هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
Humbolt University of Berlin

برترین دانشگاه های آلمان در سال 2021

دسته بندی : تحصیلی
1399/07/24

دانشگاه های برتر المان

برترین دانشگاه های آلمان برای کسانی که فکر تحصیل در کشورهای اروپایی را دارند . المان کشوری با دانشگاه های برتر ونسبت به سایر کشورها هزینه تحصیل پایین تری برخوردار است که توجه بسیار از علم جویان را به خود جلب کرده است .

اما  اول به سوالات متداول جواب دهیم که عبارتند از :

۱- آیا امسال نیز تحصیل در دانشگاه های دولتی  آلمان برای همگان رایگان است؟ 

بله به دلیل قانون این کشور تحصیل در دانشگاه های دولتی (نه خصوصی) رایگان می باشد

۲- دانشجویانی که نیازمند کار در آلمان برای تامین مخارج خود هستند، چند روز در سال حق کار دانشجوئی دارند؟

دانشجویان اروپایی 20 ساعت در هفته و دانشجویان خارجی 120 روز کامل یا 240 نصفه روز در سال مجازند تا در این کشور در یک کار نیمه وقت همراه با حقوق مشغول شوند .

۳- بهترین دانشگاه حال حاضر آلمان چیست؟

دانشگاه فنی مونیخ با رتبه بین المللی 55 برترین دانشگاه آلمانی می باشد.

4 – آیا برای مهاجرت به آلمان و تحصیل در این کشور باید زبان آلمانی را یاد داشته باشیم؟

بله شما برای مهاجرت به کشور آلمان در تحصیل در این کشور باید آموزش زبان آلمانی را ببینید و به این زبان مسلط باشید.

امیدوارم جوال سوالات شما را تاحدودی معلوم کرده باشیم وحالا دراین محتوا قصد داریم  با 10 دانشگاه برتر المان اشنا شویم.

دانشگاه فریه برلین | Freie University of Berlin

این دانشگاه که یکی از بهترین دانشگاه‌های تحقیقاتی آلمان و بزرگ‌ترین دانشگاه از چهار دانشگاه تحقیقاتی برلین است، که در نظر دارد در آینده‌ای نه چندان دور یک‌سوم از جمعیت دانشجویان خود را از میان دانشجویان بین‌المللی انتخاب کند. که این دانشگاه برای اشخاص که قصد ادامه تحصیل در انجا رادارند مفید است اگر بخواهیم خلاصه ایی در مورد دانشگاه فریه برلین توضیح دهیم

برای مشاهده سایت دانشگاه اینجا کلیک کنید.

Freie University of Berlin

دانشگاه Freie University of Berlin

 

دانشگاه هومبولت برلین | Humbolt University of Berlin

بیش از ۱۰ درصد ازجمعیت دانشجویان دانشگاه هومبولت که یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های برلین است را دانشجویان بین‌المللی تشکیل می‌دهند. که طی نظرسنجی سال2013 دارای بهترین اساتید است اگر در یک نگاه آن رابخواهیم توصیف کنیم :

برای وارد شدن به سایت دانشگاه اینجا کلیک کنید.

Humbolt University of Berlin

دانشگاه Humbolt University of Berlin

دانشگاه فنی مونیخ  | Technical University Munich

دانشگاه فنی مونیخ با  رتبه53  رادرمیان دانشگاه های المان به خود اختصاص داده است این دانشگاه هم‌اکنون با ۵۰۰۰ دانشجوی بین‌المللی، یعنی ۱۶ درصد از جمعیت دانشجویان  که برای این دانشگاه عددی  بخصوصی است . این دانشگاه با دانشگاه های اسیا واروپا همکاری قابل توجه ایی  دارد .

دانشگاه Technical University Munich 

Technical University Munich 

برای اخذ پذیرش برای دانشگاه به مدراکی چون :

۱-مدرک قبولی دانشگاه(برای مقطع لیسانس)

۲-مدرک لیسانس برای(مقطع ارشد)

۳-حداقل ایتلس ۶ (برای کارشناسی ارشد)

۴- رزومه

۵-انگیزه نامه

۶- مدارک زبان

۷-توصیه نامه

برای ورود به سایت دانشگاه اینجا کلیک کنید.

 

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ  | Ludwig Maximilian University of Munich

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ  یا LMU یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های آلمان است که در رتبه‌بندی بین‌المللی کیو اس در رتبه ۶۰ ام جهان و پس از دانشگاه‌های فنی مونیخ و هایدلبرگ در رتبه سوم برترین دانشگاه‌های آلمان قرار گرفته است  .حدود ۱۵ درصد از جمعیت دانشجویان این دانشگاه را دانشجویان بین‌المللی تشکیل داده‌اند.

دانشگاه  و بیش از صد رشته و زمینه تحقیقاتی فعالیت می‌کند و کلاس‌های انگلیسی زبان در این دانشگاه به ویژه در رشته‌های بازرگانی، مدیریت، روانشناسی و فیزیک این دانشگاه  در حال افزایش است . اگر به تاریخچه دانشگاه نگاهی بیندازیم می بینیم این دانشگاه ابتدا در در سال 1472 میلادی یعنی547سال پیش در اینگوشتات و توسط دوک لودیک نهم فرمانروای باواریا تاسیس شد و در سال 1800میلادی یعنی 200 سال پبش توسط ماکسیمیلیان اول پادشاه باواریا به دشات منتقل شدو درسال 1826 مجددا به مونیخ نقل مکان کرد . ابن دانشگاه از قرن 19تا به امروز جز دانشگاه های برترالمان بوده است .

برای ورد به سایت اینجا کلیک کنید .

دانشگاه Ludwig Maximilian University of Munich

دانشگاه Ludwig Maximilian University of Munich

بادن-وورتمبرگ، ایالتی در جنوب غربی آلمان است که به دلیل دانشگاه‌های مشهور و مناظر طبیعی زیبا یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای دانشجویان بین‌المللی دنیا است. از آنجا که این دانشگاه‌ها در شهرهای کوچک‌تر آلمان با تعداد مهاجرین کمتری واقع‌شده‌اند، دانشجویان بین‌المللی  به تجربه کامل‌تری از تحصیل در خارج دست می‌یابند.

دانشگاه هایدلبرگ | Heidelberg University

این دانشگاه که در سال ۱۳۸۶ میلادی بنا شده، با رتبه ۵۵ام بهترین دانشگاه‌های دنیا، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌های اروپای غربی به شمار می‌رود. رشته‌های علوم پایه این دانشگاه از سایر رشته‌های آن نیز وضعیت بهتری دارند. ۲۰ درصد جمعیت دانشجویان این دانشگاه را دانشجویان بین‌المللی که از ۱۳۰ کشور جهان گرد هم آمده‌اند، تشکیل می‌دهند. هم‌چنین حدود یک‌سوم دانشجویان دکتری در این دانشگاه از دانشجویان بین‌المللی هستند. به خاطر داشته باشید که اغلب دوره‌های تحصیلی در این دانشگاه به زبان آلمانی ارائه می‌شوند و اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه هایدلبرگ را دارید باید به زبان آلمانی اشنایی  داشته باشید.

برای ورودبه سایت دانشگاه اینجاکلیک کنید

دانشگاه Heidelberg University | برتر آموز

Heidelberg University

دانشگاه بین‌المللی شیلر | Schiller International University

دانشگاه بین‌المللی شیلر، با پردیس‌های متعدد در اروپا و آمریکا یک دانشگاه بین‌المللی به معنای واقعی است. پردیس اصلی این دانشگاه در ایالت فلوریدا آمریکا واقع شده، اما قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین پردیس این دانشگاه در هایدلبرگ آلمان قرار دارد. این دانشگاه در ابتدا برای دانشجویان آمریکایی که قصد ادامه تحصیل در کشور آلمان  را داشتند، تأسیس شد. در حال حاضر دانشجویانی از ۱۰۰ کشور جهان در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. سیستم آموزشی این دانشگاه کاملا مطابق با سیستم آموزشی ایالات‌متحده است و مدرک تحصیلی اخذ شده در این دانشگاه مورد تأیید وزارت علوم ایالات‌متحده قرار می‌گیرد. تمامی کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی این دانشگاه به زبان انگلیسی بوده و بیش‌تر آموزشی مبتی بر کار در دستور کار این دانشگاه قرار دارد، که شامل دوره‌های دوساله و چهارساله می‌شود

در سال ۲۰۱۴ میلادی، دانشگاه حدود ۱۹۰۰۰ دانشجوی مشغول به تحصیل، و ۳۷۵ استاد تمام داشته‌است. رئیس کنونی آن والتر روزنتهال است که درسال  ۲۰۱۴  میلادی برای یک دورهٔ شش ساله انتخاب شد .

دانشگاه Schiller International University

فورت وانگن | Hochschule Furtwangen University

دانشگاه هوشخوله فورت وانگن یا به اختصار HFU دانشگاهی کوچک واقع در ایالت بادن-وورتمبرگ است که روی  علوم کاربردی تمرکز بیشتری دارد. با وجود وسعت کم، این دانشگاه در زمینه مدیریت بازرگانی بین‌المللی در رتبه دوم آلمان قرارگرفته و در رشته‌های مهندسی و علوم کامپیوتر اعتبار خاصی دارد. دانشگاه هوشخوله فورت وانگن که ۱۳ درصد از دانشجویان را دانشجویان بین‌المللی تشکیل داده‌اند، از لحاظ رضایت دانشجویان بین‌المللی در رتبه اول کشور قرار گرفته است. این دانشگاه با بیش از ۱۰۰ دانشگاه معتبر بین‌المللی همکاری‌های نزدیک علمی دارد.

Hochschule Furtwangen University

دانشگاه فرایبورگ| University of Freiburg

دانشگاه فرایبورگ آلمان که جزو برترین دانشگاه های آلمان میباشد در ایالت بادن-وورتمبرگ  واقع شده و ۱۶ درصد از جمعیت دانشجویانش را دانشجویان بین‌المللی از ۱۲۰ کشور جهان تشکیل داده‌اند، برای دانشجویان بین‌المللی برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است. در مرکز آموزش زبان این دانشگاه، دوره‌های فشرده آموزش زبان آلمانی برگزار می‌شود، که محبوب دانشجویان بین‌المللی است و در تعطیلات بین‌ترم هر سال دانشجویانی از بیش ۵۰ کشور دنیا در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

دانشگاه University of Freiburg

دانشگاه University of Freiburg

دانشگاه ابرهارد کارلز توبینگن | eberhard karls universität tübingen

دانشگاه توبینگن که از قدیمی‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌های آلمان است و جزو لیست برترین دانشگاه های آلمان و بهترین دانشگاه های آلمان میباشد، هزینه‌ای به‌جز شهریهٔ هر ترم را به دانشجویان تحمیل نمی‌کند. لذا ثبت نام  در این دانشگاه برای افرادی که توانایی برقراری ارتباط با اساتید آمریکایی را ندارند گزینه خوبی است.

دانشگاه توبینگن بانام کامل دانشگاه ابرهارد کارلز توبینگن از قدیمی‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌های آلمان است که در شهر توبینگن و ایالت بادن-وورتمبرگ واقع‌شده است این دانشگاه در رشته‌های مختلف پزشکی ، علوم طبیعی و علوم انسانی فعال است. دانشگاه توبینگن در سال ۱۴۷۷ میلادی توسط کنت ابرهارد ششم تأسیس شد،

دانشگاه eberhard karls universität tübingen

دانشگاه eberhard karls universität tübingen

دانشگاه آخن آلمان | Aachen University

بزرگترین دانشگاه در زمینه تکنولوژی و فناوری در این کشور و یکی از دانشگاه‌های مشهور اروپا و جهان است و به عنوان یکی از برترین دانشگاه های آلمان فعالیت میکند . ین دانشگاه در سال ۱۸۷۰ توسط شاهزاده ویلهلم تاسیس شد .

دانشگاه آخن از همان اوابل  تاسیس تمرکز ویژه‌ای بر روی مهندسی و به طور خاص صنعت معدن داشت . با وجود اینکه رشته‌های مانند فلسفه و پزشکی به طور گسترده در این دانشگاه تدریس می‌شود، اما همچنان شهرت این دانشگاه برای رشته‌های مهندسی و علوم طبیعی است . این شهرت و اعتبار موجب شده تا هر ساله تعداد بیشماری از دانشجویان بین‌المللی و محققان از سراسر جهان برای بهره‌مندی از امکانات پیشرفته و کیفیت آموزشی فوق‌العاده به این دانشگاه مراجعه کنند .

Aachen University

منبع : برتر آموز

نویسنده : محسن حبیبی راد

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *