آموزش کسب درآمد از اینترنت | شگردهای کسب درآمد

  • روش های درآمد زایی از اینترنت
  • راه اندازی یک کسب و کار شخصی
  • شناخت علایق و مسیر یادگیری
  • نحوه تست ایده
  • سفر مشتری و قیف بازاریابی
  • قیمت گذاری و تشکیل تیم
  • نحوه تعامل با مشتری
  • روش های افزایش فروش
  • بررسی کانال های بازاریابی و فروش

9900051%

49,000تومان

40 ساعت آموزش
24 سرفصل
3 ماه پشتیبانی
12 جلسه

همه چیز در رابطه با دوره

[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text="در این دوره آموزشی چه خبره؟" font_container="tag:h4|text_align:right" use_theme_fonts="yes"][vc_column_text]دوره آموزش تولید محتوا به صورت صفر تا صد، دوره کامل و فوق العاده آموزش تولید محتوای متنی، صوتی و ویدیویی ( تصویری ) برای سایت که به نوعی دوره آموزش تولید محتوای دیجیتالی برای سایت میباشد را در این پکیج بینظیر برای شما آماده کرده ایم.[/vc_column_text][vc_custom_heading text="اهداف آموزش" font_container="tag:h4|text_align:right" use_theme_fonts="yes"][vc_row_inner][vc_column_inner width="1/2"][vc_column_text]

  • آموزش کسب درآمد از سایت + تلگرام + اینستاگرام
  • آموزش کسب درآمد از اپلیکیشن ها + شگردهای فروش

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/2"][vc_column_text]

  • تمامی روش های کسب درآمد از اینترنت
  • بیش از 150 ایده کسب درآمد از اینترنت

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_custom_heading text="شناخت دوره آموزش کسب درآمد از اینترنت" font_container="tag:h4|text_align:right" use_theme_fonts="yes"][vc_column_text]

امروزه راه های بسیار زیادی برای کسب درآمد وجود دارد که یکی از این راه ها کسب درآمد از اینترنت می باشد؛ برخلاف تصور خیلی از افراد شروع یک کسب و کار اینترنتی موفق کار ساده ای نیست و نیاز به تخصص و آشنایی با اصول کسب درآمد از اینترنت دارد اگر می بینید که شخصی با کسب درآمد از اینترنت توانسته است به درآمد میلیاردی برسد دلیل آن این است که به طور مداوم با دنیای دیجیتال در ارتباط بوده و تخصص کافی را داشته است.

کسب درآمد از اینترنت چیست؟

قبل از آشنایی با راه ها و مزایای کسب درآمد از اینترنت می‌خواهیم ابتدا سوال کسب درآمد از اینترنت چیست؟ را پاسخ بدهیم.
در سال‌های اخیر با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و پیدایش اینترنت این موقعیت برای بسیاری از افراد ایجاد شده است تا بتوانند از طریق اینترنت، کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنند و با هوش، صبر، تلاش و تخصص به درآمدهای بالایی برسند.
در واقع کسب درآمد از اینترنت شغلی است که با کسب مقداری اطلاعات، ایده پردازی و اجرای مناسب شما می توانید در خانه ی خودتان با یک دستگاه هوشمند و کمی سرمایه وارد دنیای اینترنت شوید و با کمی تلاش کسب درآمد کنید.
با توجه به اینکه الان اشخاص زیادی به اینترنت دسترسی دارند و خرید های اینترنتی در میان مردم محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، بستر مناسبی برای افرادی که می خواهند محصولات و خدماتشان را بفروشند فراهم شده است. برای تبلیغات و فروش محصولاتتان در اینترنت کافیست شما با اصول کسب درآمد از اینترنت آشنا باشید.
همانطور که گفتیم شروع کسب درآمد از اینترنت کار سختی نیست اما رساندن درآمد شما به مبلغ ایده آلتان ممکن است کمی بیشتر زمان ببرد اما بعد از اینکه شما توانستید به مرحله خوبی در کسب درآمد از اینترنت برسید (به قولی روی غلتک بیفتید) درآمد شما روز به روز افزایش می‌یابد و دیگر قسمت سخت ماجرا تمام شده است.
 

تاریخچه کسب درآمد از اینترنت

با توجه به اینکه حجم وسیعی از کسب و کار اینترنتی با استفاده از کامپیوتر ها انجام می شود بسیاری معتقد هستند که شروع این کسب و کار را با ظهور کامپیوترها انجام گرفت اما برخلاف تصور موجود اینترنت نزدیک به ۲۰ سال بعد از ساخت اولین کامپیوتر (1937) به وجود آمد (1960) و تقریباً ۳۰ سال (1990) طول کشید تا اینترنت در دسترس عموم قرار بگیرد.

در طول زمان تحولاتی در کسب و کار اینترنتی به وجود آمد اما بیشتر این تحولات در حوزه اینترنت و مشاغل اینترنتی از سال ۲۰۰۰ به بعد رخ داد و از این زمان به بعد را می توان زمان انفجار کسب و کارهای آنلاین معرفی نمود.
در سال هایی نه چندان دور بیشتر درآمد هایی که از اینترنت بود به تبلیغات و وب‌ سایت‌ها وابسته بودند اما ظهور شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام و... منجر به راحت‌ تر شدن کسب درآمد از اینترنت شد و و باعث شد که کسب درآمد از اینترنت فقط به کامپیوتر و برنامه های کامپیوتری محدود نشود و علاوه بر کامپیوتر ها بتوانیم با استفاده از اپلیکیشن ها نیز کسب درآمد اینترنتی داشته باشیم.

مزایای کسب درآمد از اینترنت

در اینجا برای شما چند دلیل می آوریم که چرا کسب درآمد از اینترنت در سال های اخیر پرطرفدار شده است؛ اما توجه داشته باشید کسب درآمد از اینترنت مسیری نیست که با آن بشود ره صد ساله را یک شبه طی کرد.

نیاز به سرمایه اولیه بسیار کمی دارد.

شما رئیس کار خودتان هستید.

درآمد و طرفداران شغل در حال افزایش هستند.

برای انجام این شغل شما می توانید در هر جایی که هستید از اینترنت کسب درآمد کنید.

در هر حوزه ای که بخواهید می توانید شروع به کار کنید.
احتیاج به ابزار زیادی ندارید.
محدودیت های سنی، جنسیتی و تحصیلی در این کسب و کار وجود ندارند.
ارتباط گسترده و راحت با مشتریان.

روش ها و انواع کسب درآمد از اینترنت

به طور کلی کسب درآمد از اینترنت به یه طریق امکان پذیر است، تبلیغات، فروش محصولات، فروش خدمات. در ادامه در مورد هرکدام به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد، با برتر آموز همراه باشید.

1. تبلیغات

اگر شما در جذب مخاطب موفق باشید می توانید با تبلیغات حرفه های دیگر کسب درآمد کنید. در ادامه چند روش به این منظور به شما معرفی خواهیم کرد.

اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام با سرعت بالایی در حال گسترش است و چی بهتر از یک پلتفرم پر طرفدار و بدون محدودیت برای تولید محتوا و تبلیغات.

بلاگر ها اشخاصی هستند که برای کسب درآمد از اینترنت همین مسیر را پیش گرفته اند.

آموزش اینستاگرام

آموزش تبلیغات در اینستاگرام

وبسایت

با ساخت یک وبسایت مناسب و تولید محتوای خوب نیز می توانید به مرور زمان سئوی سایتتان را ارتقا دهید و در سایتتان با استفاده از تبلیغات کسب درآمد کنید.

آموزش تولید محتوا

صفر تا صد مراحل ساخت سایت وردپرس

2. فروش محصولات

محصولات دیجیتال و دانلودی

بهترین روش کسب درآمد از اینترنت که هر کسی می تواند از طریق آن به درآمد های بسیار زیادی در ماه برسد فروش محصولات دیجیتالی و دانلودی است.

امروزه آموزش های آنلاین از طرفداران زیادی برخوردار هستند چرا که یاد گرفتن از اینترنت صرفه جویی در مصرف زمان و هزینه می باشد و برخلاف کلاس های حضوری که ممکن است شما بعد از اتمام دوره با استاد دیگر هیچ ارتباطی نداشته باشید در آموزش آنلاین همیشه مرجعی برای مراجعه به آن دارید.

پس اگر تخصصی دارید با تهیه ی پکیج های آموزشی و فروش آن ها می توانید کسب درآمد کنید.

و این نوع فروش فقط به پکیج های اموزشی ختم نمی شود بلکه شما می توانید محصولات دیگر دیجتالی ای نیز تهیه کنید که صرفا هددف آموزشی ندارند، مانند لینک های دانلود فیلم ها و موسیقی ها.

محصولات فیزیکی

اگر سرمایه ای برا تهیه یا خرید اجناس دارید می توانید به راحتی از طریق شبکه های مجازی یا تولید فروشگاه های آنلاین آن ها را بفروشید و کسب درآمد کنید. حتی با برند سازی می توانید به طرز چشم گیری درآمدتان را افزایش دهید.

در این مسیر کسب اعتماد مشتری، تبلیغ درست و خلاقیت می توانند از فاکتور های اصلی موفقیت باشند.

3. فروش خدمات

این نوع از کسب درآمد اینترنتی متعلق به افرادی است که علاقه مندند از طریق فریلنسرینگ کسب درآمد کنند. اگر مهارت یا تخصصی دارید که می توانید با آن خدماتی ارائه دهید با تبلیغ کار خود در اینترنت افرادی که به کار شما نیازمند هستند را به سمت خودتان جذب کنید و کسب درآمد کنید.

  • فریلنسر به کسی گفته می‌ شود که پروژه‌ های سایر افراد را به صورت کار در منزل و به صورت دورکاری انجام می‌ دهد و در ازای انجام آن، مبلغی دریافت می‌کند.

ایده هایی برای شروع یک کسب و کار اینترنتی

با شناخت نیاز افراد جامعه شما می توانید ایده های مناسبی برای کسب درآمد از اینترنت پیدا کنید. در ادامه این مطلب به شما ایده هایی خواهیم داد که بتوانید با کمترین سرمایه یک کسب و کار اینترنتی راه بی اندازید.

1. در جامعه امروز افراد بسیار زیادی هستند که به دنبال کار می گردند و افرادی دیگری هستند که به دنبال کارمند می گردند. با تولید یک وب سایت یا کانال تلگرامی می توانید رزومه یا آگهی کار را از افراد دریافت کنید و در مقابل مبلغی ناچیز نه تنها برای خود بلکه برای دیگران هم مسبب کسب درآمد باشید.

2. با یادگیری چگونگی تولید ربات های تلگرامی و اینستاگرامی می توانید کسب درآمد کنید. این ربات ها در واقع به جای کاربران در پیج یا کانال افراد عضو می شوند و مانند کاربران واقعی برای کانال ها و پیج ها بازید، لایک و یا حتی کامنت نیز ثبت می کنند.
3. اگر در زمینه ای تخصص و اطلاعات کافی را دارید می توانید با ارائه خدمات مشاوره آنلاین کسب درآمد کنید به طور مثال اگر در رشته هایی مانند روانشناسی، تغذیه، ورزش و... تخصص دارید می‌توانید مشاوره هایی را در این زمینه به افراد نیازمند بدهید.
4. اگر آشپز ماهری هستید با آموزش آشپزی به شکل مجازی یا فروش پکیج های آشپزی هم می توانید کسب درآمد کنید. حتی می توانید آموزش را به صورت رایگان ارائه دهید و با کسب طرفدار از راه تبلیغات کسب در آمد کنید.
5. ایده دیگری که می‌ توانیم در اختیار شما بگذاریم فعالیت در سایت های کلیکی می باشد این سایت ها به این صورت عمل می کنند که شما به عنوان یک کارمند بدون نیاز به تخصص خاصی روی تبلیغات های این سایت ها کلیک می کنید و با مشاهده آن ها برای خود کسب درآمد و برای آن سایت ها کسب بازدید کننده خواهید کرد.
6. طراحی و ساخت اپلیکیشن ها نیز یکی از مشاغلی است که به راحتی می توانید درآن فریلنسر باشید و با کسب مهارت ساخت آن ها کسب درآمد کنید.
7. تولید محتوا یکی دیگر از کار هایی است که در دسته ی کسب و کار اینترنتی قرار می گیرد. با پیدا کردن افرادی که نیاز به تولید کننده ی محتوا دارند در این شغل مشغول شوید و کسب درآمد کنید.
8. با یاد گرفتن یک کار و هنر دستی با تولید و فروش محصولات دست ساز خودتان یا با آموزش این مهارت از اینترنت کسب در آمد کنید.
9. با به اشتراک گذاشتن تجربیات خودتان در زندگی به افراد دیگر در اینستاگرام می توانید یک بلاگر باشید و از طریق تبلیغات کسب درآمد کنید.
10. در هر ارائه ای ممکن است به پاور پوینت و ورد نیاز پیدا کنیم و برای زیبا سازی مطالب آن زمان کافی نداشته باشیم پس با طراحی تمپلیت های پاورپوینت و ورد و فروش آن ها نیز می توانید کسب درآمد کنید.
11. طراحی قالب وردپرس و فروش آن ها به افرادی که می خواهند د رورد پرس سایتی درست کنند.
12. با یاری رسانی به دانشجو ها و دانش آموزان و تهیه ی مجموعه ای از پاسخ های کتب درسی مورد استفاده ی آن ها و فروش آن ها می توانید کسب درآمد (لطفا و حتما ابتدا از صحت پاسخ های پکیج اطمینان داشته باشید.)

ایده هایی برای تولید محتوا (کسب درآمد از طریق جذب مخاطب)

 اگر نمیدانید در سایت یا پیج و یا کانال خود چه محتوایی تولید کنید در اینجا ایده هایی در این زمینه به شما معرفی می کنیم.
1. معرفی مکان های دیدنی و ساخت ولاگ
2. امتحان کردن ترفند های موجود در اینترنت (حتما اگر ترفند خطرناکی است مسائل ایمنی را در نظر بگیرید)
3. به اشتراک گذاری روش های برنامه ریزی و سبک زندگی خودتان (گاها با استفاده از ایده های شما افرادی می توانند سبک زندگی خود را بهبود ببخشند)
4. تولید محتوا در زمینه دیجیتال مارکتینگ
5. بررسی محصولات خوب و بد  (اگر در این زمینه مخاطب زیادی جذب کنید با اسپانسرینگ می توانید کسب درآمد کنید)
6. نویسندگی (علاقه مندان به مطالعه در فضای مجازی و اینترنت جذب نوشته های آنلاین نیز می شوند و در نهایت با خوب نوشتن می توانید جذب مخاطب کنید)
7. محتوای طنز ( این گونه محتوا همیشه می توانید راهی برای ورود به دل مخاطبان باز کند! )
8. محتوای آموزشی (درباره این مورد بالاتر توضیح دادیم)
9. عکاسی (اگر عکاس ماهری هستید و دوربینتان را رو به زیبایی ها و خلاقیت نشانه گرفته اید می توانید مخاطبان خوبی جذب کنید)
10. گردآوری دانستنی های جالب (هر روز در سرتاسر رسانه ها دانستنی های جالبی می شنویم که به اطلاعات عمومی ما می افزایند شما نیز می توانید یکی از این رسانه ها باشید.)
 
در آخر این مطلب نیاز می دانم به این موارد اشاره کنم؛ امیدوارم همه ی افراد در رعایت این موارد اخلاقی بکوشند تا جامعه بهتری داشته باشیم.
به هر قیمتی جذب مخاطب کردن درست نیست، با ایجاد حاشیه و جنجال قطعا مخاطب جذب می شود ولی فراموش نکنید که باد آورده را باد می برد.
با کلاه برداری و دروغگویی به مرور زمان مخاطبان و مشتریان خود را از دست می دهید و کسب و کار شما از کار می افتد پس بهتر است در کسب اعتماد و حفط آن کوشا باشید تا درآمد شما هم حلال باشد و هم ثابت.
حق کپی رایت و حقوق شخصی افراد را در فضای مجازی حفظ کنید و هرگز بدون اجازه ی افراد از محتوا، تصاویر یا نام آن ها سو استفاده نفرمایید.
با تشکر از همراهی شما با برتر آموز.
 
نویسنده : لیلا نیکان
 
 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cdb_course_lessons arrow_sections="true" title="محتوایات دوره آموزش کسب درآمد از اینترنت"][cdb_course_lesson badge="video" title="دوره آموزش کسب درآمد از اینترنت" subtitle="صفر تا صد روش های کسب درآمد از اینترنت کاملا تضمینی"]متن این بخش ...[/cdb_course_lesson][/cdb_course_lessons][/vc_column][/vc_row]

مشاهده بیشتر

فصل های دوره

1

فصل اول

توضیحات جلسه اول
2 جلسه
  • جلسه اول 1 ساعت و 20 دقیقه
2

فصل دوم

توضیحات جلسه دوم
2 جلسه
  • جلسه اول 2 ساعت و 20 دقیقه

مدرس دوره آموزشی

محسن حبیبی راد
(مدیر و موسس وب سایت برتر آموز )

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.

سوالات متداول

  • سوال اول

    این موضوع کاملا بستگی به علاقه شما دارد. اگر به حل مسئله و الگوریتم و معماری نرم افزار و الگوهای طراحی و ... علاقه دارید. می‌توانید بک اند را انتخاب کنید. در غیر این صورت می‌توانید فرانت اند را انتخاب کنید. که هر دو حوزه بازار کار خوبی دارد. البته شما می‌توانید هر دو مهارت را یاد بگیرید که در این صورت شما اصطلاحا یک برنامه نویس فول استک (full stack developer) هستید و قطعا فرصت های شغلی بهتری برای شما هست.

  • سوال دوم

    این موضوع کاملا بستگی به علاقه شما دارد. اگر به حل مسئله و الگوریتم و معماری نرم افزار و الگوهای طراحی و ... علاقه دارید. می‌توانید بک اند را انتخاب کنید. در غیر این صورت می‌توانید فرانت اند را انتخاب کنید. که هر دو حوزه بازار کار خوبی دارد. البته شما می‌توانید هر دو مهارت را یاد بگیرید که در این صورت شما اصطلاحا یک برنامه نویس فول استک (full stack developer) هستید و قطعا فرصت های شغلی بهتری برای شما هست.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • پیش نیاز یادگیری طراحی وب چیست؟
  • پیش نیاز یادگیری طراحی وب چیست؟
  • پیش نیاز یادگیری طراحی وب چیست؟
  • پیش نیاز یادگیری طراحی وب چیست؟

این دوره برای چه کسانی مناسب نست؟

  • پیش نیاز یادگیری طراحی وب چیست؟
  • پیش نیاز یادگیری طراحی وب چیست؟
  • پیش نیاز یادگیری طراحی وب چیست؟
  • پیش نیاز یادگیری طراحی وب چیست؟

نظرات دانشجویان

نظرات دانشجویان سابق در رابطه با این دوره آموزشی
محمد جواد

تمامی دوره های موجود در وب سایت برترآموز به گونه ای تهیه و تولید شده که ضمانت قطعی در کیفیت را برای شما عزیزان به همراه دارد

دانشجوی دوره
محمد جواد

تمامی دوره های موجود در وب سایت برترآموز به گونه ای تهیه و تولید شده که ضمانت قطعی در کیفیت را برای شما عزیزان به همراه دارد

دانشجوی دوره
محمد جواد

تمامی دوره های موجود در وب سایت برترآموز به گونه ای تهیه و تولید شده که ضمانت قطعی در کیفیت را برای شما عزیزان به همراه دارد

دانشجوی دوره
1/5 (3 نظر)

ويژگی های دوره

ضمانت محصول

تمامی دوره های موجود در وب سایت برترآموز به گونه ای تهیه و تولید شده که ضمانت قطعی در کیفیت را برای شما عزیزان به همراه دارد

آموزش مهارت محور

پس از تهیه دوره آموزشی و با مشاهده آن ، انجام تکالیف و تمرین های مربوط به دوره ، به طور کامل به تمامی مباحث مسلط خواهید شد

پشتیبانی تمام وقت

بلافاصله پس از تهیه دوره ، تیم پشتیبانی وب سایت برتر آموز به صورت تمام وقت پاسخگو به تمامی سوالات و مشکلات شما هستند

دسترسی کامل

پس از تهیه دوره آموزشی ، میتوانید به تمامی محتوای آن از طریق پنل کاربری خودتان دسترسی داشته باشید

همین حالا ثبت نام کنید

آموزش کسب درآمد از اینترنت | شگردهای کسب درآمد

  • روش های درآمد زایی از اینترنت
  • راه اندازی یک کسب و کار شخصی
  • شناخت علایق و مسیر یادگیری
  • نحوه تست ایده
  • سفر مشتری و قیف بازاریابی
  • قیمت گذاری و تشکیل تیم
  • نحوه تعامل با مشتری
  • روش های افزایش فروش
  • بررسی کانال های بازاریابی و فروش

9900049%

49,000تومان

ثبت نام

نیاز به مشاوره تخصصی دارید؟

واتس آپ پیام دهید 09368371221

آموزش کسب درآمد از اینترنت | شگردهای کسب درآمد

51%99000

49,000تومان

ثبت نام در دوره