هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
اکانت ماز پرو

آموزش ساخت اکانت پولی ماز به قیمت 179 دلار (بصورت رایگان)

دسته بندی : سئو
1400/12/06

سایت ماز یک سایت ارائه دهنده خدمات نرم افزارهای مبتنی بر وب برای سئو است.

نام ماز از کجا آمده است؟

رند فیشکین، بنیانگذار ماز

Moz، که قبلا SEOmoz بود، نامی دارد که از سازمان‌هایی مانند DMOZ، Mozilla و Chefmoz الهام گرفته شده است – همه شرکت‌هایی که تلاش می‌کنند جوامع خود را با متن بودن و یکپارچگی درگیر کنند. از همان ابتدا، ما مشتاقانه در مورد آوردن همان یکپارچگی به حوزه کاری سئو که یک حوزه ناشفاف بود احساس می کردیم. بدین ترتیب بنا بر آن شد تا ماز به وجود آید.

وب‌سایت ماز یکی از پیشرو‌ها در صنعت سئو است. این سایت ماهانه حجم زیادی از محتوا را به دنیای دیجیتال مارکتینگ و سئو وارد می کند.

این وب‌سایت همچنین ابزارهایی مفید رایگان و غیررایگانی برای آنالیز وضعیت سئو سایت‌ها ایجاد کرده است. در نسخه‌های رایگان این ابزارها مسلماً شما با محدودیت‌هایی مواجه هستید. این محدودیت‌ها با خرید اکانت پولی رفع خواهند شد و شما می توانید با آزادی بیشتری به استفاده از این ابزارها بپردازید.

اکانت‌های پولی این سایت رنج‌های مختلفی دارند که حداقل قیمت آن‌ها 99.9 دلار و حداکثر قیمت آن‌ها نیز 599 دلار است. در این بین یک اکانت پریمیوم وجود دارد که قیمت آن 179 دلار است. یعنی بیش از 1.8 میلیون تومان! هر چند که این اکانت حرفه‌ای‌ترین نوع آن نیست، اما تا حدود بسیار زیادی کار سئو ما را جلو می برد. ما در این کتاب آموزشی، دریافت اکانت پریمیوم 179 دلاری آن هم به صورت رایگان را آموزش خواهیم داد.

اکانت ماز

آموزش ساخت اکانت ماز

گام اول

اولین کاری که باید انجام دهید این است که وارد وبسایت ماز با آدرس اینترنتی https://moz.com/ شوید.

پس از اینکه به سایت وارد شدید باید بر روی دکمه زرد وسط صفحه “Try Moz Pro free” کلیک کنید.

بعد از اینکه بر روی دکمه کلیک کردید، با صفحه بعدی مواجه خواهید شد.

این صفحه از شما اطلاعاتی همچون ایمیل، یوزرنیم، پسورد، اطلاعات شرکت، اطلاعات پرداخت و اطلاعات آدرس را درخواست می کند.

یک نکته که در این بخش وجود دارد این است که حتماً سعی داشته باشید از ایمیل واقعی استفاده کنید، چون باید پس از تکمیل فرم، ایمیل خود را وریفای کنید و سرویس های ایمیل فیک معمولا یا از دریافت ایمیل پشتیبانی نمی کنند و یا ایمیل‌های دریافتی را به خوبی نمایش نمی دهند.

قسمت اول فرم یعنی اطلاعات شخصی را وارد می کنیم.

پس از تکمیل اطلاعات شخصی، به بخش اطلاعات شرکت می‌رسیم. در این بخش، از شما پرسیده می شود که شرکت شما چند کارمند دارد که شما می‌توانید بسته به تعداد کارمندان شرکت گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

همچنین در این بخش از شما پرسیده می شود که آیا شرکت شما یک آژانس است یا خیر، که بسته به نوع شرکت می توانید گزینه “Yes” یا “No” را انتخاب کنید.

گام دوم

بعد از اینکه اطلاعات اولیه که مربوط به خود شما و شرکت است را تکمیل کردید، نوبت به تکمیل اطلاعات بانکی می رسد.

برای تکمیل اطلاعات بانکی نیاز به بین نامبر (Bin Number) داریم. بین مخفف عبارت Bank Identification Number به معنای شماره شناسایی بانک می باشد. که در ایران به آن پیش شماره بانکی نیز میگویند. به عبارتی به 6 رقم اول کارت که مشخص کننده نام بانک ، شرکت یا موسسه صادر کننده کارت می باشد بین نامبر گفته می شود.

برای دریافت بین نامبر به سایت namso-gen با آدرس اینترنتی مراجعه می کنیم.

درون کادر BIN، همان عددی که به صورت پیشفرض نوشته شده است را قرار می دهیم و عدد 10 بخش CUANTITY را تبدیل به 100 می کنیم. درست مانند عکس زیر. بعد از انجام این کار‌ها بر روی دکمه Generate کلیک می کنیم.

در بخش RESULT در سمت راست صفحه 100 اطلاعات بانکی می‌بینم. کافی است تا همه را کپی کنید.

وقتی که همه اطلاعات را کپی کردید باید به سایت دوم بروید. آدرس سایت این است: http://mrchecker.net/card/ccn2/. فقط یادتان باشد که برای استفاده از این سایت باید از VPN استفاده کنید. . شماره‌هایی را که در سایت قبلی کپی کرده بودید، در کادر سفید رنگ پیست کنید و استارت را بزنید. بعد از اینکه این کار را کردید، باید منتظر باشید تا در بخش LIVE  اعدادی  را مشاهده کنید. اطلاعاتی که در بخش LIVE مشاهده می کنید قابل استفاده هستند.

ما گزینه اول را انتخاب کرده و از آن برای تکمیل اطلاعات بانکی فرم صفحه استفاده می‌کنیم.

می بینید که به صفحه ثبت نام سایت ماز برگشتیم و با استفاده از اطلاعات سایت قبل، اطلاعات بانکی را نیز تکمیل کردیم. البته یادتان باشد که ممکن است کارت بانکی مورد تایید قرار نگیرد، در این صورت از مشخصات یک کارت بانکی دیگر استفاده کنید. آنقدر این کار را انجام دهید تا یک مورد پذیرفته شود.

گام سوم

بعد از اینکه اطلاعات بانکی را هم وارد کردیم نوبت به تکمیل اطلاعات آدرس می رسد. برای تکمیل اطلاعات آدرس، از سایت fake it  با آدرس اینترنتی https://fake-it.ws/ استفاده می کنیم.

پس از اینکه وارد سایت شدیم به محیط زیر برمی خوریم.

بعد از اینکه وارد سایت شدید، بر روی پرچم یک کشور کلیک کنید. خود سایت به صورت رندوم یک اطلاعات آدرس در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آن برای تکمیل اطلاعات آدرس استفاده داشته باشید.

برای مثال بر روی کشور کانادا کلیک کنید.

حالا برای تکمیل اطلاعات به سایت ماز بر می گردیم و با استفاده از اطلاعات موجود، تکمیل فرم را به پایان می رسانیم.

و در نهایت هم گزینه قبول شرایط را تیک زده و بر روی دکمه زرد رنگ Sign up کلیک می کنیم.

بعد از انجام دادن همه این کارها، بالای صفحه فرم یک پیغام با مضمون ارسال ایمیل وریفای نمایش داده می شود.

کافی است تا به ایمیل خود سر زده و ایمیلی را که برایتان ارسال شده است را، وریفای کنید.

بر روی دکمه سبز رنگ “Activate Your Account” کلیک کنید تا حسابتان وریفای شود. پس از انجام این کار، اکانت ماز پرو یک ماهه شما آماده است.

دیدید که با یک تکنیک ساده توانستیم اکانت ماز پرو 179 دلاری یک ماهه را به رایگان دریافت کنیم.

سایت‌های به کار رفته در این آموزش:

https://maz.com/
https://namso-gen.com/
http://mrchecker.net/card/ccn2/
https://fake-it.ws/

سایت ماز چیست؟ تاریخچه ماز

ماز یک شرکت ارائه دهنده خدمات نرم افزاری برای سئو است.

رند فیشکین و جیلیان موسیگ در سال 2004 موز را به عنوان یک شرکت متمرکز بر سئو تاسیس کردند. فیشکین Moz را ایجاد کرد تا به مشاغل کمک کند سئو را در برنامه های بازاریابی دیجیتال خود ادغام کنند. Moz به عنوان یک وبلاگ به نام SEOmoz شروع به کار کرد تا کارشناسان تحقیقات و ایده های خود را به اشتراک بگذارند.

با محبوبیت بیشتر SEOmoz، آنها به یک شرکت مشاوره تبدیل شدند. در سال 2013، SEOmoz به Moz تغییر نام داد و شروع به تمرکز بر ارائه خدمات و ابزارهای SEO برای کمک به رشد کسب و کار کرد.

امروزه، Moz نرم‌افزار، فیلم‌های آموزشی و توصیه‌های اجتماعی را برای کمک به افراد در کسب مهارت بیشتر در سئو ارائه می‌دهد.

محصولات ماز

Moz دو محصول را برای کمک به کسب و کارها در کمپین های سئو ارائه می دهد. بیایید نگاهی عمیق به آنچه آنها ارائه می دهند بیندازیم. از مهم ترین سرویس های آن می توان به موارد زیر اشاره داشت:

1. Moz Pro

Moz Pro یک ابزار همه در یک است که به کسب و کارها کمک می کند تا جنبه های متعددی از کمپین SEO خود را مدیریت کنند. این یک ابزار عالی برای استفاده علاوه بر  Google Analytics است.

Audience analysis یا تحلیل مخاطب

Moz Pro به شما کمک می کند مخاطبان خود را بهتر درک کنید. وقتی بازدیدکنندگان به سایت شما می آیند، بینشی در مورد اینکه چگونه به آنجا رسیده اند به دست می آورید. می بینید که آیا آنها از تبلیغات پولی، جستجو یا رسانه های اجتماعی می آیند.

این ابزار به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه افراد برای کسب و کار شما جستجو می کنند. کلمات کلیدی را که مخاطبان برای یافتن محصولات یا خدمات شما استفاده می کنند را بهتر درک خواهید کرد. هنگامی که می دانید مخاطبان شما از چه چیزی برای یافتن کسب و کار شما استفاده می کنند، می توانید برای آن کلمات کلیدی رتبه بندی کنید تا سرنخ های واجد شرایط بیشتری را به صفحه خود جذب کنید.

Site rankings یا رتبه بندی سایت

هدف از سئو بالا بردن رتبه سایت شما در نتایج جستجو است. از آنجایی که  75 درصد از افراد از  صفحه اول نتایج موتور جست و جوی گوگل عبور نمی کنند، مهم است که دائماً برای بهبود رتبه سایت خود و رسیدن به سرنخ های ارزشمندتر تلاش کنید.

با Moz Pro، می توانید ببینید که آیا کمپین شما برای مخاطبان شما کار می کند یا خیر. این به شما امکان می دهد تا نحوه رتبه بندی خود را برای کلمات کلیدی خاص پیگیری کنید. همچنین خواهید دید که چگونه برای کلمات کلیدی خاص در مقایسه با رقبای خود رتبه بندی می کنید.

Moz Pro به شما امکان می دهد جستجوهای محلی و ملی را دنبال کنید. شما یک دید کلی از کمپین خود دریافت خواهید کرد و بهتر متوجه خواهید شد که سایت شما در مقایسه با رقبای شما چه رتبه ای دارد.

Crawling/Auditing

هنگامی که از Moz Pro استفاده می کنید، آنها خزنده خود را برای سایت شما ارائه می دهند. این خزنده در سایت شما جستجو می کند تا مشکلات را پیدا کند و آنها را برطرف کند. بسیار مهم است که مشکلات را برطرف کنید تا از تجربه منفی مخاطبان خود در سایت خود جلوگیری کنید.

خزنده Moz Pro دائماً سایت شما را بررسی می کند تا مشکلات را جستجو کند. این  سایت شما را می خزد  تا به دنبال خطاها بگردد و به محض اینکه خطاها را پیدا کرد، آنها را گزارش کند. این به شما امکان می دهد تا خطاها را سریع و کارآمد برطرف کنید.

Moz Pro همچنین ویژگی هایی مانند بهینه سازی صفحه و فرصت های پیوند را ارائه می دهد. آنها ابزارهای متعددی را برای کمک به موفقیت برنامه سئوی شما ارائه می دهند.

اکانت ماز

هزینه Moz Pro

هزینه Moz Pro بر اساس نوع طرح شما و انتخاب پرداخت ماهانه یا سالانه متفاوت است. قیمت از 99 تا 999 دلار در ماه برای برنامه های ماهانه و 79 تا 799 دلار در ماه برای برنامه های سالانه متغیر است.

نوع طرحنرخ ماهانهنرخ سالانه
استاندارد99 دلار در ماه79 دلار در ماه
متوسط179 دلار در ماه143 دلار در ماه
بزرگ249 دلار در ماه199 دلار در ماه
حق بیمه999 دلار در ماه799 دلار در ماه

در اینجا می‌توانید درباره آنچه در هر طرح گنجانده شده است اطلاعات بیشتری کسب کنید.

2. Moz Local

کسب و کارهای محلی در نتایج جستجو نسبت به سایر مشاغل رتبه متفاوتی دارند. Moz Local نرم افزار دیگر ماز است که بر کمک به کسب و کارهای محلی برای بهینه سازی فهرست خود تمرکز دارد.

ابتدا باید فهرست کسب و کار خود را با گوگل یا فیسبوک تأیید کنید. این لیست‌های محلی بخش مهمی از سئو هستند، زیرا مخاطبان شما چگونه کسب و کار شما را پیدا می‌کنند.

پس از تکمیل، Moz local فهرست کسب و کار شما را تکمیل می کند. پس از آماده شدن لیست شما، Moz لیست شما را برای توزیع آماده می کند و سپس آن را در موتورهای جستجو توزیع می کند. این موتورهای جستجو سایت شما را فهرست می کنند و مشتریان جدید آن را پیدا می کنند.

با Moz Local، می توانید بین دو بسته برای مشاغل محلی یکی را انتخاب کنید.

Moz Local برای مشاغل کوچک

Moz Local یک گزینه عالی برای مشاغل کوچک با 1 تا 99 مکان است. Moz Local بهینه سازی فهرست کسب و کار شما را آسان می کند. آنها فقط باعث می شوند شما داده ها را یک بار برای هر مکان پر کنید. بقیه اطلاعات برای شما خودکار است.

این اطلاعات را به موتورهای جستجو و دایرکتوری هایی می فرستد که مخاطبان شما بیشتر از آنها استفاده می کنند. فرآیند اتوماسیون انجام تغییرات سریع یا رفع خطاها را در تمام لیست‌های محلی شما آسان می‌کند. این کار شما را از تکرار کار یا کپی لیست ها جلوگیری می کند.

Moz Local یک راه عالی برای ایجاد اعتماد بین مخاطبان است. این به شما کمک می کند تا از فراموش کردن داده ها یا ارسال داده های نادرست جلوگیری کنید. این اعتماد شما را به موتورهای جستجو افزایش می دهد و باعث می شود که آنها شما را به عنوان یک منبع محلی قانونی ببینند.

به‌عنوان یک کسب‌وکار محلی، بررسی‌ها نقش مهمی دارند. با Moz Local، هنگامی که شخصی کسب و کار شما را در یک سایت محبوب بررسی می کند، اعلان هایی دریافت می کنید که به شما فرصت می دهد فوراً پاسخ دهید. این به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را در یک نور مثبت بدرخشید.

Moz Local for Enterprise

Moz Local همچنین یک گزینه Enterprise را برای مشاغلی با بیش از 100 مکان ارائه می دهد. این برنامه بر پیاده سازی راه حل های خودکار بیشتر برای کمک به جلوگیری از کارهای تکراری تمرکز دارد. وقتی بیش از 100 مکان دارید، اتوماسیون بخش مهمی است که به کسب و کار شما اجازه می دهد تا روی کارهای مهم تر تمرکز کند.

با Moz Local، متوجه خواهید شد که موتورهای جستجو چگونه سایت شما را رتبه بندی می کنند. Moz Local خدمات خودکاری را برای بررسی سایت شما ارائه می دهد و مناطق بهبود یافته را که در آن سایت شما ضعیف است را شناسایی می کند.

این به شما کمک می کند تا درک کنید که مشتریان چگونه با فهرست شما تعامل دارند. در مورد اینکه چگونه می‌توانید فهرست خود را برای بهتر کردن آن برای موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان خود بهبود بخشید، بینشی دریافت خواهید کرد.

Moz Local همچنین به شما کمک می کند تا زمینه های بهبود را پیدا کنید. اگر مشکلاتی در سایت شما وجود داشته باشد، Moz به شما اطلاع می دهد تا آنها را برطرف کنید. این سایت شما را در حالت عالی نگه می دارد.

علاوه بر این، Moz Local حضور برند شما را نظارت کرده و از آن دفاع خواهد کرد. Moz به شما امکان می دهد شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) را زیر نظر داشته باشید تا ببینید کجا موفق هستید و کجا از رقبا عقب افتاده اید.

به عنوان یک کسب و کار محلی، نظارت بر حضور و تأثیر برند خود بر مشتریان محلی بسیار مهم است. Moz Local به شما کمک می‌کند از رتبه‌بندی، شهرت و جریان‌های درآمد احتمالی سایت خود محافظت کنید.

این به شما کمک می کند تشخیص دهید کدام مکان ها عملکرد ضعیفی دارند و کدام یک موفق هستند. همچنین خواهید دید که در مقایسه با رقبای خود از کجا عقب افتاده اید. این یک ابزار عالی برای کمک به شما برای تمرکز بر حفظ شهرت برندتان است.

قیمت گذاری Moz Local

بسته‌های Moz Local Business و Enterprise همان قیمت را دارند. نوع پلن مورد نیاز شما هزینه شما را تعیین می کند.

نوع طرحهزینه در سال
ضروری است99 دلار
حرفه ای179 دلار
پریمیوم (شرکتی)249 دلار

با همه برنامه ها، به مدیریت داده های محلی دسترسی خواهید داشت. این به شما امکان می دهد عملکرد خود را در جستجوی محلی بهینه کنید. شما روی داده های خود کنترل دارید و می توانید آن ها را مدیریت کنید تا به عملکرد بهتر سایت خود کمک کنید.

هر پلن تجزیه و تحلیل SEO را ارائه می دهد.

این تجزیه و تحلیل ها به شما کمک می کند تا عملکرد سایت محلی خود را بهبود بخشید. داشتن این یک ویژگی عالی است زیرا به شما کمک می کند عملکرد سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید و آن را برای آینده بهبود بخشید.

شروع طرح سئوی شما می تواند یک فرآیند طاقت فرسا باشد. Moz Local یک مدیر موفقیت مشتری برای حساب شما به شما پیشنهاد می کند تا بینش سئو را در اختیار شما قرار دهد.

علاوه بر این، می‌توانید داشبورد سفارشی خود را بسازید، ببینید چگونه در مقابل رقبا رتبه‌بندی می‌کنید و میزان رتبه ها و شهرت سایت خود را مدیریت کنید. Moz ویژگی های زیادی دارد که به موفقیت کسب و کار محلی شما کمک می کند.؟

نتیجه گیری و پایان

اگر تاکنون تجربه استفاده از ماز را داشته اید در بخش کامنت ها نقاط مثبت و منفی آن را بنویسید. همچنین پیشنهاد می کنیم مقالات مرتبط زیر را نیز مشاهده فرمایید.

نویسنده : بابک حیدریان

بابک حیدریان مهر. دانشجوی کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، محقق و متخصص SEO & Digital Marketing "زندگی ممکن است پُر از درد و رنج باشد، اما واکنشِ ماست که حرف آخر را می‌زند". فردیش نیچه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *