هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود | ثبت نام
کتاب های آموزش زبان آلمانی - برتر آموز

بهترین کتاب های آموزش زبان آلمانی

دسته بندی : تحصیلی
1399/09/06

آیا قصد دارید به کشور آلمان یا سایر کشورهای آلمانی زبان مهاجرت کنید ؟ آیا قصد دارید دانش زبانی خود را گسترش دهید و بتوانید با افرادی که به زبان آلمانی صحبت می کنند ارتباط برقرار کنید ؟ اگر این اهداف را دارید با مجموعه ما همراه باشید که تا صفر تا صد زبان آلمانی را بیاموزید و از آموزش زبان آلمانی لذت ببرید. در ابتدا شما را با زبان آلمانی آشنا می کنیم.

زبان آلمانی به عنوان یکی از زبان های کشورهای اروپایی به شمار می رود که بیش تر در مناطق مرکزی اروپا مانند کشور های آلمان، اتریش، سوئیس و بخش شمالی ایتالیا رواج دارد. زبان آلمانی یکی از زبان های رسمی کشورهای لوکزامبورگ و اتریش نیز به شمار می رود. زبان آلمانی به عنوان اولین زبان مادری در کشورهای اتحادیه اروپا می باشد و همچنین سومین زبانی است که در کشورهای آمریکایی آموزش داده می شود. به دلیل مقالاتی که نوشته شده است این زبان به عنوان دومین زبان علمی جهان به شمار می رود. همچنین بعد از زبان های روسی و انگلیسی، سومین زبان دنیای اینترنت است. اگر بخواهیم از نظر کتاب های منتشر شده بررسی کنیم پنجمین کشور به شمار می رود.

تمام نکات بالا که به آن ها اشاره کردیم اهمیت زبان آلمانی را به ما گوشزد می کند و نشان می دهد که آموزش زبان آلمانی چقدر می تواند راهگشا باشد.

آموزش زبان آلمانی

کتاب های آموزش زبان آلمانی

برای آموزش هر زبانی یکی از مهم ترین ارکان کتاب است. برای یادگیری زبان آلمانی نیز کتاب های آموزش زبان آلمانی مهم ترین ابزار یادگیری هستند. در ادامه تعدادی از این کتاب ها را معرفی می کنیم.

  • Basic German Vocabulary

این کتاب از انتشارات Langenscheidt می باشد. یک کتاب بسیار خوب برای آموزش لغات زبان آلمانی به حساب می رود. مجموعه لغاتی که برای این کتاب به کار رفته است از میان 4000 واژه پرکاربرد زبان آلمانی می باشد. برای اینکه دانش آموزان مبتدی بهتر از این کتاب بهره ببرند 2000-1 واژه پرکاربرد را جداگانه در کتاب ارائه داده است. واژگان این کتاب بر اساس موضوع طبقه بندی شده اند که این کار خود آموزش را راحت تر و بهتر می کند. در این کتاب برای هر کدام از واژگان تلفظ و کاربرد نیز ذکر شده است.

  • Deutsch in 30 Tagen

این کتاب نیز یکی از بهترین کتاب های مربوط به آموزش زبان آلمانی از انتشارات Langenscheidt می باشد. این کتاب خودآموز می باشد و باعث می شود مهارت های مختلف زبان به طور همزمان بهبود پیدا کنند. البته این کتاب ضعف هایی هم دارد که یکی از آن ها روند سریع پیشرفت تدریس است.

  • Kurzgrammatik Deutsch

این کتاب نیز از انتشارات Langenscheidt می باشد. این کتاب به طور اختصاصی رو گرامر و دستور زبان تمرکز می کند. این کتاب ساختار و طبقه بندی بسیار مناسبی دارد و با اینکه به طور خلاصه گرامر را بیان کرده ولی بسیار دقیق نکات را گفته است.

  • Doping

این کتاب یکی از بهترین کتاب های آموزش زبان آلمانی به سبک فارسی میباشد که کاملا گویا و از پایه شروع به آموزش زبان آلمانی کرده است. اگر قصد دارید زبان آلمانی را به بهترین شکل ممکن بیاموزید کتاب دوپینگ زبان آلمانی مجموعه آی جرمن بهترین پیشنهاد برای هر فردی میباشد و یکی از پرفروشترین کتاب ها در ایران میباشد.

  • German For Dummies

این کتاب از مجموعه for dummies یا برای احمق ها می باشد. هدف این کتاب این است که زبان آلمانی را به ساده ترین روش ممکن آموزش بدهد تا همه بتوانند از آن استفاده کنند. نکته مهم برای استفاده از این کتاب تسلط بر زبان انگلیسی می باشد. این کتاب بیش تر مناسب افراد مبتدی می باشد و برای کسانی که به زبان آلمانی از قبل آشنایی دارند خسه کننده ست.

  • Hören & Sprechen

این عنوان یک مجموعه متشکل از چند کتاب از انتشارات hueber می باشد. هدف اصلی این کتاب آموزش مکالمه زبان آلمانی و مهارت شنیداری می باشد.  این مجموعه برای هر سطح یک کتاب جداگانه دارد ولی طبقه بندی و سازمان بندی کتاب ها شبیه به هم می باشد.

  • !Einfach sprechen

این کتاب نیز برای آموزش مکالمه زبان آلمانی طراحی شده است و به شما کمک می کند که مکالمه زبانتان بهبود پیدا کند. در این کتاب از محاورات و کلمات کاربردی برای بهبود مهارت زبان استفاده شده است. این کتاب برای زبان آموزان در سطح A2  و B1 مناسب است.

  • Zwischendurch mal … Hören

این کتاب برای بهبود مهارت شنیداری زبان آموزانی طراحی شده است که سطح مبتدی دارند.

آموزش مکالمه زبان آلمانی

هرچقدر هم که در گرامر و لغات یک زبان تخصص داشته باشید تا زمانی که نتوانید به آن زبان صحبت کنید قادر به برقراری ارتباط نیستید. یکی از مهم ترین ارکان آموزش زبان آلمانی نیز، مهارت مکالمه می باشد. برای اینکه مکالمه خوبی داشته باشید در کنار اینکه باید به گرامر تسلط داشته باشید و از دایره لغات گسترده ای برخوردار باشید؛ باید خود را وادار به استفاده از زبان آلمانی کنید. زبان آلمانی همانند آموزش زبان انگلیسی نیازمند تمرین برای یادگیری مکالمه میباشد.

  • به زبان آلمانی فکر کنید.
  • کارهای روزانه خود را به زبان آلمانی لیست کنید.
  • مقابل آینه بایستید و به زبان آلمانی با خود صحبت کنید.
  • فیلم هایی که به زبان آلمانی صحبت می کنند نگاه کنید.
  • اخبار به زبان آلمانی گوش دهید.
  • در کلاس های مکالمه زبان آلمانی شرکت کنید.
نویسنده : محسن حبیبی راد

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *