هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام

کسب درآمد از سایت های خارجی در سال 2022 + نکات خیلی مهم!

1400/11/27

کسب درآمد از سایت های خارجی. فریلنسر بودن مزایای زیادی دارد.

شما می توانید از هر جایی که دوست دارید کار کنید، قوانین خود را تنظیم می کنید، لازم نیست خود را درگیر سیاست های پیش پا افتاده دفتری کنید، استرس کمتری در آن وجود دارد و می توانید هزینه های بیشتری را صرف زندگی خود کنید، چون درآمد بیشتری عایدتان می شود. وقت بیشتری با دوستان و خانواده خود بگذارنید و مزیت های بسیار دیگر. با این حال، نداشتن شغل ثابت به این معنی است که شما یک نوع زندگی عشایری را سپری می کنید، از پروژه ای به پروژه دیگر می روید و دائماً به دنبال کارفرمای جدید هستید.

به عنوان یک فریلنسر، شما یک فرد هستید که در اینجا و آنجا به دنبال پروژه های بیشتر هستید. خوب، جاهایی وجود دارد که می توانید برای جستجوی فرصت های شغلی آزاد عالی بروید، پس ناامید نشوید. در اینجا 20 + چند سایت و مجموعه فریلنسری عالی وجود دارد که باید حتما آنها را بررسی کنید.

کسب درآمد از سایتهای خارجی

کسب درآمد از سایت های خارجی: سایت های زیادی وجود دارند که قادر هستید در آنها کار کرده و پول در بیاورید. نمونه ای از این سایتها را در بخش کسب درآمد از سایت های فریلنسرینگ ایرانی معرفی کردیم. در این قسمت به صورت تخصصی به توضیح کسب درآمد از سایتهای خارجی می پردازیم. امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی، کسب درآمد از سایتهای خارجی بسیار به صرفه است. چون درآمدی که کسب می کنید، به دلار است. البته ممکن است که برای شروع با سختی ها یا مشکلاتی درگیر باشید و یا حتی متحمل هزینه هایی شوید، اما مطمئن باشید ارزشش را دارد.

در ضمن برای شروع و یا هنگامیکه به مشکلی برخوردید می توانید از سایتهایی که در حوزه نقد کردن درآمد ارزی یا ایجاد حساب های کاربری فعال هستند استفاده کنید. در ادامه به بررسی این سایت ها می پردازیم. کسب و کارهای اینترنتی زیادی وجود دارند که با استخدام برنامه نویس ها و دریافت، تولید یا طراحی انواع پروژه های خارجی از سایت های مختلف، کسب درآمد دلاری دارند.

1. Upwork

کسب درآمد از سایت های خارجی: Upwork یکی از بهترین وب سایت ها برای جستجوی کار آزاد در هر نوع است. برنامه نویسان، طراحان، نویسندگان، متخصصان فناوری اطلاعات، مترجمان، وکلای دادگستری، مشاوران مالی – از همه استقبال می شود و کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. شما می‌توانید نسبتاً سریع یک نمایه راه‌اندازی کنید و یک نرخ ساعتی دریافت کنید یا برای هر پروژه یک قیمت تعیین‌شده داشته باشید و بسته به اینکه چقدر خوب انجام می‌دهید امتیاز می‌گیرید.

باید در نظر داشته باشید که این سایت فریلنسری برای ایرانیان در دسترس نیست و به این علت حتما از فیلترشکن IP ثابت یا یک VPS استفاده کنید.

در مورد VPS در مقاله های زیر صحبت کردیم.

2. فریلنسر

از سال 2004 وجود دارد و طرفداران زیادی دارد. این مکانی است که در آن خدمات به فریلنسرها در تعدادی از زمینه ها از جمله: طراحی وب، نوشتن، بازاریابی و ورود داده ها از جمله موارد دیگر برون سپاری می شود.

3. گورو

کسب درآمد از سایت های خارجی: Guru.com یک شبکه نسبتا بزرگ است که شرکت ها و فریلنسرها را به هم متصل می کند. همانطور که در وب سایت ذکر شده است، آنها علاقه مند به کار بر روی “پروژه های فنی، خلاقانه یا تجاری” هستند، بنابراین فرصت های زیادی برای همه انواع فریلنسرها از برنامه نویسان و توسعه دهندگان بازی گرفته تا مترجمان، مهندسان و وکلا وجود دارد.

4. آی فریلنس

کسب درآمد از سایت های خارجی: iFreelance یک شبکه مستقل بسیار گسترده با دسته بندی هایی است که شامل عکاسی، فیلمبرداری، بازاریابی، هنر سنتی، نویسندگی، ترجمه، معماری، مهندسی، طراحی گرافیک، حسابداری و پشتیبانی اداری می باشد. راه اندازی یک حساب کاربری و شروع به جستجوی پروژه ای که بتوانید در آن مشارکت داشته باشید آسان است.

کسب درآمد از سایت های خارجی

5. People Per Hour

کسب درآمد از سایت های خارجی: یک پروفایل جذاب ایجاد کنید، به دنبال شغل باشید، پیشنهادات خود را ارسال کنید و یک ویدیوی کوتاه برای تبلیغ خدمات خود بسازید. همه چیز با PeoplePerHour.com بسیار ساده است – شما مشتری پیدا می کنید، خدمات با کیفیتی ارائه می دهید و ضمن کسب درآمد از اینترنت، امتیاز می گیرید. امتیازی که به شما کمک می کند شناخته تر شده  و درآمدهای بیشتری کسب کنید.

6. Tuts Plus Jobs

کسب درآمد از سایت های خارجی: این یک سایت فریلنسری عالی برای برنامه نویسان، طراحان و توسعه دهندگان، و همچنین کپی رایترها و ویراستاران است. این یک رابط کاربر پسند دارد و به شما اجازه می دهد تا به سرعت شغل هایی را پیدا کنید و برای آن ها درخواست دهید که با مجموعه مهارت های خاص شما مناسب است.

7. ProBlogger

ProBlogger یک سایت فریلنسری عالی برای نویسندگان با استعداد، یافتن فرصت های مناسب برای نوشتن را بسیار ساده می کند. فقط روی لیست مشاغل مورد نظر خود کلیک کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

8. freelance writing gigs

کسب درآمد از سایت های خارجی: این یک وب سایت عالی دیگر برای همه نویسندگان خارج از کشور است. ارسال یک تبلیغ برای شما حدود 10 دلار معادل 200 هزار تومان هزینه دارد، اما این فرصت را به شما می دهد تا مهارت های نوشتاری خود را به نمایش بگذارید و محتوا را برای کسانی که مایل به پرداخت هزینه برای تلاش شما هستند ارائه دهید. همچنین می‌توانید با لینک دادن به وبلاگ/وب‌سایت و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود، به وبلاگ آنها کمک کنید و در معرض دید بیشتری قرار بگیرید.

9. SmashingJobs

این سایت بهشت ​​طراحان و برنامه نویسان است که فرصت های شغلی تمام وقت و آزاد فراوانی را ارائه می دهد. این وب سایت دارای طراحی بسیار تمیز و واضح است که امکان مرور سریع و یافتن مشاغل کارآمد را فراهم می کند.

10. اودسک

کسب درآمد از سایت های خارجی: یک حساب کاربری ایجاد کنید و از بین 75 دسته شغلی مختلف و پیشنهادات فراوان در هر دسته انتخاب کنید. نکته ای که در مورد oDesk وجود دارد این است که هیچ فاکتوری در کار نیست – کار شما به طور خودکار ردیابی می شود و بسته به مدت زمانی که برای پروژه های مختلف صرف کرده اید، پرداخت ها را به صورت هفتگی دریافت می کنید. برخی از دسته بندی های اصلی عبارتند از نوشتن و ترجمه، توسعه نرم افزار، توسعه وب، بازاریابی و طراحی.

11. سایت فایور Fiverr

کسب درآمد از سایت های خارجی: خدمات خود را از 5 دلار بفروشید، این شعار این سایت بوده که کاملا دقیق است. اساساً می‌توانید هر چیزی را که فکرش را بکنید ارائه دهید – شعر بنویسید و اجرا کنید، پروژه‌های خودتان را بسازید یا ویدیوهای تبلیغاتی، و غیره. برخی از دسته‌های اصلی عبارتند از نوشتن و ترجمه، بازاریابی آنلاین، ویدئو و انیمیشن، موسیقی، برنامه‌نویسی و طراحی گرافیک.

فایور یک سایت جذاب و درآمدزاست که برای درآمدزایی از آن نیازی به داشتن تخصصی خاص ندارید و لازمه کسب پول از آن، به خرج دادن کمی خلاقیت است. برای مثال می توانید به سفارش نام آنان را بر روی روی شن های بیابان یا ساحل طراحی کرده و از آن عکس و فیلم گرفته، برایشان ارسال کنید و پول خود را دریافت نمایید. اگر خلاق هستید، فایور بهترین گزینه برای کسب درآمد است.

کسب درآمد از سایت های خارجی

12. Freelanced

این سایت یک شبکه اجتماعی مستقل است که در آن تعداد زیادی از افراد با استعدادها و مهارت های مختلف می توانند گرد هم آیند، نمونه کارهای خود را به اشتراک بگذارند و به دنبال کارهای آنلاین باشند. تعداد زیادی دسته شغلی از نویسندگان خلاق، مجسمه سازان و آهنگسازان موسیقی گرفته تا حسابداران و برنامه نویسان وجود دارد.

13. مشاغل آزاد-نویسندگی-آنلاین Freelance-Writing-Jobs-Online.com

رشته های مختلف برای نوشتن در این سایت وجود دارد، از ریاضیات و فیزیک گرفته تا زیست شناسی و پزشکی. برای ثبت نام باید فرمی را پر کنید و منتظر ایمیل تایید باشید. پس از دریافت ایمیل، ممکن است در یک آزمون بررسی شایستگی شرکت کنید و پس از آن در راه کسب درآمد حرکت می کنید.

14. Pitch Me

یک فریلنسر با تجربه ای در نویسندگی و روزنامه نگاری در این وب سایت احساس راحتی می کند. ایده‌ها در موضوعات مختلف – مد، علم، فرهنگ و غیره – مطرح می‌شوند و شما می‌توانید هر تعداد که دوست دارید ایده ارائه کنید. اگر کسی از چیزی که شما برای ارائه دارید خوشش بیاید، می تواند برای نوشتن آن به شما پول بدهد، به همین سادگی است.

15. Text Broker

کسب درآمد از سایت های خارجی: این وب سایت به نویسندگان با استعداد روشی بسیار مؤثر برای دریافت دستمزد در ازای انجام کاری که بهترین انجام می دهند، ارائه می دهد. شما با ایجاد یک حساب کاربری رایگان و تکمیل یک آزمون شایستگی شروع می کنید که پس از آن وارد رتبه بندی فریلنسرها خواهید شد. سپس، اگر همه چیز به خوبی پیش رفت، می توانید مشخصات پروفایل نویسنده خود را تکمیل کنید و شروع به جستجوی تکالیف نوشتاری و مقالاتی کنید که مناسب شما هستند. بابت آن ها به دلار پول دریافت خواهید کرد.

16. سایت هنر تحت تعقیب است یا Art Wanted

Artwanted مکان مناسبی برای هنرمندان و عکاسان برای ایجاد یک نمونه کار آنلاین، دریافت بازخورد و فروش آنلاین آثار هنری است. ثبت نام رایگان است، اما یک گزینه عضویت حق بیمه 5 دلاری در ماه وجود دارد که به شما امکان دسترسی به برخی از ویژگی های جایزه خوب را می دهد.

17. 99Designs

کسب درآمد از سایت های خارجی: این وب سایتی است که در آن بیش از 281579 طراح از 192 کشور مختلف می توانند به مشتریان بالقوه متصل شوند و کارهای خود را به نمایش بگذارند. مشتری اطلاعاتی در مورد کسب و کار خود و ایده ای تقریبی از نوع لوگوی مورد نظر خود ارائه می دهد. سپس طراحان کار خود را ارسال می کنند و مشتری می تواند یکی را که بیشتر دوست دارد انتخاب کند. شما به دنبال مسابقه‌های طراحی می‌گردید، در آن‌هایی که دوست دارید شرکت می‌کنید و تمام تلاش خود را برای برنده شدن می‌کنید. با برنده شدن در مسابقات بیشتر، وضعیت شما بهبود می یابد و فرصت های بیشتری به دست خواهید آورد.

18. www.simplyhired.com

این یک وب سایت شغل یابی بزرگ و گسترده با گزینه های زیادی است، اما راهی عالی برای جستجوی کارهای فریلنسری است، به خصوص اگر نویسنده، طراح گرافیک یا طراح وب هستید. پیمایش آن بسیار آسان است و می توانید به سرعت در میان تعداد زیادی از پیشنهادات شغلی اخیر در رشته خود جستجو کنید.

19. Tutor

کسب درآمد از سایت های خارجی: سایت معلم خصوصی، همانطور که از نام آن پیداست، می‌توانید به یک معلم آنلاین برای خانواده‌هایی تبدیل شوید که فرزندانشان در خانه تحصیل می‌کنند، بچه‌های خانواده‌های نظامی و حتی مدارس. تعدادی دروس و سطوح مختلف پایه برای انتخاب وجود دارد، بنابراین اگر درک عمیق تری از موضوعی مانند ریاضی، انگلیسی یا علوم دارید، می توانید چند مرحله ساده را طی کنید.

شما باید یک فرم درخواست را پر کنید، یک امتحان موضوعی را قبول کنید و یک نمونه نوشتاری ارائه دهید، یک جلسه آزمایشی برای آزمایش مهارت های تدریس خود انجام دهید و قبل از شروع کار، یک بررسی پیشینه انجام دهید.

20. www.authenticjobs.com

AuthenticJobs.com یک سایت کاریابی به صورت فریلنسری بوده که با طراحی خوب و ساده، به شما امکان می‌دهد دسته‌هایی را که به آن‌ها علاقه ندارید فیلتر کنید و برای مشاغل آزاد در زمینه‌های مختلف درخواست دهید. تمرکز اصلی بر روی توسعه وب، طراحی وب، توسعه اپلیکیشن، مدیریت پروژه و طراحی UI است.

در ادامه چند سایت و مجموعه باکیفیت دیگر را ارائه می دهیم که با استفاده از آن ها می توانید به صورت فریلنسری کسب درآمد کنید و به دلار پول دریافت کنید. با ما همراه باشید.

مجموعه انوتو (envato)

کسب درآمد از سایت های خارجی: مجموعه انوتو یک شرکت فعال در بیزینس آنلاین با اصالت استرالیایی است که در چند سال قبل به آمریکایی ها فروخته شد و طبق معمول ایرانی ها را مورد تحریم قرار داد که البته این تحریم ها با هزینه و انجام کارهایی محتاطانه قابل دور زدن هستند.

از جمله فعالیت های این سایت می توان به برنامه نویسی، گرافیک و فیلم سازی اشاره کرد. انوتو بزرگترین بازار کسب درآمد ارزی برای ایرانی هاست و به جرأت می توانیم بگوییم ایرانیان بیشتر از هر سایت خارجی دیگری، از این مجموعه پول در می آورند. انوتو شامل 7 سایت زیر مجموعه است که به سبک مارکت پلیس (چند فروشندگی) فعالیت می کنند اما دو سایت تم فارست و کدکنیون از موفقیت بسیار بیشتری در سطح جهانی برخوردارند و بقیه زیر مجموعه های این شرکت، زیاد موفق نیستند.

تم فارست – themeforest

تم فارست بزرگترین بازارچه قالب و تمپلیت سایت است. در این سایت، بیش از 9 میلیون قالب و مجموعه های گرافیکی برای انواع سایت ها و پلتفرم ها، به خصوص سیستم وردپرس وجود دارد. برای کسب درآمد از این سایت باید یک طراح و برنامه نویس باشید.

یادتان نرود که رقبای زیادی دارید و برای موفق شدن باید خلاقیت به خرج داده و قیمتی رقابتی ارائه کنید. پر فروش ترین قالب در این سایت آوادا و پر فروش ترین قالب فروشگاهی نیز، فلت سام است. لازم به ذکر است که بیشتر محصولاتی که در مارکت های مشابه ایرانی منتظر شده اند، از این سایت برداشته و بومی سازی شده اند. اگر در برنامه نویسی تحت وب و طراحی، استعداد دارید می توانید کارتان را در این سایت شروع کنید. همچنین باید این را نیز ذکر کنیم که ایرانیان بسیار زیادی در این سایت فعالیت کرده و از طریق این سایت به کسب درآمد دلاری می پردازند.

کدکنیون – codecanyon

کدکنیون یکی دیگر از سایت های زیر مجموعه انوتو است که بر روی عرضه انواع کد، پلاگین و ماژول تمرکز دارد و هر چیزی که برای سایت خود نیاز دارید می توانید از این سایت تهیه کنید. اگر برنامه نویس هستید می توانید با به خرج دادن خلاقیت و تحقیقات بر روی دغدغه های کاربران، محصولاتی را تهیه و در این سایت منتشر کنید.

کسب درآمد از سایت های خارجی: سایر سایت ها

از جمله دیگر سایت های زیر مجموعه شرکت انوتو می توان به

  • ویدئوهیو – videohive (با تمرکز بر روی تولید انواع ویدئو)
  • آدیوجانگل – audiojungle (با تمرکز بر روی صدا و موسیقی)
  • گرافیک ور – graphicriver (با تمرکز بر روی عناصر گرافیکی)
  • فوتودون – photodune (با تمرکز بروی عکاسی حرفه ای)
  • تری دی دوشن – 3docean (با تمرکز بر روی فایل های سه بعدی)

اشاره کرد.

یودمی – udemy

کسب درآمد از سایت های خارجی: یودمی یک آموزشگاه آنلاین بزرگ است که فعالیت خود را از سال 2012 و در گروهی فیسبوک شروع کرده و در ادامه گسترش یافت. در این سایت آموزشی می توانید آموزش های زیادی از انواع حوزه های کسب و کار یا دانشگاهی پیدا کنید. اگر متخصص هستید و علاوه بر آن به زبان انگلیسی تمرکز دارید می توانید در این سایت کار کنید.

با توجه به مخاطبان بسیار بالای این سایت اگر خوب و حرفه ای کار کنید موفق خواهید شد. دو نکته مهمی که باید بدانید ارائه تخفیفات و آفرهای ویژه است که در افزایش فروش بسیار موثر عمل می کند و برند سازی. چون کاربران به هر مدرسی علاقه و اعتماد نشان نداده و محصولاتش را خریداری نمی کنند پس لازم است تا بر روی برند سازی شخصی خود کار کنید تا کاربران به شما علاقمند شوند.

سایت گیکس – geeks

کسب درآمد از سایت های خارجی: سایت گیکس نیز یکی از سایت های اینترنتی خارجی است که می توانید با استفاده از آن پول در بیاورید. البته فعالیت سایت گیکس کمی تخصصی تر از سایر سایت ها است. این سایت با 80 نفر نیرو در زمینه تولید انواع نرم افزارها و پلتفرم های تخصصی فعالیت کرده و از مشتریان شاخص آن می توان از BBC نام برد.

مقر اصلی این سایت لندن است. فعالیت در سایت گیکس مناسب دوستانی است که توسعه دهندگانی حرفه ای هستند. برای کسب درآمد از این سایت باید رزومه خود را برای آن ها ارسال کنید؛ پس از تایید، می توانید به صورت دور کاری در این سایت مشغول به فعالیت شوید. آدرس سایت گیکس: https://www.geeks.ltd.uk است و به دلیل اینکه این آدرس کمی سخت است، ما آن را در اختیار شما قرار می دهیم.

آپ ورک (و) پی پل پر اهور

این دو سایت که در بخش های قبلی مقاله هم معرفی شدند نیز در زمینه فریلنسری و آزاد کاری فعالیت می کنند و ایرانی های زیادی مشغول فعالیت در این دو هستند. برای شروع می توانید ثبت نام کرده و فعالیت خود را آغاز کنید. این سایت ها محدودیت هایی که فریلنسر دات کام ایجاد می کند را ندارند. و به این علت سعی در تاکید در آن ها داشتیم. با این حال پیشنهاد می کنیم حتما بخش بعدی که در مورد شیوه فعالیت ایرانی ها در سایت های فریلنسری خارجی را توضیح می دهد، مطالعه نمایید.

ساده نویسی محتوا

به هنگام استفاده از این سایت ها چه نکات مهمی را رعایت کنیم؟

کسب درآمد از سایت های خارجی: همانگونه که می دانیم کشورمان ایران مورد تحریم های بسیار ناعادلانه بسیاری از این سایت ها قرار گرفته و از شما درخواست می کنیم قبل از شروع فعالیت خود تمامی جوانب احتیاط (همچون خرید vps کشورهای دیگر) را رعایت کنید تا اتفاقات تلخی برای شما رخ ندهد. هزاران بار پیش آمده که این سایت ها طی اقداماتی غیر منصفانه حساب های ایرانیان را با موجودی های چند دلار تا چند ده هزار دلار بلوکه کرده اند. پس در استفاده از چنین سایت هایی تمامی اقدامات لازم را برای پیشگیری از اتفاق های غیرمنتظره انجام دهید.

کسب درآمد از سایت های خارجی: نتیجه گیری و پایان

امیدوارم این اطلاعات برای شما مفید واقع شود و در شغل آزاد خود موفق شوید. فقط به یاد داشته باشید که صبور باشید و به جستجو ادامه دهید. دیدن نتایج جدی به زمان نیاز دارد، اما فریلنسینگ زمانی که مراحل اولیه را پشت سر گذاشتید می تواند یک حرفه کامل باشد.

نویسنده : بابک حیدریان

بابک حیدریان مهر. دانشجوی کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، محقق و متخصص SEO & Digital Marketing "زندگی ممکن است پُر از درد و رنج باشد، اما واکنشِ ماست که حرف آخر را می‌زند". فردیش نیچه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *