هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
چگونه سایت خود را برای گوگل ادز آماده کنیم؟

چگونه سایت خود را برای گوگل ادز آماده کنیم؟ ویژگی تبلیغات در گوگل ادز چیست؟

دسته بندی : دسته‌بندی نشده
1401/08/08

گوگل ادز چیست و چگونه می‌توان برای تبلیغات موثر از گوگل

ادز به صورت کاربردی استفاده کرد. اصول سازماندهی و طراحی تبلیغات چیست؟

زمانی که صحبت از راه اندازی یک سایت می‌شود، معمولا مباحث زیادی مطرح می‌شود. یکی از این مباحث که به صورت جدی در مورد آن صحبت می‌شود. گوگل ادز می‌باشد. اما سوال اساسی این است که چگونه سایت خود را برای تبلیغات گوگل ادز آماده کنیم. این تبلیغات ممکن است که هم برای شما هزینه داشته باشد و هم برای شما منجر به کسب درآمد شود. در نتیجه شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. شما باید تلاش کنید که با یک طراحی مناسب و با استفاده از المان‌های صحیح سایت خود را به بهترین شکل ممکن برای گوگل ادز آماده کنید.

اما قبل از هر چیزی برای شما یک پیشنهاد بسیار مهم خواهیم داشت. اگر شما به دنبال این می‌باشید که سایت خود را به بهترین نحو ممکن سازماندهی کنید. می‌توانید به بخش محصولات سایت برترآموز مراجعه کنید. در آن بخش از « آموزش وردپرس » به صورت کاربردی و جامع استفاده کنید. در این صورت شما می‌توانید سایت خود را به صورت اصولی راه اندازی کنید. البته اگر سایت شما از قبل نیز راه اندازی و ثبت شده است مشکلی ندارید؛ شما می‌توانید به کمک این دوره کاربردی بهتر سایت خود را سازماندهی کنید و از تبلیغات گوگل ادز خود بهترین نتیجه را دریافت کنید.

مهمترین نکته در تبلیغات گوگل ادز

 زمانی که صحبت از تبلیغات بوسیله گوگل ادز می‌شود، المان‌های زیاد مطرح می‌شود. برخی از این موارد ممکن است که برای ادامه کار شما بسیار مهم باشد. اما ممکن است برخی از این موارد اصلا برای شما اهمیتی نداشته باشد. از این رو  شما باید بتوانید پارامترهای درستی را انتخاب کنید تا در زمان و منابع خود صرفه جویی کرده باشید. از این رو ما در این مقاله شما را در رسیدن به این هدف یاری خواهیم کرد. البته گوگل برای شما یک آفر ویژه نیز در نظر گرفته است.

زمانی که شما سایت خود را به صورت حرفه‌‌ای سازماندهی می‌کنید. گوگل برای شما تخفیف مناسبی را در نظر خواهد گرفت. این موضوع به این منزله است که شما به میزان که یک سایت قوی‌تر و با کیفیت‌تر داشته باشید، احتمال دریافت تخفیف و کاهش هزینه‌های شما به صورت قابل توجه‌ای افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه همانطور که مشاهده می‌کنید گوگل برای تبلیغات گوگل ادز بواسطه یک سایت حرفه‌ای برنامه‌های تشویقی قابل توجه‌ای دارد. اما سوال اساسی این است که چه سایت از نظر گوگل یک سایت حرفه‌ای می‌باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید به الگوریتم‌های گوگل فکر کنیم.

زمانی که شما به الگوریتم‌های جستوجوی گوگل نیم نگاهی می‌کنید متوجه می‌شوید که یک است حرفه‌ای و یا بهتر است بگوییم که یک سایت پیشرفته از نظر گوگل سایتی است که قوانین سئو را به خوبی رعایت کند و یک سئو قوی داشته باشد. از این رو شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا در مباحث سئو یک قدرت نسبی داشته باشید. از این رو شما می‌توانید برای درک بهتر مباحث سئو از « آموزش سئو » برترآموز به صورت تخصصی استفاده کنید. مطالبی که در این بخش قرار دارد برای تمامی سطوح سئو مناسب است.

چرا باید مشتری از شما خرید کند؟

ما در این مقاله قرار است که به شما راهکاری‌هایی ارائه دهیم که تبلیغات در گوگل ادز شما نتیجه مناسبی به همراه داشته باشد. برای این منظور اولین سوالی که مطرح می‌شود، این است که دلیل خرید مشتری از شما چیست؟ فرض کنید که بواسطه تبلیغات در گوگل ادز شما مشتریان قابل توجه‌ای دریافت کرده‌اید. اما خرید قابل توجه‌ای به ثبت نرسیده است. به نظر شما مشکل کار کجاست؟ شما چگونه می‌توانید این مشکل را حل کنید؟ هدف ما از تبلیغات در گوگل ادز آگاهی از برند نیست. بلکه هدف ما فقط و فقط فروش است.

دلیل خرید مشتری از شما

شما برای این منظور باید در ابتدای سایت خود، درست در اولین دقایق حضور مشتری به او یک دلیل برای خرید بدهید. به نوعی شما با این کار خود از محرک کافی  برای جذب مشتری استفاده کرده‌اید. شما باید تلاش کنید که برای مشتری خود چند پیشنهاد جذاب داشته باشید. به عنوان مثال می‌توانید به او مشاوره رایگان پیشنهاد بدهید. و یا در صورتی که محصول شما یک محصول پرمصرف و جم و جور می‌باشد. به او ارسال رایگان را پیشنهاد بدهید. شما باید تمام مزیت‌های رقابتی خود نسبت به رقبای خود را به او عرضه کنید.

 دراین صورت تبلیغات در گوگل ادز شما موثرتر واقع می‌شود. برای درک بهتر و عمیق‌تر مباحث این بخش به شما پیشنهاد می‌دهم که بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کنید. در آن بخش از مقاله « مزیت رقابتی چیست؟ » استفاده کنید. در این صورت شما می‌توانید برای این بخش یک برنامه ریزی مناسب داشته باشید. شما باید کاری کنید مشتریان شما تمام توجه خود را به شما بدهند. سعی کنید خود را به عنوان دوستان مشتریان خود معرفی کنید. شما باید به نحوی با مشتریان خود برخورد کنید، که آن‌ها خود برای مشاوره و دریافت راهنمایی به شما مراجعه کنند.

دامنه سایت خود را برای تبلیغات در گوگل ادز بررسی کنید

از مهمترین نکات برای تبلیغات در گوگل ادز داشتن یک دامنه معتبر است. همانطور که می‌دانید از مزایای ایرانی بودن در این است که شما از مهمترین خدمات دنیا محروم می‌باشید. با توجه به این نکته مهم و ضروری باید گوگل به دامنه‌های ir خدمات ارائه نمی‌دهد. در نتیجه شما باید از دامنه‌های .com  و . net  استفاده کنید. شما باید سایت خود را در دامنه‌های رسمی و اصلی گوگل ثبت کنید. البته اینکار سخت و دشوار نیست و شما می‌توانید به سادگی آن را انجام دهید.

 شما برای انجام این کار می‌توانید یک دامنه جدید ثبت کنید و سایت خود را به دامنه جدید منتقل کنید. البته در این بخش باید به یک نکته سئویی توجه داشته باشید. این نکته این است که شما باید دامنه جدید سایت خود را NO Index   کنید تا گوگل سایت شما را به دلیل کپی برداری جریمه نکند. در این صورت شما می‌توانید با خیال راحت به تبلیغات در گوگل ادز بپردازید.

البته شما با توجه به نوع فعالیت خود می‌توانید از دیگر دامنه‌های گوگل نیز استفاده کنید. با توجه به اهمیت انتخاب یک دامنه مناسب و از طرفی با توجه به کمبود اطلاعات در این زمینه به شما پیشنهاد می‌دهم که برای درک بهتر این بخش از « نکات مهم در ثبت دامنه » در بخش مقالات سایت برترآموز استفاده کنید. به یاد داشته باشید که دامنه سایت شما به منزله شناسنامه سایت شما می‌باشد. شما باید به آن اهمیت بدهید و برای آن یک برنامه ریزی صحیح و استراتژیک داشته باشید.

اعتماد مشتری را جلب کنید

اگر شما به دنبال تبلیغات در گوگل ادز می‌باشید، در صورتی نتیجه می‌گیرید که برای اعتماد سازی مخاطبین خود برنامه ریزی داشته باشید. در صورتی که مشتری شما نتواند به شما اعتماد داشته باشید. کاملا طبیعی است که تبلیغات در گوگل ادز با شکست مواجه شود. به این موضوع فکر کنید که خود شما زمانی که به یک سایت مراجعه می‌کنید به چه عواملی توجه می‌کنید. در این صورت برای این عوامل برنامه ریزی کنید و یک پاسخ مناسب به آن بدهید.

به عنوان مثال من زمانی که به یک سایت برای خرید مراجعه می‌کنم، اولین چیزی که چک می‌کنم این است که این سایت چه میزان بازخورد مثبت ثبت کرده است. چه میزان افراد از خرید خود راضی بوده و به دیگران استفاده از این محصول را توصیه می‌کنند. نماد اطمینان این سایت چه تاریخی ثبت شده است و چه مدت زمان اعتبار دارد. چه شرکای تجاری این سایت می‌باشند، و… . شما نیز سعی کنید از دیگران در این رابطه سوال کنید. شما با بدست آوردن نظر دیگران می‌توانید برای این بخش به درستی برنامه ریزی کنید.

البته نکات قبلی را فراموش نکنید، شما باید اعتماد سازی خود را از لحظه ورود مخاطب به سایت شروع کنید. در این صورت می‌توانید از تبلیغات در گوگل ادز بازخورد مناسب‌تری دریافت کنید. سعی کنید ظاهر سایت خود را از بیرون بررسی کنید. منظور ما این است که سعی کنید با نظر سنجی از متخصصین این حوزه به نظر حدودی مخاطبین خود واقف شوید. شما باید برای خواندن ذهن کاربران خود یک برنامه ریزی جامع و کامل داشته باشید. در این صورت احتمال موفقیت شما افزایش پیدا می‌کند. اعتماد سازی در فروش هر محصولی اولویت اول شما باید باشد.

با فراخوان عمل مناسب تبلیغات در گوگل ادز خود را قابل درک کنید

زمانی که شما به یک مغازه مراجعه می‌کنید، معمولا یک فروشنده و یا یک راهنما از شما استقبال می‌کند و به دنبال رفع نیاز شما می‌باشد. او سعی می‌کند که در خرید و انتخاب محصول مناسب کمک شما باشد و در صورتی که شما قصد خرید نداشته باشید، شما را مجاب به خرید کند. حال زمانی که شما تبلیغات در گوگل ادز انجام می‌دهید، مخاطب به سایت شما وارد می‌شود. در این مرحله چه کسی به استقبال او می‌رود.

چه کسی او را برای خرید و یا استفاده از محصولات و خدمات شما راهنمایی می‌کند. شما خود را در جایگاه مخاطب قرار دهید. او به شما اعتماد دارد، او به محصول شما نیاز دارد اما برای تصمیم گیری دچار مشکل شده است. در این زمان شما می‌توانید با استفاده از فراخوان عمل مناسب او را به سمت کار درست سوق دهید. شما باید در بخش بخش مختلف سایت خود یک فراخوان عمل مناسب و کاربردی قرار دهید. شما تا چه میزان در مورد طراحی فراخوان عمل اطلاعات دارید.

با توجه به اهمیت این موضوع و نیاز مخاطبین ما به این درک عمیق این موضوع، ما برای شما یک مقاله کاربردی در بخش مقالات برترآموز در نظر گرفته ایم. شما می‌توانید از مقاله « فراخوان عمل چیست » به صورت کاربردی و جامع استفاده کنید. مجدد به این نکته تاکید می‌کنیم، شما باید مراحل مورد نظر مخاطب خود را تا جایی که امکان دارد ساده کنید. در طراحی کال تو اکشن سعی کنید که از المان‌های روانشناسی مناسب استفاده کنید. در این صورت تبلیغات در گوگل ادز شما برای شما نتایج مناسبی را به همراه خواهد داشت.

برای تبلیغات در گوگل ادز یک برنامه ریزی مشخص داشته باشید

زمانی که شما قصد دارید سایت خود را تبلیغات گوگل ادز آماده کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که دقیقا هدف شما از تبلیغات در گوگل ادز دقیقا چیست؟ ممکن است که شما برای سایت خود نیاز به جذب ترافیک داشته باشید. در این صورت پلن تبلیغاتی شما کاملا مشخص است. ممکن است که هدف شما از تبلیغات در گوگل ادز فروش کالا و خدمات باشید. از طرفی استراتژیست‌های بازاریابی شما ممکن است که به شما پیشنهاد برندینگ قوی و بازاریابی طبقه بندی شده را بدهند.

دقت کردید شما با توجه  به اهداف مختلف خود، به پلن تبلیغاتی متفاوت نیاز خواهید داشت. شما باید تمامی پلن‌های تبلیغاتی گوگل ادز را به خوبی بشناسید و برای خود یک سبد متفاوت از استراتژی‌های تبلیغاتی متفاوت ایجاد کنید. شما به هر میزان که روی نحوه و زمان تبلیغات خود بیشتر کار کنید. تبلیغات در گوگل ادز شما نتیجه بخش‌تر و ارزان‌تر خواهد شد. از این رو شما باید سعی کنید که متخصصین این حوزه به صورت دقیق و جامع مشورت کنید. سعی کنید که در مورد قوانین تبلیغات در گوگل ادز به خوبی مطالعه کنید.

تبلیغات با گوگل ادز

شما باید بدانید که چه قوانینی می‌تواند تبلیغات شما را رد و یا متوقف کند. شما برای اینکه بتوانید تبلیغات در گوگل ادز خود را به خوبی سازماندهی کنید با ابزار تبلیغاتی خود را به خوبی بشناسید. در این صورت می‌توانید نتیجه مناسبی از استراتژی تبلیغاتی خود به دست آورید. سعی کنید ابزار تبلیغاتی مکمل گوگل را نیز به خوبی بشناسید، چرا که می‌توانید برنامه تبلیغاتی خود را بهتر مدیریت کنید و آنالیز لحظه‌ای از تبلیغات خود داشته باشید. از سئو سایت خود نیز قافل نشوید. چرا که سئو می‌تواند مانند یک کاتالیزور در تبلیغات در گوگل ادز عمل کند.

راه ارتباطی خود را دسترس قرار دهید

بهتر است که این مطلب مهم را با ذکر یک مثال برای شما شروع کنم. من با توجه به نیاز خود از یک سایت فروشگاهی قصد خرید داشتم. در زمان پرداخت هزینه محصولات، کد تایید خرید سایت برای من ارسال نمی‌شد. من دنبال راه‌های ارتباطی این سایت برای خرید بودم تا این مشکل را اطلاع دهم. اما متاسفانه نتوانستم این راه ارتباطی فعالی با مدیر و یا پشتیبان سایت پیدا کنم. در نتیجه من از خرید خود منصرف شدم، نکته جالب این ماجرا در این است که من از طریق تبلیغات در گوگل ادز با این سایت آشنا شده‌ بودم.

از مهمترین عواملی که شما باید به آن توجه داشته باشید در این است که راه‌های ارتباطی خود را در اختیار مخاطب قرار دهید. شما باید پشتیبانی سایت خود را در مقابل چشمان مخاطبین خود قرار دهید. در این صورت در صورت بروز هر مشکلی می‌توانید از آن آگاه شوید. به یاد داشته باشید، شما با اینکار یک اعتماد سازی مناسب نیز انجام خواهید داد. در این صورت آمار فروش و برندینگ شما نیز بهبود خواهد داشت. به این موضوع فکر کنید که مخاطب شما چگونه می‌تواند به شما دسترسی سریع داشته باشد.

سعی کنید از مسیرهای ارتباطی متعدد و متفاوت استفاده کنید تا کاربران شما در صورت نیاز به شما دسترسی سریع داشته باشند. البته یکی از استراتژی‌هایی که شما برای این نکته می‌توانید از آن استفاده کنید. ثبت اطلاعات تماس و ارتباطی مخاطبین شما می‌باشد. فرض کنید که کاربران شما در یک زمان تعطیل و یا ساعاتی نامناسب نیاز به ارتباط با شما دارد. طبیعی است که در این زمان کسی پاسخگوی او نباشد. در این صورت شما باید اطلاعات او را ثبت کنید و در سریعترین زمان با او ارتباط بگیرید.

به سئو تکنیکال سایت خود اهمیت بدهید

ممکن این سوال برای شما ایجاد شود میان تبلیغات در گوگل ادز و سئو تکنیکال چه ارتباطی وجود دارد. باید به شما بگویم که سئوی تکنیکال به صورت کلی به دنبال بهبود بخشیدن به مسائل فنی و مدیریتی سایت شما می‌باشد. یکی از مهمترین مواردی که در سئوی تکنیکال سایت شما مورد بررسی قرار می‌گیرد، سرعت سایت شما است.  با توجه به سرعت بسیار بالای اینترنت در ایران معمولا افراد مدت زمان زیادی منتظر لود شدن سایت شما نمی‌مانند. برای حل این موضوع شما باید یک برنامه ریزی مناسب داشته باشید.

 شما باید از متخصصین این حوزه برای افزایش راندمان و سرعت سایت خود کمک بگیرید. شما برای درک بهتر این بخش می‌توانید به بخش مقالات سایت برترآموز مراجعه کنید. در آن بخش از مقاله « سئوی تکنیکال چیست » به صورت کاربردی و جامع استفاده کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که سرعت پایین سایت می‌تواند به صورت جدی به تبلیغات در گوگل ادز شما ضربه بزند. شما باید برای افزایش سرعت سایت خود یک برنامه ریزی جامع و کامل داشته باشید. سئو تکنیکال به شما کمک می‌کند که استفاده بهتری از سایت خود داشته باشید.

از طرفی زمانی که شما تبلیغات در گوگل ادز را امتحان می‌کنید، ممکن است که امنیت سایت شما اندکی در خطر قرار بگیرد. این موضوع به علت تبلیغات در گوگل ادز نیست، بلکه این موضوع به سبب افزایش ناگهانی ورودی سایت شما می‌باشد. سایت شما باید توانایی پاسخگویی به نیاز مخاطبین را داشته باشد و دچار اخلال و چالش نیز نشود. از این رو شما باید تلاش کنید که سئو تکنیکال سایت خود را به خوبی سازماندهی کنید. در این صورت شما برای اجرای انواع کمپین تبلیغاتی نیز مشکلی نخواهید داشته.

مسیر دسترسی مخاطبین خود به سایت را از طریق تبلیغات در گوگل ادز بررسی کنید

معمولا زمانی که افراد از تبلیغات در گوگل ادز استفاده می‌کنند، قصد فروش یک قلم کالا و یا خدمات را ندارند. سایت‌های فروشگاهی معمولی سبدی از کالا را برای فروش در نظر می‌گیرند. به عنوان مثال زمانی که شما به فروشگاه اینترنتی مه پوش مراجعه می‌کنید، در این سایت یک قلم لباس زنانه مشاهده نمی‌کنید و چندین نوع لباس زنانه در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما برای این موضوع یک برنامه ریزی مناسب داشته باشید.

به عنوان مثال زمانی که یک فرد خرید شومیز سفید زنانه را جستجو می‌کند و از طریق تبلیغات در گوگل ادز به سایت وارد می‌شود. چگونه به صفحات درست دسترسی پیدا می‌کند. اگر این شخص به جای صفحه شومیز به صفحه شلوار دسترسی پیدا کند، چه اتفاقی می‌افتد؟ کاملا مشخص است که سایت را ترک خواهد کرد. از این رو شما باید تبلیغات در گوگل ادز خود را بررسی کنید. شما باید به عنوان یک کاربر وارد سایت خود شوید. تمامی مراحل خرید و دسترسی‌های سایت خود را یکبار بررسی کنید.

بررسی مسیر دستیابی به سایت

آیا دسترسی شما به دسته بندی مناسب منجر می‌شود؟ شما باید به دقت بررسی کنید که چگونه می‌توانید کالا و خدمات خود را مشخص تفکیک کنید. به نحوی تفکیک شما ساده و قابل درک برای مخاطبین شما باشد. از طرفی نیاز مخاطبین شما را برطرف کند. مخاطبین شما در کوتاهترین زمان ممکن به خواسته خود دسترسی داشته باشند. دقت کنید که شما باید تمامی این پارامترها را برای درک بهتر مخاطبین خود مدنظر قرار دهید. در غیر این صورت ممکن است که از تبلیغات در گوگل ادز نتیجه مناسبی دریافت نکنید.

به کاربران موبایلی اهمیت بدهید

امروزه معمولا استفاده از موبایل تبدیل به یک امری عادی و فراگیر شده است. در نتیجه افراد سعی می‌کنند که نیاز خود را با توجه به همین تلفن همراهی که در دست دارند رفع کنند. شما نیز برای تبلیغات در گوگل ادز باید به این نکته توجه داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است که نتایج مناسبی را تجربه نکنید.

شما باید پاسخگویی سایت خود را به نسخه موبایل بررسی کنید. افراد زیادی از طریق موبایل به سایت شما دسترسی خواهند داشت. در نتیجه شما باید برای این افراد یک برنامه ریزی مناسب داشته باشید. در غیر این صورت تبلیغات در گوگل ادز بازدهی بالایی را ثبت نخواهد کرد.

استفاده از گوگل ادز در ایران به چه صورت است؟ تبلیغات گوگل ادورز چه قیمتی دارد؟

 به صورت کلی خدمات گوگل ادز همانطور که در بخش‌های قبلی نیز به آن اشاره کردیم، تحریم است. اما به تازگی برخی از خدمات توسط گوگل ادز و برخی دیگر از خدمات توسط شرکت‌های واسطه‌ای در اختیار سایت‌های ایرانی قرار گرفته است. اما شما باید برای استفاده از این خدمات به نکاتی توجه داشته باشید. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید که معمولا پلن پرداختی شما بر اساس لیر و یا درهم است. اگر شما قرار است که بر اساس ریال آن را پرداخت کنید، بهتر است که چنج پول را خود شما انجام دهید.

امروزه اگر شما قصد خرید دلار آزاد از صرافی را داشته باشید، قیمتی در حدود 34 تا 36 هزار تومان دارد. اما اگر شما قصد خرید دلار از سایت‌های واسطه و یا خود سایت گوگل ادز داشته باشید نرخ دلار را نزدیک 40 هزار تومان برای شما لحاظ می‌کنند. در نتیجه خرید کارت اعتباری و یا استفاده از حواله برای شما بسیار به صرفه خواهد بود. از طرفی به این نکته نیز توجه داشته باشید که شما باید به خدمات خود را با مشورت یک متخصص انتخاب کنید. این موضوع به این دلیل برای شما حائز اهمیت است که اشتباه شما هزینه بسیار بالایی خواهد داشت.

یکی از نکاتی که شما باید به آن توجه داشته باشید، استفاده از مشاوره رایگان خود سایت گوگل ادز می‌باشد. سایت گوگل ادز برای راحتی شما و همچنین افزایش خدمات شما سعی کرده است که بخش مشاوره رایگان برای شما قرار دهد، که می‌توانید به صورت جامع از آن استفاده کنید. سعی کنید، قبل از انتخاب پلن از مشاورین گوگل ادز در خواست کنید که سایت شما را تحلیل و بررسی کنند و پیشنهادات خود را به شما منتقل کنند. در مرحله آخر شما می‌توانید با سئو کار خود تصمیم نهایی را بگرید.

از گوگل ادز 436 دلار اعتبار رایگان دریافت کنید!

اگر شما قصد تبلیغات در گوگل ادز را دارید، به نکاتی که در این بخش گفته می‌شود، به دقت توجه داشته باشید. گوگل یک طرح پروموشن رایگان برای سایت‌های در زیر مجموعه‌های گوگل ادز حساب باز می‌کنند؛ قرار داده است. به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما خارج از مجموعه پارتنرهای گوگل حساب باز کنید. این پروموشن به شما تعلق نخواهد گرفت. البته ممکن است که به دلایل دیگری نیز شما را از دریافت این هدیه 436 دلاری محروم کنند. اما اگر شما به صورت اصولی اقدام کنید، امکان آن بسیار کم خواهد بود.

این پروموشن به صورت دائمی است؟

به این نکته توجه داشته باشید که گوگل از سال 2021 این طرح را اجرا کرده است. زمانی که این طرح راه اندازی شد، میزان اعتبار هدیه شما تقریبا به میزان 122 دلار بوده است. اما گوگل با توجه به تغییر تعرفه‌های خود و برخی سیاست‌های دیگر این عدد را افزایش داده است. اما توجه داشته باشید که به هر میزان که عدد هدیه افزایش پیدا می‌کند، شرایط تایید شما نیز سخت‌تر خواهد شد. سعی کنید که از گاید لاین خود گوگل ادز برای این موضوع استفاده کنید.

شرایط دریافت پروموشن رایگان گوگل ادز چیست؟

از نظر گوگل ادز این اعتبار به صورت محدود برای برخی پارتنرهای رسمی گوگل ادز می‌باشد. این موضوع به این منزله است که ممکن است سایت شما با ثبت نام  در سایت 1 از این خدمات محروم شود. از طرفی اگر شما در سایت 2 ثبت نام خود را انجام می‌دادید ممکن بود که بتوانید از این خدمات استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که شما تنها یکبار می‌توانید در خواست پروموشن رایگان را داشته باشید. این موضوع به ربطی به مدت زمان آن نخواهد داشت.

نکته بعدی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که سعی کنید، قبل از انجام هر کاری به صورت کامل شرایط گوگل ادز  را مطالعه کنید. از طرفی شما باید اطمینان داشته باشید که این شرایط برای شما در زمان حال برقرار است و تغییری نکرده است. با توجه به نکاتی که در این بخش خدمت شما گفته شد. به شما توصیه می‌کنم که به آدرس https://g-ads.org/adwords-promotion/ مراجعه کنید و در این آدرس کلیه شرایط و قوانین آن را از منابع رسمی دریافت کنید.

سخن پایانی

ما در این مقاله به صورت جامع و کامل در مورد انواع روش‌های آماده سازی سایت برای تبلیغات در گوگل ادز با شما صحبت کردیم. به عنوان نکته پایانی در این مقاله توجه داشته باشید که ظاهر سایت شما باید برای مخاطبین شما جذاب باشد. به عنوان مثال شما باید از رنگبندی مناسبی برای سایت خود استفاده کرده باشید.

شما باید با کاربران خود یک تعامل مناسب و شفاف داشته باشید، در این صورت مخاطبین شما راحتر به شما اعتماد خواهند کرد. از طرفی محتوای سایت شما نیز باید برای مخاطبین شما جذاب باشد. در غیر این صورت به هر میزان که کالا و خدمات شما نیز عالی باشد، ممکن است نتیجه مناسب برای شما به همراه نداشته باشد. سعی کنید از دانش و خلاقیت خود به صورت همزمان استفاده کنید.

نویسنده : امیر شادان پور

امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *