هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
ایده برای راه اندازی سایت با سرمایه کم

ایده برای راه اندازی سایت با سرمایه کم در سال 1403

دسته بندی : کسب و کار آنلاین
1403/02/21

با مطالعه این پست آموزشی قرار نیست، تعدادی کسب و کار یاد بگیرید و در آن ها وارد شوید.

بلکه قرار است با تکنیک راه اندازی چند کسب و کار کوچک را فرا گیرید و سایت خود را شروع کنید.

درود بر دنبال کنندگان سایت برترآموز، ما اومدیم با یک پست آموزشی بسیار جذاب و کاربردی در حوزه راه اندازی سایت و کسب و کار آنلاین. همانطور که می‌دانید راه اندازه کسب و کارهای قدیمی بسیار سخت است و از همه مهمتر نیاز به سرمایه دارد. اما در حال حاضر راه اندازی کسب و کار آنلاین بسیار ساده است و شما نیز می‌توانید به سادگی وارد بازار کار شوید. در همین راستا ما نیز به بررسی چند ایده برای راه اندازی سایت با سرمایه کم اشاره خواهیم کرد. ایده هایی که می‌تواند حتی به عنوان شغل دوم نیز لحاظ شود.

 یکی از مهمترین موضوعاتی که در دوره آموزش سئو به آن میپردازیم، چگونگی شناخت یک کسب و کار جهت برنامه ریزی محتوا، بسیار مهم می‌‌باشد. به هر اندازه که یک کسب و کار را بهتر و عمیقتر بررسی کنید، موضوعاتی که برای آن در لیست خود قرار میدهد به مراتب بهتر خواهد بود. چرا که سئو اصولی یک کسب و کار هزینه راه اندازی سایت آن را به صورت قابل توجه کاهش میدهد. شما می‌دانید چه مقدار پول در چه زمانی کجا سرمایه گذاری کنید.

ایده برای طراحی سایت و فروش آنلاین با سرمایه کم

در صورتی که قصد بازار سنجی و همچنین محک زدن توانایی‌های خود را دارید، می‌توانید با چند ایده آنلاین شاپ اینستاگرام شروع کنید. اما نکته بسیار مهم سطح پایین درآمد و هزینه تبلیغات بسیار بالای آن می‌‌باشد. زمانی که بازار و همچنین مشتریان حوزه کاری خود را شناختید، باید یک سایت جامع و کامل برای آن در نظر بگیرید. چرا که درآمد واقعی و پایدار به صورت آنلاین فقط و فقط از سایت امکان پذیر است. خرید و فروش با سرمایه کم در سایت به مراتب ساده‌تر است، به شرطی که نسبت به کار خود ایمان داشته باشید. حال بعد از بررسی این بخش منظور ما را بهتر درک خواهید کرد.

1.    ارسال هدایای خاص و جذاب

زمانی که در مورد ایده برای راه اندازی سایت با سرمایه کم صحبت می‌کنیم، تولید محتوا آن اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که خود شما در مراحل اولیه آن باید تولید محتوا انجام دهید و با استفاده از خلاقیت خود انتخاب را برای دنبال کنندگان خود ساده نمایید. زمانی که در اینستاگرام و یا وب سایت به دنبال ایده برای خرید هدیه هستید، موارد بسیار زیادی به شما معرفی می‌شود. قطعا تهیه و شخصی سازی آن کار ساده ای نخواهد بود، به همین دلیل استقبال کمی از آن صورت خواهد گرفت. حال اگر یک سایت و یا فضای مجازی علاوه بر پیشنهاد، هدیه آن را برای شما تهیه کند و بر اساس نیازتان آماده نماید قطعا خرید خواهید کرد.

برای شروع می‌توانید چند هدیه ویژه همسر، فرزند، دوست صمیمی، تولد و … آشنا کنید. سپس برای آن تولید محتوا کنید که چه کسی می‌تواند از آن استفاده کند و برای چه کسی جذاب است. به هر اندازه که هدیه شما جذابتر باشد، احتمال فروش محصولات بیشتر است. پس از اینکه بازار سنجی انجام دادید و از کار خود مطمئن شدید، سایت آن را راه اندازه کنید. البته آموزش وردپرس برترآموز جهت طراحی سایت می‌تواند کمک قابل توجهی برای باشد. ایده برای راه اندازی سایت با سرمایه کم قرار نیست همیشه کار سختی باشد و گاهی به عنوان شغل دوم نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. طراحی و تهیه هدیه نیز می‌تواند به عنوان یک شغل دوم در نظر گرفته شود، به شرطی که برای انجام آن برنامه ریزی دقیقی انجام دهید.

ارسال هدایای خاص و جذاب

2.    مهارت خود را به دیگران آموزش دهید

اگر سن و سال بالایی دارید و به دنبال کسب درآمد پایدار با سرمایه کم می‌باشید، به توانایی و تجربه خود نگاه کنید. البته این شغل برای حداقل سن 30 سال به بالا نتیجه خوبی به دنبال دارد. چرا که اعتماد سازی و همچنین تبلیغات آن کار ساده ای است و هزینه زیادی نخواهد داشت. در صورتی که سن و سال کمی دارید، اما از تجربه و همچنین دانش خود مطمئن هستید، بهترین و جذابترین کار استفاده از اخبار زرد و حواشی جهت دیده شدن می‌‌باشد. البته دقت کنید که قرار نیست با استفاده از اخبار زرد کسب و کار خود را از بین ببرید.

بلکه قرار است افراد را ترغیب کنید تا در مورد شما و شرایط شما سوال کنند و به دنبال شما بگردند. در این رابطه یک پست آموزشی بسیار جذاب به نام « 😶 محتوای زرد چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ 🤔 (Yellow journalism) » در بخش مقالات قرار دادیم. مطالعه این پست آموزشی می‌تواند به شما کمک کند که برای تولید محتوای زرد خود برنامه ریزی انجام دهید و از همه مهمتر افراد جدید را به سمت سایت خود هدایت کنید. دقت کنید که فروش دوره به صورت آنلاین کار ساده‌ای نیست و نیاز به یک برنامه ریزی جهت نتیجه عالی خواهد داشت که در بخش‌های بعدی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

3.    صنایع دستی و سوغات شهر خود را به فروش برسانید

یکی از جذابترین ایده‌های کسب و کار با سرمایه کم هم در اینستاگرام و هم در سایت نتایج بسیار جذابی به دنبال دارد؛ فروش سوغات می‌‌باشد. البته هر نوع سوغات و یا صنایع دستی مناسب جهت فروش در سایت نیست. چرا که حمل و نقل آسان و همچنین هزینه تمام شده کم بسیار حائز اهمیت است که در بخش‌های بعدی بیشتر بررسی خواهیم کرد. به هر اندازه که شهر شما معروفتر باشد، کار شما برای فروش محصولات سختتر است. به همین دلیل شهر و روستاهایی که یک سوغاتی و یا محصول به خصوص دارند و در بین مردم نیز آنچنان شناخته شده نیست، فروش بسیار بالاتری را تجربه خواهند کرد.

در صورتی سوغاتی مورد نظرتان خوراکی است و نحوه نگهداری خاصی دارد، قبل از شروع باید سراغ یک مرکز پستی جهت ارسال محصولات خود بروید و برای آن برنامه ریزی انجام دهید. ارسال محصولات خوراکی اهمیت بسیار زیادی دارد، اما با توجه به حاشیه سود بالایی این محصولات ارزش بررسی و سرمایه گذاری خواهد داشت. اگر صنایع دستی شما بسیار گران است، می‌توانید با استفاده از فروش استقراضی به هدف خود دست پیدا کنید. در این روش شما ابتدا ثبت محصول را می‌گیرید و پس از تامین آن از فروشنده محصولات خود را به طرف مقابل خواهید داد.

4.    برنامه ورزشی و یا رژیم غذایی ارائه کنید

اگر به دنبال ایده برای راه اندازی سایت با سرمایه کم می‌باشید، قطعا مربی بدنسازی و یا فیتنس مدلینگ یکی از بهترین گزینه‌های شما خواهد بود. اصولا افزایش و یا کاهش وزن همیشه چالش عموم مردم می‌‌باشد. با توجه به این که مخاطبین بسیار زیادی وجود دارد و از طرفی افراد متخصص نیز بسیار کم می‌باشد، کسی که حرف درست بزند و برنامه اصولی ارائه کند، مدت زمانی کوتاه به نتیجه خواهد رسید. البته اگر میزان جستجوی برای شما حائز اهمیت است، باید بگوییم که رژیم لاغری و رژیم افزایش وزن « چاقی » جستجوی بسیار زیادی دارد. از طرفی هزینه بالایی نیز برای راه اندازی نیاز ندارد، همین که بدن شما ایده آل باشد، کفایت می‌کند.

دقت کنید که در این حوزه اخبار زرد و حواشی نتایج بسیار بدی دارد. چرا که کمتر کسی با سلامتی خود شوخی می‌کند و همه به دنبال افراد معتبر در این حوزه هستند. ارائه برنامه غذایی و تمرینی چه در اینستاگرام و چه در سایت مخاطبین بسیار زیادی به دنبال دارد و همین موضوع می‌تواند مدنظر قرار داده شود. یکی از مهمترین نکاتی که در راه اندازی سایت و یا اینستاگرام یک مربی باید مد نظر قرار دهید، شاگردان و افراد موفق می‌باشند. به هیچ وجه از شاگردان و مراجعین دیگر افراد استفاده نکنید. چرا که این موضوع تاثیر منفی دارد و می‌تواند برای شما چالش برانگیز باشد. چرا که تبلیغات بر علیه شما خواهد بود و اعتبار شما را از بین میبرد.

برنامه ورزشی و یا رژیم غذایی ارائه کنید

5.    فروش یکبار مصرف

برخی مواقع ایده برای راه اندازی سایت با سرمایه کم نیاز به صرف زمان و انرژی بالایی دارد. قطعا فروش ظروف و سفره یکبار مصرف در اینترنت کار ساده‌ای نخواهد بود، اما با توجه به قیمتی و حاشیه سودی که ایجاد می‌کند ارزشش امتحان کردن دارد. افراد بسیار زیادی هستند که برای خرید ظروف یکبار مصرف خود از اینترنت استفاده می‌کنند. در صورتی که جستجوی این کلمات را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که دنبال کنندگان این بخش تعداد بسیار زیادی دارند. از طرفی تولید کنندگان این بخش نیز کم نیستند، اما نکته منفی آن ها فروش آفلاین است. آن ها زمان و انرژی خود را برای فروش آنلاین صرف نمی‌کنند و این موضوع به نفع شما می‌‌باشد.

دقت کنید که در اولین روزها حاشیه سود بالایی را اعمال نکنید تا به خوبی شناخته شوید. بعد از جذب مشتریان زیاد می‌توانید به صورت آهسته حاشیه سود خود را افزایش دهید تا به یک نتیجه بسیار عالی دست پیدا کنید. نکته بعدی که باید مد نظر قرار دهید پیدا کردن تولید کنندگان با کیفیت و خلاق می‌‌باشد که قیمت مناسبی نیز دارند. برخی از تولید کنندگان فقط ظروف یکبار مصرف قدیمی تولید می‌کنند که خود چالش به دنبال دارد. به همین دلیل نیز نمی‌توان روی کمک آن ها حساب باز کرد. چرا که تکنولوژی تولید آن ها نیز اغلب قدیمی است. اما تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف که بسته های خلاقانه دارند و از طرفی تکنولوژی جدید نیز به کار گرفتند حاشیه سود بالاتری در اختیار شما خواهند گذاشت.

6.    بلاگری و فروش انواع قهوه

اگر دنبال کننده آمارهای اقتصادی باشید، متوجه رشد قیمتی شدید قهوه در جهان هستید. به دلیل مصرف قهوه بسیار بالا و همچنین اعتیاد افراد به این ماده انرژی بخش قهوه به عنوان محبوبترین نوشیدنی جهان شناخته می‌شود. این موضوع برای ایران نیز کاملا قابل اجرا می‌‌باشد. چرا که افراد بسیار زیادی از قهوه به دلیل طعم و همچنین حال خوب استفاده می‌کنند. یکی از هنرهای بسیار مهم در این بخش میکسولوژی قهوه است که علاوه بر طرفداران بسیار زیادی که به دنبال دارد، رشته ای ناشناخته در ایران می‌‌باشد. شما می‌توانید در این حوزه نتایج بسیار عالی به دست آورید. به شرطی که چند نکته بسیار ساده را اجرایی کنید.

اول از همه فضای مجازی و طراحی سایت خود را به صورت همزمان استارت بزنید. بعد از این مرحله تمام تلاش خود را به کار گیرید که اطلاعات خود را در مورد انواع قهوه افزایش دهید و در صورت امکان مقداری از هر یک را نیز تهیه نمایید. نکته بعدی که باید در این حوزه مد نظر قرار دهید، استفاده از ترندهای روز حوزه قهوه و کاکائو می‌‌باشد. چرا که طرفداران بسیار زیاد این حوزه هر روز یک چالش و اخبار جدید ایجاد می‌کنند که می‌تواند برای شما جذاب باشد. در بخش‌های بعدی اطلاعات بسیار بیشتری در اختیار شما قرار خواهیم داد و یک مقاله کاملا مجزا در مورد آن ثبت می‌کنیم.

بلاگری و فروش انواع قهوه

7.    آموزش باغبانی و نگهداری از گیاهان

ایده برای راه اندازی سایت با سرمایه کم همیشه قرار نیست محصول محور باشد، بلکه برخی مواقع مهارت محور است. با توجه به این که افراد در خانه‌های آپارتمانی خود از گیاهان نگهداری می‌کنند و روز به روز نیز علاقه مردم به گیاهان بیشتر می‌شود، استفاده از گیاهان خاص بیشتر خواهد شد. نگهداری از این گیاهان نیاز به آموزش و تجربه دارد که شما می‌توانید با تحقیق و ساده سازی آن به اهداف خود دست پیدا کنید. باغبانی و نگهداری از گیاهان مینیاتوری پیچیده است و شما با یک دوره آموزشی ساده نمی‌توانید تمام نکات آن را آموزش ببینید و به دیگران نیز آموزش دهید. این چالش یک مزیت رقابتی برای شما محسوب می‌شود، چرا که رقبای کمی برای آموزش وجود خواهد داشت.

سخن پایانی

در این پست آموزشی به صورت ویژه در مورد چند ایده برای راه اندازی سایت با سرمایه کم صحبت کردیم. در صورتی که شما ایده جذابی برای طراحی سایت با سرمایه کم دارید، در بخش نظرات با ما مطرح سازید. فروش آنلاین بیش از آنکه نیاز به سرمایه داشته باشد، نیازمند استراتژی و همچنین خلاقیت می‌‌باشد. هر شخص می‌تواند یک محصول و خدمات برای فروش ارائه کند، نکته بسیار مهم نحوه ارائه کردن خدمات است که نیاز به خلاقیت شما دارد.

نویسنده : امیر شادان پور

امیر شادان پور 😎 متخصص تولید محتوا « Content Marketing »و رپورتاژ نویسی پژوهشگر حوزه سئو و علاقه مند به تولید محتوای کاربردی و سئو شده، علاقه مند به حوزه تکنولوژی و دیجیتال مارکتینگ توانایی تولید محتوای تخصصی و ترجمه زبان انگلیسی مشغول همکاری با برترآموز😏

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *