اگر شماهم یک پیج ارایشی و بهداشتی دارید و نمیدانید چطور باید تولید محتوا کنید کافیست تا انتهای مطلب با من همراه باشید. پیش بینی می شود که بازار جهانی ارایشی و بهداشتی تا سال 2024 به 750 میلیارد دلار افزایش یابد و رشد در بازار آنلاین به ویژه قوی بوده است. ممکن است پیمایش در این صنعت سخت باشد. اما هدف ما ارائه برخی از تاکتیک های بازاریابی است که بتوانید در پیج آرایشی خود از آنها استفاده کنید.
آیا به دنبال نوشتن یک پست وبلاگ جدید هستید اما با محدودیت های نویسنده مواجه هستید؟ ارائه ایده ها و موضوعات جدید برای پست وبلاگ می تواند زمان بر و دلهره آور باشد. چالشبرانگیزتر، ارائه یک ایده محتوای عالی است . ایدهای که ترافیک مناسبی را برای شما به ارمغان میآورد و بین مخاطبان شما محبوب می شود. ما در برتر اموز قصد داریم نکاتی را برای ارتقا پیج های ارایشی و بهداشتی اموزش دهیم که باعث رشد پیج شما خواهد شد.
نوشتن یک محتوا عالی می تواند ساعت ها، روزها و گاهی حتی هفته ها طول بکشد، بنابراین بسیار مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که پست شما به مخاطبان مورد نظر شما می رسد. این مطلب ایده های خلاقانه محتوا برای پیج وبلاگ را در اختیار شما قرار می دهد تا به جرقه زدن برخی ایده ها برای مقاله بعدی شما کمک کند.
علاوه بر این، ما نکات و استراتژی های اثبات شده ای را در مورد چگونگی پیدا کردن موضوع پست وبلاگ مناسب برای کسب و کار زیبایی ارائه می دهیم. در ادامه استراتژی برتر بازاریابی آرایشی وجود دارد که می توانید برای اموزش اینستاگرام و رشد پیج شما خود بر اساس آنها عمل کنید و در نهایت چندین ایده تولید محتوا برای پیج ارایشی و بهداشتی معرفی شده است.
این ممکن است یک نکته در مورد جلوگیری از آسیب آفتاب یا پیری پوست یا توصیه ای در مورد تمیز کردن دندان ها باشد.
چیزی که به خوبی جواب می دهد این است که یک موضوع هفتگی تکراری داشته باشید که در یک روز خاص درباره آن پست می کنید و با یک هشتگ جذاب همراه می شود.
هنگامی که از یک هشتگ استفاده می کنید، افراد می توانند روی آن کلیک کنند تا لیستی از تمام پست هایی که شامل همان هشتگ هستند نمایش داده شود. این یک راه قدرتمند برای نشان دادن محتوای قدیمی شما در یک موضوع به مردم است. به عنوان مثال می توانید توصیه هایی در مورد داشتن پوست صاف و بدون لک در روزهای چهارشنبه ارسال کنید. یا می توانید توصیه های مراقبت از پوست را در روزهای #شنبه های مراقبت از پوست پست کنید. فقط به یاد داشته باشید که بررسی کنید چه کسی دیگری از این هشتگ ها استفاده می کند.
مردم از دیدن عکس های بزینس و کارکنان شما لذت خواهند برد.
اگر روز تولد یکی از اعضای تیم باشد یا فردی در تیم برای امور خیریه پول جمع آوری کرده باشد، بچه دار شود و غیره، مخاطبان شما از به اشتراک گذاشتن خبر خوب خوشحال خواهند شد. از طرف دیگر، میتوانید از تجهیزات، آثار هنری روی دیوارها، داخل محل کار خود و غیره عکس هایی از نزدیک بگیرید تا بزینستان را از سایرین متمایز کند.
هر بار که یک وبلاگ جدید ایجاد می کنید، به یاد داشته باشید که این خبر را در رسانه های اجتماعی منتشر کنید.
از آنجایی که رسانه های اجتماعی خیلی سریع حرکت میکنند و ممکن است دنبالکنندگان جدیدی داشته باشید که برخی از وبلاگ های قدیمی تان را ندیده اند، میتوانید پیوند هایی را به مقاله های قدیمی، به ویژه آنهایی که محتوای «همیشه سبز» دارند و هنوز جاری هستند، ارسال کنید.
میتوانید Google Alerts را راهاندازی کنید تا زمانی که محتوای جدیدی در اطراف کلمات کلیدی یا موضوعات انتخابی شما ظاهر میشود، اعلانهایی برای شما ارسال کند. به عنوان مثال، می توانید Google Alerts را در مورد روندهای زیبایی و محصولات آرایشی بهداشتی راه اندازی کنید و سپس داستان های جالبی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.
مردم لیست هایی مانند «پنج برتر» را دوست دارند. این ممکن است پنج محصول برتر، پنج درمان برتر، پنج منبع برتر پوستی، پنج پست برتر شما باشد که بیشترین اشتراک گذاری را دارد.
هدف از این لیست ها جمع آوری اطلاعاتی است که برای مخاطبان شما ارزشمند است.
اگر سؤالاتی وجود دارد که مرتبا مطرح می شود، می توانید لحظه ای وقت بگذارید و به یکی از آنها در رسانه های اجتماعی پاسخ دهید.
یک راه عالی برای افزایش تعامل این است که از مخاطبان خود سؤال کنید.
آنها بیشتر دوست دارند چه محصولاتی داشته باشند؟ محصول مورد علاقه آنها چیست؟ آنها از انجام چه کاری در اوقات فراغت خود لذت می برند؟ آنها دوست دارند با خود چگونه رفتار کنند؟ ؟ پاسخ هایی که دریافت می کنید ممکن است اطلاعات ارزشمندی در مورد اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند و از شما چه می خواهند به شما بدهد.
اگر مطمئن نیستید چه چیزی را پست کنید، همیشه می توانید از مخاطبان خود بپرسید که آیا در مورد محصولات های شما سؤالی دارند یا خیر.
از طرف دیگر، از آنها بپرسید که برای دیدن چه محتوایی از شما ارزش قائل هستند.
اگر فردی در صنعت شما وجود دارد که از نظر شما بسیار تأثیرگذار است یا حتی فردی خارج از صنعت خود که به خاطر ارزش هایش تحسینش می کنید، همیشه می توانید محتوای او را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.
تشکر از طرفداران رسانه های اجتماعی برای لایک ها، نظرات و به اشتراک گذاری هایشان هرگز ضرری ندارد. این نشان می دهد که شما برای نظرات آنها ارزش قائل هستید و بدون آنها دلیلی برای حضور در رسانه های اجتماعی نخواهید داشت.
فراموش نکنید که با پاسخ دادن به نظرات مخاطبان خود و پاسخ به هرگونه سوال، تجربه کاربری فوق العاده ای را ارائه دهید. اگر به نیازهای آنها گوش دهید و مطابق با آن پاسخ دهید، احتمالا دنبال کنندگان وفادار رسانه های اجتماعی را حفظ خواهید کرد.
در اینجا تعدادی از محبوب ترین دسته بندی ها و موضوعات پست پیج زیبایی برای تولید محتوا آورده شده است:
در ادامه برخی از ایده های نوع محتوا و موضوع برای زیبایی کسب و کار شما آورده شده است:
در اینجا یک مثال عالی از یکی از پست های پیجی معروف است که آنها در آن انجام داده اند: راهنمای مبتدی برای انجام آرایش، به گفته یک هنرمند آرایشگر.
در اینجا لیستی از راهنماهایی وجود دارد که می توانید برای وبلاگ زیبایی و آرایشی، بهداشتی خود ایجاد کنید:
فهرست ها راهی عالی برای ادغام اطلاعات و ارائه یک پست خوانا به کاربر شما هستند.
برای کسانی که می خواهند یک پاسخ سریع داشته باشند یا زمانی برای خواندن یک مقاله طولانی ندارند، این یک راه عالی برای رساندن نظر خود و پاسخ به سؤالات جستجوگر شما است. لیست ها راه بسیار خوبی برای ایجاد ترافیک برای پست ها هستند.
مثال محتوای مبتنی بر فهرست: یک وبلاگ عروسی، مد و زیبایی فهرستی از 67 ایده آرایش عروسی را برای هر نوع عروس ارائه می دهد.
این مثال عالی از نوع محتوای مبتنی بر لیست است:
در اینجا برخی از ایده های مبتنی بر لیست وجود دارد که می توانید ایجاد کنید:
یافتن نوع محتوا و موضوع مناسب برای پیج شما بسیار مهم است. آخرین چیزی که می خواهید این است که ساعت ها و روزها را صرف تولید محتوایی کنید که در نهایت عملکرد خوبی نداشته باشد.
ما نکاتی را بیان کرده ایم که به شما کمک می کند موضوع مناسب را پیدا کنید.
جستجوی گوگل یک ابزار عالی (و رایگان) برای یافتن نوع محتوا و موضوع است. در واقع می توانید از تکمیل خودکار گوگل استفاده کنید تا ببینید افراد در جستجوی چه چیزی هستند.
یک راه عالی برای یافتن انواع محتوا این است که ببینید رقبای شما با مخاطبان مشابه چه می کنند. چند راه مختلف برای انجام این کار وجود دارد:
به صورت دستی از طریق وب سایت های مختلف بروید تا ببینید دیگران در مورد چه چیزی می نویسند
از ابزاری مانند ahrefs برای مشاهده وب سایت ها و موضوعات با عملکرد برتر استفاده کنید
کنسول جستجوی گوگل یک راه عالی و رایگان برای دیدن آنچه که مخاطبان شما به دنبال آن هستند است. علی الخصوص برای پیج ارایشی و بهداشتی !
فقط به این دلیل که مخاطبان شما به دنبال چیزی هستند، همیشه به این معنی نیست که می توانید برای تولید آن محتوا موفق شوید. به نتایج جستجوی موجود و سایر پیج ها و وب سایت ها با عملکرد برتر نگاه کنید. سپس چند سوال از خود بپرسید:
آیا این سایت و پیج ها با عملکرد برتر کسب وکارهای عظیمی هستند؟ اگر چنین است، چه رتبه ای برای چنین چیزی لازم است؟
آیا محتوای موجود در نتایج جستجو کیفیت خوبی دارد؟
آیا راه هایی وجود دارد که بتوانم این نوع محتوا را بهبود بخشم؟ (به عنوان مثال اضافه کردن عکس ها، فیلم ها، بهینه سازی کلمات کلیدی و هشتگ ها، طولانی تر و ارزشمندتر کردن پست ها برای خواننده و غیره)
نتیجه گیری
اگر میخواهید مخاطببا شما همراه شود و شما بتوانید درامد خوبی از پیج ارایشی خود داشته باشید کافیست مطالبی مفید و راهکارهایی برای مشکلات انها ارائه دهید و همیشه سعی کنید بروز باشید، فراموش نکنید که شما باید بتوانید نیاز مخاطب برا شناسایی کنید.
سلام من 9 سال سابقه تولید محتوای یونیک (ترجمه شده) دارم و به وردپرس و محتوای سئو شده تسلط کامل دارم. طی این سال ها در زمینه های مختلفی تولید محتوا انجام دادم اما در زمینه ارز دیجیتال، پزشکی و شیمی هیچ تخصصی ندارم. در سایر زمینه ها تخصص کامل دارم.
واقعا عالی بود دو ماه میخوام استارت تواید محتوا بزنم ولی ترس داشتم چی بزارم کم نیارم با آموزش های شما قلبم به تپش در اومد مطمئنم من بهترین میشوم🙏🙏🥰
خداروووو شکرررر