هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام

افزایش امنیت پیج اینستاگرام

دسته بندی : اینستاگرام
1399/12/10

راه های افزایش امنیت پیج اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری عکس و ویدیو می باشد که این شبکه اجتماعی توانسته در بین کاربران محبوبیت بالایی را کسب کند. افزایش روزانه کاربران به این شبکه اجتماعی باعث شده است تا اینستاگرام به محل کسب و کار بسیاری از افراد بدل کند. به همین دلیل است که افزایش امنیت پیج اینستاگرام اهمیت می یابد. و همه ی افراد به دنبال روش های بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام می باشند.

برای افزایش امنیت پیج اینستاگرام راه های متعددی وجود دارد که متاسفانه خیلی از افراد از این موضوع بی خبر هستند و همین موضوعات باعث می شود که در بعضی از موارد پیج اینستاگرام خود را از دست بدهید. شما میتوانید با دیدن پست آموزش اینستاگرام خیلی قدرتمندتر تو اینستاگرام فعالیت کنید.

از مواردی که باعث می شود تا دسترسی پیج شما قطع شود می توان به این موارد اشاره نمود:

  • از پسورد پیج تان اطلاعی ندارید: این مشکل در زمانی روی می دهد که از پیج خود خارج شدید و پسورد خود را فراموش کرده اید.
  • هک شدن صفحه ای اینستاگرام: در هنگامی که پیج شما هک می شود اطلاعات امنیتی پیج تان می تواند دستخوش تغییر شود.

راه های افزایش امنیت پیج انستاگرام

  • پسورد مناسب و قوی انتخاب کنید.
  • ایمیل خود را ثبت کنید و آن را داخل پیج Confirm کنید.
  • یک شماره موبایل مطمئن و تایید شده را ثبت کنید.
  • تایید دو مرحله ای را فعال سازی کنید.
  • اکانت فیسبوک خود را به اینستاگرام وصل کنید.

ثبت ایمیل و Confirm کردن آن داخل پیج

برای افزایش امنیت پیج اینستاگرام در هنگامی که شما در instagram با استفاده از شماره موبایل  ثبت نام می کنید، شما حتما باید در آن جا ایمیل خود را تایید کنید. دلیل این کار را می توان این یاد کرد که در هنگامی که شما ایمیل را به ثبت نرسانید پیج شما بدون شناسنامه می باشد. اگر شما تا به حال این مراحل را انجام نداده اید هم اکنون وارد اکانت خود شوید و این مراحل را انجام دهید. شما میتوانید با دیدن پست آموزش ساخت اکانت اینستاگرام پیج بهترین را بسازید.

  • به قسمت Edit Profile رفته
  • قسمت Admin contact info بروید و فیلدی که به ایمیل مربوط می شود را انتخاب کنید.
  • ایمیلی که دارید را وارد و ثبت کنید
  • بعد از این که این مراحل را انجام دادید، یک ایمیل برای تایید از طرف اینستاگرام برای شما ارسال می شود و در اینجا کافیست روی دکمه Confirm بزنید.

راه های افزایش امنیت پیج انستاگرام

انتخاب کردن پسوردی قوی و مناسب

در مرحله اول جهت افزایش امنیت پیج اینستاگرام تهیه و ساخت یک پسوردی می باشد که از لحاظ امنیتی بالاست. شما در هنگامی که می خواهید پسوردی را تهیه کنید لازم است تا این نکات را رعایت کنید. از شماره تلفن اسم های آشنا و تاریخ تولد استفاده نکنید. پسوردی را می توان قوی نامید که پیش از 8 کاراکتر دارد و ترکیبی از کاراکتر های خاص مانند &%#*!@$ ، دارای حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و اعداد مختلف باشد به عنوان مثال Af#w!321F31%  پسوردی قوی می باشد.

یکی دیگر از روش های بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام ثبت کردن شماره موبایلی مطمئن می باشد.

ثبت شماره موبایل مطمئن

اگر شما اینستاگرام خود را با استفاده از وارد کردن ایمیل تهیه کردید لازم است جهت افزایش امنیت پیج اینستاگرام اقدام به ثبت شماره موبایل مطمئن کنید. برای این کار تنها کافیست مانند ثبت ایمیل به قسمت edit profile  بروید و صفحه را به پایین اسکرول کنید و کادر مربوط به phone number  را انتخاب کنید.

هم اکنون می توانید اقدام به ثبت شماره موبایل و یا شماره موبایل فعلی را که دارید تغییر و یا پاک کنید، بعد از این که شماره موبایل خودتان را وارد کردید یک تیک آبی رنگ وجود دارد که نیاز است آن را انتخاب کنید. در این جا شما وارد یک صفحه می شوید که برای تایید شماره موبایل خود باید یک کد را که دریافت می کنید وارد کنید تا تایید نهایی انجام گیرد این موضوع یکی از روش های افزایش امنیت پیج اینستاگرام می باشد.

ثبت شماره موبایل مطمئن

فعال کردن رمز دوم برای پیج

یکی از روش هایی که می توانید اقدام به افزایش امنیت پیج اینستاگرم کنید، قابلیت های اضافی مانند اضافه کردن رمز دوم برای پیجتان می باشد. جالب است که بدانید اینستاگرام قابلیت جدیدی را به نسخه خود اضافه کرده که two – factory authenthcation  می باشد که این قابلیت به شما اجازه می دهد با استفاده از برنامه های مکمل پسورد دوم اینستا را فعال کنید.

برای این کار   کافیست ابتدا وارد قسمت تنظیمات شوید و بعد از آن وارد بخش Security شده و در صفحه باز شده گزینه two-factory authentication  را کلیک کنید تا بتوانید وارد بخش رمز دوم در پیج خود بشوید. در این جا به شما توضیحاتی داده می شود که باید با استفاده از لمس کردن کادر آبی رنگ (get start) از این بخش عبور می کنید.

فعال کردن رمز دوم برای پیج

بررسی قسمت Account Data

قسمت account Data  هم یکی از دیگر بخش هایی می باشد که می توانید جهت افزایش امنیت پیج اینستاگرام به کار بگیرید این موضوع  برای کاربران جالب است. چرا که شما می توانید از این قسمت کل تغییراتی که در بخش تغییرات مهمی که تا به حال در پیج شما اتفاق افتاده است را مشاهده کنید. این تغییرات می تواند شامل:

  • تغییر کردن رمز پیج شما
  • تغییر کردن ایمیل ثبت شده در پیج
  • زمان و تعداد ورود و خروج حساب ها
  • اکانت هایی که شما فالو و آنفالو کرده اید
  • اکانت هایی که شما آن ها را بلاک کرده اید
  • نام پیج و نام کامل هایی که شما را تا به الان آن ها را سیو کرده اید
  • مشاهده تغییرات بخش بیو اینستاگرام
  • و …

شما باید به این نکته نیز توجه کنید که تغییراتی که در ایمیل و شماره موبایل شما رخ می دهد دارای اهمیت بسیار بالایی است. چرا که همان طور که میدانید در هنگامی که دسترسی به پیج تان قطع می شود شما تنها راهی که دارید اقدام از طریق پشتیبانی اینستاگرام می باشد. به همین دلیل ایمیل و یا شماره موبایل هایی که توانسته اید در پیج خود ثبت کنید به برگرداندن پیج شما کمک زیادی می کند.

برای این که به بخش account data دسترسی داشته باشید باید وارد پیج خود از روش سایت اینستاگرام شود و بعد از آن با لمس آیکون چرخ دنده در صفحه پروفایل، گزینه privcy and security را انتخاب نمایید.

بررسی قسمت Account Data

هزینه امنیت پیج اینستاگرام

بعد از این که تلگرام فیلتر شد، اینستاگرام که یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد توانست در بین مردم و بخصوص نوجوانان دنیا جایگاه خوب و پر رنگی را در ایران پیدا کند. این محبوبیت اینستاگرام به حدی رشد نمود که خیلی از صاحبان مشاغل رو به اینستاگرام آوردند.

هزینه امنیت پیج اینستاگرام، روش های بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام، افزایش امنیت اینستاگرام عبارت هایی می باشد که امروزه می توان همه آن ها را مشاهده کنید. شاید شما هم افرادی را دیده باشید که با استفاده از نام های تامین امنیت پیج اینستاگرام فعالیت می کنند ولی باید به شما این نکته را بیان نمود که این افراد کاملا کلاه بر دار بودند و ادای آن ها صحت ندارد و تنها راه هایی را می روند که ما در این مقاله بیان کردیم. و باید به شما گفت استخدام چنین افرادی برای بالا بردن امنیت پیج کاملا کلاهبرداری است.

سخن پایانی

خیلی از افراد میل به این دارند که در شبکه های اجتماعی دیده بشوند و همین می تواند برایشان دردسر ساز بشود. شاید شما به این فکر رفته باشید که هزینه امنیت پیج برای اینستاگرام چقدر است و چگونه می توان امنیت پیج خود را با این افراد بالا برد، باید به شما گفت که افرادی که ادعای این کار را دارند بسیار کلاهبردار بوده اند و تنها کار آن ها خالی کردن پیج اینستاگرام شماست.

تامین امنیت حساب کاربری تان کار چندان دشواری نمی باشد تنها کافیست با فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای، انتخاب نمودن رمز مناسب و دسترسی کامل به ایمیلی که با آن  حساب خود را مدیریت می کنید راه هاییست که می تواند تعیین کننده پیج شما باشد و با این روش ها علاوه بر این که باعث افزایش امنیت پیج اینستاگرام می شود، می توانید از هزینه برای امنیت دوری کنید امیدوارمی به خوبی با راه های افزایش امنیت پیج اینستاگرام آشنا شده باشید.

نویسنده : محسن حبیبی راد

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. رزدیزاین

    چه مطالب ارزشمندی! بسیار لذت بردم که سایت خفنی مثل برترآموز مطالب شبیه به سایت رزدیزاین درباره حوزه ادمین اینستاگرام گذاشته. خداقوت!

    1. جواد فرازمند

      سلام رفیق
      خداروشکر که برات مفید بوده
      زرنگیدا:)…اسم سایتتم گذاشتی