هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
بهترین پلاگین های شبکه های اجتماعی

بهترین پلاگین های شبکه های اجتماعی در دنیا (نقد و بررسی)

به دنبال بهترین پلاگین های مربوط به شبکه های اجتماعی برای سایت وردپرسی خود هستید؟ پلاگین های شبکه های اجتماعی زیادی برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس وجود دارد که به همین علت زیاد بودن انتخاب ها، انتخاب بهترین پلاگین برای افراد زیادی سخت می شود.

در این مقاله در مورد بهترین پلاگین های شبکه های اجتماعی، نوع کاربرد و همچنین بررسی های تخصصی دیگر را با شما به اشتراک می گذاریم.

پلاگین های شبکه های اجتماعی

در پلاگین شبکه اجتماعی وردپرس به دنبال چه چیزی باشیم؟

مشکل اصلی بیشتر پلاگین های شبکه های اجتماعی برای وردپرس عملکرد آن هاست. از آنجایی که این پلاگین ها باید اسکریپت های اضافه ای را بارگیری کنند، بیشتر مواقع سرعت سایت شما را کاهش می دهند. شما باید یک تعادل بین ویژگی ها و عملکرد سایت وردپرس خود برقرار کنید. یک پلاگین شبکه اجتماعی با ویژگی‌ های زیاد اگر سرعت سایت شما را کند کند و بر تجربه کاربر تأثیر منفی بگذارد، می‌تواند از مفید بودن آن کاسته شود.

در مرحله بعد، باید تصمیم بگیرید که کدام شبکه های اجتماعی به طور همیشگی و بولد در سایت شما نمایش داده می شوند. افزودن گزینه های کمتر می تواند به هم ریختگی را کاهش دهد و تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد.

بسیاری از پلاگین های شبکه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند که دکمه ها و لوگوهای شبکه های اجتماعی را در سایدبار، زیر مقاله، قبل از مقاله و غیره نشان دهید. شما باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید آنها را در سایت خود نمایش دهید و آیا این پلاگین از آن گزینه پشتیبانی می کند یا خیر.

برخلاف سایر مقالات معرفی بهترین پلاگین شبکه های اجتماعی وردپرس، ما فقط پلاگین هایی را به اشتراک می‌گذاریم که با در نظر گرفتن عملکرد ساخته شده‌اند. هر یک از این پلاگین ها موارد مختلف استفاده از شبکه های اجتماعی را پوشش می‌دهند، بنابراین پلاگین های زیادی که عملکرد تکراری دارند، وجود نخواهد داشت. در ادامه بیایید در مورد بهترین پلاگین های شبکه های اجتماعی صحبت کنیم.

1. Smash Balloon Instagram Feed Plugin

بهترین پلاگین های شبکه های اجتماعی

می خواهید عکس های اینستاگرام خود را در وردپرس نمایش دهید؟ Smash Balloon Social Photo Feed به شما کمک می کند عکس های اخیر اینستاگرام خود را در سایت وردپرسی خود به زیبایی نمایش دهید. این پلاگین محبوب ترین پلاگین فید شبکه های اجتماعی است که توسط بیش از 1 میلیون سایت استفاده می شود.

این پلاگین قابلیت های تنظیمی زیادی دارد و می توانید یکی از قالب بندی های فید از جمله فیدهای هشتگ، استوری های اینستاگرام و موارد دیگر را انتخاب کنید. حتی می توانید به صورت انتخابی محتوای تولید شده توسط کاربر را در سایت خود نمایش دهید.

Smash Balloon دارای تمام ویژگی‌ های پیشرفته‌ ای است که می‌ توانید به آن فکر کنید، مانند توانایی بولد کردن پست‌های خاص اینستاگرام، نمایش مواردی که در آنها تگ شده‌ اید، ترکیب چندین محتوای اکانت اینستاگرام در یک فید و موارد دیگر.

بهترین بخش این است که تمام تصاویر کش می شوند، در نتیجه سایت شما سریع خواهد بود. همچنین می توانید فید را در هر نقطه از سایت خود از جمله پست های وبلاگ، برگه ها، سایدبار، صفحات محصول و موارد دیگر جاسازی کنید. در مقاله بهترین پلاگین های کش در مورد کش و پلاگین های کش صحبت کرده ایم. Smash Balloon دارای یک نسخه رایگان با تماتمی امکانات کلیدی پایه ای است

2. Shared Counts

بهترین پلاگین های شبکه های اجتماعی

Shared Counts یک پلاگین برای شبکه های اجتماعی در وردپرس به صورت سریع و آسان است. این پلاگین با تعداد محدودی از دوست داشتنی ترین شبکه های اجتماعی ارائه می شود: فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس، استامبل آپون، پینترست، Yummly و لینکدین. شما با استفاده از این پلاگین می توانید دکمه هایی در سایت خود قرار دهید که با کلیک بر روی آن ها پست شما در شبکه اجتماعی انتخاب شده منتشر می شود.

چندین سبک برای قرار دادن دکمه وجود دارد و می‌توانید مکان نمایش دکمه (قبل یا بعد از محتوا یا به صورت دستی) را انتخاب کنید. همچنین می توانید استفاده از آن را برای انواع پست های سفارشی فعال کنید.

این پلاگین به شما کمک می کند که ضمن دریافت سوشیال سیگنال آمار شبکه های اجتماعی خود را بالا ببرید. سایت های بزرگی از این پلاگین استفاده می کنند و نکته مهم این است که پلاگین به صورت رایگان عرضه شده و در مخزن وردپرس قابل دریافت است.

3. Uncanny Automator

بهترین پلاگین های شبکه های اجتماعی

Uncanny Automator بهترین پلاگین اتوماسیون سازی وردپرس است. با استفاده از پلاگین می توانید سایت را به شبکه های اجتماعی مختلف متصل کرده و پلاگین به صورت اتوماتیک برخی از کارها را انجام می دهد که باعث صرفه جویی در کارها و زمان می شود.

برای مثال، می‌توانید از آن برای راه‌اندازی یک کمپین اشتراک پست ها در شبکه های اجتماعی استفاده کنید که به‌طور خودکار پست‌ های وبلاگ شما را در فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام به اشتراک بگذارد. بهترین بخش پلاگین این است که می توانید کارهای اتوماسیون را بدون هیچ گونه مهارت کدنویسی راه اندازی کنید. برای انجام این کار نیاز به چند کلیک ساده دارید.

اگر یک فروشگاه اینترنتی دارید، می‌توانید اتوماسیون های هوشمندی را راه‌ اندازی کنید، مانند اینکه از کاربران بخواهید پس از خرید، یک گواهی را به اشتراک بگذارند مثلا بگویند که ما از فروشگاه اینترنتی X خرید کردیم. اگر دوره‌های آنلاین می‌فروشید، می‌توانید از کاربران بخواهید عکس گواهینامه خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند تا جوایز بیشتری دریافت کنند. Uncanny Automator همچنین به شما امکان می دهد سایت وردپرس خود را با ده ها نرم افزار و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ محبوب دیگر مانند Google Sheet، Slack، MailChimp ،Zoom و غیره متصل کنید.

این پلاگین در لیست بهترین پلاگین ها برای کسب و کار نیز قرار دارد و یکی از بهترین پلاگین های دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی برای سایت وردپرس شماست. یک نسخه رایگان از Uncanny Automator نیز وجود دارد که با امکانات اولیه ارائه می شود که می توانید برای شروع کار از آنها استفاده کنید.

4. Smash Balloon Facebook Feed Plugin

بهترین پلاگین های شبکه های اجتماعی

فیسبوک یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای سئو است که اگر بتوانید از آن سوشیال سیگنال بگیرید برای سئو سایت عالی است. و اما، آیا می خواهید فید سفارشی فیس بوک را در وردپرس نمایش دهید؟ Smash Balloon Facebook Feed به شما این امکان را می دهد که محتوای فیس بوک خود را به طور یکپارچه با سایت وردپرسی خود ادغام کنید. این پلاگین محبوب ترین پلاگین فید اجتماعی است که توسط بیش از 200000 سایت استفاده می شود.

می توانید از آن برای نمایش محتوای اکانت فیس بوک، عکس ها، فیلم ها، آلبوم ها و رویدادها استفاده کنید. همچنین یک الگوی فید برای نمایش محتوای گروهی فیس بوک شما وجود دارد. همه فیدهای فیس بوک را می توان با یک سازنده فید سفارشی آسان برای استفاده سفارشی کرد که به شما امکان می دهد پست ها را فیلتر کنید، نظرات را نشان دهید و موارد دیگر.

Smash Balloon دارای تمام ویژگی‌ های پیشرفته‌ای است که می‌توانید به آن فکر کنید، مانند توانایی نمایش ویدیوی زنده، فیلتر کردن پست‌ها بر اساس کلمه یا هشتگ، ترکیب چندین محتوای اکانت فیسبوک در یک فید و موارد دیگر. بهترین بخش این است که تمام تصاویر به صورت کش هستند، بنابراین سرعت سایت شما بالا خواهد بود.

در مقاله بهترین پلاگین های کش وردپرس درباره این موضوع صحبت کردیم. همچنین می توانید فید را در هر نقطه از سایت خود از جمله پست های وبلاگ، صفحات، نوار کناری، صفحات محصول و موارد دیگر جاسازی کنید. همچنین یک نسخه رایگان از Facebook Feed for WordPress by Smash Balloon وجود دارد که دارای ویژگی های پایه است که می توانید برای شروع کار از آنها استفاده کنید.

5. AIOSEO

بهترین پلاگین های شبکه های اجتماعی

All in One SEO یکی از بهترین پلاگین های سئو وردپرس است که توسط بیش از 3 میلیون سایت استفاده شده است. علاوه بر اینکه به شما کمک می کند تا سایت وردپرس خود را برای کسب رتبه سئو بهتر بهینه کنید، همچنین به شما کمک می کند تا سایت خود را برای شبکه های اجتماعی بهینه سازی کنید. همه شبکه های اجتماعی برای نمایش تصاویر و محتوای مناسب زمانی که شخصی صفحه‌ ای از سایت شما را به اشتراک می‌گذارد، به متا دیتاها متکی هستند.

AIOSEO به شما امکان می دهد تصاویر کوچک سفارشی را برای شبکه های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک تنظیم کنید، بنابراین می توانید مشکل تصویر کوچک فیس بوک را برای سایت خود برطرف کنید. همچنین به شما امکان می‌دهد پست های توییتر را برای وردپرس تنظیم کنید، بنابراین می‌توانید پست های خود را در توئیتر منتشر و بابت آن سوشیال سیگنال بگیرید.

بهترین بخش این است که شما یک پیش نمایش اجتماعی کامل برای هر پست و صفحه در ویرایشگر بلوک وردپرس دریافت می کنید، بنابراین می توانید دقیقاً کنترل کنید که محتوای شما در پلتفرم های شبکه های اجتماعی چگونه به نظر می رسد. یک نسخه رایگان از AIOSEO در دسترس قرار گرفته که دارای ویژگی های اساسی است که می توانید برای شروع کار از آنها استفاده کنید.

6. Smash Balloon Twitter Feed Plugin

بهترین پلاگین های شبکه های اجتماعی

آیا می خواهید فیدهای سفارشی توئیتر را در سایت وردپرسی خود نمایش دهید؟ این ویژگی برای سایت های خبری عالی است چرا که توئیتری ها بیشتر اهل خبر و موارد اینچنینی هستند. Smash Balloon، پلاگین فید شبکه های اجتماعی برای وردپرس، دارای یک پلاگین فید توییتر به صورت سفارشی است که به شما امکان می دهد محتوای توییتر را به صورت یکپارچه با سایت وردپرس خود ادغام کنید. بیش از 100000 صاحب سایت به این پلاگین اعتماد دارند.

پلاگین توییتر Smash Balloon دارای انواع فید مختلف از جمله جدول زمانی توییت های کاربر، فید هشتگ توییتر، عبارات جستجو شده در توییتر و موارد دیگر است. همه طرح‌بندی‌های فید بسیار قابل تنظیم هستند، بنابراین می‌توانید از آن برای مطابقت با رنگ‌ها و سبک‌ های برند سایت خود استفاده کنید. می‌توانید از طرح‌بندی چند ستونی استفاده کنید، توییت‌ها را در اسلایدر نمایش دهید، اسکرول بی‌نهایت برای توییت‌ها اضافه کنید، و آمار تعامل توییت‌ها از جمله لایک، بازتوییت و کامنت ها را نشان دهید.

می‌توانید چندین فید اکانت توییتر را ترکیب کنید، توییت‌هایی را که از طریق یک هشتگ خاص در سایت شما نمایش داده می‌شود تنظیم کنید و امکانات دیگری که در این پلاگین وجود دارد را فعال کنید. پلاگین Smash Balloon Twitter Card دارای حافظه کش داخلی است، بنابراین همیشه سریع بارگیری می شود و همچنین مطابق با GDPR عمل می کند. همچنین یک نسخه رایگان از Twitter Feed for WordPress by Smash Balloon وجود دارد که دارای ویژگی های پایه است که می توانید برای شروع کار از آنها استفاده کنید.

7. RafflePress

بهترین پلاگین های شبکه های اجتماعی

RafflePress بهترین پلاگین برای ارائه هدیه در وردپرس است که به شما کمک می کند با استفاده از هدایا و مسابقه های ویروس مارکتینگ، ترافیک سایت و فالوورهای شبکه های اجتماعی خود را افزایش دهید. همراه با یک صفحه ساز Drag and drop که دارای هزاران الگوی هدیه های بازاریابی ویروسی از پیش ساخته شده است ارائه می شود. این پلاگین برای کمک به شما در جذب مشترکین بیشتر، بهبود تعامل ها و افزایش بازدید سایت طراحی شده است.

RafflePress به طور یکپارچه با فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب و توییتر ادغام می شود. ویژگی های این پلاگین برای بازاریابی ویروسی واقعاً قدرتمند است و می تواند واقعاً رشد شما را افزایش دهد. می‌توانید از اکشن‌ های هدایایی برای دریافت بازدیدهای بیشتر ویدیو، دریافت فالوورهای بیشتر در اینستاگرام، دریافت لایک بیشتر در فیس‌بوک، افزایش فالوورهای توییتر، گرفتن کامنت های بیشتر در وبلاگ و موارد دیگر استفاده کنید. کاربران می توانند با انجام اقدامات مختلف، هدایای بیشتری دریافت کنند.

از آنجایی که با بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ ادغام می شود، می توانید با ارائه هدایایی برای دریافت مشترکان ایمیل بیشتری نیز استفاده کنید. نسخه رایگان RafflePress در مخزن وردپرس وجود دارد، اما امکانات محدودی دارد. برای به دست آوردن امکانات کامل این پلاگین، باید از نسخه Pro استفاده کنید.

8. MonsterInsights

بهترین پلاگین های شبکه های اجتماعی

MonsterInsights بهترین پلاگین برای انجام تجزیه و تحلیل اقدامات کاربران در وردپرس است که توسط بیش از 3 میلیون سایت استفاده می شود. این پلاگین به شما کمک می کند Google Analytics را به درستی راه اندازی کنید و آمارهای مهم را دردقیقاً  داشبورد وردپرس خود مشاهده کنید.

شما نمی‌ توانید چیزی را که نمی‌ توانید اندازه‌ گیری کنید، بهبود دهید. زمانی که بدانید مردم دقیقا چگونه سایت شما را پیدا کرده و از آن استفاده می کنند، دو برابر کردن بازدید سایت و فروش بسیار آسان تر است.

MonsterInsights به شما کمک می‌کند تشخیص دهید کدام شبکه‌ ها و کمپین‌ های شبکه های اجتماعی بهترین عملکرد را دارند، بنابراین می‌توانید آنچیزی که سودآوری بالاتری دارد دوچندان کنید و از اتلاف وقت برای چیزهایی که مفید نیستند، جلوگیری کنید.

می‌توانید از آن برای باز کردن فرصت‌ های رقابت که سادگی بیشتری دارند، بهبود تبدیل ترافیک و افزایش درآمد خود استفاده کنید. بهترین بخش این است که کاربر پسند است، بنابراین لازم نیست برای مشاهده عملکرد تلاش‌های خود در شبکه های اجتماعی، دارای اطلاعات زیادی درباره این افزونه داشته باشید. همه چیز واضح و معلوم است.

این پلاگین همچنین دارای ویژگی‌های قدرتمند دیگری مانند Headline Analyzer است که به شما کمک می‌کند عناوین بهتری برای تگ های H بنویسید تا بازدید شبکه های اجتماعی خود را افزایش دهید. همچنین یک پلاگین مکمل برای پست های محبوب وجود دارد که به شما امکان می دهد محبوب ترین پست ها در شبکه های اجتماعی و سایت خود را در صفحه اصلی وردپرس، نوار کناری و سایر بخش های سایت به نمایش بگذارید. یک نسخه رایگان از MonsterInsights نیز وجود دارد که دارای امکانات پایه است و می توانید برای شروع کار از آنها استفاده کنید.

نتیجه گیری و پایان

در این مقاله سعی داشتیم برخی از برترین و محبوب ترین پلاگین های مربوط به شبکه های اجتماعی برای وردپرس را با شما به اشتراک بگذاریم و پیشنهاد می کنیم اگر شما از پلاگین های معرفی شده در لیست یا سایر پلاگین های شبکه های اجتماعی استفاده داشته اید و تجربه ای دارید آن را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است که در این مقاله 8 پلاگین معرفی شد اما شما باید بنا به نیاز و کاری که دارید از پلاگین های مختلف استفاده کنید.

همچنین بهتر است به این لیست متکی نباشید و سعی کنید با تست های بیشتر بهترین پلاگین های شبکه های اجتماعی را پیدا کنید. چرا که پلاگین های شبکه های اجتماعی بسیار زیاد هستند و مجالی برای معرفی همه آن ها در این لیست نیست.

نویسنده : بابک حیدریان

بابک حیدریان مهر. دانشجوی کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، محقق و متخصص SEO & Digital Marketing "زندگی ممکن است پُر از درد و رنج باشد، اما واکنشِ ماست که حرف آخر را می‌زند". فردیش نیچه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *