هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
نكات طراحی سايت رستورانی + برترآموز سورنا بابایی

نكات طراحی سايت رستورانی + چه مواردی را بايد رعايت كنيم

نكات طراحی سايت رستورانی مهم ترین قسمت های سایت رستوران شما تا به حال با دیدن طرح یک وب سایت رستورانی غذا وسوسه شده اید که غذا بخورید ؟ و مردم چه سلیقه های دارند و می توانند چه غذا های سفارش دهند ؟ اینکه یک وب سایت باید چه ویژگی نیز داشته باشد که بتوانید مخاطب خود را نیز بتوانید جذب کنند ؟

شما در اين مقاله از سايت برترآموز تمامی نكات طراحی سايت را فرا خواهيد گرفت و پيشنهاد ما به شما آن است كه در دوره طراحی سايت و آموزش سئو شركت كنيد.

یک نکته شاید شما یک وب سایت برای تجارت خود ایجاد نیز کرده باشید و یا شاید هنوز شما در مراحل اولیه بازاریابی آنلاین هستید و این را بدانید در ساخت وب سایت برای رستوران خود اجزای خاصی نیز وجود دارد که بسیار مهم هستند که باید رعایت شود . طراحی سایت رستوران ها نیز می توانید شامل همه چیز است از SEO گرفته تا به اشتراک گذاشتن داستان های در شروع به کار رستوران شما باشد . تمام تصاویر متن و نسخه برنامه نویسی وب سایت است که این ها بیشتر برای طراحی سایت نیز بکار گرفته می شوند و می تواند در جذب مشتری نیز به شما کمک خواهد کرد و ما نیز می خواهیم که نکات اصلی در طراحی سایت رستورانی و برخی از آن ها که وب سایت باور گردنی نیز دارند را به شما می توانیم نشان بدهیم.

نكات طراحی سايت رستورانی + برترآموز

۱) عناصر و سبک و رنگ و طرح را در طراحی سایت رستورانی اجرا کنید : قلم شما و رنگ و نكات طراحی سايت رستورانی شما همه می توانید در ایجاد و شکوه رستوران و زیبایی آن نیز می تواند نقش مهمی داشته باشید . یک قلم فانتزی نیز احتمالا به معنی است که رستوران شما در یک شرایط مناسب باشد و شما همچنین نیز می توانید عناصر بصری را به سایت خود در قسمت های دیگر نیز اضافه کنید . شما فرض کنید که یک رستوران مجهز و شیک با یک فضای سرگرم کننده و جوان پسند نیز را دارید و باید صفحه اصلی طراحی سایت رستورانی به وضوح این را بتوانید منعکس کند . لوگوی را که شما برای رستوران به همراه تمام عکس ها و تصاویر که کاربر بتوانید در‌نگاه اول در سایت بتوانید آن ها را‌مشاهده کنند بتوانید این نکته را به خوبی توضیح بدهید و شما می توانید با یک طراحی ساده و مینیما لیستی با سبک های شیک و مدرن و جدید در طراحی سایت رستورانی به چه راحتی می توانند نظر تمام کاربران خود را نیز جلب کرده و آنها را به سفارشی منوی رستوران خود می توانید تشویق نمایید .

بطور مثال طراحی سایت شما به طوری باشد که هنگامی شما که روی هر گزینه در سایت نیز می روید عکس های تغییر می کند و نیز متن سفید صورتی می شود که این خود نیز یک امتیاز جذاب برای کاربران سایت است . در طراحی سایت رستوران خود از فضای سفید و نیز فونت ها و رنگ های استفاده کنید که می توانید مطابق با عکس العمل رستوران شما می تواند باشد و شما برای تقلید از رستوران می توانید در یک صفحه وب فضای مشخص از رستوران را برای ما ایجاد می کند . شما نیز با این روش کاربران و مشتری های شما قبل از وارد شدن به رستوران شما این را حس را دارند که چه چیزی را می توانند تجربه کنند و این نیز یک روشی است که آنها را می تواند هیجان زده و قابل پیش بینی می کنید .

انواع و اقسام نكات طراحی سايت رستورانی بعلاوه تمامی پيشنهادات

( نکاتی درباره نحوه طراحی سایت رستورانی جذاب مخاطب پسند به و ویژه )

۲) در طراحی سایت رستوران داستان خود را بگویید : این را بدانید که پشت هر رستوران داستانی نیز وجود دارد و نیز مردم می خواهند آن را بشنوند و این نیز باعث می شود که شما از رقابت خود پیشی بگیرید و این نشان می دهد که چه چیزی شما را می تواند منحصر به فرد کند . ایده های جذاب و پشت رستوران خود را به مشتریان نیز نشان دهند و مورد و نحوه شروع آن می توانید صحبت کنید و در صورت وجود تاریخ پروژه خود را نیز ارائه بدهید و می توانید این امر رستوران شما جذاب تر و به خصوص اگر داستان خوبی داشته باشد .
و نمایی ظاهری یک وب سایت و نیز مطالب مندرج درآن به بازدید کنندگان و کاربران وب سایت می گونید دقیقا دراین رستوران چه چیزی های را می توانید ارائه می شود و همچنین محیط آن و فضا را برای شما توصیف می کند تا مشتریان از طریق این کار رستوران را به خوبی به شما بشناسید . خوب است که شما قبل از وارد شدن به یک رستوران طعم و مزه غذاهای این رستوران را بدانید و یا بدانید که آنجا چه شرایط ویژه ای را نیز دارند . یک نکته که شما باید بدانید این است که در حوزه طراحی سایت رستورانی تجربه ای ندارید یا به تولید محتوای تخصصی برای سایت رستوران نیاز دارید می توانید با کارشناسان ما نیز تماس بگیرید تا شما را به خوبی راهنمایی کنند .

۳) به ویژگی ناوبری یا پیمایش در سایت رستوران دقت کافی داشته باشید: بدیهی است که شما با داشتن نوار منو عنصر مورد نیاز در هر وب سایت است این برای طراحی سایت رستورانی نیز وجود دارد . در هنگام نكات طراحی سايت رستورانی ناوبری گزینه های مختلفی وجود دارد و شما با یک نوار ناوبری کلاسیک افقی با گزینه های ذکر شده در لیست شما کاربر سایت را نیز هدایت می کند و همچنین در آن یک نوار ناوبری عمودی نیز وجود دارد که با کلیک کردن روی آن می توانید از صفحه خارج شده و یا در صفحه ایستا بمانید . و اما شما اگر دوست دارید که با حالت ناوبری و پیمایش در طراحی سایت رستورانی نیز خلاقیت بیشتری پیدا کنید و همچنین شما دوست دارید که بخش های بازدید بیشتری را نیز بدست آوردید عناصر دیگری همچون فیلم ها و یا عناصری چون تصویر بهتر در سایت نیز منتشر کنید و همچنین شما می توانید از تصاویر زمینه و با حالت سه بعدی نیز می توانید استفاده کنید و چیزی که می تواند زیبایی بصری سایت را می تواند دو چندان می کند . نكات طراحی سايت رستورانی با ناوبری صحیح نیز اطمینان حاصل کنید که سایت شما کاربر پسند نیز است و این که کاربرا ن را برای کار کردن با سایت و فهمیدن نحوه پیمایش و یا کلیک کردن نیز شما آنها را مجبور نکنید و اما اگر کاربران و بازدید کنندگان سایت شما نمی توانید درک کنند که کجا و چگونه به جایی که می خواهند بروند اغلب نیز سایت شما را ترک می کنند و این کار عامل منجر به نرخ اتلاف زیاد و دید ضعیف از نگاه موتورهای جستجو می شوند و شما این را قطعا این اثر را نمی خواهید و از آن اطمینان نیز حاصل نمایید که همه منوها و زیر منو های شما به هم نیز مرتبط هستند و همچنین دوبار و سه بار این کار بررسی کنید و اگر منوهای شما نیز به طور مناسب در نوار ناوبری شما پیوند نداشته باشند و این نیز می تواند یکی دیگر از دلایل نا امیدی کاربران است .

نكات مهم برای وردپرس و نكات طراحی سايت رستورانی

نکته طراحی سایت رستورانی : و از منوی ناوبری و در پایین سایت خود همچنین در قسمت بالا نیز استفاده کنید و این کار برای همه نیز مفید است و درست زمانی که همه مسیر سایت را به پایین را طی کردید و سپس بخواهید نیز به صفحه دیگر بروید و اگر شما ایده ناوبری پایین سایت را نیز دوست ندارید را یک سر صفحه به صورت ثابت را در نظر بگیرید این نوع هدر همانطور که در صفحه نیز حرکت می کند باقی می ماند تا باز دید کنندگان و کاربران وب سایت شما در هر کجا صفحه باشند نوار منو خود داشته باشند .

۴) توجه به خوراک ورودی اینستاگرام+عکس (ترفند طراحی سایت رستورانی ): این را بدانید که مردم با چشمانشان نیز غذا می خورند ! بنابراین مهم است که شما از رستوران های خود عکس بگیرید و در سایت خود نیز منتشر کنید پیوند اینستاگرام با وب سایت راهی آسان برای نشان دادن آنچه که شما می نویسید است و همچنین بطور خودکار با جدید ترین تصاویر ی که شما روی سایت منتشر می کنید و یا قرار می دهید مخاطبان به سمت شما هدایت می شود و این امر باعث این می شود که مشتریان بالقوه نیز این امکان را می دهد تا منوی غذاها را از روی سایت نیز بتوانید بررسی کنند و شما این را بدانید و مطمئن باشید که همیشه تصاویر و عکس ها نیز با کیفیت خوب نیز منتشر می شود . و همچنین اگر طراحی سایت رستورانی را با سایت وردپرس نیز انجام دهید افزونه های مختلفی نیز وجود دارد که می‌توانید آنها را نصب کنید که دارای سبک و اندازه های مختلف است و شما طرح هایی را استفاده کنید که با سایت شما و اهدافتان رستوران شما نیز سازگار باشند و اگر شما برای طراحی لوگو نیاز دارید می توانیدبا ما تماس بگیرید تا ما شما راهنمایی کنیم . یکی دیگر از بهترین راهکارها برای معروف شدن در اینستاگرام در کنار طراحی سایت رستورانی نیز تولید محتوا اینستاگرام است و همچنین این کار باید حرفه ای انجام شود و ما برنامه ریزی برای تدارک و تهیه کرده ایم و همین حالت باما نیز تماس بگیرید .

انتخاب بهترین عکس ها در طراحی سایت رستورانی : این سایت رستورانی نه تنها عکس ها و تصاویر شگفت انگیزه از غذا ها خود در وب سایت خود می توانید قرار دهید از آنجای که غذاهای بی نظیر را شما سرو می کنید هنگام استفاده از تصاویر از نظرات کاربران رانیز منتشر می سازند و این می تواند یک روش نكات طراحی سايت رستورانی باشد که می تواند سایت شما را به یک سطح خوب ‌پیشرفته برساند نكات طراحی سايت رستورانی ، عکس ها و تصاویر های هدر با عرض کامل نیز می تواند صفحه اصلی سایت شما را پوشش دهد تصاویر و همچنین عکس های که در عرض صفحه وب سایت قرار دارند به کاربران و باز دید کنندگان سایت این را به انها این اجازه را می‌دهد که جزئیات کامل را ببینند و آنها را به جستجو بیشتر در وب سایت شما دعوت می کند  و همچنین این گونه که شما فکر می کنید که کدام تصاویر و عکس ها را در کجا بتوانید قرار دهید و شما اغلب می توانید مشتریان را به  بخش های سایت نیز سوق و یا هدایت کنید .

نکته مهم: تصاویر وعکس ها نیز از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار هستند و شما فقط روی جنبه های بصری نیز تمرکز نکنید . و شما باید اطمینان حاصل نمایید که سایت شما نیز کاربردی است و می تواند از تجربه کاربری بسیار خوبی نیز برخوردار باشند و اگر کاربران و مشتریان شما نتوانند از آنچه را که جستجو می‌کنند را پیدا کنند ممکن است ناامید شوند ونیز وب سایت شما رانیز ترک کنند و به دیگر وب سایت ها مراجعه کنند .

 

۵)در طراحی سایت رستورانی فیلم و ویدیو بگنجانید : در طراحی سایت رستورانی ، شما از کاربران و بازدید کنندگان سایت خود را تشویق کنید تا به تمام قسمت های سایت شما دیدن کنند این کار رادمی توانید از طریق فیلم نیز انجام دهید و شما نیز برای جلب توجه بازدید کنندگان و حتی از مشتریان بالقوه یا نشان دادن کار درونی رستوران می توانید از این گزینه ها به عنوان سایت خود استفاده نمایید .

۶) در طراحی سایت رستورانی از گرافیک عالی استفاده کنید : همانطور که میدانید در وب سایت رستوران ها گرافیک طراحی می تواند به نمایش فرآیند ها و همچنین نحوه خوردن غذاهای خاص و یا نحوه تهیه غذاها نیز به شما کمک می کند و یک مورد دیگر هم می توانید از گرافیک برای ارتقای سبک سایت یا فهرست خود نیز استفاده کنید اگر رستوران شما یک برند با سبکی جدید و نو است در این صورت می توانید گرافیک شگفتی های بی نظیری ایجاد کنید و اگر طراحی سایت رستورانی نیز ساده باشد بخواهید به مردم نشان بدهید که چگونه رستوران شما نیز کار می کند شما نیز می توانید برای مشتریان خود فضای راحت و آرامش بخش برای آنان نیز می توانید تهیه کنید .

 7) طراحی سایت رستورانی باید شامل منو ها باشد : اینجا یک سوال که پیش می آید این است که شما چند بار رستوران پیدا کرده اید که واقعا می خواهید غذاهای آن را نیز امتحان کنید اما آنها منویی به قیمت های آنلاین ندارند ؟ این می تواند ناامید کننده باشد ! اگر قرار باشد که شما سایت رستورانی خود را داشته باشید قطعا شما نمی خواهید که مشتریان قبل از اینکه وارد رستوران شما شوند ناامید شوند یا آنها دلیل داشته باشند که وارد رستوران شما نشوند . در طراحی سایت رستورانی ، شما باید اطمینان حاصل کنید که منوی را که شما قرار است ارائه بدهید باید زیبا به نظر برسد و خوب نیز طراحی شده باشد . یکی از این طراحی می تواند ساده و تمیز باشد که بهترین نوع طراحی برای منوی شما است . شما می توانید از نماد ، نشانه ها و حتی فونت هایی استفاده کنید که نشانگر برند ،گرافیک یا نقاشی ها ساده شما باشد و همچنین شما باید مطمئن باشید که از یک فونت سبک و پس زمینه تاریک و تیره استفاده نمی کنید اینجا لازم است که نکاتی در مورد و درباره ی طراحی گرافیک تصویر بیشتر بیاموزید .

در طراحی سایت رستورانی ، تصاویر و عکس ها را در فهرست آنلاین خود می توانید قرار دهید و اگر کاربران و حتی مشتریان بتواند تصاویر از غذاهای شما در کنار منوی شما را مشاهده کنند این موضوع باعث می شود که آنها بیشتر از رستوران شما استفاده کنند اگر شما منوی فصلی نیز دارید یا هر روز منو تغییر می کند آن را می توانید در رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید و همچنین از بازدید کنندگان وب سایت را به صفحات اجتماعی خود هدایت کنید به این ترتیب لازم نیست هربار که تغییر کنید و هر چه می توانید منوی آنلاین خود را بررسی کنید و بتوانید در رسانه های اجتماعی با کاربران درگیر شوید .

۸) صفحه تماس با ما در نكات طراحی سايت رستورانی اهمیت دارد : این طراحی برای هر شغل و هر کاری مهم است اما برای نمایش رستوران ها نمایش اطلاعات خود به ویژه مهم است شما باید یک صفحه تماس در ساعات کاری آدرس فیزیکی رستوران خود آدرس ایمیل و شماره تلفن خود داشته باشید و شما برای استفاده از آنها راهی برای رزرو خود در نظر بگیرید هنگامی که شما در حال طراحی سایت رستورانی خود هستید و این را بدانید و حتی توجه داشته باشید که مهم است که تمام اطلاعات شما در وب سایت های شما و همچنین همه سیستم عامل های مه استفاده می کنید سازگار باشد .

صفر تا صد آموزش و بعلاوه نكات طراحی سايت رستورانی

۹) یک سایت رستورانی باید بخش وبلاگ داشته باشد : کاربران و مشتریان عزیز شما می خواهید در مورد غذاهای که شما نیز تهیه می کنید اطلاعات کامل بدانند غذاهای شما از کجا تهیه می شود و سر آشپز ها و مهارت های آنها و همچنین ویژگی های منحصر به فرد رستوران شما چیست . یک وبلاگ در طراحی سایت رستورانی ، می تواند مکان عالی برای گفتن در مورد همه موارد و موارد دیگر است !

این طراحی وبلاگ شما برای درک باید آسان باشد . یک نکته اگر شما صاحب یک رستوران ایتالیایی نیز هستید باید هر روز خوراک پاستا و ماکارونی درست کنید و کی توانید در مورد آن نیز یک وبلاگ تهیه کنید ! و شما می توانید از فرآیند پخت آن و اینکه مواد اولیه و تشکیل دهنده غذا از کجا آمده اند به مشتریان خود توضیح دهید و شما نیز می توانید در مورد شکل های مختلف ماکارونی ها بنویسید و یا دستور العمل آن را درج کنید و همچنین می توانید از امکانات بسیاری برای آموزش مردم در مورد رستوران شما وجود دارد . یک وبلاگ می تواند برای مشتریان شما نیز مفید است و بلکه می تواند برای سئو نیز مفید است و برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی خاص می‌توانید وبلاگ بنویسید و موتورهای جستجو در این مورد گام برمی دارد – و اگر این کار را به درستی انجام دهد می تواند در صفحه اول نتایج جستجو رتبه بندی کنید .

۱۰) طراحی سایت رستورانی و سئو : SEO و یا بهینه سازی برای موتور جستجو در نكات طراحی سايت رستورانی مهم است اما برای یک رستوران جستجو گر محلی همان چیزی است که شما می خواهید به آن توجه کنید بیشتر کاربران و مشتریان. و حتی می شود گفت که افراد هنگامی که به دنبال یک رستوران می گردند جایی را می خواهند که نزدیک به یک مکان آنها باشد به همین دلیل است که تمرکز بر روی SEO محلی نیزضروری است . هدف شما نمایش دربسته محلی است که می تواند سه نتیجه برتر را نشان می دهد که این سه نتیجه مواردی است که بیشترین میزان ترافیک و احتمالا می تواند بیشترین مشتری رانیز دریافت می کند یکی دیگر از مواردی که هنگام برنامه ریزی طراحی سایت رستورانی خود می خواهید به عناصر بسیار مهم توجه داشته باشید که می تواند که بر سئو شما تاثیر می گذاری طراحی ناوبری شما برای کاربر پسند نیز به شما کمک می کند که مشتریان برای مدت و زمان طولانی در صفحه شما بمانند . وباید شما اطمینان نیز حاصل کنید که منوی شما برای دسترسی نیز آسان باشد از تصاویر و عکس های جذاب یا می توانید یک گالری عکس استفاده کنید تا بازدید کنندگان سایت از گرافیک ها لذت ببرند .

۱۱) طراحی سایت رستورانی برای موبایل (قالب ها واکنشگرا یا ریسپانسیو ) : یک سوال که پیش می آید این است شما چند بار از تلفن خود برای پیدا کردن یک رستوران استفاده کرده اید ؟ می توان گفت که این کار بسیار راحت و سریع است و شما می توانید آن را از طریق یک اسکرول ساده نیز انجام دهید . از آنجا که تعداد زیادی از مشتریان بالقوه رستوران ها را در تلفن های خود نیز جستجو می کنند باید وب سایت شما بهینه شده و باید برای موبایل طراحی شده باشد . که تین شامل منو ها ، ناوبری و سایر عناصر شما است که این ممکن است تحت تاثیر صفحه نمایش کوچکتر قرار بگیرند . یک رستوران با کیفیت بالا و خوب باید از طراحی سایت رستورانی با کیفیت بالا برخوردار باشد و اگر وب سایت شما نیز فاقد تصاویر و عکس های خوب و عناصر طراحی باشد مردم را از ورود به آن خودداری می کنند .

نویسنده : سورنا بابایی

سورنا بابایی ( sorena babaie ) هستم ، علاقه مند به حوزه فناوری و سلامت (‌پزشكی ) و دانشجوی دوره تخصصی سئو و ديجتال ماركتينگ ، اميدوار هستم از تمامی مطالب منتشر شده از طرف بنده رضايت كامل و نهايت بهره را كسب كرده باشيد و بهتر است تمامی مطالب آموزنده را به دوستان عزيزمان منتقل كنيم .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *