هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
ایده آنلاین شاپ با سرمایه کم

ایده برای آنلاین شاپ با سرمایه کم 😉🖐🏻

دسته بندی : ساخت سایت
1402/02/11

برای داشتن یک کار دوم که سرمایه کمی بخواهید و از طرفی بازدهی بالایی نیز داشته باشد، بهترین ایده آنلاین شاپ با سرمایه کم می‌باشد. 🤔

مهم نیست که آنلاین شاپ شما با خدمات مجازی باشد و یا کالای فیزیکی عرضه کند. 😉

با مطالعه این مقاله می‌توانید چند ایده اصلی و اساسی برای آنلاین شاپ‌ با سرمایه کم به دست آوردید. 🤨

سلام بر دنبال کنندگان سایت برترآموز، ما اومدیم با یک مقاله بسیار جذاب و کاربردی در حوزه فروش آنلاین. در این مقاله قرار است که به صورت جامع و کامل در مورد بهترین ایده‌ برای آنلاین شاپ با سرمایه کم با شما صحبت کنیم. البته به یاد داشته باشید که این موضوع با توجه به توانایی و محیط زندگی‌ هر شخص متفاوت است. ممکن است که برای یک شخص شغل ایکس منجر به یک آنلاین شاپ عالی با هزینه راه اندازه 60 میلیون تومان باشد. اما از طرف مقابل همین ایده برای فردی دیگر نیاز به حداقل سرمایه 150 میلیونی داشته باشد.

قبل از اینکه به دنبال ایده برای آنلاین شاپ با سرمایه کم باشید، سعی کنید که روی مهارت‌های نرم و همچنین مهارت‌های دیجیتال مارکتینگ خود به صورت ویژه تمرکز کنید. به عنوان مثال اگر قرار است که یک سایت خدماتی راه اندازی کنید. بهتر است که برای شروع روی آموزش سئو، آموزش وردپرس و  همچنین آموزش زبان انگلیسی خود به صورت ویژه کار کنید. این سه مهارت می‌تواند مخارج و هزینه‌های جانبی کسب و کار آنلاین را کاهش دهد. در این صورت شما با هزینه مازاد خود می‌‌توانید به صورت قدرتمند روی ایده اصلی خود سرمایه گذاری کنید. دقت کنید که امروزه برندینگ با خدمات با کیفیت و همچنین رابط کاربردی عالی امکان پذیر خواهد بود.

آخرین نکته که باید به آن توجه داشته باشید، این است که نمونه خارجی آنلاین شاپ خود را به صورت دقیق بررسی کنید. در بخش‌های قبلی به شما گفتیم که روی آموزش زبان انگلیسی خود کار کنید. این مهارت در این بخش به صورت ویژه به شما کمک خواهد کرد. شما قرار است نتایج آزمون خطای دیگران را بدون هزینه به دست آورید.

راه اندازی پت شاپ

یکی از مشاغلی که بر خلاف اسم و ظاهر آن، بسیار کم هزینه می‌باشد، پت شاپ می‌باشد. البته این که شما چگونه آن را راه اندازی کنید و در چه محیطی نیز زندگی کنید، بسیار تاثیر گذار خواهد بود. در ابتداء شما باید حوزه کاری خود را مشخص کنید. شما قرار است که در این پت شاپ به فروش وسایل مورد نیاز یک حیوانی خانگی ماننده ظرف غذا، محل نگهداری، انواع مواد خوراکی مختلف بپردازید. و یا از طرق مقابل قرار است که به فروش خود پت شاپ بپردازید. در مرحله بعد باید توانایی‌های خود را در این حوزه بررسی کنید و از آن برای بخش وبلاگ استفاده نمایید. به عنوان مثال شما یک گربه خانگی دارد و با توجه به چند باری که به دامپزشکی مراجعه کرده‌اید. چند نکته آموزشی مهم در مورد نحوه نگهداری گربه خانگی متوجه شده‌اید.

سپس در این مرحله از آموزه‌های سئو داخلی که در بخش قبل به آن اشاره کرده‌ایم، باید استفاده کنید و شروع به تولید محتوای کاربردی و یونیک کنید. ممکن است که شما به هر دلیلی زمان کافی برای این کار نداشته باشید و یا تخصص کافی به دست نیاورده باشید. در این صورت می‌توانید ایده مسیر کاری خود را اندکی متفاوت کنید. شما باید با استفاده از یک مشاوره سئو به کلمات کلیدی اصلی خود دست پیدا کنید. سپس دانش خود را به صورت ویس در اختیار یک تولید کننده محتوای حرفه‌ای و یا بهتر است بگوییم که یک متخصص تولید محتوای سئو شده قرار دهید.

در این صورت بخش قابل توجهی از کار شما انجام شده است و هزینه کسب و کار شما عدد بسیار پایینی می‌باشد. اگر شما همین مراحل را بخواهید انجام دهید، شاید هزینه‌ای در حدود 30 تا 50 میلیون تومان داشته باشد. در مرحله بعد شما باید روی پلن درآمد زایی خود فکر کنید. به این فکر کنید که قرار است که با مشاوره دادن به صاحبین گربه به کسب درآمد برسید و یا قرار است که با استفاده از فروش محصولات مورد نیاز او به درآمد جانبی دست پیدا کنید.

راه اندازی پت شاپ

آموزش دروس پایه‌های تحصیلی مختلف « آموزش علوم مختلف »

امروزه اکثر افراد جامعه دارای حداقل مدرک لیسانس می‌باشد. از طرفی در مدت زمان تحصیل نیز معمولا هر شخص در یک درس به نسبت دیگر درس‌ها درک بهتر دارد. به عنوان مثال امیر در دوران دبیرستان و دانشگاه خود به درس فیزیک علاقه قابل توجهی داشته است. از طرفی مهارت ریاضی او نیز خوب بوده و دانش مناسبی در این دو حوزه دارد. او می‌توانید یکی از درس‌های دبیرستان و یا دانشگاه را مانند فیزیک 1 و یا فیزیک عمومی را انتخاب کند. سپس برای آن یک سایت تخصصی بزند. البته کار در حوزه آموزش اندک سختی‌های خود را دارد. به همین دلیل برای آموزش لازم است که روی شهرت مجازی خود نیز کار کنید. به همین دلیل است که به شما پیشنهاد می‌دهیم که از آموزش اینستاگرام برترآموز به صورت ویژه استفاده نمایید.

چرا که شما نیاز به تعامل بسیار بالا با دانش آموزان و از طرفی شناخته شدن توسط والدین آن‌ها خواهید داشت. سپس کار اصلی شما در آنلاین شاپ این است که آموزش‌های مناسب مخاطبین خود ضبط کنید و به آن‌ها ارائه دهید. معمولا زمانی که در مورد ایده برای آنلاین شاپ با سرمایه کم می‌باشید. به شما پیشنهادات عجیب و غریبی می‌دهند که انجام حتی بخش کوچکی از آن نیز نیاز به سرمایه و صرف زمان قابل توجه دارد. به عنوان مثال یکی از ایده‌های آنلاین شاپ با سرمایه کم، تولید جوراب می‌باشد. دقت کنید که کار تولیدی در مقیاس متوسط نیاز به کسب درآمد دارد. به همین دلیل است که در اولین مراحل توصیه اصلی ما روی آموزش می‌باشد.

توجه داشته باشید هر کس بر اساس توانایی و دانش خود می‌تواند روی آموزش مورد نظر خود سرمایه گذاری کند. به عنوان مثال شما از کودکی به زبان آلمانی علاقه داشتید و روی آن مطالعاتی انجام داده‌اید. در این صورت می‌توانید یک سایت برای آموزش زبان آلمانی راه اندازی کنید. با انجام این استراتژی یک بازدهی بسیار عالی نیز دست پیدا می‌کنید. در نهایت به یاد داشته باشید که این هنر شما است که مشخص می‌کند، کدام نوع آموزش برای شما پولساز باشد.

آنلاین شاپ فروش میوه خشک

زمانی که در مورد ایده برای آنلاین شاپ با سرمایه کم صحبت می‌کردیم، به این موضوع اشاره نمودیم که برخی از سایت‌های فروشگاهی و کسب و کارهای مجازی بستگی به حوزه فعالیت شما دارد. به هر میزان که بتوانید به صورت نیچ روی یک موضوع به صورت تخصصی کار کنید، بازدهی بسیار بالاتری به دست خواهید آورد. ممکن است که نزدیکی محل زندگی شما باغات مختلف وجود داشته باشد. بررسی کنید که آیا میوه آن قابلیت خشک شدن دارد و یا خیر. به عنوان مثال هندوانه را نمی‌توان خشک کرد، اما می‌توان طالبی، سیب، موزه، توت فرنگی و … را خشک نمود. مهمترین نکته این کسب و کار در این است که سرمایه اولیه بالایی نمیخواهد و نیاز به دستگاه‌های صنعتی نیز ندارد.

شما می‌توانید با صرف مدت زمان مناسب و از طرفی تحقیق در مورد چگونگی خشک کردن میوه به راحتی به اهداف خود دست پیدا کنید. نکته بسیار مهم در این است که قیمت میوه در کشور ما به نسبت سایر کشورهای به نسبت قابل توجه پایین می‌باشد، به همین دلیل صادرات میوه خشک در ایران یک عدد قابل توجه دارد. صادرات میوه خشک با کیفیت نیاز به بسته بندی ویژه دارد که شما نمی‌توانید با سرمایه اولیه محدود به آن دست پیدا کنید. به همین دلیل شما می‌توانید از این حوزه کاری به صورت ویژه برای فروش میوه خشک به داخل کشور استفاده نمایید. بهتر است که دو محصول را به صورت انحصاری انتخاب کنید و تنها روی تمامی کلمات کلیدی آن دو محصول کسب رتبه داشته باشید.

همانطور که می‌دانید هر میوه در یک فصل خاص بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را دارد. اگر شما  بتوانید حتی یک سرد خانه کوچک نیز اجاره کنید، سود شما به صورت تصاعدی افزایش می‌یابد. در حال حاضر با توجه به قیمت میوه و قیمت راه اندازی سایت روی این حوزه در حدود 50 تا 100 میلیون تومان به صورت خانگی برای شروع کافی می‌باشد. اما زمانی که قرار به تهیه دستگاه باشد، در این صورت حداقل سرمایه مورد نیاز 250 تا 400 میلیون تومان خواهد بود. دقت داشته باشید که سود شما تنها در خرید به قیمت مناسب می‌باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی

امروزه یکی از مشاغلی که در ایران به صورت قابل توجه رشد کرده است، طراحی دکوراسیون داخلی می‌باشد. البته این حوزه چندین و چند بخش دارد و بسیار گسترده می‌باشد. در گذشته زمانی که فرد به دنبال ایده برای آنلاین شاپ با سرمایه کم بود، می‌توانست یک وبلاگ طراحی دکوراسیون داخلی راه اندازی کند و صرفا به مشاوره بپردازد. اما امروزه کمترین راه درآمد زایی در این حوزه مشاوره به جهت طراحی دکوراسیون داخلی می‌باشد. بهترین استراتژی در این است که شما یک سایت برای طراحی دکوراسیون داخلی راه اندازی کنید. در ابتداء فقط و فقط روی وبلاگ تمرکز کنید. البته توجه داشته باشید که قدرت گرافیکی کار شما می‌تواند به صورت قابل توجه روی نتیجه نهایی کار شما تاثیر بگذارد.

زمانی که ورودی وبلاگ شما افزایش پیدا کرد، شروع به تحلیل نتایج سرچ کنسول سایت خود کنید. بررسی کنید که دقیقا روی کدام کلمات کلیدی بیشترین ورودی را کسب می‌کنید. سپس داخل این مقالات از عکس و محتوای گرافیکی بسیار بیشتری استفاده نمایید. البته توجه داشته باشید که سرعت سایت شما به هیچ وجه نباید کاهش پیدا کند. زمانی که سایت شما دارای محتوای گرافیکی دست اول و یونیک شد. حال زمان این است که شما به دنبال تامین کننده کالایی خاص باشید. به عنوان مثال می‌توانید در فنگ شویی صحبت کنید و برخی از آثار هنری را به آن‌ها پیشنهاد دهید. از طرفی می‌توانید در مورد کاغذ دیواری‌های خاص به طراحی استراتژی بپردازید. البته توجه داشته باشید که محصولات شما باید به نحوی باشد که به سادگی در دسترس افراد نباشد.

یکی از مهمترین نکاتی که در سایت‌های فروشگاهی این حوزه باید به آن توجه ویژه داشته باشید، این است که محصولات خود را به بهترین شکل ممکن پرزنت کنید. چرا که در این حوزه افراد معمولا با احساسات خود خرید انجام می‌دهند. البته این هنر شما است که در زمان طراحی دکوراسیون داخلی از چه تکنیک‌هایی برای فضا سازی عالی استفاده نمایید. زمانی که شما روی یک حوزه کاری به صورت تخصصی کار می‌کنید، باید سعی کنید که خلاقیت ویژه نیز داشته باشید. البته که در این حوزه خلاقیت و هنر حرف اول را میزند.

طراحی دکوراسیون داخلی

فروش دوره فتوشاپ با چاشنی هوش مصنوعی

فروش دوره‌های آنلاین در آنلاین شاپ معمولا یک استراتژی بسیار مناسب است. اما نکته بسیار مهم آن این است که تفاوت دیگران با شما در چه چیزی است. به عنوان مثال اگر شما آموزش فتوشاپ را جستجو کنید. کلی اطلاعات رایگان و عالی در اختیار شما قرار می‌دهد. اما زمانی که آموزش فتوشاپ بواسطه هوش مصنوعی را دنبال می‌کنید، اطلاعات بسیار کم و گرانی را به شما نشان می‌دهد. همه افراد زمان کافی برای کار کردن با هوش مصنوعی را ندارند. اما شما می‌توانید با اندکی تلاش و فکر کردن این موضوع را پشت سر بگذارید. به این نکته فکر کنید که چگونه می‌توانید دانشی را به دیگران منتقل کنید، که برای آن‌ها زمان ذخیره شود. درست متوجه شدید، زمان ذخیره شود. در این صورت می‌توانید به یک بازدهی بسیار عالی دست پیدا نمایید.

به دنبال ایده برای آنلاین شاپ با سرمایه کم می‌باشید، قطعا یکی از بهترین انتخاب‌های شما فروش دوره می‌باشد. اما نکته بسیار مهم کاربردی آن می‌باشد. در غیر این صورت مسیر شما به سرعت با شکست مواجه می‌شود. از طرفی به این نکته توجه داشته باشید که دوره شما به سادگی ممکن است کپی شود. در نتیجه شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا با یک استراتژی مناسب از پابلیک شدن دوره خود جلوگیری کنید. برای این کار می‌توانید دوره خود را در Spot Player ثبت کنید. البته با این کار نیز احتمال آن صفر نخواهد شد. اما بازهم می‌توانید احتمال این موضوع را به صفر برسانید.

به یاد داشته باشید که امروزه افراد زیادی از طریق همین موضوع به سرمایه‌های قابل توجه دست پیدا کردند. اما نکته بسیار مهم آن این است که آن‌ها کیفیت مناسب داشتند و از طرفی از تبلیغات درست نیز برای رشد بهتر استفاده کرده‌اند. در غیر این صورت به جرات می‌توان گفت که بازدهی بالا به دست نمی‌آورند. سعی کنید که با توجه به نوع کسب و کار خود روی کیفیت و همچنین شبکه سازی با رقبای خود کار کنید. در این صورت می‌توانید از مخاطبین طرف مقابل نیز برای این موضوع استفاده نمایید.

فروش گل و گیاه آپارتمانی

همانطور که می‌دانید امروزه خانواده‌های بسیار زیادی در آپارتمان زندگی‌ می‌کنند. از طرفی آدمی با توجه به فطرتی که دارد همیشه از گل و گیاه استقبال می‌کند. اگر شما به دنبال آنلاین شاپ با سرمایه کم می‌باشید، یکی از بهترین انتخاب‌های شما فروش گل و گیاه در آنلاین شاپ می‌باشد. اگر شما بتوانید این موضوع را برای آپارتمان شخصی سازی کنید، که بازدهی بسیار عالی به دست می‌آورید. ورودی شما باید به صورت غیر مستقیم تقویت شود. به عنوان مثال اگر قرار است انواع کاکتوس گلدار را به فروش برسانید. بهترین کار این است که با مقالاتی ساده تا تخصصی این موضوع را بررسی کنید. دقت کنید که صرفا تبلیغات در این رابطه برای شما پاسخگو نخواهد بود و در ابتدا نیز برای شما هزینه قابل توجه در پی خواهد داشت.

شما می‌توانید چند مدل گل و گیاه خاص را انتخاب کنید و سپس به بررسی بهترین روش‌های نگهداری آن بپردازید. با این حال به این نکته توجه داشته باشید که گل و گیاه یکی از محصولاتی است که برای ارسال ممکن است با چالش مواجه شوید. بنابراین شما می‌توانید در شهرهای‌ مختلف گل خانه‌های کوچکی پیدا کنید و به محصول را از همان شهر ارسال کنید. در صورتی که تمایل داشتید این محصول را خودتان ارسال کنید، برخی از خدمات پستی ویژه برای این موضوع تعریف شده است که گاها هزینه بسیار بالایی دارد. بنابراین قبل از قیمت گذاری و فروش گل و گیاه آپارتمانی بهتر است که یک بار فرآیند خرید را با مشتری خود چک کنید.

برخی از فروشگاه‌های ایرانی از یک استراتژی حرفه‌ای استفاده می‌کنند. البته این استراتژی قبلا توسط آمازون استفاده شده است و بازدهی بسیار بالایی نیز به ثبت رسانده است. معمولا آن‌ها شما را تشویق می‌کنند که بذر گل و گیاه را به همراه تجهیزاتی ویژه برای رشد خریداری کنید. معمولا یک پکیج کامل آن قیمتی در حدود 1 تا 3 میلیون تومان دارد. اما به شما اطمینان می‌دهم که بازدهی آن بسیار فوق العاده خواهد بود. دقت داشته باشید که این آنلاین شاپ شاخه‌های درآمدی بسیار زیادی دارد، بهتر است که در مورد آن به خوبی تحقیق کنید.

فروش ماهی زینتی در آنلاین شاپ با سرمایه کم

معمولا افراد بسیار زیادی علاقه دارند که در محل زندگی خود آکواریوم داشته باشند. آن‌ها برای خرید ماهی زینتی تحقیقات بسیار زیادی انجام می‌دهند و معمولا از سایت‌های مختلفی نیز خرید خود را انجام می‌دهند. اما قبل از شروع به استارت این موضوع به دو نکته بسیار مهم و ضروری توجه داشته باشید. اولین نکته این است که شما در حال خرید و فروش موجود زنده می‌باشید. به همین دلیل جا به جایی و همچنین ارسال آن به مناطق مختلف کشور معمولا شرایط و هزینه قابل توجهی به همراه دارد. از طرفی شما باید توجه داشته باشید که نگهداری ماهی زینتی معمولا به در حالت عادی کار سختی می‌باشد. حال اگر شما بخواهید آن را انتقال دهید که موضوع اندکی پیچیده‌تر می‌شود.

اما برای این موضوع شما دو راه حل خواهید داشت. اولین راه حل شما این است که از لوازم نگهداری مخصوص آن استفاده کنید و با استفاده از خدمات برخی از شرکت‌های پستی آن را ارسال کنید. دومین راه حل آن این است که روی زاد و ولد آن تمرکز داشته باشید و از طرفی خودتون ماهی‌های زینتی غیر مولد خود را به فروش برسانید. این موضوع چالش‌های خاص خود را خواهد داشت. اما کسی که به این حوزه علاقه داشته باشد، قطعا از آن استقبال می‌کند. دلیل آن هم این است که این حوزه برای رشد فضای بسیار عالی دارد. از طرفی رقابت در این حوزه نیز بسیار ضعیف می‌باشد و شما در مدت زمانی بسیار کوتاهی می‌توانید به نتایج شگفت انگیز دست پیدا کنید.

فروش ماهی زینتی در آنلاین شاپ با سرمایه کم

فروش آثار هنری مانند مجسمه، نقاشی و …

همانطور که می‌دانید روی هنر نمی‌توان قیمت گذاشت و همه چیز به خلاقیت شما بستگی دارد. از طرفی نکته بسیار مهم آن این است که در حال سرمایه اولیه آن نیز بسیار کم می‌باشد. در نتیجه می‌تواند یکی از پاسخ‌های سوال « ایده برای آنلاین شاپ با سرمایه کم » باشد. از طرفی به این نکته توجه داشته باشید که شما در این حوزه می‌توانید مبالغ بسیار قابل توجهی به دست آورید. به عنوان مثال در حال حاضر چند سایت مجسمه سازی داخلی وجود دارد که درآمد آن‌ها از یک مغازه طلا فروشی در پاساژ ملت تهران بیشتر است. زمانی که با بنیانگذار آن صحبت می‌کردیم. موسس آن این سایت‌ را صرفا برای نمایش هنر و کارهای خود راه اندازی کرده بود. اما پس از مدت زمان بسیار کوتاهی سفارشات بسیار زیادی را به دست آورده بود.

به این نکته توجه داشته باشید که سایت‌ فروشگاهی زمانی می‌تواند برای شما یک انتخاب بسیار عالی باشد که روی هنر خود نیز حسابی کار کنید. قرار است که شما در کنار لذت بردن از این کار برای کسب درآمد حرفه‌ای از آن نیز برنامه ریزی داشته باشید. به عنوان مثال شخصی که چند سفارش نقاشی چهره قبول میکند و به طبع آن نیز برای تحویل بد قولی می‌کند. معمولا برند او به صورت قابل توجهی آسیب می‌بیند. از طرفی آنلاین شاپ شما نمی‌تواند برای رشد و شبکه سازی نیز به یک حالت ایده‌آل دست پیدا کند.

سخن پایانی

در این مقاله به صورت جامع و کامل در مورد چند ایده برای آنلاین شاپ با سرمایه کم صحبت کردیم. شما به عنوان مخاطب برترآموز، آیا تا به راه اندازی آنلاین شاپ فکر کرده‌اید. آیا برای آن اقدامی انجام داده‌اید؟ نتیجه مثبت و منفی آن را با ما و دیگر مخاطبین برترآموز در میان بگذارید. در این صورت اگر نیاز به راهنمایی نیز داشته باشید، ما در کنار شما خواهیم بود. از طرفی دیگران نیز می‌توانند از تجربه شما استفاده کنند.

نویسنده : امیر شادان پور

امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *