هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
افیلیت چیست؟

افيليت مارکتینگ یا همکاری در فروش چیست؟ + درآمدزایی

دسته بندی : فناوری - کسب و کار
1400/04/18

افيليت چيست را ميتوان به زبان ساده يعني همكاري در فروش كه در اين چند سال به افيليت ماركتينگ معروف شده است؛صاحب نظران افيليت ماركتينگ را يك صنعت ناميده اند كه از سال 2015 به طور تقريبي 10 درصد رشد داشته است و پيشبيني ميشود تا سال هاي 2023 به ارزشي با رقم 11 ميليارد دلار برسد. در ادامه همراه برتر آموز باشید.

 

افيليت و افيليت ماركتينگ چيست؟ چگونه ميتوان از آن كسب درآمد كرد؟ا

افيليت ماركتينگ در 5 سال گذشته به يك حرفه تبديل شده است كه هركسي در آن درنگ نكند و آن را به طور عالي ياد بگيرد ميتواند به دستمزد باورنكردني برسد؛ افيليت ماركتينگ به زبان ساده همكاري در فروش اينترنتي با واسطه ان است و ميتواند كسب درآمد كند.

براي شروع كار در اين حوزه لازم نيست كه محصول خاصي داشته باشيد و يا اينكه برندي را پشتيباني كنيد شما ميتوانيد براي افرادي و يا شركتي كار كنيد و با جذب مشتري و فروش محصولات آنها پورسانت مناسبي دريافت كنيد، افراد حوزه در اين كار با پيشنهادات خود در اين ارصه به برند و شركت هاي معتبر و معروف ميتواند باع فروش بينظري در اين ارصه باشند. شما با این روش میتوانید کسب درآمد در منزل را هم داشته باشید.

 

در افيليت ماركتينگ و چگونگي همكاري در آن به چه صورتي است؟ چگونه در افيليت ماركتينگ ميتوان شماره يك بود؟

افيليت ماركتينگ را اگر بخواهيم به شغلي ديگر براي فهم آسان تشبيه كنيم ميتوان بگوييم كه ؛ مانند مشاوران املاك هستند كه با فروش درآمد پورسانتئ را دريافت خواهند كرد ؛ اما افيليت ماركتينگ در قالب آنلاين است كه ميتواند فروش كنند.

افيليت اولين بار شركت آمازون توانست كه از اين تكنولوژي به طرز عالي استفاده كند و در طي سال هاي اينده به يكي از پر فروش ترين سايت در دنيا رسيد كه از اين حوزه استفاده ميكند.

افيليت چيست و وظيفه ناشران :ناشر كاري كه انجام ميدهد اين است كه يك لينك را درست ميكند و از قبل تمام پيشنهاد هاي خود و تمام برنامه ريزي هاي خود را در رابطه با لينك انجام داده است و نكته مهم ناشر اين است كه محتوا لينك را به طوري درست كند كه براي كابر جذاب باشد و روي ان كليك كند و محصول را خريد كند ؛‌وب سايت تعداد افرادي كه با واسطه لينك وارد وب سايت شدند و محصولي را خريدند را شمارش ميكند و به ازاي آن به ناشر پورسانت ميدهد ؛ اين تنها كار كوچكي از قدرت افيليت ماركتينگ است.

 همکاری در فروش

قدرت افيليت ماركتينگ چقدر است؟

افيليت ماركتينگ و براي اينكه قدرت آن را بهتر بفهميد يك مثال برا شما خواهم زد، شما يك سايت اينترنتي را تصور كنيد كه درون آن فروشگاهي دارد ( مانند ديجي كالا) اين سايت براي فروش فوق العاده خود با سايت هاي ديگر خود را پيوند ميدهد ( يعني در سايت هاي پر بازديد تبليغ ميشود) بعد از اين كار تمام پروژه به ناشر داده ميشود كه تمام كار هاي مناسب را در رابطه با آن انجام دهد؛تبليغي كه در سايت پربازديد صورت بگيريد بنر و يا به اصطلاح محتواي تبليغاتي را ناشر طراحي ميكند و بعد از طراحي آن در سايت ها قرار داده ميشود؛ يك سايت با اين كار بايد هزينه اي ( 5 ميليون الی 20 ميليون) خرج كند و به اضاي آن ميتواند بالاي 10 هزار بازديد از سايت خود داشته باشد و بتواند بالاي 100 ميليون محصولات خود را به فروش برساند و درصدي به ناشر  داده ميشود؛ اين قدرت افيليت ماركتينگ است.

 

رقابت در افيليت ماركتينگ به  چه صورت است؟ سخت يا اسان؟

رقابتي بسيار سخت دارد در ادامه اين مقاله روش رقابت توضيح داده ميشود در ابتدا با چهار عنصر براي رقابت در حوزه نام برده ميشود و توضيحاتي در رابطه با انها داده ميشود.

ا ارتباط آن با اينترنت و شبكه هايي كه آن را پشتيباني ميكند : (ناشران آن) كار اصلي در اين گروه بالا بردن سرعت شبكه و بازديد زياد و تبليغات انلاين را پشتيباني كنند ؛ اين گروه تسلط بسيار در حوزه كمپاني دارد و تمام تمركز خود را براي موفق شدن در تبيلغ بالا ميبرند ؛ افراد ناشر در اين حوزه رقابتي براي بهتر شدن دارند.

اصطلاح صاحب محصول :  افرادي در اين حوزه فعاليت ميكنند هدفشان ساخت محصولي با كيفيت است و اگر آن كار را به درستي انجام ندهند تمام هزينه هايي كه براي كردند بر باد ميرود(شايد در ماه اول فروش سود كنند ولي با توجه به نظرات كاربران از سايت دوري ميكنند) ؛ آن ها هر ماه وظيفه دارند در سايت براي محصولات خود ايتم جذابي طراحي كنند و مشتريان را جذب كنند.

ناشران تبليغات : ناشران همانطور كه در ابتداي اين مقاله گفته شد سخت ترين كار را در رابطه با اين كار دارند ؛آنها توليد محتوا انجام ميدهند و محتواي تبليغات برا بازديد بالایی سايتتان طراحي خواهند كرد.

 

ناشران افيليت ماركتينگ با چه روشي كسب درامد ميكنند؟

(ناشران آن) ميتوانند با چند ترفند ميتواند كسب درآمد خود را با توجه به كاربران افزايش دهند ؛ براي شما چند مورد از اين ترفند ها را مثال ميزنيم:

ترفند اول : ناشرا در اين ترفند براي اينكه فردي در سايت بتواند عضو شود و بتواند نظرات و يا محتوايي بارگزاري كند بايد هزينه بپردازد.( اين ترفتند در برخي ازسايت هاي خبري و سلامت و ورزشي انجام ميشود)

ترفند دوم : ناشر در اين مورد با صاحب سايت صحبت ميكند و بجاي اينكه با هر فروش مبلغي دريافت بكند به ازاي هر بازديد مبلغي دريافت ميكنند( برخي از سايت ها اين مورد را قبول نميكنند)

ترفند سوم: به ازاي هر فروش و بازديد زيادي كه صورت بگيرد مدير سايت مبلغي به ناشر افيليت ميدهد( اين ترفند در سايت هاي انجام ميشود)

افیلیت مارکتینگ

راز موفقيت در افيليت ماركتينگ چيست؟

افيليت ماركتينگ براي يك سايت خيلي مهم است كه بتواند ميزان بازيديد خود را افزايش دهد و براي اين كار بايد كابران به چند كار توجا كنند:

1- براي سايت مورد نظر خود اطلاعات تماس با پشتيباني قرار دهيد و تمام اطلاعات تماس خود و يا افرادي كه در صورت مشكل ميتوانند كاري انجام دهند را بارگزاري كنيد( اين كار باعث افزايش اعتماد براي كاربران سايت ميشود)

2- براي سايت مورد نظر درباره ما افزونه اي ايجاد كنيد و در رابطه با اساتيد سايت و تمام سيستم هاي پشتيباني سايت را بارگزاري كنيد ( اين كار باعث افزايش همكاري با سايت ميشود)

3-متخصصان افيليت برای سايت مورد نظر قوانين و مقرراتي وضع كنيد كه تمام كاربران سايت از ان اطاعت كند و بتواند نظم سايت را ثبات دهد.( اين كار باعث افزايش نظم و جذابيتي براي كاربران ميشود)

4-ناشر تبليغاتي براي سايت خود در نظر بگيرد و افزونه اي ايجاد كنيد و براي كابران خود سايت هاي ديگري را پيشنهاد كنيد.(‌باعث درآمد زايي از طريق تبليغ و افزايش بازديد ميشود)

اين نكات مهمي در رابطه با وظيفه ناشران است.

 

ناشران افيليت ماركتينگ چگونه به كاربران اعتماد ميكنند؟ كاربران چگونه ميتوانند به سايت اعتماد كنند؟

با چند تكنيك ميتواند در رابطه با مخاطب خود اطمينان حاصل كنند؛ ناشران با افزون ربات ياب در سايت خود( در بخش عضويت سايت) ميتواند افراد واقعي را شناسايي كنند ؛ براي فروش هم براي اينكه كاربران هزينه هاي محصول را بدهند اول كاربران هزينه را ميدهند و پشتيبان محصول را براي آن ها ارسال ميكنند.

ناشران آن براي اينكه افراد از سايت اطمينان حاصل كنند بايد رزومه سايت را ببينند و بايد به نظرات كاربران توجه داشته باشند ؛ افرادي كه در سايت پشتيباني ميكنند بايد سايت را با كيفيت محتوا يا محصولي به بالاترين درجه كيفيت خود برسانند در غير اين صورت از فروش محصول خود معظور خواهند بود؛ بايد سعي كنيد كه سايت كه محصولات يا محتوا را با آنچه سر در كار داريد نمايش دهيد و نه موضوعات مختلف.

نویسنده : محسن حبیبی راد

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *