هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
چگونه محصول خود را در اینترنت بفروشیم؟

چگونه محصول خود را در اینترنت بفروشیم؟

دسته بندی : کسب و کار آنلاین
1401/12/29

با مطالعه این مقاله می‌توانید به صورت کامل و جامع با فروش اینترنتی پیشرفته آشنا شوید.

در این مقاله قرار است که به صورت مبتدی تا پیشرفته فروش محصول در یک سایت را آموزش ببینید.

سلام بر دنبال کنندگان سایت برترآموز 😃👋🏻 ، ما اومدیم با یک مقاله بسیار حرفه‌ای و جامع در مورد فروش محصولات به صورت آنلاین. در این مقاله قرار است که به بررسی اصولی بپردازیم، شاید کمتر کسی در فروش محصولات خود به آن توجه می‌کند. زمانی که با برخی از بچه‌های تیم آموزش سئو VIP، صحبت می‌کردم. قبل از شروع دوره معمولا یک سوال بیشتر نداشتند، چگونه محصول خود را در اینترنت به فروش برسانیم. فکر می‌کردند، در صورتی که به رتبه اول دست پیدا کنند، همه چیز تمام است. در صورتی که اشتباه فکر می‌کردند، زمانی که به جایگاه یک دست پیدا کردید تازه شروع ماجرا است.

مباحث سئو و فروش شباهت‌های به هم دارد، اما به صورت کلی استراتژی اجرایی آن‌ها فرق می‌کند. بهتر است که با ذکر یک مثال به بررسی این موضوع بپردازیم. زمانی که شما بررسی می‌کنید، دیجی کالا روی بسیاری از محصولات رتبه یک را دارد. اما آیا تمام فروش محصولات برای دیجی کالا می‌باشد؟ قطعا پاسخ منفی است. به نظر شما چه چیزی موجب می‌شود که یک نفر از سایت رتبه یک خرید نکند و به سراغ سایت‌های دیگر برای خرید برود.

زمانی که با بچه‌های دوره سئو VIP در مورد رتبه یک گوگل صحبت می‌کردیم، چالش اصلی ما فروش بود. گرچه دوره فروش پیشرفته برترآموز به صورت کامل و جامع مشکل شما را حل خواهد کرد. و برای اطلاع از آن می‌توانید شماره خود را به بچه‌های تیم پشتیبانی برترآموز بدهید تا با شما تماس بگیرند. با این حال بخش بسیار کوچکی از این دوره را به شما آموزش خواهیم داد. اما قبل از هر چیزی به یاد داشته باشید که راهی که همه برای فروش می‌روند اشتباه است و شما باید با تکنیک شخصی خود به فروش بالا دست پیدا کنید.

چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست؟

به این نکته توجه داشته باشید که همیشه مشتری است، منتهی شما دسترسی درستی به آن‌ها ندارید. برخی از سایت‌های فکر می‌کنند که چون رقبای زیادی دارند و یا قیمت آن‌ها بسیار بالا است، مشتری ندارند. اما باید به شما بگوییم که این موضوع از اساس اشتباه است. بر اساس مشاوره‌ای که با یکی از سایت‌های حوزه آموزش زبان انگلیسی داشتیم. این سایت یک خدمت و محصول جدید را معرفی کرده بود. زمانی که این خدمت را معرفی کرد، محصول او در صفحه سوم قرار داشت. با این حال یک فروش بسیار عالی داشت و حتی از محصول اصلی او نیز فروش بیشتری به دست آورد. سوال این جا است که اگر مشتری است ، چرا محصول اولیه او را خرید نکردند.

پاسخ بسیار ساده است، چون او محصول خود را در زمان درست و در مکان درست معرفی نکرده است. به طبع مشتریان احتمالی او نیز خرید نمی‌کردند، با توجه به این موضوع  باید بگوییم  مشتری به اندازه‌ای زیاد است که کسب و کار شما توانایی پاسخگویی به ان را ندارد، اما مسئله این است که از حضور شما آگاه نمی‌باشند. به عنوان مثال شما چند تبلیغات تخصصی برای مخاطب هدف خود انجام دادید. زمانی که شما یک بنر طراحی می‌کنید و آن را در چند سایت مطرح نمایش می‌دهید که نام آن تبلیغات نیست. این دقیقا همان مسیر است که همه میروند.

انتظار ما از شما چیز دیگری می‌باشد، شما باید سعی کنید که اولا مخاطب هدف خود را بشناسید و سپس به او نزدیک شوید. زمانی که مشتری شما و یا مخاطب شما از حضور شما احساس رضایت داشت به او خدمات خود را ارائه دهید و در او احساس نیاز را زنده کنید. در غیر این صورت خبری از فروش نیست و نخواهد بود.

چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست؟

فروش سریع محصولات در ابتدای کار رویایی بیش نیست!

زمانی که یک فرد از شما سوال می‌کند که چگونه محصول خود را در اینترنت بفروشیم؟ بهتر است که قبل از پاسخ ذهنیت فرد را بررسی کنید و سپس به او پاسخ بدهید. چرا که برخی از افراد می‌خواهند فروش سریع محصولات داشته باشند و از طرفی به صورت پایدار نیز رشد کنند. خواستن تمامی این ویژگی‌ها به صورت همزمان امکان پذیر نیست. ممکن است که شما یک دوره آموزش وردپرس تخصصی داشته باشید. سپس با یک کمپین تبلیغاتی سنگین به فروش سریع محصولات خود با قیمت پایین بپردازید. اما مشکل این است که تمام سود شما هزینه تبلیغات شده است و مانده خاصی برای شما به ارمغان نیاورده است.

با این حال اگر شما بتوانید یک فروش آهسته و پیوسته داشته باشید و سود آوری مناسبی را نیز در کسب و کار خود تجربه کنید، هنر کرده‌اید. به این نکته توجه داشته باشید که فروش سریع محصولات در ابتدای کار رویایی بیش نیست. و اگر سوال شما این است که چگونه محصولات خود را در اینترنت بفروشیم که باید بگویم فروش سریع برای شما محال است. چرا که شما زیر ساخت مناسب آن را ندارید. با این حال اگر شما از تکنیک‌های بخش‌ بعد استفاده کنید، ممکن است که بتوانید به یک فروش پایدار دست پیدا کنید.

فروش سریع برای محصولات پر کردش مانند خوراکی‌های پر مصرف امکان پذیر است. اما نکته بسیار مهم آن این است سود آن کم می‌باشد. از طرفی اگر شما یک تبلیغات قوی نیز برای آن ایجاد کرده باشید، سود شما به مراتب کمتر خواهد شد. شما باید به دنبال یک استراتژی باشید تا محصولات کم گردش مانند لوازم خانگی را با سرعت بالاتر از متوسط به فروش برسانید.

بهترین کالا برای فروش اینترنتی چیست؟

زمانی که افراد در سایت خود فروش اینترنتی مناسبی ندارند، به جای اینکه مطرح کنند، چگونه محصول خود را اینترنت بفروشیم، به دنبال پاسخ سوال بهترین کالا برای فروش اینترنتی می‌باشند. بگذارید خیال شما را راحت کنم، اگر شما نتوانید محصول موجود در سایت خود را به بفروش برسانید. دیگر محصولات را نیز نخواهید توانست که به فروش برسانید. به این نکته توجه داشته باشید که بهترین کالا برای فروش اینترنتی وجود ندارد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید فروش کاغذ باطله در اینترنت خود یک کسب و کار میلیاردی می‌باشد.

اما در نگاه اول فروش کاغذ باطله در اینترنت یک کار احمقانه می‌باشد. در نتیجه شما باید ذهنیت خود را عوض کنید و به دنبال یک استراتژی مناسب برای فروش باشید. دقیقا همان محصولی که فکر می‌کنید برای شما فروش مناسبی ندارد، دقیقا همان محصولی است که بالاترین پتانسیل فروش اینترنتی را دارد. چرا که دیگران نیز مانند شما فکر می‌کنند. به عنوان مثال شما برای خرید عطر نیاز دارید که آن را بو کنید. اما باید به شما بگوییم که امروزه سایت‌های بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند و  روزانه فروش چند ده میلیونی را تجربه می‌کنند.

در نتیجه فارق از اینکه محصول شما چه چیزی می‌باشد. به جای اینکه به دنبال سوال بهترین کالا برای فروش اینترنتی باشید، به دنبال پاسخ سوال « چگونه محصول خود را در اینترنت بفروشیم » باشید. در این صورت می‌توانید با یک استراتژی منحصر به فرد خود به نتایج بسیار جذابی دست پیدا کنید. به این نکته توجه داشته باشید که فروش اینترنتی نیازمند خلاقیت است و مهم نیست که محصول شما چیست و یا چه کاربردی دارد، مهم متقاعد سازی مخاطب از راه درست می‌باشد.

فروش محصولات تولیدی دوستان و آشنایان یک انتخاب عالی برای فروش اینترنتی

در بخش قبل راجب این موضوع صحبت کردیم که بهترین کالا برای فروش اینترنتی وجود ندارد. با این حال یک توصیه بسیار مهم و کاربردی برای شما داریم. سعی کنید، بررسی کنید که دوستان و آشنایان شما چه محصولی را تولید می‌کنند و سایت خود را به عنوان یک Market Place معرفی کنید. در این صورت می‌توانید با قیمت رقابتی بسیار عالی و از طرفی پرداخت مدت دار به یک فروش استثنایی دست پیدا کنید. ممکن است که شما یک تولید کننده باشید و سوال کنید که چگونه محصول خود را اینترنت بفروشیم پاسخ ما به شما این است که در فامیل و دوستان خود به دنبال یک طراح سایت و یا سئو کار باشید و از توانایی او استفاده کنید.

دقت کنید که این مسیر دو طرفه است، چه شما پیشنهاد کار دهید و چه طرف مقابل پیشنهاد خرید محصول دهد، هر دو شما برد خواهید کرد. از طرفی به این موضوع توجه داشته باشید که فروش محصولات تولیدی معمولا برای کسانی که شناخت درستی از آن دارند، بسیار بهتر است. به عنوان مثال اگر شما یک دوست دارید که در حوزه پوشاک یک تولید کوچک دارد و از طرفی گه گاهی نیز در مورد خدمات او با او صحبت می‌کنید. ایده پردازی برای فروش چنین محصولاتی بسیار ساده خواهد بود.

در نهایت به این موضوع توجه داشته باشید که هیچ کسی خانواده و دوستانش همه کارمند نیستند.  در نتیجه می‌توان از این فرصت یک استفاده بسیار عالی کرد. از طرفی اگر دوستان و آشنایان شما نیز همه کارمند می‌باشند، هیچ مشکلی نیست، چرا که شما می‌توانید مهارت آن ها را به فروش برسانید. اگر حتی آن‌ها کارمند نیز نمی‌باشند و از طرفی در شبکه‌های اجتماعی زیاد پرسه می‌زنند. به ساده‌ترین حالت ممکن می‌توانید یک دوره آموزش اینستاگرام طراحی کنید و به فروش برسانید. البته توجه داشته باشید که این موضوع باید کاربردی باشد. در غیر این صورت شکست خواهید خورد.

از روانشناسی فروش استفاده کنید تا فروشتان افزایش پیدا کند

یکی از مهمترین نکاتی که در فروش حضوری و یا فروش آنلاین به آن توجه کافی نمی‌شود، استفاده از تکنیک‌های روانشناسی فروش می‌باشد. زمانی که از تکنیک‌های روانشناسی فروش به درستی استفاده نکنید، توانایی شما در معرفی محصول و همچنین متقاعد سازی مشتری برای خرید به صورت قابل توجه کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل حتی اگر بهترین محصول را نیز تولید کنید، نمی‌توانید آن را به صورت حضوری و یا به صورت آفلاین به فروش برسانید. در پاسخ به سوال «چگونه محصول خود را در اینترنت بفروشیم؟» باید بگوییم به هر اندازه که روانشناسی فروش شما بیشتر شود، میزان فروش ما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در سایت‌های معتبر این حوزه معمولا از افراد متخصص برای طراحی داستان فروش در فضای مجازی استفاده می‌شود.

منظور از داستان فروش، محتوایی است که است که در بخش‌های مختلف به صورت شخصی سازی شده مورد استفاده قرار می‌گیرد. دقت کنید که این موضوع با داستان برند و یا داستان محصول کاملا متفاوت است و نباید این دو را یکی بدانید. از مهمترین موضوعاتی که می‌توانید در استراتژی‌های خود استفاده کنید، ترکیب روانشناسی فروشی با کال تو اکشن غیر مستقیم می‌باشد. شاید اصطلاح وارم آپ به گوش تان رسیده باشد. معمولا زمانی که برای فروش آنلاین محصولات خود برنامه ریزی می‌کنید، فروش به صورت مستقیم امکان پذیر نخواهد بود. چرا که فروش نیاز به زمینه سازی دارد و از طرفی مخاطب نیز در مقابل آن اندک گاری از خود نمایش می‌دهد. با توجه به این موضوع  باید ذهنیت مشتری را به نسبت به خرید آماده کنید و سپس برای آن برنامه ریزی نمایید.

در این صورت میزان فروش محصولات شما در فضای وب به مراتب بیشتر خواهد بود و شما نیز می‌توانید با استفاده از چند تکنیک فروش ساده و ترکیب آن با قوانین متقاعد سازی و روانشناسی فروش به یک نتیجه بسیار عالی دست پیدا کنید. به همین منظور شما باید در مورد روانشناسی فروش و همچنین اقتصاد رفتاری تحقیقات خود را انجام دهید. چرا که این دو عامل به صورت ویژه در نتیجه فروش شما تاثیر گذار خواهد بود.

چگونه محصولات خود را عمده بفروشیم

چگونه محصولات خود را عمده بفروشیم

بر اساس بررسی بیش از 1500 سایت فروشگاهی در بخش سئو برترآموز، همیشه هنر در خرده فروشی نیست. ممکن است که سوال شما این باشد که چگونه محصول خود را در اینترنت بفروشیم. ما به شما می‌گوییم که سوال درست این است که چگونه محصول خود را در اینترنت به صورت عمده بفروشیم. در بخری موارد جنس کار شما به نحوی نیست که تک فروش برای شما مناسب باشد. زمانی که شما تامین کننده یک محصول به صورت نیچ می‌باشید. پیشنهاد ما این است که از سود خرده فروشی چشم پوشی کنید و به دنبال فروش عمده باشید.

اما برای فروش عمده نیاز است که شما سایت‌های فروش عمده را بررسی کنید. اگر امکان ارتباط گرفتن با آن‌ها را دارید که شبکه سازی کنید. اگر امکان ارتباط گرفتن با آن‌ها را ندارید، پیشنهاد ما به شما این است که تبلیغات آن‌ها رصد کنید. دقت کنید که در کدام بازارها و سایت‌ها شروع به تبلیغات می‌کنند. شما نیز از آن استفاده کنید و سعی کنید که استراتژی مشابه اما جذاب‌تر را اجرایی کنید. چرا که سایتی که محصولات خود را به صورت عمده می‌فروشد. قبل از شما یک تحقیقات بازار اساسی انجام داده است و می‌داند که چگونه این کار را انجام دهد.

نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید این است که فروش عمده نیازمند توانایی مالی قوی نیز می‌باشد. اگر قرار است که شما به صورت حرفه‌ای روی فروش عمده خود کار کنید، بهتر است که روی توانایی مالی و منابع خود نیز تمرکز داشته باشید. به عنوان مثال سایت مه پوش یک سایت پوشاک است که در حوزه فروش عمده پوشاک مشغول به فعالیت است. این سایت توانایی تامین 10 هزار قلم محصول در یک روز را دارد. شما نیز باید سعی کنید که زیر ساخت و ارتباطات خود را به نحوی تغییر دهید که توانایی چنین کاری را داشته باشید.

چگونه محصولات خود را در دیجی کالا بفروشیم

اگر شما یک سایت قوی ندارید، زمان تولید محتوای کاربردی برای محصولات خود را ندارید و از طرفی حاضر به هزینه برای یک سئو کار با تجربه نمی‌باشید. در پاسخ به سوال « چگونه محصول خود را در اینترنت بفروشیم » باید به شما بگوییم که از همکاری در فروش دیجی کالا استفاده کنید. دیجی کالا سعی دارد که از استراتژی‌های آمازون استفاده کند و شما نیز می‌توانید با فروش محصولات خود و پرداخت کارمزد به درآمد برسید. در برخی مواقع ممکن است که در دیجی کالا رقبای قوی داشته باشید و یا کارمزد آن برای شما بسیار بالا باشد.

در این صورت می‌توانید به سادگی روی سایت خود سرمایه گذاری کنید، به این نکته توجه داشته باشید که تمام هنر شما به عنوان یک فروشنده این است که هزینه پنهان کسب و کار خود را بررسی کنید. ممکن است که شما بررسی که در مغازه خود فروش بالایی ندارید. از طرفی در دیجی کالا نیز کارمزد بالا باید پرداخت کنید. در این صورت بهترین کار این است که تمام تلاش خود را به کار گیرید تا یک سایت قوی با زیر ساخت قوی راه اندازی کنید. به این نکته دقت داشته باشید که اگر سایت شما فروش ندارد و شما هزینه بسیار زیادی برای آن پرداخت کرده‌اید، دلیل آن این است که به صورت اصولی آن را راه اندازی نکرده‌اید.

به عنوان مثال شما یک هزینه قابل توجه به یک سئو کار کلا سیاه پرداخت می‌کنید تا برای شما بک لینک‌های معتبر تهیه کند. از طرفی روی بر چسب زدن سایت خود نیز به صورت تخصصی کار می‌کنید و یک رتبه قابل توجه به دست می‌آورید. ممکن است که یک فروش حداقلی را نیز ثبت کنید. اما دقیقا مشکل این است که گوگل با یک آپدیت همه چیز را از بین می‌برد. این که شما به دنبال میانبر بوده‌اید و هزینه بسیار زیادی برای آن پرداخت کرده‌اید. مشکل گوگل نیست، بلکه مشکل شما است که قبل از هر کاری پاسخ منطقی برای « چگونه محصول خود را در اینترنت بفروشیم » پیدا نکرده‌اید.

چگونه محصولات خانگی را بفروشیم؟

معمولا اکثر دوستانی که از ما سوال می‌کنند، « چگونه محصول خود را در اینترنت بفروشیم » به دنبال فروش محصولات خانگی می‌باشند. اولین و مهمترین نکته برای فروش محصولات خانگی کیفیت بالا و پرزنت مناسب آن می‌باشد. ممکن است که شما در مراحل اولیه با فروش محصولات خانگی خود در ترب، دیجی کالا، دیوار، با سلام و … به یک درآمد قابل توجه دست پیدا کنید. سپس با آن درآمد اولا کسب و کار خود را رشد دهید و دوما یک سایت بسیار قوی راه اندازی کنید. نکته قابل توجه این است که در ابتدای کار استراتژی های کم ریسک را امتحان کنید..

به عنوان مثال اگر شما برای فروش محصولات خانگی خود یک سایت قوی راه اندازی کنید و از طرفی فروشی نداشته باشید کاملا مشخص است که دلسرد می‌شوید. از طرفی یک سایت قوی نیازمند هزینه، صبر، مداومت می‌باشد. زمانی که شما به دنبال کسب درآمد از سایت خود می‌باشید و به آن دست پیدا نمی‌کنید، کاملا طبیعی است که اندکی دلسرد شوید. اما باید به شما بگوییم که این تمام ماجرا نیست و شما می‌توانید از راه‌های میانبر استفاده کنید.

برترآموز برای شما یک دوره طراحی سایت رایگان قرار داده است و شما می‌توانید آن را مشاهده کنید. سپس زیر ساخت‌های سایت خود را به دست آورید و از طرفی خدمات را نیز به صورت غیر متمرکز انجام دهید و کسب درآمد داشته باشید. سپس یک دوره سئو قوی مانند سئو برترآموز را مشاهده کنید تا سایت خود ارتقا دهید و در نهایت نیز محصولات خانگی خود را فقط و فقط در آن بفروش برسانید. به این نکته توجه داشته باشید که فروش محصولات خانگی مهمترین حسنی که دارد، دسترسی ساده شما به محصولات سایت می‌باشد که می‌تواند حتی یک مزیت رقابتی محسوب شود.

چگونه محصولات خانگی را بفروشیم؟

چگونه محصول خود را بفروشیم بدون این که تبلیغات زیاد نیاز داشته باشد؟

امروزه هر کسب و کار برای رشد معمولا نیازمند تبلیغات است. از طرفی تبلیغات نیز معمولا هزینه بسیار قابل توجهی دارد. به همین علت ممکن است که سوال کنید، چگونه محصول خود را در اینترنت بفروشیم بدون اینکه هزینه تبلیغات دهیم. شما برای این کار باری از الگوریتم موتورهای جستجو، محتوای با کیفیت و همچنین هوش مصنوعی گوگل استفاده کنید. دقت کنید که تمامی این کارها رایگان است، اما استراتژی استفاده شما از آن مهم است. اگر شما برای محصولات خود از محتوای بی کیفیت استفاده می‌کنید و یا برای عکس محصول خود از سایت رقبا استفاده می‌کنید. کاملا طبیعی است که نیازمند تبلیغات باشید.

با این حال پیشنهاد ما به شما این است که تمرکز ویژه‌ای روی الگوریتم‌های جدید گوگل که مربوط به محتوای صوتی و ویدیویی می‌باشد، داشته باشید. چرا که امروزه محتوای با کیفیت کم می‌باشد و شما می‌توانید از این موضوع به نفع خود استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که شما برای فروش محصولات بدون تبلیغات لازم است که خود شما یک شبکه سازی قوی و شبکه اجتماعی قوی داشته باشید. اگر شما در شبکه‌های اجتماعی به صورت قوی حضور ندارید، مهم نیست از همین لحظه شروع کنید و برای آن زمان صرف کنید.

در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که فروش محصولات در اینترنت خود یک سرمایه گذاری محسوب می‌باشد. شما باید مقداری از سود خود را در کسب و کار آنلاین سرمایه گذاری کنید و سپس انتظار فروش بالا داشته باشید. ممکن است که شما با استفاده از همکاری در فروش به یک سود نسبی دست پیدا کنید. اما این سود متعلق به شما نیست، بلکه این سود متعلق به تبلیغات کسب و کار شما می‌باشد.

برای فروش محصولات خود در اینترنت شبکه‌های اجتماعی به صورت مکمل استفاده کنید!

اکثر افراد زمانی که به دنبال پاسخ سوال «چگونه محصول خود را در اینترنت بفروشیم؟» می‌باشند، به یک نکته بسیار مهم و ضروری توجه ندارند و آن هم استفاده از فضای مجازی به صورت مکمل با یک وب سایت قوی می‌باشد. زمانی که شما صرفا از شبکه‌های اجتماعی و یا صرفا از سایت برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنید، تک بعدی خواهید بود. در این صورت مدت زمان رسیدن به فروش برای شما افزایش پیدا خواهد کرد. اما اگر بتوانید به صورت اصولی روی این روی سایت و همچنین شبکه‌های اجتماعی خود فعالیت کنید، سرعت و میزان رشد شما به صورت ویژه افزایش پیدا خواهد کرد. نکته بعدی که در بررسی پاسخ سوال «چگونه محصول خود را در اینترنت بفروشیم؟» باید به آن توجه نمایید، توقع مناسب از هر یک می‌باشد.

به صورت کلی فروش محصولات و خدمات از طریق شبکه‌های اجتماعی در حجم کم و با سرعت بالا انجام می‌شود. در این صورت اگر بخواهید تمام زمان و انرژی خود روی این موضوع قرار دهید به جرات می‌توان گفت که بازدهی شما در بلند مدت جذاب نخواهد بود. اما از طریق مقابل در یک سایت شرایط کاملا متفاوت است و شما در بلند مدت محصولات خود را با یک قیمت مناسب به فروش خواهید رساند. به همین علت شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا سود حاصل از فروش در شبکه‌های اجتماعی را روی سایت خود سرمایه گذاری کنید. در این صورت اطمینان خواهید داشت که در یک مدت زمان بسیار کوتاه به نتایجی جذابی دست پیدا می‌کنید.

دقت کنید که تبلیغات شما برای فروش محصولات و خدمات در فضای مجازی و همچنین در وب سایت باید به صورت کاملا مجزا طراحی شود. در این صورت بازدهی  و میزان فروش کسب و کارتان افزایش پیدا خواهد کرد. در برخی مواقع افراد از یک تبلیغ تکراری در شبکه‌های اجتماعی بارها و بارها استفاده می‌کنند و به دنبال نتایج جذاب می‌باشند که چنین حالتی تکرار پذیر نخواهد بود. به همین دلیل است که باید هر تبلیغات با توجه به پرسونای مخاطبین به صورت شخصی سازی شده مورد استفاده قرار گیرد.

سخن پایانی

ما در این مقاله به صورت کلی برای پاسخ به سوال « چگونه محصول خود را در اینترنت بفروشیم » صحبت کردیم. اما نکته بسیار مهم و کاربردی آن این است که فروش اینترنتی نیازمند صرف زمان و خلاقیت می‌باشد. از طرفی شما باید برای ارتقاء کسب و کار خود به صورت قابل توجه روی حوزه وب انگلیسی تمرکز داشته باشید. شما باید رقبای بزرگ خود را در این حوزه بررسی کنید و سعی کنید که از آن الگو برداری کنید. حتی اگر شما یک محصول با گردش بالا مانند جوراب نیز به فروش میرسانید، باید بررسی کنید که کمپانی‌های بزرگ تولید جوراب چگونه محصولات خود را پرزنت می‌کنند و به فروش می‌رسانند.

در پایان این مقاله لازم است که به این موضوع اشاره کنم که برخی از موضوعات به دلیل محدودیت در حجم محتوا به صورت خلاصه بیان شد. در صورتی که در مورد هر بخش از این مقاله سوال و یا چالشی داشتید، می‌توانید در بخش کامنت‌ها با مطرح کنید، برترآموز نیز در سریعترین زمان ممکن پاسخ آن را به شما خواهد داد. حتی می‌توانید در پایین همین مقاله با ما مطرح کنید که شما برای افزایش فروش یا حتی ساده‌تر از آن برای فروش محصولات خود در اینترنت از چه تکنیک‌های استفاده کرده‌اید.

این تکنیک‌ها تا چه میزان موثر بوده است و چه نتایج را به همراه داشته است. فروش اینترنتی مانند یک دوی ماراتون می‌ماند، ا در ابتدای کار تمام توان، سرمایه و زمان خود را روی آن بگذارید، سپس به مرور زمان به آنچه که می‌خواهید دست پیدا کنید. به کسب و کار خود زمان بدهید تا رشد پیدا کنند.

نویسنده : امیر شادان پور

امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *