هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
نرم افزار برای پيدا كردن آهنگ + برترآموز سورنا بابایی

نرم افزار برای پيدا كردن آهنگ های ترند روز دنيا

دسته بندی : فناوری
1400/12/27

شايد برای شما هم پيش آمده باشد كه آهنگی را شنيده باشيد برای چند لحظه و دائم به دنبال آن در فضای مجازی بگرديد؛ از اين به بعد و پس از خواندن اين مقاله می توانيد به راحتی آهنگ های جذاب و ترند روز را پيدا كنيد با برخی از نرم افزار ها برای پيدا كردن آهنگ كه ذكر كرده ايم.

امروزه برخی از کاربران عزیز به دنبال نرم افزارهای  ویرایش صدا هستند، که خود شما هم میدانید به شما کاربران عزیز امکان این را می‌ دهند که صوت و صدای خود را به صورت طبیعی تغییر بدهند، توجه کنید که هم چین برنامه های هم به شما امکان  این را خواهد داد که تا فایل های صوتی خود را کات، کپی و جایگذاری کنید میشه گفت به صورت خیلی آسان و ساده ،علاوه بر این کارها نرم افزارهای ویرایش صدا می‌تواند از فرمت های مختلف فایل مثل MP3 ، WAV ، FLAC و… پشتیبانی خواهد کرد و به شما کاربران عزیز امکان این را می‌دهد که فایل های صوتی خود را با این فرمت ها وارد برنامه کنید، ما در این مقاله از سايت برترآموز قصد بر این داریم که چندین نرم افزار برای پيدا كردن آهنگ می‌شود برای شما نام ببریم و طرز کار کردن با آنها را هم از صفر تا صد برایتان توضیح دهیم پس برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید در پاین صفحه لیست…

امروزه برخی از کاربران عزیز به دنبال اپلیکیشن های هستند که بتواند به راحتی آهنگ های که مورده پسند شان را پیدا کنند،که شما زمانی دنبال آهنگی هستید که در هر جا به دنبالش گشتید مثل گوگل و کانال های تلگرامی و  پیدایش نکردید و یک گونه  از آن آهنگ دیگر رد شدید و اما ما قصد داریم با معرفی این اپلیکیشن‌ های در پیدا کردن آهنگ های مورده سلیقیتان کمک های لازم را کنیم ،توجه داشته باشید که این نرم افزار برای پيدا كردن آهنگ که می‌خواهیم برای شما معرفی کنیم در جاهای به کار شما ها می‌ آیند که میشه گفت مثال رستوران،کافه ای و یا تاکسی یک آهنگی پلی شده است که مورده سلیقه شماست و اما پیدا کردنش برایتان سخته است این اپلیکیشن‌ ها در این موقعیت به شما دوستان کمک های لازم را خواهند کرد، توجه کنید که این اپلیکیشن‌ها در زمانی آهنگ های مورد نظرتان را پیدا خواهد کرد که درحال پخش باشد و در این زمان است که میتوانید از آن اپلیکیشن‌ها که به شما معرفی کرده ایم استفاده کنید برای پیدا کردن آهنگ تان، برای اطلاعات بیشتر درباره این موضوع با ما همراه باشید که قصد داریم از صفر تا صد این اپلیکیشن ها را برای شما کاران عزیز  توضیح دهیم.( برای ويرايش های صدا و تصاوير قطعا می توانيد با فرا گرفتن دوره های آموزش فتوشاپ اين امر را به خوبی اجرا كنيد)

اپلیکیشن‌ های پیدا کردن آهنگ چگونه کار می کنند؟

نرم افزار برای پيدا كردن آهنگ که كار اساسی آن ها جست و جو كردن موسقی است ، با وصل شدن یا اتصال ابری به یک پایگاه داده اینترنتی آنلاین کار خواهد کرد، توجه کنید که ایننرم افزار برای پيدا كردن آهنگ در ابتدا میشه گفت آهنگی که درحال پخش است، حال فرقی نداره که از موبایلی یا تبلتی یا هر مورد دیگری که دارد پخش می شود و بعد از نمونه اثر انگشت دیجیتالی که امکان این را می‌دهد شما کاربران را وسط می کند به یک پایگاه داده  اینترنتی آنلاین برای پیدا کنید آهنگ مورد نظرتان، در نتيجه این نرم افزار برای پيدا كردن آهنگ به شما امکان این را می‌ دهد که نمونه یکسان همان آهنگ را پیدا کنيد و حتی با جزئیاتی کامل که مثل خواننده آهنگ، آلبوم و دیگر چیز ها را برای شما به نمایش می‌گذارد . توجه کنید که برخی از این اپلیکیشن ها متن آهنگ و لینک دانلود آن را هم برای شما دوستان به نمایش می‌ گذارد و برخی دیگر از این اپلیکیشن‌ها به شما امکان این را می‌دهد که تا با یک تیکه از  زمزمه کردن ان آهنگ با صدای خودتان به راحتی برایتان آن آهنگ را پیدا کند، شما قادر به این هم هستید که با استفاده از یک اپلیکیشن‌ آهنگ هوشمند تجربه لذت بخشی از پیدا کردن آهنگ دلخواهتان داشته باشید که در این صورت وقت بسیاری است دست نخواهد داد برای پیدا کردن یک آهنگ.

نکته: این نرم افزار برای پيدا كردن آهنگبه شما امکان این را هم خواهد داد که آهنگ یا فیلمی که پخش می شده در نزدیکی شما یا از موبایلی، را به صورت کامل و خودکار تشخیص بدهند و آن را برایتان دانلود کند.

 نرم افزار برای پيدا كردن آهنگ + برترآموز سورنا بابایی

1_معرفی برنامه (Music Recognition):

اولين نرم افزار برای پيدا كردن آهنگ که به‌ نام‌ (Music Recognition) شناخته شده است بین مردم ،توجه کنید که در گذشته با نام Beatfind شناخته شد بود، نه تنها یک اپلیکیشن‌ تشخیص موسیقی است بلکه میشه گفت قابلیت های دیگر هم به شما کاران عزیز ارائه می دهد. این اپلیکیشن علاوه بر پیدا کردن موسیقی های دلخواهتان شما را کمک می‌کند ، امکان این را هم به شما می‌دهد که با آن همگام سازی کنید و میتوانید با استفاده از چراغ قوه موبایلتان ، افکت و جلوه چراغ های چشمک زن در مهمانی هایتان استفاده کنيد.

توجه کنید که از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن‌ شما امکان این را دارید که به موتور (ACRCloud) برای پیدا کردن سریع آهنگ مورد نظرتان و توان این را هم دارید که لیک تماشای اهنگ تان را در یوتیوب گوش کنید.

انواع و اقسام و معرفی نرم افزار برای پيدا كردن آهنگ برای استفاده مناسب افراد

2_ معرفی برنام(Musixmatch):

دومين نرم افزار برای پيدا كردن آهنگ که به‌ نام‌ Musixmatch شناخته می‌شود بین مردم و بسیار اپلیکیشن‌ معروف و معتر است، اولین چیزی که باید درباره این برنامه بگویم این است که میشه با جرعت گفت یکی از بهترین و قابل اعتمادترین اپلیکیشن تشخیص موسیقی است،که این برنامه را به همه دوستان عزیز  پیشنهاد می کنیم که در موبایل هایشان نصب کنند و از آن برای پیدا کردن آهنگ های مورد نظرشان استفاده کنند.

توجه داشته باشید که  این اپلیکیشن نه تنها خیلی سریع  موسیقی های مورد نظرتان را شناسایی و پیدا می کند و به شما امکان این را هم خواهد داد که متن آهنگ مورد نظرتان را هم در اختیارتان قرار خواهد داد که اگر بخواهید با آن همخوانی کنید.

نکته: این برنامه که میشه گفت حتی شما امکان این را هم دارید که به عنوان یک پخش کننده اهنگ هم ازش شما دوستان کمک بگیرید، که در لیست پخش آهنگ های خودتان مدیریت کاملی داشته باشید ، درنتیجه گوش دادن به آهنگ مورد نظرتان با این اپلیکیشن لذت بخش تر خواهد بود، توجه داشته باشید که یکی از ویژگی های این اپلیکیشن که به‌ نام‌ MusixMatch است، همچین قابلیتی دارد که به شما امکان این را می‌دهد که صدای خواننده را حذف کنید و اگر که بخواهید خودتان به جای آن بخوانید.

هر اپلیکیشنی همچین قابلیت منحصر به فردی را ندارد،به جز این قابلیت های جالب بهترین چیز آن این است که اپلیکیشن به صورت رایگان است و بدونه هیچگونه هزینه ای میتوانید آن را نصب کنید و ازش استفاده کنید.

بسياری از نرم افزار برای پيدا كردن آهنگ وجود دارد كه برای شما عنوان كرده ايم

3_معرفی برنامه(SoundHound):

اگر که شما هم جزو آن دسته از افراد های هستید که دلتان می خواهد اپلیکیشنی داشته باشید که فقط نیاز است  با زمزمه کردن موسیقی مورد نظرتان با صدای خودتان بتواند موسیقیتان را در کمترین زمان پیدا کند،

اگر که  فکر می کنید همچین اپلیکیشنی وجود ندارد باید به شما بگویم که کاملا اشتباه می کنید، نام این برنامه جذاب SoundHound است که بسیار اپلیکیشن معتری است و اگر که دلتان می‌خواهد و تمایل دارید حتما ازش برای پیدا کردن آهنگ هایتان ازش استفاده کنید.

تکنه ای که باید بهش توجه داشته باشید این است که این اپلیکیشن بسیار پیشرفت دارای هوشمندترین الگوریتم ردیابی موسیقی را به نام خودش زده است تا به الان هیچ اپلیکیشن بر روی دستش نیامده است.

این اپلیکیشن اینگونه کار می‌کند که وقتی شما آهنگ مورد نظرتان را با صدای خودتان  زمزمه می‌ کنيد خیلی سریع آن را تشخیص میدهد و همان  آهنگ را برایتان در کمترین زمان پیدا خواهد کرد.

توجه داشته باشید که خیلی از زمان ها یک مشکلاتی همچون پیش می‌ آید مثل  خواننده آهنگ و اسم موسیقی را ندارید و به منبع پخش آهنگ هم دسترسی ندارید و باید بگویم هیچ اشکالی ندارد و اصل جای نگرانی نیست،  با این اپلیکیشنی که ما به شما کاربران عزیز معرفی کرده ایم میشه گفت نه تنها مثل بقیه اپلیکیشن‌ها به شما در پیدا کردن آهنگ مورد نظرتان کمک می‌ کند که آن را پیدا کنيد پیدا کردن ؛ بلکه همچین قابلیت های جالبی هم دارد که میشه گفت کار کردن با آن صد درصد لذت بخش است.

نکته: از همه بهتر این است که این اپلیکیشن آخرین بروز رسانی های هنرمندان مورد علاقه شما در شبکه های اجتماعی هایشان را برای شما کاربران عزیز به هشتراک گذاشت اند تا بتوانبد ازش استفاده کنید‌‌.

4_معرفی برنامه(Shazam):

چهارمين نرم افزار برای پيدا كردن آهنگ  به نامShazamشناخته می‌شود، این اپلیکیشن‌ بی نقز که میشه گفت  پادشاه  اپلیکیشن‌ها شناسایی موسیقی اندروید است. توجه داشته باشید که این اپلیکیشن بسیار پیشرفت می تواند و امکان این را به شما می‌دهد که هر آهنگی که در نزدیکی شما پخش خواهد شد را در یک چشم بهم زدن پیدا کنید.

این برنامه به شما امکان این را هم می‌دهد که دفعه بعد که دنبال یک آهنگ می گردید اصلا نیازی نیست عبارات طولانی جستجو کنید تا آن راهنگ را پیدا کنید و فقط با نصب این اپلیکیشن می توانید موزیک ویدئو های دلخواهتان را در یوتیوب مشاهد کنید و حتی میتوانید آن را از آمازون خریداری کنید.

نکته: Shazam  هم مثل همه اپلیکیشن های خوب است و بهتان معرفی کردیم که اگر دلتان خواست آن را نصب کنید توجه کنید که نصب Shazam به صورت رایگان در اختیار شما کاربران عزیز است و میتوانید آن را به راحتی کامل نصب کنید و ازش در پیدا کردن آهنگ هایتان استفاده لازم را ببرید و اگر که شما از آیفون به اندروید تغییر سیستم  داده اید دیگر نیازی به معرفیShazam  نیست. نرم افزار های بسیاری برای پیدا کردن آهنگ وجود دارند و اما این اپلیکیشن با کاربرد راحتی دارد  که امکان این را دارید هر آهنگی را پیدا کنید.

 نرم افزار برای پيدا كردن آهنگ كه برای دسترسی بيشتر كاربران ارائه خواهد شد

5_معرفی برنامه(Musipedia):

این برنامه یک موتور جستجو برای موسیقی های دلخایتان است حال در ادامه برایتان بیشتر توضیح خواهیم داد پس برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

این اپلیکیشن برای جستجوی آهنگ مورد نظرتان تنها به ریتم آهنگ آن نیاز دارد. با استفاده از MusiPedia امکان این را دارید که موسیقی مورد سلیقه خودتان را با اجرای آن با پیانویی مجازی و یا سوت زدن و زمزمه کردن پیدا کنید. البته این را هم بدانید که برای پیدا کردن موسیقی با استفاده از هر یک از این راه‌ها نیاز به میکروفون دارید. نام این برنامه از Wikipedia گرفته شده و آهنگ های کلاسیک را بهتر از هر سبک موسیقی دیگری پیدا خواهد کرد، پس درنتیجه سعی بر این داشته باشید که با این برنامه به دنبال آهنگ های کلاسیک باشید که در کمترین زمان آن ها را پیدا کنید.

نکته: توجه کنید که نیازی  نیست که کل ملودی مورد نظرتان را بزنید بلکه فقط با 7-9نوت کافی است تا آهنگ موردنظرتان را پیدا کند.

 

استفاده از ربات های تلگرامی:

يكی‌ از روش هایی كه بسيار آسان بوده و دائم برخی از افراد از آن روش ها استفاده می كنند قطعا كه استفاده از ربات های تلگرامی بوده است؛ اما چگونه اين مورد قابل قبول است؟‌ آيا می توان به ربات های تلگرامی اعتماد كرد؟‌ در رابطه با اعتماد كردن به ربات های تلگرامی بايد عرض شود هر رباتی كه برای شما لينكی ارسال كند قطعا مشكوك بوده و شما نبايد بر روی آن لينك ها كليك كنيد به اين دليل كه سبب هك شدن و دستبرد زدن به اطلاعات شما خواهد بود. ربات های همانند آهنگيفای و يا آهنگ ياب و… در تلگرام وجود دارند كه شما با رجوع كردن به آن ها به راحتی می توانيد آهنگ های مد نظر خودتان را پيدا كنيد. نكته حائز اهميت آن است كه در صورت تمايل می توانيد نام آهنگ و يا تكه ایی از آهنگ را برای ربات ارسال كنيد تا برای شما موسيقی را جست و جو كند.

 

آيا روش های ديگری وجود دارد كه بتوانيم آهنگ را پيدا كنيم؟

در صورتی كه از هر يك روش عنوان شده نتوانستيد آهنگ مد نظر خودتان را پيدا كنيد بهترين روش ممكن آن است كه سرچ گوگل را انتخاب كنيد ولی به چه صورت؟ تكه ایی از آهنگ را سرچ كنيد و شكی نداشته باشيد كه آهنگ مد نظر پيدا خواهد شد و البته از طرفی برای پيدا كردن آهنگ ها‌ی خارجی بايد چه كار كنيم؟ بهترين كار آن است كه تكه ایی از كورس آهنگ( تكه ایی كه بسيار تكرار می شود) را سرچ كرده و آهنگ مد نظر را پيدا كنيد.( پيشنهاد ما به شما آن است كه اگر از اين روش ها نتوانستيد آهنگ مد نظر را پيدا كنيد بهتر است كه هر چه سريع تر به سراغ نرم افزار های بالایی رفته و از طريق آن ها بتوانيد آهنگ مد نظر خودتان را پيدا كنيد).

 

سخن پایانی:

در این مقاله شما کاربران عزیز مطالعه کردید که چه اپلیکیشن های برای پیدا کردن آهنگ خوب هستند که ما ۵ اپلیکیشن عالی را برای شما دوستان معرفی کردیم هر یک از این اپلیکیشن ها چدین  قابلیت منحصر به فردی هم دارد که ما در بالای صفحه برای شما کاربران عزیز توضيحات لازم را داده ایم امیدوام ‌که توضيحات مان به شما دوستان کمک کرد باشم اگر که دنبال دیگر سوالاتی هستید که در این مقاله برایتان توضیح ندادیم میتوانید مقالات دیگر سایت برتر آموز را مطالعه كنيد، توجه داشته باشيد كه برای افزايش سطح آگاهی خود تان در اين زمنيه با رجوع كردن به سايت های بسيار زيادی كه در اين زمينه فعاليت می كنند بسياری از تحقيقات را برای خود جمع آوری كرده و البته كه با استعلام آن ها می‌ توانيد بسيار از اطلاعات به دست آوريد.

نویسنده : سورنا بابایی

سورنا بابایی ( sorena babaie ) هستم ، علاقه مند به حوزه فناوری و سلامت (‌پزشكی ) و دانشجوی دوره تخصصی سئو و ديجتال ماركتينگ ، اميدوار هستم از تمامی مطالب منتشر شده از طرف بنده رضايت كامل و نهايت بهره را كسب كرده باشيد و بهتر است تمامی مطالب آموزنده را به دوستان عزيزمان منتقل كنيم .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *