز بدهد.

شاید این موضوع از نظر شما عجیب باشد، اما باید به شما بگوییم که معمولا در جلسات سئو از نظر و حضور تولید کننده محتوا نیز استفاده می‌شود. چرا که او باید برای طراحی کال تو اکشن‌های مناسب درون محتوای شما، اطلاعاتی راجب بازاریابی نیز داشته باشد. معمولا تولید کنندگان محتوا تمایل دارند که تخصص خود را زمانی ابراز کنند که از آن‌ها درخواست شود. در نتیجه شما به عنوان یک سئو کار باید رابطه نزدیکی با تولید کننده محتوای خود داشته باشید. این موضوع به این دلیل است که شما بتوانید استفاده بهتری از منابع خود داشته باشید.

 

تولید کننده محتوا یا هوش مصنوعی کدام قوی تر است؟

زمانی که شما به دنبال مهارت‌های تولید کننده محتوا می‌باشید، معمولا اولین نکته‌ای که نظر شما را جلب می‌کند، هوش مصنوعی است. امروزه هوش مصنوعی در موضوعات بسیار زیادی ورود کرده است و یکی از آن ها را می‌توان تولید محتوا دانست. شاید بتوان گفت که مهارت تولید کننده محتوا با قدرت هوش مصنوعی قابل قیاس نیست. چرا که در حال حاضر درک هوش مصنوعی به اندازه‌ای نیست که بتوان آن را یک تهدید جدی برای تولید محتوا دانست. اما مشکل در این است که تولید کنندگان محتوا تمام تلاش و تمرکز خود را روی کیفیت محتوا و نگارش آن قرار می‌دهند. اما نقطه مقابل آن هوش مصنوعی است که صرفا به دنبال یک جواب است و کاری به ادبیات شما ندارد. اینجا دقیقا همان جایی است که شما باید خود را در به هوش مصنوعی توجه جدی داشته باشید.

این که شما رقیب خود را هوش مصنوعی بدانید، تفکری صحیح است. اما صحیح تر از آن این است که هوش مصنوعی را یک دستیار قابل برای خود بدانید از آن برای تولید محتوای حرفه‌ای استفاده کنید. چرا که یک هوش مصنوعی نمی‌تواند در زمان تولید محتوا برای شما لینک سازی کند. زمانی هوش مصنوعی به شما پاسخ می‌دهد دیگر کلمات کلیدی این حوزه را بررسی نمی‌کند. به همین دلیل است که قدرت تحلیل یک تولید کننده محتوا با قدرت هوش مصنوعی هنوز برابر نیست. از طرفی هوش مصنوعی نمی‌تواند برای محتوای شما اینفوگرافی مرتبط را ترسیم کند و یا تولید محتوای شما را به صورت گرافیکی نیز مورد بررسی قرار دهد. اما تمامی این ترفند‌ها توسط یک تولید کننده هوش مصنوعی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نکته بعدی که باید به آن توجه نماییم، این است که یک تولید کننده محتوا مهارت استفاده از هوش مصنوعی را به بهترین شکل ممکن دارد. منظور ما این است که یک تولید کننده محتوا از هوش مصنوعی برای تولید محتوای یونیک استفاده می‌کند. درک این موضوع به صورت جدی می‌تواند روی  آینده شغلی شما در این زمینه تاثیر گذار باشد. به همین دلیل است که یک تولید کننده محتوا می‌تواند شغل خود را می‌تواند با هوش مصنوعی ارتقاء دهد.

به عنوان کارفرما آیا استفاده از نیروی تولید محتوا الزامی است؟

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که فکر می‌کنید، تولید محتوا که کاری نداره! قراره همون پرزنتی که درب مغازه انجام میدیم رو تایپ کنیم و تمام. از طرفی منی که اینستام فروش نداره چرا باید از نیروی تولید محتوا استفاده کنم؟ منی که کسب و کار کوچکی دارم و یا سایت وردپرسی رایگان راه انداختم، چرا باید از تولید کننده محتوا استفاده کنم؟ شاید شما کلی از این دست سوالات داشته باشید. اما پاسخ شما کاملا مشخص است.

به عنوان کارفرما آیا استفاده از نیروی تولید محتوا الزامی است؟

شما بدون استفاده از تولید کننده محتوا حرفه‌ای فقط درجا خواهید زد. بر اساس اصول دیجیتال مارکتینگ اگر شما روی محتوای خود سرمایه گذاری نکنید، کاملا طبیعی است که رشدی نیز نداشته باشید. مثال شما دقیقا مانند فردی است که اضافه وزن دارد و بگوید من وقتی میرم باشگاه که هیکلم نرمال بشه! خوب کاملا طبیعیه که هیچ وقت این موضوع اتفاق نیوفته. شما باید برای شد کسب و کار خود از تولید کننده محتوا استفاده کنید. در این صورت می‌تونید اطمینان داشته باشید که رشد در کار شما انجام شود.

اما در این مسیر یک دام بزرگ برای شما وجود دارد و این است که شما از تولید کننده محتوای بی کیفیت استفاده کنید. به نظر من اگر شما از تولید کننده محتوا استفاده نکنید بهتره، می‌دونید چرا؟

 چون در این صورت پول خودتون هر چقدر کم هم بیهوده خرج نکرده‌اید. به این نکته توجه داشته باشید که کار با کیفیت هزینه دارد. به عنوان مثال در بازار تهران شما می‌توانید یک کت شلوار بدوزید و 1 میلیون تومان هزینه دوخت بدهید. اما اگر شما بخواهید  کت و شلوار شما توسط برند هاکوپیان دوخته شود، باید حداقل 10 میلیون تومان هزینه کنید. اما این کجا و آن کجا. کیفیت اتفاقی نیست و برای آن هزینه پرداخت می‌شود.

مهارت‌های تولید کننده محتوا چیست؟ وظایف تولید کننده محتوا چه ارتباطی به مهارت او دارد؟

ما در این بخش قصد داریم که به بررسی وظایف تولید کننده محتوا بپردازیم. به این نکته توجه داشته باشید که شما باید برای محول شدن وظایف باید مهارت‌های تولید کننده محتوا نیز مد نظر قرار داده شود. در این صورت کار شما از بنیاد اشتباه است. در صورتی که در مورد هر بخش سوالی داشتید، می‌توانید در بخش کامنت‌ها با مطرح کنید. البته برای استخدام تولید کننده محتوای حرفه‌ای نیز می‌تونید روی کمک برترآموز حساب کنید.

1.    تولید کننده محتوا باید روح محتوا را حفظ کند

شاید برای شما این سوال مطرح شود که روح محتوا دیگر چیست؟ این چه ارتباطی به تولید کننده محتوا دارد؟ و… . منظور ما از روح محتوا این است که بتواند برای هر قشر و یا هر سبکی به صورت متناسب تولید محتوا داشته باشد. در برخی مواقع ممکن است که تولید کننده محتوای شما بخواهد یک رپورتاژ آگهی برای یک سایت تجهیزات پزشکی بنویسد. در این صورت او باید تمام  تلاش خود را به کار بگیرید تا یک متن ادبی- علمی متناسب بر اصول سئو آماده کند. اما ممکن است که در یک زمان لازم باشد که برای یک سایت ویدیو گیم تولید محتوا کند.

در این صورت لحن محتوا و نوع محتوا کاملا متفاوت است باید محتوایی بنویسد که خوانندگان با آن احساس نزدیکی کنند. به عنوان مثال او باید دیتای خود را به زبان عامیانه، دوستانه و نزدیک به فرهنگ بازیکنان بنویسد. قطعا یک متن ادبی – علمی هیچ بازخوردی ندارد. حال ممکن است که بهترین تکنیک‌های سئو در آن رعایت شده باشد و در یک سایت معتبر نیز منتشر شده باشد. منظور از روح محتوا این است که شما متناسب با آن صنف بنویسد.  در این زمانی کارفرما وظایفی دارد و تولید کننده محتوا نیز به طبع وظایفی دارد.

وظایف کارفرما این است که به درستی پرسونای مشتری خود را برای تولید کننده محتوا توضیح دهد. در این صورت تولید کننده محتوا وظیفه دارد که به تمامی اصول ذکر شده توجه داشته باشد. اما مسیر اشتباه کارفرما این است که از شما یک متن آزمایشی می‌خواهد بدون این که هیچ توضیح و دیتای اضافه‌ای به شما بدهد. این استراتژی Randomness نمی‌تواند برای شما کار سازی باشد. دقت کنید در اینجا هدف هر دو این است که سایت شما و یا شبکه اجتماعی شما جایگاه مناسبی پیدا کند، اما مسیر ارتباطی مناسبی را پیدا نکرده‌اید.

2.    تولید کننده محتوا باید به اصول سئو داخلی مسلط باشد

برخی از سئو کاران فکر می‌کنند که قرار است که برای تولید کننده محتوا یک سئو کار استخدام کنند. چرا که انتظاراتی از تولید کننده محتوای خود دارند که باید که آن توانایی‌‌ها را فقط  یک سئو کار دارد. بهترین روش این است که شما از فردی استفاده کنید که یک دید کلی روی مفاهیم و نکات سئو داشته باشد و شما با یک چک لیست مناسب به اهداف خود دست پیدا کنید. گرچه ما کم نداریم تولید کنندگان محتوایی که دانش سئو آن‌ها از متخصص تیم سئو بیشتر است. اما رشته کاری خود را نوع دیگری انتخاب کرده‌اند.

یک تولید کننده محتوای باید یک تعریف مناسب از سئو داخلی داشته باشد. در این صورت می‌تواند نیاز کارفرمای خود را بهتر درک کند. از طرفی توجه داشته باشید که زمانی که شما یک متن  بسیار قوی می‌نوسید و از طرفی  در گوگل نیز جایگاه مناسبی را پیدا می‌کنید. این موضوع برای شما یک رزومه بسیار عالی است. شما به هر میزان که تخصص خود را در سئو افزایش دهید، قطعا کارفرمایی با سطح بالاتر پیدا خواهید کرد.

از یک جا به بعد شما دیگر فرصت قبول کردن محتوا نخواهید داشت. چرا که امروزه اینقدر نیاز به تولید محتوای با کیفیت بالا است که شما فرصت انجام آن را نخواهید داشت. معمولا شما در این زمان می‌توانید کار تولید محتوا را با نظارت خود برونسپاری کنید. این موضوع بسیار رایج و قابل اهمیت است و می‌تواند برای شما یک سود آوری عالی داشته باشد.

3.    آشنایی مناسبی با مدیریت محتوای وردپرسی داشته باشد

یک تولید کننده محتوا لازم است که محتوای شما را بارگذاری کند. البته برای انجام این کار از شما هزینه‌ای دریافت خواهد کرد، چرا که وظیفه تولید کننده، تولید محتوا است و بارگذاری و بازبینی محتوا وظیفه سئو کار است. این موضوع یک حالت قرار دادی نیز دارد که شما باید با کارفرمای خود آن را حل و فصل کنید. اگر شما در مورد وردپرس اطلاعات کافی ندارید به شما توصیه می‌کنم که از « آموزش وردپرس » برترآموز به صورت جامع و کامل استفاده کنید.

آشنایی مناسبی با مدیریت محتوای وردپرسی داشته باشد

البته اگر شما تجربه کافی در این حوزه ندارید، به سادگی می‌توانید آن را آموزش ببینید. شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید که این کار را به صورت منظم و در زمان‌های مقرر انجام دهید. زمانی که قرار است شما بارگذاری محتوا را انجام دهید. بهتر است که این کار یک برنامه ریزی مشخص و یک قالب از پیش تعیین شده داشته باشد.

4.    بهتر است که تولید کننده محتوا به انگلیسی تسلط نسبی داشته باشد

زمانی که ما صحبت از تولید کننده محتوا می‌کنیم، صحبت از کسی می‌کنیم که توانایی تولید محتوای دست اول را دارد. ما قرار نیست که از هر محتوایی که در سطح وب فارسی است، استفاده کنیم. ممکن است که در برخی مواقع لازم باشد که تولید کننده محتوای شما از منابع رفرنس انگلیسی استفاده کند. البته قرار نیست که شما به ترجمه متون تخصصی بپردازید. چرا که این موضوع باید توسط یک مترجم حرفه‌ای انجام شود. اما شما می‌توانید برای موضوعات عمومی از یک ترجمه نسبی استفاده کنید.

اگر شما توانایی ترجمه زبان انگلیسی را ندارید، نگران نباشید. شما می‌توانید به سادگی زبان انگلیسی را یاد بگیرید. ما برای شما یک دوره « آموزش زبان انگلیسی » بسیار جذاب آماده کرده‌ایم. زبان انگلیسی یک مهارت نرم است که فارق از شغل و حرفه شما برای شما ضروری و الزامی است. در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که سطح تولید محتوا فارسی و انگلیسی کاملا متفاوت است و شما باید قبل از هر چیزی این موضوع را به رسمیت بشناسید و در مورد آن با تولید کننده محتوای خود مطرح کنید.

5.    تولید کننده محتوا باید روابط اجتماعی مناسبی داشته باشد و توانایی کار گروهی نیز داشته باشد

اگر شما به آژانس‌های تبلیغاتی بزرگ و مطرح دنیا نیم نگاهی داشته باشید، متوجه می‌شوید که تولید کننده محتوا یک سری وظایف تخصصی دارد و باید با واحدهای دیگر در ارتباط باشد. به عنوان مثال تولید کننده محتوا با واحد فروش در ارتباط است تا بتواند از CTA  مناسب برای محتوای شما استفاده کند. تولید کننده محتوا باید با سرپرست فروش در ارتباط باشد، تا بتواند برای محصولاتی که موجودی بالاتری دارند تولید محتوا کند.

در نهایت تولید کننده محتوا، یک فرد خوش قول است که به تعهدات خود در زمان مناسب عمل می‌کند. فرض کنید که قرار است یک کمپین تبلیغاتی بروید. در این صورت نیاز است که شما چند محتوای از قبل آماده شده داشته باشید و یک سری محتوای برای کمپین تبلیغاتی خود داشته باشید. در این صورت تولید کننده محتوای شما باید برنامه ریزی مناسب داشته باشد و در زمان مناسب نیز به شما محتوای مد نظر شما را تحویل دهد.

6.    یک تولید کننده محتوای حرفه‌ای با سئو تصاویر و همچنین سئو ویدیویی آشنایی اولیه دارد

اگر شما یک تولید کننده محتوای بصر می‌باشید که به صورت کامل به سئو تصاویر و سئو گرافیکی آشنا می‌باشید. اما اگر شما یک تولید کننده محتوای وبلاگ و یا رپورتاژ می‌باشید، موضوعی اندکی فرق دارد. یک تولید کننده محتوا وظیفه دارد که در ازای تعداد کلماتی مشخص از عکس و یا ویدیو بسته به نظر کارفرما استفاده کند. به عنوان مثال اگر شما قصد دارید که یک متن 3 هزار کلمه‌ای در مورد نحوه رصد در آسمان کویر بنویسد، بهتر است که دو تا سه عکس مناسب و با کیفیت استفاده کنید.

عکس شما باید به صورت یونیک استفاده شود و در صورتی که لازم بود شما می‌توانید اندکی آن را فتوشاپ کنید. البته به نکات دیگری مانند سایز عکس، کیفیت عکس و … نیز باید توجه داشته باشید. برای درک بهتر این بخش به شما پیشنهاد می‌کنم که از مقاله « سئو تصاویر، چگونه در جستجوی تصاویر در گوگل رتبه بهتری کسب کنیم » به صورت جامع و کامل استفاده کنید. دقت داشته باشید که شما به عنوان یک تولید کننده محتوا هر چه مهارت‌های جانبی بیشتری داشته باشید. برای شما کارهای بیشتری وجود خواهد داشت و کیفیت درآمد زایی شما نیز بسیار بیشتر است.

7.    توانایی بررسی درست منابع برای پیدا کردن محتوا ناب و دست اول

آیا می‌دانستید که جستجو کردن در گوگل و یا شبکه‌های اجتماعی ترفند مخصوص به خود را دارد. شاید فکر کنید که این موضوع کاری ندارد و شما به سادگی می‌توانید دیتای مورد نیاز برای یک مقاله و یا رپورتاژ و وبلاگ را پیدا کنید. اما باید به شما بگوییم که شما اشتباه می‌کنید. جستجو در سطح وب نیاز به این دارد که شما محتوای دست اول و محتوا تکراری را شناسایی کنید. در غیر این صورت کارفرمای شما می‌توانست با کپی و جایگذاری محتوای داخل وب به خواسته خود دست پیدا کند.

شما به عنوان یک تولید کننده محتوا باید تمام تلاش خود را به کار گیرید که تا اطلاعات دست اول دسترسی داشته باشید و در صورتی که رقبای شما موضوعی را اشتباه نشر دادند، آن را اصلاح کنید. امروزه در سطح وب معمولا محتوای نامرغوب و اشتباه بسیار زیاد است. شما باید توانایی این را داشته باشید که این موضوعات را از یک دیگر تمایز دهید و به دیتای درست دسترسی داشته باشید.

برای راحتی کار شما به شما پیشنهاد می‌دهم که از مقاله « آموزش جستجوی حرفه‌ای در گوگل » استفاده کنید. شما به عنوان تولید کننده محتوا نه تنها در گوگل بلکه باید با شبکه‌های اجتماعی نیز ارتباط مناسبی داشته باشید و بخشی از دیتای غیر رسمی خود را از آن جا استخراج کنید.

توانایی بررسی درست منابع برای پیدا کردن محتوا ناب و دست اول

8.    در استخدام تولید کننده محتوا کمالگرا نباشید، شما نیز به عنوان تولید کننده محتوا در انتخاب کارفرمای خود کمالگرا نباشید

یکی از نکاتی که متاسفانه ما شاهد آن هستم، چه از سمت کارفرما و چه از سمت نیروی کار این است که همه به دنبال یک شرایط بسیار ایده آل می‌باشند. به عنوان مثل کارفرما برای تولید محتوای سایت فروش رنگ خود به دنبال کسی است که در حد مهندسی متالوژی اطلاعات داشته باشد. و از طرفی تولید کننده محتوا نیز برای انتخاب کارفرمای خود به دنبال کسی است که روابط عمومی بالا و حقوق بالا به او پیشنهاد دهد.

این موضوع به شدت در حال گسترش است و از طرفی بر اساس بررسی‌های تیم برترآموز معمولا کسانی که وسواس بیشتر در استخدام کردن و یا استخدام شدن به خرج می‌دهند. بازدهی مناسب‌تری را خلق می‌کنند. شما باید با توجه به رزومه و تجربه‌ی خود به مرور زمان کار تولید محتوای خود را توسعه دهید. در غیر این صورت بازدهی مناسبی نخواهید گرفت.

هزینه کلاس تولید محتوا چقدر است؟

 باید به شما بگوییم که هزینه کلاس تولید محتوا رایگان است و شما هر آنچه که در این مورد بخواهید یاد بگیرید به صورت کاملا رایگان در سطح وب موجود است. برخی از افراد ممکن است که سئو استفاده کنند و بخواهند از شما هزینه گزاف دریافت کنند. اما باید به شما بگوییم که با آپارات و یوتیوب دوست شوید. در این صورت به صورت خودکار همه چیز را یاد خواهید گرفت.

نرخ تولید محتوا چقدر است؟

یکی دیگر از سوالاتی که همیشه برای تولید کننده محتوا وجود دارد این است که حقوق یک تولید کننده محتوا چقدر است. بهترین نوع قرار دارد برای تولید محتوا چیست؟ چگونه می‌توانیم یک کارفرما با حقوق مناسب پیدا کنیم؟ و… . باید به شما بگوییم که همه چیزی بستگی به توانایی شما دارد. بر اساس بررسی‌های صورت گرفته توسط تیم تحقیقی برترآموز. امروزه برخی از تولید کنندگان محتوا در ارگان‌های دولتی حقوقی در حدود ماهی 40 تا 50 میلیون تومان دارند. این افراد معمولا تولید محتوا دو زبانه انجام می‌دهند.

اما امروزه افرادی نیز وجود دارند که حقوق ماهیانه 1 تا 2 میلیون تومان دارند. جالب است که هر دو گروه نیز فکر می‌کنند درآمد کمی دارند. اگر شما نتوانید به درستی خدمات خود را ارائه دهید. کاملا طبیعی است که حقوق مناسبی نیز دریافت نکنید. اما توجه داشته باشید که کار نکردن بهتر است از ارزان کار کردن. سعی کنید زمان و عمر خود را ارزان نفروشید. قطعا همیشه کسانی هستند که برای کار و تخصص شما هزینه بیشتری پرداخت کنند. با توجه به این موضوع به شما پیشنهاد می‌کنم که از مقاله « بازاریابی خدمات » به صورت کامل و جامع استفاده کنید.

توانایی تولید محتوا ویژه الگوریتم MUM

معمولا تولید کنندگان محتوا به الگوریتم‌های فعال گوگل علاقه و تمایل بسیار زیاد دارند. به همین دلیل است که آن ها تمام تلاش خود را به کار میگیرند تا تولید محتوای خود را به صورت حرفه‌ای انجام دهند. اما یکی از الگوریتم‌هایی که امروزه تولید کنندگان محتوا به آن توجه کافی ندارد، الگوریتم MUM می‌باشد. این الگوریتم شاید به تازگی به حوزه تولید محتوا ورود کرده باشد، اما قدرت آن به شدت زیاد است و می‌توان آن را به عنوان پرچمداران این حوزه شناسایی کرد. به همین دلیل است که شما به عنوان یک تولید کننده محتوا توانایی تولید محتوای ویژه الگوریتم ام یو ام را نیز داشته باشید.

اولین و مهمترین نکته که شما به عنوان یک تولید کننده محتوا باید به آن توجه نمایید، استفاده از محتوای مناسب و حرفه‌ای برای با یک کانسپت جدید می‌باشد. این الگوریتم توانایی قابل توجهی در درک زبان‌های غیر انگلیسی دارد. به همین دلیل است که محتوای کپی و محتوای بازنویسی را به سادگی شناسایی می‌کند. شاید بعد از شناسایی آن به صورت مستقیم به یک سایت اخطار ندهد. اما نکته بسیار مهم آن در این است که نرخ اسپم اسکور یک سایت را افزایش می‌دهد. از طرفی قدرت سئو یک دامنه را نیز به شدت کاهش می‌دهد.

بر اساس آخرین آپدیت‌های الگوریتم‌ ام یو ام باید، بگوییم که این محتوا درک بسیار بالایی در شناسایی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی دارد. چرا که این محتوا به صورت تخصصی روی ادبیات عامیانه یک فرهنگ تسلط دارد. زمانی که ادبیات یک محتوای بسیار رسمی باشد و از طرفی محتوای آن نیز هیچ نکته جدیدی را دنبال کنندگان محتوا معرفی نکند، به احتمال زیاد محتوا را بی ارزش شناسایی می‌کند. به همین دلیل است که در حال حاضر مهمترین الگوریتم برای دنبال کنندگان محتوا، الگوریتم MUM می‌باشد. چرا که این محتوا درک بسیار عمیقی از محتوای یونیک و محتوای کپی شده دارد. حتی در آپدیت‌های آینده این الگوریتم نیز ثبت شده است که این محتوا می‌تواند به صورت چند زبانه فعالیت کند و پاسخ سوال مورد نظر شما در از دیگر زبان‌ها نیز جستجو کند.

سخن پایانی

ما در این مقاله به صورت جامع و کامل در مورد مهارت‌های تولید کننده محتوا با شما صحبت کردیم. از نظر ما مهمترین مهارت یک تولید کننده محتوا این است که از طرفی محتوای خود را به سبکی بنویسد که خواننده لذت ببرد. و از طرفی ساختاری برای محتوای خود داشته باشید که از نظر سئو محتوای او ارزشمند باشد. تعادل برقرار کردن بین این دو مورد کار سختی نیست و شما باید اندکی تجربه به دست آورید.

امروزه مهارت تولید محتوا به بلوغ کامل خود نرسیده است. چرا که افراد در ایران تفاوت زیادی بین تایپیست و تولید کننده محتوا قائل نمی‌شوند. البته این افراد خودشان ضرر می‌کنند. شما با خدمات منحصر به فرد خود می‌توانید به سادگی از این موضوع به نفع خود استفاده کنید. کم نیست کارفرمایانی که پول مناسب برای تخصص و تجربه می‌دهند.

نویسنده : امیر شادان پور

امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *