هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
آموزش ساخت جیمیل برتر آموز

آموزش ساخت جمیل Gmail صورت تصویری | قدم به قدم

دسته بندی : فناوری - مقالات
1399/07/22

ساخت جیمیل در دنیای امروزی بسیار مهم است. داشتن ایمیل یکی از ضرورات برای هر فرد به حساب می آید.زیرا بسیاری از کارهای رسمی و اداری ، امور دانشگاهی و دانشجویی و امور فردی با آن انجام میشود. با داشتن ایمیل هر فرد قادر است متن و فایل های خود را برای فرد دیگری که دارای  ایمیل هست ارسال نماید. در این پست جدید برتر آموز قصد داریم آموزش ساخت جیمیل به صورت تصویری و کامل را به شما یاد بدهیم.

 موارد کاربردی ساخت جیمیل

اگر شما قصد ارسال عکس ، فیلمو فایل های پی دی اف ( مخصوص کار های دانشگاهی و دانشجویی ) برای فردی ک تلگرام یا وات ساپ دارد را داشته باشید شما لازم است روی گوشی خود حتما تلگرام و یا وات ساپ داشته باشید، اما در این دوره از زندگی اکثر افراد به دلیل کسب و کار خود و یا حتی استفاده شخصی خود به دلیل کاربردی بودن ایمیل و جیمیل و استفاده راحت آن روی تلفن همراه خود و یا لپ تاپ و دیگر وسایل الکترونیکی خود یک ایمیل و یا جیمیل ساخته اند. حال اگر دوست دارید آموزش ساخت جیمیل gamil را یاد بگیرید در ادامه همراه ما باشید.

حتی امروزه برای ورود به خیلی از برنامه ها لازم است ک شما حتما با ایمیل وارد شوید، و برنامه هایی مثل گوگل پلی بدون داشتن جیمیل شما نمیتوانید وارد آن شوید. برخی دیگر از برنامه ها مثل اینستاگرام برای پشتیبانی از پیج شما از شما میخواهد شما ایمیل خود را وارد نمایید ک اگر پیج شما دچار مشکل شد بتوانید از طریق ایمیل اقدام به بر طرف کردن مشکل پیش آمده کنید.

امروزه خیلی از افراد به دنبال کسب و کار های اینترنتی هستند و برای وارد شدنبه سایت مورد نظر خود یا حتی برای ورود به آن نوع کسب کار نیاز است که حتما از ایمیل و یا جیمیل خود استفاده نمایند .

امروزه اکثر مردم از گوشی های تلفن همراه هوشمند ( اندروید) استفاده میکند ، و برخی از گوشی ها از همان اول برای برای بهره برداری شما از خدمات آن از شما درخواست ایمیل و یا جیمیل میکنند، شما با واردکردن ایمیل  یا جیمیل خود میتوانید برنامه مورد نظر خود را دانلود نمایید و سپس از آن استفاده کنید .

خطرات قابل ذکر جیمیل

امنیت : یکی از خطراتی ک ممکن است شما را تهدید کند استفاده از رمز ساده برای ورود به ایمیل خود، اگر رمز شما خیلی ساده باشد اصلا غیر ممکن نیست ک کسی بتواند وارد حریم خصوصی شما شود و از اطلاعاتی ک بین شماوبقیه رد و بدل میشود بتواند با خبر شود ، یعنی به نوعی ساده تر شما را بتوانند هک کنند .

حریم خصوصی : شما از سرویسی که استفاده میکنید به صورت کاملا رایگان است و هیچ گونه پولی برای آن پرداخت نمیکنید به همین دلیل صاحبان این برنامه ممکن است برای به دست آورد پول قسمتی از آن را برای تبلیغات اجاره دهند و برای شما ایمیل های تبلیغاتی بیاید و یا ممکن است اطلاعات شخصی شما را بفروشند پس برای این ک این اتفاق پیش نیاید شما بهتر است Privacy Policy يا Terms of use را مطالعه کنید ، و مطمئن شوید اطلاعات شما به کسی داده نخواهد شد.

قابل اعتماد : یکی از ویژگی های ایمیل این است که میتوان از دستگاه های الکرونیک دیگر آن را چک کرد پس باید مطمئن شد قابلیت دسترسی به آن راحت است. درهنگاه ثبت نام قسمتی وجود دارد به اسم Terms of Service که لازم است در هنگام ثبت نام آن را مطالعه کنید و اگر موافق بودید آن را تائید کنید. برای شما توضیح داده شده است که چونه حساب کاربری که به مدت طولانی از آن استفاده نشده است را چگونه باید بازیابی کرد.

قدم اول برای آموزش ساخت ایمیل

برای ساخت ایمیل میتوان از سایت یاهو  و برای ساخت جیمیل میتوان از گوگل استفاده کرد. برای ساخت ایمیل یاهو میتوان از این لینک استفاده کنید . برای ساخت جیمیل میتوانید در صفحه گوگل خود عبارت ساخت جیمیل را سرچ کنید و با باز شدن صفحه مورد نظر خود اقدام به ساخت جیمیل خود کنید و یا با مراجعه به این لینک خیلی راحت میتوانید به ساخت جمیل اقدام کنید .

نکته : شما با داشتن جیمیل از داشتن امکانات رایگان بهره خواهید برد و امکان گفت و گو سریع با فردی که از جمیل استفاده میکند خواهید داشت .

قدم دوم برای آموزش ساخت ایمیل

آموزش ساخت جمیل

در این مرحله شما باید به صورت کامل ودقیق اطلاعات خود را وارد کنید. شما در عکس به صورت کامل آن را مشاهده میکنید .

نکته مهمی که در اینجا قابل به ذکر است این است که ممکن است شما قبلا به ساخت ایمیل اقدام کرده باشید ، در اینجا برای ساخت ایمیل جدید خود از نام کاربری جدید باید استفاده کنید .

برای ساخت جیمیل لازم است یک سری مراحل دیگر را طی کنیم :

 قدم اول : باید وارد سایت WWW.Gmail.Com بشوید. سپس بر روی گزینه CREATE AN ACCOUNT کلیک نمایید.

قدم دوم : اطلاعات درخواست شده را به صورت کامل و دقیق وارد نمایید و بعد از آن روی next step کلیک نمایید .

نکته : جمیل جدید نباید تکراری باشد در صورت تکراری بودن جمیل به شما آی دی های مشابه که ترکیبی از حرف و حروف است را پیشنهاد میکند.

ساخت جمیل

قدم سوم : در این مرحله شما باید شماره موبایل خود را وارد نمایید  بهتر است اول شماره موبایل خود را چک کنید ک خطایی به وجود نیاید و سپس به ساخت جیمیل خود ادامه دهید . Continueو کلیک بر روی Voice Call با انتخاب این گزینه

ساخت جمیل

قدم چهارم : با وارد کردن تاریخ تولد خود به صورت لاتین و هچمنین مشخص کرد جنسیت خود  بر روی Next کلیک میکنید.

قدم پنجم : در این مرحله کد ارسال شده به تلفن همراه خود را وارد نمایید و بر روی Continue کلیک نمایید.

در بعضی مواقعه ممکن است گوگل برای چک کردن درست بودن شماره همراه با شما تماس بگیرد و کد را به صورت صوتی به شما اعلام نماید .

قدم ششم : در صورت درست بودن شماره همراه و وارد کردن کد به صورت صحیح شما میتوانید وارد حساب کاربری جمیل خود شوید .

منبع : برتر آموز

نویسنده : محسن حبیبی راد

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *