هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام

آموزش هك واتساپ + صفر تا صد بررسی تمام نرم افزار های هك

دسته بندی : فناوری
1400/05/31

واتساپ يكی از محبوب ترين ابزار نرم افزاری برای ارتباط بين كاربران فضای مجازی است كه توسط فيسبوك پشتيبانی ميشود و شما در اين مقاله از سايت برتر آموز آموزش هك واتساپ را فراگير خواهيد شد

اما در ابتدا قرار است كه درباره اين نرم افزار كمی برای شما صحبت بكنيم ، اين نرم افزار فضای ورودی ساده ایی دارد و اينكه سريع با كم ترين ميزان سرعت اينترنت ارتباط خود را با افراد برقرار كنيد . البته بايد به اين مورد هم توجه بكنيد كه فقط افرادی كه در مخاطبين شما ثبت شده اند ميتوانيد به آنها پيام دهيد و در غير اين صورت از پيام دادن معذور خواهيد بود ) علاوه بر تمام موضوعات قرار است كه ويژگی های اين نرم افزار را برای شما عنوان كنيم ؛ اولين مورد در رابطه با تماس ويديویی است ( اين مورد يكی از بهترين ويژگی های واتساپ است كه بيشترين كاربران در رابطه با اين ويژگی امتيازات بالایی را ثبت رسانده اند ولی مهمترين نكته با تماس ويديویی اين است كه با كم ترين سرعت اينترنت هم امكان پذير است و اينكه به كشور های ديگر هم ميتوانيد برقرار كنيد و مانعی جلوی شما را نميگيرد ) دومين مورد تماس صوتی است ( اين مورد هم كه امتياز كاربران را به خود جذب كرده است اما يكی ديگر از آپشن های تماس صوتی افزودن بسيار از دوستان خود هستند و تا سقف 10 نفر ميتوانيد به تماس دعوت بكنيد ) به خاطر اين ويژگی ها است كه واتساپ بين رده بندی بهترين نرم افزار ها به نمايش در آمده است .

آموزش هك واتساپ :

اولين قدم برای آموزش هك واتساپ استفاده از نسخه وب آن است ولی چگونه ؟ برای اينكه بتوانيد واتساپ دوستانتان را هك بكنيد بايد ابتدا به موبايل آنها دسترسی داشته باشيد و وارد صفحه اصلی واتساپ آنها ميشويد ؛ روی سه نقطه بالا كليك ميكنيد و اتصال چند دستگاه را انتخاب ميكنيد و برای شما باركد خوان باز ميشود و اكنون با موبايل خودتان وارد سايت واتساپ وب شده است و باركدی برای شما به نمايش می آيد و با موبايل دوستتان باركد را اسكن كنيد و در آخر هم شاهد پديدار شدن پيام های فرد مورد نظر در موبايل خود خواهيد  بود .

هك كردن واتساپ با لينك ها :

اين مورد از اموزش هك واتساپ كمی تخصصی ترين از موارد ذكر شده است ، بلكه شما بايد در ابتدا به ربات های تلگرامی در حوزه لينك های مخصوص رجوع بكنيد ( پيدا كردن اين ربات ها به عهده خودتان است و دليل آنها هم مسدود شدن ماه به ماه آنها توسط تلگرام است ) حال شما با پيدا كردن ربات ها چند گزينه مبنی بر انتخاب لينك ها در چه خصوصی برای شما به نمايش در می آيد و شما بايد گزينه لينك آلوده را انتخاب بكنيد و شما وارد سايتی خواهيد شد كه لينك های مورد نظر را به شما ميدهد و شما وقتی اين لينك را برای افراد بفرستيد و آنها بر روی آنها كليك بكنند صفحه مجازی آنها برای شما به نمايش در می آيد . ( شما بايد توجه داشته بايد وقتی لينك را برای افراد ميفرستيد در كپشن آنها بگوييد كه برای مثال وارد اين لينك بشويد و در قرعه كشی شركت كنيد ؛ و در كل عنوانی انتخاب كنيد كه فرد حتما وارد لينك بشود )

ليست برنامه هایی كه ميتوان با آنها واتساپ را هك كرد :

  1. Spyera ( اولين برنامه مورد پيشنهاد ما به شما )
  2. App Spy
  3. SpyMyFone

( اين سه مورد برنامه هایی بود كه ما به شما پيشنهاد ميكنيم و در ضمن نرم افزار های ديگری هم است كه ما به شما آن ها را پيشنهاد نميكنيم )

هك واتساپ با كد ارسالی برای فرد مربوطه :

اين مورد از هك واتساپ يكی از مواردی است كه خيلی كاربردی‌ و اكثر اوقات پاسخگو است و شما برای اين اين مورد بايد شما بايد واتساپ را نصب كرده و شماره فردی كه ميخواهيد واتساپش را هك كنيد را وارد كنيد و اينكه شما بعد از اين كار به فرد تماس گرفته و ميگوييد كه كد بنده اشتباهی برای شما ارسال شده و بيزحمت شما آن را برای بنده ارسال بكنيد ؛ و بعد از ارسال كد آن را در نرم افزار واتساپ وارد كرده و متوجه خواهيد شد كه تمام پيام های فرد مربوطه برای شما آماده است و ميتوانيد‌ آنها را بخوانيد و بجای فرد پيام دهيد بدون آنكه فرد مورد نظر از اين قضايا بو ببرد .

هك واتساپ با دور زدن واتساپ و گمراه كردن آن :

شما تا به اينجای مقاله آموزش هك واتساپ تمام موردات را فراگرفته ايد ولی در اين مورد قرار است كه واتساپ را دور بزنيم و آن را گمراه بكنيم ولی چگونه ؟ با نرم افزاری به اسم spoofing  در واقع اين نرم افزار آی پز شماره را تغيير داده و دستگاه شما را به جای شماره مود نظر جا خواهد زد و فرد متوجه اينكار نخواهد شد ، Spoofing نیز یکی از روش هایی و مورداتی است که در آن و برای استفاده از آن به آشنایی نسبی به فضای مجازی نیاز دارید تا بتوانید شخص مورد نظر خود را  گمراه بكنيد و به طوری خود را نمايش دهيد كه انگار ميخواهيد به آن كمك كنيد و سپس IP و مک آدرس آن را بردارید آشنایی‌نسبی شما به فضای مجازی ، یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت روش اسپوفینگ است و شما برای هک کردن افراد از این روش به این مهارت نیاز دارید. ویژگی دیگر اسپوفینگ نیز این است که برایتان هزینه ای ندارد .

نظارت كامل بر روی دستگاه فرد مورد نظر با نرم افزار IKEYMONITOR :

همانطوركه از تيتر موضوع پيدا است شما با وارد شدن به برنامه عنوان شده ابتدا بايد ثبت نام بكنيد و بعد از اين كار وارد پنل ابری شده و شماره فرد مورد نظر را وارد كرده و اين نرم افزار به طور كامل در موبايل فرد مورد نصب شده و شما بتوانيد با واسطه اين نرم افزا بر دستگاه فرد نظارت كامل داشته باشيد ، در واقع برنامه IKeyMonitor یک برنامه ساته شده به دليل اينكه از راه دور بر واتساپ و شبكه های اجتماعی ديگران نظارت داشته باشيد و در واقع برای پدر و مادر ها عرضه شده است كه بتوانند فرزندان خود را كنترل كنند ولی اين چند ساله استفاده های ديگر هم از آن ميشود  که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. تا به اينجا تمام موردات در رابطه با اين نرم افزار برای شما گفته شده و تمام جوانب آن بررسی شده است و صد در صد پيشنهاد ميشود كه از اين نرم افزار استفاده بكنيد . ( يكی از نكات مهم در رابطه با IKeyMonitor  اين است كه بايد از نسخه رايگان استفاده بكنيد به اين دليل كه نسخه های ديگری مبنی بر پرداخت درون برنامه ایی برای افرادی كه ميخواهند از ويژگی های ديگر اين برنامه استفاده بكنند )

استفاده از برنامه sfp برای هك واتساپ :

Sfp يكی از برنامه های ايرانی است كه در طی اين سال های جاری وارد بازار اپ شده است و اينكه اين برنامه صرفا برای پدر و مادر های ايرانی برای اطلاع از تلفن فرزندان ساخته شده است و در اين مطلب قرار است كه شيوه استفاده و فعال كردن آن را آموزش دهيم .

در ابتدا برای فعال كردن اين نرم افزار فقط كافی است كه آن را بر روی دستگاه تلفن فرد مورد نظر انتخاب كرده  و تمام دسترسی های مورد نظر را فعال كنيد و سپس نرم افزار SFP را بر روی موبایل ایشان نصب کنید( يكی از ويژگی هاز اين نرم افزار اين است كه قابل پنهان كردن آن است كه خود فرد متوجه آن نميشود و به اين دليل اين نرم افزار معروف شده است و يا برای اينكه خود را درگير پنهان كردن آن بكنيد كافی است كه يكی از گزينه ها كه بعد از نصب اين برنامه آيكون آن را حذف كرده و خود در حافظه ميماند را فعال بكنيد و شايد برای شما سوال باشد كه چگونه اين ممكن است ؟ بايد در پاسخ گفت كه اين برنامه پس از حذف آيكون در حافظه دوم شما ثابت ميماند و حذف نميشود )

استفاده از نرم افزار برای هک واتساپ : 

اینجا میخواهیم به یکی از پر طرفدارترین موضوعاتی که کاربران مجازی به علاقه دارند بپردازیم. یعنی داشتن اپ یا برنامه ای برای هک کردن واتساپ و دسترسی به چت های دیگران ابتدا چند راه هک کردن واتساپ را به شما آموزش میدهیم.

سپس چگونگی جلوگیری از هک شدن واتساپ خود را توضیح میدهیم و در نهایت چند مورد از نرم افزار های پیام‌رسان مشابه واتساپ که دارای امنیت مناسبی هستند و شما میتوانید آنها را جایگزین واتساپ کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.

آموزش هک واتساپ برای هک کردن واتساپ روش های گوناگونی وجود دارد مانند:

۱-استفاده از نسخه هک شده واتساپ : که باید ابتدا بر روی گوشی خود نصب کرده و به حساب کاربری دیگران به منظور دستیابی به پیام ها،صدا(voice)ها،عکس و فیلم و…متصل شوید.

۲- استفاده از ابزار های جاسوسی : در این روش باید حداقل یکبار به گوشی فرد مورد نظر دسترسی داشته باشید که ما زیاد بهش نمیپردازیم.

۳- استفاده کردن از ابزار اسپای : این هم عین مورد قبلی است با این تفاوت که ابزار های اسپای امکان دسترسی به اطلاعات کل حافظه داخلی گوشی از جمله واتساپ را در اختیار ما میگزارند.

۴- هک واتساپ با استفاده از نرم افزار(اپلیکیشن)ها : حال به یکی از مهترین و پرکاربردترین راه های آموزش هک واتساپ در می‌رسیم; یعنی استفاده از نرم افزار (اپلیکیشن)های مختلفی که میتوانیم به کمک آنها واتساپ دیگران را هک کنیم که می‌توان به نرم افزار هایی از قبیل:App Spy،Spyera،Flexispyو… اشاره کرد. چگونه از هک واتساپ جلوگیری کنیم اکنون شما با تعدادی از راه های هک واتساپ آشنا شدید و ما اینجا علاوه بر آن راه های مقابله با هک شدن واتساپ خود توسط دیگران را نیز به شما آموزش میدهیم.

آیا هک واتساپ قطعی است ؟

همین اول کار باید به این نکته توجه داشته باشید که هیچ راه قطعی و صد درصدی برای هک جلوگیری از هک نشدن واتساپ و یا هر نرم افزار دیگری وجود ندارد،احتیاط شرط عقل است پس هرگز اطلاعات شخصی خود در اختیار افرادی که اعتماد کامل به آنها ندارید نگزارید.

ولی با این وجود با رعایت نکاتی که به شما می‌گوییم میتوانید تا حدودی جلوی نفوذ هکر ها را به حساب واتساپ خود بگیرید. احراز هویت ۲ مرحله ای در واتساپ و فقل صحفه واتساپ از جمله راه هایی هستند که جلوی ورود دیگران به اکانت(حساب) واتساپ شما را می‌گیرند.

همه ما ممکن است در مواقعی حواسمان به گوشی خود نباشد و اگر کسی حتی برای چند دقیقه وارد اکانت ما شود میتواند به راحتی آنرا با کیو آرکد به کامپیوتر یا نسخه وب واتساپ خود متصل کند.

به هیچ وجه روی لینک های مشکوکی که از شماره های ناشناس برایتان ارسال می‌شود کلیک نکنید و حتی باهاشون چت نکنید معرفی نرم افزار های پیام‌رسان مشابه واتساپ با امنیت مناسب پیام‌رسان های سیگنال،تلگرام،تریما و سایلنس از جز امن ترین پیام‌رسان ها از سال۲۰۲۰ به اینور بوده اند و همچون واتساپ از امنیت مطلوبی برخوردار هستند که می‌توانند بهترین و مناسب ترین جایگزین های اپلیکیشن واتساپ باشند.

نویسنده : سورنا بابایی

سورنا بابایی ( sorena babaie ) هستم ، علاقه مند به حوزه فناوری و سلامت (‌پزشكی ) و دانشجوی دوره تخصصی سئو و ديجتال ماركتينگ ، اميدوار هستم از تمامی مطالب منتشر شده از طرف بنده رضايت كامل و نهايت بهره را كسب كرده باشيد و بهتر است تمامی مطالب آموزنده را به دوستان عزيزمان منتقل كنيم .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. هستی حسنی

    چطور نصب منم😣