هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
آموزش پیدا کردن کلمات کلیدی برترآموز

پیدا کردن کلمات کلیدی پولساز + درآمد زایی باور نکردنی

دسته بندی : سئو
1402/03/15

اگر شما هم به عنوان یک سئوکار یا مدیر یک سایت از درآمد پایین سایت خود ناراضی هستید؛ بهتر است که به فکر پیدا کردن کلمات کلیدی پولساز و سئو کردن آن ها باشید.

پیدا کردن کلمات کلیدی پولساز برای سئوکاران به‌مانند پیدا کردن گنج قارون است؛  سخت و سری و جذاب و شیرین. اما آیا این شدنی است که با پیدا کردن چند کلمه مربوط به حوزه کاری و فعالیت داشتن بر روی آن‌ها توانست رتبه خوب در گوگل کسب کرد و علاوه بر آن به منبع درآمد بسیار عالی کسب کرد.

اما این راز سئوکاران برتر است، رازی که آن‌ها نمی‌خواهند شما بدانید ولی وقت آن رسیده است که روش پیدا کردن کلمات کلیدی پولساز را برای شما صفر تا صد آموزش دهیم .

شما برای آن که بتوانید به‌صورت کامل سایتی قدرتمند از نظر سئو و از طرفی درآمد زایی ایجاد کنید بهتر است که این مقاله از سایت برتر آموز  را به‌صورت کاملاً دقیق مشاهده کرده.

اهمیت استراتژی بر روی انتخاب کلمه کلیدی پولسازی:

هر فردی برای ایجاد سایت اهدافی دارد و برای به سر انجام رساندن این اهداف باید هزینه‌هایی و راه و استراتژی برای خود بچیند؟

اما سؤال اصلی آن است که آیا آخرین مقصد این اهداف چیست؟ قطعاً درآمد زایی خواهد بود؛ برای درک بهتر شما از این موضوع مثالی را عنوان خواهیم کرد.

فرض کنید شما یک طراح سایت یا یک سئوکار( شاید هم کارفرما پروژه ایی هستید) می‌خواهید سایت ایجاد کنید که در انتها درآمد زایی را برای شما به ارمغان آورد.

ابتدا آن که با طراح سایت ارتباط برقرار کرده  و شما می‌خواهید که تمامی صفحات سایت به‌صورت منظم و زیبا طراحی شده و اینکه کاربران بتوانند به‌تمامی صفحات به‌صورت کامل دسترسی داشته باشند.

اما هدف بعدی شما بعد از تأسیس سایت چیست؟ چکار باید کرد؟ آیا فروش به همین سادگی رخ خواهد داد؟ قطعاً که این خیال را باید از فکر خودتان خارج کنید که با داشتن یک سایت به‌راحتی می‌توان درآمد کسب کرد.

شما برای آن که محصولی بفروش برسانید نیازمند مشتری حقیقی اینترنت هستید و یا کاربران اینترنتی که به سایت شما روانه می‌شود. این کار خود به خودی رخ نمی‌دهد و اینکه شما باید مجموعه فعالیت‌هایی به نام سئو  انجام دهید که کاربران زیادی به سایت شما روانه شوند.

اما سئو هم به همین راحتی نیست؛ شما باید آموزش سئو را فرا بگیرید تا بتوانید موفق شوید در غیر این صورت شما موفق نخواهید شد.

قدم به قدم پیدا کردن کلمات کلیدی پولساز

کلمه کلیدی چیست و چرا باید پیدا کردن کلمات کلیدی پولساز برای ما انقدر مهم باشد؟

اهمیت پیدا کردن کلمات کلیدی پولساز در چه چیزی می‌باشد؟ این سؤال تمامی دانشجوهای سئو می‌باشد. در این بخش به‌صورت کامل انواع کلمات کلیدی را برای شما شرح خواهیم داد.

هر صفحه از سایت شما چه بلاگ و محصول و صفحه اصلی( صفحات لندینگ و…) را می‌توانید با کلمات کلیدی رتبه دار کنید و آن‌ها را وارد نتایج برتر گوگل نیز کنید.

اما ضرورت انتخاب کلمات کلیدی در چیست؟ فرض بر این داشته باشید که شما یک محصولی به‌عنوان میز تحریر داخل سایت خودان بارگذاری کرده‌اید و می‌خواهید این محصول را به فروش برسانید.

در قدم اول باید محتوایی برای این محصول حاضر کنید و از طرفی در آن محصول به انتخاب کلمه کلیدی بپردازید. کلمه کلیدی عبارتی است که توسط کاربران سرچ می‌شود و به‌واسطه آن سایت شما در نتایج گوگل نمایش داده می‌شود.

اما کلمات کلیدی به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ ابتدا کلماتی که فقط و فقط بازدید کننده به سایت شما وارد می‌کند و اکثراً چگالی تراکم آن‌ها کم است( همانند آموزش سئو) و اما کلمه کلیدی دیگر چگالی بالا و باهدف هستند.( همانند آموزش سئو در تهران)

به نظر شما تفاوت این دو کلمه چیست؟ قطع که کلمه دوم باهدف‌تر است و در سئو کلمات باهدف همیشه درآمد زایی را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

روش پیدا کردن کلمات کلیدی پولساز:

تا به الان با موضوعات متعددی آشنا شده یاد و حال نوبت آن فرا رسیده است که به سراغ پیدا کردن کلمات کلیدی پولساز برویم.

توجه داشته باشید که تمامی موارد این بخش را به‌خوبی به خاطر بسپارید و از طرفی نیز پیشنهادات و نکات را یادداشت کنید.

  • بررسی حوزه کاری: ابتدایی‌ترین قدم از پیدا کردن کلمات کلیدی پولساز آن است که شما به بررسی حوزه کاری خودتان بپردازید.

به‌عنوان مثال حوزه کاری شما خرید و فروش مبل است؛ ابتدا شما باید درک داشته باشید که در حوزه مد نظر شما رقابت بسیار تنگاتنگ است و به عبارتی نیز شما باید هزینه ایی بسیار برای سایت خود در نظر داشته بشاید و البته استراتژی مهم.

بهترین کار برای بررسی حوزه کاری خودتان می‌توانید انجام دهید بررسی سایت رقبا است. شما می‌توانید از سایت‌های دیگر الگو بگیرید و سعی بر این داشته باشید از آن‌ها بهتر شوید.

البته اگر نکات منفی در سایت رقبا دیدید می‌توانید به‌راحتی آن نکته منفی را در سایت خودتان رعایت کرده تا آن که نسبت به سایت رقبا برتری داشته باشید.

  • کلمات کلیدی مخصوص بلاگ و صفحات محصول را جدا کنید: قبل از اینکه سئو سایت خودتان را استارت بزنید قطعاً باید کلمات کلیدی را تفکیک کنید.

اما چگونه باید این کار را انجام داد؟ آیا این کار سخت است و زمان بر؟ اصلاً نگران این موضوع نباشید در این بخش به‌صورت مثال گونه برای شما شرح خواهیم داد.

فرض کنید سایت شما در رابطه با حوزه خرید و فروش مبل است. کلمات کلیدی همانند برترین چوب برای مبل و بهترین برند پارچه برای مبل از جمله کلمات کلیدی هستند که می‌توان در بخش بلاگ استفاده کنید.

آموزش عملی پبدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای سئو

نحوه انتخاب کلمه کلیدی:

پیشنهاد ما به شما آن است که در بخش مقاله برای این چنین کلماتی مقالاتی انتشار دهید. سعی بر آن داشته باشید که حجم محتوا 1000 الی 2000 کلمه( البته بیشتر با توجه به نیاز کاربر می‌باشد)

اما نوبت آن فرا رسیده که به سراغ کلمات کلیدی محصول برویم. محصولات شما باید کلمات کلیدی مخصوصی داشته باشند.

همانند خرید مبل و یا خرید مبل راحتی و… این گونه از کلمات مخصوص صفحه محصول است؛ اما آیا فروش را به ارمغان می‌آورد؟

در بخش بعدی به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت.

  • کلمات کلیدی هدفمند( پولساز ترین کلمات): پیدا کردن کلمات کلیدی پولساز با توجه به هدفمند بودن آن‌ها انتخاب می‌شوند.

اما منظور از هدفمند بودن چیست؟ کلمات کلیدی همچون خرید مبل ارزان و خرید مبل در تهران و خرید مبل حضوری و… از جمله کلمات کلیدی هستند که باید به آن‌ها بیشتر توجه کرد.

اما چرا؟ افرادی که این نوع از کلمات را جست و جو می‌کنند قطعاً که هدف اصلی خودشان را مشخص کردند؛ یعنی هدف اصلی آن‌ها خرید است و به‌واسطه همین هدف جست و جوی دقیق‌تری دارند.

اما سئوی این نوع از کلمات باید چگونه باشد؟ روی چه صفحه ایی این کلمات باید سئو شود؟

شما باید صفحه محصول خودتان را برای این نوع از کلمات تارگت کنید تا بتوانید ورودی بگیرید و اینکه فروش عالی هم داشته باشید.

ابزار برای پیدا کردن کلمات کلیدی پولساز:

شاید برای شما به‌عنوان یک سئوکار یا یک ادمین سایت و… سخت باشد و یا آن که زمان کافی برای پیدا کردن کلمات کلیدی پولساز نداشته باشید.

با توجه به این موضوع باید چکاری انجام داد؟ آیا توصیه می‌شود که کلمات پولساز آماده که برخی از سایت‌ها به فروش می‌رسانند را خریداری کنیم؟

قطعاً که نه، بهتر است که خود شما دست به کار شوید و یا آن که پروژه ایی ایجاد کنید و افراد متخصص به این حوزه را برای انجام این فعالیت انتخاب کنید.

برای پیدا کردن کلمات کلیدی پولساز بهتری کار بررسی سایت رقبا خواهد بود. به این دلیل که شما می‌توانید با توجه به سایت‌های واسطه ورودی آن‌ها و همچنین کلمات کلیدی مرتبط را مشاهده کنید.

1- ماز: یکی از سایت‌های قدیمی که بسیار هم پرطرفدار بوده؛ سایت ماز است.

شما به‌واسطه این سایت و ایجاد یک اکانت یا خریداری کردن اکانت ویژه می‌توانید با وارد کردن آدرس یا همان url صفحه مد نظر خود در سایت ماز تمامی بخش‌های سایت مربوطه را بررسی کنید.

پیشنهاد می‌شود ابتدا به سراغ بخش ورودی و کلماتی که رتبه دار هستند و از آن‌ها ورودی خوبی هم می‌گیرند بروید؛ به این دلیل که شما هم باید روی آن‌ها فعالیت داشته باشید که به‌راحتی ورودی بگیرید.

2- اچرفز: سایتی دیگر که اکثر سئوکاران از ویژگی آن‌ها برای پیدا کردن کلمات و بررسی رقبا می‌پردازند، اچرفز است.

شما می‌توانید با وارد کردن آدرس سایت و یا صفحه مورد نظر بررسی‌هایی روی آن انجام دهید و از طرفی هم کلماتی که ورودی خوبی دارند را استخراج کنید.

روی کلمات اصلی سئو کنیم یا کلمات کلیدی پولساز؟

یکی از سؤالات همیشگی و انتخاب دانشجویان دوره سئو بین سئو کلمات اصلی یا پولساز است؛ اما در این بخش به این دو دستگی پایان خواهیم داد.

دوستان عزیز خوب حواستون رو جمع کنید که می‌خواهیم راه کار عالی برای این موضوع رو براتون ارائه بدیم.

بهترین کار آن هستش که ابتدا صفحه مقصد خودتان را انتخاب کنید، به‌عنوان مثال می‌خواهید آموزش تولید محتوا را تارگت کنید.

بهترین کار ابتدا آن است که شما محتوای مناسب با توجه به این موضوع داخل این صفحه بگذارید. برای حداقل و حداکثر مقدار محتوا داخل این صفحه هم بهتر است که ابتدا سایت‌های رقبا را مشاهده کرده.

بعد از آن سعی کنید محتوای شما کمی بیشتر از آن‌ها و جامع تر باشد. اما موضوع مهم آن است که تراکم کلیدی اصلی و البته کلمات کلیدی پولساز را در محتوای خودتان تکرار.

اما نوبت آن رسیده که به سراغ سئو کلمات کلیدی بپردازیم؛ شما باید اولویت اصلی خودتان را روی کلمات کلیدی پولساز بگذارید و بهتر است که و در راستای آن کلمه کلیدی اصلی خودتان را نیز سئو کنید.

این موضوع یک معامله دو سر برد برای شما خواهد بود، به این دلیل که هم فروش از سایت می‌توانید داشته باشید و از طرفی هم می‌توانید سئو کلمه اصلی خودتان را پیش ببرید.

نحوه درآمد زایی از کلمات کلیدی پولساز

چرا پیدا کردن کلمات کلیدی پولساز انقدر مهم شده است؟

اهمیت پیدا کردن کلمات کلیدی پولساز برای چه است؟ قطعاً که هدف اصلی ما از ایجاد سایت علاوه بر برند شدن سایت درآمد زایی از آن است.

اگر بخواهیم روی کلمه کلیدی‌های اصلی و کم فروش کار کنیم قطعاً که باید زمان بیشتری صرف کنیم و از طرفی ممکن است که کلمه مد نظر ما فروش را به ارمغان نیاورد.

اما چاره چیست؟ شما باید همیشه از کلمات کلیدی طولانی و بفروش استفاده کنید که فروش هم برای شما به ارمغان آید.

مهم‌ترین موضوع درآمد زایی است که به پیشرفت سایت شما کمک می‌کند.

با توجه به شرایط فعلی و قیمت رپورتاژ و تعرفه تولید محتوا و… قطعاً که اگر سرمایه زیادی نداشته باشید و از سئو کردن کلمات کلیدی اصلی صرف نظر کنید قطعاً که با مشکلات مالی رو به رو خواهید شد.

آموزش سئو و تأثیر آن بر روی انتخاب کلمات کلیدی پولساز:

اگر شما آموزش سئویی فرا نگرفته باشید و  اطلاعات کافی از این موضوع نداشته باشید قطعاً سوخت خواهید داد.

یعنی آن که ممکن است شما زمان بیهوده برای کار خودتان صرف کنید که این موضوع به ضرر شما خواهد بود.

در آموزش سئو سایت ما که به‌صورت کامل و vip برای دانشجویان ارائه می‌شود؛ صفر تا صد آموزش سئو و البته تیریک های ناب سئویی عنوان شده است.

شما برای انتخاب هر کلمه کلیدی باید استراتژی خاصی و مسیر مناسبی را انتخاب کرده باشید.=

سخن پایانی و جمع بندی:

امیدواریم از این مقاله از سایت برتر آموز نهایت بهره را کسب کرده و در صورت نیاز آن را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.

در انتهای مقاله پیدا کردن کلمات کلیدی پولساز بهتر است نکات مهم را بازگو کنیم:

ابتدایی‌ترین نکته توجه کردن به حوزه کاری خودتان است، شما باید کاربران و مشتریان حوزه خودتان را بشناسید.

یعنی ممکن است که حوزه شما حوزه ایی باشد که افراد بیشتر با خرید حضوری راحت‌تر هستند و شما با توجه کردن به این مورد باید استراتژی خاصی داشته باشید.

اعتماد سازی و عادی سازی و جلب رضایت مشتریان و به اشتراک گذاشتن آن از جمله فعالیت‌های خاصی است که می‌توانید انجام تا موفق شوید.

یکی دیگر از نکات حائز اهمیت برای پیدا کردن کلمات کلیدی پولساز استفاده از ابزار سایت‌های مخصوص است.

سایت‌هایی همانند ماز و البته اچرفز و اوبر ساجست و… می‌تواند به شما در این باره کمک کند.

کافی است شما آدرس صفحه سایت رقیب خودتان را کپی کرده و آن را در ابزار بارگذاری کنید تا زیر و بم اطلاعات استخراج شود.

با پیدا کردن انواع کلمات کلیدی و از طرفی ورودی آن‌ها و… می‌توانید از همان ابتدا روی کلماتی کار کنید که کاربران را به سایت شما روانه کند.

نویسنده : سورنا بابایی

سورنا بابایی ( sorena babaie ) هستم ، علاقه مند به حوزه فناوری و سلامت (‌پزشكی ) و دانشجوی دوره تخصصی سئو و ديجتال ماركتينگ ، اميدوار هستم از تمامی مطالب منتشر شده از طرف بنده رضايت كامل و نهايت بهره را كسب كرده باشيد و بهتر است تمامی مطالب آموزنده را به دوستان عزيزمان منتقل كنيم .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *